Wałek rozrządu - nalezy zdjac pokrywe głowicy na koncu walka jest naciencie , naciecie rowno z glowica wlozyc cos płaskiego np. suwmiarke.Pompa wtryskowa - wstepne ustawienie -otwor maly w kole pompy i taki sam w bloku przetknac duzą sruba (chyba 18mm) Wał - otwor w obudowie skrzyni z gory i naciecie z 0 na kole zamachowym.
Witam czy może mi ktoś napisać jak ustawić rozrząd ?w seacie toledo 1.6 sr 99 rok 8 zaworów
musisz ustawić początek wtrysku 01-04 luzujesz pompę i ustwiasz tak jak ma być.zależy jakiego masz vag-a,w ang. jest taka zakładka tdi timing,wybierasz silnik i ustawiasz na niebieskiej lini.może się zdarzyć że zbraknie regulacji na pompie,wtedy trzeba przestawić na pasku i ponownie regulować pompą.a tak wogóle to sprawdz kółko na wale i ustawienie...
Źle ustawiony rozrząd
Więc podaj mi wartość o którą proszę. Dodatkowo, musisz zdemontować pompę vacum, ustawić rozrząd na blokady i sprawdzić czy wszystko pasuje. Jeśli pompa, i wałek rozrządu którego koło nie ma klina, co za tym idzie, można wałek ustawić dowolnie, są przestawione, również możesz mieć problem z mocą, w zakresie niskich obrotów.
Jeżeli rozleciał się kat to tak bedzie sie dziać , potem sprawdzić przepływke ogolnie sprawdzić go kompem i pytanie czy mechanik ustawił dobrze rozrząd
Wpierw sprawdzić ciśnienie paliwa - bez tego ani rusz, potem ustawienie rozrządu. Cudów nie ma, musi zapalić jeśli wtryskiwacze są prawidłowo kluczowane..
Może dokończę ten temat i go zamknę. Otóz auto odpaliło na odwróconej pompie o 180 stopni właśnie. Przyczyna? Teraz niedawno rozebrałem pompę znowu i odwróciłem na odpowiednią pozycję napęd rozdzielacza - można jednak ustawić nie tak jak trzeba - dzyndzel napędzający rozdzielacz musi być tak samo jak rowek na klin koła napędzającego na wałku napędowym...
sprawdź układ dolotowy i ustawienie rozrządu ale ja stawiam na nieszczelność
Jak źle ustawiłeś rozrząd to przed odpaleniem nie obróciłeś silnikiem ręcznie?
Dałbym se głowę uciąć że to 96 rok z mono-motronicem. Cóż mój, błąd tym niemniej obydwa systemy są do siebie podobne, największa różnica w sposobie regulacji KWZ. Ale dobrze, jedźmy dalej - sprawdzony statyczny KWZ - to znaczy wstępne ustawienie zapłonu? Jak wypada? Dalej, rozrząd ustawiony na oryginalnych znakach, czy na flamaster?
Sorry troszke mnie nie było. Jestem warmiamazury koło Ostródy Ale spoko robiłem rozrząd juz w renówce, astrze jestem mechanikiem i poprostu szukam jakiegoś zrzutu jak są tam ustawione znaki w MGPołozeniu:D
Czujnik wałka, na początek trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu , wystarczy zdjąć górną osłonę i zobaczyć czy jest na znakach.
wiem ze jest na oko ale Byłem z tym u mechanika i mechanik ustawił według lampy stroboskopowej i tak nie chodziło auto jak powinno.Lecz jak ustawiłem według punktów to auto chodzi jak trzeba i spalanie paliwa jest w normie takie jakie miałem przed zmianą paska rozrządu. w AFT lampą też nie ustawisz zmień mechanika
Witam. Napisz jaki przebieg ma auto, sprawdż czy dopływa prąd do świec żarowych. Jeżeli był wymieniany rozrząd to sprawdż ustawienie momentu wtrysku. Sprawdż ciśnienie sprężania w cylindrach. Wymień filtr paliwa.
Witam , napisałeś że zmiana i ustawienie rozrządu to nie kłopot. Ustaw rozrząd, odpal i ma chodzić , chyba że wcześniej zawory spotkały się tłokami.
Źle ustawiony rozrząd, szmata w wydechu lub w kolektorze ssącym i wiele wiele innych przyczyn :)
Podobnie miałem w moim aucie w Seacie z takim silnikiem. Palił coraz gorzej aż przestał całkiem. Ja uparcie kręciłem rozrusznikiem żeby go zapalić i stało się. Silnik zablokowało i do warsztatu. Koło zębate na wale było poluzowane i obcięty nosek( klinek) ustalający położenie. Wszystko przestawione , zawór z krzywiony , głowica do remontu. Proponuję...
juz go luzowałem prosze mi napisać czy mam racje. jak naprzykład ktoś źle ustawił rozrząd i zawory minimalnie są uchylone czy też może powstać świst? to tylko taka moja teoria moge się mylić
witam.przeczytałem wszystkie posty i nie wspomnę o problemie utracie mocy przy 120km/h,ale pojawia mi się problem z uruchomieniem auta.tydzień temu wymieniłem simmering na wałku od strony koła zębatego.po wymianie złożyłem wszystko na fabryczne znaki i od tej pory średnio co czwarty raz kontrolka świec żarowych nie pojawia się wcale po przekręceniu...
