Po przeciwnych stronach wypiłuj wpusty, do maksymalnej głębokości, żeby nie uszkodzić gwintu w mosiądzu. Do wykonanych wpustów dopasuj odpowiedni płaskownik. Trzymając kluczem za plastik próbuj kręcić płaskownikiem. Dobrym pomysłem jest użycie środków penetrujących.
Z tego co widzę to urwany zawór - nie sądzę aby była możliwość przewidzenia takiej awarii. Zawory mają to do siebie, że niekiedy się urywają i z reguły narobią właśnie takiego bigosu.
Popychacze pracują poza strefą komory spalania, to raczej wygląda na urwany zawór.
Co z mocą auta? sprawdziłbym czy pracuje na wszystkich cylindrach, wystarczy zakręcić rozrusznikiem z odłączoną pompą paliwa, nie chcę prorokować ale prawdopodobnie urwał się zawór i uszkodził głowicę, oczywiście to tylko sugestia trzeba troszkę posprawdzać
uuu- co tam się stało? urwany zawór?
Podniosłeś chociaż maskę? Sprawdziłeś poziom oleju? Płynu chłodzącego? Świece? Migająca kontrolka silnika zwykle sygnalizuje poważną awarię wymagającą jak najszybszego zatrzymania samochodu i wyłączenia silnika... masz najprawdopodobniej uszkodzony układ zapłonowy i wypadają zapłony. Jazda w takim stanie grozi zniszczeniem katalizatora (o ile już do...
Tak z grubej rury cały komplet ?;) Można zamówić sam zawór, urwał się gwint i nic z tym się nie da zrobić.. Przy wymianie warto zakupić uszczelkę boilera, bo zapewne będzie wymagać wymiany.
Witam. Zwróć uwagę na zawór egr. Urwany? Dla spokoju wymontuj i wyczyść.
To jest głowica termostatyczna. Grzejnik grzeje cały czas ponieważ urwałeś tą rurkę i głowica nie działa. Zdejmij ją i idź do sklepu, poproś o taką samą i po problemie. sp4olh Do wymiany głowica, nie zawór.
Jeżeli odpala i pracuje na wszystkie cylindry to źle ustawiona pompa , ustawienie na czujnik zegarowy rozwieje twoje wątpliwości .Dla pewności zmierz ciśnienie sprężania Dwa dni temu zjechał taki u mnie z warsztatu , po wkręconym pasku wielorowkowym .Standardowo głowica do zrzucenia , ślady zaworów na tłokach więc głowica do szlifierza,okazało się że...
Ale moim zdaniem urwało zawór i wbił się w tłoka to, moja wróżba tak mi moja kula powiedziała
Ten urwany przewód to pewnie zawór elektromagnetyczny a nie masa,podłącz i sprawdź czy działa.
Urwany zawór, nawet wróżbita Maciej nie jest w stanie tego przewidzieć. Peszek po prostu.
Problem z głowicą - krzywy lub urwany zawór.
Może być urwany przewód zasilający zawór pompy, sprawdź czy po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie do zaworu - jeśli nie to należy szukać przerwy. W przypadku pozytywnym należy wziąć pod wagę informacje ww. kolegów. Zawór paliwowy wkręcony jest pionowo do pompy, do którego podłączony jest przewód elektryczny.
Skąd akurat wiesz, że winą uszkodzenia silnika jest zerwany rozrząd a nie urwany zawór?
Urwał się zawór czy tłok. Raczej zawór.
Odkręcony automat zbieg okoliczności, urwany zawór był przyczyna zablokowania silnika
Kolego spokojnie, daj go jakiemuś ogarniętemu elektronikowi, najlepiej mającemu pojęcie o jednym i drugim , jak jest tam bufor to spokojnie moduł do uratowania, nawet jęśli procek uwalony, wystarczy z identycznego modułu, przelutować procek. Przebity triak jest jak urwany zawór wali pełną moc na silnik , bez względu na sterowanie, do tego przeważnie...
