W instrukcji jest napisane, żeby ustawić dowolnie wybrany cylinder w gmp. Będziesz wiedział, który to, bo - tak jak wspomniałeś - krzywki wałka tego cylindra będą w w takiej pozycji, że żaden zawór nad nim nie będzie otwarty. Regulujesz luz, obracasz wałem korbowym o 180° i regulujesz luz na drugim cylindrze. Wartość luzu jest taka sama dla obu zaworów.
Próbowałem korygować aparatem, jednak bez zmian. Czyli palec ustawić z powrotem na 4 cylinder, tak jak było wcześniej? Jeśli ustawiłeś aparat na czwarty cylinder, to wyciągnij go, obróć wałem RAZ, by cylindry ustawiły się tak, jak poprzednio i wstaw aparat z powrotem. Paluch powinien wskazywać pierwszy cylinder. Jeśli masz z tym takie problemy, to...
Luzy 0,25 ssący i 0,3 wydechowy . Jak ustawić 1 cylinder zawory sie mijaja ustawiasz 4 2 sie mija ustawiasz 3 3 sie mija ustawiasz 2 4 sie mija ustawiasz 1 zreszta gogle sa najlepsze ;-) http://free4web.pl/3/2,3851,25292,396612...
Witam, No jak to jak. Ustawić w pierwszym cylindrze GMP dla suwu pracy i zamontować tak aparat zapłonowy tak, aby po ustawieniu obudowy aparatu po środku zakresu regulacji palec rozdzielacza wskazywał w miarę możliwości jak najdokładniej pierwszy cylinder (styk w kopułce rozdzielacza) i to wszystko. Później zapłon na lampę wg. znaków (nie wiem dokładnie...
Ustawić rozrząd-sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
Temat uważam za zamknięty.Problem rozwiązany.Pomocnik pompiarza zamiast ustawić pierwszy cylinder ustawil szósty.Pozdrawiam
Podpowie ktoś, jak ustawić zawory w skuterze 4t 139qmb? Cylinder wsadziłem 100cc baloletti, coś takiego. Głowica jest z dłuższymi czy tam większymi zaworami od 80. Jakie luzy zaworowe ustawić? I jak ktoś wie, jaka dysza główna? https://allegro.pl/oferta/cylinder-glowi... Takie coś, głowica też czerwona, tłok...
Ustawić na podstawie znaków na kołach pasowych, oraz znaków na pasku. Gdy znaki na kołach zębatych pokrywają się ze znakami na obudowie- wtedy tłok pierwszego cylindra znajduje się w GMP
Robiłeś coś, że chcesz ustawiać początek tloczenia? Po montażu musisz ustawić temperaturę spalin. Dla każdego cylindra z osobna. W kolektorze wydechowym masz od dołu śrubki M6 wykręcasz i wkładasz sondę. Kręcisz delikatnie pompką i zwiekszasz-zmiejszasz dawkę. Z kątem jest trochę więcej zabawy
Co do obrotomierza to nie wiem, ale w samochodowych zazwyczaj możnabyło ustawić ilość cylindrów. Mógłbyś wziąć taki z malucha i powinno działać. Niby dwa cylindry, ale czterosuw i dwa razy mniej iskier. Czyli w sumie wychodzi na to samo. A przetwornica np. na LM2577, opis na Elenocie. Potrzebujesz do tego diodę schotkiego, cewkę i parę kondensatorów.
Poszukaj na allegro zdjęcia silnika takiej astry i rób jak na zdjęciu. Najprościej. Bo pewnie kolejność zapłonów Ci nic nie da, bo nie wiesz jak ustawić pierwszy cylinder.
Można ustawić wadliwy cylinder w pozycji GMP w suwie pracy i podać z kompresora ciśnienie (przez otwór świecy) i sprawdzać którędy ucieka. Czy odmą/z bagnetu ,czy wydechem czy dolotem?
