Może coś źle robisz albo któryś czujnik szwankuje. Sprawdź najpierw w rzeczywistych wartościach, sterując góra-dół czy czujniki w miarę równo zmieniają wartości. Jak wymieniałeś któryś czujnik to czy dobrze go ustawiłeś. Obrót przy mocowaniu dźwigni o 90-180 stopni sprawi, że poziomowania nie przeprowadzisz. Usterka pilota też nie przepuści programowania....
A gdyby zastosować nie transoptor szczelinowy, a refleksyjny? Ustawić tak, by łapał odbicie z kliszy, a pod nim dać czarną, matową powierzchnię. Lub pokombinować z tymi kółkami zębatymi. Sprawdzić, czy obrót pokrywa się z klatkami i albo nawiercić otwory i zastosować transoptor szczelinowy, lub wykonać tarczkę i transoptor refleksyjny.
https://obrazki.elektroda.pl/4189324400_... No wiec do rzeczy. Od długiego czasu leżały w szafce dwa groty Weller RT które cierpliwie czekały na stację sterującą. W końcu znalazłem chwilę i przyszedł na nie czas. Jak wiadomo, groty Wellera mają wbudowaną grzałkę oraz termoparę typu K, a ich największą zaleta jest bardzo krótki czas...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
http://obrazki.elektroda.pl/3893553100_1... Na portalu "Elektroda" dużo jest cennych opisów wykonanych samodzielnie przez forumowiczów różnego rodzaju spawarek. Nie ma jednak jeszcze żadnego opisu spawarki elektronowej. Wypełniając tę lukę, zamieszczam opis wykonanej przeze mnie około 3 lata temu spawarki elektronowej. Nieco prowokacyjny...
Witam, jako mechanik serwisu Stihl, nie znam za dobrze budowy tych pilarek, ale jestem przekonany że są to konstrukcje bardzo do siebie zbliżone. Podam przyczyny takiego zachowania pilarek, a wnioskujcie i naprawiajcie sami: 1- brudny gaźnik pomoże czyszczenie, pod żadnym pozorem nie zrywać pokryw kanałków dyszowych bo zniszczycie gaźnik, sprawdzić...
Nie pedałowanie a "nacisk na pedały". W sensie technicznym sterownik silnika wykrywa obrót pedałów, a nie sam nacisk. Zwykle jest tam czujnik kadencji, czyli hallotron wysyłający impulsy do sterownika w czasie pedałowania. Rower dostosowuje się do obciążenia i siły rowerzysty, ale na podstawie zliczania obrotów napędu nożnego. Również posiadam legalny...
W P2 jest mało czuły układ i dość łatwo wymienić ten czujnik. Ta fabryczna zawleczka blokująca załatwia sprawę. Oczywiście i w tym puncie można zrąbać sprawę. Natomiast w autach po 2007r czujniki są dużo bardziej czułe (mniejszy obrót powoduje dużo większe zmiany w Nm) bardzo cieżko jest wymienić ten czujnik bez specjastycznych narzędzi i podglądania...
Przy wymianie taśmy przestawieniu uległ ww czujnik.Nie wiem jak to się stało albo sam zepsułem albo ktoś się bawił.Czujnik jest napewno dobry.Mój komp nie widzi parametrów w tym wozie.Byłem u znajomego na kts i widać że działa.Tylko pokazuje głupoty.Każdy obrót o 360 zmienia całkowicie położenie małych kółek.Da radę to ustawić czy szukać nowego?
Jeden obrót wału czy wałka da ci tą samą pozycję tak samo jak dwa i więcej obrotów, jeśli ustawiłeś na przyrządy blokujące to jest ok, sprawdź czy czujnik patrzy na "ciuliki" na kole i jaka jest jego odległość.
Nie wiem jak to jest dokładnie w wersji anglika ale robiłem to niedawno z kierownicą po lewej stronie. Napisze co i jak trzeba zrobić. Należy od strony pasażera zdemontować schowek i będzie widać tunel dmuchawy. Jeśli jest to klimatronic to regulator jest bardziej widoczny.To jest okrągły element z widoczną kostką i jest jakby na skosie tunelu. Natomiast...
