Ja zawsze ustawiam 14000. To są maksymalne obroty bez obciążenia. Maksymalna moc jest przy 10 000. Jak dasz niższe to może nie osiągać zadanej maksymalnej mocy. Od pilarza już zależy na jakich obrotach będzie ciąć. To od niego i siły nacisku będzie zależeć na jakich obrotach z gazem w opór (w dwusuwie taka praca jest zalecana) będzie pracować. Dwusuw...
Jak masz dobrze ustawiony register to daj mu spokój skoro go nie ruszałeś . Kręciłeś natomiast tą moletowaną śrubą ze sprężynką wszyscy mówią że to jest śruba wolnych obrotów a tak naprawdę to jest śruba czułości membrany i ma ona wpływ na mieszankę w całym zakresie obrotów : Dokręcasz mieszanka uboga aż do gaśnięcia silnika bo gazu za mało by mogło...
Twoje komentarze są dla mnie bezcenne bo kroczek po kroczku poszerzam nikłą wiedzę. Rzeczywiście silnik zatrzymuje się i to na pewno sukces. problemy pojawiły się dwa: 1. silnik pracuje z szybkością ("na oko") 1 obr/s i żadne ustawianie parametrów nie ma na niego wpływu. 2. Kod był w necie opisany jako działający bez przyśpieszenia, ale przy tak wolnych...
Tak, widziałem ten film z 3000 obrotów. Zwróć uwagę jak niewiele większe są na tym filmie czasy wtrysku od tych na wolnych obrotach. W czasie jazdy nie moge dojsc z tym do ladu bo sa za duze roznice. Musialbym wyjechac gdzies na amerykanska autostrade :) Jesteś chyba w gorącej wodzie kąpany. Nie wiem z czym nie możesz dojść do ładu. Zacznijmy od początku....
Nie ma możliwości regulacji obrotów biegu jałowego w silniku Common Rail. Decyduje o tym ECU. W Fordsonie wciśnięcie pedału sprzęgła powoduje podniesienie obrotów biegu jałowego, w innych markach samochodów funkcja ta jest zależna od prędkości pojazdu. Jedyna taka możliwość to modyfikacja mapy w ECU.
Witam. Ostatnio dla potrzeb brata, który prowadzi warsztat samochodowy wykonałem specjalny mikroprocesorowy sterownik do sprawdzania wtryskiwaczy gazowych (może kogoś zainteresuje). Układ umożliwia wygenerowanie ściśle określonej liczby obrotów z ustawianym czasem otwarcia wtryskiwacza oraz przy ustawianej prędkości obrotowej, dzięki czemu można sprawdzić...
Przepustnica nie ma luzów bo może już robiona , ale gardziel ( nie gniazda) gaźnika wyrobiona , ale czy teraz warto wylewać tyle potu skoro gaźnik można kupić na szrocie za parę groszy ?. Na szrocie patrzałem same rozbite gniazda przepustnicy to na co mi taki gaźnik. Dodano po 5 Gaźnika nie przedmuchiwałem kompresorem. Zaczynałem ustawianie wolnych...
Być może źle ustawiona mieszanka. Ustawianie jej na wymyślone 1,5 obrotów jest niewłaściwie. Śrubkę od składu można wykręcać z pozycji wkręconej jeśli powoduje to zwiększanie obrotów silnika(najlepsze spalanie) jednocześnie zmniejszając wolne obroty drugą śrubką do tego przeznaczoną. Jeśli dalsze jej wykręcanie powoduje spadek wolnych obrotów to wkręcamy...
Zgadza się. Problem rozwiązałem poprzez reset ustawień silniczka krokowego w warsztacie. Brava 1.2 ma automatyczne ustawianie otwarcia przepustnicy na wolnych obrotach jak jest zabrudzony. Po przeczyszczeniu centralka głupieje i praktycznie zawsze po czyszczeniu trzeba resetować. Niestety nie da się bez kompa (sposoby typu odłączenie akumulatora na...
żeby Ci mniej palił... to przy parowniku najlepiej staw dawkę gazu wolnych obrotów, nastepnie pobaw się regulacją na wężyku. Jeżeli masz źle zapłon ustawiony to Ci nic ie da ustawianie gazu. Ja bynajmniej tak w Nexii (1.5 pełny wtrysk) miałem - ustawiany gaz był już wszędzie ale i tak słabo jechał i dużo gazu palił. Winą był źle ustawiony zapłon Ustaw:...
