Witam, mam problem z ustawieniem gaźnika w Simsonie, tzn. na biegu jałowym przy wolnych obrotach jak dodaję gazu to go muli. Już 2 dni próbuję to ustawić ale coś nie idzie po mojej myśli. Jeżeli gaźnik trzeba wymienić na nowy to jaki wybrać? A może to nie wina gaźnika? Proszę o pomoc.
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Witam. Mam Charta z gaźnikiem Simson 16N1 i nie wiem jaki ustawić poziom paliwa, ustawiłem tak jak do "simka" suwmiarką i chyba brakuje mu paliwa. bo jadąc muszę zaciągnąć ssanie. Wie ktoś może, na ile ustawić ten pływak?
Sprawdź kolor świecy, czy jest biała, czy okopcona. Dla 50ccm ten gaźnik może podawać trochę za duzo paliwa, spróbuj ustawić iglice na najwyższym podcięciu - tak, żeby iglica wystawała maksymalnie z przepustnicy. Jak filtr powietrza byłby mocno zanieczyszczony to silnik też może zaciągać za duzo paliwa z gaźnika.
Ale motor chodzi bardzo dobrze tylko te obroty. Nie mogę ich ustawić. Ale spróbuje go wyczyścić
A jak ustawić gaźnik na linkach i śrobke od mieszanki?
NGK B7HS taką bym polecił i ustawi gaźnik
To gdzieś musi łapać lewe powietrze prawdopodobnie na łączeniu gaźnik cylinder. Próbowałeś na pych? Być może gaźnik źle ustawiony.
Podłącze się do tematu ponieważ mam podobny problem, ciężko ustawić ten gaźnik aby świeca była książkowa. Sprawdzane na różnych simsonach. W załączniku wrzucam zdjęcia świecy u mnie Simson Sr50, ta jaśniejsza wydaje się trochę za ubogo po podniesieniu o 1 ząbek wyżej iglicy z kolei świeca zbyt czarna. W S51 mam jeszcze gorzej, iglica najnizej a świeca...
Witam możesz zmniejszyć opór powietrza poszukaj na allegro. poza tym wiele może zależeć od tego ile ważysz jakom mieszankę robisz i jak masz ustawiony gaźnik
Witam, jestem nowy na forum, więc gdybym coś napisał lub zrobił nie tak to przepraszam. A więc tak, posiadam Simsona S51 rocznik 89. Gdy go kupiłem, miał bardzo dobre przyśpieszenie, czuć było że się na nim jedzie. Ale kiedyś przytkał się gaźnik, i po czyszczeniu, simek chodził o wiele gorzej, nie ma problemów z zapalaniem, tylko po prostu stracił takiego...
zapłon jest na platynkach tzn nie elektroniczny wielkie dzięki za informacje, będę próbował ustawić ten zapłon może się uda :) pozdrawiam wszystkich. o wyniku napiszę :)
Witam. Jestem nowy i na poczatek chcialbym zapytac czy masz ktos cos wiecej o gaźniku. Chodzi mi głównie o regulację obrotów itp. Bo mam simsonka ale wchodzi mi na wielkie obroty i ciezko mi jest go wyregulowac tak zeby chodzil dobrze ale szybko nie gasl.
teraz mam zwykły wężyk bez filtra ale jeszcze musze ustawić zapłon a w gaźniku na iglicy to chyba na środkowym
Simsony mają bardzo czułe na zanieczyszcenia gaźniki . Proponuję przeczyszczenie dysz paliwowych i dokładne umycie całego gaźnika łącznie z filtrem powietrza w rozpuszczalniku nitro . Podobne objawy powoduje zanieczyszczenie układu wydechowego (szczególnie z kryzą) .
iskra może być tylko, że nie w tym momencie co powinna. Spróbuj ustawić zapłon 1,8 przed GMP i jak platyniarz to 0,4 na platynce
witam nie wiem jak ustawić gaźnik w simsonie. Jak odpale simka to jak się da mu w gaz to się lekko zamula dopiero od 4,5 tys obrotów dobrze chodzi, ma cylinder S 60 nominał a gaźnik ma z szeroką przepustnicą jak go wyregulować a dysze są od ssania 60 a tam gdzie iglica chodzi to jest 70. Pozdrawiam.
Witam Mam taki problem .Kolega zawiózł skuter (jest to keeway 2t ) do mechanika żeby mu ustawił gaźnik i zapłon.Gaźnik wyregulował ale zapłonu nie bo nie ma lampy stroboskopowej.Mam lampę i w simsonie sobie zapłon umię ustawić ale jak to jest w skuterze bo tam przecież jest jeszcze ten moduł.Czy są tam na magnecie kreska i na karterze kreska tak jak...
Nie przesadzaj, do Wski idzie trafić nowy ori Może idzie (?), ale z reguły jest to oszustwo sprzedawcy. Ostatnio naprawiałem nowy niby(!) ori gaźnik do Simsona a miał być "fabrycznie ustawiony". Fabrycznie to trzeba by ustawić do pionu większość sprzedawców.
Po tym wszystkim co przeczytałem mam wrażenie że iskra jest lepsza niż była przed wymianą elementów zapłonu ale przyczyna duszenia się przy gwałtownym dodaniu gazu to zbyt uboga mieszanka. Moim zdaniem za niski poziom paliwa w gaźniku. Wygląd świecy po 10 min. pracy nie odzwierciedla składu mieszanki. Poza tym musiałbyś przynajmniej jechać w miarę równo...
A jak jest ustawiony zaplon,prawidlowo?
Zapłon w motorynce z silnikiem simsona nareszcie udało mi się dobrze ustawić jeszc tylko pozostało podłonczyć elektryka bo jest wszystko na krutko. I jeszcze wytególowac gaźnik amal 16 bo motorynka chodzi idealne na połowie ssani czyli musze dać chyba ide ich w górę i będzie wszystko idealnie.
W jakim stanie simering po stronie zapłonu? Napewno zapłon ustawiony prawidłowo? Jak i gaźnik? Może podasz procedure ustawiania?
Silnik dusi się powietrzem - mieszanka jest nieprawidłowo wyregulowana. Należy wyjąć gaźnik ,przeczyścić go i przedmuchać sprężonym powietrzem oraz ustawić wg fabrycznych danych. Tj ustawić iglicę na odpowiednim rowku oraz sprawdzić czy układ dolotowy nie ma nieszczelności. Silnik może się również dławić z powodu złego ustawienia zapłonu. Jednak proponuję...
Sprawdź jak pali na ssaniu, kondensaor, objawy jak na przestawiony zapłon, ale niby dobrze ustawiony, możliwa nieszczelność komory spalania.
Nie pisałem czy słaby tylko bardziej mi chodziło o prędkość :) Nie jestem pewien czy ty mnie zrozumiałeś bo pisałem o dwóch silnikach który teraz robię i jest przymocowany na wózku Simson Duo i drugi jest na rowerze Peugeot 105? Teraz napiszę o Peugeocie 105 Robiłem według oryginalnej instrukcji i według jej ustawiałem http://www.mopedriders.org/html/manuals/...
czyli co na 1.8 ma być ustawiony na wolnych obrotach czy np. na kop-starterze. Zrobę dziś zdjęcia to wam pokaze jak mam zapłon. Może Wam to prędzej coś powie. Z tego wynika jednak że zapłon ustawiony jest prawidłowo. Nie mogę sobie jednak poradzić z ustawieniem tego przeklętego gaźnika. problem jest i na 16n1-5 z powodu prawdopodobnie nieoryginalnej...
Tłok puchnie ? Gaźnik prawidłowo ustawiony ?
Sprawdzanie poziomu paliwa Kolejność czynności podczas sprawdzania poziomu paliwa jest następująca: ustawić gaźnik pod takim kątem, aby blaszany jeżyczek oporowy pływaka przylegał do zamkniętego zaworu iglicowego i nie wciskał jednocześnie podpartego sprężyną amortyzatora drgań. W takim położeniu należy zmierzyć odległość między górną krawędzią pływaka...