(at)m2606 Siemka Silnik mam rozebrany dlatego potrzebuje co i jak ustawić żeby było okej zmieniam cylinder
Wał na kropke, palec rozdzielacza na cylinder 1 kopułki. Masz tylko 2 możliwości. -Jak ustawisz to najwyzej zamień tylko przewody o 180st. wszystkie jak bedzie kichał. -Mozna tez sprawdzić czy cisnienie sprężania jest wtedy kiedy palec pokazuje cylinder 1. Doreguluj potem zapłon przy pomocy lampy stroboskopowej na 10-12st na wolnych.
Nie ma znaczenia ile cylindrów W tym przypadku może być nawet bez regulacji kąta
jak ustawić gmp 1 cylindra nie odkrecając miski ?
Ustawiasz cylinder w GMP A w jaki sposób mam ustawić cylinder? Nigdy czegoś takiego nie robiłem. wkładasz aparat zapłonowy bez kopułki i przewodów W.N. z paluchem w pozycji na pierwszy cylinder Jak rozumiem, mam nie zwracać na te "cyknięcia" i po prostu ustawić go precyzyjnie na pierwszy cylinder? Następnie zakładam kopułkę, podłączam pozostałe przewody...
Luz zaworowy Kontrola i regulacja Sprawdź luz zaworowy. Luz zaworów ssących powinien wynosić 0,45 mm, natomiast luz zaworów wydechowych: 0,80 mm, przy zimnym silniku. Regulację można wykonać na jeden z dwóch sposobów: A. Wyreguluj oba zawory w każdym cylindrze, rozpoczynając od cylindra nr 1 w TDC po sprężaniu. Obróć wałem korbowym o 1/3 pełnego obrotu...
Schemat ustawienia rozrządu.
Nie podaje sekcja na 1 gar co mam zrobić , i drugi problem przestawiłem rozrząd na kole pasowym i teraz nie wiem jak te znaki mają być możecie dać focie jak u was to ustawione kiedy cylindry są na dole a kiedy na górze. Z góry dzięki
Jeśli mierzysz lampą, to możesz sprawdzać na obydwu cylindrach, więc kręć ile dusza zapragnie.
Problem jest jak zwykle ten sam ,sprawdzć cisnienie w cylindrach ,wtryski ,świece żarowe , kąt wtrysku ustawić to tak na wstępie ,potem zostaje już tylko pompa :idea: :cry:
Jeśli nie masz pojęcia, ani przyrządów to w 90% nie ogarniesz tego układu. Jedynie możesz spróbować ustawić równe temperatury na cylindrach, dalej nie grzeb bo jedynie popsujesz
Witam. Potrzebuję pomocy w ustawieniu tulei cylindra. Ponieważ wywala mi uszczelkę głowicy i lecą iskry pomiędzy silnikiem, a głowicą w okolicach wydechu. Głowica została zaplanowana i potrzebuję ustawić tuleję cylindra, ponieważ podobno tu leży problem..
Przewody mam wpięte i auto zapala ale chyba są inaczej Patrząc na kopułkę od przodu, nad zaczepem jest podłączony pierwszy cylinder, potem zgodnie z ruchem wskazówek zegara 2,4 i 3 , czy będzie się coś działo jak będą źle podłączone? czyli kolejność jest dobra, palec obraca sie tu przeciwnie do wskazówek zegara, kolejność zapłonu jest 1342 tylko że...
Nie dostała się przypadkiem woda albo paliwo na ten cylinder??
W tym silniku, w odróżnieniu od silników tradycyjnych, w celu dokonania regulacji obowiązkowo należy zachować kolejność opisaną w tabeli. A) Położenia wału korbowego silnika B) Cylindry, w których należy wyregulować luz zaworów C) Cylindry z zaworami w równowadze D) Cylindry, w których należy wyregulować wstępne ustawienie wtryskiwacza -Ustawić wał...
Pierwszy cylinder ma być w górnym martwym punkcie i wtedy ustawiasz na znaki na równo.