Urwany zawór na przykład.
Tak czy siak musisz ściągać głowicę i dać ją do sprawdzenia na szczelność. Koszt sprawdzenia ok. 40-60zł. Przy okazji daj do sprawdzenia wtryski bo zazwyczaj przy przegrzaniu któraś końcówka się przytrze i przy dużym obciążeniu silnika będzie stukał tak jak panewka. Myślę że jak silnik był przegrzany raz a woda nie była dolana zbyt szybko to raczej...
Zamulona chłodniczka nagrzewnicy,niski poziom płynu w chłodnicy,urwany zawór nagrzewnicy..
Jak metaliczny głos był to sprawdź ciśnienie na cylindrach mógł się urwać zawór lub nawet korbowód.
Samochód jest z 2006 roku. Dzisiaj mechanika olśniło,że EGR jest zawieszony. No i trzeba było tak od razu - zablokowany EGR lub urwany zawór EGR to typowa usterka w tym silniku. (Chodzi oczywiście o urwany grzybek lub dźwignię na osi siłownika wewnątrz zaworu)
Pomiar cisnienia tu już nic nie pomoże :idea: wręcz przeciwnie może zaszkodzić :!: ,Może się urwać zawór i na robi większej szkody :idea: :cry:
Prawdopodobnie urwał się zawór
Miałem podobny prrzypadek w e30 2.0 winny był urwany zawór, skończyło się na wymianie tłoka i głowicy. wpadł do środka rozwalił tłok iwbił sie w głowice.
No i masz urwany. Dlatego nie działa bo jest pewnie w pozycji półotwartej. Potrzebny nowy/używany zawór. Pytanie czy go coś nie zablokowało i dlatego ukręciło oś.
Moje Polo jest z 1989r i ma wymieniony silnik bo poprzedniemu właścicielowi zdażyło się nieszczęście i motorek nadawał się do huty właśnie przez koła, urwany zawór, dziura w głowicy i w tłoku na wylot.
Doszedł bo tam urwał się rozrząd, pompa stała. Połamało koniki, zawory itp. remont wyszedł wtedy kilka tys zl.
Remont silnika był robiony ponieważ urwał się zawór,i tłok wbił go w głowice.Głowice kupiłem,cała zrobiona została,tłok zmieniony,panewki i pierścienie nowe..chodzi ogólnie idealnie,ale stuka..
Urwało dźwignię, ale czy rozruszałeś zawór?
Witam mam scudo silnik 2.hdi o mocy 140KM i oznaczeniu RHR . Niestety urwało zawory, wiec pozostała wymiana silnika. Zamówiłem uzywany, kopletny, niestety przyszedł z oznaczeniem RHJ . Zanim zrobie wojnę i komus krzywdę, mam pytanie - jakie są róznice pomiedzy tymi silnikami? czy sa zamienne? co ew nalezałoby zmienic? Otrzymany silnik wydaje sie ze...
Witam. Dzisiaj wyjąłem turbinkę i znalazłem przyczynę. Urwany zawór WG ,pęknięcia na korpusie żeliwnym oraz luz na wałku i oczywiście wyciek oleju do części zimnej...także wymianka turbinki .zong!!! Temat uważam za zamknięty.
Miałem take dwie ostatnio to czujnik położenia wału się "rozsypał" tylko to nie tłumaczy palenia z plaka, swoją drogą przywieźli mi Trafica po plaku :):) tyle napsikane że ścięło śruby od koła zamachowego i urwało zawór więc z plakiem trzeba uważać...:):): pozdr
Witam.Panowie jak w temacie,świece nie wytrzymały nadmiernego przebiegu.Na pierwszym urwany zawór i wyczuwalna rysa na całej długości cylindra.W drugim nie zauważyłem takich uszkodzeń,jednak przed demontażem pomiar ciśnienia wyniósł zero.Pozostałe dwa w normie. Moje pytanie-czy jest możliwy i opłacalny remont takiego silnika czy mogę zacząć szukać innego.Silnik...
