Ciśnienie otwarcia wtrysku to 170 bar.
prawidłowo ustawiony kat wtrysku w AFN powinien być 049-054 ale 060 też będzie dobrze. interesuje Cie tylko grupa 2 wartość nr 9 to temp. paliwa Z takim kątem wtrysku jaki masz teraz auto będzie palić i jeździć. W zimie może trochę dużej palić. Ale nie jest źle.
Instrukcja do silników serii 500;
Spokojnie Pawełku będę u ciebie w sobotę z kolegą to Ci ustawi
Podaj numer podwozia to wyślę ci instrukcje.
Nie powinno być żadnych problemów, ale najlepiej sprawdzić samemu, silnik może mieć ''ciut'' mniej mocy, ale polecam ustawić ciśnienie takie samo, jakie zalecił producent.
To półsekwencja i nie da się dobrze tego zrobić na valtekach, Stag ma wprawdzie funkcję , która pozwala taki silnik zasterować sekwencyjnie i wydłużyć w ten sposób czasy wtrysku ok. dwukrotnie, ale po pierwsze trzeba kumatego w temacie gazownika, a po drugie i tak będzie znacznie gorzej niż na Pb . Wymiana wtryskiwaczy na szybsze konieczna : matric...
Same to się nie dokodują na pewno. Powiem Ci tak. Zależy od silnika, niektóre nie wymagają kodowania i będą chodziły, inne nie odpalą bez poprawnego kodowania. Jeśli zakładasz nowe, bądź regenerowane to obowiązkowo je zakoduj, wtedy dograsz system. Każdy wtrysk ma jakieś korekcje, nie zrobią Ci 4 wtrysków idealnych, jeden daje mniej paliwa inny więcej...
Jaka pompa tam siedzi ? Były też wersje na boschu MOTORPAL
Mogę Ci polecić g-lab, robił mi kilka rzeczy.
Prostokątne z boku.
Na wtryskiwaczu nic nie pisze. Cale szczęście ze to nie jest dwusprezynowy dopiero była by zagwozdka :D Ważne jest jednakowe ustawienie cisnienia na komplecie wtryskiwaczy gdzie roznica nie moze być większa jak 2 bary. Kąt wtrysku tutaj ustawia EDC (MR) Cisnienie nie dobiera się do silnika tylko do każdego silnika dobiera się odpowiednia komorę spalania,...
W nastawniku (regulatorze przy wlewie) oleju jest śrubka pod zaślepką do ustawiania max mocy strona 68,69 Różnica temperatur między cylindrami nie powinna przekraczać 15 ° C Napisz jak Ci poszło
Dlatego luzuj przewody jak kulawo chodzi i patrz przy którym nie ma zmiany w pracy silnika. Wtedy będziesz mógł podmienić wtryski miejscami, spradzić czy pompa przebija wtrysk, ewentualnie sprawdzić kompresję. Luzy zaworowe masz dobrze ustawione? Bez sprawdzenia który cylinder przestaje pracować to wróżenie z fusów
Oczywiście,m że musi być ustawiona zgodnie z silnikiem i zgrana z fazami jego pracy! To nie alternator, który sobie po prostu kręci. Przecież pompa decyduje o momencie wtrysku, więc jak sobie wyobrażasz jej dowolne ustawienie?
3 p na oryginalnej pompie nie da się ustawić poprawnie na kapilare. Ustawia pompiarz środek, a zgrywa się później tylko znaki na obudowie pompy i na obudowie rozrządu. Można ustawić ewentualnie lampą stroboskopową, lub otwierając pompę, ale to już większą zabawa.
Źle ustawione wtryskiwacze
Początek tłoczenia dla silnika D0824LFG01 wynosi 3°+1° przed GMP. Na kołnierzu pompy szukasz oznaczenia 4-4 i w tej pozycji ustawiasz koło zębate pompy. Wkładasz pompę do silnika, mocujesz czujnik zegarowy i na fasolkach ustawiasz pompę tak aby przy 3° przed GMP czujnik pokazywał dokładnie 1mm. I po sprawie.
