Wskazanie będzie działać, trzeba założyć normalny czujnik 0-90Ω, i przeprogramować centralkę, co do obrotów to jeżeli są niższe na gazie to radziłbym zajrzeć i skontrolować ustawienie instalacji, przy prawidłowym ustawieniu obroty powinny być takie same jak na benzynie.
Jeżeli masz smykałkę do mechaniki i jakie takie warunki (garaż) to możesz zrobić to sam. Nic skomplikowanego. Zwrócić tylko uwagę na kolejność demontażu, żeby w odwrotnej kolejności po wymyciu (lub wymianie membran zmontować. Po założeniu do instalacji ustawić śrubą ciśnienie gazu. Ja sobie ustawiłem na 1.6atm. To cała filozofia. Zestaw naprawczy możesz...
No ale ja im tylko zgłosiłem taki problem bo myślałem ze to ma wpływ . To oni odrazu zaczęli tam kręcić tymi ustawieniami .
Jak ktoś dobrze ją ustawił to już tam nic nie trzeba będzie ustawiać nigdy. Problemy zaczynają się od parownika. Często zaciera się sworzeń od regulacji ciśnienia. Podobają mi się wtryski, mam u siebie auto które zrobiło 200 000 bez ich wymiany.
Wynika z tego, że masz instalację w miarę sprawną więc zacznij od podstaw czyli ustawienie zapłonu, przewody WN, świece - przerwa generalnie cały układ WN. Nie piszesz jakie autko więc trudno podać coś konkretnego
Jeżeli obroty masz na 1000, to sterownik pewnie odczytuje "brudne" obroty, czyli sygnał jest czymś zakłócony, lub masz wpięty generator obrotów, możesz to sprawdzić wpisując w zakładce Sensors, parametr RPM_fac cyfrę 2,(teraz masz 13 lub 0) wtedy na obrotomierzu w programie pojawią się rzeczywiste odczyty sterownika, zasadniczo wyłączenie tej nie ma...
Moze I 2 bary ale z tego co widziałem jak mechanik regulowal na początku to jak ustawił 2.2 to mówił ze jest idealnie . Ok mam już manometr , tylko brakuje mi trojnik a żeby się wpiąć w instalację
Jeżeli w momencie przełączenia na gaz, na manometrze nie ma skoków ciśnienia, to bez podglądu w programie diagnostycznym trudno będzie postawić jednoznaczną diagnozę. Może prins ma jeszcze mapy ustawione pod zepsute wtryski i trzeba odłączyć akumulator albo pojeździć na benzynie żeby dostał nowe ustawienia. Prins nie ma żadnych map. Niesprawne wtryskiwacze...
musze sie pobawić z tym odpowietrzaniem, moze uda mi sie odwrócić parownik bo widze ze to trochę trudna sprawa, co do softu to kiedyś mi w kielcach zmieniali tzn wgrywali w tzw serwisie prinsa ale raz ze to nie tania sprawa a dwa ze do kielc kawałek spory mam, rozwiąże ten zapowietrzony parownik a potem sie zobaczy no niestety nic to nie dało, zrobiłem...
aklo , zerknij na to co posłałem Ci na PW (długi tekst). Ja na twoim miejscu na próbę ustawiłbym parametry tak jak są u mnie i zobaczył co się będzie działo.
Ja nie musiałem sugerować specowi i z nim dyskutować, bo sam wyczyściłem reduktor. Może się kazać, że będzie potrzebny zestaw naprawczy, jak membrana(y, mogą być dwie) będą zesztywniałe, u mnie nie było takiej potrzeby. Przy czyszczeniu należy zwrócić szczególną uwagę na czystość otworu tulei pod trzpień i samego trzpienia jak i gniazda w którym chodzi...
Witam, z góry proszę piszących, o nie wypowiadanie się nie znając tematu, bo pytania o dysze i ustawianie map w instalacji Prinsa są co najmniej śmieszne, a niektóre wypowiedzi mogą doprowadzić do nieprzyjemnych konsekwencji zamiast rozwiązania problemu. Dwa pytania do autora tematu: - jaka wersja programu jest używana do obsługi instalacji, -czy jest...
