No uchylenie zaworu czujnikiem zegarowym idzie zmierzyć. W suwie sprężania ma delikatnie uchylić zawór dolotowy. Zdejmujesz pokrywę zaworow ustawiasz czujnik zegarowy na zaworze dolotowym tak by mierzyć jego otwarcie. Po zamknięciu ma go lekko uchylać gdzieś w polowie suwu sprężania.
moj mail to jaran82(at)o2.pl. Glownie moje pytanie w tym momencie mialo dotyczyc jak sciagnac walek rozrzadu z glowicy (Głowice mam juz wyciagnieta z silnika)?? jak sciagnac popychacze? czy ustawianie zaworow sie nie przestawi? czy na cos trzeba zwrocic uwage zeby potem zlozyc to tak samo?
Mam dwa pytania zwiazane ze Skoda Fabia: 1. Czy skoda Fabia ma reczne ustawianie zaworow, jesli tak to jaki luz? Fabia 1.4/60(68)KM ma juz hydrauliczne kasowanie luzu (w porównaniu do starejpoprzedniczki favorit, której ręcznie się reguluje), ale w jakis tam granicach, nie chce strzelac z glowy, ale chyba ±0,03mm, przy wiekszych mozna normalnie...
Ale tu jest hydraulicznie ustawiany luz zaworow a popychcze hydrauliczne (szklanki) byly wymieniane.
W tej chwili jest kilka protokolow harta ja mam opis przenosnego i stosownego w systemach sterowania np.Jokogawa lub honeywall jesli sie interesujesz to wiesz ze wiekszosc urzadzen sprawdzano miernikami. Hartem mozesz zrobic praktycznie wszystko poczawszy od zmiany zakresow w przetwornikach do ustawiania zaworow .Wszystkie nowe urzadzenia automatyki...
Przy ustawianiu zaworow termostatycznych na maksa czyli 5, (gorny obieg) , po dniu grzania nie ma żadnej reakcji u, przy dolnej instalacji temperatura zwiększa sie w niewielkim zakresie. Dodano po 3 Dodam jeszcze że regulatory na poszczegolne obwody (te białe kurki) sa odkrecone. Pompy były właczane równiez na różne biegi. Jak i regulowany były zawory...
Dzisiaj po resecie kompa w polonezie i ustawieniu go na nowo wyjechałem i po paru kółkach wszystko wyglada ze jest w porzadku. Jedynie co było źle to zablokowany zacisk tylnego koła - reczny nie puscił. Wymienie linke, wyczyszcze zaciski i wszystko powinno byc ok. Jesli cos wyjdzie w czasie dalszej jazdy napewno dam znać. Oddam go jeszcze do mechanika...
Mam pytanko co do luzow zaworow w renault 19 1,721cm3 . jak sie ustawia te luzy i jaki powinien byc wielki ten luz...kapletnie niewiem jak sie do tego zabrac a ucze sie na bledach..
Znajac francuskie koncerny samochodowe glowica jest pewnie przykrecona srubami o ciekawej glowce i wymaga specjalnego klucza. Jesli walek rozrzadu jest w glowicy to nie musisz ustawiac zaworow ale jedno jest pewne ze trzeba miec jakies pojecie o rozrzadzie bo trzeba go rozebrac a pozniej zle zlozony powoduje spustoszenie w silniku. Tak ze jak nie wiesz...
Ta pompa to nie jest aż tak skomplikowane ustrojstwo jak myślałem.rozebrałem ja już na części proste. Odkręć króćce przewodów przy pompie.jest tam mały dekielek przymocowany 4 śrubami TORX. Odkręć go i delikatnie zdejmij.przykrywa on coś w rodzaju tłoka obrotowego.Teraz musisz sprawdzić czy ten tłok będzie się obracał. nie polecam kręcić rozrusznikiem,...
Witam ustawić się nie da bo są luzy ustawiane hydrauliczne .....więc z tego co piszesz to klawiatura do wymiany.