Witam. Jest kilka sposobów, jeżeli masz silnik z aparatem zapłonowym z przerywaczem to można podpiąć żarówkę pomiędzy wyjśćie styków przerywacza a masę. Potem trzeba ustawić wał korbowy tak aby w pierwszym cylindrze tłok był GMP (górny martwy punkt, pierwszy cylinder to ten od strony rozrządu) Trzeba też zwrócić uwagę na to aby w tym położeniu tłoka...
Podłączałem Compact Flash'a do kilku płyt ASUSA. W każdej najświeższy bios. I to samo. Na starszej płycie na Intelu 845 smiga rewelacyjnie! Wnioskuje, że to bios w Asusach detektuje CF nieprawidłowo (choć zgłasza się prawidłowo) i nie może z tej pamięci czytać ani zapisywać. Jak w nowych biosach ustawić cylindry, głowice itp? Wszystko detektuje automatycznie....
Tak silnik ustawiony na 24 stopnie przed TO dla 1 cylindra . A te oznaczenia to na jaki kraj były robine (Polska -PL ).Ustaw na 24
Mój link przedstawia pasek, a kol. romansu na początku wrzucił zły obrazek, na co zwróciłem uwagę, następnie wrzucił prawidłowy. A który cylinder przyjmujesz jako pierwszy?
W maluchu potrzebujesz tak przerobić układ by działał tak samo jak obrotomierz w silniku jednocylindrowym w malczanie dwa tłoki chodzą razem a zapłon występuje w tym samym punkcie w obu cylindrach na raz.W 4 cylindrowym tłoki chodzą parami dlatego masz takie wskazania gdy ustawisz na 4 cylindry , spróbuj ustawić na 3 cylindry i wtedy sprawdź.
Witam. Wie ktoś jak ustawić znaki rozrządu i pompy wtrysku w mccormick d320 z 1959r 3 cylindry. Pozdrawiam Dodano po 2 Witam. Wie ktoś może jak ustawić znaki rozrządu i pompy wtrysku mccormick d 320 normal 3 cylindry. e meila. piotr.bistron(at)onet.pl
Witam, Rozleciał się system, na dysku była kopia ghosta zrobiona 15 lat temu, przywróciłem kopie na oryginalny dysk MK101GAP i system wisi na "Windows 95 starting" co ciekawe, gdy podłącze ten dysk pod swój serwisowy komputer (również FSiemens, ale zwykły pc stacjonarny) to startuje, widać nakładkę Siemensa i dalej już pyta o sterowniki w samym windowsie....
W pytaniu podałeś F2-F4 a to tylko ilość cylindrów. Luzu zaworowe nie zależą od ilości cylindrów.
Aparat zapłonowy był wymontowywany z silnika? Jeśli tak, to trzeba go prawidłowo ustawić aby zachować kolejność zapłonów w cylindrach. Przewody WN także trzeba prawidłowo połączyć wg. kolejności zapłonów.
Z napinacza musisz wyciągnąć tłoczek.Na nim są dwa rowki a w jednym jest druciane zabezpieczenie,przełoż to zabezpieczenie do drugiego rowka i włoż tłoczek do cylindra napinacza i wciśnij do konca.
to nie jest odpowiedź na temat Zlikwidować luzy, sprawdzić uszczelnienia, wyczyścić i ustawić wszystko wg. instrukcji. Nie ma cudów, musi "latać".
Masz 1 regulujesz wszystko na pierwszym cylindrze łącznie z pompowtryskiwaczem itd.Luzy:ssący 0,20 wydech 0,50 pompowtryskiwacz na kąty.
Znak na kole od wałka rozrządu ma się pokrywać znak na aparacie ma się pokrywać z palcem rozdzielacza. 1 cylinder jest od strony koła wałka rozrządu. Palec rozdzielacza na znaku powinien wskazywać styk gniazda kopułki rozdzielacza kabla świecy cylindra nr 1
Taki układ chyba jednak najlepszy. Zamiast mechanizmu krzywkowego można zastosować dwie zębatki kątowe. Cylinder z tłokiem można ustawić prostopadle do osi obrotu i nie będzie potrzeba przekładni kątowej. W tej konstrukcji wypornik nie będzie pełnił funkcji regeneratora
Pamiętaj kolego, ze to pompa wtryskowa i blokada to nie wszystko. Blokade wkladasz po to by ustawić palenie na pierwszym cylindrze, a po napięciu paska, złożeniu wszystkiego i odpaleniu należało by ustawić precyzyjnie kąt wtrysku (początek tłoczenia).
