Pytanie zadaje kobieta, więc "vorlog" nie musi ona wiedzieć czy to co jej powiedziano wystarczy do pomocy w ocenie. Natomiast Doroto, jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o ocenie musi Ci to sprawdzić mechanik na miejscu. Jeżeli możesz weź ze sobą do mechanika kogoś ogarniętego w tej tematyce, żeby Ci nie nawinęli makaronu na uszy i skroili na tym na...
Zrób nacięcie od czoła i próbuj przecinakiem ustawionym prostopadle do promienia, tylko z wyczuciem żebyś gwintu w misie nie uszkodził. Ewentualnie zrób 2 nacięcia od wewnątrz i dopasuj jakiś płaskownik wchodzący na wcisk w te nacięcia, a następnie próbuj nim obrócić.
Wyciągnąć całą górną część rączki. Reszta pójdzie banalnie o ile nie urwiesz śruby na czubku stopy , także z wyczuciem ;)
Czy dobrze rozumiem że zatarty kompresor klimatyzacji spowodował urwanie śrub mocujących alternator? :-)
Wykrętaki służą du usuwania śrub, które urwały się w nakrętce, czy gwincie w materiale, po uprzednim wywierceniu otworu w urwanej śrubie, a tu takiego efektu nie ma, więc nic nie pomoże takie narzędzie.
Zostaw to tak jak jest... wibracja i tak będzie się trzymała na długiej śrubie.
http://elektromix.com.pl/p/1111/14323/jo... Moze to to jeśli tak to goluj po nazwie producenta albo szukaj dystrybutora. Czasem i takim zestawem się można poratować. Ale to nie wkrętaki tylko torxy. Ale trzeba z sercem wpieprzyć...
Nakrętka na resztę gwintu i ją przyspawać. Musi puścić
[quote="cordoba_2004"]Witam Śruba jest na końcówkę serwisowa - mam taką, ale jeden obrót i śruba się obrobiła . /quote] Klucze do tych śrub nazywają się spliny. Odpowiedni klucz i nie ma prawa coś się obrobić lub urwać.
W życiu nie zastosowałem tam nowych śrub, chyba że stara się urwała.
W takim razie zdecyduje się na te nakrętki tylko jaki rozmiar kupic A jaki był rozmiar oryginalnych śrub?
Kolego jak wkładasz używane pompo wtryskiwacze to ważne jest żeby zastosował nowe uszczelki. Włożysz na starych to głowica może się zapowietrzać (kanały paliwowe wewnątrz głowicy). I nowe śruby bo już widziałem jak pompo wtrysk urwał śrubę mocującą i głowica do remontu bo niezły bajzel w środku się narobił (z gniazda się jajo zrobiło).
I obowiązkowo nowe śruby do korbowodów. Widziałem kilka silników z tej rodziny z wywalonymi dziurami w bloku i jak dla mnie powodem destrukcji nie były panewki, ale raczej urwane śruby od korbowodów. Co nie znaczy, ze problemu nie ma tez w panewkach. Jest, wymywa/wypłukuje się z nich punktowo kompozyt, tworzą się kratery.
Tak jak kolega napisał kup zestaw naprawczy ok 5 PLN i wazelinę techniczną. Nie zwlekaj z naprawą bo może ci się za niedługo zatrzeć iglica oby tylko nie w pozycji brania wody bo nieszczęście gotowe. Mogą ci się urwać śruby od mocowania układu wodnego, dlatego spryskaj je wcześniej jakimś środkiem np. WD40. Mogą ci się urwać a wtedy zostaje rozwiercić...
Szpilka M10 na M8 zrób bo tak samo to nie raczej wyjdzie. Nie bez powodu się urwało.
hmm.. tu widzę kawałek gwintu - pozostałość po urwanej śrubie, brak podkładki, brak tej śruby - jak chcesz żeby to koło trzymało się na wałku?
Jeśli tak na szybko to nawiercić to co wystaje (niewiele widać na zdjęciu) i zastosować wykrętaki do urwanych śrub. A po sezonie jak wyżej koledzy napisali
Skoro już masz jakiś otwór, to można tam zamiast wykrętaka wbić długi torx i tym kręcić. Zamiast uchwytu do gwintowników można użyć szczepce morsea.
