http://obrazki.elektroda.net/59_12047353... PS: Wpisz w wyszukiwarce lampa stroboskopowa :D
Po zmierzeniu miernikiem kondensator ma wartość 0,131 nF Czyli go nie ma - do wymiany !
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Można coś takiego zrobić, jest to prosty przyrząd do ustawiania momentu rozpoczęcia zapłonu. Chodzi o ustawienie tłoka w pozycji 3 mm przed GMP, jest to punkt kiedy ma się rozpocząć otwieranie przerywacza. Natomiast moment otwarcia przerywacza można ustawić za pomocą zwykłej kontrolki kawałek kabelka żarówka i jakaś bateryjka np. 4,5V. Weź starą świecę...
https://obrazki.elektroda.pl/1785962700_... Lampa kupiona na ali... cena ok 150 zl służy do ustawiania zapłonu w silnikach spalinowych. Funkcje jakie posiada to praca dla silników 4T oraz 2T. Ustawianie kąta zapłonu (przyciski +,-) lub pomiar prędkości obrotowej. Ważna sprawą jest prawidłowe zapięcie klipsa pomiarowego , jeśli zapniemy...
oj,raczej nie. Inaczej-bedzie trudno.Tam nie masz znaku 6st przed zz,a oznaczony jest zz,stąd na lampie trzeba ustawic wymagane opóźnienie.
Przerwa ma być jak przerywacz będzie rozwarty. Ile razy można to pisać? Omomierz powinien w tym przypadku wskazać nieskończenie dużą rezystancję, czyli na wyświetlaczu nic Ci się nie pojawi. W przypadku zwarcia styków rezystancja= 0 i taki tez wynik na wyswietlaczu. Jak tak nie będzie to będziemy dalej dyskutować.
Do tego silnika, nie potrzeba praktycznie żadnych blokad, tylko zwykłe wiertło lub śruba do zblokowania pompy, i płaskownik do (chyba 4mm grubości) do zblokowania wałka rozrządu. Są tacy co potrafią zrobić to za pomocą korektora, ale kto da Ci gwarancję że Ci się nie przestawi? Jeżeli pompa była do tej pory dobrze ustawiona to nie powinno być potrzeby...
Zamontuj właściwą świecę zapłonową tj. dedykowaną do Twego pojazdu (ustal jej wartość cieplną z instrukcji obsługi). Sprawdź dokładnie ustawienie zapłonu oraz stosuj paliwo zalecane przez producenta pojazdu.
Na żarówkę się nie da (brak platynek), tylko lampa stroboskopowa.
Kostka do aparatu ma 3 kable.+,-,I sterowanie.Będzie pasować z golfa.
tak 0 to GMP a kreska wyprzedzenie teraz tak krec aperatem zeby sie pokrywaly
W skuterach nie ma możliwości ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu. Z resztą nie wiem nawet ile ma być stopni, bo takich informacji od chińskich producentów uzyskać się nie da.
Łopatologicznie. Ustawiasz wyprzedzenie na lampie, i kręcisz przerywaczem żeby punkt na kole pokrył się z "0" na obudowie. Zauważysz potem, że jak dasz lampę na "0" to na silniku będziesz miał taki kąt wyprzedzenia jak miałeś ustawiony na lampie. Bardzo pomocna zabawka, tylko niektórzy zamiast przeczytać instrukcję snują teorie.
Wystarczy, że zdejmę fajkę z świecy, silnik kręci bez problemu. W sensie odłączysz zapłon i pracuje na wysokiej temperaturze (samozapłon) czy tylko oddalasz trochę i wtedy jest lepiej? Próbowałeś klasycznej lampy do ustawiania zapłonu?
Witam. Zawsze się ustawiało na żarówkę, lub pręta z zaznaczonymi 2.5 mm przed GMP. Ustawiasz tak by żarówka zaświeciła się 2.5 mm przed GMP, wtedy styki przerywacza rowierają się i powinna skoczyć iskra. Dokręczasz zapłon i dopiero ustawiasz szczelinę na przerywaczu. Kolega poniżej napisał to dokładnie, ja zawsze powtarzałem ustawianie zapłonu i przerywacza.
8O
Pomiędzy świecę, a przewód 1 cylindra. Co do układu wyzwalania, można użyć układu innego niż transformatorowy, popatrz jak na forum jednośladów robią lampy ledowe, do ustawiania zapłonu.