Generalnie nie da się uszkodzić czujnika kąta skrętu przy naprawie/wymianie przekładni. Albo zbieg okoliczności albo czujnik nie jest uszkodzony, tylko całość źle poskładana. Co pokazują parametry, bo błąd to nie wszystko. Wystarczy złożyć całość o jeden obrót w prawo lub lewo od pozycji wyjściowej i taśma poduszki może jeszcze wytrzymać a czujnik zgłupieje....
Co mi nie działa? A więc tak ustawiam, sobie w MC_Home position na 200mm, offset na 30mm jednak po daniu sygnału wysokiego do funkcji MC_Home silnik krokowy startuje zawsze w jedną stronę No i prawidłowo. Bazowanie zawsze startuje w jedną stronę, Ty ustalasz w którą stronę w TIA. Silnik kręci się do momentu aż najedzie na czujnik, ewentualnie najedzie...
Z filtra paliwo fizycznie nie jest wstanie zejść paliwo schodzi z pompy tandem do filtra paliwa i tu trzeba montować zawór. U mnie np niedawno padł czujnik wałka w temp 60-70 C nie działał. Na zimnym 1 obrót na ciepłym 3-5 sekund kręcenia.
Chyba nie rozumiem Twojego programu. Funkcja pulseIn mierzy czas trwania impulsu, trzeba ją zamienić na prędkość obrotową, która generalnie jest odwrotnością czasu. Poza tym ta funkcja blokuje działanie programu. Moim zdaniem lepiej będzie podłączyć czujnik Halla do wejścia przerwania i ustawić je na wykrywanie zbocza, w sumie obojętne narastającego...
Panowie... Po pierwsze: tym którzy nie wierzą nawet zdjęciom potwierdzam na 200% że w 1.5 DCI na kole wałka rozrządu jest klin. A co do pompy... Jeśli ma się odkręcone koło pompy względem niej samej, nie ma znaczenia w jakiej pozycji przykręci się je z powrotem. A to dlatego że w silnikach common rail pompa robi tylko stałe, wysokie ciśnienie, nie rozdziela...
Witam. Dziękuję bardzo za odpowiedz. Znalazłem kilka informacji z książki Nubira, które mogą być pomocne. http://obrazki.elektroda.pl/8756094100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6710627700_1... Czujnik prędkości wymontowałem ze skrzyni biegów i okazało sie że jest on zamontowany w miejsce linki prędkościomierza i wykonuje...
Przekladam silnik w fordzie galaxy 1.9 tdi 110 afn. Stary się zablokował i nie miałem możliwości ustawienia rozrządu przed demontazem pompy. Wałek i kolo pompy jest na klinie, regulacja na fasolkach. Pierwsze pytanie jak ustawić pompę aby wstępnie była ustawiona po złożeniu rozrządu tj jeśli ustawie gmp na wale i walku i na pompie tak aby nie była przestawiona...
Ewentualnie zawsze można pokombinować z zamontowaniem jakiegoś bolca na zębatce połączonej z osią wózka, który załączał by czujnik indukcyjny, a jeżeli nie można w ten sposób to pozostaje opcja np. z zamontowaniem na osi łączącej napęd z przekładnią małej "zębatki" i połączenie ją z odpowiednio dobraną drugą "zębatką" paskiem zębatym, tak żeby 12 obrotów...
Witam Wymieniłem w Seacie Cordoba 2005r 1,4 MPI Pompę wspomagania TRW . Poprzednia pompa uległa uszkodzeniu podczas kolizji . Zamontowałem pompę o tych samych numerach lecz z audi . Pompa działa w trybie awaryjnym - świeci kontrolka na liczniku . Do nowej pompy bez problemu się mogę zalogować , sygnalizuje błąd czujnika skrętu - ale mam już drugi czujnik...
Błą 515 Camshaft Position Sensor (G40) 16502 Engine Coolant Temperature Drugi błąd to czujnik temperatury, prawdopodobnie będę go miał w poniedziałek. Gorzej z tym czujnikiem Halla bo po jego wymianie nic się nie zmieniło a napięcie zasilające dostaje, sprawdzałem. Nie ma też zwarcia ani przerwy w przewodach. Gdzieś wyczytałem że taki objaw powoduje...