To żeby ciśnienie ustawić zgodnie ze sztuką, to trzeba mieć program diagnostyczny do danej instalacji (w tym przypadku do prins'a), a nie każdy gazownik go ma. Powiem jak ja to zrobiłem nie mając programu. Dużo wcześniej, aby obserwować jak się zmienia ciśnienie gazu w instalacji, zamontowałem sobie manometr na przewodzie gazowym po reduktorze, więc...
auto ma założoną instalację od 2006 Prins - kupiony w 2013 roku do tego czasu wymieniony reduktor w marcu. Auto zaczęło szarpać nie wchodziło na obroty przy dodaniu gazu bardzo wolno rozpędzał się i dławił (wymieniony został katalizator - rozsypany ) objawy ustapiły ale na PB na LPG dalej problem. A z jakiego powodu był wymieniany reduktor i na jaki?...
cisnienie przestawilem poniewaz po regeneracji reduktora mialem ustawione "na oko" Więc ustaw je tak jak napisałem. jakie paramery podac do ewentualnej dyskusji? rozumiem ze odczytac je na wolnych obrotach i przy rozgrzanym silniku Parametry, o których pisałem, żeby sobie spisać, to te które są wymienione w tym temacie w 7 poście. One są wprowadzone...
a jak w VSI to pewnie kolega gimak podpowie. Nie za bardzo, bo z taką sytuacją się nie spotkałem w mojej instalacji, ale powiem jak ja bym tego byka brał za rogi. Pytanie czy chodzi o silnik wolnossący, bo z turbo nie mam żadnych praktycznych doświadczeń. Zadnych błędów. Komp pokazuje ze gaz jest ciagle w trybie "stand by". Z tego wnioskuję, że kolega...
Trochę się zagalopowałem z tym sprawdzaniem manometru, bo go osadziłem na kleju i mam problem z jego wykręceniem, a jestem poza domem i nie chciałbym w razie późniejszej nieszczelności wracać na benzynie. Jestem pewny, że ciśnienie pokazywane w programie diagnostycznym jest ciśnieniem rzeczywistym i nie uwzględnia podciśnienia w kolektorze, bo gdyby...
Witam.Proponował bym udać się do serwisu i rozwiązać problem z sondą i o ile dobrze pamiętam to jest tam sonda szerokopasmowa[pomimo czterech przewodów i standardowych kolorów kabli]Bardzo często padała i jest dość droga[problem z zmiennikiem].Co do instalacji to musisz się liczyć z dość częstą i drogą regulacją zaworów.Koszt szklanki ;od 60zł.Cała...
Witaj, wg mnie instalacja staga jest lepsza od kme, więc polecam staga. Jeśli chcesz mieć mało problemów z gazem to BRC albo Prins, tyle że tankowanie przy tych instalacjach tylko dobrego gazu. Jak założysz staga z reguktorem tomasetto alaska lub wzmocniony artic do tego dodasz listwy hana lub tansze ale tez dobre REGa to bedziesz zadowolony, najwazniejsze...
Zmiany spróbuj wprowadzać w ten sposób: najeżdżasz myszą na pole z nazwą parametru który chcesz zmienić, klikasz szybko dwa razy. Na ekranie wyskakuje okno, w którym wpisujesz wartość parametru, którą chcesz wprowadzić i naciskasz enter (return). Po chwili nowa wartość powinna pojawić się w polu obok nazwy parametru. Swoją drogą to musi kolega mieć...
"do powiedzenia odnosnie gazu maja posiadacze "traktorów" i aut tylko z PB" Akurat kolego dino777 użytkuje auta na lpg od 11lat i przechodziłem przez 2generacje (lovato), 3generacje (necam), a obecnie od 6 lat prins w audi, ktore samemu dostrajalem żeby byla ustawiona jak najlepiej bo jak mi fachowcy ustawili to korekty dlugie miałem ok -7.8 . Jak zrobiliście...
Czemu pytasz, ten kto montował instalację tego nie zrobił? To żadna filozofia. Trzeba wprowadzić dane dotyczące silnika: ilość bloków (sond lambda przed katem), ilość cylindrów, typ zastosowanych sond lambda (zakres napięciowy) oraz dane elementów instalacji gazowej: zastosowany czujnik ciśnienia gazu. Te dane powinien wprowadzić monter instalujący...
Zakupiłem interfejs na USB,aby nie bawić się w klucze itd. Mam do niego sterownik,aby rzekomo pracował,zrobiłem jak sprzedający opisał: 1.Zainstalowałem sterownik do USB z podpiętym Interfejsem 2.Wpisałem dane w instalacji podane na płytce ( takie same znalazłem też na Elektrodzie ), instalacja przeszła 3.Odpaliłem program,aby sprawdzić jaki COM pokaże...