Post słusznie raportowano. "Brak marki i modelu motoroweru. Przeliczenie kąta na milimetry, to jak przeliczenie np: wagi w kg na litry. Do autora tematu: Co masz na myśli, pisząc: przeliczyć kąt na milimetry. Domyśla się że masz kąt obrotu wału od punktu górnego tłoka, i chces to przeliczyć na przesunięcie tłoka. Jeśli tak, to do dokładnego przelczenia...
Kąt tak jak wc1.9tdi
Producentem był chyba KABID lub RADIOTECHNIKA i o ile mnie pamięć nie myli to lampa służyła do ustawiania zapłonu w samochodach. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
IC 1P to zasilanie nogi 7 -14 :) Sonda to owinięte kilka zwojów na kablu WN, wystarczy dosłownie jeden dwa. Schemat jest bodaj z Elektroniki Praktycznej lub podobnego pisma gdzie był opisany.
kazdy odpowiada na tyle ile uwaza, nie kazdemu chodzi o punkty. Pozdrawiam
Byl zamiennik w tym silniku ale wymieniony został na drugi z innego silnika - oryginał o ile dobrze pamietam. Wyglada na to ze zapłon jest spóźniony i trzeba go ustawić odpowiednio. Jak to się robi w tym modelu ?
jak sprawdzić miernikiem przetwornice i trafa ???czy są padnięte??
Czy za pomocą żarówki mogę ustawić zapłon w Fiat-126p.Jeśli tak ,to proszę o instrukcję jak wykonać ową czynność?
Witam, zrobiłem sobie płytkę i zbudowałem prosty kit jak w tytule niestety coś jest nie tak ponieważ latarka praktycznie nie chce działać. Pdf kitu: [url=http://sklep.avt.pl/photo/_pdf/AVT2... Dioda miga ale nie tak jak powinna (użyłem niebieskiej power led 1W). Kreski nie chcą się "zatrzymać", próbowałem na różnych obrotach, również w ciemnym...
Współpracować będzie generator monostabilny zbudowany na NE555 lub odpowiedniku. Możesz się posłużyć np. tym schematem: http://www.elportal.pl/pdf/k18/10_01b.pd...
Witam. Układ zamieszczony pod spodem mam z elektrody. Moje pytanie: Co należy zmienić aby układ można było zasilac 6V i aby działał poprawnie?. Jest to stroboskop diodowy do ustawiania zapłonu
Witam,czy mógł bym również,prosić o wysłanie tej książki na zielony_89(at)tlen.pl bo już nie mogę dojść o co chodzi w moim simku ( S 51), iskra jest,paliwo do iskry dochodzi,gaźnik przeczyszczony chyba dobrze wyregulowany,raz zapalił i pojechał potem zgasł i już nie chce,jeśli można to bym prosił o przesłanie tej książki( wiem że temat trochę lat już...
Wydaje mi sie ,że lepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie palnika,ale nie koniecznie z jednorazowego aparatu,tylko palnika o troche większej mocy np.IFK 120 Schematów jest w necie pełno
Hej Jak zabieracie się do roboty to pasuje najpierw wiedzieć co po kolei robić. W tym silniku nie ma aparatu zapłonowego tylko rozdzielacz. Żeby dowiedzieć się wiecej lub mniej o auto data wystarczy wpisać to hasło w w google. W załączeniu zestaw informacji z autodata i sam naprawiam odnośnie ustawiania rozrządu i rozdzielacza zapłonu W Audi A4 silnik...
Wielkie dzięki.To urządzenie chyba oprócz zapłonu mierzy jeszcze chyba jakieś inne parametry??A za te przełączniki wystarczą zwykłe swicze??
Masz na kole zamachowym nacięcie.Obróc wałem na biegu zaznacz białym markerem i ustaw na wolnych obrotach znak z odpiętym podciśnieniem z aparatu na strzałkę/blaszkę tak z 1cm w kierunku kabiny. Przy okazji sprawdź wężykiem i ustami czy membrana w siłowniku nie umarła bo to bolączka uno/tipo. http://www.fiatforum.com/panda-classic/2...
musisz sprecyzować do jakiego samoccchodu potrzebujesz
Im dłuższy błysk, tym więcej światła zostaje wytworzone - tym jaśniej. Oko ma bezwładność. Cewkę można odłączyć, i kondensator (koniec od cewki) łączyć np. na zmianę z zasilaniem i masą.