Witam jest to 1998r czyli jest to Terrano 2 luzy zaworowe są ustawiane hydraulicznie wiec tam nie ingerujemy dopóki samo regulator nie zacznie sprawiać problemów. A jak zacznie sprawiać problemy to zostaje nam go wymienić na nowy.
Na bazie programu Moto-Profil wszystkie silniki 1.7 F3N mają nastempujące luzy zaw. ss 0.20 zaw. wyd. 0.40 , ustawiane na zimno .
luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry ustawienia ssacy..... 0.2 mm wydech..... 0.5 mm wydech z VEB..... 1.6 mm luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry kontrolne (tolerancja zuzycia ) ssacy..... 0.15 – 0.25 mm wydech..... 0.45 – 0.55 mm wydech z VEB..... 1.55 – 1.65 mm Dodano po 22 VEB Volvo Engine Brake ( hamulec silnikowy - wykorzystuje...
Jutro będą ustawiane luzy zaworowe więc skąd wezmę na jutro książkę?
Teoria kolegi RychaT moze byc poprawna (naprawialem silnik B&S dwa razy) i tak to jakos bylo jak pamietam... Natomiast nie mozesz ustawiac tloka wzgledem zaworow bo masz za duzo mozliwosci (przeskok kilku zebow) zeby to zgrac , a blad jednego zeba moze zniszczyc caly wysilek... Pozdrawiam
moment dokręcenia śrub głowicy -w pierwszym etapie 3KGm w drugim etapie 10KGmpo dokręceniu wszystkich ponownie sprawdzić od początku ,wspornik dźwigienek zaworowych 1,9KGm luzy zaworowe ssący 0,20 mm,wydwech 025mm,,ustawienie pokręcasz walem i w momencie kiedy na 4 cylindrze masz koniec wydechu początek ssania ustawiasz zawory pierwszego cylindra i...
O 180 stopni jest jedno wykorbienie od drugiego na wale a naprawdę ja ustawiałem tam zawory wiele razy i zero problemu aż do teraz. Jesli dobrze rozumiem, tloki sa przestawione o 180°, czyli tak, jak myslalem. Nie mozna wiec regulowac zaworow "na mijanke". Cykl pracy cylindrow jest rowniez przesuniety o 180°, nie o 360° (warunek do regulacji "na mijanke")....
Witam Punkt T mam juz ustawiony i teraz jak ustawić wałek rozrządu czy tak jak jest teraz czy przestawić kolo zębate łańcuszka aby łapki nie dotykaly zaworow? https://obrazki.elektroda.pl/6906550700_... https://obrazki.elektroda.pl/8991084000_...
Aha, moze mu poprostu kompresje zmierze na poczatek. Ma problem z wolnymi, nieowno chodzi, za niskie obroty i gasnie. Zawory ponoc ustawiane przez jakiegos maga, zawor powietrza dodatkowego podstawiany (z reszta dobry byl i chyba sie nie psuje) Moze te zawory jednak kiepsko ustawione, a moze nieszczelnosc gdzies... Ogolnie but dobry.
mpa została wymieniona bo stara padła całkowicie nie podawała paliwa na sekcje gdy wymienilem odpowietrzylem nowa pompę odpalił odrazu a układ paliwowy czyli filtry dostojnik i wszystkie uszczelki wymienilem na nowe zawory ustawione i sprawdzone wiec zaworow nie mam się czego czerpiąc nie jestem pewny ustawienia kata wtrysku bo wczesniej juz ojciec...
mniemam ze to wlasnie o tym kapturku piszą w instrukcji kapturek to ten odpowietrznik ale sam kapturek to za mało, jest on częścią większego elementu, który za pewne jest demontowalny (ale to tylko moje przypuszczenia) i go trzeba by w całości przeczyścić. Widać, że nie masz bladego pojęcia o odpowietrzniku, więc raczej wiele z tego nie wyjdzie. Co...
