Problem z wolnymi obrotami, zapalaniem może oznaczać konieczność wyregulowania luzów zaworowych.
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy analizator spalin . Natomiast jeśli chodzi...
Tam rozrząd ustawia się inaczej niż w skuterach. Magneto na znaku T a zębatka znakiem JL naprzeciw nadlewu w obudowie, z lewej strony. http://obrazki.elektroda.pl/4445293100_1...
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Witam. Mam problem z quadem 110. Rozrząd jest idealnie ustawiony, ale silnik nie chce zapalić i chodzi jakby na odwrót, bo strzela z gaźnika. Dowiedziałem się, że jest problem z wałkiem rozrządu. Teraz jak to ustawić, by to działało. Rozrząd kontroluje głównie 'fazy' otwierania i zamykania zaworów względem położenia tłoka/tłoków w cylindrze. Ponadto,...
Kolego ale tak jak mówiłem ze nawet jak przełożysz gaźnik to on wymaga i tak ponownej regulacji... Uwierz bo sam miałem ten problem i rozwiązałem go właśnie poprzez ustawienie gaźnika w serwisie.
Silnik to 2T czy 4T?
ewentualnie możesz delikatnie podkręcić obroty silnika na gaźniku, jednak nie za mocno, pamiętaj, że ostrze na biegu jałowym (bez gazu) nie może się obracać! Jeśli kosiarka jest nowa to fabrycznie ustawiono gaźnik na odpowiednim poziomie, także wszystko powinno być ok.
Jaki zapłon? Platynki czy elektronik? Słaba moc iskry, niski poziom paliwa w gaźniku, zapchana dysza główna. Zobacz co się dzieje jak dasz troszkę ssania, minimalnie.
Rycho T dał ci dokumentację do gaźnika Jawy TS. Pewnie nie zwrócił uwagi na rocznik - 1958. Dokumentacja na pewno przyda się innym. Lepiej przenieść ją do tematów podwieszonych. Z takim pływakiem daleko nie zajedziesz. "Tona" cyny. Musisz polutować pływak jeszcze raz usuwając wcześniej jej nadmiar, bo tak pływak tonie pod jej ciężarem i żadne regulacje...
cześć. Mam pytanie ogólne jak powinno się regulować gaźniki po rozebraniu na części pierwsze i poskładaniu od czego zacząć . Mam problem z synchronizacją bo nie wiem czy regulować przepustnice tak żeby podcisnienie bylo jak najwyższe czy jak najniższe i jak ma być ustawiona śruba wolnych obrotów regulacji. Nie wiem też jak wyregulować mieszankę. Motocykl...
Druga śrubka oznaczona H służy do ustawiania maksymalnych obrotów silnika i jej wkręcanie powoduje wzrost obrotów maksymalnych. Trzeba uważać aby nie przekroczyć górnej granicy obrotów dla silnika i nie zatrzeć go. Do regulacji jest niezbędny obrotomierz, ale w praktyce śrubka nie powinna był wykręcona mniej niż 3/4 obrotu jest to w miarę bezpieczne...
W takim razie będziesz miał problem z ustawieniem. Dźwignia, przy wyłączonym silniku, musi być tak ustawiona aby przepustnica była całkowicie otwarta. Po włączeniu silnika, regulator dąży do jej zamknięcia. Spróbuj tak, odkręć dźwignię, obróć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, aż do oporu. Załóż dźwignię (oś cały czas musi być przekręcona do oporu) załóż...
Podaj jaki silnik, jaki samochód. To może być prawie wszystko nawet Fiat 125p. Różnica w gaźnikach też jest spora.
Jeśli to Pa-1: http://66e7c982f37033281683-0e029a5c02f5... Silnik wg danych dla samochodu, jak nie znajdziesz to w poniedziałek coś poszukam. Nie ruszaj poziomu paliwa, bo musisz mieć specjalny króciec do ustawienia (gwint calowy).
A iglice w przepustnicy masz ustawioną na którym wycięciu?Miałem też problemy z wolnymi obrotami i okazało się że iglica była ustawiona za nisko.Podniosłem ją o jedno wycięcie wyżej i standartowo wyregulowałem obroty śrubkami na paliwie i powietrzu.
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
Siema , ostatnio męcze się z ustawieniem gaznika. Ustawiłem na postoju nie ma muła chwile pojezdziłem i na bardzo ciepłym silniku troche tego muła ma. Przykręciłem jeszcze i nie miał muła ale na zimnym gaśnie. Jak to dobrze ustawić aby na zimnym i ciepłym nie gasł i nie miał muła ?🤔
Witam forumowiczów. Mam problem z ustawieniem gaźnika w MZ ETZ 250, silnik odpala, jednak nie może wkręcić się na obroty. Próbowałem regulować gaźnik, lecz z marnym skutkiem, i pytanie co może być tego przyczyną lub gdzie w okolicach Krakowa mogę znaleźć fachowca, który pomoże mi rozwiązać ten problem. :?: :?: Za wszystkie pomocne odpowiedzi dziękuje.
Ustaw sobie obroty na obrotomierz. Jak np. ta pilarka ma maksymalne obroty 12000 to ustaw jej np 11000 na docieranie czyli wtedy wzbogacisz mieszankę. Do tego mieszankę 1:40 i wypał ze tak ze dwa baki paliwa i powinno być ok.
Cała do rozebrania ewidentnie coś poleciało (zabezpieczenie tłoka,koszyk łożyska,łożysko igiełkowe). Takie uszkodzenia są od za dużej ilości oleju. Tworzy się nagar odrywa i czasem złapie go w oknie wydechowym. To samo masz w cylindrze wokół otworu świecy. Odrap kawałek i sprawdź jaki jest twardy. Uszkodzenie takie jak na obrazkach to albo zagęszczony...
Benzyna w oleju to skutek nieszczelnego zaworka w gaźniku. Powodem wysokich obrotów pewnie jest złe ustawienie dźwigni przy gaźniku lub uszkodzony regulator obrotów. Daj zdjęcia tych dźwigni gaźnika.
L ustaw na 1 H ustaw bez kołka ryglującego na 1,5 Jak chodzi to regulujesz. Jak nie chodzi to szukaj usterek podanych przez 1234
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
ZielonyRaiderze co sprawdziłeś przed uruchomieniem -ustawienie zapłonu -przerywacz -gaźnik -świeca zapłonowa to te podstawowe...
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
Poczytaj o regulacji gaźnika, to na pewno nie jest tak że wykrecasz o tyle obrotów i koniec. To jest tzw ustawienie wstępne , teraz należy gaźnik do regulować do konkretnego silnika.
Sprawdź ustawienie gaźnika, Walbro wt -780 L=2+3/8 H=3+1/4
Zaobserwuj lampkę kontrolną ładowania akumulatora , przy prądnicy ma ona przy wolnych obrotach świecic dosyć jasno , ale tak aby silnik nie gasł. Jezeli masz alternator w/w lampka ma świecic na pograniczu gaśniecia i zarzenia się , również na takich obrotach aby silnik nie gasł gdy przechodzi z wysokich obrotów na wolne obroty. Precyzyjnie to możesz...
wiec tak trzeba zacząć czy masz nowszy gaźnik czy straszy nowsze były wyposażone w elektrozawór od biegu jałowego (dochodzi do gaźnika kabelek podłączony jest do elektrozaworu) bieg jałowy jest to praca silnika bez gazu czyli jak sobie stoi odpalony i pyrka tzn pracuje silnik a całe ustawianie gaźnika sprowadza sie do dwóch śrubek od biegu jałowego...
Airbox ma wpływ na podciśnienia w kanałach ssących i w gaźnikach, bez niego raczej nie odpali przy obecnej temperaturze powietrza, chyba że przysłonisz czyms częściowo wloty gaźników ale to partyzantka. Po to airbox i filtr powietrza są w motocyklu żeby były zamontowane
Jeśli mokra od paliwa to możliwe, że za bogato dostaje na chodzie jałowym. Sprawdź sobie ustawienie pływaka w gaźniku.
Zamieszczam fotki quad-a, kupiłem używany za 1600 zł., na liczniku 320km, wymieniłem klocki hamulcowe - tył, filtr powietrza, świece. I jest problem w dalszym ciągu z jego odpaleniem, jak jest zimny, ciepły pali bez problemu. http://obrazki.elektroda.net/23_12254898... http://obrazki.elektroda.net/3_122548988... http://obrazki.elektroda.net/35_12254899...
