ustaw rozrząd.
Po pierwsze zanim zaczniesz cokolwiek robić, ustaw rozrząd i zmierz sprężanie, na 99% go nie będzie ale lepiej dmuchać na zimne.
ustaw rozrzad na znaki. Zagrzej motor do 90 wepnij vaga i sprawdz statyczny kat wtrysku, potem skoryguj. Sprawdz przeplywomierz.
Trafiały się przeskoczone a pasek jak nówka. Nie wiem jakim cudem ale się zdarzało. Ustaw rozrząd jak książka pisze i mierz ciśnienia.
Ustaw poprawnie rozrząd i śmigaj skuterkiem. Znaki na kole magnesowym ustaw "książkowo" oraz na wałku rozrządu - tłok w tzw. GMP (maksymalnie zbliżony do świecy). Duża ilość informacji na forach internetowych (ustawienie rozrządu w silniku 4 T). Nie zapomnij o zmianie dysz gaźnikowych, z uwagi na zmianę poj. silnika.
Najpierw ustaw rozrząd, bo masz przestawiony wałek napędzający m.in. aparat http://obrazki.elektroda.net/74_12446218... sprawdź PW
Najpierw ustaw rozrząd na blokady. Jeśli górne koło będzie poza tolerancją, ECU zgłosi błąd czujnika wałka i wstawi zero w pole 004 bloku synchronizacji, oraz będą problemy z rozruchem. Dodano po 1 Czy trzeba do tej czynności rozpinać rozrząd? Nie, zrzucasz osłonę, demontujesz gumową zaślepkę, odkręcasz śrubę na klucz 10 i wyciągasz czujnik.
Kolego najpierw ustaw rozrząd tak jak się należy i wtedy napisz co się dzieje? Bo takim gdybaniem do niczego sensownego nie dojdziemy. Znaki są zrobione jak dla ślepego - masz 0 na kole zamachowym, blokada pompy zwykłą śrubą 12 i na wałku musisz pokrywę ściągnąć i zablokować po przeciwnej stronie czymś płaskim. I oczywiście sprawdź napięcie paska to...
Źle ustawiony aparat zapłonowy po zdjęciu paska rozrządu.Rozrząd ustaw na znaki i zobacz gdzie "patrzy" palec rozdzielacza.
sprawdz kolo walu korbowego i dobrze ustaw rozrzad a walki rozrzadu sa na klinie czy na stozku??
Kolego Łukasz jest coś takiego jak wyprzedzenie zapłonu i zawory nie otwierają się w GMP. Jezu człowieku... Łukasz dobrze pisze, ale jest jeszcze inna opcja, masz przecież znak na kole pompy i na wsporniku pompy. Jeśli nie ruszasz krótkiego paska, to ustaw wałek rozrządu tak, żeby znaki na pompie się zgrywały i powinno być dobrze.
To,że przeskoczył pasek nie ma najmniejszego znaczenia,blokujesz wał,blokujez koła wałków i masz ustawiony rozrząd,Nie ma tam znaków,są miejsca na blokadyJak przeskoczył pasek to ustaw rozrząd i zmierz kompresję bo i tak skończy się rwaniem głowicy.
Ustaw dobrze rozrząd bo ta kompresja to jest ok w benzynie a nie w dieslu
Moze ustaw rozrzad na blakoday i zobacz czy wywali bledy.
Pytasz o zabierak, a nie krzywkę, wystarczyło spojrzeć jak zdejmowaleś. Ale jak już jest po ptakach to ustaw wał korbowy i rozrządu na znaki, zdejmij kopułkę, ustaw palec na pierwszy cylinder, zobacz jakiej pozycji zabieraka to odpowiada i nasadź go tak żeby wszystko pasowało. Najprawdopodobniej będzie to poziome położenie równoległe do płaszczyzny...
pierwsza sprawa w pompie lucasa kolkuje sie na sztywno zapłonu sie nie ustawia a fasolki są do naciągania paska dj opornik moze masz kołko do kitu.... ustaw jeszcze raz rozrzad
Ja zawsze robię tak. Jak autko z gazem przelutowuje wtryski, by nie szły przez centralkę gazu, ale jak masz problem z synchronizacją, to może ustaw rozrząd na znaki.
To demontuj głowice, montuj i ustaw rozrząd na znaki zgodnie ze schematem bedzie napewno ok.
Najpierw ustaw rozrząd na znaki i w tej pozycji ustaw luzy na zaworach.
Sprawdź ciśnienie w cylindrze i poprawność ustawienia rozrządu, ustaw luzy zaworowe oraz przeglądnij gaźnik (udrożnij dysze). Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania silnika świeca jest sucha, czy mokra. Na próbę wykręć świecę i podlej paliwo (np. ok. 1 cm 3) na tłok i jeśli silnik "zaskoczy", to szukaj usterki związanej z brakiem paliwa....
W tych silnikach pasek lubił przeskoczyć na kole pompy wtryskowej. Przed wymiana rozrządu sprawdź jego ustawienie i w razie czego ustaw na starym pasku. Spróbuj odpalić jeśli będzie ok to zmieniaj rozrząd.
Ustaw rozrząd.
czesc na kołach rozrządu powinienes miec naznaczone 2 punkty ustaw je tak aby sie zgrywały jeżeli ich nie będzie to zdejmnij pokrywe i z tyłu na każdym wałku jest zrobiona szczelina ustaw je poziomo najlepiej włóż suwmiarke to nie przestawią sie wałki
Jeżeli będziesz wyjmował tylko wał, to z boku silnika, od strony gaźnika, jest śruba do blokady zębatki rozrządu. Ustaw tłok dokładnie w górnym położeniu, wykręć tę śrubkę, zdejmij podkładkę i wkręć ją ponownie. Zębatka rozrządu, zostanie zablokowana. Po wymianie łożysk (i uszczelniaczy) włóż tak wał aby tłok był w górnym położeniu, po skręceniu, wykręć...