Strzelanie z gaźnika świadczy o zbyt wczesnym zapłonie, samo ustawienie gaźnika nic do tego nie ma.
Witam naprawiam dziadkowi staremu Simsona s51 źle palił kupił nowy gaźnik i cewkę choć stary gaźnik był dobry. Gdy założyłem nową cewkę zauważyłem że magneto jest krzywe bo tarło, i nowym magnecie nie mogłem ustawić zapłonu bo krzywka była za daleko jakieś 3,4mm ale to mały problem bo musiałem rozwiercać klina bo stary z cięło. I tu mam teraz pytanie...
Do wstępnej regulacji to może i warto ustawić iglice na środek, ale co do dysz to nie mogę się zgodzić. Ja niestety musiałem eksperymentować i stanęło na tym, że jeździ tylko na dyszach od 80 inaczej nie szło wyregulować. Każdy silnik inny. Kolega musi niestety poświęcić trochę czasu na regulacje. Przez internet jeszcze nikt nikomu nie wyregulował gaźnika...
Witam mam problem z poprawną regulacją zapłonu i gaźnika w simsonie sr50. Cylinder 60cm Gaźnik 16n3-4 (prawie nowy) Wał s51 DDR Zapłon Elektronik (nowy) Koło magnesowe (nowe) Kosz sprzęgłowy s50 DDR Mianowicie nie mam wcale pojęcia jak to ustawić, troszkę znam się na simsonkach bo to mój drugi ale tamtego miałem platyniarza a tutaj jest elektronik i...
A więc sprawa wygląda następująco. Na pierwszym gaźniku (na którym jeździł simson od początku od kąt go mam) udało się ustawić bieg jałowy ale dziwnie się zachowywał bo to czasami sam sobie obroty podnosił i reagował tylko w formie zgaśnięcia gdy wkręcałem mu śrubę kanału obejściowego do oporu (bo przy stopniowym wkręcaniu zero reakcji na cokolwiek)....
A gaźnik wyregulowany, zapłon ustawiony?
Witam serdecznie, Chciałbym doradzić się w sprawie simsona, ponieważ wykańcza mnie psychicznie. Już opisuje wszelkie zmiany i problemy. Simson nie odpala mimo ustawieniu zapłonu. Aktualnie regulacja zapłonu wygląda tak: -nowy iskrownik -wyprzedzenie zapłonu ustawione na 1,8mm przed GMP. Dodam, że ustawione przy użyciu multimetru oraz suwmiarki. -przerwa...
Mam ostatnio taki problem w simsonie.... nie moge ustawić biegu jałowego. Na niskich obrotach po prostu gaśnie. Na wszystkich obrotach jest działa jak trzeba a na niskich gaśnie. Próbowałem już ustawiając tą śrubką od przepustnicy , tą na sprężynce ale nic to nie daje. Po podkręceni przepustnicy nie gasł ale znowu cały czas chodził na takich odrotach...
Może nie być iskry pod ciśnieniem i się nie kapnie . Podmienić świecę sprawdzoną , ustawić wyprzedzenie zapłonu przed GMP , wyregulować gaźnik ( co z tego , że nowy ) sprawdzić drożność filtra powietrza . A co z tłumikiem ?? Nie jest przypadkiem zapchany ?? Pod czas próby odpalania zdjął bym filtr i tłumik na wszelki wypadek . :|
Witam. Mam problem z simsonem. Simson jest oryginalny, żaden tuning. Jeżeli był juz taki temat to przepraszam, nie znalazłem. Mianowicie problem jest taki ze nie moge ustawić obrotów biegu jałowego. Czyściłem wszystko. Swieca koloru "kawa z mlekiem" więc zapłon jest w porządku. Iglica na odpowiednim miejscu. Tłumik nie zapchany. Gdy ustawiam katalogowo...