Witam! Otóż, odkręcałem śrubę i nawet szczerze mówiąc nie użyłem siły, a tu trach i po śrubie - urwała się w połowie. Element dosyć mały, więc śrubka również mała. Do tego celu służą "wykrętaki". Trzeba nawiercić otwór w urwanej śrubie, potem dopasować odpowiedniej wielkości wykrętak i ... kręcić.
Posiadam wkrętarkę z elektronicznym sprzęgłem w której nie działa elektronika mogę zastosować zwykły wyłącznik lecz wtedy trzeba uważać aby nie urwać śruby itd. Więc potrzebny byłby układ który pod danym prądem rozłączał by silnik.
Tak więc proszę darować sobie swoje "mądrości". A ty daruj sobie takie złośliwości. Trzymaj poziom, bo jesteś moderatorem. Jak napisałem, cel uświęca środki - każdy robi tym, czym jest mu najwygodniej i przynosi pożądany efekt. Tobie nie podchodzą wykrętaki, trudno. Ja używam ich z powodzeniem. Może autor zamknie temat, bo robi się nieprzyjemnie. A...
Dokręcasz z głową jak nie pierwszy raz robisz, a po 2 te momenty są podawane do nowej kosiarki nowe śruby itd. więc zapewne zgodnie z takimi danymi to połowę śrub urwiesz.
Nie powinien, powinni Ci zatrzymać dowód do czasu usunięcia usterki, amortyzatory też masz do wymiany. Koszty sobie policz, części plus robocizna, orientacyjne cenniki są podane w necie, oczywiście bez niespodzianek np. urwanej śruby lub podobnych nieprzewidzianych zdarzeń.
Próbować trzeba, wierciłem w urwanych śrubach do kół samochodowych.
Witam w środku koła nie ma żadnej śruby czy nakrętki, widzę tylko koniec jakieś śruby, nie mam za co chwycić. Wobec tego łeb śruby urwało :D. Koło pasowe powinno zejść bez problemu. Problemem będzie zaś zakręcenie go na nowo.
Problem jest taki, że wykręcając ją wkrętakiem krzyżakowym uległa zerwaniu.Dremela mam, ale każda z tarcz jest zbyt gruba.Skoro urwała się od krzyżaka, to płaskim jest bez szans.Skłaniam się ku rozwiązaniu, które proponuje damian1115.Nie wiem tylko jak trafię w to wiertłem...
To pg 8.7 kuchenna. Membrana nie była dziurawa zresztą przełożona z dobrego zespołu wodnego co ciśnienie urwało śrubę z grzybkiem. A czy nieszczelna/rozumiem że chodzi o dziury i oderwania /membrana może powodować napięcie podnoszące iglicy by gaz cały czas płynął bez wody? Czy niepodnoszenie iglicy?
Wykrętaki do złamanych śrub... Wkrętak to się wkręca w otwór, np. w urwanej śrubie, a tu w gwintowniku otworu jeszcze nie ma i nie będzie...
Reklamuj, rękojmia/niezgodność towaru z umową.
mnie śruba urwała się przy cylindrze od tłumika ale zdołałem ją wykręcić i wkręcić nową :D uciętą ze zwykłej śruby o tym samym gwincie :D
1). Języczek filcowy [10X20 mm] osadzony jest na sprężystej blaszce i tak wygląda. http://obrazki.elektroda.pl/7048608900_1... 2). Śruba krzywki przerywacza to M5x45mm. Wkręcona jest na ok.10mm w oś wału. http://obrazki.elektroda.pl/2804734700_1... Musisz zdemontować kosz iskrownika, wyjąć krzywkę przerywacza, zdjąć koło magnesowe...
Witam planowałem blok w scania 124l 420 oczywiście przy tym kapitalka tuleje pierścienie itp problem w tym ze po złożeniu i przejechaniu 470 km urwało śruby od klawiatury na 2 tłoku.dodam ze na wszystkich klawiatura nowe śruby.po wymianie i przejechaniu kolejnych 30 km urwał śruby na 3 tłoku od klawiatury.pytanie czy to przez to ze zebrali za dużo Bloku?Planowany...
Urwała się śruba
Wydaje mi się, że tak czy coś takiego? W niektórych pralkach są bardziej masywne. https://obrazki.elektroda.pl/9084709800_...
