Co wy wypisujecie ldw502 ma pompowtryski, po drugie podstawa to ich ustawienie i ustawienie nastawnika dawki. Oraz sprawna pompa zasilajaca.
W tych modelach zatykał się wężyk idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowywania na nadkolu lub padał sam ten czujnik. Sprawdź ten wężyk potem odłącz i przejedź sie bez czy jest różnica czy to samo,jak bedzie słabszy to masz dobre jesli nie bedzie różnicy to tam tkwi usterka. Jest jeszcze ustawienie nastawnika w pompie jeśli bedzie nieprawidłowe...
Z tego, co pamiętam, ciśnienie doładowania w OM 642 w aucie Sprinter W906 wynosiło około 2 bar. Powodów zbyt niskiego ciśnienia może być kilka, najczęściej nieszczelność w układzie dolotowym oraz złe ustawienie nastawnika w turbinie. Przy nieprofesjonalnej regeneracji ta druga opcja jest jak najbardziej prawdopodobna.
CHyba to są dwa inne przypadki bo jeden chodzi o ustawienie nastawnika pompy (np po uszczelnieniu) a kolega matthew pisze o korekcji w ustawieniu w sterowniku.
Przepływka ok. Zostaje dawka paliwa, ustawienie nastawnika oraz początek otwarcia wtrysku. Dla wszelkiej pewności wtrysk pilotujacy przydało by się podmienić.
Ustawienie nastawnika bez kompa to prawie nierealne.
no właśnie a jak ustawisz nastawnik na wysoką dawke to jest lepiej?
Zrobiłem Wnioski: Nastawnik musi być z podobnej pompy Zmieniłem ustawienie"potencjometru" w nastawniku aby na włączonym zapłonie napiecie było 0,720 (zmierzyłem w innej pompie) . Teraz jest ok dało sie ustawić a sterownik sie nie czepia.
cudaniewidy w bmw 318tds też tak mi się stało rozłożyłem pompę złożyłem jeszcze raz poprawnie i autko reagowało na gaz potem zostało tylko ustawienie nastawnika i wszystko ok
Jeśli chodzi o czyszczenie to w ultradźwiękach i sprężonym powietrzem z frakcją lżejszą od ropy. Rdzeń względem cewki jest symetrycznie do ustawienia użyłem szczelinomierzy aby szczelina była równa. Maże zwiększyć wartość na 0,78v. Następne to 0,78V czym doprecyzować ustawienie V na nastawniku np. 0,75V?
Po regeneracji turbiny auto słabo jedzie. Turbina bardzo wolno wstaje. Jak bez testera ustawić prawidłowo nastawnik turbiny?.Auto Touareg 3.0 TDI CAS 08r. Czy wartości procentowe Open/Closed sa poprawne? Gdzieś wyczytałem , ze powinny być w zakresie 16%-84% .Czy to może powodować takie objawy? Próbuję ustalić co jest przyczyna bo człowiek od regeneracji...
Tak tylko się zapytam rozrząd dobrze ustawiony? Koło na pompie blokuję się sworzniem a wał ma znak - oczko na obudowie skrzyni biegów. Jeżeli kąt wtrysku jest rozjechany tak jak u Ciebie to są wtedy problemy. Bardzo ważna jest też dawka paliwa a dawkę ustawisz nastawnikiem. Zbyt mała dawka to wtedy ciężko pali. Przed wymianą tej uszczelki pod nastawnikiem...
BMW 2.5 TDS 1997r jak ustawic nastawnik w pompie wtryskowej? Chodzi tu o ustawienie elementu ktory zmienia indukcje ktora wykorzystuje ECU. Przykrecony srubka TORX15 ,wewnatrz nastawnika pompy. Ustawianie czujnika przesuwu RSW .
Witam pytanie dotyczy nastawnika w nieszczęsnej tds-ie czy jest jakaś metoda,procedura,sposób na ustawienie tego prawidłowo. Carsoft nie pokazuje mi life data i nie mam napięcia nastawnika. