plus momenty dokręcania
225* ustawiasz .
Pompa nie jest sekcyjna tylko na pompowtrysku
Przy maksymalnym wychyleniu krzywki,a wiec maksymalnie wciśniętym pompowtrysku. Dokręcasz do oporu ,potem odkręcasz 3x po 90 stoptni(270) i kontrujesz , to wszystko.
witam! narazie ganiam tym auten na budowie. dzwonilem na serwis do Lublina aby umowic sie na podlaczenie pod kompa i ewentualna regulacje ale maja 2tyg terminy pozajmowane. Mam znajomego serwisanta ze scani i ma mi to zrobic ktoregos dnia po pracy. jak juz ustawi to napisze jakie beda efekty. pozdrawiam.
Dodam ze jest to Scania na pompowtrysku ale nie hpi.
Czy te pytanie i te sugerowana odpowiedzi są właściwe? Chce poruszyć ten temat ze śrubami bo jak usłyszałem: "że dokręcając śrubę od pompowtrysku kluczem ustawionym na 12 niutonometrów urwę bo tam pisze 10.0 na śrubie". Czyli trzeba kręcić jak fabryka przykazała tyle a tyle niutonometrów dla danej śruby i nie podlega to dyskusji w świetle wyżej przedstawionej...
Być może któraś kostka na pompowtrysku jest źle dopięta. Ściągnij pokrywę, podoginaj i wyczyść styki. To nic nie kosztuje, tylko trochę czasu:)
Te dane jak najbardziej są właściwe,z tym że u ciebie regulacja pompowtrysku będzie kątowa,jak w pierwszym linku.
Masz rację kolego Szaman. Są dwa nastawy 66,9 i 69.9 w zależności od średnicy sprężyny pompowtryskiwacza. Na schemacie jest to oznaczone literą " B". Więc jeśli "B" wynosi 36,5 to dla takiego wymiaru regulacja pompowtryskiwacza wynosi 66,9 mm. Jeśli "B" wynosi 38,8 mm to regulacja pompowtrysku wynosi 69,9 mm wysokości sprężyny w oznaczonym miejscu zaznaczonym...
Witam. Mam prośbę czy może ktoś ma wymiary jak ustawić pompowtryski w 2,5 TDI AXD. Mocowane są na jedną śrubę . Chodzi mi o wymiary tak jak się ustawia w 1,9 od głowicy do pompowtrysku. Z góry dzięki.
Popatrz na moje logi. Wydaje mi się(bo ich chwilowo nie mogę otworzyć), że u mnie wyglądają podobnie. Objawy miałem takie same. Myślę że powinna pomóc wymiana uszczelnień na 2 pompowtrysku. Pamiętaj, że trzeba go równo włożyć i później dobrze ustawić tzn. odległość elektrozaworu od krawędzi głowicy i skok pompowtrysku.
Jaką regulacje masz na myśli? Śrubą regulacyjną. Wkręcamy żeby był lekki opór i odkręcamy z powrotem o 225 stopni. Czyli pominiete podstawy.Prosze jeszcze sprawdzic blok 4 i pozycje 4 co pokazuje. ustawiałem według takiego opisu: Przebieg montażu Gniazdo w głowicy musi być idealnie czyste. Montowany pompowtryskiwacz powinien mieć prawidłowo założone...
Panowie wiem iz jest duzo nowych temat. o podobnym problemie , lecz ja dostaje juz swira, wiec moze ktos pomoze sprawa jest bardzo dziwna , wyglada to tak- VW Touran 2003rok 19 tdi po zakupie samochodu jakies pare tygodni postoju palenia i wszystko grało , nagle pewnego dnia rano samochd zapalił i zgasł pokreciłem chwile i nie wiedząc co sie dzieje...
Podoba mi się to mniej więcej. Ustawiasz wałek na najniższym punkcie pompowtrysku dokręcasz śrubę regulacyjną aż zniknie luz i napinasz wstępnie od 180 stopni do 270 na śrubie regulacyjnej
Po pierwsze miał "3, po przeczyszczeniu ok" - co to znaczy ok? ile miał? Na dwóch pompowtryskach około 1-1,5 mg/H, na pozostałych dwóch około 0.2-0.4. Dalej, "wyjmowane, wkładane, ustawiane" - czy zostały ustawione dobrze? (ale załużmy, że tak). Tak. Nad autem "modliło się" już 4 niezależnych mechaników (w tym z ASO seata i z ASO skody), więc nie wierzę,...