Witam Kolego Daro122 zapomniałeś o istotnym elemencie regulacji a mianowicie o wyjęciu zaworka bo bez tej operacji taka metoda ustawiania zapłonu nie zda egzaminu, otwarcie listwy na Maksa też przekłamuje ustawienie . Tak na marginesie to ta metoda jest praktykowana przez starych wyjadaczy i pomimo że mają na stanie elektroniczne urządzenia to pierwsza...
Witam. Można także zmniejszać wartość rezystora R1 i dokładać kondensatory ( równolegle do niego) o niewielkich pojemnościach (kilkadziesiąt pF do 1nF) tak, aż czułość będzie odpowiednia. Pozdrawiam.
taki szybki przegląd dał wynik http://moto.allegro.pl/item595501443_czu... a ta tarcza to jest na kole pasowym ( tam gdzie zwykle są znaczniki do ustawiania zapłonu w zwykłym maluchu) normalnie ten czujnik jest montowany na korpusie silnika, ma tam przewidziane otwory, w twoim nie wiem jak go zamocować
Koła starczają w zasadzie do końca życia silnika. Za to uszczelniacze już nie. Do odkręcenia koła jest przyrząd do jednego i drugiego. A kołem na wałku rozrządu ustawiasz wlasnie rozrząd. Co wpływa też i na zapłon. A potem podkładki pod pompki o odpowiedniej wysokości i ilości.
Dodam, że silnik musi być nagrzany do normalnej temperatury pracy. Często w układach gdzie zapłonem steruje komputer przed pomiarem trzeba zewrzeć odpowiednie piny w gnieździe serwisowym kompa
Serdecznie witam. Wiem że ten temat był już wielokrotnie poruszany na forum ale nie został jeszcze wyczerpany gdyż nie znalazłem w/w problemu. Poszukuję mianowicie schematu stroboskopu z palnikiem wyładowczym który posłuży do ustawiania zapłonu. Nie interesują mnie układy na diodach led, których jest pełno na Elektrodzie! Jeżeli ktoś ustawiał kiedyś...
Tak jest tam czujnik zbliżeniowy indukcyjny, mocowany na regulowanym wsporniku (prawo - lewo przyśpiesza lub opóżnia kąt zapłonu i jest on różny w zależności od typu zastosowanego gaźnika AISAN, WEBER, FOS). Ważne jest również ustawienie wysokości tego czujnika wzg. znaków na kole ( są 3) i mają to być odległości 0.4 do 1 mm( mniejsze odległości spowodują...
Witam wszystkich! Chciałbym przedstawić projekt, którego celem było praktyczne wykonanie układu lampy stroboskopowej. Taka lampa jest niezbędna do ustawiania kąta przesunięcia zapłonu w silnikach spalinowych. Urządzenie wykonałem kilka lat temu i do tej pory bezawaryjnie mi służy. https://obrazki.elektroda.pl/8933070600_... https://obrazki.elektroda.pl/2169019500_...
witam wszystich.mam mianowicie taki dylemat.znalazlem u tatay stary przyrzad do ustawiania zaplonu z lampa stroboskopowa.moj dylemat polega na tym ze nie wiem dokladnie jak tego uzyc.czy mogly ktos dokladnie mi opisac jak sie to robi?przykladowo mam cordobe 1.6 benzyne i ona kat wyprzedzenia zaplonu ma 6 stopni.zaznaczam bialym flamastrem punkt zero...
Jest to impulsator z jakiegoś chińskiego skuterka, w środku jest magnes ( przyciąga opiłki, śruby). Krzywkę miałem zamiar wykonać z aluminium ale przy uzyskaniu takiej odległości (0,3-0,4) to raczej niemożliwe gdyż w moich rozwiązaniach magnes porusza się po okręgu gdzie jego bok jest cięciwą co oznacza że nawet jeśli uzyskam taką przerwę na środku...
Schemacik dodałem a pomocy dalej nie widać. :(
a ja nie widzę problemu. Można by dać trafo 230/230, wyprostować napięcie, dać kondensator tak z 10u/250V. podłączyć + i - do palnika oraz wysokie ze świecy... Musi działać pod warunkiem dobrego izolowania! Bezpieczeństwo przede wszystkim!!!
jeżeli masz moduł z cewkami bez brzewodów zapłonowych montowanymi na silniku to nie ma tam regulacji zapłonu chyba ze zmiana mapy bitowej w kompie auta pozdrawiam
Obok koła zamachowego na wsporniku jest zabudowany czujnik prędkości obrotowej.Popuść śruby i nieznacznie reguluj nim zarówno do dołu jak i do góry aby uzyskać dobrą pracę silnika.Między czujnikiem a kołem musi być odpowiednia szczelina. Dodano po 4 Dokonaj jeszcze właściwej regulacji gażnika bo może się okazać że gażnik przygotowuje niewłaściwy stosunek...
