Jak masz spięty silnik? przywrócił bym ustawienia fabryczne w falowniku i przeprowadził z manualem podstawową aplikację. Nie znam Danfosa ale zakładam że można w falowniku u/f bez enkodera ustawić. Sprawdź jeszcze rampy i częstotliwości graniczne bo bardzo wyje ten silnik jak być gdzieś złą wartość częstotliwości wpisał. No i jeszcze raz parametry silnika...
Generalnie wartość kąta wtrysku podczas tuningu jest modyfikowana prze z tunera. Ale dla silnika pracującego na biegu jałowym ustawienia powinny być fabryczne. Chodzi mi o to, że wartość w ustawieniach podstawowych w bloku 000 w 2 oknie powinna być właściwa dla danego typu silnika (przeważnie między 50-58) Pozdrawiam Repa
Witam wszystkich dyskutujących. Podłączyłem falownik do sieci, zadałem ustawienia fabryczne. Podłączyłem silnik do falownika i działa. Jak pisałem wcześniej, chciałem podnieść trochę obroty (ale nie odpowiadające 400Hz) i to się udało. Temat można zamknąć.
Witam, Aby przywrócić ustawienia fabryczne należy: 1. Parametr P0003 - poziom dostępu ustawić na 4 2. Parametr P0010 - ustawienie fabryczne na 30 3. Parametr P0970 - przywracanie ustawień fabrycznych na 1 Ustawiamy dane silnika z tabliczki znamionowej i wybieramy makro. Pozdrawiam :)
Z instrukcji wynika iż parametr P910 (local/remote mode) domyślnie ustawiony jest na 0 czyli sterowanie lokalne - klawiatura powinna działać, jeżeli falwnik posiada ustawienia fabryczne.
Kolego to co proponuje (at)popromienny wcale nie jest takie głupie, bo to co padają w instrukcjach obsługi (serwisowych) nie zawsze pasuje do realnych warunków w jakich urządzenie pracuje. Dam przykład: silnik zaburtowy do łodzi. Były zawsze od nowości problemy z jego odpaleniem i trochę dużo palił benzyny w stosunku do tego co podawał producent silnika....
Manual do tego falownika jest dostępny w sieci, po polsku. Przywróć ustawienia fabryczne, podepnij silnik i skorzystaj z podanego w instrukcji przykładu, wpisując parametry Twojego silnika. Nie ma siły, jeżeli wszystko jest sprawne, musi ruszyć :D
Podpinam się do postu. Mam ten sam falownik i podobny silnik jednak problem polega na tym że silnik przy niskich częstotliwościach (20Hz) jest mocny a przy 50 Hz wrzeciono można zatrzymać praktycznie ręką. Parametr P02 ustawiony na 200V, P03 na 40Hz, P04 na 180V. Przy ustawieniach fabrycznych silnik jest słaby w całym zakresie obrotów. Byłbym wdzięczny...
Spróbuj zatem zrobić Automatyczne dopasowanie do silnika (AMA). W instrukcji jest szczegółowa procedura Wychodzi na to że falownik jest ustawiony na inny silnik. Ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne i skonfiguruj ponownie
W niektórych falownikach(lenze 8200 vector) jest tzw.autoadaptacja, czyli falownik sprawdza sobie parametry silnika i nadpisuje ustawienia fabryczne. Pozdrawiam
Do silników bezszczotkowych zalecane pakiety to LiPo w zależności od pobieranego prądu muszą mieć określoną wydajność prądową podawaną oznaczeniem literą "C" na przykład 7,4V 5000mAh 40C. Standardowe pakiety NiMH są mało wydajne prądowo spadek napięcia przy większym obciążeniu jak szybki start modelu. Niektóre regulatory spadek napięcia sygnalizują...
Jeżeli jest to 2.0 Pb RFJ - sprawdzić ustawienie rozrządu , gdzieś na chomiku leży instrukcja serwisowa ustawienia rozrządu w tym silniku - poprawiona. W ustawieniu na fabryczne blokady występuje przesunięcie kola zmiennych faz i tak się dzieje właśnie jak opisujesz.