Pompowtrysków się nie ustawia tylko luz na dźwigni.A grupa 13 nie służy do kontroli sprawności pompowtrysku.Tu masz takie ogólne info. https://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie-...
No a co innego? Najprostszy sposób to zamienić miejscami. Takie rzeczy robi się też np w benzynie . Zamieniasz cewki miejscami i jak błąd się przeniesie na inny gar to wiadomo co i jak. Co do pompowtrysku to zaopatrz się w nowe uszczelki i śruby. Po wymianie trzeba ustawić luz miedzy pompką a dźwigną.
Jeśli diagnoza o złym pompowtrysku postawiona na podstawie odczytu komputera to wymiana trochę na pałe. Wypadalo by przynajmniej zamienic miejscami go z innym czy zła wartość przeskoczy za nim. Co do samej wymiany to sprawdza się stan gniazda czy nie wyrobione brak ostrych rantów które uszkodził by oringi przy wkładaniu. Pompkę się ustawia tzn odległość...
Czy wszystkie 4 pompki do wymiany czy jak wypowiada się przedmówca 2 na 1 i 2 cylindrze?? Rok wcześniej robiłem regeneracje 4 pompowtrysku, wtedy pamiętam rzucało silnikiem po przekroczeniu 2000obr. Czy same ustawienie konta synchronizacji pomoże ?? i czy chodzi o ustawienie synchronizacji rozrządu(foto) czy samych wtrysków?? http://obrazki.elektroda.pl/6189031100_1...
Witam To w Gliwicach na serwisie Scanii pracują Irole czy Anglicy,że nie potrafią sprawdzić ,,pompek" PDE.Wyciągasz pompkę odkręcasz dolną część tą gdzie jest końcówka wtryskiwacza,zakładasz adapter a dokładnie przykręcasz.Mocujesz to do próbnika ciśnieniowego takiego nawet jak używał wujek Franek w latach osiemdziesiątych do ustawiania wtryskiwaczy...
Jak masz vaga to tam można testować i zmieniać ustawienia wtrysku. Spróbuj a jak nie zadziała to już nie wiem.
miałem już ściągać głowicę ale przy blokowaniu rozrządu okazało się że był przestawiony o jeden ząbek , poprawiłem błąd i miałem nadzieje że się poprawi ale bez różnicy z dymieniem , lecz silnik lepiej pracuje . ( po poprawie rozrządu ustawiałem pompki, lemmak może jestem budowlańcem lecz zawziętym :) mam nadzieje że poradzę sobie z tym problemem lecz...
Tu cytat z internetu, który potwierdzam. Należy ustawić wałek rozrządu tak, by krzywka napędzająca dźwigienkę regulowanego pompowtrysku znalazła się na samej górze, czyli dźwigienka naciskała maksymalnie na element tłoczący. Precyzję zapewni czujnik zegarowy zamontowany na nowej śrubie regulacyjnej – musi on wskazywać minimalną wartość. Teraz...
Regulacja polega na tym, że po przez czujnik zegarowy ustawiasz silnik tak aby wciśnięty był pierwszy wtrysk na maxa w dół, następnie odkręcasz nakrętkę kontrującą, a śrubę imbusową popychacza pompowtrysku wkręcasz do oporu (nie mocniej jak 5 Nm) następnie cofasz o 180 stopni i kontrujesz wcześniej odkręconą nakrętką, następnie kręcisz wałem aby ustawić...
Witam. Problem z kopceniem po odpaleniu silnika 1.9 tdi. Silnik zakopci prawie przy każdym odpaleniu, nawet jak postoi około 5 minut. Kolor to taki bardziej biało niebieski. Dzisiaj na autostradzie stałem w korku 40 minut i po wyjechaniu z niego przy rozpędzaniu się, po dodaniu gazu też zakopci z 3,4 razy. Dodam, że silnik 150 KM na pompowtrysku. Na...