Witam Tego typu objawy (partner HDI) z jakimi miałem do czynienia: w jednym przypadku to był przepływomierz powietrza w drugim urwany zawór EGR-u w trzecim zapchany filtr paliwa. Pierwszy można było ustalić na podstawie diagnostyki. Pozostałe nie dawały żadnych usterek. Jakie jest ciśnienie na szynie CR?
A gdzie klient pojechał? Na hamownię? Czy też może w grudniu po śniegu przegonił tą szesnastkę z pełną mocą? Co to znaczy że klient przez wuja do dziada głowicę zawiózł? Auto chodzi jak to napisałeś " jak diesel" a ty to klientowi oddajesz? Generalnie po mojemu to dałeś tyłka na całej linii - regeneracja głowicy to w specjalistycznym zakładzie i to...
Urwało grzybek. Tak czy inaczej, głowica do zdjęcia, zawór + prowadnica do wymiany.
witam. urwał mi się pasek rozrządu czy jest to możliwe że nie poszły zawory ?
To chyba musiał jeździć na luzach zaworów rzędu 1..2 mm, albo poprzedni właściciel w Niemczech jeździł bez oleju albo z uszkodzoną pompą oleju i z tego powodu trafił do Polski. Widziałem taki przypadek. Problem w tym że taki luz potrafi też wyklepać czoło trzonków zaworów, co w późniejszym okresie grozi wypadnięciem zabezpieczeń co skutkuje zniszczeniem...
Co to za zamiennik? Z Hurtowni O... ? Wszystkie błędy mówią o uszkodzeniu zaworu. Sprawdź wtyczkę czy nie wysynął się pin, albo nie jest skorodowany czy urwany kabel.
Woda zamiast iść do obiegu zraszania wydostaje się do kanalizacji.Masz,albo zablokowany zawór przesterowania,lub odpalony triak na module / w zaworze lubi urwać się dżwigienka do zamykania obiegu wody/
Po urwaniu zaworu musiałem kupić głowice 200 pln Splanować i sprawdzić 100 pln (ręcznie dokonałem obróbki gniazd zaworowych i prowadnic) Wymienić jeden tłok (tłok+ panewki 110 pln) Uszczelka głowicy 120pln Końcówka wtrysku i świaca którąuszkodził urwany zawór 70 pln olej,płyn chłodniczy 130 pln Czas składania 2 tygodnie (do pracy musiałem chodzić)
Kiedyś mechanik usuwał PDF i zawór przewodu podciśnienia turbiny auto muliło jak cholera jakoś udało mi się to ogarnąć. Najważniejsze, że nic mi mechanik nie powiedział urwał, bo zawór kosztował 350 zł szukaj przewodów.
Koledzy! Przecież ta dyskusja nie prowadzi do niczego. Urwany jest gwint i żadne silikony i inne wynalazki nie pomogą. Zawór jest do wymiany ale gorsza rzecz to urwany gwint pozostały (jak sądzę) w przejściówce plastik-metal. Raczej nie do wykręcenia.
Ewidentnie widać urwane zawory. Lejący wtrysk by tego nie spowodował. Masz jakieś zdjęcia góry głowicy? Może padły popychacze hydrauliczne? Nie było słychać metalicznego pukania?
Witam. Mercedes SLK R171 1,8 kompresor 184KM M271954. Urwany zawór, więc głowica i pewnie blok do wymiany. Osprzęt z tego silnika jest sprawny. Jakie słupki będą kompatybilne z tym silnikiem? Bylo ich kilka wersji różniące się mocą ale nie mogę się doszukać jakie były różnice.
Pokaż ten zawór.
Kolego sprawdź połączenie zasilania zaworu pompy. Miałem przypadek (również w takim aucie), iż urwał się przewód zasilający w/wym. zawór, chyba od szarpnięć silnika i "wisiał" on jedynie na tzw. koszulce. Bywało tak, że silnik gasł mi w różnych sytuacjach drogowych, a czasem był też problem z uruchomieniem silnika.