Masz do wyboru: -zatkany kranik -przytkana dysza -zły poziom paliwa w gaźniku -złe ustawienie pływaka -nie otwiera się zaworek paliwa w gaźniku Wszystko można sprawdzić.
Sam sobie odpowiedziałeś kolego. Musisz ustawić odpowiednie wyprzedzenie zapłonu. W zależności jakiej firmy masz cylek bo np dla 60ccm wynosiło ono 1.5 a dla 60ccm ale ALMOTu to już 1.6. Poszukaj w googlach jakie jest odpowiednie wyprzedzenie zapłonu i wtedy ustawiaj. Pamiętaj też o przerwie na świecy, która przy ustawianiu zapłonu powinna wynosić 0.4.
Próbowałem bez korka jechać - to samo. Dzisiaj jak wróce z pracy to zobacze jak wygląda tłumik w środku i rozbiorę gaźnik bo gdzieś wyczytałem że może być zatkany kanalik który coś tam łączy w środku nie było zdjęcia i nie było dokładnie opisane co ale jak znajde i stwierdzę że coś było z nim nie tak to dam znać. Dodano po 5 Może opisze po kolei, simson...
Po złożeniu silnika do kupy zrobił mi taką niespodziankę że wcale nie chce pracować :D Generalnie wydaje mi się że nieszczelność ze skrzyni mogę odrzucić bo simmeringi nowe, na cylindrze też myślę że powinno byč ok bo wymieniłem słabą szpilkę i dla pewności dałem uszczelkę pod głowicę, iskra jest, na platynach minimalna tylko iskierka przeskakuje, zapłon...
Witam od pewnego czasu mam problem z moim motorowerem nie ma mocy,dymi i cieknie mu benzyna wydechem.Niedawno wymieniłem mu: gaźnik,cylinder,tłok,pierścienie i wydech. Dzisiaj gdy chciałem sie przejechać nim ledwo ruszył a na dwójce dusił sie i gasł. Potem ciężko odpalał przerywał i nie chciał wkręcać się na obroty. Próbowałem ustawić poziom paliwa...
Jakiś film https://www.youtube.com/watch?v=9jTGuLeY... pewnie są lepsze tutoriale, nie szukałem. przed tym jak zgasł to zaczął przerywać Ta iskra jest w okolicy GMP, czy gdzieś indziej? Po tych wymianach ustawiłeś jak trzeba zapłon?
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
może zła regulacja gaźnika, a może nie ma sprężania ewentualnie źle ustawiony zapłon trzeba sprawdzić gaźnik i zapłon i świecę
No wszędzie pisali ze 1.8 to tak ustawiłem
mógłby mi ktoś opisać dokładnie jak to zrobić? jak mam go na ssaniu chodzi bardzo dobrze, można się nim przejechać ale tak nie mogę mieć bo za dużo pali. rozumiem że to wina paliwa, dostaje go za mało.. na który ząbek ustawić igłę? jest drugi z góry i zdaje mi się że za nisko, i może się poprawi po dobrym ustawieniu? ____ próbowałem coś ustawić ale...
Zwróć uwagę że ustawienie pływaka w instrukcji jest podane na 27-28 mm, ale przy wciśniętym kołku sprężystym . To będzie się zgadzać tylko gdy masz oryginalny DDRowski zaworek iglicowy BVF. Przy obecnych podróbkach wykonanie tego kołka sprężystego jest inne niż w oryginale i ustawianie według tego spowoduje zmianę rzeczywistego poziomu paliwa w gaźniku...
nie bo simek był po remoncie: nowy gaźnik, łożyska, cylinder, tłok pierścienie gaźnik teraz jest dobrze ustawiony
Ustaw dobrze zapłon, w moim byłym Simsonie wystarczył ząbek i palił ciepły czy zimny. Przerwa na platynach 0.4mm, wyprzedzenie zapłonu 1,8 mm przed GMP. Jak ustawisz zapłon to wyreguluj gaźnik i musi śmigać cacy.