Witam Mam podobny problem z gazem tez mi nie trzyma obrotów i gaśnie na wolnych obrotach. To samo działo się na bp ale okazało się ze była nieszczelność w układzie dolotowym wymieniłem uszczelkę na kolektorze i problem znikł na bp ale na lpg dalej problemy wiec pokusiło mnie ustawianie parametrów gazu i chyba delikatnie mówiąc popsułem coś :) Próbowałem...
Konfiguracja jak w temacie i mam problem z gazem. Do rzeczy: - zregenerowałem parownik, bo autko zaczęło za dużo spalać. Komplet uszczelek i membran oryginalnych, wszystko wyczyszczone i złożone. Niestety w zestawie nie było uszczelki środkowej, więc tego nie rozkręcałem. Niestety parownik jest do 100hp a silnik ma 120km, ale jak chodziło do tej pory...
Witam. Ustawianie zapłonu ,,na oko,, rzadko daje zadawalające efekty, w dodatku jeżeli ta regulacja jest wykonana przez laika. Jeżeli znalazłeś miejsce w którym silnik pracuje w miarę równo i ma najwyższe obroty, to należy uważać,że jest to optymalny punkt zapłonu. Oczywiście należy niezwłocznie dokonać regulacji stroboskopem.Falujące obroty mogą być...
Witam Nie wiem czy zdołam wszystko dokładnie opisać ale postaram się. Pacjent: A4 B5 1995 rok, silnik 1,8 20v ADR 125KM Instalacja LPG: Stag 300-4, reduktor Zavoli (ten do 150KM), wtryski rail apache. Problem zaczął się zimą tamtego roku. Objawiał się w ten sposób że raz na jakiś czas podczas jednostajnej jazdy autko potrafiło szarpnąć - początkowo...
OK, dzięki za radę. Może dodam jeszcze trochę więcej historii dotyczącej dotychczasowych prób regulowania instalacji. 1 raz: problem wolne obroty. Działania: regulacja mapy wtrysków, ale bez jeżdżenie samochodem. Wynik: falowanie nie zniknęło ale znacznie się zmniejszyło. Niestety po regulacji spalanie gazu skoczyło do 12 litrów w mieście, w trasie...
Witam. W samochodzie brata jest instalacja gazowa, którą nijak da się ustawić. Była zakładana w małym zakładzie, a następnie z powodu złej pracy i dużego spalania wielokrotnie naprawiana (poprawiana) w kilku innych zakładach. Bardzo dziwi mnie reakcja silnika krokowego (aktutatora) na otwarcie przepustnicy. Normalnie PWA jest ustawione na 80. Na obrotach...
Śrubka że sprężyna jest do ustawiania wolnych obrotów. Schowana jest od powietrza. Jeśli po dodaniu gazu silnik gaśnie - brudny gaźnik .
Jeśli kompresja dobra to przed uruchomieniem przez gaźnik wpuść 5 kropelek paliwa do silnika, pokręć parę razy ręcznie żeby rozprowadzić paliwo wewnątrz silnika, oczywiście bez zasilania świecy. Poczytaj o ustawianiu iglicy i wolnych obrotów gaźnika, iglica wykręcona 1,5 - 2,5 obrotów. Jak dostaniesz świecę nie podawaj większego napięcia. Musisz rozwiązać...
Ta się prawdopodobnie ustawia CO2 na wolnych obrotach. O samych wolnych obrotach decyduje nastawnik tutaj w postaci silnika krokowego. Być może jest zacięty? Warto jeszcze sprawdzić szczelność czy nie zasysa gdzieś powietrza.
Miałem taki problem i nie rozwiązałem go komputerem serwisowym nie znalazłem pozycji do ustawiania obrotów biegu jałowego. Raczej procedura ręczna a nie komputerem, volvo i scania też ma procedurę ręczną ustawiania biegu jałowego.
Witam. Mam problem z wózkiem widłowym, odpala na gazie z dotyku ale chodzi tylko na wolnych obrotach, nie reaguje na ustawianie gazu. Miał ktoś już taki przypadek?
W jakim stanie simering po stronie zapłonu? Napewno zapłon ustawiony prawidłowo? Jak i gaźnik? Może podasz procedure ustawiania?
Zrób porządną diagnozę, poza tym kiedyś ostatnio ustawiał zawory? Bo tam się reguluje.
bo może nawet nie wie dokładnie do czego ta mała metalowa śrubka służy :-) ale gwarantuje, że jest tak jak mówię. przy kręceniu plastikową obroty będa się zmieniać bo przecież zmieniasz wydatek reduktora w całym zakresie jego pracy poczynając od wolnych obrotów. regulację powinno przeprowadzić się następująco: zakręcasz plastikową, odpalasz silnik na...