Silniki 3.0tdi euro 6 tez maja tego wrzoda ..i to jest staly problem nie tylko zreszta VW BMW i Range Rover 2.0 tez maja ten problem zwlaszcze w tych najmocniejszych opcjach i zacieraja sie na potege ..range rover juz jest znany ze w range rover sport 2.0tdi 240PS silniki zdychaja jak slimaki po trutce .. Tez z powodu tego chorego wymyslu.. Niestety...
Najlepszym sposobem na ten gażnik jest założenie instalacji gazowej.odkąd ją założyłem to wszystkie kłopoty zniknęły.A co do pracy jak traktor to pewnie po uruchomieniu jak jest zimny tak się dzieje.to ustawiają się samoregulatory od zaworów.trzeba się do tego przyzwyczaić i nie przejmować
witam mam pytanie co do citroena xantia 98 rok otóz mam pytanie dotyczące zaworów jakie powinno byc ich ustawienie poniewaz na szczelinomierze mam 0,2 na ssącym oraz 0,4 na wydechu jakie powinny byc prawidłowe ustawienia i jak sie je ustawia? Jesli masz tak na czterech cylindrach, to jest bardzo dobrze. Nie musisz nic robic. Tak nawiasem, w silnikach...
Tego niebieskiego lepiej nie ruszaj, ktos niezle musial sie napracowac aby ten system zsynchronizowac. Ten "RTL" to po prostu zawor termostatyczny z kapilara, a ten niebieski to dlawienie regulacyjne do ustawiania proporcji przeplywu mieszania, dlatego lepiej nie ruszac, bo jesli dziala prawidlowo, to latwo mozna ta prawidlowosc spieprzyc. Jest to po...
Witam, Przy ustawianiu "na oko" wal korbowy powinien byc w GMP 1 cylindra a krzywki w pozycji "do gory" w osi zaworow. Zakladamy tu, ze rozrzad jest symetryczny, co w wiekszosci wypadkow jest prawda. Niestety nie mam dokladnych danych na ten temat do silnika XU7JP4. Jesli przy takim ustawieniu nie ma konfliktu, silnik musi zapalic. W praktyce trzeba...
W tym motorze pompa nie jest napędzana z paska rozrządu. Tam nie ma tez klina na kole wałka. Procedura oficjalna jest taka, że wkręca się blokadę w blok, kręci się wałem żeby oparł sięna blokadzie, wałek rozrządu też się blokuje - po zdjęciu pokrywy zaworow, z tyłu wałka jest poziome nacięcie. Dobrze tam pasuje np suwmiarka. Potem po zdjęciu paska luzuje...
Nie calkiem rozumiem jakie plytki. Chodzi Ci o szczelinomierz? Jesli tak - to zapewne dostaniesz w sklepach samochodowych, a widzialem tez na allegro. A co do zmieniania luzu zaworow - tez nie calkiem rozumiem. Czy chodzi o to ze ustawiaja luz inny niz byc powinien? Bo to raczej niezdrowe mi sie wydaje (choc przy starym zuzytym silniku nigdy nie wiadomo,...
A ustawiałeś dla każdej pary zaworów inne położenie wału korbowego? Może tu jest pies pogrzebany? Problem w tym ze auto bylo 3 razy na regulacji u 3 roznych mechanikow wiec tego typu bledy mozna chyba wykluczyc. Co moze wplywac na klepanie zaworów? Z tego co ja sie orientuje to wytarte krzywki (ale walek jest ok), moze jakies dzwignie zaworow?
Dysza główna w gaźniku ma na sobie maleńki o ring, jeśli jest uszkodzony lub go nie ma, trzeba sobie dokupić i założyć. Częsty objaw na zalewanie silnika. Luzy zaworowe były ustawiane? I jakie?
podobno w chińczykach fabrycznie zawory strojone są na 0 i chodzi to do czasu. Zawory są ustawiane książkowo, tylko materiał jest chiński i szybko następuje skasowanie tego luzu z powodu zużycia zespołu zawór-gniazdo. W tych silnikach trzeba niestety często kontrolować luzy zaworowe.