To zostaje: ustawienie zapłonu, sprawdzenie iskry na świecy, oraz czy gaźnik jest wyregulowany.
chłopaki macie strasznie barbarzyńskie sposoby :/ znalazłem nawet gościa którey stroboskopem chciał ustawić zapłon :/ (powiedz mi ja to zrobisz w silniku 1 cyl. :>) mi się porostu wydaje ze masz jakąś nieszczelność (lewe powietrze) moze też być juz znaczne zużycie przepustnicy. sprubuj jeszcze wyregulowac gaźnik do tego opisu: - najpier ustawiasz poziom...
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Gruby1 - zapłonu nie ustawia się w GMP, oleju z karterów nie ciągnie, bo wymieniłem simmeringi. Nie rozumiem, co ma dać odkręcenie wydechu oraz próba z 2 świecami a staram się robić tylko to, co rozumiem ;) Gromleon - rzeczywiście na ssaniu część paliwa dostaje się przez dyszę wolnych obrotów i wkręt składu mieszanki. Pochopnie to napisałem. Założyłem...
sprawdź czy masz dobrze założona iglice w gaźniku, obstawiam ze reszta jest ok
Ja bym radził sprawdzić ustawienie zapłony albo jeśli to elektronik to wymiana modułu
Przeczyściłem jeszcze raz dokładnie gaźnik, ustawiłem zapłon idealnie na 1,6mm, założyłem spawaka i sim jeździ.... Sam się zdziwiłem. Tak więc problem rozwiązany, można zamknąć.
Gaźnik. Do regulacji.
Przerwa na platynkach ma być ustawiona na 0.4mm w momencie otwarcia platyn czyli przed 1.8mm przed GMP (50ccm) W jaki sposób "w momencie otwarcia platyn" pojawi się na stykach od razu odstęp 0,4mm? Odstęp na stykach 0,4mm nie ustawia się ani w GMP ani innym ściśle określonym, tylko ma to być maksymalne rozwarcie styków. Ustawia się to poprzez obrót...
Cewke butelkową tak?
Siema simson gdy jest zimny nie chce wejść w obroty lub jak posto trochę. I jak ma być ustawiony pływak na jakiej wysokości gaźnik 16n1-11
Silnik pracuje ok, wkręca się dobrze i śmiga. Zmieniłem wczoraj gaźnik na stary i przez 30sekund nie kopcił i stopniowo zaczął kopcić coraz mocniej, więc moim zdaniem problem tkwi w gaźniku, ale iglica jest najniżej jak się da, pływak ustawiony według książki...
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
adam640 i jeszcze koła. Przyczyn może być kilka. Sprawdzałeś świece, czy zalewa? Czy w gaźniku nie ma wody np. po myciu? Ustawienie zapłonu? Prawdopodobnie do wymiany simering na wale z lewej strony dekla.
zminilem swiece kondensator hula jak gupi tylko sie malo wkreca z wolnych obrotow na szybkie zaplon niedawno przestawilem na puzniejszy moze sprubuje jeszcze zmienic a gaznik mam taki kwadratowy n17 czy jakos tak i jest dobrze ustawiony
Na samym zapłonie blokada obrotów nie wystarczy... Bo jeśli takową zrobisz to jeśli manetkę gazu odkręcisz na max a blokadę ustawisz np. na 4000obr/min to będzie strzelało z wydechu, będzie się zalewał... ponieważ gaźnik będzie podawał za dużą ilość paliwa...
Lepiej kupić zestaw. Ja kiedyś kupiłem made in china do simsona :D nie dalo sie wlg ustawic odpalać ładnie odpalał ale jazdy zero było.
Dość ze oleju do mieszanki zawsze daje więcej (chodzi o jakość tych olejów) to jeszcze się ten wał zatrał.. Taki przypadek mam już w drugim simsonie. To może dopowiem że są dwa rodzaje zatarcia, suche gdy paliwo jest stare lub bez oleju, i od nagaru gdy mamy źle ustawiony gaźnik, lub jest niedrożny filtr powietrza, a nadmiar oleju to typowe dla zatarć...