Za średnie obroty odpowiada ustawienie iglicy. Naturalnie gaźnik musi byc idealnie czysty z prawidłowym poziomem paliwa w komorze pływakowej. Membrana nie moze miec zadnych dziur ani pęknięć. Sprężynę na membranie dobrze założyłeś?
leci dym z wydechu Czyli mieszanka dociera do cylindra i się w nim spala. bo jest 13 bar Jest sprężana. Czyli cuda, tylko to nie Kosciół, a prosty silnik spalinowy. Masz trzy możliwe przyczyny: 1. Niewłaściwy skład mieszanki (ustawienie gaźnika). 2. Zbyt opóźniony zapłon do prawidłowej pracy silnika => zcięty klin na kole albo źle ustawiona cewka impulsatora....
Najkrócej i najprościej: Masz 2 śrubki, srebrną, radełkowaną do ustawienia wolnych obrotów i mniejszą, mosiężną do składu mieszanki. Uruchamiasz silnik i pozwalasz mu chwilę popracować aby złapał temperaturę, wykręcasz śrubę wolnych obrotów tak aby uzyskać jak najniższe, stabilne, następnie zaczynasz regulować śrubką składu mieszanki tak aby maksymalnie...
Ustawiałeś gaźniki pod wakuometrem ? Jest to przyrząd do synchronizacji gaźników. Dzięki niemu ustawisz także skład mieszanki.
A gaźniki ustawiłeś i zsynchronizowałeś? Tak jak instrukcja przewiduje?
Ustawiłem gaźnik
Wg. moich notatek: główna 130 iglicowa 70 rozruchowa 95 biegu jałowego 50 Masz za małą dyszę biegu jałowego. Ustaw poziom paliwa - obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=Hvi-T_D2... Generalnie jakość dysz współczesnych pozostawia wiele do życzenia. Kupowałem iglice w kilku miejscach ( nowe współczesne) i mają różne wymiary. Najlepiej kup używany...
Coś sie niby skrapla bo bak ci przecieka prawdopodobnie, na łączeniu kranika z bakiem jest uszczelka i ona może nie uszczelniać dobrze i cieknie lub wężyk na wlocie do gaźnika ma zbyt dużą srednicę, musiałbyś posprawdzać. Ja u siebie dałem zapinke iglicy na 1 rowek od góry i u mnie się poprawiło. Mogą być nieszczelności pomiedzy cylindrem a kolektorem...
Rodzaj obecnego paliwa nie powinno mieć znaczenia. Dla zabytkowego silnika znaczenie ma niski stopień sprężania (w obecnych czasach można zwiększyć, kwestia innego tłoka), odporność zaworów (gniazd, prowadnic) na benzynę bezołowiową i układu paliwowego na zawartość etanolu. Radziłbym sprawdzić czasy otwarcia/zamknięcia zaworów, kąt wyprzedzenia zapłonu...
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Masz tutaj jak to zrobić www.blackbears.ru/manual/files/Honda_XR6...
A więc zrobiłem tak jak napisałeś ustawiłem tak gaźnik i teraz to w ogóle nie chce odpalić odpaliła i gasnir od razu po 1 sekundzie dosłownie
Witam serdecznie. Przedwczoraj nowy moduł CDI już przyszedł. Mówiąc nowy trochę przesadziłem-taki sam typ modułu, tylko że ten pracuje. Jak długo? Nie wiem, zobaczymy :) Nadal silnik na dotarciu więc mam pytanie: czy prędkość regulować manetką gazu i mieć gaźnik otwarty na maksa czy może manetka gazu na maksa ale gaźnik prawie zamknięty? Chodzi mi o...
Witam wszystkich jak ustawić gaźnik przy quad smc 170 na licencji hondy pacząc od tyłu po prawej stronie jest jedna regulacja na krzyżak nie wiem czy to od mieszanki czy powietrza pomożecie?
Dobrze ustawiłeś gaźnik? Może trzeba wymienić dysze na większą, bo dostaje za mało paliwa
iskra w porządku. Nawet nie reaguje na żadne ustawienie gaźnika. Może zmienię moduł i dam odp czy pomogło.
Jeżeli kicha w gaźnik to zapłon jest za wczesny
Witam. Rozrząd ustawiasz na znaki. Zarówno na dużym jak i na małym kole masz znaki i na te znaki ustawiasz. Zazwyczaj jest to nacięcie, kreska lub kropka. Czy zawór ssący się domyka?
W tym filmiku znajdziesz odpowiedź, mam nadziejẹ że to Ci pomoże. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Strzelanie z gaźnika świadczy o zbyt wczesnym zapłonie, samo ustawienie gaźnika nic do tego nie ma.