W którym miejscu widać tę radykalną korektę? Na którym obrazku. http://obrazki.elektroda.pl/4335040800_1... par. 06. chwilowa korekta wtrysku-Bank1 (STFT) = 21.1% par. 07. korekta wtrysku-Bank1 (LTFT) = 24.2% Te parametry wg mnie są skrajnie wysokie i to oznacza, że czas wyliczony przez ECU jest wydłużany (wskazania 1 sondy lambda)...
Do meganki nie potrzeba lubryfikacji te silniki maja trwale glowice moja ma 200 tys na gazie a w sumie 360 tys przebiegu i nie zuzywa nic oleju Dobrze te silniki wspolpracuja nawet na valtekach zwyklych czerwonych szybkie wtryski sa lepsze ale to nie silnik full group by to bylo wymogiem do dobrej pracy dobra konfiguracja do tego auta to: Stag /Kme...
Czy mogło zmienić się ciśnienie w reduktorze i czy to może mieć wpływ na spalanie? Moim zdaniem nie. Z moich obserwacji mojej instalacji, zmiana ciśnienia spowoduje tylko zmianę parametru LPG_cor i na spalanie gazu nie ma wpływu. Ja rozebrałem reduktor na czynniki pierwsze i po złożeniu przy pomocy manometru ustawiłem ciśnienie takie jakie było przed...
Witam. Mój samochód to VW BORA 99r. 1.6 sr 101km. Instalacja prins vsi 2, niebieskie wtryski. Przez 3 lata nie miałem nic zmieniane programie prinsa. Od ok. roku jest problem z przejściem z pb na lpg na zimnym silniku na postoju lub przy dojeździe do skrzyżowaniu kiedy akurat chce przejść na gaz. Na ciepłym silniku jest okey. Co roku robiona regeneracja...
witam dołożę swoje pięć groszy do tematu z doświadczenia wiem, jak niektórzy mechanicy czyszczą reduktory i powiem, że nie robią tego sumiennie przy czyszczeniu reduktora prins należy, prócz komór rozprężania lpg, zwrócić uwagę na kanał, między elektrozaworem, a tłoczkiem tam, wbrew pozorom lubią gromadzić się różne zanieczyszczenia, które nieusunięte...
Też mam sekwencję OMVL, nie wiem czy z literą N. Na razie nie miałem z nią żadnych kłopotów. Natomiast na sekwencji Prins zaraz po wymianie membran, po czterech dniach wróciły te same niedomagania. Co tam było nie wiem, bo to serwis w okresie gwarancji się tym bawił i robił z tego tajemnicę. Po gwarancji po ok 5-6tys. od wymiany znowu instalacja zaczęła...
Włączam się do dyskusji mądrzejszy o jeden rok. Wyżej pisałem, że mam dwa samochody megankę z Dream xxi i corollę z Prinsem. Oba samochody mają przebieg na gazie w przybliżeniu 83 tys.km. Jak są ustawione instalację odnośnie przełączania pisałem wyżej. Z meganką dotychczas totalnie żadnych problemów. Natomiast w corolli w ciągu ostatnich trzech miesięcy...
Byłem u dwóch mechaników, którzy mają inne diagnozy. Obaj podłączyli pod komputer była przejażdżka, byli świadkami tego problemu. Dla ścisłości - to byli mechanicy czy gazownicy, i byli świadkami, mieli wtedy podpięte komputery i widzieli zachowanie się instalacji w momencie wystąpienia tego problemu? Mam Prinsa od 11 lat i chyba mogę powiedzieć, że...
co do podpięcia do komputera to ostatni gazownik zasugerował wymianę baterii w module co kosztuje 200 zł Jak wyżej zauważono, trochę za skąpy opis sytuacji. Mam Prinsa, ale nic nie wiem o jakiejś baterii w module. a przed ostatni gazownik cały czas mówił o sondzie lambda Wtedy wg mnie silnik też szwankowałby również na benzynie. bo przy laptopie jak...
Mam taką instalację w Toyocie Yaris (przebieg 120 000 na gazie) i ... zacząłem sie nią bawić. Technicznie instalacja jest w idealnym stanie, reduktor po regeneracji, trzyma ciśnienie idealnie, wtryski po czyszczeniu w myjce ultradźwiękowej, pali mało, żadnych błędów w ECU, etc. Były problemy przy przełączaniu z benzyny na gaz, szczególnie na zimnym...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... To są identyczne objawy.Ale reduktor u mnie jest po regeneracji.Oczywiscie wyczyszczony z tego szlamu co w nim był.Czy w ciągu 1,5 miesiaca znowu się zabrudził ?No i u mnie gaśnie a nie przechodzi na benzyne.I tu jest problem. Kolego, ja po takich chimerach dokładnie wymyłem reduktor i po zamontowaniu...
