to nie jest czujnik obrotu kierownicy tylko taśma do poduszki i klaksonu zamknięta w czarnym, okrągłym pudełku. jak nie wiesz o ile została obrócona to pokręć w jedna stronę do oporu (delikatnie !), następnie w drugą, też do oporu, licząc jednocześnie obroty (wyjdzie pewnie z 8 ), potem cofnij o połowę ilości obrotów i zamontuj, koła muszą być oczywiście...
Witam.Sprawdzić czujniki obrotu kół ośi tylnej-ustawić szczelinę powietrzno.
jeśli to 700 lub wyższy model można podpiąć czujnik temperatury i ustawić obroty przełączania na opadające.
Te piny są domyślne, żeby tamte działały trzeba ustawić ich w kodzie.
Absolutnie nie radzę takich manewrów. Jakie temperatury podają programy? To wszystko zależy od producenta i jego podejściu do gwarancji. Gdyby nie to z 6 razy musiałbym odsyłać GTX550Ti, na szczęście już jej nie posiadam. Koniec OT. Do autora: może być uszkodzony czujnik, spróbuj ustawić obroty w EvgaPrecision X.
Dzięki za odpowiedź. Przejrzałem bardzo dokładnie całe koło zamachowe, nie ma nawet śladu po znakach powinno być wygrawerowanie. Są jedynie cztery wytłoczenia, podejrzewam że na czujnik obrotu wału. Pytanie czy idzie to ustawić w jakiś inny sposób pierwszy tłok gmp na zegar lub wykorzystać jakoś te znaki czujnika obrotu. https://obrazki.elektroda.pl/9949343900_...
Akurat Micra w tym temacie będzie chyba trudna do współpracy. Jeżeli znajdziesz lub zbudujesz moduł który będzie zamieniał obroty na napięcie to w trybie modułu komunikacyjnego możesz ustawić napięcie poniżej którego Micra uzna to za alarm. Najprościej to w każdym innym alarmie podłączyć kontaktron pod wejście i ustawić "max czas braku naruszenia"
kąt wtrysku 19-21(sprawdzane op comem) Tu masz przyczynę. Możliwe powody: -pompa lub jej ustawienie -uszkodzenie czujnika obrotu pompy lub położenia wału korbowego.
można wlutować opornik równolegle z czujnikiem temperatóry. wartośc podobna jak na czujniku
Magnes dalej zwykły neodymowy, tyle, że musisz go odpowiednio ustawić, bo czujniki halla reagują tylko na określone pole magnetyczne. Czujnik halla jaki podałeś jest jaknajbardziej ok.
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Pod listwą zębatą ogranicznika skrętu. Ta sprężyna ma za zadanie dociskać listwę do zębatki. Przy składaniu trzeba ustawić listwę na punkt centralny gdy kierownica jest na wprost. Można to sprawdzić przez równy kąt obrotu w lewo i prawo. Reszty czujników nie trzeba ustawiać bo i tak się kalibruje za każdym razem przy uruchomieniu.
O taki opis ( jak wyżej ) mi chodziło. Wcześniej rozbierałem bęben z głowicami razem z silnikiem. Odkleiły się uzwojenia na trafie wirującym co było słychać podczas obracania dysku. Przykleiłem na super glu. Jednak podczas składania mogłem coś źle ustawić. Chodzi o ustawienie czujnika hallotronowego obrotów , można to złożyć i ustawić w dowolnej pozycji....
Ten wodomierz SK08-MI001-SMU002 występuje w różnych wersjach, może mieć nakładkę radiową, nadajnik impulsów, jeszcze piszą o elemencie optycznego przekazu danych - która wersja tam ma być? Poza tym, ma sprzęgło magnetyczne - co zapewne oznacza, że przy zliczaniu przepływu wody obraca się jakiś magnes, można ustawić czujnik pola magnetycznego i zliczać...
Sprawdź w ustawieniach czy nie masz ustawionych dwóch czujników obrotów.