Panowie po pierwsze na starym paliwie to w ogóle nie odpali ale to za nami. Jeśli chodzi o zapłon, często występuje problem z jego ustawieniem, bierze się to stąd, że poluźnia się mosiężna oś na której mocowany jest przerywacz. Całe ustawianie zapłonu proponowałbym zacząć właśnie od tego. Jeżeli występuje ten wspomniany luz osi, należy zdemontować stator...
Grzeją, grzeją sprawa zapłonu rozwiązana więc temat zamykam. Dzięki za pomoc. :D
Znaki do ustawiania zapłonu w samochodzie FSO Polonez, patrząc od przodu silnika: 10°, 5°, 0°.
W dieslu nie ustawia się zapłonu!!! Żeby ustawić dobrze początek wtrysku trzeba mieć blokady rozrządu : [url=http://www.elektroniczna.pl/sklep,6... Jakie są objawy???
Cześć Szukam zawartości procka 87C52 z lampy do ustawiania zapłonu XENON 5. Mam takową ,ale coś procek ma dosyć współpracy i wiesza się co chwile Jakby ktos miał cosik takiego i udostepnił to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam MAREK
Witam mam pytanko mam kawasaki ltd 550 jak ustawiać zapłon
A teraz popraw text tak by był w języku polskim. Bo masz kwiatki w rodzaju pompa przekładniowa, napęd przez drążki i regulowane wahacze, czy sieć elektryczna. System automatycznego ustawiania zapłonu. I dla tych co silnika nie widzieli i jak widzę też do nich należysz jak składając polówki silnika trzeba od razu zwrócić uwagę na rozrząd.
witam. A czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda kwestia ustawiania zapłonu w T4 2,5 benzyna? Czy można go ustawić ręcznie czy jest zapłon automatyczny sterowany przez komputer?
koledzy, czy aby wyczyścić ten czujnik optyczny trzeba rozbierać na tyle, że potrzebne jest ponowne ustawianie zapłonu?
Ten test działania za pomocą ręki to taka sztuczka. Jest to zastąpienie rezystora oporem skóry. Poszukaj w necie są tam pokazane sposoby sprawdzenia. Jeżeli dioda jest sprawna powinno pokazać Ci wartość spadku napięcia na diodzie około 500 mV w kierunku przewodzenia, a zaporowym nieskończoność. Dla germanu trochę mniej. Zasada jest taka mierzysz diodę...
Zasadniczo jest tak: częśc pojazdów ma znacznik punktu zapłonu lub inna podziałkę stopniową; na obudowie rozrządu lub kole zamachowym, zaś część ma tylko znacznik GMP. Jeżeli mamy podziałkę, więc lampe ustawiamy na błyski synchroniczne z iskrą i zapłon ustawiamy do podziałki. Jeżeli jest tylko znacznik GMP to na lampie ustawiamy takie opóźnienie błysku,...
To rzeczywiście klops, zastanawiam się jak ustawiali w polonezach z elektonicznym ( bezprzerywaczowym) zapłonem. :):) Co to za uno- z modułem na aparacie czy z modułem microplex, bo widziałem dwa rozwiązana?
A ja mam takie wydanie c-360 które nie ma znaków do ustawiania zapłonu ani na kole zamachowym ani na obudowie skrzyni. Jestem ciekaw czemu nie zrobili tych znaków...
Spalinowy silniczek to też prostota w dzisiejszych silnikach nie ma nic do regulowania żadnego ustawiania zapłonu itp. rzeczy.W przypadku dzisiejszych dwusuwów Jak nie działa to zwykle dlatego że nie ma paliwa. Chyba względna cisza i brak spalin to jedyny argument za napędem elektrycznym.Choć montując odpowiedni tłumik spalinowy napęd nie jest zbyt...
Gol 3 94-96r, przemiennik mag. Nie ustawia się.