Instalacja prins przebieg okolo 80tys , silnik 200km turbo . Mam pytanie dotyczace cisnienia , max jakie moge ustawic to 1.85 , wiecej sie nieda ale podczas jazdy cisnienie rosnie nawet do 3,5 . Dzieje sie to przy wcisnieciu pedalu gazu ,Czy to normalne. Auto chodzi rewelacyjnie po malych korektach w ustawieniach wydaje sie byc mocniejsze niz na PB...
Bo jak byłem na badaniach technicznych i tam popytałem to okazuje się że membrany z czasem twardnieją, więc wymieniłem, śrubę skręciłem na max docisku i ciśnienie mam 3.5 bara, ale gaz nie chodzi. Moze nie tyle same membrany twardnieją, co pokrywają się warstwą jakby nagaru i to daje taki efekt. Przy ciśnieniu 3.5 bara do przełączenia nie dojdzie,...
Wystarczy sprawdzić parownik 90% usterek w tych instalacjach. Wymienić membrany i rozwiercić na fi 3,3-3,4 otwór do popychacza regulującego ciśnienie. A wskazania to można ustawić na zbiorniku i zrobi to każdy gazownik.
Widzę po postach, że się orientujesz w temacie Prinsa Jeżeli czytałeś moje posty, to powinieneś w nich wyczytać, że nie jestem instalatorem instalacji gazowych, a jedynie użytkownikiem (zadowolonym) tej instalacji. Moja wiedza na temat tej instalacji to ogólnie dostępny opis zasady działania Prinsa, lektura forum i własne wnioski wyciągnięte z lektury...
Witam wszystkich kolegów! Nie odzywałem sie długo ale przez ten okres testowałem auto w/g wskazówek strazakusa. Wygląda na to że ta metoda okazała się skuteczna, autko przechodzi na LPG bez problemów. CZYLI > CZYŚCIMY PRZEPUSTNICĘ> DZIEKI kolego STRAZAKUS !!! Mam pewne wątpliwości czy akurat czyszczenie przepustnicy pomogło, bo na takiej samej zasadzie...
Witam, numerów kodów nie pamiątam ale jeden dotyczył zbyt niskiego ciśnienia, a drugi cos zwiazane z nieprawidłowymi wartościami elektrycznymi. Przy ostatniej wizycie je wykasował. twierdził, że było zbyt niskie ciśnienie gazu podawane na wtryskiwacze z drugim wyjął złącze na jednym z filtrów gazowych i złącze od komputera samochodu. Przemył złącza,...
Program który urzywałem do Hyundaia to CASCADE. Nie znam tego programu, ale nie jest to program diagnostyczny do instalacji gazowej i nie daje wglądu w to co widzi sterownik gazowy. Obwiniam za to instalacje LPG. Daje krótsze czasy wtrysku i sterowniki benzyny zapisuje to w swojej mapie i jak go odpalę zimnego to daje za mało paliwa przez te 30s do...
Ja bym założył BRC PLUG&DRIVE na 2 reduktorach BRC 1500 lub jednym BRC MAX (napewno obsłuży te 388KM) koszt takiej instalacji to max 5000zł masz 2 lata gwarancji bez limitów kilometrów i gwarancje w wiekszych miastach calej Polski. Wtryskiwacze BRC sa niezawodne a co najważniejsze odporne na zanieczyszczony gaz w Polsce. Jeśli chodzi o STAGa 300 mysle...
Po pierwsze witam całą Społeczność elektrody, na różne tematy wiele się tu już dowiedziałem. Wreszcie dokonałem też rejestracji, bo nie mogłem odszukać rozwiązania. Poza tym może przyszłości uda mi się podzielić pewnymi swoimi doświadczeniami. Mam Opla Fronterę B 2.2 z instalacją VSI Prins. Od ponad roku zwalczam różne usterki, bo okoliczni gazownicy...
Piszesz że wymieniłeś czujnik ciśnienia. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu jest zintegrowany i jest w obudowie filtra gazu. Nie rozbierałem go, ale wydaje mi się że działa na zasadzie mostka, bo między wszystkimi czterema końcówkami jest przejście. Próbowałem dojść, zmieniając ciśnienie na listwie, które końcówki są od czujnika ciśnienia, ale zmian...