Witam, podstawowa sprawa, jeśli falownik wcześniej pracował z innym silnikiem w trybie wektorowym - należy przywrócić mu ustawienia fabryczne i spróbować uruchomić napęd w trybie skalarnym. W trybie tym nie wpisujemy żadnych danych silnika i nie uruchamiamy identyfikacji silnika bo nie ma takiej potrzeby i nic to nie wniesie. Jeśli silnik będzie pracował...
Powyzej, Trojan 12 podal metode regulacji. Jest ona pewna i jedyna mozliwa w warunkach amatorskich. Osobiscie stosuje ja do korekcji ustawien fabrycznych, bo kazdy silnikk jest inny i o innym stopniu zuzycia a ustawienia fabryczne, to srednia dla nowego silnika.
podaj jakie oznaczenie silnika!
Po wprowadzeniu nowego paliwa E10, niektórzy kierowcy także odczuli drobne różnice w pracy silnika, które znikały po zatankowaniu E5 98 oktanów. Między innymi drobne szarpnięcia, nierównomierność pracy silnika, elastyczność silnika, różnicę w zużyciu paliwa. Ja nie zauważyłem żadnej różnicy po wprowadzeniu E10. Silnik konstrukcyjnie przystosowany do...
Witam. Mam problem z wyżej wymienionym autem otóż po przygazowaniu powyżej 3000 obr zapala się kontrolka epc i kontrola trakcji, po diagnozie vagiem pojawia się błąd 17961-p1553 czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym odczyt poza zakresem napiszę co wymieniłem będzie łatwiej -zawór egr na nowy bo stary był zablokowany -wyczyściłem przepustnice -czujnik...
kasowałem błędy vcds ale powracają zrobic ustawienia fabryczne ecu?
mysle ze ciezko bedzie zapalić przy tak ustawionej dawce chyba od 3 do 7 sa fabryczne ustawienia
(at)rijkaard6 Falownik jest z wyjściem 3x400VAC, więc silnik musisz połączyć w gwiazdę. Jeśli chodzi o falownik to pierwsze co najlepiej zrobić to przywrócić ustawienia fabryczne i ustawić na nowo parametry.
Podłącz go bezpośrednio i zobacz czy jest sprawny. Przywróć ustawienia fabryczne falownika.
Witam, mam identyczny objaw w takim falowniku (obrusn 0,75kW typ PC 307N). Może kolega rozwiązał ten problem?. Żadnych błędów nie wyświetla, przywrócone ustawienia fabryczne a silnik nie rusza. Pozdrawiam Witam ponownie, w końcu udało się - na płycie mocy uszkodzony był opornik smd 10ohm, i wylały 2 kondensatory 100uF/25V, które były kiepskiej jakości...
Witam mam autko hpi baja z silnikiem 35cc I mam taki problem bo gaźnik jest ustawiony na fabryczne ustawienia ale po dodaniu gazu silnik nie ma siły ruszyć autkiem i gaśnie, dopiero jak je popchnę to jedzie ale slabo przyśpiesza , nic zblokowanie nie jest, jak mam ustawic gaźnik żeby działał prawidłowo kręciłem delikatnie iglicami ale nie wiele to pomagało,...
Witam, w ciągniku jak w temacie (silnik 675TA/HA) muszę zdemontować pompę wtryskową, proszę o pomoc w odszukaniu fabrycznych znaków/ustawienia GMP. Silnik taki sam jak w NH TM155.
Witam, centrala NICE A400 nie mogę zaprogramować. Po wciśnięciu przycisku PP oba skrzydła ruszają, po chwili jedno się zamyka i na tym koniec. Dioda mruga i nic się nie dzieje. Przywróciłem ustawienia fabryczne. Dodam, że przed fabrycznymi ustawieniami brama działała, lecz miała długie czasy pracy i silniki za długo buczały, pozdrawiam.
jak przywrócic ustawienia fabryczne do tych wtrysków?
Czy po wykonaniu autotuningu (H41=1) - falownik ma zapisane prawdopodobne parametry silnika (od H30...)?