Paliwo dochodzi do cylindra, rozrusznik nowy, aku nowe, na odkreconej świecy też blokuje po kilku obrotach. No to masz poważny problem. Przestawiony rozrząd i zawory dotykają tłoka, lub urwany wał lub coś innego ci blokuje silnik np bendix rozrusznika itp ale najlepiej wymontować silnik i dopiero szukać.
Witam. jakie masz zawory, może urwał się grzybek i blokuje.
Przyczyny unieruchomienia silnika w maluchu z jakimi się spotkałem: - przebita świeca, - uszkodzony przewód wn, - uszkodzona cewka, - urwane kółko zębate w aparacie zapłonowym, - uszkodzony przerywacz, - uszkodzony kondensator, - zapchane dysze w gaźniku, - urwany pływak w gaźniku, - zapchany smok ssący w zbiorniku, - zatkane odpowietrzenie w zbiorniku,...
W górnej części jakby w głowicy stuki, tak jakby mocno klepały zawory. Poprzednio takie same objawy miałem w drugim silniku, a po przejechaniu 500 km urwał się zawór,rozwalił tłok, cylinder i głowice. Co zrobić by wyleminowac teki stuki? Może ktoś mi doradzi.
Jeśli tak na szybko to nawiercić to co wystaje (niewiele widać na zdjęciu) i zastosować wykrętaki do urwanych śrub. A po sezonie jak wyżej koledzy napisali
Sterowanie zaworem za pomocą sygnału pwm, uszkodzony zawór sterujący albo urwane zabezpieczenie napędu sprężarki, co dokładnie to ustali gość w warsztacie mający odpowiedni sprzęt i pojęcie o klimie.
Nie wiem czy nadal aktualne, ale wyjmij zawór EGR. Sprawdź czy jest cały oraz czy poprawnie działa. Jest możliwość, że urwał się grzybek zaworu lub zawór się nie domyka.
pompę masz zaznaczoną skoro pracuje i nie wylewa a wąż jest drożny to najprawdopodobniej urwał się wirnik - to małe obok to zawór zwrotny więc nie mogłeś dmuchać bo nic nie dało żeby się do niej dostać trzeba zając cokół dolny http://obrazki.elektroda.net/93_12246046...
Dziwne tylko że ciągnik kolegi WKAMIL17 nie zapala. Nawet przy dziurawym tłoku powinien odpalić na pozostałych cylindrach. Znajomemu w C-330 też urwał się zawór ale wrócił do domu na jednym cylindrze :D
Szkoda, myślałem iż awaria będzie dużo mniejsza - jakaś bzdura a tu takie kwiatki. Nie spotkałem się by urwały się dwie końcówki wtryskiwaczy jednocześnie, prawdopodobnie uszkodziło się coś z rozrządem lub urwał się zawór. Pozdrawiam i życzę jak najtańszej naprawy.
Ostatnim pytaniem jest czy opłacalna będzie naprawa silnika. Tak jak wskrzeszanie trupa. Po drugie jak ci urwało tłok czy zawór to szarpło i rozerwało tłumik na łączniku elastycznym.
Witam, mam dokładnie ten sam problem w identycznym volvo (440KM, 2007), u mnie dymi głównie pod dużym obciążeniem silnika, przy jeździe pod górę - jak tylko wskaźnik turbiny przekracza zielone pole pojawia się niebieska wy dym. Wtryskiwaczy były sprawdzane na stole, turbosprężarka wymieniona na nową, auto po wymianie głowicy, w starej urwał się zawór....
Wymień cały zawór!
przyczyną było urwała się świeca i uszkodziła zawór i tłok silnik remontuje
Ten zawór jest urwany, tj koniec trzonka ?, czy rozpiął się zamek (półstożki) i wpadł do cylindra ? Tak czy inaczej, jak zawór jest tak zgięty, to prawdopodobnie korbowód również. Po takim "dzwonie" tłok również mógł ucierpieć i pierścienie są zablokowane w zmiażdżonych rowkach
Człowieku, przecież urwał Ci się zawór i tłok go wbił w pierwszą napotkaną dziurę.