a jak to by było na 3 cylindrach????? Zetor jakiś tam stary.
wał masz ustawic na GMP, a GMP jest jedynym odnosnikiem dla wału korbowego http://obrazki.elektroda.net/18_12329634... a wałek rozrzadu masz ustawic tak zeby krzywki na 4 cylindrze sie mijaly - tzn wydech sie zamykal a ssaca otwierala, - i wtedy bedziesz mogl wsadzic linial taki jak na tym rysunku http://obrazki.elektroda.net/47_12329634... i...
No dobra, ale jak ustawić początek tłoczenia 1 cylindra na pompie? Zalać ją paliwem kręcić i zobaczyć kiedy puści paliwo na 1 wtrysk?
Właściwie powinno być GMP, czyli moment gdy tłok jest w maksymalnym, górnym położeniu względem cylindra.
Ustawiasz na pełnym wznosie krzywki, czyli tłok będzie już trochę za ZZ, przerwę robisz na 0,3-0,4mm. Potem ustawiasz wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3mm przed ZZ, po czym sprawdzasz czy po ruszeniu podstawki z przerywaczami nie zmieniła się przerwa, ewentualnie korygujesz i ustawiasz wyprzedzenie jeszcze raz. Aż do skutku. W jawach/cz wykonanie podstawek...
I nie odkręcaj żadnych przewodów. Jak będziesz kręcił wałem to patrz kiedy zawory będą miały mijankę. To znaczy zamyka się wydechowy a otwiera ssący. To znak że ten tłok jest w górze tylko nie w tej fazie cyklu. Namaluj znak na kole pasowym i zrób wałem jeden pełny obrót tak by znak znalazł się w tym samym miejscu. Na tym cylindrze możesz ustawiać zawory....
Zapłon musisz ustawić od nowa, wątpię żeby ten silnik wytrzymał Ci dłuższy okres eksploatacji po takich zabiegach
W zasadzie w sporej większości silników masz dziś blokady. A tłoki nie są w gmp, by dobrze ustawić. Bo inaczej przy samym składaniu rośnie rydzyko kolizji i powstania uszkodzeń.
Normalnie rosyjska ruletka ! Podaj przynajmniej numer pompy jak nie znasz typu silnika, po OM442jest kropka i trzycyfrowy kod typu silnika do tego można dodać jeszcze rocznik, moc, w czym zabudowany... Tabliczka jest za 8 cylindrem na bloku.
dzięki i pierwszy cylinder w GMP??
Dokładnie u mnie to samo co w filmiku 1:1 sytuacja z założeniem cewki. Dodano po 3 Czyli aby ustawić szczelinę to muszę cylinder zdjąć? Dodano po 3 Sprawdzę i dam znać czy jest H.
Przede wszystkim łącznik gumowy, w tym modelu jak i całej serii jest ciężko ustawić łącznik na cylindrze w miejscu otworu impulsowego, przez to nie ma pompowania paliwa. Z tym szlifem to też dziwna sprawa, bo się nie da :) Może po tym szlifie masz przedmuchy.
Najtaniej to możnaby założyć zwężki na ssaniu i wydechu.Uszczelki-podkładki o przekroju poprzecznym o połowę mniejszym niż oryginalne kanały na łączeniu gaznik-cylinder,cylinder-wydech.Żeby się za bardzo nie wkręcał na obroty można ustawić przerwe na świecy na "za dużą".Z takimi przeróbkami to raczej przepisów łamał nie będziesz.
moment dokręcenia śrub głowicy -w pierwszym etapie 3KGm w drugim etapie 10KGmpo dokręceniu wszystkich ponownie sprawdzić od początku ,wspornik dźwigienek zaworowych 1,9KGm luzy zaworowe ssący 0,20 mm,wydwech 025mm,,ustawienie pokręcasz walem i w momencie kiedy na 4 cylindrze masz koniec wydechu początek ssania ustawiasz zawory pierwszego cylindra i...
