witam włącz wycieraczkę , ustawi się jak się ustawi , ściągnij ramie wycieraczki i ustaw tak jak powinno być ---najprostrzy sposób, będzie ok pozdrawiam
Poniżej masz wskazówki do ustawienia: http://obrazki.elektroda.pl/4526220800_1... A = 33,5 mm http://obrazki.elektroda.pl/8172178400_1... B = 169,5 mm
to pisz jak czlowiek nie ma takiego modelu jak vw II a uwazasz sie za vw maniaka i kazdemu logicznie myslacemu czlowiekowi nasunie sie golf mk2 no ale looz jak jest centralnie na srodku no to mocujesz silniczek od scirocco mk1 i po zawodach a w skrajna dzuire na podszybiu wkladasz korek naprzyklad o szampana albo od taniego wina ewentalnie tampon ob...
Powinny być mniej więcej tak, jak czerwona kreska. Zresztą jak dasz wycieraczki na dół, to ramię samo ustawi się jak trzeba. Luzujesz nakrętkę, klucz 13, podwadzasz jakimś śrubokrętem żeby zeskoczyło z wieloklina, przestawiasz wycieraczki w pozycję spoczynkową i dokręcasz nakrętkę. Miejsca będzie mało, bo nachodzi od góry łącznik, ale płaskim kluczem...
ustaw ten korbowód i tyle, ile ci można mówić? Luzujesz nakrętkę bodaj szóstka tam była, zwalasz korbowód z osi silnika, włączasz silniczek i wyłaczasz (manetką) silnik ustawi się w położeniu spoczynkowym. Ustawiasz wycieraczki w dole szyby, zakręcasz korbowód i już.
Tak jak pisałem - możesz spróbować ręcznie odłączyć czujnik.
A co tam trafiać. Nie zakładasz dźwigni mimośrodowej, włączasz wycieraczki, wyłączasz. Krańcówka ustawi oskę w zerze. Sciągasz pióra na dół i zakładasz dźwignę.
To zamień te dwa przewody co idą do silnika (przelutuj) na 99% pomoże choć nie wyjaśnie zagadki. Sprawdź, dla wycieraczki obroty silnika nie mają znaczenia a płytka stykowa zatrzyma się za krawędzią ścieżki w miejscu zerowego położenia. A powiedz czy wykręcałeś magnes (stojan) silnika czasami go nie założyłeś w odwrotnym położeniu, to zmienia kierunek...
Witam. Ja dla odmiany sprawdziłbym czy nic ci się nie obraca. tj. czy dobrze poskręcałeś wszystko montując nowy silniczcek. A i może nie potrzebnie się rozpisuje ale ciegła zakładane na silnik muszą być w takiej samej pozycji jak były na starym. Nie da sie tego wyprostować przez pózniejsze ustawienie wycieraczek na wielowypuście. Wynikiem takiego prostowania...
teraz po podłączeniu wycieraczki chodzą od połowy i zapewne po wyłączeniu zapłonu .
I nadal nic nie rozumiesz. Ruch wycieraczki rozpoczynasz sygnałem z manetki (podaje plus na jeden z pinów silniczka). I to u Ciebie działa. Do silniczka dochodzi jeszcze jeden przewód zasilający (plus po włączeniu stacyjki). Ten plus, za pomocą blaszki od spodu kółka i tych ślizgaczy, podawany jest na silnik, do czasu aż zatrzyma się on w odpowiedniej...
Jeżeli silnik zatrzymał się w pozycji nominalnej, czyli zerowej, to wycieraczki ustawiasz w pozycji spoczynkowej a dźwignia sama pokaże, jak ją właściwie przykręcić.
zwłaszcza gdy odkręcają dźwignię mocowaną do osi silnika Kolega chyba nie miał do czynienia z tymi wycieraczkami :D Ustawić pióra w tryb serwisowy i włączyć zapłon.
Da się . Ustawić wycieraczki tak jak potrzeba.
Odkręciłem te ramię, puściłem raz wycieraczki aby się ustawiło, przykręciłem wycieraczki i jak pracuje non stop to jeździ ładnie góra - dół,ale jak dochodzi do zatrzymania to i tak idą do góry. https://filmy.elektroda.pl/72_1733679083...