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
Ustawiasz na pełnym wznosie krzywki, czyli tłok będzie już trochę za ZZ, przerwę robisz na 0,3-0,4mm. Potem ustawiasz wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3mm przed ZZ, po czym sprawdzasz czy po ruszeniu podstawki z przerywaczami nie zmieniła się przerwa, ewentualnie korygujesz i ustawiasz wyprzedzenie jeszcze raz. Aż do skutku. W jawach/cz wykonanie podstawek...
Po pierwsze: zapłon w 126 może być spokojnie przestawiony o ok. ± 5°, ja np ustawiałem na 14° wyprzedzenia i chodził znacznie lepiej, o samozapłonach mowy nie było. Po drugie: przy ustawianiu zapłonu ZAWSZE kręci się wałem w kierunku jego pracy , jego obrotów; nigdy tam i z powrotem! Po przesunięciu niechcący "za daleko" ZAWSZE wykonywałem cały...
Witam Jeśli wszystko dobrze ustawiłeś to musi być dobrze , zapłonu nie ustawiasz.
Ok dzięki. Jeszcze jedno skoro przed demątażem pompy ładnie palił to nie muszę na nowo ustawiać zapłonu.
A przed ustawianiem zapłonu odpalał? W pierwszej kolejności sprawdziłbym jak się zachowuje na nowej/sprawnej świecy. Z takich głupich usterek to zwróciłbym jeszcze uwagę na osadzenie wentylatora na wale, może się zdarzyć, że przy zakładaniu na wał wypchnie wpust z rowka. Raz mi się odkleił magnes z magneta, czy ta blaszka z magnesu, gubił wtedy zapłon...
Witam.Na wszelki wypadek zmień kondensator,ale na mót gust masz żle ustawiony zapłon.Poszukaj na elektroda sposobu ustawiania zapłonu do WSK,i zrób wg.instrukcji.
Witam. Dla modułu 4354 w najprostszym ujęciu wygląda to następująco: I_I___I______I___I______I___I w stopniach kolejno: 10-30-90-30-90-30-zostało 80 Drugi ząb (ten po 10) określa statyczne wyprzedzenie zapłonu ustawiane dla 1-go cylindra.
Nie ustawia się zapłonu bo komputer pokładowy tym wszystkim steruje.
woltomierz ilorazowy ( o skrzyżowanych cewkach). Wygląda na odpiętą jedną z cewek ustroju zegarowego,lub rozmagnesowany ustrój.
A nie masz dostępu do lampy stroboskopowej ? Ona służy do ustawiania zapłonu ;)
do ustawiania zapłonu zmostkuj styki A-C złącza diagnostyki 12 pinowego
Bardzo interesujący temat. Kiedyś zbudowałem z lampy błyskowej stroboskop do ustawiania zapłonu i schemat posiadam jeśli komuś był by potrzebny to chętnie zamieszczę. Elektronika podobna jak do samochodu z tym że taki układ można wykorzystać też do wyzwalania lampu w każdym momęcie bez czekania na naładowanie się lampy.
Wyzwalanie synchroniczne to jedno, a stabilność generatora to drugie. Oczywiście - zawarty generator w sterowniku powinien być dokładniejszy (o ile jest realizowany w jakiś sposób w procku który jest nadzorowany kwarcem), niż wbudowany w sam stroboskop. Jak ustawisz wszystkie stroboskopy na jeden kanał DMX będą pracować synchronicznie. W innym wypadku...
Trzeba zewrzeć TEN i GND
Teraz jakieś egzaminy???????? Technikum Kasprzaka, matura 1971, zaliczenie egzaminu praktycznego to była konkretna robota. Ja robiłem przetwornicę z 6 V DC do zasilania stroboskopu na IFK120 do ustawiania zapłonu w Trabancie kierownika warsztatów szkolnych (trafa motałem na nawijarkach, z których dwie mam u siebie odkupione za grosze podczas likwidacji...
Właściwie to potrzebuje schematów silnika, ustawiania zapłonu itp
Nie wiesz co masz, nie wiesz o co pytasz. Czego w ogóle chcesz? W Golfie 3 nie było silnika 1,8 o mocy 90KW. Masz zapłon ustawiony na "6" - czego "6"? Stopni czy milimetrów przed GMP, czy jeszcze coś innego? Jak to sprawdziłeś? Wiesz chociaż jaka jest procedura ustawiania zapłonu ?