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Jak w temacie, kto będzie robił remont silnika i gdzie? Potrzebujesz uszczelkę pod głowicę, do sprawdzenia wtrysk komplet uszczelek, uszczelkę z tyłu silnika pod odpowietrzenie skrzyni korbowej, kumatego gościa który ustawi pierwszy wtrysk po złożeniu silnika na zegar magnetyczny. Zmień połączenie gumowe - wodne to pod turbem, będzie dobre dojście,...
W ciągnikach początek wtrysku ustawia się przechylając pompę w stronę silnika lub przeciwną. Kolega widział chociaż kiedykolwiek na oczy ten silnik? Tak kąt wtrysku ustawia się przez dodanie lub ujecie podkładek pod pompą paliwa.
Biały dym późny wtrysk. To też nie do końca jest reguła. Silnika sw 680 nie ustawi na dym. Silnik ustawiony prawidłowo pali od strzała. Jeszcze taka informacja z opowieści mojego szefa jak jeździł jelczem. Jelcz dobrze odpalający był słabszy na drodze od tego co słabo zapalał (wcześniejszy wtrysk).
Gaz nie jest taki straszny, ale trochę trzeba ogarnąć temat. Dobrze jak reduktor jest poniżej zbiorniczka, wtedy nie trzeba go odpowietrzać. Dobrze jest go dać króćcem z którego wypływa woda do góry. Jak by co to pisz chętnie pomogę. Sprawdź czy masz butle dobrze obróconą :) często jest do jazdy na wstecznym. Można tanio i długo na lpg śmigać, ale niektórych...
Andoria 320S. Ile dokładnie ma być ustawione barów na wtrysku w silniku Andoria 320S?
Kolego w twoim silniku nie ustawia się kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji . Na rozgrzanym silniku grupa 004 pozycja 4 ma być jak najbliżej zera. Ty masz -0.98 więc jak chcesz sobie to skorygować bliżej zera to musisz minimalnie przekręcić kołem wałka rozrządu w lewo. Robisz następny pomiar i sprawdzasz co ci wyszło , zapewne przegniesz na + to znowu...
Oki podaj numer
W zalaczniku tabelka do przeliczania.
Pytanie brzmi czy można jeździć aż do wyjeżdżenia gazu i jest to bezpieczne Można, bo jak ciśnienie będzie zbyt niskie to się przełączy na benzynę. Tą granicę, czyli minimalną wartość ciśnienia ustawiasz w programie.
A jakiego typu pompa powinna siedzieć w tym silniku?? Nie była tam czasem VP44?? Przejrzałem na szybko dane i niestety nie znalazłem wyprzedzenia dla tego silnika co wskazywałoby na VP44. Jesli siedzi tam taka pompa o której myslę to wyprzedzenie zapłonu jest nabite na pompie. Edit: Przepraszam, źle spojrzałem na tabliczkę. Nie doczytałem, że tam jest...
Trochę się naszukałem i motor 366.901 w ogóle w programie serwisowym sie nie pojawia. Jest multum innych 366, ale 901 nie ma. Może to być związane z tym, że po prostu z programu serwisowego WIS sukcesywnie stare informacje są wycofywane, żeby dać miejsce nowym autom które żrą GIGANTYCZNE ilości przestrzeni dyskowej. Na razie ma takie coś: https://obrazki.elektroda.pl/6236294500_...
Ja rozumiem, ale dla pewności zapytam jeszcze raz. Nie ma znaczenia ile razy obroce kołem pompy? Jeśli będzie się pokrywać otwór na kołek to musi pasować? Tak, zawsze jak pasuje na kołek to wtrysk na pierwszym. W tym silniku, trzymając się instrukcji kolegi Toku 74, prawie zawsze udaje się odpalić samochód bez zabawy z początkiem tłoczenia i na pracującym...
próbowałem ustawić kąt wtrysku na silniku ale ciężko to wychodziło więc wyjąłem pompe wtryskową. Wsadziłem w imadło i ustawiłem wcięcie na klinek na prost wyjscia na wtrysk B, Wkręciłem zegar i próbowałęm ustawić 0,9 mm, ale jak przekręcam wałkiem to czuć opór i wskazanie na zegarze wraca do 0 gdy tylko puszczę wałek popmy. Tak powinno być czy to powinno...
Jest możliwość ustawienie kąta synchronizacji PD. Sprawdzamy Vag iem patrząc na wskazania ostatniego bloku w grupie 004 przedział jest od -3 do +3 wymagany jednak 0. Jest to synchronizacja wałka z wałem.