Może coś źle robisz albo któryś czujnik szwankuje. Sprawdź najpierw w rzeczywistych wartościach, sterując góra-dół czy czujniki w miarę równo zmieniają wartości. Jak wymieniałeś któryś czujnik to czy dobrze go ustawiłeś. Obrót przy mocowaniu dźwigni o 90-180 stopni sprawi, że poziomowania nie przeprowadzisz. Usterka pilota też nie przepuści programowania....
Należałoby odczytać programami temperaturę reduktora i silnika. Jeśli będzie rozbieżność duża to możliwe że czujnik temperatury reduktora przekłamuje. W programie LPG można ustawić temperaturę przełączania na gaz jak również obroty które są wymagane by przejść na zasilanie LPG. Nie wiadomo jednak który warunek nie jest spełniony.
Ustawiłem inaczej zapłon maksymalnie w lewo i jedzie pali na pierwszego tylko czasem przebiera na obrotach ale dodam więcej gazu i jest dobrze. A co mogę zrobić żeby było lepiej Ustawić prawidłowo zapłon. To podstawa. Do tego są przyrządy. Czujnik zegarowy z redukcja.
Witam. Silnik rozebrany w celu wymiany uszczelki i pierścieni... Wałki nie maja klinów to samo tarcza od czujnika obrotów wałka dolotowego. Jak ją poprawnie ustawić żeby nie ściągać ponownie koła zębatego?
Czujnik obrotów. Czyta ten magnes .
Chcę zrobić dokładnie to, co ta maszyna robi, czyli silnik się załącza i kręci kołem. Tam, gdzie kurat nie jest pokazane, należy włożyć bole na to koło, a ja dojadę do czujnika. Po jego zbliżeniu silnik się zatrzymuje. Czyli można ustawić długość obrotu, ile ma trwać, żeby powtarzalność ruchu była taka sama. To mnie interesuje.
Jak działa system wykożystujący wodę ze zbiornika na skropliny do wytworzenia pary? Chyba, że ma za wysokie obroty i coś jest uwalone? Czy któryś z czujników ma wpływ na prędkość obrotów?
http://www.overclockersclub.com/reviews/...
Tzn. że mam odłączyć czujnik i ustawić 6 stopni przy obrotach między 2000 a 2500 ? :( Coś mi to nie pasuje , bo przy takich obrotach już wyprzedzenie się dość zmienia . :)
Może jeszcze raz - w stelli regulacja NIE SŁUŻY do ustawienia obrotów przełączania! Wprowadziłbym cię w błąd, bo pomyliłem nazwy. Stella to bezpośredni wtrysk, więc same obroty musiałbyś ustawić na komputerze. Jednak sądzę, że masz problem z CZUJNIKIEM TEMPERATURY na reduktorze. Ten czujnik musi być DOBRZE przymocowany do reduktora, bo inaczej nie podaje...
Witaj, 1. Tak. Jeśli potrafisz obsługiwać lutownicę, to raczej tak. 2. Tak. Układ kontroli obrotów wentylatora może ustawić maksymalne obroty w wyniku usterki czujnika, o ile jest tak zaprogramowany.
Sprawdź ustawienie czujnika obrotów wału. Zarówno odstęp od koła fonicznego jak i jego dokręcenie.
Witam wszystkich , mam podobny problem nastawnik mi świruje i ustawić się nie może, odczuwalne od 2000 obrotów. Brak błędów czujniki powymieniane , Turbo nowe wtryski .ten sam obiaw miałem w zeszłym roku o tej porze przy niskich temperaturach. Czy ktoś miał taki obiaw ? Bądź podobny Pozdrawiam
Termistor chyba łatwiej obsłużyć? W AVT1314 masz generator do sterowania silnikiem krokowym 12V 1A. Układ może sterować prędkością i kierunkiem obrotów. Pozostaje przy klapie ustawić czujniki położenia, które zatrzymają silnik przy czujniku. W prostej wersji można odciąć zasilanie silnika lub ustawić sygnał stop. Do tej płytki trzeba jeszcze doprowadzić...
georgesgr masz może jakiś schemat albo info jak ustawić ta linkę ? jak silnik jest ciepły ustawiam aby miał obroty ok 900 (linka z czujnika luźna) jak jest zimny znów ma za niskie obroty ok 1000 , (linka napięta max) jak ustawić środek ? jedno wyklucza mi drugie... obroty na ciepłym silniku na luzie powinny wynosić ok 850 +/- 25 , ale jak tak ustawie...