Trzeba przestawić dźwigienkę zamontowaną na przekładni. 1. Wyłaczyć wycieraczkę - niech się sama zatrzyma w miejscu spoczynkowym. 2 poluzować nakrętkę dźwigienki. 3. obrócić dźwigienkę tak, żeby wycieraczka znalazła sie na właściwym miejscu i dokręcić nakrętkę. Nie jest opisany typ pojazdu i wycieraczki - może się coś nie zgadzać.
Do zamknięcia Faktycznie pomogło, tyle że nie mogłem ustawić wycieraczek maksymalnie na dole ponieważ przed każdym ruchem do góry najpierw wykonywały nieduży ruch w dół by potem normalnie pracować. Mimo wszystko udało się więc dzięki za pomoc
Zle ustawione na zębatce.
U mnie pomogło ustawienie wycieraczki na kompie. WŁĄCZ POZYCJE KRANCOWĄ WYCIERACZKI TYLNEJ.
Spoko. 1. Wyjmij ramiona wycieraczek. 2. Włącz wycieraczki na pierwszy bieg i jak skończą pracę wyłącz zapłon. 3. Zamontuj ramiona wycieraczek pionowo tak, żeby dotykały krawędzi słupków i w tej pozycji dokręć nakrętki. 4. Sprawdź działanie. Koniec
Wystarczy zmienić wzajemne położenie kół przekładni. Tylko po co? Czyżbyś nie chciał widzieć sytuacji z tyłu smochodu? W okolicach wycieraczki zbiera się brud. Także może się okazać, że zsynchronizowanie pracy spryskiwacza i wycieraczki bez sensu. Konstruktorzy smochodu myśleli i o tym.
T5 miałeś racje silniczek okazał się zalany, po rozebraniu wylała się z niego woda więc wiadomo jak wyglądał w środku. Kupiłem uzywke i hula :0 ale jeszcze jedno pytanie jak ustawić wycieraczki żeby startowały w odpowiednim miejscu? jest jakiś wzór czy robi się to na oko
http://obrazki.elektroda.net/14_12838751... Dobrze ją później zanituj bo głośno pracuje jak pokrywka nie jest dobrze dociśnięta.
A dobrze ustawiłeś wycieraczki ( pióra) ? Ustaw je( na sworzniu) tak aby dochodziły do końca szyby.Na położenie spoczynkowe się nie patrz .
Można bez problemu naprawić ten stary silniczek. Co do nowego silniczka to mam wrażenie że nie umiesz ustawić zera mechanizmu.
Blaszki są do krańcówki, jak tam bedzie kłopot to ramiona będa stawały gdziekolwiek na szybie jak sie wajchę ustawi na off, albo wogóle nie da się wyłączyć wycieraczek, zależy która blaszka pójdzie. Ale silniczek będzie pracował.
Składasz dowolnie, silniczek sam się ustawi w początkowe położenie po podaniu napięć. Te bieżnie na przekładni ślimakowej można nazwać krańcówkami (gdyż spełniają taką rolę), ale ja nigdy nie spotkałem takiego określenia ani w życiu ani w prasie fachowej, albo mam skrzywienie zawodowe jako automatyk w przemyśle (tam krańcówka to była krańcówka).
Witam Państwa! Mam problem, dzisiaj wymieniłem mechanizm wycieraczek przednich i nie mogę ustawić całych ramion wycieraczek przednich. Mam tam tzw. "kropeczki" i na kropeczkach to ustawiłem, ale jak włączę spryskiwacz to wycieraczki nie wracają do swojego położenia właściwego, tylko idą całkowicie pod szybę, proszę o pomoc. Mechanizm jest europejski...
Wszystko działa jak potrzeba na razie obyło się bez wymiany. Dostałem się do mechanizmu, zdjąłem go z silnika ustawiłem wycieraczki jak powinny być wszystko skręcone do kupy i działa.
nie dzialaja mi czasowe ustawienie wycieraczek moze mi ktos pomóc nie wien nawet gdzie moze byc przekaznik
Były ściągane krótkie korbowody, te od strony silniczków. Jak się je ustawia w sposób prawidłowy, tak aby ramiona chowały się w słupkach? Teraz sytuacja jest taka, że ośka ramion wykonuje pełen cykl zwrotny do takiego położenia w którym wycieraczki powinny zostać schowane, a po czasie wykonuje ruch w stronę plastikowego podszybia.