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Tu jest nieco opisow regulacji pomp do roznych diesli (zarowno Lucas jak i Bosch). Niestety tylko Citroen. Poniewaz jednak silniki sa te same wiec byc moze znajdziesz tam wlasciwe parametry dla swojego. Pozdrawiam
Gość pokasował powiedział że ustawiał rozrząd i pompę na jakiś zegar i że zamiast wartości 0,9 była 1,6 wiec ustawił prawidłową Z tego wynika żę on opóźniał moment wtrysku, aty masz za wczesny, chyba że zrobił odwrotnie co bardziej prawdopodobne. ale mówił że jak zmniejszy na 50 to znów będę miał problemy z odpalaniem zimnego silnika. Bzdura. Moim...
Na pompie koło łańcuchowe jest podwójne, w autodacie masz instrukcje, potem korekta faz rozrządu i "włala"
Dzięki, mam taki silnik: https://obrazki.elektroda.pl/8838455900_... To jakie ciśnienie ustawić, bo nie bardzo łapię ?
Z nowszego silnika chcesz przerzucić pompę ? Teoretycznie można, obie mają taki sam wydatek ale trzeba przerobić wspornik żeby przeszła piasta, przerobić kostkę el. z 10-pinowej na 7-pinową. I raczej jak nie masz mocnego pojęcia o takiej robocie to się za to nie zabieraj bo pompa AHF ma piastę bez klina i jak ją zdejmiesz to musisz ją ustawiać u pompiarza.
Witam Po 10 cyfrowym numerze pompy sprawdź w dokumentacji jaki ma być kąt wtrysku. Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na 1 cylindrze. Znak na kole pompy oraz na kole zamachowym. Wkręć czujnik do pompy. Napręż go do 4 mm [czujnik 10mm] lub 2 mm [czujnik 3mm] Wycofaj silnikiem w lewo do momentu kiedy na czujniku przestanie opadać wskazówka. Wyzeruj...
Witam mam pytanie jak ustawić rozrząd w s-15
Chodzi o dysze przy wtryskach. Red ciśnienie na reduktorze Map podciśnienie w kolektorze ssącym ciebie raczej interesuje red ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić 1,2 bara przy zwiększaniu obrotów rośnie 1,8 do 2 bara. czasy wtrysków się zmienią nawet jak ustawiasz mnożnik. zasada ustawiania czasu wtrysków masz silnik włączony na benzynie wchodzisz...
Jak na moje oko to różni się oznaczeniem na obudowie i tyle. A prąd to ma chyba też 1A. ps. jeśli zależy ci na precyzyjnym ustawienu 4,5 V to w grę wchodzi LM 317 bo ma możliwość regulacji napięcia wyjściowego. Dodano po 1 polecam stronkę http://www.elenota.pl
Wymienili pewnie tylko rozpylacze(końcówki).A co do podkładek termicznych to są stosowane miedziane (nie wolno dokręcać mocno wtryskiwaczy bo naprężenia mogą zakleszczyć" końcówkę")siła dokręcenia jak dobrze pamiętam 40Nm A co dobąbelek powietrza sprawdz polwając wodą Wolne obroty ustawia sie mniejszą śrubą po nagrzaniu silnika.Na zimnym silniku zobacz...
Witam potrzebuje ustawienie początku wtrysku do silnika 1.9dti 98km2000r Chodzi o początkach wtrysku ile wynosi na komputerze dla ustalenie kółka pompy wtryskowej
Nie pytaj mnie czy nie widział bo nie mam pojęcia. Silnik był w remoncie. Pompy wtryskowej nie robili tylko odsyłali do niezależnego warsztatu i na pompę dostałem 2 lata gwarancji. Końcówki wtrysków patrzę na fakturze, kosztowały 21zł sztuka. i było to półtora roku temu. Na silnik było gwarancji 6 miesięcy i dopiero po koło roku czasu, w zasadzie powiem...
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Witam. Obracaj silnikiem zgodnie z jego obrotami do momentu kiedy znaczek na piaście pompy wtryskowej znajdzie się przed wskaźnikiem następnie ustaw pokrętło blokady koła zamachowego w pozycji WTR i obracaj silnikiem aż blokada zablokuje silnik. Znaczek na piaście pompy powinien zgrać się ze wskaźnikiem.Teraz możesz śmiało zdemontować pompę.Po zamontowani...
