ustawic zegar piekarniku

Znaleziono około 14 wyników dla: ustawic zegar piekarniku
Podstawowa forma zapytania: ustawić zegar piekarnik
  • Kuchenka Mastercook future M6E - Nie da się ustawic zegara.

    Dzięki informacji z forum (inny temat) od Bab57 udało mi się naprawić zegar sterujący piekarnika Mastercook u mojej rodzinki na wsi. W pobliżu nie ma żadnych sklepów z elektroniką ale Bob57 całkiem mnie natchnął :) Naprawa piekarnika w Ogartowie w dniu 2013.07.07 Naprawa zegara sterującego piekarnikiem...

    AGD Początkujący irekbielen   07 Lip 2013 15:47 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 25977
  • jak ustawic zegar kuchenka mastercook

    Ile jest przycisków? Ja sie na tym nie znam, wiem tylko jak jet u mnie. A że jest podobnie z piekarnikiem to jakoś automatycznie pomyslalem ze moze podobnie...

    AGD Początkujący pp1964   07 Sie 2009 17:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 62878
  • MASTERCOOK PIEKARNIK MF-196X - MRUGA WYSWIETLACZ I IKONKA WTYCZKI. STEROWNIK?

    Witam posiadam piekarnik MASTERCOOK: MODEL: MF-196X TYP: 1HV111X3 tak jak na filmiku zalaczonym - wyswietlacz mruga i ikonka wtyczki (sygnalizacja o braku zasilania, spadek???) 3 przyciski kazdy mozna wciskac nic nie daje. Mozna to obejsc i pokretlem ustawic na podwietlenie wnetrza nastepnie...

    AGD Użytkowy ...:::RoCkY:::...   22 Gru 2013 21:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 5493
  • amica piekarnik EBb2,8TpsKDpOSrL ze sterowaniem sensorowym

    :cry: witam mam problem z piekarnikiem a raczej sterowaniem sensorowym po wlaczeniu pozwala ustawic zegar i reaguje na sensory lecz po jakims czasie restartuje tak jakby zaniklo napiecie na 1s i pojawiaja sie migajace zera jesli ktos potrafi mi pomoc co ztym zrobic albo gdzie nabyc taka plytke...

    AGD Kuchnie zayzayer   08 Gru 2005 18:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3017
  • Instrukcja obsługi zegara pieca Privileg 6955 - poszukuję

    Posiadam piec Privileg 6955 i nie moge ustawic zegara i przez to wylacza mi piekarnik. Prosze o instrukcje obslugi. Moze ktos posiada taki piec to niech odpisze na forum.

    AGD Szukam ainule   02 Wrz 2012 09:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2974
  • kuchenka amica 601ge3 nie grzeje piekarnik

    dzieki za zainteresowanie . Juz wszystko wporządku. Trzeba bylo ustawic zegar, chociaz juz probowalem wczesniej. Zadzialalo dopiero drugiego dnia rano, ale do tej pory nie wiem czego. Pozdrawiam . Temat uwazam za zamkniety

    AGD Użytkowy korespo   31 Gru 2010 17:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5244
  • Mastercook - Wrozamet 3400

    Witam. mam problem z kuchenką Mastercook Wrozamet typ 3400, a mianowicie: Niestety niemam instrukcji do tej kuchenki i nieumniem ustawic zegara programatora i tak sie zastanawiam czy to niejest przyczyną tego że piekarnik wogóle nie grzeje. Za wszelkie wskazówki będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

    AGD Kuchnie pekon   24 Lis 2005 18:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 21988
  • Electrolux EOB 6630 K - poszukiwany serwsiant do piekarnika

    to pracuje prawidłowo czy nie działa nic ? generalnie w każdym piekarniku z zegarem cyfrowym należy najpierw ustawic prawidłową godzinę (np. po zaniku napięcia w sieci) inaczej nic się nie uruchomi. Jeśli po ustawieniu zegara nadal nie działa to uszkodzony jest najprawdopodobniej przekaźnik na zegarze. Pozdrawiam...

    Początkujący Naprawy Patryk L   19 Paź 2014 18:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1497
  • Amica 56CE3 - zegar w kuchence Amica 56CE3

    mam kuchenkę amica 56CE3, po wymianie regulatora temperatury w piekarniku bo grzał na maxa piekarnik w ogóle się nie zalącza i nie reagują przyciski na zegarze. Nie mozna ustawic godziny. Proszę o pomoc .

    AGD Kuchnie kawasaki450   05 Lut 2013 21:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4554
  • kuchenka mastercook nie dziala zegar

    mastercook wrozamet, a dokladnie jaki to model to nie wiem, dlatego zalaczylam zdjecie, jak to wyglada. :) Dodano po 2 dodam, ze nie dziala piekarnik, swieci sie tylko swiatlo.. zegar czesto sie resetowal, np jak wylaczali prad, ale dalo sie ustawic, a teraz nic.. Dodano po 11 umie ktos...

    AGD Początkujący Jarok   16 Lut 2013 15:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5904
  • Piekarnik FAGOR F6E X - problemy operacyjne

    Witam Uzywalem go od 5 lat i wszystko dzialalo prawidlowo. Od pewnego czasu zaczal sie wylaczac podczas pieczenia - sygnalizowal to krotkim sygnalem, wylaczeniem swiatla i miganiem obrazka zegara na wyswietlaczu. Kontynuowac pieczenie mozna po chwilowym przestawieniu obu galek na zero oraz jednoczesnym...

    AGD Kuchnie falco1   03 Lut 2011 12:50 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7439
  • Mastercook Elegance Nie dziala piekarnik

    Witam Mam problem z taką kuchenką Mastercook Elegance Nie działa mi w niej piekarnik Zegar mozna ustawic timer tez ale nie reaguje na zmiane temperatury Grzałki są zimne Wiatrak dmucha Brak wskazań temperatury Nie znam jej przeszłości bo co dopiero wynajełem tu mieszkanie i własciciel kazał mi naprawić...

    AGD Początkujący djkowal   26 Wrz 2008 14:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5809
  • mastercook mf-155 X ,uszkodzony piekarnik,nie ma reakcji

    Witam, mam problem z piekarnikiem mastercook, kiedy go włączam to nie reaguje, światło się nie zapala a grzałki nie grzeją po prostu cisza, zegar nie da sie ustawic,czas(godzina) leci szybko,zmienia sie zamiast co minute to co kilka sekund, alarm dziala, wyłacza sie wg ustawionego czasu.Czy jest szansa...

    AGD Użytkowy laurell   15 Sie 2013 13:06 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1347
  • typ3400 mastercook miga mi zegar

    miga mi zegar w kuchence i nie umie ustawic godziny zeby piekarnik grzał prosze o pomoc pozdrawiam

    AGD Użytkowy david-92   10 Sty 2012 14:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5277