Moje pytanie napisałem w trakcie przebywania w delegacji więc nie miałem za bardzo kiedy zagłębić się manualnie w temat. Dotychczas tylko odkręciłem lewą wycieraczkę i przestawiłem ją w dół aby za bardzo nie zachodziła na szybę w stanie spoczynku bo szpetnie to wygląda. Czy nieprawidłowe ustawienie wycieraczek może powodować te dziwne zachowania podczas...
ustawiłem wycieraczki w odpowiedniej pozycji wyłączając stacyjkę w odpowiednim momencie, rozkręciłem nakrętkę która łączy silniczek z mechanizmem później włączyłem sam silniczek aby ustawił się w odpowiedniej pozycji i wszystko ponownie skręciłem do kupy i chodzi jak należy.
To niema znaczenia, silnik sam sie wyreguluje. Trzeba tylko ustawic wycieraczki względem silnika. Zrób tak: Jak juz silnik bedzie sprawny to właczysz zapłon poczekasz aż silnik sie zatszyma. W tej pozycji go wkręcisz.Tylko musisz pamiętać zeby wycieraczki mniec schowane(na dole). Krzywki sie nie da przekręcic bo tam jest przełozenie slimakowe.
Najprawdopodobniej masz źle założony mechanizm na silnik. Musisz odkręcić nakrętkę na wałku silnika, zdjąć ramię mechanizmu, ustawić wycieraczki na dole szyby i wtedy założyć ramię na silnik. Silnik ma być w pozycji w której sam się zatrzymuje. Mówię o tym małym ramieniu na silniku wycieraczek. Film z innego auta ale o to samo chodzi. https://www.youtube.com/watch?v=QZufwhgy...
Ustawiony źle mechanizm i same pióra.P
Możesz zastosować elektroniczny przewrywacz wycieraczek z układu wycieraczek przednich.Tylko musisz szukać osobnego układu,ponieważ w większości samochodów,takie przerywacze są w jednej obudowie z np. przerywaczem kierunkowskazów,świateł awaryjnych i innych.A takie coś jest ci niepotrzebne.O ile dobrze pamiętam,to w starszych modelach Polonezów były...
Witam Wszystkich. Obserwuje te wszystkie wypowiedzi, i dochodzę do wniosku,że ustawienie ramion wycieraczek jest operacją bardzo skomplikowaną i nie sposób wyjaśnić tego tu na tym forum. Dobrze,że to tylko wycieraczki, bo gdyby to była regulacja zapłonu, to wtedy temat nie miałby końca. Mam nadzieje,że te wycieraczki w końcu staną na swoim miejscu,...
Pozycja krańcowa wycieraczki tylnej. Ustawienie na kompie.
Czyli czeka mnie wymiana silniczka? Czy to raczej coś z przełącznikiem przy kierownicy?
A co jeśli potrzebujesz po prostu użyć spryskiwacza gdy wycieraczki są ustawione na pracę impulsową?
Ustawiłem odpowiednio wieloklin na korbie
mechanizm nowy załozony Dodano po 4 klm787 wycieraczki ustawione prawidłowo nie biją w słupek boczny szyby ani tez w podszybie.. mechanizm nowy.. nic nie trze nic nie piszczy.. A moze przekaznik pod kierownicą...???
No i po problemie . Ja ramiona ustawiłem trochę niżej , a może tylko złudzenie .
http://neplus.pl/oferta_det.asp?show=0&g... i na koncu do przekaźnika
Zgadza się, logikę zamykania ustawisz, machnięć wycieraczki nie.
Tam nie ma nic do regulacji poza miejscem spoczynku wycieraczek . Jeśli przed rozebraniem wszystko było OK. to znaczy że coś źle zmontowałeś , lub masz za wysoko ramiona ustawione Pozdrawiam
Witam! Zakupiłem Opla Vivaro z 2003r i okazalo sie ze przy załączonych wycieraczkach czasowych zatrzymują sie na środku. Kiedy sie znowu włączą to ida w lewo (do słupka), w prawo (do podszybia) i zamiast sie zatrzymac to wracają na środek szyby. Przy załączonych wycieraczkach w pracy ciągłej można je zostawić na dole ale trzeba szybka wyłączyć zapłon...