Wszystko się nada, 90% zależy od twojego ,,czucia", urwać śrubę na chama każdy potrafi czy to ręką czy maszyną... Mam teścia ,, narzędziowego rzeźnika": zerwał 14 bitów PZ2 i odkręcił 8 starych wkrętów...ja jednym bitem 65...
Witam mam problem z przednią ośką w case 1394 ponieważ z lewej strony jest siłownik od wspomagania i jest on przykręcany na 4 śruby razem z błotnikiem. Niestety wszystkie śruby się urwały i nwm jak to rozebrać. Proszę o pilną pomoc z góry dziękuję:)
Te śruby nie mogły się tak po prostu urwać przy odkręcaniu, pewnie ktoś nie dokręcił i koło sobie samo wyleciało.
Cześć, Tak jak pisałem chłopaki coś z autem wcześniej ćwiczyli no i wyćwiczyli....... Chcieli wymienić rolkę i urwali śrubę.... Źle napięty pasek=brak ladowania. Założyłem krótszy z pominięciem sprężarki klimy i wszystko działa. Pozdrawiam WIMM
Dospawaj szpilki skontruj od góry nakrętką z hamulcem i po sprawie. A najlepiej wrzuć foto jeśli nie możesz sobie poradzić.
U mnie okazało się że durny mechanik urwał śrubę mocującą czujnik stuków i zamocował go w innym miejscu (to wprowadzało w błąd komputer). Po zamocowaniu na właściwym miejscu problem znikł.
Witam. Chcę odkręcić tylną belkę w Fiacie Seicento, żeby ją zregenerować i chcę się zapytać, czy może być taka sytuacja, że urwie się śruba i co zrobić jak się urwie bez spawarki. I co mogę zrobić, żeby zapobiec urwanie śruby? Pozdrawiam i Dziękuję z góry ;)
pompa i wtryskiwacze ok przy bronowaniu chodził jak żółw po godzinie jazdy coś strzeliło aż urwało śrubę na klawiaturze po zakręceniu nowej ciągnik jakby sam się naprawił nie wiem czy głowice mogły być przy pchane?
Wtam!! Urwałem śrubę obudowy termostatu. I pytanie czy ta obudowa jest wymienna, czy to element bloku? (mowa o tej gdzie wsadzamy termostat i w niej znajduje sie wirnik pompy cieczy).
No tak. Problem w tym, iż nie można odkręcić. Nie chcę urwać śruby. Przede wszystkim, to nie wiem w która stronę wykręcać. Czy przypadkiem nie jest to lewy gwint?
Ukręcasz śrube, następnie ją atakujesz innym narzędziem. Aleś doradził. Tak jak przy odpowietrznikach - nakładasz klucz i delikatnie młoteczkiem, nigdy ręką bo urwiesz śrubę.
Jak najlepiej wyjmować? Wiem, że trzeba odkręcić dwie 16-tki od podłużnicy. Do tej tylnej jest dobry dostęp a jak do tej przedniej (z nadkolem słabo widać)?. Łapę od silnika próbować odkręcać od góry, czy opuścić silnik i odkręcać od dołu? Komuś się udało urwać śruby od łapy przy silniku? Jeśli opuścić silnik to poduszkę lewą luzować, czy niekoniecznie?...
Przy 40Nm + 90+90 to chyba prędzej zerwiesz gwint niż urwiesz śrubę od głowicy. Na moje nie wyczyścił otworów od śrub i dlatego urwał. Tak szczerze mówiąc to nie ciągnie się przez siłę czuć w rękach że nie idzie.
No i po 2 latkach łożysko padło. Wymiana nie bardzo skomplikowana, ale urwałem śrubę mocującą koło pasowe. Wiercenie gwintowanie śruba 7mm. Komplet 85zł.
Spryskać preparatem penetrującym a następnie wykręcić uszkodzone nóżki. Nie szarpać kluczem by nie urwać śrub. Po wykręceniu gwint oczyścić i nasmarować przed montażem nowych nóżek.
A jak to wygląda z drugiej strony płytki? Są tam sciezki? Przewiercić fi=3, dać nakretkę z drugiej strony i przykręcić dystans, jeśli dobierzesz odpowiedniej wysokosci. Ile miał wysokosci ten co sie urwał?