Możliwe że gaźnik ma nie do końca dobrze wyregulowany skład mieszanki biegu jałowego. Nie można ustawić obrotów biegu jałowego zgodnie ze serwisówką — na zimnym ma za niskie obroty, a na rozgrzanym silniku za wysokie. Tak jakby był wyregulowany za ubogo. Tylko że jakiś skośnooki członek w fabryce „Hujai” ustawił gaźnik na stałe. Dysza regulacyjna z...
Miałem kiedys coś takiego dwa razy i pomogło ustawienie zaplonu.
Kompresja, ciśnienie w skrzyni korbowej, gaźnik, i jego ustawienie, paliwo. Zapłon instalacja. Więc wszystko do sprawdzenia. Zwłaszcza jak nie masz słuch, węchu i doświadczenia. AFR też się przydaje jak się nie znasz.
Witam.Pięknie pieje ten kogut :)) Kolego,gaźnik na pewno do regulacji,zapłon...pewnie wystarczy wyczyścić i wyregulować.Ale na pewno zwróć uwagę na uszczczelniacze wału i łożyska.Ja wymieniłbym je bez względu na stan. Dodano po 8 Sprawa druga..pokombinuj nad innymi ustawieniami gaźnika,ale uważaj żeby nie przekroczyć obrotów maksymalnych bo ją zatrzesz.Pilarka...
Naprawić silnik. Ten remont to na czym polegał. Na przewietrzeniu części? Sprawdź luzy zaworowe, kompresję i ustawienie gaźnika. Bo na razie to nie wiadomo co? A sporo do sprawdzenia.
Witam, jak wyregulować gaźnik w skuterze Romet 777 GY6 139QMB? AI: Czy masz jakieś konkretne objawy problemów z pracą silnika (np. gaśnięcie, nierówna praca, trudności z odpalaniem), czy chcesz po prostu przeprowadzić standardową regulację gaźnika? Tak, chcę wyregulować od podstaw gaźnik. AI: Czy gaźnik był już wcześniej regulowany lub wymieniany, czy...
Mówisz , że ustawiłeś gaźnik fabrycznie , a czy złożyłeś wszystko fabrycznie ?? Tu wychodzi , że dostaje ogromną dawkę paliwa . Tu powinien być spełniony 1 warunek . Stosunek paliwo-powietrze 1:14 . :|
Witajcie. Ustawiłem gaźnik. Temat zamykam, problem rozwiązałęm. Dziękuje wszystkim za pomoc.
Miałem taki sam problem. Silnik się grzał, ogień z gaźnika, strzały z tłumika. Luzy zaworowe idealne. Pomogła wymiana gaźnika na nowy, czyszczenie gaźnika niewiele dało.
Kolega AAnnddrrzzeejj ma 100% racji, choć nie wytłumaczył Ci o co chodzi. Ja też nie będę tłumaczył, bo zajęło by to dużo miejsca, a i tak przy Twojej wiedzy, Ci nie pomoże. Uwierz na słowo! Wcześniejszych doradców odeślij! Nie zmieniaj położenia zapinki iglicy! Najpierw pojeździj trochę i potem na podstawie koloru izolatora świecy możesz podejmować...
Motocykl posiadam już parę lat i nie było większego problemu z gaźnikami. Serwis gaźników i zaworów był 3 lata temu. Świece , filtry mam wymienione. Jedyny powód dla jakiego postanowiłem zrobić synchro to to ,że moto podczas pierwszej przejażdżki w tym sezonie czasem z niższych obrotów reaguje leniwie na odkręcenie manetki, tzn. z lekkim zastanowieniem...
Fiat + aisan = katastrofa Niech ci ustawią gaźnik, ale porządnie!! Te gaźniki nie były dobrze ustawione już jak auto z fabryki wyjechało :)
Jak 4T, to obowiązkowo luzy zaworowe do sprawdzenia/regulacji.
Gaz jak odpalam mam zamknięty. Iglica jest ustawiona w połowie. Gaźnika nie regulowałem. A jak sprawdzić czy powietrze dociera do gaźnika ? Filtra powietrza nie mam założonego. Ale jak kopie już trochę to wylatuje paliwo do wylotu do gaźnika.