Witam , chciał bym ustawić kat wtrysku pompy wtryskowej Boscha w silniku 1.9Tdi o oznaczeniu AFN , i tu mam taki problem którego raczej samemu nie uda mi się rozwiązać otóż nie mogę połączyć się vcds/vagem z samochodem i niestety nie jestem w stanie zobaczyć wartości kąta wtrysku ustawiony na oko tak aby tylko zapalić . Jedynie udało mi się połączyć...
Witam, a może wiesz czy w silniku SDI kąt wtrysku też wynosi 49-54?
Różnica 0,1 mm w dyszach nie jest aż tak znacząca aby nie uzyskać jakiegoś przyzwoitego rezultatu. Jaki mnożnik pokazuje autokalibracja ? Jakie jest ciśnienie na reduktorze - wystarczy je obniżyć i okaże się, że dysze mogą być dobre. Byłoby pięknie jakby Kolega przedstawił zrzuty ekranu z ustawień i mapy gazu wtedy byłoby mniej "wrózenia". Jeśli komputer,...
Ustaw pierwszy tłok w górnym martwym punkcie gdy zawory będą zamknięte. I sprawdź czy na kole pośrednim będzie widać znak jeśli tak to ustaw koło od pompy na ten znak i później już tylko doregulować. A tak po za tematem czy ten silnik nie daję Ci w nocy spać. ;)
Kolego jeśli zajmujesz się naprawami "nie zawodowo" jak również "nie amatorsko" jak piszesz to weż tą pompe i zawież do warsztatu specjalizującego się w naprawach pomp wtryskowych (tylko takiego). Samemu się za to nie zabieraj ,ponieważ nie masz nawet stołu probierczego do ustawiania pomp wtryskowych ,itd. oraz związanego z naprawą tych pomp doświadczenia...
Ja jednak wroce do pytania na ktore nie otrzymalem odpowiedzi "jak się sciagnie noge z gazu jest tłumiony dopływ powietrza" bo tak własciwie się zastanawiam nad tym i wpadla mi do głowy taka mysl, ze z samej budowy instalacji gazowej wynika zmniejszenie ilosci wpadajacego gazu do silnika gdy się ściagnie noge z pedału gazu i odwrotnie - wiecej LPG...
a co jeśli na obudowie rozrządu nie ma znaku(prawdopodobnie wymieniona na nową), jest jakiś inny sposób?
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
A to niby na czym? Zetor 3011 i 4011 to ciągniki na bazie których powstał ursus 4011. Zasady ustawiania kata wtrysku takie same. Tyle że trzeba patrzyć na nr. silnika jedne miały 18 stopni a drugie 20-21. Zawsze ustawia sie do pierwszego cylindra. Do niego nabity jest znak na kole zamachowym.
http://obrazki.elektroda.pl/6943791500_1... Witam, chciałem przedstawić urządzenie, które powstało blisko rok temu do kalibracji wtryskiwaczy przeznaczonych do samochodowej instalacji gazowej. Założenia Dokładność ustawienia skoku do 0,01mm. Prostota w obsłudze oraz wyeliminowanie błędu człowieka. Mechanika W pierwszej formie urządzenie...
Witam serdecznie szukam informacji jak ustawić poczatek wtrysku zapłonu, silnik steyr Dziękuje i pozdrawiam
eagle usuń ten głupkowaty post bo tylko obnażasz swoją niewiedzę.Lampa ta służy do mierzenia dynamicznego kąta wyprzedzenia wtrysku.Mam taką.Jako czujnik jest zastosowany przetwornik piezo w formie kipsa zakładany na rurkę pierwszego wtryskiwacza.Jest ich 2(przynajmniej u mnie)-jeden na rurkę o śr.6mm,drugi na 8 mm.
Jeżeli obroty masz na 1000, to sterownik pewnie odczytuje "brudne" obroty, czyli sygnał jest czymś zakłócony, lub masz wpięty generator obrotów, możesz to sprawdzić wpisując w zakładce Sensors, parametr RPM_fac cyfrę 2,(teraz masz 13 lub 0) wtedy na obrotomierzu w programie pojawią się rzeczywiste odczyty sterownika, zasadniczo wyłączenie tej nie ma...