Witam!! Mam pytanie, może ktoś mi pomoże. Posiadam Toledo z 97r, silnik 1.9 tdi 110 koni, problem polega na tym, że auto ciężko pali gdy jest zimne, nawet gdy na dworze są dodatnie temperatury. I podczas jazdy nie ma odpowiedniej mocy, niekiedy nie chce przekroczyć 3 tysięcy obrotów, po prostu jest mułowaty. I czasami błąd jakiś jest i turbinę odcina,...
Dziwne to trochę. Wszelkie niedomagania sterownika, z jakimi się widziałem z reguły wiązały się ze złą zawartością wsadu, kiedy ktoś usuwał immo dumpem z ruskiego forum. No może jeszcze -ale to był pojedynczy przypadek - sterownik wywalał błąd czujnika wałka rozrządu, pomimo oryginalnego czujnika i prawidłowo ustawionych kółek. W trakcie jazdy dokręcał...
Pompa pasuje, a zyskać to nic nie zyskasz. Tym razem rozrzad jest ustawiony w 100%dobrze. Początek tłoczenia ustawiony ? Bo o to tu właśnie chodzi, oprócz zgrania wału z wałkiem rozrządu. Jeśli pompę masz ustawioną na "oko", to daruj sobie dalsze pisanie. I pokaż w końcu zdjęcie tej pompy, o jaki czujnik chodzi.
----------------------------------------... Witam Proszę o poradę w sprawie mojego Toledo, mianowicie auto długo kreci zanim zapali tak samo jest na zimny, ciepłym silniku(silnik AFN). Wymieniłem w nim wężyki zwrotne , świece żarowe. Spotkaliście się z takimi objawami ///może ktoś cos poradzi ???? zgłoś do moderatora...
Instalacja [ wg ksiazki serwisowej ] -Przymocować pasek rozrządu na kole zębatym wału korbowego i jałowym kole zębatym pośredniczącym -Przymocować koło pasowe wału korbowego -Przymocować pasek rozrządu na kole zębatym naprężacza i kole zębatym wału rozrządczego -Ponownie sprawdzić oznaczenia rozrządu -Obracać naprężacz mimośrodowy aby wyregulować naprężenie...
Witam, auto mało efektywnie przyśpiesza na wysokich obrotach, do tego stopnia, że nie ma sensu wkręcać go do 4,5 tys. Przyzwoicie ciągnie do ok. 3,8 tys. Seat jest po pełnej diagnostyce w dobrym warsztacie vw. Został zamontowany nowy przepływomierz - pierburg, zaworek n75, przeprowadzona diagnostyka silnika przy okazji wymiany rozrządu (ustawienie kąta...
Nie mam pojęcia gdzie znajdują się te kody a silniki wiem że w moim golfie był 1.8 90 km a ten drugi co włożyłem teraz to 1.6 z seata Toledo silnik 1.6 jedyną część jaką miał swoją to pasek rozrządu, pompa wody i kolektor dolotowy resztę osprzętu przekręciłem z 1.8 razem z mocowaniami skrzynia została z 1.8 całe sprzęgło odkręcałem od 1.8 i przekręciłem...
Jakiś czas temu ustawiłem zapłon i palił elegancko czy to zimny czy ciepły. Ale po jakimś czasie zaczął coraz gorzej palić jak był zimny a na ciepłym palił od strzała, mocy dalej nie było. Zajrzałem w końcu niedawno w ustawienie rozrządu i się okazało, że zły znak obrałem na kole - zasugerowałem się dziwnym wycięciem na kole dociskowym - teraz to poprawiłem...
Witam. Jakoś w zeszłym roku autko też ciężko paliłem, sprawdzałem rozrząd, rozebrałem pompę do najmniejszej śrubki - niczego nie znalazłem, złożyłem, ustawiłem wszystko na vag-u - chodziło cacy. Pomijam to, że w środku przestawiłem o 180 stopni wałek napędowy i koło na rozrządzie nie jest wg znaków tylko trzeba o 180 stopni przekręcić bo inaczej jest...
toledo rozrząd rozrząd toledo rozrząd toledo wymiana
przerwane połączenie laptop lenovo wymiana klawiatury czułość anteny
router zewnętrzny fabia schematy
Długość portów bas-refleks 84l, 48Hz, 12cm Powolne podnoszenie naczepy Krone - przyczyny