Sprawdź ustawienie gaźnika,zapłon,kolor i stan świecy, szczelność cylinder kartery,cylinder głowica, simeringi na wale może ciągnie ci lewe powietrze lub olej przez nie.
Zapłon ustawiony, gaźnik wyczyszczony zostało jeszcze go ustawienie ale pali od pierwszego. Wyszedł inny kwiatek jak wciskam sprzęgło to słyszę jakieś tarcie - szuranie może ktoś podpowiedzieć co jest nie tak i jak to naprawić?
Nigdy nie byłem zwolennikiem jazdy na kropelce tylko dawałem silnikowi tyle papu żeby był zadowolony. Po przeglądach technicznych, na których 1 czy dwa poprawiono mi ustawienie gaźnika na analizatorze spalin musialem mu właśnie troszkę dodać bo trudno było jeździć w zakresie wolne-średnie(analizator spalin).Później przed przeglądem ustawialem właśnie...
Kupiłem olej Stihl i mam problem, po wymianie oleju piła dławi się tzn. jak wcisnę cały gaz to muli i po chwili wchodzi, a jak powoli to normalnie. Myślicie, że ustawienie gaźnika pomoże tylko? Już próbowałem.
Swoje działania powinieneś rozpocząć od wymiany świecy, potem sprawdzenie/ustawienie luzów zaworowych. Być może tu jest, a raczej była, przyczyna. Mokra świeca, po iluś walkach z odpaleniem, prawie na pewno ma przebicia. Teraz dobrze przedmuchaj silnik bez świecy, żeby usunąć skutki zalania i próbuj na nowej świecy. Grzebiąc z gaźniku wprowadziłeś wiele...
Szczelina na pewno jest mała,daj dobre świece o odpowiedniej ciepłocie (to ma znaczenie).Ważne jest chłodzenie silnika,ustawienie gaźnika,prawidłowy luz zaworowy i wiele innych czynników.
Skoro kolega ma ten sam model i jemu śmiga, to podmieńcie gaźniki. Zobaczysz efekt.
Na filmie widać, że tylny zawias dobija do końca? Złe ustawienie? Silnik zasilany gaźnikiem?
Trochę tych maszyn też zrobiłem i widzę że zrobiłeś prawie wszystko co możliwe. Pytanie > czy silnik został dobrze uszczelniony na składaniu? Jest ogólnie jeszcze trzy opcje: 1.rozszczelnienie silnika -brak podciśnienia na gaźnik-lub w zależności od modelu zatkany osobny kanał do podciśnienia (np.uszczelką). 2.zużyte membrany w gaźniku-nie pompuję paliwa...
Witaj Ta dźwignia to regulator obrotów. Poczytaj tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Dziękuję za odpowiedź i zainteresowanie się tematem. Otóż czyściłem i ustawiłem gaźnik i nic to nie dało. Na początku myślałem że to filtr ale nie ponieważ kupiłem nowy i są te same objawy.
Dobrze dziękuję za szybką odpowiedź :-D Dodano po 32 A jakie ustawienie gaźnika dla takiej przechodzonej już nieco piły? :-)
Sprawdź, czy silnik będzie chodzić, jak mu będziesz podawać podawać paliwo z zewnątrz. Użyj jakiegoś sprayu. Czy ruszanie prętem łączącym gaźnik z regulatorem coś daje? Czy po rozbiórce ustawiłeś gaźnik do nastaw fabrycznych?
Witam mam autko hpi baja z silnikiem 35cc I mam taki problem bo gaźnik jest ustawiony na fabryczne ustawienia ale po dodaniu gazu silnik nie ma siły ruszyć autkiem i gaśnie, dopiero jak je popchnę to jedzie ale slabo przyśpiesza , nic zblokowanie nie jest, jak mam ustawic gaźnik żeby działał prawidłowo kręciłem delikatnie iglicami ale nie wiele to pomagało,...
Znalazłem instrukcję serwisową w jęyku ang. Powinno wystarczyć https://www.mymowerparts.com/pdf/Kawasak...
No to pozostaje gaźnik.Na ktorym wycieciu masz ustawioną iglice?Zdejmij też rurke paliwową z gaźnika i zobacz czy paliwo leci jak należy(czasami zatyka się kranik - sprawdz odstojnik).I sprawdz jeszcze filtr powietrza.
A ustawiłeś gaźnik? wykręć po 1,5 obrotu obie dysze, śrubkę T wkręć do oporu i wykręć 2 obroty. i zobacz jak się będzie zachowywać po odpaleniu.