Wstajesz z rana i pijesz kawę 1.Wstawiasz auto na kanał lub podnośnik 2.Otwierasz maskę 3.Odpinasz klemę akumulatora 4.Zdejmujesz kołpak lub felgę aluminiowa 5.Luzujesz nakrętkę na przegubie i odkręcasz 6.Zdejmujesz koło 7.Odkręcasz osłonę 8.Odkręcasz dolne mocowanie McPersona dwie śruby 9.Wyjmujesz przegub z półośką na bok (bez wyjmowania za skrzyni)...
Na logike. Gdzie miało nastąpić urwanie śrub jeśli nie na połączeniu dwóch elementów. Gwint wytrzymał, łby także, więc miejscem ścinania jest właśnie to miejsce. Rdzy w miejscu urwania ja osobiście nie widzę bo i zdjęcie jest niezbyt wyraźne. Podkładki pod śrubami to fabryczne rozwiazanie. Ja bym się skoncentrował nad ryglem.
Witam Najlepiej to nic z tym nie robić tylko jeździć dalej ta jedna śrubka wpływa tylko na konfort zmiany koła i to wszystko. POZDRAWIAM
Witam Przy okazji wymiany wtryskiwaczy myślałem żeby zmienić śruby na szpilki i na nie nakrętki. Zapobiegło by to urwaniu śruby w przyszłości. Szukałem hartowanych śrub 10.2 m6 z pełnym gwintem i uciąć końcówkę, ale takich długich raczej nie dostane. Ale zamiast tego można by kupić pręt gwintowany 8.8 i go pociąć na 9cm. Co myślicie o takim rozwiązaniu?...
Witam, ja w swoim MDS432 zrobiłem to odkręcając tylną ściankę magnetofonu i wyjmując całą tą szufladkę przesuwającą się na kółeczkach. Trzeba po prostu odkręcić tył magnetofonu. (Uważać jednak na przewody łączące mechanizm z elektroniką magnetofonu - łatwo je urwać, a potem jest problem ze znalezieniem tego urwanego!) Potem już dostęp do śrub jest łatwy,...
Płyta główna B550 AORUS ELITE V2. Dystans został na stałe przylutowany, myślałem, że jest na gwint i urwałem.
Zapewne są zapieczone i wykrętak może sobie z nimi nie poradzić, Pokaż mi proszę taki wykrętak, który pozwoli się wkręcić w śrubkę Φ3mm? pozostaje w takim układzie nawiercić odpowiednim wiertłem i ponownie nagwintować. Tak dla potomności - jeśli śrubka wżarła się w materiał, w który została wkręcona, żaden wykrętak nie pomoże - niezależnie od...
Jeździć? a koło na drodze chcesz szukać ? Rozwiercić śrubę i wkręcić przyrządem do wykręcania urwanych śrub . Nowe śruby co najmniej klasy 8.8 a najlepiej 10.8 https://obrazki.elektroda.pl/9372529200_...
Dzięki. Czyli w grę wchodzi lewy gwint. Szkoda, że nie pamiętasz stron. Usiłowałem odkręcić koło paska i na razie nie dałem rady - nie chcę urwać śruby.
Witam serdecznie, skuter Peugeot Speedfight 2 z 2008 roku. Urwałem śrubę od wydechu przy wlocie. Aby ją rozwiercić, musiałem wyjąć cylinder. Śrubę ogarnąłem, założyłem nowe uszczelki, złożyłem, ale nie chce mi odpalić. Co może być? Pozdrawiam.
Po prostu je dokręć. Tak długo, jak nie urwiesz gwintu ani nie rozwalisz śruby, to będzie ok.
Problem polega iż muszę kupić półoś z piastą( ponieważ urwała się śruba mocująca piastę z półośką. Spawanie itp nie pomaga. a nie moge znaleść nigdzie czegoś podobnego) Ewentualnie będe musiał dorobić nową
Podsumowując poduszki wystrzeliły tak jak kolega Gerri zauważył, złożyło się parę czynników naraz które miały wpływ na efekt końcowy.Mianowicie zużyte amortyzatory oraz wyboje co spowodowało urwanie śrub mocujących amortyzator , a następnie poduszki spadły z kielichów.