Jak wnioskuję ze zdjęcia, to magneto było zakładane 'na siłę'. Niestety młoteczek do wymiany. Założywszy nowy rób to delikatniej. Wymień śrubkę. Na kole magnesowym - magnecie - pośrodku jest jajowata, nazwijmy to - oś. Po niej ślizga się młoteczek przerywacza (platynek). Gdy zakładasz magneto na ośkę wału - utrafiasz na klin i w okienku magneta musisz...
Witam Można się domyślać,że sluży do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu w silnikach benzynowych.Mierzy też obroty silnika i jakość styku przerywacza.Czerwone lampki to z lewej bieg jałowy 1700 obr/min,a z prawej max.obroty na danym biegu.Mierzy też nap.akumulatora. Pozdrawiam
Tam nie ustawiasz zapłonu tylko polożenie wałka.Zapłon idzie z czujnika wału.Ktsem ustawiało sie tylko na - 6+. Auto chodziło i tak normalnie.
To jest silnik z wielopunktowym wtryskiem więc się chyba nie ustawia zapłonu...?
Instrukcja ustawiania zapłonu.
Tak elekrolit może być walnięty nawet ze starości. Lampa służy do ustawiania zapłonu i ma przetwornik z 12V / 300V.
stroboskop do ustawiania zapłonu
Iskra pojawia sie po rozwarciu platynek.A więc? A więc żarówka się zaświeci, bo przy ustawianiu zapłonu na żarówkę, żarówka jest podłączona równolegle do styków przerywacza.
Mam identyczna czujkę i moja to był chyba dedyk do ustawiania zapłonu bo taki adapter ma na pokładzie.
Poczytaj temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... Niby o WSK ale twój Simson ma taki sam rodzaj zapłonu. Jest tam o zasadzie działania. Diagnostyce i ustawianiu zapłonu. Nie skupiaj się na ustawieniu zapłonu na setne części milimetra. Nie o to chodzi !
To mi raczej wygląda na lampę stroboskopową do ustawiania zapłonu w samochodach, ale to tylko moje przypuszczenie!
Możliwe, że w tym moim silniku ktoś już dawno poszerzył te "fasolki regulacyjne" do ustawiania dużo wcześniejszego zapłonu - bo już na przełomie lat 60/70-tych benzyna "żółta 94 oktan" była dostępna na "CPN". Albo z kolei na przełomie lat 80/90-tych ktoś to rozpiłował, poszerzył, bo wtedy zaprzestali produkować tą benzynę "niebieska" 78 oktan - na której...
Zapłon ustawia się stroboskopem. To auto ma aparat zapłonowy z czujnikiem halla. Na wolnych obrotach wskaźnik na kole powinien zgadzać się z tym na obudowie. Jakie to obroty powinno być w serwisówce. Nie ma potrzeby wyłączać wyprzedzenia które działa przy wyższych obrotach. Gdzie znalazłeś taka instrukcje ustawiania zapłonu w samochodzie?
Może ty chcesz zrobić przyrząd do ustawiania zapłonu a nie do pomiaru cewki?
W moim siniku nie da się ustawiać zapłonu ponieważ krzywka jest na klinie na wale jedyna regulacja to przerywacz. Korzystam aktualnie z gaźnika Pegaz próbowałem już kilkanaście razy go wyregulować.
Również chciałbym odświeżyć temat. Na ile można ufać temu urządzeniu bez modyfikacji. Będę niedługo ustawiał zapłon w jednym samochodzie i chciałem sobie kupić ten zestaw, ale jak ma dawać błędny odczyt znaków to chyba zrezygnuje. A może polecacie jakiś inny układ z diodami LED do ustawiania zapłonu?
Witam!!! To silnik 400KM i kąt wyprzedzenia pompy wtryskowej to 0 stopni. Pozdrawiam Dodano po 5 Pompa nie posiada blokady. W obudowie pompy jest miejsce (korek na imbus 10) gdzie należy wkręcić czujnik z przyrządem do ustawiania zapłonu. Na wałku pompy jest tzw. płetwa i to ona wskazuje początek tłoczenia
lampa ustawiania zapłonu zapłonu układ ustawiania zapłonu stroboskop ustawiania zapłonu
miernik uszkodzony pomiar rezystancji silniczek krokowy civic domofon bticino
paromat simplex paromat simplex
AL074 układ scalony - identyfikacja i zastosowanie Optoma HD 40 - przyczyny piszczenia projektora