Witam!!! Mam problem taki, gdy simek jest zimny, to ciężko odpala, gdzieś po 2-3 kopnięciu (czego nigdy nie miałem, PALIŁ ZAWSZE OD KOPA) i ma tak- wskakuje szybko na obroty, za chwile traci je z powrotem wskakuje i gaśnie, odpalam tak, warkocze jak by raz dostawał dawkę raz nie i za chwile jest normalnie i mogę jeździć, aż paliwa braknie. I to mi sie...
Należałoby zacząć od podstaw, czyli od zbadania w jakim stanie znajduje się silnik. Ustawienie gaźnika "książkowo" nie jest zawsze optymalym zakresem regulacji. Ponadto każdą regulację gaźnika należy przeprowadzać wyłącznie na silniku w dobrym stanie technicznym, przy szczelnym wydechu i prawidłwo działającym układzie zapłonowym.
A co ma ustawienie iglicy do pracy silnika na biegu jałowym?! Wg. mnie zużyty gaźnik i/lub lewe powietrze. Sprawdź luz przepustnicy w korpusie gaźnika w okolicy jej dolnego położenia. W tych Simsonach nie było nigdy uszczelki pod głowicą!!! Po co zmieniałeś cylinder jak silnik dobrze chodził? Te podróby to katastrofa. Wróć do oryginału!
Sprawdź kondensator Zapomniałeś dopisać, jak ma to zrobić??? mieszanke też ustawiałem A w jakiz to sposób i w jakim (typ) gaźniku, bo nie byłeś łaskaw napisać. Sprawdź długość iskry na samym kablu. Jak ustawiony jest punkt zapłonu?
W tych gaźnikach ciężko włożyć przepustnicę z iglicą tak aby tej ostatniej nie pokrzywić. Daj zdjęcia iglicy i przepustnicy. Wg mnie aby sie pobyć problemów trzeba kupić nowy gaźnik. Te wiekowe są już tak zużyte, że ustawienie biegu jałowego graniczy z cudem a później trzeba znów regulować! Z reguły przepustnica dzwoni jak kościelny na sumę i podbiera...
Spróbuj kupić trochę dysz głównych i wolnych obrotów i posprawdzaj na których idzie najlepiej, zapłon w simsonie lubi sprawiać psikusy jest dużo filmików na yt jak przerobić go na zapłon CDI ale jeśli gaśnie na wolnych obrotach to może źle jest ustawiony skład mieszanki wolnych obrotów albo dysza mu nie pasuje może go zalewa?
Witam. Mam mały problem z gaźnikiem BING w simsonie S53. Problem polega na tym, że motor bardzo dużo pali paliwa. Na 5l przejadę zaledwie 100 km. Problem jest też z regulacją. Jeśli ustawię dyszę na dwa i pół obrotu(powietrza) to wtedy nie trzyma obrotów, ale gdy wykręcę bardziej jest ok, ale gdy odpalam motor to wtedy wskakuje nawet na 6tys obrotów...
Źle ustawiony zapłon, słaba kompresja, źle wyregulowany gaźnik, zbyt dużo oleju w paliwie. Zaprowadź motorek do jakiegoś szpeca bo chyba nic z tego nie będzie.
Popełniłeś wielki błąd rozwiercając dyszę! Musisz kupić nową. Przerobiłem kilkanaście Simsonów z 50 na 70. Prowadziłem "prace badawcze" porównując katalogi części zamiennych. Były spore różnice w mechanice: 1.Zmieniona konstrukcja przeciwwag wału korbowego. 2. Grubsza sprężyna sprzęgła. 3. Inne przełożenie przekładni głównej i łańcuchowej. 4. Inne ustawienie...