Po dokładnej diagnozie , zaraz po demontażu plastikowego podszybia okazało się , że silniczek wycieraczek jest nowy.W międzyczasie dowiedziałem się , że poprzedni właściciel wymieniał przednią szybę. Fachowcy montujący nową szybę źle ustawili ramiona wycieraczek na wieloklinie , po odpowiedniej korekcie wycieraczki startują z dobrej pozycji i zatrzymują...
Prawdopodobnie źle ustawiłeś ramię wycieraczki na wieloklinie osi silnika. Zrób tak: - w chwili gdy ramię opadnie o te 5 cm w dół, wyłącz stacyjkę; - odkręć nakretkę i zdemij ramię z wieloklinu ośki, przemieść ramię w górę w pozycję na której powinna zatrzymać się i ponownie przykręć. Sprawdz doświadczalnie ruch ramienia, ewentualnie skoryguj ustawienie.
Odkręcić nakrętkę od silnika do mechanizmu zwykle rozmiar 13. Zdjąć cięgno mechanizmu i uruchomić wycieraczki na raz aby ustawił się silnik w pozycję wyjściowa. Ustawić mechanizm wycieraczek tak aby dostęp do w.w nakrętki był najtrudniejszy i skręcić. Przed montażem ramion wycieraczki sprawdzić czy zachowuje się właściwie.
Śrubokręt krzyżakowy i odchylić matę wygłuszającą, popuścić nakrętkę M6 na osi silnika wycieraczek, zwalić korbowód i ustawić poprawnie.
Raz, że przy większym śniegu to może nie dać rady, albo powyginać talerz, dwa od ruchów mechanizmu wycieraczki przestawi Ci go i będzie trzeba wejść zima na dach i ustawić :)
Z tego co mówisz to chyba mechanizm wycieraczek masz źle ustawiony. musisz rozpiąć na wieloklinie silnik 1.włączyć i wyłączyć silnik aż skończy cykl. 2.po wyłączeniu silnika dźwignią wycieraczek ustawić na maxa w dół. 3. skręcić na klinie silnik. 4. następnie ustawić prawidłowo wycieraczki ( rozpiąć ramiona wycieraczek na klinach, opuścić na max) ewentualnie...
Czesc prawdopodobnie mechanizm wycieraczek się zaciera. Całość do porozbierania i czyszczenia.
No pewnie, że źle ustawił.
Ściągnąć ramie wycieraczki i na wieloklinie ustawić potrzebne położenie.
Te trybiki muszą być na środku więc po wykonaniu obrotu zostaje ząb albo na jednej stronie albo na drugiej, koło plastikowe nie ma znaczenia ustawi się samo. Po poskładaniu zamontować silnik/bez pióra/ włączyć i wyłączyć silnik się ustawi i wtedy założyć ramię z piórem. P http://obrazki.elektroda.net/36_12511974...
Sprawę wycieraczki dzisiaj zakończyłem. Okazało się że wysypany był mechanizm wycieraczki i w zależności jak się ustawił tak działała wycieraczka. Wymieniłem cały mechanizm z silniczkiem i po problemie. Pozdrawiam
Pierwsza to generator przebiegu trójkątnego na timerze LM555 . (...) Druga to PWM z możliwością miękkiego startu, teraz na komparatorze LM393 . Bałbym się spotkać Cię na drodze podczas śnieżycy w trzaskający mróz :-). Najistotniejsze użyte elementy są standardu konsumenckiego - czyli przeznaczone do pracy w temperaturach 0-70°C, niezawodne działanie...
witam. po dokładnych oględzinach okazało się że przyczyną był bezpiecznik i żle wpięty przekażnik. pozdro...
dziś zabrałem się za sprawdzenie manetki a więc tak PRZED ODŁĄCZENIEM KOSTKI Przekręcenie zapłonu - manetka w pozycji 0 wycieraczki się uruchamiają Manetka w pozycji 1-2-3 wycieraczki działają ustawionym tempem wolno - szybko - najszybciej PO ODŁĄCZENIU KOSTKI Przekręcenie zapłonu - manetka w pozycji 0 wycieraczki się uruchamiają Manetka w pozycji 1-2-3...
źle ustawiłeś mechanizm.
Witam. Mam pytanie w jaki sposób można zaadaptować przekaźnik z VW 357955531 oznaczony jako 99 w Astrze G? Znalazłem porady jak zrobić to z przekaźnikiem z Omegi i manetką z Omegi z kółeczkiem regulacji pauzy, ale nie ukrywam, że bardziej podoba mi się to rozwiązanie z VW - czyli włączam tryb przerywany, wyłączam, zlicza się czas na przekaźniku, znowu...