Witaj :) co do zakłóceń z alternatora to ja mam je zamiar wykorzystać. Wiadomo jest że takie sprzęty zakłócają pracę µC ale to przez cewki wysokiego napięcia, jeśli uda mi się uruchomić ten układ na standardowej instalacji zapłonowej i nie będzie "krzaków" to mam zamiar czujnik halla włożyć do alternatora i za pomocą wirnika który tam będzie się...
Wiertarko-wkrętarka FlexiClick Bosch dla profesjonalistów z nowymi możliwościami Jedno narzędzie, wiele zastosowań ► Precyzyjne sprzęgło zapewnia większy komfort i dłuższą żywotność nowego modelu ► Blokada KickBack Control – skuteczna ochrona w czasie pracy ► Wymienny uchwyt wiertarski i wymienny uchwyt kątowy rozszerzają spektrum...
kąt wtrysku 19-21(sprawdzane op comem) Tu masz przyczynę. Możliwe powody: -pompa lub jej ustawienie -uszkodzenie czujnika obrotu pompy lub położenia wału korbowego.
Witam.Sprawdzić czujniki obrotu kół ośi tylnej-ustawić szczelinę powietrzno.
to nie jest czujnik obrotu kierownicy tylko taśma do poduszki i klaksonu zamknięta w czarnym, okrągłym pudełku. jak nie wiesz o ile została obrócona to pokręć w jedna stronę do oporu (delikatnie !), następnie w drugą, też do oporu, licząc jednocześnie obroty (wyjdzie pewnie z 8 ), potem cofnij o połowę ilości obrotów i zamontuj, koła muszą być oczywiście...
Blokady są do tego.
Sprawdź w ustawieniach czy nie masz ustawionych dwóch czujników obrotów.
Te piny są domyślne, żeby tamte działały trzeba ustawić ich w kodzie.
jeśli to 700 lub wyższy model można podpiąć czujnik temperatury i ustawić obroty przełączania na opadające.
Nacięcie na klin powinno być ustawione na godzinę 12. Podjedź gdzieś gdzie naprawiają takie pompy i ustawią bez problemu. Niby to tylko pompa wysokiego ciśnienia, ale na sobie ma czujnik obrotu.
Absolutnie nie radzę takich manewrów. Jakie temperatury podają programy? To wszystko zależy od producenta i jego podejściu do gwarancji. Gdyby nie to z 6 razy musiałbym odsyłać GTX550Ti, na szczęście już jej nie posiadam. Koniec OT. Do autora: może być uszkodzony czujnik, spróbuj ustawić obroty w EvgaPrecision X.
Sprawdź ustawienie czujnika obrotów wału. Zarówno odstęp od koła fonicznego jak i jego dokręcenie.
to masz nie drożne odpowietrzenie zbiornika jak u mnie odkręcam korek to się nic nie dzieje . a co do obrotów silnika - czy twój pojazd jest wyposażony w czujnik krańcowy puszczenia pedału sprzęgła ? i jest on dobrze ustawiony i działa ?
Czyli nie widzę większego problemu skoro ręczne ustawienie karty powoduje prawidłową prace, to oznacza że jest ustawiony czujnik obrotów na wysoką temperaturę, Radeony mają to do siebie że trzymają wysoką temperaturę bez problemu
Akurat Micra w tym temacie będzie chyba trudna do współpracy. Jeżeli znajdziesz lub zbudujesz moduł który będzie zamieniał obroty na napięcie to w trybie modułu komunikacyjnego możesz ustawić napięcie poniżej którego Micra uzna to za alarm. Najprościej to w każdym innym alarmie podłączyć kontaktron pod wejście i ustawić "max czas braku naruszenia"
Obrotami reguluje KBC na podstawie danych z czujnika termicznego, widać taki próg ma ustawiony i przy takim załącza się wentylator. Pasta zawsze potrzebuje chwili czasu aby się "wygrzać". Pytanie czy te wszystkie programy pokazują poprawnie wartości temperaturowe jakie osiąga procesor.
Zobacz czy masz dobrze ustawiony czujnik położenia przepustnicy i czy jest sprawny. Sprawdź zawór powietrza dodatkowego "silnik krokowy"
Ustawiłem inaczej zapłon maksymalnie w lewo i jedzie pali na pierwszego tylko czasem przebiera na obrotach ale dodam więcej gazu i jest dobrze. A co mogę zrobić żeby było lepiej Ustawić prawidłowo zapłon. To podstawa. Do tego są przyrządy. Czujnik zegarowy z redukcja.