Odbiornik IR działa, podłączony jest do 3.3V na plusie, a minus do ESP32 ADC. Gdy świeci się dioda LED z telefonu, napięcie skacze z 1.6V na 3.3V. Nadajnik był włączony, nie pomyślałem o tak oczywistej rzeczy jak rezystor, tylko podłączyłem go bezpośrednio do 3.3V - mój błąd. Jak poprawnie podłączyć taki odbiornik? Wiem, że ESP32 ma wbudowany pull-down,...
Możesz połączyc jedno z drugim - termistor z potencjometrem i tak to ustawić, że gdy temperatura (termistora/czujnika) będzie rosla to i będą wzrastać obroty silnika podającego trociny.
W tym silniku nie ma aparatu zapłonowego tylko rozdzielacz zapłonu.Podłączyłeś czujnik obrotów z koła zmachowego do komputera?
Jak w takim razie Ustawić 50% otwarcia zaworu ? Od czasu ? Czujnik obrotów np. krzywka na wale i czujnik zbliżeniowy + licznik impulsów. 10 % otwarcia - 1 impuls, 20% - 2 impulsy itd.
Nie, to buczenie jest spowodowane tym, że wentylator zbyt szybko obniża obroty po odpaleniu zanim płomień rozpali się stabilnie na całym palniku. Czujnik płomienia tego nie "widzi", bo akurat u ciebie problem z płomieniem występuje w innym miejscu palnika. Radził bym też dokładnie sprawdzić skład spalin zwłaszcza na minimalnych obrotach. W tym kotle...
Witam serdecznie.Na Vag-u odczytałem kod 00533 i jest to kłopot z regulacją powietrza.Była już czyszczona przepustnica(jest elektroniczna z linką) ale nic nie pomogło.Doszukałem się też w info-techu,że wyższe obroty może ustawić czujnik cisnienia w układzie wspomagania układu kierowniczego ale to też nie to.Nie wiem czy była zrobiona adaptacja przepustnicy.Proszę...
Zdejmujesz kierownicę i kręcisz obudową czujnika aż w prawym górnym rogu w takim okienku pojawi się żółta kropa. To oznacza że czujnik jest ustawiony w środkowym położeniu czyli w lewo i w prawo można wykonać po około 2,5 obrotu kierownicą. Jeżeli tego nie ustawisz na środku po skręcie kierą do oporu zerwiesz taśmę wewnątrz czujnika. Możesz też dla...
A po co ci sterowanie? Platforma obracana z prędkością 1 obrotu na 23 h 56 min 4,091 s. Przelicz sobie zębatki. Panele zawsze będą zwrócone w stronę słońca cały rok, nawet w nocy... Co do kąta, tak samo. prosty mechanizm wychylny o kącie wychyłu 35 do 40 stopni, napędzany kołem z prędkością jeden obrót na 525 960 minut. Jedyne co musisz zrobić, to 21...
witaj procekkk ustawiłem te 0.6v na wyjsciu i obroty falują ssnnie włanczasię normalnie prosze o porade pozdrawiam
Taśma jest do air bagu a nie do kąta skrętu. Temat został dziś rozwiązany bez żadnych komputerów, wystarczyło ustawić ķoła na wprost wcisnąć zatrzask i obrócić samym czujnikiem kąta skrętu o jeden obrót w lewo i się wyzerowało. Zmylił mnie ten znak który niby się zgrywał ale okazało się że on był źle złożony. Czyli nie warto się sugerować tym znakiem...