Wał korobowy na blokadzie ustawiasz (nr 3 na zdjęciach)
Strumienie wytryskiwanego paliwa nie są rozmieszczone symetryczne na obwodzie. Końcówki założyłem na chybił trafił. Po odpaleniu na zimnym chwilę kopci na niebiesko.
podkładając podkładki pod pompę wtryskową opóźniasz zapłon, odejmując- przyspieszasz Na kole zamachowym powinna być skala. Początek wtrysku na 12 stopni
https://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic... "CFMOTO 500 - Sprawdzenie i regulacja zaworów ATON napisał(a): Jak często,albo co ile kilometrów regulujemy luzy na zaworach w naszych CF-kach. Jakie są wartości tych luzów? W zależności od stylu jazdy :oczy: lecz najlepiej co 1000-1500km :> a wartości to : 0,10 ssący a 0,12-0,14 wydechowy ."...
Żeby rozrząd sprawdzić nie musisz przodu odchylać. na dolnym kole paska wieloklinowego masz znak i na plasikowej osłonie paska rozrządu podziałka tam musi być na zero OT oben tot punkt na górnym wałku jak ściągniesz dekiel masz wejście na płetwę, tam musi wejść i być idealnie równolegle do płaszczyzny głowicy,jeżeli minimalnie brakuje to bez zciągania...
Kąt wyprzedzenia wtrysku ma być taki jak zaleca fabryka, czyli 30° przed GMP i tak należy ustawić. Fazy rozrządu: otwarcie ssącego - 10° przed GMP, zamknięcie ssącego 46° po DMP, otwarcie wydechowego 46° po DMP, zamknięcie wydechowego 10° po GMP. Jeśli nie rozumiesz co tu napisałem, to zatrudnij kumatego mechanika i ustawi Ci kąt wyprzedzenia wtrysku.
jedynie nie rozumiem tego "kąta"....ruszę pompą i zobaczymy Rozumiem że pokazuje że zapłon za wczesny i muszę i muszę pompą pokręcić do "przodu"....?! Już tłumaczę uprzejmie. Jest to ustawienie wtrysku względem położenia wału. W czasie pracy silnika będzie się on zmieniał. Najbardziej chodzi o jego parametry w czasie pracy silnika na obrotach jałowych....
Witam Kolega chyba powinien podać typ silnika ?
Jeszcze błąd 1 miałem ale Check Silnika nie było może to wina że rezerwa benzyny pali mi się. Jak wcześniej jeździłem na Benzynie tylko to tego błędu nie było teraz wyskoczył na LPG GAZ. Hm. https://obrazki.elektroda.pl/8206087300_...
Instrukcję napraw posiadam. https://obrazki.elektroda.pl/9037450700_... Chodzi mi o wymiar tulei do wyskalowania zegara. W silniku chłodzonym powietrzem wymiar jest 80.4 mm. Tu nie ma nigdzie podanego wymiaru.
1. Jest to silnik z Peugeota 505 2. Kąta wtrysku nie ustawisz, jest bardzo skąplikowany . Pod plastykowym dekielkiem z boku pompy jest śruba, po wykręceniu w obudowie jest pierścień a na wałku znak. Trzeba te znaki zgrać z silnikiem. Zdejmujesz dekiel zaworów, ustawiasz na górny martwy punkt oraz znak w pompie wtryskowej. 4 cylinder. Teraz odpinasz...
Witam. Man problem z autem Man 343 z EDC. Po wymontowaniu pompy wtryskowej (regeneracja) nie została zablokowana. Potrzebuję ile stopni powinno być na kole zamochowym. Jak to teraz poprawnie ustawić. Nr silnika D2865 LF21 Z góry dziękuję.
Luz zaworowy Kontrola i regulacja Sprawdź luz zaworowy. Luz zaworów ssących powinien wynosić 0,45 mm, natomiast luz zaworów wydechowych: 0,80 mm, przy zimnym silniku. Regulację można wykonać na jeden z dwóch sposobów: A. Wyreguluj oba zawory w każdym cylindrze, rozpoczynając od cylindra nr 1 w TDC po sprężaniu. Obróć wałem korbowym o 1/3 pełnego obrotu...