Pod listwą zębatą ogranicznika skrętu. Ta sprężyna ma za zadanie dociskać listwę do zębatki. Przy składaniu trzeba ustawić listwę na punkt centralny gdy kierownica jest na wprost. Można to sprawdzić przez równy kąt obrotu w lewo i prawo. Reszty czujników nie trzeba ustawiać bo i tak się kalibruje za każdym razem przy uruchomieniu.
Magnes dalej zwykły neodymowy, tyle, że musisz go odpowiednio ustawić, bo czujniki halla reagują tylko na określone pole magnetyczne. Czujnik halla jaki podałeś jest jaknajbardziej ok.
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Słychać, że pompa chodzi, fakt pasek rozrządu zdejmowałem do wymiany czujnika położenia wałka, ale dobrze ustawiłem.
Trzeba ściągnąć obudowy i sprawdzić ustawienie rozrządu.Jeśli nie samemu to zlecić komuś kto wie jak to ustawić.W Twoim silniku żadnej filozofii tam nie ma. Druga sprawa to porządne sprawdzenie przewodów idących do czujnika.
Jak ją wkręciłeś tak jak była, to nie. Śrubka wpływa na ustawienie czujnika położenia przepustnicy, na TPS. Jak czujnik nadal daje te same napięcie co przed "regulacją", to nie trzeba programować wolnych obrotów. Powrót do stabilnych obrotów na to wskazuje, ale gdyby, za czas jakiś coś się działo z obrotami silnik zaczął falować raz 1000 raz 800 albo...
Czy czujnik obrotów wentylatora to to samo co ten sensor? - nie. Sensor mierzy spadek napięcia na diodzie temperaturowej wbudowanej w układ (np. w GPU) lub na płycie i zamienia na postać cyfrową. Czujnik obrotów jest wbudowany w wentylator - podaje impulsy zależne od obrotów wentylatora (stała ilość impulsów na każdy obrót). Sprawdź diody temperaturowe...
A po co ci sterowanie? Platforma obracana z prędkością 1 obrotu na 23 h 56 min 4,091 s. Przelicz sobie zębatki. Panele zawsze będą zwrócone w stronę słońca cały rok, nawet w nocy... Co do kąta, tak samo. prosty mechanizm wychylny o kącie wychyłu 35 do 40 stopni, napędzany kołem z prędkością jeden obrót na 525 960 minut. Jedyne co musisz zrobić, to 21...
Wkładasz kołki blokujące 6mm w wałki i pompę wtryskową, a wał blokujesz blokadą wkładają w miejsce czujnika obrotów wału korbowego. Blokujesz naprężacz łańcucha. Teraz kolorowe ogniwa łańcucha dopasowujesz do oznaczeń na wałkach rozrządu i zakładasz cały łańcuch na dole. Odblokowujesz naprężacz wałka, wyjmujesz wszytskie 4 blokady, robisz 2 obroty wałem...
Witam, proszę o instrukcję ustawienia pompy WC Renault Premium 420 DCI.Ktoś wymieniał; pompę i jej nie ustawił auto przestało odpalać ,po odpięciu czujnika obrotów pompy odpala,czujnik wymieniony instalacja sprawdzona .Proszę o pilną pomoc
Dzięki za odpowiedź. Przejrzałem bardzo dokładnie całe koło zamachowe, nie ma nawet śladu po znakach powinno być wygrawerowanie. Są jedynie cztery wytłoczenia, podejrzewam że na czujnik obrotu wału. Pytanie czy idzie to ustawić w jakiś inny sposób pierwszy tłok gmp na zegar lub wykorzystać jakoś te znaki czujnika obrotu. https://obrazki.elektroda.pl/9949343900_...
ustawić obrót wentylator ustawić obrót magnetofon ustawić czujnik przepustnica
format pamięć tomtom silnik kosiarki elektrycznej włącza połączyć diodę przekaźnikiem
baofeng radiora gramofon daniel
Falownik do silnika trójfazowego 100 Hz - dobór i parametry Zastąpienie baterii 200 mAh w kamerce samochodowej