Także mieszkam na ostatnim piętrze kamienicy. Instalacja została wymieniona dwa lata temu. U nikogo innego problem nie występuje. Na wymianę kaloryferow i zaworow otrzymalam zgodę, jednak wylacznie na wlasny koszt. No cóż, wydaje że byłoby lepiej gdybyś wymieniła na kaloryfery o większej pojemności w nich wody. Kryzowanie w jakimś stopniu też pomaga;...
Spokojnie ,kolego tylko bez pośpiechu i dasz rade! Tak jak kolega bandi21 napisał ustawiasz rozrząd zapinasz paski i sprawdzasz kompresje. Jeśli bedzie słychać ze syczy przy suwie pracy to go odpalasz. Na pw. podeśle ci dokumentacje do całej "Temperówki". Pozdrawiam ps. swój pierwszy silnik po kolizji też tak zrobiłem tylko zamiast sprawdzić czy jest...
JAka masz regulacje zaworow?Hydrauliczna czy plytkowa?Przy hydraulice uwazam,ze mineral szybciej wykonczy popychacze.Z reszta czytajac nawet to forum mozna dojsc do wniosku,ze mineralny jest nizszej klasy olejem i osadzaja sie dzieki niemu nagary.W zimie ciezsze odpalanie.A ile bierze CI tego oleju?JAk nie syntetyk to polsyntetyk. . Na śrubki się ustawia...
Siemanko. 0.10-0.15 ssący 0.25-0.30 wydechowy Oba ustawiane na zimno.
Niestety nie mam ksiazki przy sobie ale opowiem z pamieci. Odkrecasz zderzak przedni, jesli masz nadkola plastikowe to najpierw je musisz odkrecic zeby dostac sie do srub zderzaka. nastepni luzujesz alternator i odkrecasz srube kola pasowego, zablokujesz ja wlaczajac 4 bieg(najwyzszy) potem podstawiasz jakies naczynie pod pokrywe, bo pocieknie niewielka...
Jesli kociol podlaczy sie jak tzw. "slave", a obiegi podzieli na sektory to takich problemow nie bedzie z zadnym kotlem. Trzeba wtedy termostaty sektorow podlaczyc poprzez przekazniki-nadajniki radiowe wspolpracujace z aplikacja. System "slave" dziala tak ze kociol jedynie wlacza sie na zadanie ktoregos z sektorow, a na samym kotle ustawia sie jedynie...
Nie wiem czy to pojedyncze zawory RTL czy zawór mieszający z pompą na każdym rozdzielaczu. Zapytałem dewelopera. Ma odpytać hydraulika. A które rozwiązanie jest lepsze? Najlepsze rozwiązanie na O.P. to osobny rozdzielacz na podłogówkę z odpowiednim układem pompowo-mieszającym. Rozdzielacz z przepływomierzami i zaworami odcinającymi pod ewentualne siłowniki...
Dokładnie tak, wchodzi w tryb awaryjny i dlatego dobrze chodzi. Zauważyłem ciekawą rzecz. Jeśli przed odpaleniem wysteruję vanos to samochód odpali i będzie miał idealne obroty. Zgaszę i po ponownym odpaleniu znowu pofaluje trochę. Na zimnym tak przygasa, ze aż gaśnie. W momencie kiedy samochód faluje, wartość rzeczywista i wymagana wzniosu zaworow...
sluchaj wic tak nikt nie potrafi mi pomoc bo dzieja sie dziwy wiec tak zawory ustawiane uszczelki na wszystkich podzespolach na kol. ssącym wymienione 0 przedmuchów swiece kable kopulka palec wszystko wymienione lambda wymieniona 3/4 roku temu map sensor tez wymieniany lecz nie wiem po czym poznac czy dziala co powinno sie dziać po odłączeniu kostki...