Ja bym się martwił bardziej tym, żeby wybrać właściwy warsztat, który by tą instalacje starannie zamontował i umiał ją ustawić. Co do instalacji dla mnie ważne jest aby wszystkie elementy były z jednej stajni (dobrane przez producenta instalacji i oprogramowania), osobiście polecam instalację Prins.
Jeśli ktoś jest w stanie podać mi jakieś przybliżone parametry ustawienia dla Mojego auta Vectra B 1,8poj. 116KM X18XEV Wyczytałem, że reguluje się na zasadzie prób i błędów, bo każde auto pracuje inaczej na tych samych ustawieniach Ale na jakie ustawienia mam zwrócić szczególną uwagę Nie wiem jaką masz wersję oprogramowania kompa gazowego, ale jak...
Samochód toyota corolla 1,4 VVTI. Trochę poczytałem o tych parametrach i mam prośbę o "luk" na te moje ustawienia bo chyba w kilku przypadkach trzeba je podstroić. Sytuacja jest taka, że na zimnym silniku ciężko przełącza się na gaz. Czasami następuje przekroczenie ciśnienia w parowniku i "wywala" z niego gaz. Jak ciepły to wszystko jest OK, przełącza...
Witam Jak w temacie mam problem z instalacją☻. Po regeneracji reduktora chciałbym ponownie ustawić wszystko od początku. Piszę z prośbą do forumowiczów, żeby ktoś udostępnił parametry bazowe instalacji Prins dla silnika 2.6 V6 ABC. Silniki były montowane w Audi 100, Audi 80, Audi A4. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Interfejs od 3 lat jest dostępny na allegro, co do softu trzeba kod i będzie działać. Regulacja jest dość ciężka ale soft ma parę fajnych ukrytych opcji. Problemem instalacji w naszym kraju jest zanieczyszczenie gazu i zacinanie się regulacji ciśnienia w parowniku. Raz ustawiona dobrze instalacja nie wymaga żadnych korekt, jedynie ustawienia ciśnienia...
Hmm to nie chodzi o spaliny lecz samo ustawienie, mało kto to potrafi zrobić porządnie. Znam przypadek samochodu audi a4 1.8T do której została założona instalacja prinsa i od momentu założenia wyskakiwał błąd małej sprawności kata, błąd pojawiał się tylko na lpg. Kat został zmieniony na nowy oryginalny i po 30km znowu błąd kata, znowu nie sprawny?....
A nie jest przypadkiem tak że Prins dawkuje paliwo na podstawie czasu wtrysku z kompa benzynowego i ciśnienia gazu na listwie (filtrze fazy lotnej) a pozostałe na podstawie własnej mapy ustawionej przez gazownika? Czy w tej sytuacji komp gazowy steruje tez wyprzedzeniem zapłonu czy tylko czasem wtrysku?
Soft jest robiony pod konkretny model auta, niczego się tam nie ustawia. To jest gotowy, kompletny zestaw, dedykowany pod konkretne auto.
Nie wiem jak jest z tym usypianiem sterowników LPG w innych instalacjach poza OMVL Dream XXI N i Prinsem, bo w wymienionych czegoś takiego nie ma. Obydwa sterowniki podczas postoju pobierają ok. 60 mA. Problemy z akumulatorem u mnie pojawiły się gdy po przejściu na emeryturę zacząłem mniej jeździć. Problem ten potęguje też to, że obecnie ciepłe alternatory...
Wg mnie, diabeł (prins) nie jest taki straszny, jak go malują. Jest o wiele mniej skomplikowany, od tych wysublimowanych marketingowo innych instalacji IV generacji i przez to mniej awaryjny i w zasadzie bezobsługowy, poza okresową wymianą filtrów gazowych i jak się ma pecha trafić na zasyfiony gaz, to czyszczenie reduktora. Dla mnie prostszy jest właśnie...
Na początek uściślijmy, instalacja gazowa to Prince, czy Prins VSI. Prince nie znam, natomiast Prins VSI mam w corolli i coś na jej temat wiem i w tym temacie mogę się wypowiadać. Ja w opisywanej sytuacji sprawdziłbym, jak wygląda wykres sondy widziany przez sterownik benzynowy. W VSI ten błąd (konkretnie jaki jest kod tego błędu?), może być wynikiem...
Podejrzewam, że sekwencyjny wtrysk benzyny, plastikowy kolektor ssący - więc radziłbym instalację IV generacji (sekwencyjną) i raczej markową, nie składak. Jaką, to już Twój wybór - ważne, żeby była założona i ustawiona starannie, bo to później procentuje nie ma problemów) i później dostęp do kumatego serwisu. Ja eksploatuję dwie sekwencje OMVL i PRINS...