Jeżeli to zwykły kompresor (silnik i pompa bez żadnej elektroniki) to polaryzacja nie ma znaczenia. Tłok i tak wykona ruch posuwisto-zwrotny, a zawory się otworzą od ciśnienia. Dlatego przewody są tego samego koloru.
Zaworek ten ma stale +12 V po tzw. kluczyku. W Passacie miałem przypadek, że urwał mi się przewód zasilający ten zawór tj. w miejscu niewidocznym - połączenie kabelka z konektorkiem, który był w zaizolowany (w koszulce). Objawy usterki, to przerywanie pracy silnika, a czasem nie odpalenie silnika na postoju. Podczas kręcenia rozrusznikiem (szarpania)...
coś urwało się na dole Zawór zwrotny zapewne. Jeżeli pompa miała z 20 lat , to przerdzewiał. Ja bym spróbował trochę odkopać rurę i wyciągnąć te 7 m. Wtedy łatwo wprowadzić w to miejsce nowy zestaw: rura+zawór .
Witam. Od niedawna jestem "szczęśliwym" posiadaczem Opla Vivaro 1.9 2005r. Od początku miałem problem z; - turbo - zregenerowane, - urwany zawór - wymiana silnika z układem paliwowym, - przepustnica - wymieniona na nową - oryginał - podnośnik szyby - załatwiłem owiewką - wymiana radia - oryginalne z navi się sypało. Od niedawna mam kolejny problem -...
w poniedziałek złożyłem głowice założyłem rozrząd. auto pochodziło ok 5 może 10 min klops. Urwał sie zawór w głowicy tym razem. na szczęcie na tłoku nie nabroił.Głowica zawieziona dziś do Baranowskiego do Poznania zobaczymy co powiedzą
Widocznie wypalone lub wyklepane gniazdo, lub skrzywiony zawór.
Sytuacja wygląda prawdopodobnie tak wymienione tylko 8 zaworów a któryś jeszcze był podgięty ale na tyle mało że sprężyna dociągała go gniazda i był w miarę szczelne. Takie przeginanie grzybka tam i z powrotem spowodowało że zawór urwał się do końca i klops. Trochę twoja że nie sprawdziłeś zakładu po obróbce głowicy ,ale głównie zakład robiący głowice...
Pokrętło się urwało bo chyba zawór się zaciął w gnieździe. Nie wiem jaki ma skok ten zawór ale za część która została po urwaniu, za pomocą kombinerek podnosi się o góra 2 mm. Nie znam konstrukcji tego zaworu, ale wydaje mi się że klej nie wystarczy by go podnieść.
Przyczyną był prawdopodobnie źle ustawiony rozrząd. Na pierwszym i drugim tłoku były popękane popychacze (a na trzecim urwany zawór. Na wszystkich cylindrach trochę drobnych odłamków). Dowiedziałem się również, że samochód ma chipa, a turbo pompowało równo 1,45 bar (Garrett 1749VA) Woda dostawała się do oleju - także płyn chłodniczy i nowy olej nadają...
Jeśli założony jest oryginał z kołami i napinaczem to nie powinien się zerwać, jeśli tani zamiennik to wszystko jest możliwe. A może zawór się urwał zablokował silnik i doszło do zerwania.
Sprawdziłem klina i jest OK. Nie wiem co może być. Dodam że zapłon jest ustawiony prawidłowo na znaki. W silniku była wymieniona głowica bo w poprzedniej urwał się zawór, a dorwałem drugi silnik na części i przełożyłem cala głowice. Stara nie miała tylko zaworu a w sumie nic jej nie jest. Rece opadają :x
Tak , miałem urwany łancuch i pogięte zawory. rozrząd od strony sprzęgła , trzeba wyjąć skrzynie albo silnik i zdemontować koło zamachowe , roboty na 2 dni.