Rozrząd przestawiony. Nie nadąża napełniać cylindrów.
ustawić tłok pierwszego cylindra na górze( oba zawory zamkniete,przekrycie zaworów na czwartym cylindrze),wstawić aparat tak aby palec wskazywał na ryce naciętą na obrzeżu aparatu (jak przychodzi osłona pyłoszczelna)
Cewka powinna być na wprost cylindra. Niestety dokładne wyprzedzenie musisz ustalić doświadczalnie. Ten zapłon jest raczej z kosiarki z silnikiem 4T.
Tłoki będą oba w górze. Należy ustawić palec na pierwszy cyliner w kopułce, kiedy w pierwszym cylindrze będzie sprężanie ( znaki na kole pasowym i obudowie rozrządu będą się pokrywały). Mały ruch aparatu ręką musi dać iskrę na pierwszy cylinder. Pozdrawiam.
Auto to opel omega b silnik 2 litry.4 cylindry/
Po remoncie kapitalnym może przez 10-20h popluć olejem trochę pokopcić na siwo, po tym czasie musi się uspokoić. Chodzi o dotarcie się pierścieni z cylindrem. Co do dźwięku to trzeba sprawdzić, może kąt wtrysku trzeba ustawić.
Od razu wymienisz komplety? A jak się okaże że zawory? Powinieneś profilaktycznie ustawić zawory, sprawdzić kompresję.
Musisz ustawić aparat na odpowiednie miejsce. Ustaw na mijankę zaworów na 4 cylindrze licząc od rozrządu, zdejmij kopułkę i sprawdź czy palec rozdzielacza stoi naprzeciw trzpienia przewodu zapłonowego 1 cylindra . Obróć wałem lub rozrusznikiem i zobacz w którą stronę chodzi aparat i tak poustawiaj kolejność przewodów na kopułce.
W okolicach GMP po suwie sprężania nastąpi wtrysk paliwa do cylindra po tym możesz go poznać. Poza tym ruskie B to nasze W ( wierch /szczyt).
Cewka aby sprawna? Dodano po 25 Wiązka do aparatu sprawdzona?
Ustawić tłok w GMP 1 cylinder, na wałek rozrządu z tyłu po zdjęciu pokrywy wsuniesz liniał , będzie tam szczelna , montaż , nie pytaj jak, skoro zabierasz się za robotę to masz pojęcie, oczywiście tak zakładam.
A to niby na czym? Zetor 3011 i 4011 to ciągniki na bazie których powstał ursus 4011. Zasady ustawiania kata wtrysku takie same. Tyle że trzeba patrzyć na nr. silnika jedne miały 18 stopni a drugie 20-21. Zawsze ustawia sie do pierwszego cylindra. Do niego nabity jest znak na kole zamachowym.
Wał musi wykonać kilka obrotów zanim system uruchomi wtryskiwacze - musi wyliczyć położenie pierwszego cylindra i ustawić mu KWZ. Podobne efekty daje też uszkodzony czujnik wału korbowego -ale to bez diagnostyki ani rusz...
Ustawiasz na 5 stopni przed górnym martwym punktem , w tym miejscu przerywacz ma zacząć się rozwierać - palec w stronę kabla 1 cylindra.
Witam. Mam problem z moim Suzuki Maruti 800cm3. Wypaliły mi się styki w przerywaczu zapłonu, nie mogąc go wykręcić wyciągnąłem cały aparat i nie zaznaczyłem w jakim był położeniu. Teraz wiem, że trzeba ustawić tłok 1 cylindra w górnej pozycji i włożyć aparat tak żeby była iskra na tym cylindrze. Proszę mi opisać co i jak mam zrobić.
Na ile ustawić luz zaworowy i rozrząd wszelkie informacje prosiłbym o pomoc Steyr 9145 silnik sisu 6 cylindrów
był spięty ale nie odpalał :) I teraz na nowo zrzuciłem go. Okey jak założe na blokady wałki w lini poziomej. To wał korbowy mam ustawić frezem do góry, czy 1 cylinder od skrzyni w pozycji 0 ?