Kolego L ustawiasz tak, aby Ci nie gasła na wolnych, a H to max obroty... I tego bez obrotomierza sam nie ustawisz... Ustawiasz oczywiście po czyszczeniu całego gaźnika i jego serwisie...
1. Najpierw dajesz Bingo w tryb nauki i uczy się analizując parametry pracy na benzynie jak będzie pracował na gazie. Głównie chodzi o to aby Bingo przeszło na gaz. 2. Wymuszasz programem wartość attuatora na 110 kroków i regulujesz reduktor na WOLNYCH OBROTACH a) zakręcasz dawkę podstawową na reduktorze (pokrętło duże, wolnych obrotów) b) regulujesz...
śmieszne jest to ,że jaworskiauto wstydzi się swego miasta. Mosiężna śruba ze stożkiem służy do ustawiania wolnych obrotów. Jeśli masz obrotomierz,to kręcisz nią aż uzyskasz ok. 800 obrotów.
musisz wyjac plastykowa zaslepke wkretu regulacji skladu mieszanki, o kilka obrotow wykrec wkret regulacji silownika predkosci obr.biegu jalowego,potem sruba do regulacji wolnych obrotow krecisz zebys uzyskal od 850-900obr/min(czyli obroty ciut wieksze niz w maluchu-jak ustawiales malucha to cienkusa na sluch i tez utrafisz),nastepnie wkretem skladu...
Sprawdziłbym dokładnie przewody paliwowe muszą być szczelne (występuje tam ciśnienie) pozatym filtr paliwa musi być czysty. Sprawdź świece ich stan oraz przewody wysokiego napięcia. Silnik w tych modelach od czasu do czasu musi pojeździć na PB żeby się właściwie ustawić. To że gaśnie przy schodzeniu z obrotów może świadczyć o problemach z silniczkiem...
słuchaj no kolego doskonale cię rozumiem ale ty dalej swoje przy małych obrotach to ona za wiele nie zdziała bo nie ma ciśnienia w kolektorze wydechowym a poza tym widziałeś turbinę od sierodka wiesz na jakiej zasadzie działa co się dzieje kiedy są małe obroty a jak duże co wtedy się dzieje w turbinie co nią steruje o ustawia dolot spalin na wolnych...
A czy masz możliwość podłączenia auta pod komputer? Bo jak tak, to ja bym najpierw sprawdził, czy nie ma błędów w obliczaniu otwarcia przepustnicy. Miałem kiedyś problem z moim parnerm HDI 2.0 i było to użądzenie odpowiedzialne za obliczanie nacisku na pedał, tzn. jak linka naciągała kółko, to sygnał ektryczny otwierał przepustnice. Po prostu spadło...
Sądząc po roczniku masz już rzadko spotykaną pompę wtryskową CAV Lucas.Widziałbym tu trzy możliwości: - prawdopodobnie głowiczka w pompie (czyli sekcja wys. ciśnienia) jest wypracowana, - pompa CAV Lucas sama zasysa paliwo ze zbiornika, może być że na wolnych obrotach rozgrzane paliwo (czyli o małej lepkości) już nie jest podawane przez wypracowaną...
Dysze przystawiłem do gaźnika, tak jak chce je wkręcić. Podkładka leży obok. Wypadła i nigdzie nie pasuje.... :( Ale koło podkładki, leży taki mały kawałeczek plastiku. To wypadło po wykręceniu trzeciej iglicy do ustawiania wolnych obrotów. Czy to była jakaś jej część składowa, czy jakiś obcy przedmiot? Znalazłem jeszcze jakiś numer na tym gaźniku....
na przpustnicy powinna być mosiężna śrubka służy do ustawiania wolnych obrotów Sprubuj nią podregulować ale pamiętaj ile obrotów przekręciłeś bo ona jest ustawiona fabrycznie tyle że może ktoś wcześniej kręcił bo przepływka padała i teraz masz taki efekt może być padnięty czujnik temp
Ja mogę podać jak ja to robiłem w poldku - instalacja I generacji (reduktor chyba lavato) na "śrubę". - Śruba na wężu wykręcona na max. - Zdejmowałem wąż z miksera i wkładałem do naczynia z wodą, wąż zanurzałem w wodzie tylko tyle aby jego wylot był pod wodą. - Na elektrozawory podawałem napięcie 12V bezpośrednio z akumulatora. - Śrubą na reduktorze...