Tak jak ktos wczesniej napisal tez myslalem o zastosowaniu dwuch zamorow rownolegle. Na jednym dodac dlawienie. Ruch szybki przy otwarciu obu zaworow. Natomiast wolny tylko przy otwarciu zaworu z dlawieniem za pomoca dlawienia ustawialo by sie predkosc wciskania. Dodatkowo na tej lini z tym zaworem dodal bym jakis zawor z powrotem do ustawiania cisnienia....
Mój problem jest następujący. Kilka dni temu chciałem założyć pompę wtryskową po regeneracji. Wyregulowałem zawory i zacząłem ustawiać początek wtrysku i okazało się że żaden ze znaków na kole zamoachowym nie trafia na znak na obudowie (nawet nie jest pomiędzy GMP a tymi dwoma kreskami tylko z 15 cm za dwoma kreskami znaki sa orginalne nie ma innych...
Rzecz w tym że nie ma schematu.jak by był to jakoś by poszło. Maszyna nie jest produkowana w dużej ilości i w sieci nic nie ma.pierwsze od lewej na foto to sterownik js 14(ustawia się na nim czas).obok niego jest jsz3. Pierwszy z nich musi dać sygnał do otwarcia klapy aby wpadły warzywa, sygnał około 1 sek. Koniec sygnału .kolejny sygnał to długość...
Dziękuje za odpowiedż . Zrobiłem po swojemu według kolejności 153 624 czyli na czwartym cylindrze zawór wydechowy konik atakuje to na pierwszym zawory sie zamykają i reguluje pierwszy cylinder i oczywiście znak na pompie wtryskowej na tłoczeniu.Następnie na pierwszym konik atakuje zawór wydechowy na piątym zawory się zamykają i reguluje i tak za porządkiem...
Jeśli na piecu jest tak wysoka temperatura wody (75 czy nawet 80 stopni) a grzejniki ledwo letnie lub nawet chłodne, to na pewno jest coś niedobrze z przepływem. Czy nie są zamulone kryzy (jeśli w ogole są)? Może są zawory termostatyczne z nastawą wstępną i ta nastawa wstępna (spełniająca rolę kryzowania) była nadmiernie skręcona, a po dłuższym czasie...
dzis wymienilem u gazownika filterek gazu, po tym cos tam pokrecil itd i wrocilem do domu, zauwazylem ze gdy wrzucam na luz to auto gasnie, cos tam pokrecilem pod maska i bylo lepiej nie gaslo ale tak jak traktor bardzo niskie obroty, dodam ze jest to inst 1punktowa, ma ktos moze opis jak ustawiac taka inst lpg? dodam ze przy reduktorze sa 2 sruby i...
zaplon no wsumie sam mam zagwostke.. mam asterke 1,4 8v silnik tez okolo 170tys oczywiscie w gazie i jesli sugerowac sie faktem ze na biegu jalowym oborty powinny miec wartosc okolo 950 obr/min to w tym wypadku te wartosci nie ida w parze z faktami... ale powoli .. mam dwa takie same modele roznia sie tylko rocznikiem.. pierwszy mial zajechany silnik...
Z objawow ktore opisujesz wynika ze masz uszkodzony zawor regulacji dodatkowego powietrza. Jest on odpowiedzalny za dokładne do regulowaniee ilosci zasysanego powietrza do silnika. Jednym sloewm jest to element wykonawczy ktory ustawia sie w zaleznosci od nastepujacych zczytanych parametrow. Ilosci tlenu w spalinach a wiec sonada lambda, temepratury...
