Witam, A nie ustawialiście przypadkiem luzu zaworów na wyciągniętym odprężniku ? Pozdrawiam vper
Zapowietrzony lub źle ustawione zawory (ewentualnie ustawiane były na wyciągniętym odprężniku). Zasadniczo to możesz odkręcić przewody paliwowe od wtryskiwaczy i na chwilę uruchomić rozrusznik i sprawdzisz wtedy czy paliwo w ogóle docierało do komory spalania.
Korbą kręcić na odprężniku? A jeszcze jak ustawia się w tym silniku kąt wtrysku? I jak sprawdzic czy pompa wtryskowa funkcjonuje dobrze? Dodano po 1 Aha i żadnych znaków na kole zamachowym nie widać
co do ustawienia luzu zaworowego ustawiam wał w górnym położeniu wsadzam pręt do świecy kręce wentylatorem w prawo by pręt schował się te 5 mm i ustawiam 0,20 później ustawiam ssący 0.15 w jego górnym położeniu tak ? Oba zawory ustawiasz, gdy tłok jest 5 mm za górnym położeniem zapłonowym. a można założyć używany ? jak można ocenić czy ten odprężnik...
Luz zaworów był ustawiany? Oba zawory 0.15 mm. Rozrząd jest ustawiony prawidłowo? Powinien być odprężnik na wałku rozrządu.
Chyba jednak coś z kątem wtrysku. Tam w kole zamachowym masz dwa otwory do ustawiania wtrysku. ak były ustawiane i sprawdzane pyliły elegancko Czy rozpylacze odpowiednie do tego silnika? Czy uruchamianie z odprężnikiem ? Rozumiem, że jak przystało na C328 nie występują podgrzewacze powietrza?
A zaworki dawno temu regulowano? Być może trzeba sprawdzić. Jeżeli okaże się że trzeba zaworki wyregulować to pamiętaj, że luz zaworowy zawsze ustawia się na zimnym silniku, i dla Władzia powinien on wynosić 0,3 mm zarówno dla zaworów dolotowych jak i wylotowych. U mnie kiedyś w C-330 był taki prosty powód, że jakiś paproch wpadł i częściowo ograniczał...
Twierdzisz, że 0,12 mm to strasznie mało, przecież przerwa 0.9 mm kwalifikuje pierścienie do wymiany. Tyle ma być, przecież nie tylko pierścienie się rozszerzają pod wpływem temperatury, cylinder również. Masz na wałku stały odprężnik czy odśrodkowy? Jak te luzy ustawiałeś?
a wtryska następuje w tedy kiedy tłok jest jakieś 10mil… od głowicy albo mniej Jak chcesz prawidłowo ustawić kiedy następuje ''wtryska'' (po naszemu kąt początku wtrysku) to łopatologicznie robi sięto tak. Odkręcasz przewód wys. ciśnienia na pierwszy cylinder. Żeby Ci było łatwiej obserwować to robisz sobie specjalny ''przyrząd''. Można go zrobić...
Ustaw zawory 0,20mm ssace 0,25mm wydechowe Ja osobiście ustawiam 0,25mm na ssace i wydechowe i wszystko zawsze śmiga. pozdrowionka
Niekoniecznie do remontu bo jak ma odprężnik to trzeba poluzować zawór wydechowy 3 mm i dopiero zmierzyć ciśnienie. Jak pokręcisz wałem i zawór podnosi się dwa razy raz wysoko a drugi raz 3 mm to ma odprężnik. Tecumseh zaleca przeważnie luz zaworowy 0.2-0.3 mm na obu zaworach jednakowy. Ja ustawiam na 0.25 mm. Mam instrukcję do silników hm80 i podobnych...
Co może być przyczyną? Opis problemu sygnalizował by awarię tak zwanego odprężnika. Ale nie jestem pewien, czy silniki typu OHV są w niego wyposażone. A jednak posiada taki odprężnik, w filmie prezentowanym poniżej w 27 minucie jest opisana zasada działania takiego odprężnika w silniku OHV https://www.youtube.com/watch?v=K0MlLPmo... W silnikach...
Rozrządu nie ustawia się "na oko" tylko są do tego znaki, na zębatkach wału i rozrządu. Ustaw go poprawnie, i sprawdź odprężnik na wałku rozrządu. Oba problemy opisywane wielokrotnie. Poszukaj na forum, a nie w Wikipedii.
Były traktory z rozruchem na nabój od dubeltówki, ustawiało się wał w odpowiednim położeniu, waliło młotkiem w spłonkę iii klap klap klap dizelek się kręcił :D . To wygląda na jakąś hybrydę z małym nabojem w celu ułatwienia startu, Ewentualnie fiolka z eterem. Na pewno otwiera odprężnik, rozkręca wał korbą i zamyka odprężnik.
Bardzo proszę Regulację luzu zaworowego przeprowadza się jak dla klasyka (jak w silnikach OHV). Demontujesz pokrywy zaworowe, ustawiasz pierwszy tłok w GMP (w górnym martwym położeniu) i przy pomocy śrub regulacyjnych i szczelinomierza ustawiasz "szczelinę powietrzną" (luz zaworowy) na określoną wartość. Po czym poznać, że tłok jest w GMP ? Przede wszystkim...
He he he...to , to ja wiem , że po obrocie będzie mijanka .Ale właśnie ktoś napisał, że delikatnie się uchylają zawory przy pierwszym obrocie i myślałem, że tak działa odpręźnik . Czyli luzy zaworowe ustawiamy w GMP ?