Pływak równolegle do płaszczyzny komory pływakowej.
Gaźnik wyczyścić, sprawdzić ustawienie zaworów, skontrolować świecę zapłonową, upewnić sie czy paliwo bez problemu płynie do gaźnika.
Należałoby zacząć od podstaw, czyli od zbadania w jakim stanie znajduje się silnik. Ustawienie gaźnika "książkowo" nie jest zawsze optymalym zakresem regulacji. Ponadto każdą regulację gaźnika należy przeprowadzać wyłącznie na silniku w dobrym stanie technicznym, przy szczelnym wydechu i prawidłwo działającym układzie zapłonowym.
zbyt bogata mieszanka, jak masz mozliwosc zmniejsz na iglicy ustawienie.
Poszukaj temat wałkowany setki razy.
Jeśli świeca jest czarna świadczy to o złym spalaniu mieszanki paliwowo powietrznej sprawdź ustawienie gaźnika iglicy oraz sprawność elektro zaworu ssania pokusił bym się o ustawienie zaworów i sprawdzenie uszczelniaczy zaworów Dodano po 6 I co sprawdziłes to co ci kazałem?
Zapłon ustawiony 2,5mm przed gmp, zresztą przed remontem sprzęgła chodziła pięknie więc czemu nagle ustawienie gaźnika by mu szkodziło? Jak sądzisz może mu brakować prądu tylko w tym zakresie 1-3 tyś obrotów a w reszcie być ok?
Cześć , rownie dobrze zła synchronizacja , skorodowane połączenia masowe/plusowe, rozrusznik oraz nie własciwe ustawienie gaźnika. Zdejmij czapke , ustaw rozrząd na znaki ,pozniej luzy nastepnie gdy tam bedzie porządek , przepatrz / wyczyść punkty styków ( pomierz rezystancje przewodzenia poszeczgólnych przewodow idacych do rozrusznika). Wczesniej rownież...
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Witam, mam traktorek kosiarkę z silnikiem Briggs 12hp. Nie mogę ustawić gaźnika, silnik chodzi nierówno, a świeca jest zakonczona na czarno. Co zrobić?
Po pierwsze Aisan to Japońska firma, a po drugie ustawienie gaźnika w CC700 nie jest tajemną sztuką. wystarczy analizator spalin ,multimetr i śrubokręt. Proponuję zbadać skład spalin, celem sprawdzenia czy mieszanka ma stosunek stechiometryczny i właściwie działa sonda lambda. Dobrze wyregulowany Aisan to perła (mój CC spala 3,5l na trasie, w mieście...
Ustawienie gaźnika nie powinno mieć wpływu na spalanie gazu. Sprawdź jedynie czy nie łapie lewego powietrza. Kurde 11 litrów LPG - nie śmierdzi gazem podczas jazdy w kabinie albo poza autem ?
na starym wariatorze miałem już to nowe sprzęgło i jeździł normalnie, dopiero po zmianie wariatora na nowy zwiększyły się obroty więc ustawiłem gaźnik ale to nic nie dało bo itak muszę dać cały gaz żeby ruszył, stare rolki są 15x12 a w nowym war są 19x15,5 chyba że mogę stare założyć tylko do testu chyba nic się nie stanie?
Poczytaj a się wszystkiego dowiesz http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/find.ph... Jak będziesz miał jakąś nieszczelność na uszczelniaczach lub gdzie indziej to nie ustawisz gaźnika.
Zaworek iglicowy sprawdzałem, poziom paliwa nie bardzo wiem jak sprawdzić. Regulować próbowałem. Uszczelka jest w trochę kiepskim stanie zamówiłem nową. Jak mogę sprawdzić poziom paliwa? jest może jakieś wstępne ustawienie gaźnika do regulacji?
Posiadam gaźnik Mikuni, oczywiście wydech sportowy, Technigas, sportowy wariator, rolki 4,5 g, cylinder dokładnie ma 72 cm3.
briggs ustawienie gaźnika skuter ustawienie gaźnika ustawienie gaźnika pilarki
zasilacz kondensator 10000uf naprawa kosiarki silnik pompy hydroforowej
delete override firmware toshiba
Cztery gwiazdki na dekoderze i brak reakcji na pilota - co robić? Błąd T420 w wózku Linde T20 AP - diagnostyka i rozwiązania