Nowa teoria z tym olejem. Jak silnik bierze olej to dymi na niebiesko-szaro. Nie spalone paliwo dymi mocno na czarno gdyż jest to spalanie nie zupełne, czego skutkiem jest sadza!! ON także dymi na niebiesko ale tylko wtedy gdy zostaje za słabo sprężony z powietrzem- wcale nie dochodzi do samozapłonu. Jeszcze raz sprawdź ustawienie "zapłonu" Weź pod...
Witam, W tym silniku trzeba bardzo dokładnie ustawi kąt wtrysku, coś dużo tobie pali. Pozdrawiam.
Kilkadziesiąt razy wymieniłem rozrząd w tego typu silnikach, a w tym przypadku występują problemy. Na starym rozrządzie ten silnik przebiegł na oleju z uszkodzonej turbiny rok temu, został zmuszony na biegu. Od tego czasu są problemy z tym silnikiem Przyjacielu, musisz sprawdzić rozrząd i kąt statyczny zapłonu. Jeśli jest dobry, to ustawianie na komputerze...
Chodzi mi bardziej o różnice w budowie samej pompy. Może większa sekcja lub inny jej skok. Może większe ciśnienie wewnętrzne. Wiadomo że w golfie wtryski otwierają się przy ciśnieniu około 125 barów, a w c-360 180 barów (nie znam dokładnych ciśnień.) Pompa z pośredniego wtrysku z powodzeniem otworzy wtryskiwacze z bezpośredniego wtrysku. Dawkę dla większego...
Trochę pózna moja odpowiedż, ale moze pomoze. To tak , aby ustawić właściwy punkt wtrysku na pompie to należy odkręcić pierwszą rurkę ciśnieniową na pompie wtryskowej i kręcić w prawo silnikiem aby zauważyć moment początku podnoszenia się poziomu paliwa na wyjściu pompy do pierwszego cylindra. W tym momencie /tego podnoszenia paliwa/ na wale głównym...
jutro zamówię drogą. Nowa wystarczy ustawić na blokadach i po krzyku czy trzeba będzie trochę przestawić kąt? Ustawiasz oczywiście statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - ale to jest myk-myk. Koło pasowe pompy jest przykręcone czterema śrubami do kołnierza wałka pompy i ma fasolkowe otwory. Kołek pompy (dwuśrednicowy) nie wchodzi w koło pasowe, ale w...
Witam. Trafiłem na ten temat i widzę wypowiedzi które od razu autora tematu zniechęcają do odpuszczenia tematu. Kilka lat temu przyszedł do mnie sąsiad podczas żniw i zakomunikował, że padł silnik w jego kombajnie zabawce (class z lat 70 z benzynowym silnikiem vw) czy da się wstawić jakiegoś diesla. Podjąłem wyzwanie. Z tego co pamiętam ECU było od...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Co do dymienia masz racje, wystepuje ono wtedy, gdy jest maxymalne przedawkowanie wtryskiwanego paliwa (ładnie to widać w Lupo ścigającym na 1/4 mili). Konkretnych materiałów nie mam na temat diesla, ale mam jakieś wykresy, budowe pomp, etc. Jak coś to podaj mi maila na priv to Ci wyśle to czym dysponuje.
A masz może jakieś materiały na ten temat? Parę silników już takich robiłem i aż wstyd się przyznać, ale nigdy na to uwagi nie zwracałem. Zawsze pompę wkładałem w zęby i już. Znasz przypadki udokumentowane, że to się przyczyniło do uszkodzenia rozrządu?
Tu jest serwisówka do takiego silnika. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
aby przyspieszyć początek wtrysku, pompę musisz "pchnąć" w kierunku silnika.
Poszukaj na elektrodzie .https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewt...
W starych pompach ustawia się kąt wtrysku metodą kropelkową, w kręca się krótką zagietą w dół rurkę w pompę na pierwszym i pompuje się pompką ręczną aż będzie zaczynać kopelkować( pokręcając pompką na znakach na fasolkach), w tym miejscu będziesz miał początek wtrysku . Kąt wyrysku na kole zamachowym znasz ,jest podany na tablice na silniku.