Np. nie interesuje mnie jak można stuningować silnik. Czy żeby opisać ta stronkę potrzebne są mi informacje na temat tuningu? Czy żeby opisać ta śrubkę muszę wiedzieć jakie są jej ustawienia fabryczne? Podchodzę do silnika, którego nie znam i czy mogę wiedzieć co będzie się działo gdy pokręcę ta stronka. Poprostu ogólnie od czego to jest? Dodano po...
Dziękuję za zaangażowanie w mój problem spróbuję wprowadzić kod 32768 i zobaczę jak zareaguje silnik i wrócę do 32900 tak jak było prawie 160 tys.km. tak jeżdżę to może fabryczne ustawienia
Witam Czy wie ktoś jak przywrócić ustawienia fabryczne do bramy marki Hörmann d5000. Kolega odkręcił jeden silnik i otworzył drzwi, założyłem z powrotem i nie da się zamknąć, po wciśnięciu pilota zaświecą się dioda jak do zamknięcia, ale nie działa.
Witam Mam problem z silnikiem Astry, przy ustawieniu fabrycznym (aparat zapł.) silnik przy dodawaniu gazu dławi się strzelając w kolektor ssący, na zimnym silniku bardzo trudno się uruchamia, na wolnych obrotach jest idealnie. Po znacznym przyspieszeniu zapłonu ok. 10° auto zaczyna jeździć ale ma problem z wolnymi obrotami (nierówne) przy ruszaniu czasami...
Witam po dluższym czasie. Faktycznie, blokowało zmianę parametrow sygnal na x5/28. Pi odlaczeniu przewodu da sie zmienić parametry. Niestety po ustawieniu c0005=6000 silnik dalej się nie kreci. Wyglada na to, że jeszcze trzeba cos zmienić, niestety nie wiem juz co. Dodano po 49 Sprobowalem jeszcze inaczej. Zapisalem sobie ustawienia do wyswietlacza....
Kamera MiVue™ 798 Dual po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu trzeba na nowo ustawić język i strefę czasową, i dopiero wtedy zaczyna nagrywać. Wcześniej startowała automatycznie po uruchomieniu zapłonu. Przywracanie ustawień fabrycznych nic nie daje. Może ktoś pomóc?
Sprawa załatwiona! Przywróciłem ustawienia fabryczne, ustawiłem jeszcze raz parametry i silnik ruszył. Dzięki za info
Myślę, że nie warto zawracać sobie głowy trybem wektorowym przy wentylatorze. "wentylatorów z silnikami..." - mam nadzieję, że nie uruchamiasz kilku silników na jednym falowniku w trybie wektorowym? Jak masz dużo falowników i silników - jaki problem przepiąć i sprawdzić, czy problem jest w silniku, czy w falowniku? Przywrócić ustawienia fabryczne, f...
Kasowanie adaptacji robiło się na 2 sposoby, musisz doszukać ale jedna z nich to dwa razy wykasować błędy nawet jak ich nie ma, a drugie wchodzi się w ustawienia podstawowe wybiera kanał 0 i test bodajże. Szczelny masz dolot ? Pusta zakręcona butla z gazem ?
RC 8MHz/ CKDiv8 włączony; ustawienia fabryczne
Silik połączony w gwiazdę czy w trójkąt ma ciągle tę samą moc pod warunkiem ,że zasilimy go znamionowym napięciem do danego połączenia. Silniki współporacujące z falownikami mogą pracowac w gwiazdę. Jeśli na falowniku ustawiłeś stałą moc sprawdź na ile % jest ustawione przeciążenie. Często ustawienia fabryczne są na 5 %. Silniki można przeciążac do...
Witaj, rozumiem że silnik zmierzony i podłączony poprawnie? Złącze w tych wrzecionach ma 4 piny, łatwo o pomyłkę. Zaczął bym od ustawienia parametru P77 na wartość 54321, czyli reset do ustawień fabrycznych, następnie ustawienie wszystkich parametrów silnika, i zadawania prędkości. Z obecnego opisu ciężko coś jednoznacznie stwierdzić. W załączeniu wersja...
Witam Czy mógłby mi ktoś napisać jaka powinna być fabryczna odległość krańców blaszki pływaka od korpusu gaźnika w chińskim silniku rowerowym 48 cm ? Przelewał mi się gaźnik i silnik wolno schodził z wysokich obrotów, dlatego podgiąłem trochę blaszkę. Nie wiedziałem że nie powinno się tego robić na oko. Nie wiele to pomogło, ani nie dało jakiś negatywnych...