to już zbadałem :-) w instrukcji pisze że do ustawiania wolnych obrotów najpierw między zderzak dużej wkłada się dystans 4mm a do tej małej 20mm potem zderzakiem dużej ustawia się ok 900obr/min i wyciąga te dystansy wtedy tą małą można ustawić właściwe obroty biegu jałowego mnie interesowało na co ona wpływa skoro ta duża reguluje dawkę
Witam . Wyprzedzenie zapłonu 3,8-3,9mm . Świeca 0,6mm . Platyny 0,25mm . W pierwszej kolejności ustawiamy przerwę na platynach , następnie wyprzedzenie zapłonu . Dysza wolnych obrotów tak jak podaje kol .JAFO . Warto sprawdzić kondensator . Jeśli powyższe zabiegi nieprzyniosą pożądanego rezultatu Warto przeczyścić tłumik , zanieczyszczony powoduje podobne...
cześć,moge ci podpowiedzieć że za 10zł kupiłem na szrocie deske od poloneza,gdzie był obrotomierz,zegar kwarcowy i tym podobne,wszystko było sprawne,używam obrotomierza do ustawiania wolnych obrotów w moim clio. Do silników dwusuwowych wymaga przeregulowania i jest tam nawet podkówka do tego,pozdrawiam. Miernik pokazuje wg zasady 4cylindry czterosuw=2cylindry...
U mnie od źle ustawionych zaworów praktycznie nie da się ustawić wolnych obrotów +problemy z zapalaniem, gorsze osiągi. Przebieg masz bardzo duży. Zawory sprawdzam(ustawiam) co kilka tysięcy.
Zawory raczej nie stukaja tylko klekoczą, słychać wyraźnie na wolnych obrotach.
Aha czyli najlepiej będzie ustawiać na zapalonym silniku przy wolnych obrotach kręcić sztangą do uzyskanego ciśnienia ?
Jak idzie na wolnych włącz na chwię długie ( pociąg manetkę), jezeli go przydusi, lub zwiększy obroty to dlaej źle zapłon. Ustawiałeś z przodu ( na kole pasowym), czy na zamachu? Na zamachu są dwie rysy OT i zundzeitpunkt
Tak tylko sie zastanawiam po co dawac przy ustawianiu zaplonu 6000 obrotow. Przewaznie zaplon ustawia sie na wolnych obrotach, a jezeli jest on elektroniczny to przyspieszeniem go wzgledem podcisnienienia zajmuje sie elektronika.
Nie pisałem wcześniej a to dlatego bo chciałem przeczytać fachowe , merytoryczne podpowiedzi a z niektórymi się spotkałem lekceważąco i ironicznie oględnie pisząc. Niniejszym zwracam się o dalsze wsparcie do fachowców na tym portalu. Z góry dziękuję tym którzy wykazali się życzliwością , zrozumieniem i empatią. Kolego, radziłbym abyś zrobił taki eksperyment...
Na próbę ja bym założył zawór, jeżeli będzie działało ok. będziesz miał pewność, że to atuattor albo elektronika od niego. Może wystarczyłaby regulacja elektroniki, ale tu polecam skorzystanie z dobrego gazownika. Jeżeli przesłoniłeś dolot i obroty się ustabilizowały, świadczy to o zbyt ubogiej dawce lpg na wolnych obrotach (przesłaniając dolot wzbogacasz...
kolego zacznij od wymiany ( chyba ważność to 10 lat) butli i przestań myśleć o grzebaniu w sterowniku tam nie ustawia się wolnych obrotów (ewentualnie pozycję wyjściową silnika krokowego) a temat o czymś takim był wielokrotnie poruszany na elektrodzie SORRY ale z lanosa rakiety nie zrobisz
Kolego, u mnie na kręcenie śrubą na dolocie wolne obroty nie reagowały. Nie znam tej instalacji, ale u mnie ta śruba była prawie całkowicie wykręcona. U ciebie chyba tą śrubę masz prawie całkowicie wkręconą i ona dławi przepływ. Nie wiem jak ustawiałeś wstępne położenie (wkręcenie) śruby wolnych obrotów. Ja po zamontowaniu parownika do instalacji i...
Praktycznie wszystkie stroboskopy opierają się na zasadzie odczytu położenia koła pasowego podczas błysku ( zapłonu ) . Ja przynajmniej o innych nie słyszałem . Jedyne co można było odczytać inaczej to prędkośc silnika . Ustawia się na wolnych obrotach , niczego nie odpinając
jeśli chciałbyś smarować przekładnię smarem stałym to musiałbyś ją rozebrać i nasmarować łożyska, a że wszystkie są odkryte to skuteczność takiego zabiegu może się okazać różna :) a do tego w oleju przekładnia pracuje lżej co ma znaczenie przy niezbyt przyjaźnie pracującym układzie kierowniczym T25. Na pompie paliwowej masz korki na boku obudowy pod...