gaźnik wyczyszczony ,ustawiony poziom paliwa (29-33,5mm) iglica srebrna i dysza główna 80 (czy to aby nie za duża dysza?) filtr paliwa oczywiście ze jest
Sprawdź dla pewności czy wyprzedzenie zapłonu rzeczywiście wynosi tyle ile powinno 2mm przed GMP ponieważ nowy moduł może w odrobinę miejscu dawać impuls a to zmienia zupełnie ustawienie zapłonu. To wykluczyłoby stronę "elektryczną" (pomijam oczywiście świecę zapłonową i kabel WN). A jeśli nie to, to dalej szukaj przyczyny w w ustawieniach gaźnika -...
zakładam że mieszanka paliwa dobra próbowałeś zmieniać świece? Czasem nawet nowa nie działa prawidłowo raz spotkałem się z takim przypadkiem. Gdy się nagrzeje to przerywa przejrzyj styki(przerywacz) bo zakładam że je masz czy są odpowiednio ustawione ewentualnie przeczyść skąd wiesz że gaźnik jest wyregulowany prawidłowo? są jakieś reakcje jeśli kręcisz...
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Odległość do impulsatora, mierząc głębokościomierzem suwmiarki przez otwór w kole magnesowym, powinna wynosić ok. 5-6 mm. Odległość można skorygować jedynie zmieniając grubość podstawki statora. Warto pamiętać że w wałach korbowych z wypełniaczami magneto wystaje dalej. Zapłon sprawdzisz pod stroboskopem, kręcąc wałem korbowym przy pomocy wiertarki...
Co to za rodzaj układu zapłonowego: "Układ zapłonowy iskrowy"??? Pytałem (mój błąd) czy ma przerywacz? Jak myślisz, że chincyki wyregulowały ci gaźnik to się grubo mylisz!! Jeżeli rzeczywiście masz podróbę 16N3, to w tych gaźnikach, tak jak w każdym współczesnym, nie prowadzi się żadnych regulacji linką! Pancerz linki ma mieć tylko luz ok.3 mm. Koniec...
1.Diagnostycznie podlej ok. 0.5 łyżeczki oleju pod świecę, wkręć świecę i powinien odpalić lub zamruczeć oczywiście z efektami z rury wydechowej. Potem na 100% czyszczenie świecy. Jeśli odpali = problem z kompresją, źle założone uszczelniacze na wale, przedmuchy. 2. Świeca - tylko nasza ISKRA.Cyt. "ale posiadam stary model świecy iskra" - wycieczka...
Witam wszystkich simi można powiedzieć że jest naprawiony w 98%, zacinającym się rolgazem okazało się że dysza w którą chodzi iglica była uszkodzona zmieniłem ja na nową i jest git. Przestawiłem lekko zapłon i wszystko ładnie pali ale na 4 biegu na dużych obrotach zacznie delikatnie przerywać dodam jeszcze że na płatynkach się iskrzy, czy ktoś wie czym...
Jeżeli dysza jest dobra to może masz źle ustawiony pływak i co za tym idzie mało paliwa w gażniku. Ssanie jak dobrze pamiętam ma taką rureczkę i zbiera paliwo prawie z dna.
Witam. Mój problem polega na tym ze simsonek po dłuższym postoju odpala od kopnięcia lecz muszę trzymać go na wysokich obrotach w przeciwnym wypadku traci jak by paliwo czy zasysa powietrze. Po zgaszeniu odpalę go góra 2-3 razy później już niema szans. Zapłon jest ustawiony na pewno dobrze (ustawiony zegarowo przez mechanika), dysza biegu jałowego tez...
Widzę, że Ci nieźle namieszali w głowie poprzedni doradcy i ten ostatni też! Tak nieźle, że nie czytasz ze zrozumieniem tego co pisałem. Tego ostatniego też odeślij(!) i sam zapomnij na razie o "bogatszej mieszance" bo staniesz się uboższy o niepotrzebne wydatki. Zapłon należy minimalnie opóźnić. O ile nie wiem. W Simsonach było z 1.8 na 1.4. Trzeba...