Do tego silnika, nie potrzeba praktycznie żadnych blokad, tylko zwykłe wiertło lub śruba do zblokowania pompy, i płaskownik do (chyba 4mm grubości) do zblokowania wałka rozrządu. Są tacy co potrafią zrobić to za pomocą korektora, ale kto da Ci gwarancję że Ci się nie przestawi? Jeżeli pompa była do tej pory dobrze ustawiona to nie powinno być potrzeby...
Czy może mi ktoś powiedzieć w którym miejscu jest ten znak bo jest kilka fałszywych i nie jestem pewny albo fotkę z zaznaczeniem.(chodzi mi o pompę) ps. 1.Czy złe ustawienie kąta wtrysku ma wpływ na temperaturę silnika bo u mnie jest w granicy 100-105 C 2. Ustawia się na znaki czy na 0 bo jest "Z I 0 I T" czy to jest tolerancja od znaku do znaku z góry...
Przestawiłbym początek wtrysku na ciepłym silniku o 1,5 stop.,najlepiej do tego użyć lampy strob. wówczas ustawi się bardzo precyzyjnie.
Ką wtrysku, ciśnienie sprężania? Na kopcia odpali, przyspieszacz włączasz?
Turbiny zregenerowane poprawila sie praca silnika, natomiast dalej brak mocy w komputerze podejrzalem cos dziwnego jak falujacy wykres parametru: "zalecane cisnienie doladowania" Co ma wplyw na parametr: "zalecane cisnienie doladowania" ? https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_... https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_...
ciekawa sprawa z tym laniem wtryskiwacza, być moze w tych modelach jest jakaś regulacja (dawkowanie tego paliwa) śruba tak jak na jednopunkcie w fordzie(miałem swego czasu taki problem w fieście) lub jak nie śruba to może jakiś problem w kompie skoro oryginalna wysiadła, to może problem tkwi w ustawieniach i pomóc może reset lub korekta ustawień na...
Uważasz że dwa stare leja albo coś? Bo moim zdaniem może jest źle ustawiony kat wtrysku
Takiej lampy stroboskopowej nie posiadam z czujnikiem piezo mam tylko zegar do ustawiania pompy oraz zrobiłem sobie przyrząd z zegarem do precyzyjnego określenia GMP tłoka :/ Mam jeszcze pytanie na temat tego elementu czy ta pompę należy ustawić na gorącym silniku czy na zimnym ten element zaznaczony strzałka też wpływa na kąt wtrysku ?
Po pierwsze to zobacz koło pasowe na wale, na przednim pasku rozrządu, czy jest dobrze ustawione a śruba dociągnięta! Jak kręciłeś wałem mogłeś poluzować, a wtedy... Po drugie, wycięcie w płetwie równolegle do płaszczyzny głowicy, ale mogłeś ustawiać na wałku obróconym o 180 stopni. Po trzecie koło zamachowe było na znakach, czyli pierwszy cylinder...
Witam. Może ktoś posiada wiedzę na temat hamulca silnikowego (dekompresyjnego) w IVECO, a dokładniej Iveco Trakker z 2014 r. Cursor 13 na CR. Chodzi mi o dokładniejszą zasadę działania siłowników na głowicy i dlaczego są podpięte pod szynę paliwową. Problem jest z porannym uruchomieniem silnika, cały układ paliwowy sprawdzony, włącznie z kompresją i...
USTAWIANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA Warunki wstępne: * Mechaniczne ustawienie podstawowe silnika i * naprężenie paska zębatego w porządku Wykręcić odpowietrznik pompy wtryskowej. Wkręcić końcówkę pomiarową KDEP 1880 (M10) lub KDEP 1085 (M8). Do końcówki wstawić czujnik zegarowy ze stopką pomiarową. Naprężyć wstępnie czujnik zegarowy i dokręcić śrubą mocującą...
Jak ustawić kąt wtrysku w pompie lucas, silnik dw8 peugeot citroen?
ustawi wtrysk scania ustawi pompa wtrysk scania ustawi wtrysk
jupiter zelmer silnik zasilacz anteny televes znajduje filtr oleju
internet mobilny internet mobilny
Błąd 01316 w Audi A4 - problem z modułem ABS Kontrolka filtra cząstek stałych DPF - przyczyny i rozwiązania