Dlaczego nie ma możliwości zliczania obrotów? Rozumiem, że samego silnika nie, ale zliczając obroty przekładni? Mam takie zastosowania w zakładzie (co prawda wartość zadana obrotów jest stała). Licznik impulsów możesz zastosować wraz z czujnikiem np. na kole przekładni.
Nie ma co się denerwować, ja wiem jak to zrobić, koledzy też wiedzą, a autor tematu i tak pewnie się z tego forum nie dowie, a co mi tam, bez względu na potencjalną krytykę opiszę sposób ustawienia tego czujnika kąta skrętu. A więc tak, ustawiamy samochód do jazdy na wprost, najlepiej przejechać kilkadziesiąt metrów do przodu tak, żeby auto jechało...
A gdyby zastosować nie transoptor szczelinowy, a refleksyjny? Ustawić tak, by łapał odbicie z kliszy, a pod nim dać czarną, matową powierzchnię. Lub pokombinować z tymi kółkami zębatymi. Sprawdzić, czy obrót pokrywa się z klatkami i albo nawiercić otwory i zastosować transoptor szczelinowy, lub wykonać tarczkę i transoptor refleksyjny.
Jeśli chodzi o wielopunktowy pomiar ilości obrotów koła, to kolega Autor ma rację - im więcej czujników na obwodzie koła, tym mniejszą średnicę koła trzeba ustawić w liczniku. Jeśli autor dotrze do budowy czujnika obrotów silnika - można jak na filmie z przodu przy chłodnicy, można sygnał odebrać z kół zębatych wałka rozrządu. Ważne, żeby nie odbierać...
Zanim zacznie się Misiek popisywać swoją arogancją, bo wiedzą to nie ma szans. To może powie który czujnik sprawdza obecność zaparzacza w ekspresie? Nie czujnik halla, który tak obstawiasz, on kontroluje tylko ilość obrotów silnika, od dolnego czujnika windy aby ustawić karetkę na parkingu. Niestety, jedynym czujnikiem kontrolującym obecność zaparzacza...
USTAWIANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA Warunki wstępne: * Mechaniczne ustawienie podstawowe silnika i * naprężenie paska zębatego w porządku Wykręcić odpowietrznik pompy wtryskowej. Wkręcić końcówkę pomiarową KDEP 1880 (M10) lub KDEP 1085 (M8). Do końcówki wstawić czujnik zegarowy ze stopką pomiarową. Naprężyć wstępnie czujnik zegarowy i dokręcić śrubą mocującą...
Jeśli dobrze pamiętam to styk musi zwierać a więc i oprzeć się na śrubie. Ten styk to czujnik obrotów biegu jałowego. Jeśli po zamontowaniu nowego siłownika nie dotyka on do ramienia przepustnicy to włącz stacyjke i naciśnij na wyłacznik na siłowniku, powinien sam sie ustawić. Jakby nie chciał to zrób to samo na uruchomionym silniku. Te siłowniki są...
Czujnik temperatury płynu,jak nie pomoże to krokowy do wymiany. Jak masz możliwość to podłącz komputer i popatrz na wskazania ,czujnika,sondy,przepustnicy.
Brałeś pod uwagę indukcyjne czujniki obrotów, miałbyś w PLC gotowy sygnał, można je precyzyjnie ustawić, więc nawet małe poślizgi byłyby szybko wykrywane.
Po co od razu wymieniać? Nie lepiej najpierw zdiagnozować? Kod błędu nic nie powie. Od tego są bloki pomiarowe. Będzie kod błędu mówiący o braku sygnału z G40 bo to normalne w tym aucie jak silnik nie pracuje. W Golfie 3 jest taka opcja by wyświetlacz na liczniku pokazywał np. obroty silnika lub inne rzeczy. Można to wykorzystać. Tutaj sygnał z czujnika...