Nie doczytałeś do końca. Wszystkie regulatory i silniki powinny być tego samego typu. Natomiast jeden z nich (w prostych konstrukcjach) wykorzystuje się do zasilania odbiornika i elektroniki, co wymaga odłączenia przewodu plusowego od pozostałych regulatorów. W poważniejszych konstrukcjach, regulatory są identyczne, bo nie wykorzystuje się ich do zasilania...
Do programowania tego regulatora są dedykowane programatory, podłączany do komputera lub urządzenia mobilnego i regulatora oraz aplikacja. A co zabawniejsze... Wszystko jest opisane tutaj: https://www.skyrc.pl/skyrc-toro-ts-150a-... Na ustawieniach fabrycznych, silnik powinien pracować normalnie.
Jakieś zdjęcia lub rysunek obecnego podłączenia? Chociaż jeśli masz dźwięk tylko z radia to według mnie sprzęt do reklamacji. Spróbuj mu przywrócić ustawienia fabryczne,
Chyba dobrym wyborem byłby gaźnik "Pegaz" z "Junaka" lub Jkov 30 POH (pasował m.in. do "Syreny" i motopomp). Przy poprawnym ustawieniu spalanie będzie znacznie niższe od silnika na fabrycznym gaźniku NS-261. Inny gaźnik zagwarantuje także nieco prostszy rozruch (odpalanie). Oba są dostępne (także jeśli chodzi części) oraz nieźle opisane w sieci jeśli...
Próba odpalenia mojego gr. Scenica powoduje wygaszenie tablicy wskaźników oraz zresetowanie stanu licznika, oraz innych wskaźników do stanu początkowego ( fabryczne ustawienia ) . Po włączeniu silnika tablica się włącza i jest ok. Na początku gasło tylko rano na zimnym silniku, teraz nawet po długiej jeździe. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu....
Witam, mam problem z ustawieniami sew eurodrive mdx61b Docelowo ma on być sterowany analogowo +/-10V Po przywróceniu ustawień fabrycznych, wpisaniu wszystkich parametrów silnika i próbie ruszenia serwem, gwałtownie ono zerwie i sterownik wywala błąd n-control. Czy ma ktoś pomysł co może być jeszcze źle ustawione ?
witam 1.proponuje zresetować ustawienia centrali i powrócić do ustawień fabrycznych .2Sprawdzić kondensator.3Odpalić silnik na krótko z sieci nie zapominając o kondensatorze.
Witam Dziś zaczęły mi w mojej Cordobie w silniku 1,4 16v BBY falować obroty na biegu jałowym, spadają do 600 (silnik chce prawie zgasnąć), otwiera się na chwile przepustnica, obroty wzrastają i tak w kółku. Obroty falują też jak dodam gazu i trzymam pedał w jednej pozycji. W module silnika błędów brak jakichkolwiek. Przepustnica od góry czysta. Adaptacje...
Kolego tej jeden z najbardziej przyjaznych falowniki jakie znam. Przywrócić ustawienia fabryczne. Następnie z ręki wpisz parametry silnika, sygnał posiada S1 i falowniki ruszy. Sprawdź jeszcze czy 3 świt he maja odpowiednią pozycje. Pozdrawiam daro
Temat zamykam - przywrócone ustawienia fabryczne!:)
Hey, podaj numer fabryczny... trzeba sprawdzić ustawienia ilości kroków silnika krokowego. Delta na obiegu wtórnym wynosi 2K ? Bardzo mało... powinna być 3, 4 razy większa. Są filtry przed wymiennikami ? Pozdrawiam
Może spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne i ponów próbę.
Gaźnik jest wyregulowany? Nie chodzi tu o ustawienia fabryczne, które są wstępem do prawidłowej regulacji rozgrzanego silnika. Na pierwszym filmie nic nie widać poza napisami.