A odpalasz go na ssaniu? Silnik trzeba najpierw rozgrzać inaczej będzie gasł, obroty jałowe silnika ustawia się dopiero na rozgrzanym do temp roboczej silniku. Czyli zapal go na ssaniu, odczekaj chwilę, wyłącz ssanie przejedź się i dopiero ustawiaj. Ssanie masz na elektrozaworze czy ustawiane ręcznie? Może jak na elektrozaworze to elektrozawór masz...
Wpływ na skład mieszanki na wolnych obrotach nie ma tylko śruba od wolnych obrotów tylko też ta od napięcia membrany (ostatnio jak ustawiałem inną instalację to śruba od wolnych obrotów można było sobie kręcić i nic nie dawało, dopiero po pokręceniu od napięcia membrany mieszanka się podniosła).
Wszystko sprawdzone i nic nie pomogło więc dziś zawiozłem pompę również wykręciłem wtryski i oddałem do sprawdzenia będę wiedział dopiero we wtorek co i jak. Mam, jeszcze pytanie jak już odbiorę to wszystko złoże czy powinienem jeszcze ustawiać ten kont wtrysku.
Witam! Jakis czas czemu w swoim audi zaczalem miec problemy z odpalaniem, ale tylko na zimnym. Bez dodania gazu od razu gasł, jakby nie chodzil na jednym cylindrze. Jak troche sie rozgrzal to juz bylo okej i nawet w miare odpalał. Dzisiaj zgubił calkiem wolne obroty, jak puszcze gaz to od razu gasnie. Nie ustawia sobie gazu, wczesniej bylo widac jak...
Witam! Jakis czas czemu w swoim audi zaczalem miec problemy z odpalaniem, ale tylko na zimnym. Bez dodania gazu od razu gasł, jakby nie chodzil na jednym cylindrze. Jak troche sie rozgrzal to juz bylo okej i nawet w miare odpalał. Dzisiaj zgubił calkiem wolne obroty, jak puszcze gaz to od razu gasnie. Nie ustawia sobie gazu, wczesniej bylo widac jak...
Jak się domyślam chodzi o piłę do ścinania drzew. Jeżeli tak, to nie widzę sensu w zmniejszaniu obrotów jej silnika. W pilarce spalinowej korzysta sie w zasadzie tylko z dwóch pozycji ustawiania gazu. Wolnych obrotów i obrotów nominalnych przy których pilarka osiąga moc maksymalną. Regulacja na U2008 polega na regulacji fazowej prądu, a więc w konsekwencji...
nic nie napisałeś dlaczego chcesz ustawiać te obroty ale z tego co piszesz to poprzestawiałes skład mieszanki a na oko tego sie nie da ustawić hehe żeby było dobrze więc podjedz na diagnostyke pod analizor spalin tam ustawia mieszankę
Pod przepustnicą masz śrubkę do regulacji wolnych obrotów(ustawiasz na samym końcu jak nie będzie się dusił). Najbliżej wlotu powietrza jest regulacja ilości powietrza a więcej paliwa w mieszance można uzyskać przestawiając odpowiednio zapinkę na iglicy przepustnicy(jeśli wcześniej było dobrze, to nie ma potrzeby przy niej majstrować).
[quote="Maniek19871029"]Wal był blokowany śruba do tego stworzona. Przez otwór pod cewka zapłonowa. Przypuszczalnie śruba nie trafiła w otwór w wale przeznaczony do blokowania. Trzeba obrócić wał o ok 180' względem aktualnego ustawienia, zablokować wał i ustawiać wałki rozrządu. Kiedyś widziałem rozrząd ustawiony na dziurę wyważenia w wale, przestawiony...
Prawdopodobnie zalewa Ci silnik gazem, zbyt bogata mieszanka tzw. wolnych obrotów ustawiana śrubą na reduktorze.
wolne obroty ustawia się za pomocą interfejsu diagnostycznego VAG-COM, prawidłowa minimalna wartość wolnych obrotów w tym silniku to 860 RPM.
Witam Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu, samochód j.w. po przełączeniu na 2 bieg zaczyna mrugać kontrolka OD, ale 4 bieg włącza się. Czasami jednak przestaje działać i są tylko 3 biegi. Launch pokazuje błędy : 23 - TP Voltage 414 - IAC Max Duty Cycle fault O ile 23 jest jasny i zgadza się z AllDatą to 414 nie ma go w AllDacie i nie do końca wiem...
Nie wiem czy ta recepta na ustawianie składu mieszanki biegu jałowego jest właściwy. W samochodach z silnikami gaźnikowymi inaczej się to robiło. Dokładnie już sobie tego nie pamiętam, ale tam przy ustawianiu składu mieszanki na wolnych obrotach używało się na przemian - śrubki składu mieszanki i śrubki regulującej uchylenie przepustnicy. Zakręcenie...