Czyli nie widzę większego problemu skoro ręczne ustawienie karty powoduje prawidłową prace, to oznacza że jest ustawiony czujnik obrotów na wysoką temperaturę, Radeony mają to do siebie że trzymają wysoką temperaturę bez problemu
Czy bariera dla czujnika nie jest zbyt mała? Spróbuj przetestować pomiar w innym miejscu nawet wykonując np. pomiar obrotów wiertarki. Może czujnik odbiera fałszywe odbicia oo bariery na wale?
Może być ten "klocek". Teraz dobrać czujnik i ilość znaczników na kole, by osiągnąć wymaganą minimalną ilość impulsów. I ustawić tak, by podczas pracy sygnalizował przekroczenie obrotów, czyli pracę. Czujnik też dobierz jakiś przemysłowy. Lepiej zapłacić raz, nawet trochę więcej, niż potem naprawiać, bo amatorsko zrobiony się wysypuje co chwilę.
Opóźnienie zapłonu w funkcji obrotów, około 2 - 3° przy 10000 RPM. Równie dobrze można zrealizować to wykorzystując moduł DC-CDI i układ RC na wejściu z impulsatora.
Przy kontroli działania czujnika spalin należy: 1-zakryć wypływ spalin np. przykrywka, talerzyk, kawałek blachy..,2-otworzyć dla bezpieczeństwa okno, 3-ustawić moc gazu na max. Terma tego typu najczęciej wyłącza się po ok. 90-120 sekundach. Dopuszczalny czas zadziałania czujnika braku ciągu dla podgrzewaczy gazowych wprowadzonych do obrotu przed 1 maja...
Chodzi o czujnik położenia przepustnicy ??? Jeśli tak to jak go ustawić ???
Niekoniecznie musi mieć 4 wyprowadzenia. Płyta AV8 Abita ma wyprowadzenia 3 pinowe do wszystkich pięciu wentylatorów i na każdym mam w biosie regulację min-max napięć a trzy z nich mają dodatkowo sterowanie z czujników na płycie. Można ustawić obroty w zależności od zadanej dolnej i górnej temperatury.
Wymienione przewody i świece oraz palec i kopułka oraz moduł zapłonowy i czujnik Halla nie mogę ustawić zapłonu wiadomo brak obrotów biegu jałowego przy trzymaniu nogą na gazie nie da się wyregulować czujnik temperatury podmieniony świeci się tylko kontrolka sygnalizująca przejcie silnika w tryb awaryjny błon to (bogata mieszanka 45) ???
Czujnik halla to jest czujnik obrotów i położenia silnika, na jego podstawie sterownik steruje wtryskiem i zapłonem. Przepustnica w tych autach ma w sobie mały układ scalony i czasem sie rozprogramuje nie wiadomo czemu i wtedy trzeba ją ustawić od nowa to znaczy zrobić adaptacje
krokowiec albo czujnik temperatury
Nic nie tracisz tylko zyskujesz np. stałą wartość ciśnienia, pod warunkiem, że masz dobrze dobrany falownik i potrafisz go ustawić i wiesz jakie czujniki/inny osprzęt i gdzie umieścić. Jeśli zamierzasz tylko "regulować" nim obroty pompy metodą prób i błędów, to się trochę pobawisz.
https://obrazki.elektroda.pl/9615556500_... Zegarek zaprojektowałem dla kolegi na prezent. Ze względu na zainteresowania związane z centralami i starą telefonią, miał to być zegarek na wybierakach. Niestety nie zdobyłem żadnego, kupiłem kilka mechanicznych liczników impulsów które chciałem zmodyfikować, jednak mechanizmy te nie mają...
Sprawdziłem działanie przepustnicy, w ramach naocznego potwierdzenia wyników z wykresu - ledwo się otwiera, niezależnie od obrotów. Czy wina tego leży po stronie katalizatora? Czy może to normalne? Jak ustawić, żeby błędy ponownie się zapisywały?
Wydaje mi się, że napewno trzeba go zresetować poprzez odłączenie klemy minusowej akumulatora np. przez noc. Nastepnie uruchamiamy samochód i na wolnych obrotach ma osiągnąć temperaturę pracy w ten sposób aby trzy razy włączył się wentylator na chłodnicy. Wtedy masz ustawiony napewno dobrze komputer samochodu część danych w tym czasie z czujników pobierze...
jutro sprawdzę jeśli to rozrząd to jak go ustawić bo tak sobie jeszcze pomyślałem że może czujnik zapłonu przy kole zamachowym
Temperatury też nie mam jak. Czy do mierzenia obrotów wystarczy Tachometr? I jakie powinien mieć obroty? Kupię sobie czujnik temperatur i zamontuję go w zaślepce w bloku.
A bez zegara sie nie da? Bez zegara już próbowałeś.:D Najlepiej znajdź warsztat, który potrafi ustawić na czujnik.
Przy wymianie taśmy przestawieniu uległ ww czujnik.Nie wiem jak to się stało albo sam zepsułem albo ktoś się bawił.Czujnik jest napewno dobry.Mój komp nie widzi parametrów w tym wozie.Byłem u znajomego na kts i widać że działa.Tylko pokazuje głupoty.Każdy obrót o 360 zmienia całkowicie położenie małych kółek.Da radę to ustawić czy szukać nowego?
Witam. Mam taki problem: uszkodził się oryginalny wentylator od grafiki (nie miał pomiaru obrotów), wymieniłem go na lepszy z możliwością pomiaru obrotów. Podpiąłem do wyjścia FAN1 na płycie głównej. Jak uzależnić prędkość tego wentylatorka od temperatury karty?? Mogę co najwyżej za każdym włączeniem kompa ustawić PWM dla FAN1 ale jak zrobić automatycznąregulacje...
Witam wszystkich.do niedawna miałem problem z gażnikiem aisan w cc .Falowały mi obroty,było różnie czasami były bardzo wysokie biegu jałowym(bardzo wolno spadały) a czasami tak niskie że gasł.mechanik powiedział mi że to może być czujnik wolnych obrotów,i że trzeba też ustawić gażnik.Przyjechałem do domu i sam zabrałem się do naprawy gażnika,czujnik...
No nie:) Jest na 50Hz. Ale raczej po przekroczeniu częstotliwości znamionowej to i tak te ustawienia biorą w łeb. Nie zmiana się U a sama częstotliwość. Do 50Hz np. możemy to wyregulować obroty aby czujnik prędkości pokazywał poprawnie.
Jeden obrót wału czy wałka da ci tą samą pozycję tak samo jak dwa i więcej obrotów, jeśli ustawiłeś na przyrządy blokujące to jest ok, sprawdź czy czujnik patrzy na "ciuliki" na kole i jaka jest jego odległość.
po pierwsze silnik krokowy, po drugie odpowiednio zbudowana taracza gobo z znacznikami, po trzecie czujnik ktory bedzie wykrywal znaczniki no i oczywiscie caly uklad sterujacy.
Po zerwaniu i wymioanie łąńcucha , jest taki problem że na wolnych obrotach wyprzedzenie zpłonu jest 0' i oczywiście silnik kuleje i przerywa, na wysokich normalnie dział wyprzedzenie zmienia się wraz z obrotami tak do 30' . Czy można to jakoś wyregulować lub ustawić? Koło do czujnika jest na wale z przodu w oleju.
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Kolego obroty 70% to stanowczo za dużo w dodatku przy tak przewymiarowanym kotle- pakujesz kasę w chmury. Podejrzewam że nie masz czujnika temp spalin? Przy zmniejszeniu obrotów dmuchawy normalne że jeśli nie zmniejszysz jednocześnie nawęglania palnika(zmniejszenie czasu podawania lub zwiększenie przerwy) to będziesz miał niedopał Proponuję Ci zmniejszyć...
Nacięcie na klin powinno być ustawione na godzinę 12. Podjedź gdzieś gdzie naprawiają takie pompy i ustawią bez problemu. Niby to tylko pompa wysokiego ciśnienia, ale na sobie ma czujnik obrotu.