Witam. Zakupiłem sobie falownik z dość rozbudowanymi funkcjami seria 5001. Falownik używany lecz sprzedający zarzekał się ze sprawny, posiadał 3 sztuki i złapałem ten który wyglądał najlepiej. Po podłączeniu zasilania żadnych alarmów i błędów. Parametrem 620 przywróciłem ustawienia fabryczne i w quick menu wrowadziłem na szybko parametry silnika. Tryb...
Witam dziękuję wszystkim za pomocne odpowiedzi. I doszedłem do tego gdzie został popełniony błąd mianowicie falowniki nie zostały przestawione z fabrycznego 60Hz na 50Hz. Fabryczna częstotliwość 60Hz powodowała zbyt mała ilość napięcia wpływającego do silnika ( Praca silników była zmniejszona do 45Hz i 42.4Hz ) przez co zamiast otrzymywać ~200V w silniku...
witam odłącz akumulator na ok 10 - 15 min , wykasuje się komputeri ustawi na ustawienia fabryczne pozdrawiam
Niemieckie silniki mają na kole zamachowym znaki: OT, górny martwy punkt i PK do ustawienia pompy wtryskowej. Może być podziałka kątowa na kole z przodu silnika. Odszukaj fabryczne znaki.
Na samym ustawieniu konta synchronizacji i natężeniu paska rozrządu oraz regulacji popychaczy wtrysków spokojnie 2 l się traci. Chyba źle lekcje odrobiłeś. Pochwal się blokiem pomiarowym 4 silnika i kolorem spalin z rury wydechowej? Polecam ci temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ja mam silnik prawie 370 tys....
Mi dokładność "jak w zegarku" nie jest potrzebna i tak najprawdopodobniej dam krańcówkę. Jest to prosty posuw liniowy na pasku zębatym i silnik ma zakręcić wałem powiedzmy 20 obrotów w prawo, 5 w lewo, 20 w prawo i wrócić do pozycji wyjściowej tj. 35 w lewo. Czyli mogę podłączyć ten zasilacz i jeśli efekt będzie mnie zadowalał to mogę tak zostawić...
Emulator wtrysków jest, centralka stag i ten reduktor - to w sumie wszystko. Nie mam nic, co by związane było z lambdą - a przynajmniej nie kojarze, gdy ją oglądałem, więc tego jak jest ustawiona emulacja lambdy nie powiem. Mimo wszystko, nic podejrzanego się nie dzieje - check engine nie wyskakuje, nie krztusi się itp, więc myśle, że jest - gdyby nie...
Opel vectra A 2.0 c20en 115 KM posiadam program A MON, po połączeniu się z AL 700 nie mogę jednak dokonać kalibracji która polega na utrzymaniu obr powyżej 3000. zdaje sobie sprawę że do każdego silnika należy podchodzić indywidualnie, jednak ustawienia fabryczne AL 700 będę różnić sie o wiele bardziej niż ustawiania silników o podobnych parametrach
Mechanik przywrócił mapę do ustawień fabrycznych i silnik działa jak należy.
Witam! Posiadam falownik Micro Master 6SE3115-2CB40 1,1kW 650Hz, który nie pamięta ustawień. Po odłączeniu zasilania wszystkie ustawienia silnika zostają przywrócone do ustawień fabrycznych, poza tym nie reaguje na przycisk start, na wyświetlaczu wyświetla kreseczki, a na zaciski wyjściowe nie podaje nic (silnik nie startuje) czy istnieje możliwość...
Witam. Reset kompa to leczenie skutków a nie przyczyny złej pracy na PB. Reset należy zrobić tak:odłączyć klemę ujemną alumulatora na min 15 min. następnie założyć kleme spowrotem. Silnik powinien być mocno wychłodzony. Silnik uruchomić na PB ale nie dotykać pedału gazu aż osiągnie on temperaturę pracy i włączy się wentylator.to wszystko.Silnik będzie...