Witam, mam problem z Simsonem, mianowicie gdy się nagrzeje (jazda około 15-25 min) to przerywa i gdy chodzi na obrotach jałowych to gaśnie. Gdy jest zimny, chodzi ładnie, ale po pewnym czasie zgaśnie. Gaźnik wyregulowany, zapłon ustawiony perfekcyjnie za pomocą zegara (świeca koloru "kawy z mlekiem"). Kondensator ostatnio wymieniony, zastąpiony kondensatorem...
Stopienie elektrod świecy świadczy o spalaniu stukowym lub jeździe przy zubożonej mieszance paliwowo-powietrznej. Nie było śladów stopienia denka tłoka i głowicy w miejscu "squish"? Jaka cewka WN została założona? Oryginał MZA czy podróbka za 10-20 zł? Z tymi tanimi podróbkami jest tak, że są one beznadziejnej jakości. Miałem informacje o tym że niektóre...
kompresje ma dobra bo mierzylem naometrem. paliwo dochodzi. zaplon nowy i ustawiony prawidlowo wiec iskra dobra.. Dodano po 2 silnik po generalce wiec zimery albo cos nie wchodzi w gre... gaznik 16n3 zaplon 6v platynki.
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
też mi to tak wygląda że ciągnie lewe powietrze bo jak mu przytykam jakiś kanał z tyłu gaźnika to spada na wolne obroty i niby chodzi poprawnie:/ tylko ma jeszcze jeden mankament silnik nie pracuje równo:/ i zapłon nie jest winny bo ustawiony jest dobrze...
1.Wykręć gaźnik, na stół, wyczyścić go z dyszami, przedmuchać i odpalać. 2.Sprawdzić instalację zapłonu po stronie niskiego i wysokiego napięcia, fajka i tp. 3.Sprawdzić ustawienie zapłonu. 4.Sprawdzić czy nie oberwało klina na wale przy kole zamachowym. 5.Sprawdzić stan uszczelniaczy wału.
Witam Simsonek nie chciał chodzić na wysokich obrotach, zapłon miał ustawiony dobrze iskra super natomiast brał chyba za dużo powietrza do gaźnika. Gdy przytkałem gaźnik chodził normalnie. Kupiłem mu nowy zapłon, cewkę zapłonowa, świece, wał, wymieniłem wszystkie uszczelki i simeringi. Zapłon ustawiłem elektroniczna suwmiarka (2 mm przed górowaniem)...
Źle dobrana mieszanka paliwowo powietrzna. Wyreguluj gaźnik. Zapłon elektroniczny czy mechaniczny? Jeśli mechaniczny to sprawdź czy styki młoteczka pod megneto nie są wypalone. Szczelina świecy ustawiona na 0,2mm? Piszę z pamięci jak kiedyś też miałem Simsona i zachowywał się podobnie.
Witam. Panowie jestem w kropce, ponieważ przez zimę wymieniałem łożyska itd w simsonie. Po remoncie postanowiłem uruchomić simsona. Niestety zapłon był przestawiony więc ustawiłem i odpalał "od kopa" . Lecz teraz wystawiłem simka i ku mojemu zdziwieniu nie pali. Pomyślałem że to zapłon i ustawiłem od nowa. Gdy simson jest ciepły pali od ręki mogę go...
Witam Posiadam Simsona S51 zrobiłem remont silnika i simson chodził, po kilku miesiącach postoju odpaliłem go i dostrzegłem problem z równą pracą silnika. Wymieniłem paliwo wszystko wyczysciłem w gazniku ustawiłem pływak i mam taki problem ze na wolnych obrotach chodzi bd wkręca sie tez ok ale jak przytrzymam go chwile na pełnych obrotach to się dusi...
simson ustawić gaźnik gaźnik simson simson gaźnik
medion internetowy zablokować windows update prześwietlenie kamer
klucz udarowy elektryczny podłączenie zamel
Powielacz napięcia BIAS z 6,3V AC - jak zbudować? Jak zdjąć i wyczyścić pojemnik na proszek w pralce?