Witam !!! wie ktoś może jakie ma być ciśnienie na cylindrze ?
tłok pewnie trzeba ustawić w "GMP", co znaczy skrót GMP. Tłok ma być w górnej części cylindra czy dolnej
Witam. Właśnie kończę składać piłę PARTNER 351 w której wymieniłem tłok, pierścienie, cylinder, łożyska wału i uszczelniacze. Zastanawiam się jedynie nad tym jak ma być ustawiony gaźnik podczas pierwszego uruchomienia. Przed wymianą cylindra i tłoka regulowałem gaźnik ponieważ dziwnie pracował silnik i myślałem, że to jest przyczyną ale okazało się,...
Z tego, co przeczytałem wynika, że masz zapłon starego typu, znaczy z przerywaczem mechanicznym. Jeżeli wymieniałeś aparat zapł., to mogłeś w ogóle nie trafić z ustawieniem zapłonu. Jeżeli przewody wysokiego napięcia są nie pozamieniane w kopułce, to zostaje standardowa regulacja zapłonu starą metodą. Tzn. trzeba ustawić tłok pierwszego cylindra w suwie...
Instrukcji po polsku nie znajdziesz, przy odrobinie checi i znajomosci zagadnien mechaniki wartości te znajdziesz w dostepnym w sieci manualu po angielsku. Sprawy o które pytałeś: Luz zaworowy na zimnym silniku dla zaworów ssących: 0,07-0,12mm, dla wydechowych 0,12-0,17mm. Świeca zapłonowa NGK BP7ES lub DENSO W22EP-U (osobiście polecam Denso), przerwa...
Witam, staram się ustawić rozrząd w Opel Vectra C 3.0 177, na oryginalnych znakach, ale zapiera mi o zawory tłok. Jak ustawić i który to pierwszy cylinder? Koła na dole są na zębatkach, góra jest na pasku. https://obrazki.elektroda.pl/7150489700_...
Nafty można nalać i od góry przez dolot i wydech tylko trzeba ustawić wał na gmp pracy. Jak ucieknie pamiętać by wydmuchać z cylindra. A co pierścieni nowe nie znaczy że będzie ciśnienie. Te silniki po remoncie trzeba długo i delikatnie docierać. W 330 wójka pękły pierścienie jak poszła do orki po 2 mth. Fakt dostała pełna moc przez 1-2h potem na jedynce...
Pierwszy cylinder od rozrządu.
Musisz zdjąć pasek rozrządu i ustawić początek wtrysku na pierwszy cylinder to znaczy na czwarty nie zwracając na blokady.
tak tłok pierwszy nie jest w gmp!!! wszystkie tłoki są równo w połowie długości cylindra
niestety nie ale jak będzie trzeba zaraz skombinuje, ustawiłem na 1 cylindrze GMP zawory na wachaniu i nie wiem jak pompe wsadzić
W skrzyni jest okienko i widać znak. Możesz również na czujnik ustawić w ZZ pierwszego cylindra
Tak jak pisałem ściągnij kolektor wydechowy i sprawdź który cylinder. Bo objaw dziwny dla tego silnika.
Zamontowałem obrotomiez w Matizie firmy Lumel,z podłączeniem elektrycznym nie było problemu,lecz niewiem jak ustawić zworki na płytce drukowanej obrotka Ustawiłem na 3 cylindry (poz4 obok tabeli)lecz obrotek pokazuje ponad 1000 obr. na wolnych obrotach czego nie słychać po pracy silnika. Proszę o pordy,załączam zdjęcie tabeli w następnym moim poście...
:D a tak jakoś wyszło :P Dzięki za pomoc ;) Udało mi się ustawić już ten zapłon. Te oznaczenia to oznaczenia ilosci cylindrów silnika (widocznie jest ona taka sama w paru modelach MWM) Miałem przestawione o ząbek za wcześnie ;) Pozdrawiam
Ewidentnie brakuje mu benzyny, wyczyść dysze główną w gaźniku. Sprawdź połączenie gaźnika z kolektorem i kolektora z cylindrem.