Kolego a powiedz mi czy masz jakis opis tych wkladek termostatycznych - tzn jakiej sa firmy? Czemu do nich nie dokupiłes głowic termostatycznych? dzis nie miałbys problemu. Jak przestały grzac pamietasz jaka cyfra sie pokrywała ze znacznikiem? To sa kryzy najprosciej mowiac- ustawiasz nimi opor przeplywu wody by wszystkie grzejniki jednakowo grzaly....
https://obrazki.elektroda.pl/5888627100_... Metoda ustawiania zaworów w silniku sześciocylindrowym, kolejność pracy 1-4-2-5-3-6 E zawór ssący A zawór wydechowy
Dzięki za zainteresowanie. Płytka cała została sprawdzona jest w 100% sprawna nie została ona nigdy zalana. Poziom oleju i obwód bezpieczeństwa został sprawdzony wszystko ok. Co do luzów zaworowych były one ustawiane. Kosiłem działkę i po 2 godzinach zaczął piszczeć ten głośnik, wtedy zaczął źle pracować silnik. Pozdrawiam
Trudno będę szukał dalej. Ciekawe jest jedna rzecz... w 5440 jest podobny silnik tylko czterocylindrowy i książkowo luzy zaworowe mają być 0,25 na obu zaworach ustawiane na zimnym silniku.
Kolejność zapłonu 153624 luzy; ssący 0.40 wydechowy 0.60.
Proszę w załączniku.
Owszem - dotyczy to wszystkich silnikow spalinowych, na benzyny 'silnikowe' - te najstarsze, 'dolnozaworowce' na ogol lub o rozrzadzie IOE - byly nawet na paliwa / benzyny 55-60 Oktan, bo mialy stopien sprezania 4 - 5 : 1 i tylko na takich paliwach osiagaja moce z instrukcji, niestety. Przy zalaniu dzisiejsza '95-tka' - moc potrafi w najstarszych silnikach...
Luzy zaworowe były ustawiane we wrześniu 2015 roku, kiedy był wymieniany cylinder :)
No to muszę powiedzieć, że albo kolega się nie spisał, albo te otisy są bardzo nisko budżetowe. Z płynnością działania hydrauliki w Sferze 1 mają niewiele wspólnego. Hydraulik, zwłaszcza porządny jak Otis powinien ruszać płynnie, praktycznie równo ze startem agregatu, a tam pompa się męczy przez 2-3 sekundy, a potem tąpnięcie. Niestety u nas w kraju...
W teorii powinienes trzumać na T a cofa sie dlatego ze akurat sa tak ustawione magnesy w kole magnesowym ze akurat przyciagaja lub odpychaja cewkę, ale z doświadczenia jeśli nawet cofnie sie delikatnie koło zawory i tak bedą prawidłowo luzy takie jak podałeś
Ssący 0,45, wydech 0,70, pompowtryskiwacz 6 Nm + 60*( * stopni).
Nigdy. Hydralliczne szklanki.
W zależności od kodu silnika. Tak jak jest podane poniżej;
Witam, jeżeli jeszcze potrzeba to proszę: ssące 0,20 mm, wydechowe 0,45 mm.
Luz zaworów w silniku Yanmar 0.15 mm. Serwisówkę wstawiłem do tematu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
0,50 ssący, 080 wydech, 0,60 EVB (hamulec silnikowy na zaworach).
Oba 0.1 mm. W załączniku serwisówka.
Może nie błedem ale generalnie luz zaworowy ustawia sie w OT tłoka przed suwem pracy-gdy zawory są zamkniete.W tym tez celu producenci znakuja na wirniku alternatora lub nadajniku impulsatora wlasnie znak T. W praktyce jesli mamy wgląd na połozenie krzywek wałka rozrzadu to lepiej jest ustawiać w miejscu gdzie krzywka wałka jest po przeciwnej stronie...
Kolego po pierwsze wydajny reduktor i szybkie wtryski, do tego rozumny instalator i będzie ok. To najzwyczajniejszy 4 cylindrowy benzyniak. Luzy zaworowe ustawiane płytkami.
1. W jakiej kolejności ustawiane były zawory względem luzów hamulca DEB? Co ustawiałeś pierwsze, a co jako ostatnie? Jaki luz ustawiłeś w hamulcu DEB? Rozumiem, że zawory ustawiłes na 0.5/0.5, ale na ile hamulec DEB i czy ustawiany był najpierw luz na DEB a potem luzy zaworowe, czy odwrotnie? 2.Zmierz ciśnienia sprężania- będziesz potrzebował jakiś...