W tym silniku rozrząd nie ustawia sie na tzw. znaki ,tylko przy pomocy blokad. Na kołach możesz mieć "znaki" ale one mają się "nijak" do faktycznego ustawienia rozrządu. Pozdrawiam!
Numerem części nie dysponuję. Ale powiem na pewno że musisz mieć dobry śrubokręt i WD 40 by odkręcić zespół wodny od gazowego by nie urwać śrub jeśli są zapieczone, jeśli się urwą to trzeba wiercić i gwintować.;/
Nic nie urwałeś, tam normalnie jest gwint, czasem też w środku jest śruba z lewym gwintem jako dodatkowe zabezpieczenie. W najgorszym wypadku można zastosować cały uchwyt nowy.
Jeśli wybijesz zerwiesz gwint. Spróbuj na ciepło może sie ruszy a jesli nie to rozwierć i gwintuj.
Przecież widać urwany przewód z kawałkiem drutu przy śrubie do której dochodzi czerwony z gniazdka. A który to był z kabla który masz w ręce to już nie da się określić (na moje oko typowałbym pomarańczowy). Do telefonu podłącza się tylko dwa przewody.
Rysunki części oglądałem lecz po odkręceniu śrub nie chciałem urwać zaczepów. Wyłącznik blokady znajduje się w innej części pilarki - próbowałem ciągnąć za kable. Wyłącznik blokady znajduje się pod klapką (25) przykręcaną na jeden wkręt. Nic łatwiejszego.
Moim zdaniem zależy co dokręcasz. Jeśli śrube z nakrętką to tak jak wyżej piszecie natomiast jeśli masz np. śrube wkręcaną nie wiem np. w żeliwo to tu już bym się zastanowił nad jej twardością bo wtedy robi różnicę czy urwiesz śrubę czy wyrwiesz gwint w tym czymś żeliwnym... więc wtedy dobierał bym śrubę o mniejszej klasie twardości niż podzespół w...
Kolego Mierzejewski. Pisałem z doświadczenia, trzy razy wyręcałem z dokłądnie takiego electroluxa urwane śruby (zresztą na wtorek mam zlecenie na kolejny taki przypadek), jak do tej pory, posiadanym zestawem tamte trzy udało się wyjąć bez rozwiercania. Jeśli kto chce obadać, to zestaw który mam to King Tony model: 11225SQ Zapewne kiedyś będzie niespodzianka,...
Przy skręcaniu rozrządu urwał śrubę na wale i musiał wyjmować wał do tokarza. Przecież to się w głowie nie mieści, jak można robić taką rzeźbę ?Ale dobra załóżmy że tak było.Jak nie ma synchronizacji to sprawdź rozrząd.Wał na blokadę kółko rozrządu na blokadę.Czujnik wałka jest na na kole pompy HP.Trzeba koło pompy ustawić na znaku.Nie może być byle...
Popularne metody:młotek,przecinak,klucz do rur :D Wykręć całą śrubę,bo i tak jest niewiele warta-jeśli oczywiście jest to możliwe. Kleje odpadają,spawarka jak najbardziej,ale w tym przypadku-a domyślam się że to imbus o średnicy 4-6 mm spawacz musi mieć pewną rękę. Czasem dość łatwo udawało się rozkruszyć takie pozostałości imbusa uderzając w niego...
wiercić też trzeba umieć A jak się wierciło w urwanej śrubie (nie było marzenia o spawaniu) w katerze "Junaka" bez jego mocowania w imadle (hehe) wiertarką ręczną dwubiegową (na korbkę dla niepamiętających) mając jedno albo dwa wiertła bez szlifierki do ich naostrzenia?
Witaj kolego,wybacz,że się nie odzywałem ale nie samym forum człowiek żyje.Do rzeczy; o tuż jeżeli chodzi o tylną łapę silnika to składa się ona z dwóch części,obczaiłem to dokładnie.Nie ma potrzeby wyjmowania ani silnika ani skrzyni biegów.Dostęp do śrub jest faktycznie bardzo utrudniony ale przy odrobinie cierpliwości i przy pomocy różnych kluczy;mam...