Prtoszę o pomoc. Ustaw rozrząd prawidłowo to zapali.
Ustaw wałek rozrządy na znaki i zobacz które krzywki są do góry, może tak ma być.
Zmierz ciśnienie w cylindrach, bardzo możliwe że masz podgięte zawory. No i ustaw rozrząd na blokady, pompa to nie wszystko, trzeba jeszcze wałek ustawić. Sprawdź obroty rozrusznika oraz akumulator.
Ten sam błąd wywala jak nie ma synchronizacji między wałem korbowym a wałkiem rozrządu. Wymieniacze rozrządu, którzy znaczą sobie ustawienia farbą mogą się nieźle nadziać , bo 1,5 dci nie ma klina na dolnym kółku i przy wymianie rozrządu uwalają synchro. Zanim zaczniesz wymieniać czujniki ustaw rozrząd na blokady. Pozdrawiam
Kol., czy robiłeś coś przy silniku np. zdejmowałeś cylinder, bo jeśli tak, to najpierw ustaw poprawnie rozrząd (znaki na kole magnesowym, na kole rozrządu oraz tłok w GMP ), a później luzy zaworowe. Luzy zaworowe o ile pamiętam, to na ssącym ma być 0,05 mm a na wydechowym ok. 0,10 mm. Jaki przebieg ma silnik. Sprawdź, czy wałek rozrządu nie jest nadmiernie...
Jeżeli nie odkręcałeś koła rozrządu na wałku rozrządu to ustaw wałek rozrządu na pierwszym cylindrze krzywkami do góry aby obie krzywki były równomiernie wychylone + ustawienie pierwszego tłoka w górne położenie i powinno zadziałać .
Witam, mam podobny problem. Gdy ustawie rozrząd na kołki czyli tak jak jest to przez produenta podane to przy próbie przekręcenia wałem tłoki spotykają sie z zaworami ;( Czy jest na to jakaś inna metoda?
Po dwóch miesiącach badań testów udało Ci się wykryć że niema kompresji, sukces. Moim zdaniem tą elektronikę zostaw w spokoju poskladaj ten silnik dobrze ustaw rozrząd, pokasuj błędy wszystkie, i wtedy zajmiemy się elektroniką, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Masz przestawiony rozrzad. Roznica katowa moze byc minimalna ale to wystarczy aby sie zaswiecila kontrolka silnika. Zdejmij to kolo pasowe, zablokuj wszystko i ustaw Pozdrawiam
ustaw rozrzad poprawnie na blokady, moze jeszcze wystarczy
A czy trzeba wyciągać wałek rozrządu i czy jak ustawie koła rozrządu na znakach i je tak zdejme będe musiał ustawiać rozrząd i na co składać dirko?
Jak nie masz znaku na wale, to ustaw tłok/wał w najwyższym maksymalnym podłożeniu i wtedy ustaw resztę.
Hydraulika reguluje zawory Nie ma wałka zmiennych faz , jest koło Żeby zdjąć pokrywe ustaw rozrząd na znaki
Błąd synchronizacji dlatego pali bez czujnika. Ustaw rozrząd.
Ustaw rozrząd.
Ustaw rozrząd na znaki zaznacz koła i obudowe. Odpal i przegazuj. Ustaw znaki fabryczne. a potem sprawdz znaki własne czy sie pokrywają.
Poluzuj koło wałka rozrządu, ustaw na blokadę i równe trzpienie, a następnie je dokręć. Gwint normalny, moment dokręcenia 132Nm
Na kole wału masz strzałeczkę i na obudowie TDC (Top Dead Center czyli GMP), wał masz już mniej więcej 45° za TDC, ustaw wałki rozrządu na znaki i cofnij wał tak aby strzałki się pokryły
Ustaw rozrząd na palenie na pierwszym cylindrze. Wtedy patrz na palec w kopułce i podpinaj kable. Kolejność palenia w cztero garowcu to 1342.
Będziesz miał problem z prawidłowym ustawieniem tej zębatki. Jest jedno wyjście, załóż zębatkę, ustaw tłok idealnie w górnym położeniu i ustaw wałek rozrządu, tak aby oba zawory były lekko otwarte.
Ustaw rozrząd i sprawdź. Jeszcze nie wiesz co to jest wymiana silnika i koszty z nią związane i problemy później. Już lepiej auto drugie ogarnąć.
''Fazator'':D przykręć ,ustaw rozrząd i już.Bez żadnego przekręcania:D
Zanim zaczniesz cokolwiek rozbierać,to ustaw rozrząd jak jest źle i dopiero wtedy sprawdź kompresje.
Zobacz czy przeciw wagi nie są luźne, czy sworznie w korbowodach nie mają luzu. A jak wszystko jest dobrze to zostaje układ paliwowy, końcówki wtrysków, ustaw zapłoni rozrząd.
Ustaw rozrząd na blokady, a potem czepiaj się samej pompy wtryskowej.
Na początku ustaw rozrząd. Olej dość gęsty silnik sporo zjada? Jeśli tak w kolektorze wydechowym masz wstępny katalizator i będzie on zatkany.
kocioł ustawa ustawa godzina reset ustawa
gruszka turbiny citroen hotpoint ariston indesit brotje energy błędy
electrolux mruga start hilti udaru
Suzuki Ignis nie odpala – pstryka przekaźnik, migają kontrolki, akumulator, rozrusznik, masa Class 250 IEC 60085 – izolacja termiczna 250°C, materiały polimidowe, zastosowania lotnicze