Zawory będą ok ponieważ nie klepią więc za luźne nie są a gdyby były za ciasne miałby problemy z odpalaniem na gorącym silniku a tak się nie dzieje ale jeszcze je sprawdzę dla świętego spokoju . Na fabrycznych ustawieniach silnik pracował fatalnie mimo ze na samym początku go zsynchronizowałem. Dopiero podkręcenie dawek paliwa przyniosło znaczną poprawę...
jedyne co można zrobić to nastawy podstawowe tz: powrócić do nastawów fabrycznych jeszcze pare, drobnych funkcji jakimi sa obroty silnika a co do zapłonu jeszcze sie niebawiłem bo niemiałem takiej potrzeby
niestety nie posiadam gg. Czy jest opcja żeby przywrucić ustawienia fabryczne tego falownika ?
Może czasy na drugim silniku poszły w maliny. Reset do ustawień fabrycznych polega na ustawieniu domyślych ustawień regulowanych - oraz skasowanie pamięci czasów, co automatycznie wymusza wykrywanie położeń skrajnych, a tego (czyli wykrywania czasów) nie da się zrealizować na silniczkach symulujących siłowniki z racji amperometrycznej zasady działania...
najprościej odłącz czujnik temperatury płynu sterownik włączy ustawienia fabryczne może pomóc
Fabrycznie ustawienia to powodują, ale jest możliwość ustawienia najlepiej kartą. Lub masz tak ustawiony trymer na aparaturze. https://obrazki.elektroda.pl/6995752300_...
wyłącznik silnikowy z możliwością ustawienia prądu 20A. Do tego jakaś obudowa, lub już w fabrycznej obudowie.
od dłuższego czasu mam problem Włącz FN=99 i przywróć ustawienia fabryczne.
Kupiłem w takim stanie. I nie wpadłem na to, że ktoś zmienił ustawienia fabryczne. Ja sam przy tym nic nie majstrowałem. Wymieniłem oleje i wszystkie filtry. Ale w każdym razie bardzo dziękuję. Zmniejszę do 7 bar.
edf turning 22260 3000kv 650w taki silnik i regulator 40 A samolotowy ale modelu nie znam po podłączeniu miernika to przejście na każdym z przewodów jest na silniku połączony z regulatorem bym dobrze a mimo to drgał dodając gazu potenciometrem to regulator się spalił Ja bym jednak sprawdził poprawność podłączenia. Być może któreś złącze było źle zlutowane...
W silniku wchodzisz w adaptacje, wybierasz kanał 00, testuj, zapisz, ok. Wprowadzenie wartości 000 (nic tam nie wpisujesz, program sam to wybierze) i zapisanie jej przywróci ustawienia fabryczne.
No to jak przywróciłeś ustawienia fabryczne, to teraz wpisz w jednofazowym Twerdzie częstotliwość bazową silnika 300Hz, a a tym zasilanym z 400V musisz wpisać 510Hz albo w inny sposób zbić napięcie końcowe. Częstotliwość docelowa zadana - w obu konfiguracjach 300Hz. W drugim przypadku napięcie wyjściowe będzie 230V(at)300Hz.
karb na bloku silnika i występ na kole zębatym wału nie są ,,znakami,, montażu paska, bo wykazują po ustawieniu DMP tłoka, to znaczy, że na moim kole wału nie ma żadnego znaku fabrycznego odnoszącego się ustawienia GMP tłoka na 1 cylindrze. Zdjęcie z opisem. Oznaczyłem markerem punkt, wszystko ustawione, pasek założony, kręci się wszystko bezkolizyjnie....
Mam manual, całą książkę po polsku. Piszesz o parametrach, zaczynając od 600... Co mam zmienić, ustawić? Przecież po ustawieniu fabrycznym powinno wszystko działać. Na panelu, jak i wyświetlaczu, widać, że reaguje pokazuje 1 i 2, jak się zdejmie blokadę napędu na 1.1X13 +24 V.
Pompa oraz wtryski niedługo pójdą do sprawdzenia. Znalazłem na zagranicznych stronach, że fabryczne ustawienie grupy 004 dla silnika ALH to 0.4 BTDC i w adaptacjach kod to 32768, a ja do tej pory miałem ustawienia w adaptacji kod 32900 i 1.8 BTDC. I tu moje pytanie czy wrócić do fabrycznego ustawienia na 0.4 BTDC, czy zostawić tak jak jest na 1.8 BTDC?...