To może jeszcze doradźcie jak wyjąć kołek w którym na głębokości 2 cm urwała się śruba, a właściwie to skorodowała i złamała się. Wisiała na niej lampa i nie może ona ani milimetra być przesunięta. :cry:
Witam mam problem z naprawą śruby mocującej wtrysk, Wkręciłem tulejkę naprawczą i zastosowałem śrubę 6mm z VW od pompowtrysku bo oryginalna ma za duży podsad a tulejka naprawcza wkręcona na równo z głowicą. Samochód zrobił 2tys km i uwaga urwało śrubę mocującą. Doradźcie jak rozwsiązać problem jaką śrubę użyć czy 12.9 6mm nie rozciągliwa czy zmienić...
Witam. podczas próby dobrania się do termostatu urwała się śruba od stopy na czubku żelazka. żelazko naprawione i działa lecz jest skręcone bez tej jednej śruby - i tu pytanie macie jakąś sprawdzoną metodę na wykręcenie urwanej śruby z żelazka... ja myślałem by spróbować ją nawiercić ale nie jestem w 100% pewien. Wiem że może lać na uszczelkach z tego...
Filtra nie da się zabardzo odkręcić a nie chce urwać śrub a bezpieczników i wiązki nie sprawdzałem ale jutro to zobaczę.Aaaa i jeszcze jak podłączył komputer to licznik km dziennych się zresetował i wszystkie wskazówki skoczyły do góry i spadły. I czy przyczyną tego przełączania może być padnięta membrana?
Ja mam zastosowane silniki z przekładniami od wkrętarek. Śruby trapezowe o skoku 2mm. Wystarczyło to by urwać nakrętke śruby gdy nie miałem krańcówek. Nie wiem jak chcesz to sprawdzić. Frezując wystarczy niewielka siła by urwać freza. Ważniejsze jest by cała konstrukcja była bardzo sztywna. Jeżeli montować prowadnice liniowe to tylko z podporami na...
Czy macie sposób na zapieczone śruby mocujące pokrywę palnika.Przy próbie odkręcenie urwałem końcówkę klucza.Żadna śruba nie drgnęła.
Jeśli mało profesjonalny klucz ma 312 Nm i może urwać śruby, to jak wytłumaczyć zastosowanie w serwisach wulkanizacyjnych kluczy np. Chicago Pneumatic CP 7733 1/2" z momentem roboczym: 34-542 Nm a , moment maksymalnym: 746 Nm. Rozumiem, że przykładając zbyt dużą siłę po prostu ukręcę śrub, ale jak zmieniają mi koła z letnich na zimowe i odwrotnie nie...
Urwane śruby z bloków siników samochodowych wyciąga się poprzez naspawanie nakrętki. To są przypadki, gdy nic nie wystaje z otworu i nie ma czym złapać. Tu ta metoda też się sprawdzi. Kilka się urwie, ale któraś za koleją zluzuje wiertło. Do wykręcania użyjesz zwykłego klucza płaskiego albo grzechotki.
Witam serdecznie mam mały problem, kiedy wymieniałem uszczelkę pod głowicą urwałem śrubę podczas dokręcania, pożyczałem 3 klucze dynamometryczne i żaden z nich nie działał albo był przekręcony albo wgl nie strzelał kiedy powinien. Teraz muszę wykręcić szpilkę i mam parę pomysłów ale chciał bym się dowiedzieć czy czasem szpilka nie bd wystawała w misie...
Urwana śruba mocująca wybierak w skrzyni biegów ,do zriobienia bez wyciągania skrzyni, ale musisz znaleźć urwany łeb śruby.Temat przerabiany tydzień temu, nie obyło się bez demontażu skrzyni, ponieważ śruba została na magnesie ale nie dało się jej wydobyć .
ASO czasem nie luzuje kół w czasie wymiany paska. Jeśli był ustawiony poprawnie i jest identyczny jak poprzedni tzn. taki sam zamiennik to metoda podziała. Niejeden ustawia na mazaki i też często działa, o ile poprzednik źle nie zrobił. Jak dla mnie lepiej widać GMP na zegarze, znacznie precyzyjnej, u góry a nie na dole, dlaczego więc z tego nie skorzystać?...
Ja mam dokładnie odwrotne doświadczenia. Do odkręcania nakrętek i śrub używam Cobra i Morsa Knipexa. Najlepiej się sprawdzają. Stilson jest do niczego ze względu na dużą główkę i brak podejścia do większości śrub. Wszelkie klucze nastawne są bezużyteczne, bo rozginają się ich szczęki. Ostatnio wykręcałem urwane śruby M20 w ramie sieczkarni i Knipex...