Śrubami regulacyjnymi ciśnienia gazu w Koltec Necam nie ustawia się wolnych obrotów. Obroty reguluje sterownik za pośrednictwem silnika krokowego. Sprawdź silnik krokowy, czy element roboczy zakończony stożkiem nie obraca się wokół własnej osi. Jeżeli tak wymień silnik krokowy i będzie po problemie. Silniki w dobrej cenie kupisz np. na http://www.kuk.etpro.pl/product/Koltec-N...
A dlaczego spodziewałeś jakichś blokad? Jak koła wałków mają kliny, kołki, to ustawiasz na znaki na kołach. Pasek z prawej strony jest nieregulowany, po planowaniu, może się "wydłużyć". Z lewej masz napinacz i pompę, ta strona paska będzie "pasować", ale z prawej jest tylko nieregulowana rolka pośrednia. Rozumiesz, co może być po planowaniu?
hmm zmiana filtra powietrza = zbyt uboga mieszanka , ustawić można na sondę albo ( tak być powinno na analizator spalin ) wpinasz się miernikiem w sondę i tak regulujesz pierw na wysokich obrotach regulacją na wężu tzn (przeważnie 2500- 3000 obr/min trzymając) aż sonda zacznie prawidłowo działać później ustawiasz na wolnych obrotach pokrętłem przy parowniku...
ustawiasz przełącznik miernika na prad stały do 2v, czerwoną końcówke miernika wpinasz w czarny kabel sondy (bez odłączania jej od instalacji) a czarną końcówke miernika do masy i na pracującym silniku sprawdzasz jaki jest odczyt na wolnych obrotach, jak i na wysokich (okolo 2500 obrotów)
zazwyczaj jak ustawiam na moto synchro to mam obroty w granicach 1000-1300 żeby wyregulować płynna prace silnika na wolnych obrotach. wiadomo ze jak się ustawia każdą przepustnice z osobna to obroty trochę się zmienia, teraz pytanie jak bardzo masz rozjechane gaźniki jak zaczynasz ustawiać ?? jak jest mała różnica to nie ma prawa zgasnąć
śruba na parowniku jest do ustawiania składu mieszanki na wolnych obrotach, natomiast śruba registra, czyli ta na przewodzie jest do "hamowania zasysu silnika" czyli do ustawiania składu na wysokich obrotach. Tylko, że na oko to chłop w szpitalu umarł i powinno sie to ustawiać na analizatorze spalin.
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
Ustawia się na wolnych obrotach,uchwycic moment kiedy będzie pracował stabilnie.Jeszcze lepszym sposobem jest ustawic tak,aby napiecie na nim oscylowało koło wartości 0,6-0,7V,lub tester pokazał przepływ około 10-11kg\h
To zalezy jaka posiada pan elektronike czy to jest samochod na gazniku ,jednopunkt czy wielopunkt (at)rafcio_21 - napisałeś już 19 postów, nikt Ci nie zwrócił uwagi że na forum piszemy per "ty"? To czy "samochod na gazniku ,jednopunkt czy wielopunkt" to ma mniejsze znaczenie, to każdego z tych typów układu zasilania zdarzali się fachowcy montujący...
Mi potrafił zgasnąć jak tankowałem się na Carrefourze, teraz jak tankuje się na statoil (1.2.3 jest podobna cena) to nie gaśnie i nie szarpie na wolnych obrotach. Najlepiej jakby ci się udało zgrać przebiegi i to w momencie jak gaśnie. Ustawiałeś już dawkowanie LPG na wolnych obrotach?
Drugie koło ustawia się tak jak przy montażu nowego paska czyli blokując trzpieniem 6mm wałek a wał blokadą i to już wszystko.(zwróć uwagę że po zablokowaniu wałka koło swobodnie się kręci po popuszczeniu fasolek po to aby przy naciąganiu nie powodować sił na wałki. Najważniejsze to aby koło nie miało przesunięcia na maksa w którąś z stronę ( w fasolce)....
Witam jak ustawiłeś tą śrubkę na ile obrotów.Bo ja zawsze ustawiałem tak ,zakręciłem ją na maksa potem 2,5 lub 3,5 obrotu a tą od wolnych obrotów poluźniłem więcej powietrza dałem a potem ustawiałem obroty tak żeby silnik równo pracował .Dobrze jak jest ciepły silnik spróbuj może będzie lepiej .