Może filtr gazu? Jeżeli się zapala, gaz jest, ale albo brudna elektroda jonizacyjna lub zbyt małe ciśnienie na wejściu gazu, startuje palnik główny, spada ciśnienie, zbyt mało by uruchomić palnik główny, i na świeczce leci ciśnienie i wszystko gaśnie. Wezwij serwis. Miałem przypadek że i kula od zaworu się urwała i zawór choć rączka otwarta to kula...
Za mocno ktoś dokręcił, a jest to zawór grzybkowy. Teraz odkręć kluczem płaskim, lub jakimś hydraulicznym, tylko nie urwać. Ewentualnie jest do zakupienia, cały zawór dopustowy.
W silniku Y22DTR trzeba przy okazji zdemontować cały kolektor ssący.Składa się on z 2 części.W jednej z nich znajdują się przepustnice (8 szt.) i trzeba je wyczyścić.Jest tam sporo nagaru.Przy okazji nie radzę dodawać gwałtownie gazu w tym silniku.Widziałem jak się taki silnik rozleciał po tym jak urwał się łańcuch.W tym silniku są 3 łańcuchy.
Sprawdź od spodu sprężarki powinien byc zawór reg dwa kabelki , no i dwa do sprzęgła klimy. Jak nie ma albo urwane to będziesz wiedział.
Nic się nie urwało widać jak zawór dostanie napięcie to się wysuwa,a jak odczekam chwile to się zamyka po odpięciu zasilania od pralki. Po odpięciu przewodu zasilającego zawór, pompa odpompowuje wodę do zlewu. Więc zawór się zamyka i otwiera.
Sprawa chyba rozwiązana. Uszkodzona była turbina - wirnik nawet nie drgnie. Prawdopodobnie jak urwał się zawór to jakiś kawałek dostał się do turbiny. Po odłączeniu turbiny auto zapala na dotyk. Zobaczymy co będzie jak kupię i założę drugą. Trochę rozczarowują kompetencje mechaników którzy podejmowali się naprawić auto a dopiero trzeci sprawdził turbinę....
Witam wszystkich :) . Mam pytanie odnośnie głowicy do Opla Astry 2.0 DL .Czy głowica z Omegi, Zafiry, albo z Vectry będzie taka sama ? Jest ich parę na Allegro, a potrzebuje taką, bo mi urwało dwa zawory i głowica chyba już jest nie do użytku. http://obrazki.elektroda.pl/9572419700_1...
Można zainstalować głowicę termostatyczną. Należy zrobić trochę zdjęć najlepiej z linijką i pójść ze zdjęciami do sklepu sprzedającego takie rzeczy. Sprzedawca pomoże dobrać odpowiednią część. Przy okazji tam nie wygląda, żeby było coś urwane, tam jest po prostu odkręcone. Czasami otwierać i zamykać zawór można za pomocą takiej plastikowej nasadki:...
Problem rozwiązany . Zawór AGR urwała lub wypaliła się blaszka zatykająca egr i dusiło silnik spalinami bezpośrednio z wydechu przez przepustnice .
Bezkolizyjny to taki w którym przy urwaniu paska rozrządu,minął się zawory z tłokami.
Sytuacja rozwiązała się następująco. Urwany zawór. Trzeba było wymienić wszystkie zawory razem z ich całym osprzętem. Zrobić planowanie głowicy. Wymienić uszczelki itd. Autko po tych wymianach zaczęło normalnie pracować. Ale niestety po dwóch dniach jazdy auto kilka razy zgasło. Po krótki oględzinach okazało się że na bagnecie od oleju prawie nie ma...
Nie prościej było po prostu zakręcić główny zawór wody w mieszkaniu? Nie wiem czemu pomyślałeś, ze ja nie pomyślałem. Zawory na pionie są w piwnicy do której nikt nie ma klucza, tylko adm. Mi się urwał właśnie główny na pionie w kuchni. Kiedyś było jeszcze weselej :D Jakieś 20lat temu, gdy nie było wodomierzy, zawór główny na cały(e) blok(i) był w...