Nie da się ukryć że tam jest wieloklin
W końcu koniec naprawy wiec nie do końca by to co pisaliście Co było u mnie: 1.Zapieczone tuleje tak to najczystsza przyczyna wady wycieraczek po nasmarowaniu ich 2 Wymieniłem szczotki 3. wycieraczki wariowały trzeba było ustawić mechanizm sterujący wycieraczkami w zdjęciu poniżej ( chodz co do tej czynności nie mam pewności czy by się sam nie ustawiły)...
nawet nie wiem ktury to jest ale chyba jest bo ten stycznik co jest od wycieraczek dziwnie chodzigdy dmuchawa jest ustawiona na 0 a wycieraczki wlaczone na czasowe wtedy wydaje jakies dziwne dzwieki
W tym aucie każda wycieraczka ma osobny silniczek. To nie jest jeden mechanizm spięty jednym silniczkiem. 1) Jak przestawisz wycieraczkę to czy po włączeniu zapłonu ona w jakikolwiek sposób drgnie? 2) Może być tak, że nie jest dokręcona i luźno chodzi na wieloklinie Jak dokręcenie nie pomoże to najprościej kupić inny, używany silniczek i założyć. Tam...
czyli jak dobrze rozumiem wycieraczki tak działaja bo za mocno przykrecilem tamta srubę mocującą.. Nie za mocno (powinna być mocno) ale w złym polożeniu dźwigni. Kolega spróbuje ustawić ją mniej więcej jak na mojej fotce - moze się uda...
Większość nowych samochodów - sterowanie przerywaczem pracy wycieraczek. Ideałem był potencjometr jak w maluchu wersja "K" (komfort:)). Dzisiaj nie sposób ustawić odpowiednią przerwę między przejściem wycieraczek bo to zbyt skomplikowane, zazwyczaj używam wycieraczek w trybie ręcznym, co chwilę wciskając dźwignię w dół, co i tak jest prostsze niż kombinować...
Fabia z 2002 roku. Też się zastanawiałem nad przełącznikiem ale wtedy wycieraczki w samochodzie musiałyby działać po przełączeniu manetki, nawet bez kluczyka w stacyjce w pozycji zapłonu. A wydaje mi się że chyba tak nie jest. Czyli żeby zadziałały wycieraczki trzeba ustawić kluczyk w pozycję zapłonu. Chyba że działają bez kluczyka to mnie poprawcie.
Dobry wieczór, Pacjent to mój prywatny passat b5 z roku 2004 po nieudolnym przeszczepie szyby przez nieudaczników. Oddałem czysty i sprawny, odebrałem brudny i niesprawny, mianowicie- czujnik deszczu przestał dawać oznaki życia. Patrzę, wielki bąbel powietrza- jadę z reklamacją, podpięli gutmanna, stwierdzili ,,czujnik sprawny, tylko bąbel się zrobił,...
Witam. Nie działają mi wycieraczki na pierwszym biegu. Nawet jak ustawię szybkość na max to wycieraczka nawet nie drgnie. Na innych biegach niema problemu. Co może być przyczyną, jak to naprawić? http://obrazki.elektroda.pl/2226135100_1...
Dzień dobry, Posiadam Skodę Fabię 1 1.4 MPi z 2002 roku. Dzisiaj w trakcie jazdy wystąpił u mnie problem z działającymi wycieraczkami niezależnie od ustawienia manetki i nawet wyłączonego silnika. Dodam, że przedtem nie miałem z nimi problemu (ani z manetką, ani z spalonymi bezpiecznikami, podobnie również przekaźniki, silniczek też nie był wymieniany)....
sprawdziłem jeszcze raz tą masę trudno ustawić teraz parkowanie bo nie wraca do swojej pozycji a wycieraczki zdjąłem, ale włączyłem silniczek żeby cały czas się kręcił i co jakiś czas na pinie 5 pojawia się masa i cały czas na 1
Witam Dziś rano po uruchomieniu wycieraczek nie idzie ich w żaden sposób wyłączyć. Wyjęcie bezpiecznika nic nie daje, przełącznik ustawiony w pozycji zero. Wycieraczki pracuję cały czas jak tylko zostanie włączony zapłon. Spryskiwacze działają normalnie. Tylnia wycieraczka rónież pracuje normalnie. Proszę o pomoc Sławek
Przekaźnik zespolony nie bierze udziału w pracy wycieraczki jeżeli jest ona ustawiona na pracę ciągłą (prędkość wolniejsza lub szybsza) Prąd idzie bezpośrednio z dźwigienki pod kierownicą. Jak nie wierzysz to wyjmij przekaźnik i załącz wycieraczkę.