Witam czy ktoś z kolegów może mi podpowiedzieć jak po kolei zaprogramować falownik typu WZ-CT1 (chiński) żeby współpracował z silnikiem 1,5kW. Niby mam instrukcję ale nadal silnik nie obraca się. W funkcji-P- ,jest tylko p-1, p-3, p-6 w funkcji-03- pokazuje błąd -derr- nie wiem co to oznacza, w inne ustawienia nie można wejść. Nawet jak po ustawieniach...
Trociny iglaste mokre plus pył plus dodatek wapna i otrąb pszennych Jak można falownik przywrócić do ustawień fabrycznych Może wtedy odblokują mi się ukryte ustawienia do które obecnie są niedostępne.... Dodano po 7 Pellet wychodzi super tylko silnik się grzeje Dołożyłem dodatkowy wentylator Jest lepiej ale szału nie ma 3h i gorący....
Czyli nie jest to wina przestawionego łańcuszka na pompie? Przypomnę, że na początku tuż po wymianie pompy, wszystko na znakach fabrycznych działało, ale po przejechaniu 50km, zaczął się cyrk, brak mocy, więc zmienili ustawienia, już nie na fabryczne, teraz losowo się zapala kontrolka silnika, dziś na zimnym silniku się pojawiała, oraz zawsze na wstrząsach....
Minimalne zmniejszenie przerwy, lekko przyspiesza zapłon więc przy opóźnionym może pomóc. Nie żebym się czepiał ale zapłonu świecą się nie reguluje, chcesz zmienić ustawienia fabryczne producenta? W silnikach o dużych stopniach sprężania przerwa powinna być mała 0,3-0,5 mm. Zbyt mała odległość prowadzi do mostkowania świecy. Wtedy to pomiędzy elektrodami...
Żadnych pinów nie potrzebujesz,vag com lub inne urządzenie diagnostyczne współpracujące z tym pojazdem 1 minuta pracy i wóz odjeżdża!Jeżeli byś chciał dopisać klucze to pin będzie potrzebny z zegarów.A tak to tylko adaptacje w kanale 00,-przywróć ustawienia fabryczne.
ma ustawienia rozruchowe :) całkowicie inny ont zapłonu, nie pobiera informacji z sondy lambda (chyba ta to sie pisze:P ) oraz kilku innych czujników :)
Dzięki,wiem,że dzięki blokadom można to zrobić,ale ich nie posiadam,dużo samochodów ma znaki na kołach pasowych,albo zamachowych,i tego nie mogę znaleźć w tym silniku.Pompę wtryskową można łatwo zablokować,gorzej z silnikiem.Nie wiem jak wygląda blokada silnika.Pewnie,żebym miał blokady wałków,toby silnik sam się ustawił na zblokowanie .Myślałem,że...
[quote="g107r"]A jaki to gaz ? Starsze gen czy sekwencja ? Jaka astra ? W starych F pewnie na to radą byłby reset sterownika silnika, przywrócenie ustawień do fabrycznych, skasowanie złych dostosowań podczas pracy na lpg, przy jej niewłaściwym ustawieniu, regulacji,, i tu poczytaj o wpływie emulacji sondy lambda na sterowniki benzynowe silnika. Astra...
Funkcja F700 - blokada zmiany nastaw sterownika, jeżeli jest na 1 musisz zmienić na 0 i dopiero będziesz mógł zmieniać pozostałe funkcje. Po tej zmianie wklepałem ustawienia fabryczne i dopiero zaczął działać. Następnie skonfigurowałem pod siebie.
Ustawienia są domyślne. Czyli fabryczne tak .Czy wartości dla parametrów 800 zostały dobrane prawidłowo.
Widzę, że próbujesz uruchomić urządzenie już skonfigurowane pod jakieś urządzenie. Skoro ma tobie tylko służyć najlepiej jak przywrócisz mu ustawienia fabryczne P0010=30 i P0970=1, wtedy już nie będziesz miał włączonego lotnego startu, ani innych podobnych niespodzianek.
Już wszystko wiem, dziękuje. A piła z ustawieniami fabrycznymi od nowości jest o troszkę słabsza, a po dotarciu i ustawienia gaźnika ostatecznie jej moc wzrośnie ? Czy jak to jest ?