Dwa obroty w których jeśli koło znajduję się na znaku pierwszy cylinder jest zawsze w GMP. Później zależy który to jest już suw. Załącznik kolegi Zeimp pokazuje jak mają być ustawione wałki żeby pierwszy cylinder był w pracy. Gdy znaki były by skierowane ku sobie pierwszy cylinder byłby tez w GMP ale pomiędzy suwem wydechy a ssania.
Modyfikacje wydechu mają wpływ na skład mieszanki. Musiałbyś powkręcać piloty w gaźnikach aby zubożyć skład mieszanki biegu jałowego. Sprawdzić na ile są wykręcone i wstępnie wkręcić o 1/2 obrotu. Silnik 700/800 cm³ raczej nie potrzebuje znacznego otwierania przepustnicy, więc ustawienie pilotów ma duży wpływ na pracę silnika i zużycie paliwa. Najlepiej...
Witam, mam problem z penem. Kupiłem za grosze 256GB, po podłączeniu do komputera zainstalował się, otwierając go wyskoczył komunikat o formatowaniu. Niby nic wielkiego ale nie da się go sformatować. We właściwościach mam system plików RAW. Kumpel powiedział że to surowa partycja, podrzucił mi TestDisk bo on nie podołał. Ja prawie go zrobiłem, ale mam...
Masz dziwną blokadę wałka do której trzeba ściągać pokrywę zaworów...autodata podaje że trzeba górne położenie 1 cylindra ustawić, zgodnie z cechą na dolnym kółku zębatym... https://obrazki.elektroda.pl/9283661700_...
witam.najprosciej utawic gwiazde w aparacie to poprostu ustawic rozrząd na znaki,(na pierwszy cylinder)ustawic palec rozdcielacza na jedynke(cyl.1) i wsunąc gwiazde na oś aparatu tak aby rogami pokrywała sie z punktami na płytce w aparacie.
Mam nadzieje że to Ci pomoże. Aha pamiętaj że renówka ma 1 cylinder od strony skrzyni biegów
Jeżeli możesz kręcić wałkiem i nie blokują się one to możesz zakładać pasek i sprawdzić na sucho czy nie będzie się blokowało nic przy obracaniu wałem. Można też ustawić wałek tak by na pierwszym cylindrze zawory były pozamykane i napuścić sprężonego powietrza na pierwszy cylinder, potem ustawić wałek by na drugim były pozamykane zawory i napuścić powietrza...
W dwu, cztero i sześciocylindrowcach ustawiasz zawory na tłoku który chodzi równocześnie z tym co ma mijankę bo na nim wtedy wtrysk paliwa. W trzycylindrowym laik powinien sobie obrócić wałem o pełny obrót gdy znajdzie mijankę cylindra i ustawić na nim zawory. Zasada dalej ta sama. Według instrukcji szybciej ale trzeba ją rozumieć a z tym coś nie za...
śrubę odkreciłem metoda na rozrusznik wszystko w porządku już wszysko poskładałem teraz musze wyregulować luz na zaworach czy ktoś by mi mógł powiedzieć jak to zrobić ? też trzeba krecić wałem ? bo w instrukcji jest tylko cos takiego napisane W celu sprawdzenia i regulacji należy: • zdjąć pokrywę nasady głowicy ustawić tłok pierwszego cylindra...
Nie próbuj bez blokad! Cofnij sobie tłoki poza GMP, ustaw wałki na blokady, a potem wał na GMP w pierszym cylindrze.
błąd zapłon cylinder cylinder błąd zapłonu cylinder cylinder atego cylinder
makro grupowanie prądnica pierścieniowa przetwornica 200hz
przewód hamulcowy długość przewód hamulcowy
Lokalizacja bezpiecznika rezerwy paliwa w Suzuki Vitara Lutownica 60W nie grzeje mimo sprawnej grzałki