Witam.Kilka miesiecy temu zepsuly mi sie czasowki.Dzialaja jak wycieraczki na 1-szym biegu(chodza non stop).Pozniej kombinowalem z puszka bezpiecznikow i chyba pomylilem przekazniki ale jest tak jak bylo.Czy ktos moglby mi powiedziec w ktorym miejscu na listwie bezpiecznikow jest ten przekaznik ,jakie ma oznaczenia lub jak wyglada w srodku i czy ewentualnie...
Serdecznie dziękuję za podpowiedź. Rzeczywiście rozregulowało się położenie mechanizmu na trzpieniu silniczka wycieraczek. Tylko wydawało mi się, że wprowadziłem jakiś tryb serwisowy. Po ustawieniu zgodnie z instrukcją montażu silniczka wycieraczek, wszystko wróciło do prawidłowego stanu. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. Zamykam temat jako rozwiązany....
W związku z otrzymywaną korespondencją mailową spróbuję opisać zakończenie tego tematu. Okazało się że jeden z "fachowców" z którego pomocy skorzystałem wcześniej do naprawy przedniej wycieraczki, ustawił w systemie że mam z tyłu wycieraczkę ze scenica terenowego. To ustawienie powodowało takie dziwne objawy. Wcześniej próbowaliśmy diagnozować system...
Sprawdź czy masz ustawione :z czujnikiem"
prędkość będzie ta sama jakbyś tam nie ustawił to jest do ustawienia czasu pomiędzy cyklami bo dotyczy to czasówki (większy odstęp czasowy między kolejnym ruchem wycieraczek lub mniejszy) ok, ale u mnie bez względu na ustawienie nie ma właśnie tego odstępu czasowego....
Witam, jestem posiadaczem maluszka (fiata 126p elx). Mój problem dotyczy wycieraczek samochodowych. Od pewnego czasu zauważyłem, że na obu stopniach włączenia wycieraczek jest ten sam tryb czyli chodzą bez przerwy, całkowicie zginął tryb gdzie wycieraczki były ustawione w tryb czasowy czyli pierwszy stopień. Jak mogę to naprawić?
specjalnie to problemem nie jest tylko tyle ze nie idzie ustawic spryskiwacza tak aby dosc blisko piora pryskal jedyne rozwiazanie to zeby spryskiwal za piorem i z tego powodu gdy jest mocno zakuzona szyba moze sie porysowac i szybciej zuzyc pioro wycieraczki.Jedyna opcja jest wymiana calego ramienia wycieraczki lub wlasnie przelozenie kabli jesli z...
kup sobie taki przekaznik 2tr30 czasowy: http://www.ase.hoste.pl/pkz.html zalaczysz go spryskiwaczem i ustawisz ile maja czasu chodzic wycieraczki i to wszystko. schematu to chyba nie potrzebujesz jak to podlaczyc?
Jakie jest ustawienie fuse bitów dla układu ?
Witam. Poszukuję właściwie banalnej rzeczy - instrukcja obsługi do Opel Corsa C. Chodzi mi właściwie o układ czasowy wycieraczek, nie wiem jak się tym posługiwać. Mam oryginalną w języku niemieckim i tu jest problem... Z góry dzięki.
Dziękuje. Nie wiem o co to chodziło, ale jak wycieraczkę podłączałem pod zasilacz to działała. Na aucie też, lecz gdy założyłem ramiona to nie. Ściągnąłem ramiona i dalej nic. Znowu wyciąganie i pod zasilacz i działa, znów na auto i puściłem kilka razy silniczek i dopiero ramiona założyłem i jak na razie działa. Problem pojawił się chyba dlatego, że...
Komputer pokładowy był w tych modelach oczywiście jeżeli klient sobie za niego dodatkowo zapłacił. Możliwe że twój ma tylko nawigacje bez komputera Masz przyciski na gałce wycieraczek?