Tak jak poprzednik napisał, sprawdź wydech, a co do ząbka na iglicy to czasami ustawienia fabryczne nie dają dobrego efektu. Zasugerowałem się fabrycznymi czyli 3 ząbek, dlatego też 1 ząbek może mieć różnice dla danego silnika bo jak wiemy każdy silnik działa na nieco innych ustawieniach , czyli każdy musi być inaczej dostrojony.
Witam koledzy mam problem z falownikiem VLT 3542 falownik o mocy 18kW ma problemy z ruszeniem silnika 11KW przy starcie silnika zaczyna piszczeć i szarpać na prawo i na lewo jak by nie mogł się zdecydować w którą stronę będzie się kręcił. Przy okazji po chwili na wyświetlaczu wyświetla alarm overcurrent Silnik pracuje normalnie wpięty bezpośrednio do...
Tak, resetowałem też kilka razy wszystkie ustawienia do fabrycznych (jednoczesne przyciśnięcie Menu, Data i Jog) i to nic nie dało.
Cześć. Astra I 1.4 8V C14NZ kombi. Szarpie silnikiem i dusi motor przy ściągnięciu nogi z gazu (odejmowanie gazu), rozpędza się płynnie, ale jak zmieniam biegi, 2, 3, 4 puszczę gaz aby wcisnąć sprzeglo to szarpie i się dusi. Taka sama sytuacja jak jadę na biegu, dodaję gaz, puszczam gaz to szarpie silnikiem. Jak wciskam pedał gazu na maksa to przymula....
Przemiennik MUSI być bezwzględnie podłączony do PE, zwłaszcza, gdy ma odsłonięte elementy metalowe, np. radiator. Tak samo silnik z niego zasilany. Podłączenie należy wykonać zgodnie z zamieszczonymi w dokumentacji schematami. Konfiguracja musi być przeprowadzona również poprawnie- przeczytaj instrukcję nawet kilka razy, zanim zaczniesz kopać zbyt głęboko...
W zasadzie bez obciążenia to nic na nic nie wpływa- przypina się silnik, z klawiatury start i zadawanie częstotliwości i silnik się kręci. Tylko przy ABB trochę musiałem doczytać, ale Omron to kaszka.. Porównałem fabryczne ustawienia Omron sysdrive z tym Live is Good, i jakoś nie widzę co można by zmienić jeszcze w parametrach.
Zrob screen z ustawień vesc tool. Możesz rownież przywrócić ustawienia fabryczne w vesc tool. Sprawdź jakie masz ustawienia w veac jeżeli chodzi i silnik itp. Skąd zamawiałeś vesc ? Hobby king ? Aliexpres maytech ? Czy może z esk8 ? W pierwszej kolejności przywróć ustawienia domyślne vesc i sorawdź parametry. Dodano po 42 Pisz o dalszych problemach...
Coś nowego w sprawie? mam podobny przypadek z tym wyświetlaczem. Po naciśnięciu przyspieszenia nie reaguje, pojawia się wykrzyknik na wyświetlaczu. Dziwi mnie ten symbol cegłówki nad baterią, co on oznacza? W mojej hulajnodze uszkodził się kondensator z przetwornicy 3,3V (nóżki od drgań się urwały) Delikatna dziura w drodze hulajnoga stanęła i nie wiem...
mhm. Tak już robiłem. Orientacyjnie do pełnego ruchu rolety potrzeba 6 obrotów wałka. Nie trzeba chyba wyjmować silnika - wystarczy odpiąć zapinki rolety (wałkiem wtedy kręcić można dowolnie silnikiem). Włączałem i wyłączałem, aż się zatrzymywał (jakby krańcowe ustawienia fabryczne) Natomiast do korekty działa tylko jedno pokrętło i to w jednym kierunku....
termet ustawienia fabryczne dahua ustawienia fabryczne motorola ustawienia fabryczne
kabel taśmowy pokrywa rozrządu oznaczenia neptun odchylać pionowy
majesty czujnik obniżenie napięcia rezystorem
Identyfikacja układu ATMLH 014 02B 1 9J5873A Atmel EEPROM ATMLH 014 02B 1 9J5873A - Identyfikacja i zastosowanie