Regulacja w "każdej" pilarce, kosie 2T z "normalną" konstrukcją układu wymiany ładunku. Czyt. ze "zwykłym" tłokiem, oraz standardową konstrukcją cylindra czyli 90% konstrukcji. Ustawia Pan podstawowe parametry H i L, a następnie doregulowuje Pan parametry pracy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Jeżeli nadal jest problem to: -Nieszczelność...
Witam, wielkie dzięki za wszystkie informacje. Luzu w aparacie nie ma, już sprawdzałem, wszystko sztywno i na miejscu, oczywiście zapłon ustawiałem na wolnych obrotach i na rozgrzanym silniku ale na zimnym jest tak samo, co to jest ten multec czy dls? Mógłbym prosić trochę jaśniej bo taki figo-fago to nie jestem. Ktoś na tym forum pisał że może to być...
WITAM wszystkim w tym wozie steruje przepływomiez . ecu widzi nieprawdziwą ilość powietrza i inaczej ustawia zawór wolnych obrotów następnie ecu widzi za niskie obrity i przestawia zawór i znowu widzi przepływ pow i znowu i znowu ...... wiem :D po swoim saabie . Przepływka pasuje od Opel vectra 2.0 dtl tylko te pierwsze serie jakieś 400 zł lub pierwsze...
O tym też pomyślałem wiec jadę dzisiaj na warsztat. Po drugie spotkałem się z poradą jakiej udzielali facetowi w sprawie resetu komputera i ustawieniu wolnych obrotów i pisali tak : Problem z obrotami silnika jest na to rada. 4. reset kompa czyli: - najlepiej odłączyć obie klemy od akumulatora ( najlepiej na 12 godz. ) - po podłączeniu akumulatora,...
Jeśli posiadasz instrukcję pojazdu, to ustalisz z opisu gaźnika. Wg mnie to "pokrętło" służy do regulacji gaźnika, pewnie do regulacji wolnych obrotów, które ustawia się na ciepłym silniku.
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
Zazwyczaj na korpusie silnika tam gdzie jest koło pasowe są dwa znaki jeden to tzw. ZZ czyli górne położenie tłoka pierwszego cylindra i drugi który jest znakiem jakie ma być wyprzedzenie zapłonu. Zapłon ustawia się na wolnych obrotach ( 800 - 900 obr/min) z rozgrzanym silnikiem. Pozdro GM
Witam mam problema.A mianowicie-nie mogę w żaden sposób ustawić wolnych obrotów na benzynie.Na gazie chodzi dobrze.Jak moge ten problem rozwiązać.Pzdr:) Uszczelniając układ dolotowy któren rozszczelnił był się w wyniku nagłego a niespodziewanego zapłonu mieszanki paliwowej w wyżej wspomnianym. A tak na marginesie to <wolnych obrotów>w tym aucie...
Witam. To instalacja gażnikowa firmy Lovato parownik firmy EMMAGAS. Gdy kupowałem to auto pracownik komisu twierdził że wolne obroty ustawia mosieżnym wkrętem w parowniku ,znajdującym poniżej elektrozaworu.
Najwięcej awarii tego gażnika to uszkodzona membrama nastawnika wolnych obrotów.Przepustnica jest wtedy częściowo otwarta a nastawnik przesłony sterowany jest ustawianiem na otwarcie i zamknięcie i stąd te falowanie obrotów.Ja w takim przypadku wyrzucam nastawnik obrotów.Śrubę regulacji przepustnicy nacinam brzeszczotem ustawiam śrubokrętem w. obroty...
Witam ponownie. Oczywiście ustawienie zaworów a dokładnie szczeliny miedzy dzwigienką a trzonkiem zaworu ma wpływ na obroty a zwłaszcza na pracę silnika. Dokładniej .: zwiększając lub zmniejszając szczeline oczywiści nieznacznie (nominalna przerwa to około {0,2 ; 0,3 mm muszę to jeszcze dokładnie sprawdzić} w zależności od zaworu ssący lub wydechowy)...
Śruby regulacyjne służą tylko do ustawiania składu mieszanki na wolnych obrotach, podczas jazdy pracuje tylko rozpylacz główny i przepustnica powietrza. Z moich doświadczeń wynika że, na wysokich obrotach, masz za dużo powietrza a za mało paliwa czyli podnieś poziom paliwa, a iglice ustaw na środkowym ząbku.