Witam, Wiem, że temat się przewijał, przeczytałem wszystkie tematy i odpowiedzi a jednak dalej mam problem a rozwiązania brak. Do rzeczy - przednie wycieraczki w mojej astrze (MK4 2002 1.6 16V hatchback) nie działają jak powinny. 1. Ustawienie czasowe - wycieraczki dochodzą do pewnego punktu szyby, zatrzymują się, i ruszają do końca i tak samo z powrotem....
Witam, tak jak pisze mój poprzednik. Wycieraczki programuje się podczas pracy przerywanej. Klika się szybko dźwignią spryskiwacza, a wycieraczki wykonują 1 ruch i czekają. Od tej chwili elektronika czeka na drugie kliknięcie, po którym wycieraczki będą pracowały z czasem przerwy takim, jak między tymi kliknięciami. Będą również pamiętały to ustawienie...
Dziwne zachowanie mojego samochodu. Przy zgaszonym silniku włączyły się wycieraczki, które były wyłączone(ustawione na 0) i światła, które były włączone, ale zawsze wyłączają się automatycznie po zgaszeniu silnika. Na razie był to jednorazowy przypadek. Czy ktoś się z takim problemem spotkał?
problem rozwiązany - uszkodzone były blaszki na silniku wycieraczek i dlatego wszystko wariowało, bo nie umiał ustawić sie w dobrej pozycji ani nie działała czasówka ,pozdrawiam
No chyba 100 razy prościej majtnąć sobie wycieraczką tak jak potrzeba, niż zastanawiać się czy ustawić na 2-3-5 czy 10 sekund i akurat będzie dobrze!
Witam, odświeżę temat ponieważ dzisiaj spotkało mnie coś podobnego (takiego samego). Mam Peugeota 1.6 16V (jak w temacie) od kilku lat i nigdy żadnych problemów z elektryką, nawet najmniejszych, dziś rano przyjechałem do pracy, zamknąłem auto, po kilku godzinach wróciłem na parking i nie mogłem otworzyć drzwi z pilota (zero reakcji). Otworzyłem wkładając...
Renault megane 2 ph1 2004r. Wycieraczki automatyczne z czujnikiem deszczu. Czy idzie przestawć częstotliwość działania tylniej wycieraczki ? Próbowałem też Clipem wyłaczyć sensor deszczu i też nie ma regulacji częstotliwość działania tylniej wycieraczki. Regulacja na manetce włacznika wycieraczek działa tylko na przednie wycieraczki.
Wymiana Modułu SAM na inny o tych samych numerach Pomogła. Wszystkie funkcje sprawne prócz automatycznych wycieraczek / czujnik deszczu. Ustawiłem manetkę w pozycji automatu psikałem na sensor i nic , auto musi być w ruchu? czy trzeba zakodować ta opcje w SD ?
Witam. Pojawił mi się dziś problem z wycieraczkami przednimi, bez różnicy jak ustawione działają bardzo wolno, w pewnym momencie zatrzymały się na środku szyby i trzeba było je ręcznie sprowadzić na dół. Późniejsze próby uruchomienia wycieraczek były podobne, bardzo ale to bardzo powolne działanie. Co może być przyczyną?
Jeżeli po włączeniu wstecznego ( i wycieraczek przednich) dalej cisza to albo sam silniczek, albo instalacja, albo trzecia możliwość- źle ustawiona konfiguracja w UCH. Ustawia się tam " z pozycją krańcową wycieraczki tylnej" i "bez pozycji....." No chyba, że uszkodzony przekaźnik. A to nie czasem scenic RX4?
Szczerze zamiast się męczyć z mechanizmem który zazwyczaj na łączeniach mechanicznych jest rozklekotany to rozważ czy nie warto kupić nowy jest na portalu już za 66-88zł , przekładasz silnik ustawiając w pozycję serwisową i spokój na lata.
ustawi wycieraczki peugeot ustawi bingo ustawi wycieraczki schemat
czujnik polozenia przepustnicy astra nawigacja widzieć satelit custom binary download
rejestr magazynowy rejestr magazynowy
New Holland 4835 - niedziałający WOM: diagnostyka i naprawa Turbo do Renault Megane 1 1.6e 8V - jakie opcje?