Dziś założyłem manometr i przy pierwszej próbie gdy powien się przełączyć na gaz ciśnienie wynosiło 2.3 bara Jak na wskazanie manometru to za wysoko. Do wskazania manometru trzeba dołożyć 1 bar - czyli ciśnienie wskazywane przez program diagnostyczny byłoby 3.3 bara. Nic innego nie pozostaje jak zainteresować się reduktorem. Jak duży przebieg reduktora,...
Witam ponownie, Kupiłem nowy komputer,,i mechanik od lpg schował go do filtra powietrza,,tam będzie mu chłodniej ,,,,ale problem z zapalaniem kontrolek na przełączniku występuje nadal nie jest to taki sam objaw (tak mi się wydaje) bo przed wymianą komputera na przełączniku świeciło się praktycznie non-stop kontorlki od lpg i benzyny ,a przy dojeżdżaniu...
Prins to cały zestaw - sterownik, reduktor i wtryski (KEIHIN), więc sterownik ma na stałe "zamapowaną" charakterystykę wtryskiwaczy To się zgadza, że to jest zestaw wzajemnie dobrany. Co do map zaszytych w sterowniku gazowym nie podejmuję polemiki, bo na tyle Prinsa nie znam. W ASO Toyoty przy rozmowie przed montażem Prinsa, to właśnie podkreślali...
Brakuje jeszcze 40% które realizuje sterownik gazu. Jestem tylko użytkownikiem dwóch sekwencyjnych instalacji gazowych, więc wszystkiego nie wiem. Ale wiem, że sterowniki Prins VSI potrzebuje sygnału czujnika temperatury reduktora (ustalenia momentu przełączenia na gaz), sygnał obrotów (że wał silnika się kręci), sygnału (wartości) ciśnienia i temperatury...
dobrać odpowiednie nawiertki i podmienić stare gniazda wtryskiwaczy w kolektorze. NIe powinno byc z tym żadnych problemów. Dodano po 37 Mam wrażenie,że to falowanie które pojawia się na lpg może wynikać z jakiejś lewizny w kolektorze ssącym - TYLKO SKĄD ? Miałem już nadzieję, że to wtrysk ale wyniki pokazują, że pracują wszystkie równo./ śrubę reduktora...
Witam, to jest moje gniazdo diagnostyczne w Chrysler Voyager 98r 2.4 instalacja Prins I (po wymianie reduktora i filtrów w zakładzie pan powiedział mi, że zapomniał sprawdzić czy ma takie interfejsy i teraz nic nie może ustawić a próbował z interfejsem 4 PIN może nie potrafił podłączyć) Dodano po 7 http://obrazki.elektroda.pl/4109242900_1...
Prins proponuje emulator temp. dla silników vagowskich z mechanicznym termostatem gdzie w fazie nagrzewania mieszanka jest wzbogacana. Emulator stale emuluje temp. 95stC. Załóżmy że ustawiamy temp. przełączania na gaz 30stC więc silnik może mieć wtedy około 40-45stC. Emulowanie temp. 95stC w momencie gdy silnik ma temp. 40-45st nie jest chyba niczym...
Kupa bzdur... Po pierwsze w załączniku w pierwszym poście jest opisane wpięcie się w czujnik dla wskaźnika temperatury który nie ma kompletnie żadnego wpływu na pracę silnika. Po drugie silnikiem AKL steruje Simos, wiec "zimny VAG" go w ogóle nie dotyczy. Problem istnieje w niektórych Motronic-ach. A tu to po prostu niekompetencja gazownika że sobie...
Kolego yaaro mam instalację Prinsa oraz programy diagnostyczne, ale nie widzę w nich dostępu do jakichkolwiek korekt. W związku z tym mam pytanie jak uzyskać do nich dostęp - dla podglądu, bo instalacja na razie spisuje się bardzo dobrze i nie zamierzam nic w niej zmieniać. Intryguje mnie natomiast ta sprawa. Chodzi o chwilowe spalanie pokazywane przez...
instalacji prins instrukcja instalacji prins schemat instalacji prins
szukanie stacji radiowych vaillant histereza onkyo podłączyć bluetooth
alarm pilot proxima pilot proxima
Głośniki w telewizorze LG 32LB1R - specyfikacja Tranzystor SMD z oznaczeniem A6 - identyfikacja