W tych tańszych instalacjach to jest bardziej dla picu. Działanie jest zbyt wolne, praktycznie tylko na wolnych obrotach cokolwiek to reguluje. Można łatwiej ustawić mieszankę dla obciążonego silnika, a na biegu jałowym sobie zuboży, bo na I generacji na biegu jałowym jest za bogato, a podczas jazdy ok, albo na jałowym ok, a podczas jazdy za ubogo....
Witam! Daj czujnik magnetyczny, stosowany w licznikach rowerowych. Możesz też dać 2 kontaktrony i 1 magnes umieszczony na kole. Jeżeli ma być odróżniany kierunek, to trzeba ustawić takie 2 czujniki obok siebie i zrobić układ pośredniczący na 2 przerzutnikach "D", wówczas przy ruchu "w prawo" ciąg impulsów pojawi się na wyjściu jednego przerzutnika,...
odepnij czujnik temperatury, przygazuj kilka razy żeby nie zgasł, jak chodzi na wolnych obrotach ustaw na 6stopni wyprzedzenia, będzie działal prawidłowo.
Zacznij tak jak napisałeś - od przepustnicy (częsta usterka). Dobrze by też było ją zaadaptować po czyszczeniu, a przynajmniej odpiąć klemy z akumulatora na kilka minut/chwil. Następnie (jak nie pomoże i nie uspokoi się) do sprawdzenia czujnik prędkości i szczelność dolotu oraz podpiąć pod komputer i sprawdzić czujniki temperatury oraz MAP. To, że po...
Nie do iloczynu a wektora pola wirowego. Podobnie moc silnika ustala się za pomocą falowników wektorowych. Tu przy minimalnych obrotach moc jak i obroty można niezależnie ustawić w zakresie od 10 do 100% tak samo jak obroty . Ale to inna historia i dotyczy silników z wbudowanym resolwerem. To czujnik obrotu kąta pola wirowego. Moc silnika 2 biegowego...
W tym temaCIE ZASUGEROWANO MI CZUJNIK TEMPERATURY SILNIKA LUB CZUJNIK OBROTÓW WAŁU !!!! MOŻE KTOŚ TO PRZERABIAŁ?
Vag potrzebny jest do zablokowania wyprzedzenia zapłonu(nastawy podstawowe) czasami trzeba to zrobić ręcznie(zdięcie wtyku z czujnika temperatury silnika przy obrotach silnika 2250obr/min)lecz w twoim przypadku ustawienie wyprzedzenia zapłonu zostawiłbym w spokoju.
Przy przepustnicy jest taka zaślepiona śrubka. Należy ta zaślepkę wyjąć i kręcimy śrubką. Nie wiem czy akurat jest takie coś w twoim, ale ja w astrze miałem. Możesz sprawdzić czy linka od gazu gdzies nie wadzi. Ale teraz przyczyna wg. mnie :D Otóż sądzę iż przyczyna tkwi w czujniku temp. cieczy... :idea: pozdro
musisz mieć lampę stroboskopową a lepiej czujnik zegarowy do pompy.
Na benzynie chodzi dobrze tylko na gazie te obroty są do kitu wiec niewiem czy ruszać ten czujnik położenia przepustnicy skoro na benzynie jest dobrze
Udało mi się odpalić auto, ale trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem... jak silnik zaskoczy to nie może wejść na obroty, ale jeśli odłączę mu ten czujnik 2 pinowy to od razu ładnie zaskuje i nie ma problemu. Silnik ładnie chodzi itp. Jednakże ma problemy z utrzymaniem przyzwoitych obrotów... Można to jakoś ustawić? Próba odpalenia silnika bez podłączonego...
Mi w zasadzie bardziej zależy na tym, żeby pracował na wysokich obrotach i ewentualnie zamontowałbym do niego jakiś ręczny regulator obrotów i ewentualnie ustawić stałą optymalną wartość stosunku wydajność/poziom hałasu. Nadmienię tylko, że nie będę nim chłodził komputera :) Rozumiem, że usuwając czujnik, wentylator będzie pracował na maksymalnych obrotach?