Dobrze trafiłeś. Wymontuj w pierwszej głowicy pompowtryskiwacz i wymień na nim gumowe oringi. Będziesz zadowolony. Nowa pompka może dawać większe ciśnienie i te pruchna nie wytrzymały. Na nowe oringi nanieś trochę wazeliny ( lub oleju) przy wkładaniu wtryskiwaczy. Przy okazji- przy wymianie pompowtrysku, należy spuszczać paliwo z listwy, bo można narobić...
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Witam, proszę o pomoc bo już nie mam siły i pojęcia co może mu dolegać a dokładnie chodzi o to że od dłuższego czasu mój golf 4 ciężko odpalał po dłuższym postoju w chłodniejsze już dni. Wymieniłem zatem już filtr paliwa, vacum pompe, oringi na pompowtryskach, świece żarowe, przewody paliwowe, i założyłem filterek zwrotny i ustawiłem idealnie synchronizację...
Czy to normalne że w silniku Diesla spada temperatura wody na postoju? Mam tak odkąd mam auto od lat a dzisiaj mi kumpel stwierdził że to nietypowe. Kto ma racje? Np. auto ma woda 90stopni, postoisz na postoju z 10 minut z pracującym silnikiem (teraz w zimie, na mrozie) i np. spadnie do 70 itp. Chociaż w lecie też chyba trochę spada jak dobrze pamiętam....
sam nie wiem zobacz na logi z 51 wydaje mi sie ze poprostu 3 pompowtryski umarły... ale nie moge znaleźć potwierdzenia tezy w logach. zastanawiam sie tez nad pompą tandemową.... teoria z czujnikami nie pasuje bo gdy auto sie nagrzewa jest poprawa.... najgorzej jest to odczuwalne na zimnym http://vaglogi.pl/log-001_013_051_8L96O.... http://vaglogi.pl/log-001_023_051_60V5a....
Witam, Panowie mój problem wygląda następująco: kilka dni temu jadąc zapaliła mi się kontrolka kontroli trakcji. Silnik nagle zaczął drgać. Gdy przyjechałem do domu podłączyłem pod VAG i był taki błąd : 17678 - pump-jet valve cylinder 4 (n243) regulation range exceeded pojechałem do mechanika, i stwierdził, że po zdemontowaniu 4 pompowtrysku były słabe...
Wszystkie stare konstrukcje bez pompowtrysku itd., moga uzywac jako paliwo wszystko co tluste i im to nie szkodzi. Co do drugiego pytania, jak chcesz to nie ruszaj, ale fabryka zaleca 3-4mg, u mnie zdrowa pompa pozwala na 2mg. Fakt, silnik twardo chodzi, ale jest moc. Sadzilem ze im mniejsza dawka paliwa to auto mulowate (u ciebie 3x mniej czyli 7mg)....
Witam. Posiadam samochód jakim jest VW Lupo 3L. Po miesiącu bezproblemowej jazdy zaczęły się problemy. W pierwszej kolejności samochód zaczął wariować w momentach jazdy za kimś powoli i po dodaniu gazu kiedy redukował nagle odcinał gaz a biegi nie chciały się włączyć, słychać było, że próbuję mielić tymi biegami ale bezskutecznie. Trzeba było zgasić...
Zwracam się z prośbą o pomoc i radę. Mam problem z silnikiem 2.0 TDI BMN o mocy 170 km. Auto ciężko pali, a po odpaleniu rzuca silnikiem. Wyraźnie nie pracuje na wszystkie cylindry. Kopci gęstym dymem na biało. W aucie była ściągana głowica (olej mieszał się z płynem chłodniczym). Głowica została sprawdzona, zrobiona, auto złożone. Pompowtryski Siemens'a...
ustawić pompowtrysku ustawienie pompowtrysku regulacje pompowtrysku
pavilion podświetlenia sprężyna siłownika krups dorobienie kluczyka peugeot
Klekotanie przy odpalaniu Volkswagen Passat - przyczyny i rozwiązania Klekot lub świst po wymianie rozrusznika w Passat B5 1.9 TDI