Nie wiedziałem o tym odprężniku ale teraz dzięki Tobie już wiem i zdążyłem po czytać co to jest i do czego służy. Odkręciłem z boku ten dekielek co jest za gaźnikiem i po prostu między trzonkiem zaworu a popychaczem nie ma w ogóle luzu a z tego co wiem to powinien tam być, miałem qauda to wiem jak się ustawia luz zaworowy.
Jak już pisałem zacząć od sprawdzenia czy znaki na kole pasowym walu są dobre. Zakładasz pompę, odpowietrzasz i odpalasz silnik by na 100% być pewnym że dobrze odpowietrzony układ. Od pompy odkręcasz przewód wysokiego ciśnienia od pierwszego wtrysku (ten od baku). Ciągnik zahamowany ustawiony na luzie, wyciągnięty odprężnik, dźwignia gazu na maksa....
Czyli możliwe, że kupiłem sprzęt z zajechanym sinikiem ? Generalnie pali bardzo lekko dwa trzy obroty korba i maszyna gada, na obroty ładnie wchodzi, na niskich obrotach pracuje równo .Na spuszonym odprężniku, bardzo ciężko jest przeciągnąć kompresje. Możliwe jest, aby kąt wtrysku jest źle ustawiony ? Mój silnik, po kapitalnym remoncie który wykonałem...
Witam też jestem ciekaw innych konstrukcji zawsze można jakiś pomysł zaczerpnąć ,co do obróbki grubych metali to trzeba jakoś kombinować jak się nie ma takich wierteł czy rozwiertaków zawsze można zrobić jakiś wytaczak tylko potem troszkę jest zabawy z ustawianiem bo profesjonalny to jest regulowany z podziałkami a tu trzeba mierzyć i liczyć no i cena...
Witam Cię kolego, wiesz mam też podobny problem ze swoją "trzydziestką" silnik oleju nie pobiera, rozrusznik ok, akumulatorki ok, wtryski ok, pompa ok, paliwo ON-zimowy, a jak go pale to odpala jak ciuchcia łapie, łapie i go zmula jak mu gazu nie odejmę, i wiesz wpadłem na taki pomysł, że jak go odpalam w zimę to z odprężnikiem a tak normalnie jak odpalam...
No ale mniejsza z tym. U mnie na zabezpieczeniu topikowym 20A nie ma absolutnie problemów ze startem. To co jest istotne to pełna sprawność zaworków w głowicach i zwrotnego (co kupiłeś na wymianę??). Druga sprawa to sprawny zawór odprężający, w maszynach po 2000 jest układ odprężania "zamknięty" i go praktycznie nie słychać, co może sprawiać problemy...
Witam, pytanie do doświadczonych z tymi silnikami. Hobbystycznie postanowiłem naprawić sobie taki silnik. Jest to dosyć stary model. Silnik pierwotnie działał, jednak miał wyrobiony czop wału w związku z tym wał miał ogromne luzy, co powodowało że silnik przy pracy mało nie wyskakiwał z siebie :) Zamontowałem łożysko igiełkowe, przetoczyłem wał i założyłem...
Ta ! co do pozycji to najlepiej niemal z góry pionowo oczywiście jak dla mnie, lub całkiem "przeciw położnie" jakby powiedział klasyk, jak komu lepiej. Całkiem zielony w kwestii cięcia plazmą nie jestem, po prostu gapiostwo, brak wprawy i lekka złośliwość, w tym wypadku machy, kosztują. Co do typu, marki etc. zgadzam się w całej rozciągłości, że prawie...
Immobilizer transponderowy. Nie ma żadnych baterii. Model CH-335B, producent YATZELECTRONICS. Załączenie stacyjki i zbliżenie transpondera do cewki skutkuje stuknięciem siłownika pompy (?odprężnika). Samochód staje się zdolny do odpalenia, ale problem jest z kręceniem rozrusznika. Jest ono przypadkowe i jakby sytuacja się pogarszała. Mogę odpalić za...
Biega jałowy zawsze da się zastosować ale należy odpowiednio operować zaworami odprężnym i odcinającym. Zasadniczo zawór odprężny jest po to aby spuszczać ciśnienie ze samej sprężarki gdy kończy ona nabijanie. Musi być wtedy dodatkowy zawór zwrotny między butlą a intercoolerem. Wtedy zawór odprężny spuszcza ciśnienie z kompresora i chłodnicy. wtedy...
Witam, Czy ktoś orientuje się jak sprawdzić rozrusznik 12V w silniku B&S bez tych wszystkich dziwnych przyrządów z serwisówki Briggsa? Mogę mieć możliwość zmierzenia prądu rozruchu, tylko jaki powinien on być? :) A problem polega na tym, że rozrusznik ma problem z obróceniem wału przy rozruchu, gdy wał ustawi się na sprężaniu. Głównym podejrzanym jest...
Radziłbym ponownie przeanalizować i sprawdzić układ rozrządu, wystarczy przestawienie rozrządu o 1 ząbek i efekty jak u Ciebie. Sprawdź też klin na wale, ustawiający koło magnesowe w odpowiedniej pozycji. Może w tym silniku podmieniono wałek rozrządu tj. z innego modelu silnika. Jeśli jednak zajdzie konieczność rozebrania silnika, to sprawdź też działanie...
odprężnika briggs ustawienie odprężnika wałek odprężnika
atlas copco zapis pliku excel wymiana silnika doblo
Miganie w laptopie Dell Latitude - przyczyny i rozwiązania Jak uruchomić Suzuki Bandit 600 bez wiązki elektrycznej?