W ubiegłym roku urwałem stalową/czarną śrubę mocującą piastę, jak masz pecha to nawet ręką ukręcisz. Poszukiwania zakończyły się na kwocie 385 zł., kupiłem, czekam na przesyłkę. Na razie wszystkim dziękuję za pomoc i poświęcony czas :) :) :)
Takich rzeczy się nie dokręca kluczem pneumatycznym, to raz. Po drugie klucz udarowy który dałby radę te 160Nm + 180° na 99% by urwał tą śrubę. Robiłem niedawno rozrząd w ACV to wiem ile to siły potrzeba.
Można opiłować i nabić nasadką 6,5mm. Ale porządną, nie z tych chińskich zestawów z bazarów. Zawsze pozostaje przewiercić i użyć wykrętaka urwanych śrub.
Ja zawsze ustawiam czujki jak najbliżej byle ich tylko nie urwały śruby albo łapki z prowadnic :)
Spawa się migomatem nakrętkę do resztki śruby i się ją wykręca - tudzież nacina się na płaski śrubokręt i JW. Wymiany półpanewki nie polecam, tak samo jak jazdy bez jednej śruby. Swoją drogą co trzeba robić żeby ją urwać?
Witam Podobną przygodę z odpadnięciem koła pasowego miałem z fiacie Croma 5000km po wymianie rozrządu, tyle że śruba główna wału się odkręciła sama bo za słabo była dokrecona i niby lewy gwint. Ale w tym wypadku po urwaniu śruby moge przypuszczać że nie wymienili śruby a to jest wymagane, ewentualnie za mocno dokrecili nową, u mnie wymienili oczywiście...
cena nie gra roli. Niestety urwane śruby nie posiadają żadnych oznaczeń. Zastanawiam się zatem jak się ma "kruchość" do wytrzymałości określonej klasą.
Śrub nie powinno się dać łatwo odkręcić zwłaszcza tych mocujących koła. Zależy co rozumiesz pod pojęciem łatwo. Chodziło mi o to, że przeciętnym kluczem do kół da się je odkręcić bez skakania po nim i dokładania metrowej rury. Miałem już niestety taką sytuację po wizycie w "warsztacie". Moim zdaniem śruba podczas dokręcania staje się dokręcona gdy...
Osobiście uważam iż lepiej i bezpieczniej jest urwać łeb śruby niż za słabo dokręcić :D
Jak chcesz sam naprawiac to smialo, na YT masz pelno filmow z dokladna instrukcja demontazu i ponownego montazu tego modelu. Jak nie masz imadel zamiast rak i nic nie urwiesz to dasz rade na spokojnie zrobic to samemu.
Jeśli nadal kogoś to interesuje, to właśnie dziś podniosłem przód auta, mały łomik do ręki i.... okazało się, że jest luz na łącznikach stabilizatora. Dwie a w sumie cztery poduszki gumowe, poprzez które dwa łączniki przykręcone są do wahaczy są cieńsze od oryginałów ok. 5-7 mm, co w sumie daje ok 12-15 mm luzu. I jeszcze jedno. Gdyby ktoś miał podobny...
Dzięki za pomiary, cewka jest ok, okazało się że kondensator miał 2 dziury i przy pomiarach zamiast 250nF miał 0,3nF. Śruba mocująca urwała się przy użyciu minimalnej siły, musiałem wywiercić to co zostało i przegwintować otwór ale teraz jest ok. Iskra wróciła :) Teraz czyszczenie gaźnika i odpalam :)
Żadnej śruby nie urwało. Po urwaniu paska kręcono jeszcze długo rozrusznikiem. Ułamało stopkę od dźwigni, a śruby wszystkie oryginalne. Silnik 4224 Mth. Nie rozbierany od nowości. Tam nie ma możliwości źle założyć blokady. Dodano po 3 popychacze w esy floresy
urwać śruba alternator urwać śruba silnik pralka urwać śruba
klapka megane bosch lodówki oznaczenia podłączyć wyłącznik ciśnieniowy
Huawei Y5 2015 bootloop po opcjach programistycznych Skuter Barton Ero 5 Falcon 2021 - brak ładowania