Do ustawiania luzów jest znak, na kole zamachowym, ma on być ustawiony naprzeciw okrągłego otworka w osłonie.
Prosze: http://obrazki.elektroda.pl/2674120200_1...
U mnie na kole są oznaczenia GMT, PT1800 I PT2200... Koło zamachowe na GMP i ustawiasz luz zaworowy na zimnym silniku na 0.2mm dla zaworu ssącego i wydechowego. https://obrazki.elektroda.pl/8132992700_...
Witam najważniejsze momęty w silniku: moment dokręcenia śrub głowicy – 100-110 Nm moment dokręcenia śrub łożysk głównych wału korbowego – 140-160 Nm moment dokręcenia śrub korbowodów – 100–110 Nm moment dokręcenia nakrętki mocującej wtryskiwacz – 8-10 kgm
Może to pomoże.
Warto sprawdzić luzy zaworowe są ustawiane na płytkach ale wbrew pozorom wymagają częstej regulacji poza tym miałem podobny problem w tym silniku - okazało się że stopka trzymająca wałek rozrządu była pęknięta. kolejna możliwa przyczyna na pompie vacum (musisz ją wykręcić jest metalowa redukcja (czasem pęka i brzęczy)
Przecież tam są regulatory hydrauliczne, nic się nie ustawia ręcznie
Ustawiasz magneto na znacznik, na zimnym silniku: zawór ssący: 0,08-0,13 zawór wydechowy: 0,17-0,22
0,3/0,5 mm, takie są luzy w tym silniku. Do tego celu należy użyć klucza do śrub mocujących i odkręcić je, a następnie użyć miernika kąta, aby dokładnie ustawić luzy zaworowe. Kąt ten powinien wynosić 0,08-0,5 mm. Genialne, kont to się w stopniach, a nie w mm podaje. Ale to już trzeba szkołę podstawową zakończyć. Bez nic z tego.
Witam 0.2mm zarówno dla ssącego jak i wydechowego. tylko jak będziesz ustawiał zaworki to nie zapomnij ustawić tłoka w GMP. Pozdrawiam
GX 31, ssący 0.12mm - wydech 0.15mm GX 35, ssący 0.08mm - wydech 0.11mm. Ustawienie rozrządu na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/7468110300_1...
To silnik SAME a nie Deutz. Luz 0,2mm.
cześć po angielsku może być?
Te silniki nie mają hydraulicznej regulacji luzów zaworowych. Trzeba ustawiać luz wymieniając płytki na szklankach zaworowych.Ciśnienie paliwa stałe? Jako takiego zewnętrznego filtru paliwa nie ma - jest tylko w pompie paliwa wewnątrz zbiornika. Może już przytkany a przepompował sporo paliwa z uwagi na przebieg. Z tego co pamiętam tam jest system tzw...
zawory delikatnie na zimnym słychac punto pa przejechane 78 000 km. Kiedy ostatnio miałeś ustawiane luzy zaworowe? Tu nie ma hydrauliki i trzeba co 30 000km regulować.
Witam polonez 1.6 gsi na wielopunktowym wtrysku chodzi mi o sterowanie zaworami są ustawiane hydraulicznie w tym silniku,jak prawidłowo poskładać laski popychaczy i wyregulować koniki ?czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy jeśli tak to jaka procedura?
Nie wiem, czy w tym samochodzie trzeba okresowo kontrolować i ustawiać luzy zaworowe. Jeżeli tak, to ja bym radził to zrobić przed lub w czasie montażu instalacji gazowej.
Po 20 na zawory ssące i wydechowe /Pewne/
7936 jeszcze jedno pan nspisał luzy 005 a u mnie na szczelinomierze jest 0.05 czy to jest to samo? Tak. Dokładnie. To to samo.