Witam, mam problem z pralką i nie bardzo wiem jak do owego problemu się zabrać Od paru dni nie znika z wyświetlacza "kg detect" i nie można ustawić temperatury, obrotów i w ogóle żadnych funkcji. Szukałem schematów gdzie ten czujnik od wagi jest, ale nic nie znalazłem. Może odkamieniacz użyć ? Może kamień jest ? Ktos miał podobny problem?
Skorzystałem z programu everest. Ustawiłem obroty wentylatora CPU na ok 1050 i temperatury takie są na czujnikach. https://obrazki.elektroda.pl/4648306600_...
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Wał musi wykonać kilka obrotów zanim system uruchomi wtryskiwacze - musi wyliczyć położenie pierwszego cylindra i ustawić mu KWZ. Podobne efekty daje też uszkodzony czujnik wału korbowego -ale to bez diagnostyki ani rusz...
Nie ma potrzeby stosowania żadnej regulacji czułości. Trzeba po prostu modulować światło diody IR, a układ odbierający ustawić tak, by reagował tylko na daną częstotliwość - tą, która moduluje światło.
https://serwis.avt.pl/manuals/AVT5260.pd... Znalazłem taki obrotomierz na 5V, mogę ustawić ilość impulsów na obrót 1, 2, 4 lub 6. Sygnał z transoptora zastąpię sygnałem z oryginalnego Halla przepuszczonym przez stabilizator 5V. Jeszcze będzie potrzebny jeden stabilizator 5V do zasilania układu. Zlutowany układ kosztuje 51 zł.
Witam, czy ktoś wie, jak zrobić, aby taki tachometr naliczał obroty podzielone na pół, czyli będzie pokazywać np. 200 RPM, a w rzeczywistości będzie to 400? Posiadam taki, ale brakuje mi w nim skali, mam ponad 10000 RPM. https://allegro.pl/oferta/tachometr-cyfr...
Myślę, że skoro obroty falują to coś to powoduje, np pracujący silnik krokowy. Usterka leży gdzie indziej. ECU próbuje ustawić krokowym obroty ale dostaje fałszywe wskazania z któregoś z czujników. Przy pracującym silniku na obrotoach jałowych (podczas falowania) odepnij czujnik temperatury cieczy chłodzącej i czujnik położenia przepustnicy. Jeśli podczas...
Ja bym wykorzystał odpowiednio mocne serwo modelarskie. Są one łatwe w sterowaniu (pwm) oraz prezyzyjne. Jako czujnik położenia potencjometr z przepustnicy. Jeśli już zbyt awaryjny to tarcza kodowa z diodą ir i fototranzystorem. Układ miał by jedną wadę trzeba by jakoś rozwiązać szybką kalibrację przed startem silnika. Tzn przed odpaleniem serwo na...
Wygląda nieźle, mi tez by się przydał taki program który by po sygnale z czujnika(np. kontaktronu) rozpoczynał by program teksty(mrugania diod), wtedy wyświetlany napis by się nie obracał. A to mój wyświetlacz: http://obrazki.elektroda.net/97_12415152... http://obrazki.elektroda.net/81_12415152... Pomoże ktoś?? :(
Z filtra paliwo fizycznie nie jest wstanie zejść paliwo schodzi z pompy tandem do filtra paliwa i tu trzeba montować zawór. U mnie np niedawno padł czujnik wałka w temp 60-70 C nie działał. Na zimnym 1 obrót na ciepłym 3-5 sekund kręcenia.
ustawić obrót wentylator ustawić obrót magnetofon ustawić czujnik przepustnica
schemat licznika rowerowego ctcss radmor sluchawka urmet
kompresor olejowy calormatic ustawienia
Jak zresetować robot kuchenny Klarstein Renta Rosa? Czy można jeździć na płukance Liqui Moly?