Co według Ciebie można zepsuć składając czapkę tak, by urwał się w połowie trzonka zawór?
Witam wszystkich! jest problem powarzny,mianowicie.. mam focusa jak w opisie 100konny urwane zawory urwany koprbowod jednym slowem silnik zlom.Kupilem silnik uzywany z identycznego auta jednakze o mocy 115km.wszystko jest identyczne(numery na silniku pompie wtryskach,,,krotko mowiac kropka w kropke.Silnik poskladany zalozony wiec odpowietrzamy i odpalamy,odpalil...
byłem ostatnio u mechanika to mówił by zaizolować wszystkie przewody przy pompie bo zauważył że kabel od zaworu który jest umiejscowiony na górze pompy jest urwany a zawór ten wogóle nie działa. Zrobiłem tak i to pomogło na kilka dni, zawsze odpalał rozgrzany. A dziś po zatankowaniu znowu nie zapalił na stacji i musiałem pchać. Czy owe tankowanie może...
chcesz się licytować Licytować to się można na targu. Autor pyta czy po wymianie turbo mógł urwać się zawór-szuka wyraźnie przyczyny, zaproponowałem, żeby zajrzeć w dolot bo te silniki maja problem z kolektorami. Co tu piszę nie na temat??? Dodano po 1 i ten silnik w tym momencie powinien lecieć na złom, a nie do remontu. Na złomie może nie ale leży...
Miałem tak w Passacie B-4. Okazało się, że urwany był przewód zasilający zawór w pompie wtryskowej. Usterka była trudna do ustalenia, gdyż urwany (drut miedziany) przewód maskowała izolacja. Przy równomiernej pracy silnika usterka ta nie ujawniała się, ale gdy tylko "szarpnął np. podczas jazdy po nierównościach, to silnik gasł.
Za duża temperatura w komorze spalania mogła ja upalic, ewentualnie zawór się urwał i jest wbity w tłok, tu najtańsza jest wymiana silnika.
przekręcają zarówno jeden zawór jak i drugi Co znaczy "przekręcając"? Sugeruję powrót do poprzedniego położenia, jeżeli tylko zmieniła położenie a jeżeli coś ukręciła/urwała to należy wymienić zawory na nowe. Do jakiej temperatury podgrzewacie wodę? 60l wody podgrzanej do 90°C wystarczy na umycie trzech osób.
Z tego co piszesz wnioskuje ze urwała się elektroda ze świecy. Nie wiadomo czy urwała się sama i została w cylindrze, czy urwał ja ktoś przy próbie regulacji przerwy na elektrodach. Jeżeli została w cylindrze, istnieje duże prawdopodobieństwo ze została wydmuchana przez zawór wydechowy, do tłumika. jedyny sposób to odkręcenie głowicy cylindra i sprawdzenie....
rozrząd jest w porządku samochód został wstawiony do mechanika który doszedł do wniosku że jest co nie tak z głowicą -pęknięta prowadnica zaworu lub coś z zaworem dlatego nie ma sprężania, przebiera na wolnych obrotach i kopci na biało za jakieś 2 tyg. będzie zrzucał głowicę więc wtedy się okaże w silniku wcześniej urwał się zawór i inny mechanik założył...
Uszkodzenie w układzie korbowo-tłokowym. Nie ruszaj pompy i rozrządu. Zdejmij głowicę może urwał się tylko zawór i rozwalił ją. Nieraz urywają się tłoki na pierścieniu zgarniającym. Tuleja też jest prawdopodobnie pęknięta. Wypuść olej z misy olejowej powinien być wymieszany z wodą.
urwany zawór zwrotny urwany wykrętak urwany wtryskiwacz
schemat schneider pasek klinowy citroen skaner epson
katalizator tłumik katalizator tłumik
Instrukcja obsługi Eberspächer Hydronic D4WSC po polsku Kontrolka ESP zapala się podczas jazdy - przyczyny i rozwiązania