Mam taki sam silnik w pandorze 2003 i kiedyś ustawiałem- ciężko wydobyć płytki ale dało radę: Ssanie 0,35 +/- 0.05 Wydech 0.45 +/- 0.05 Plytki zaworowe: Srednica - 31 mm Uklad zaworów: W-S-W-S-S-W-S-W
Luzt zaworowe ok? Ustawiane 2x. ciasne 0.25 wydechowe i ssące. A propo zaworów, w momencie gdy silnik już robi swoje "jazzy" trzepie nim i nierówno chodzi, słychać wyraźnie mocniejsze cykanie kilku zaworów spod pokrywy. Takie mocno odchodzące od normy. Czyżby mógł zawieszać się jakiś zawór? Dlaczego wtedy nie zawieszał by się na benzynie przecież smarowanie...
Mitsubishi ASX 1.8 DID 4n13 Ustawianie luzow zaworowych. Postanowilem wyregulowac luzy zaworowe w moim Mitsubishi bo ewidetnie bylo slychac lekkie klepanie. Sprawdzilem luzy byly okolo 0.15-0.20 za duze na ssacych jak i na wydechowych. Za pierszym razem ustawilem je tak jak znalazlem na internecie ssace na 0.08mm i wydechowe na 0.16mm. Ustawialem je...
Jeśli na pierwszym cylindrze masz zawory lekko uchylone gdy tłok u samej góry uprawiasz luz na 4. Jeśli ta sytuacja jest na 4 to na 1 Jeśli na 2 ustawiasz na 3 Jeśli na 3 ustawiasz na 2. Niezbędny będzie szczelinomierz do weryfikacji luzów.
Oczywiście.
Znaki rozrządu się zgadzają Czy jak znaki są na miejscu to tłok powinien być w GMP, bo teraz tłok jest niżej. Tak właśnie powinno być, tłok jest poniżej GMP.. Luz zaworowy ustaw w granicach 0.15 - 0.18mm, dla obu zaworów.
Te podane wyżej są w calach. Oba zawory ustaw w granicach 0.08 - 0.13 mm
Musisz to jeszcze skonsultować z kimś dla pewności. Wg moich zapisków luzy obadwa po 0,40.
Witam grupe jestem nowy i szukam rady i pomocy...mam problem z moja Yamaha Fzr 1000 mianowicie moto pali normalnie na biegu jałowym wkeca sie na obroty bardzo dobrze a po wrzuceniu 1 biegu i próbie ruszenia zaczyna go mulic proble pojawia sie tylko wtedy i do 4tyś obrotow a po przekroczeniu ich idzie jak wsciekły jak sie mu nie schodzi ponozej 4 tys...
To że u mnie był problem z przewodem stacyjki to nie oznacza że u ciebie akurat to musi być ten sam przewód :) . Bo może być inny przepalony... A tak wgl, to luzy zaworowe ustawiałeś? Może masz za małe i zawór ci się podpiera jak się nagrzeje.
może d08???? Ja tu nie jestem po to żeby zgadywać. Na szukanie nie wiadomo czego też nie mam czasu. Typ silnika D 0834 Ustaw zawory na 0,5 a tłok EVB na 0,35.
Możliwe, że gaźnik jest do regeneracji, łapie fałszywe powietrze przy osi przepustnicy. próbowałem na innej z obciętym drutem w środku ale na niej w ogóle nie było wolnych obrotów Albo źle, za mało obcięta igliczka, albo zatkana sama dysza, albo źle wkręcona. Ten element gaźnika wymyślono, by nie dopuszczać do samozapłonów po wyłączeniu kluczyka. Obcięcie...
ustawiane panele fotowoltaiczne simson ustawiane zapłon pokrywy zaworow
hotpoint zmywarka grzałka ffdshow obrazu przekaźnik antenowy
odświeżacz powietrza odświeżacz powietrza
GA47 SMD code: BAV99 dual diode datasheet, Nexperia, Vishay, onsemi, SOT-23 marking RCA w dekoderze DVB-T2 – co podłączyć? TV CRT, amplituner, S/PDIF, grabber USB