Inne ciśnienie w gardzielu = inne rozdrobnienie mieszanki = gorsze spalanie i ryzyko przydławiania iskry = czwórkowanie = mniej mocy. Tak tak, wiem o dwusuwach więcej niż ci się wydaje :) Tutaj nie pomoże ustawianie iglicy czy regulacja paliwem wolnych obrotów. Trzeba dobrać nową dyszę do innych warunków pracy, a to nie jest takie łatwe...
sprawdz czujnik temperatury ,moze byc uszkodzony,np.sterownik "widzi''"80stopni i tak ustawia wolne obroty
Sprawdzić czy zamyka się ssanie - to chyba pierwsze co przychodzi na myśl. Potem pozostaje pełny przegląd gaźnika (ustawianie poziomu, czyszczenie, regulacja składu mieszanki i wolnych obrotów.
(at)psooya: w jaki sposób można wyregulować ten parownik? Jest tylko jedna śruba od regulacji wolnych obrotów - ustawiałem ją i testowałem w różnych wariantach przez ok. 2 tygodnie i teraz jest najbardziej optymalnie ustawiona ale mimo wszystko są problemy o których pisałem w pierwszym poście. Ponadto o jakich otworach piszesz? Jak to sprawdzić?
Gaźnik niemiecki z logo IFA. Śrubke ustawiałem na 2.5 obrotu od wkręconej na maxa.
Iglica i pływak w zasadzie nie mają nic do wolnych obrotów... do regulacji wolnych obrotów służą dwie śruby z boku gaźnika. Jedną (tą na środku) ustawia się pozycję spoczynkową przepustnicy ("suwaka") - czyli dopływ powietrza przy zamkniętym rol-gazie, a drugą dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów.
Gimak - jesteś pewien, że wolne obroty zależa tylko od śruby mosiężnej? Nie jestem, bo nie znam tego reduktora (nie montuje instalacji gazowych tylko je używam i te sam reguluję). Z tego co wyczytałem, jak są dwie śrubki, to jedna jest do ustawiania wolnych obrotów i nią się reguluje ilość gazu podawaną do silnika, gdy silnik stoi (po włączeniu zapłonu...
reduktor brc -wg instrukcji w tym reduktorze się nic nie reguluje Ale jaki reduktor BRC, bo typów jest sporo. Prawie każdy reduktor ma dwie śrubki do regulacji: 1) taka wystająca - regulacja wzbogacenia minimum, podaje gaz na wolnych obrotach bez udziału membran, ustawia się nią skład wolnych obrotów (u Ciebie na "oko", bo nie masz sondy). 2) od czułości...
regulator się ustawia odpowiednio.
Witam ! To prawda silniczka jako takiego się nie ustawia , ale zestyk wolnych obrotów jaknajbardziej. Jeżeli nie masz testerka do silniczków krokowych możesz użyć płaskiej baterii. Przyłożyć bateryjkę do dwóch górnych pinów silniczka tak aby się całkowicie cofnął. Między zderzakiem a zestykiem powinna być przerwa 0,5 mm.( po pokonaniu oporu sprężyny...
Każdy reduktor jest wstępnie ustawiony, odpalasz auto, rozgrzewasz, podłączasz komputer i ustawiasz tak, aby pozycja aktuatora na wolnych obrotach pracowała tak samo jak na obrotach około 2000-2500 rpm, jazda testowa i już
Masz na kole zamachowym nacięcie.Obróc wałem na biegu zaznacz białym markerem i ustaw na wolnych obrotach znak z odpiętym podciśnieniem z aparatu na strzałkę/blaszkę tak z 1cm w kierunku kabiny. Przy okazji sprawdź wężykiem i ustami czy membrana w siłowniku nie umarła bo to bolączka uno/tipo. http://www.fiatforum.com/panda-classic/2...
Silnik zawsze przy rozruchu powoduje szarpniecie, nie ma regulacji obrotów tylko jedzie na maxa 10 tys obrotów. Do małej wiertarki robiłem koledze układ który utrzymywał niskie obroty jałowo i zwiększał po pojawieniu się obciążenia, ustawiałeś wiertło na środek padu na wolnych, jak docisnąłeś obroty rosły. Zrobiłem dosyć skomplikowany sterownik, a...
Błędów brak. Kompresja, równa i wysoka 15,7. Iskra i paliwo jest.Niepokoi wysokie podciśnienie 660mb. Rozrząd 3 krotnie ustawiany. Jeśli odpali nie utrzymuje wolnych obrotów. Każde ruszenie pedału gazu dusi silnik. Czasem uda się utrzymać koło 2000 obrotów ale każde ruszenie pedałem dławi silnik. Układ krokowiec, linka. Macie jakieś rady?
ustawianie wolnych ustawianie obrotów polonez wolnych obrotów
rezystancja uzwoić pierwotny zegar regulator wlutować micra
Myszka w pilocie SHARP nie powiększa ekranu Podłączenie kolumn Schneider 90 LS do mini jack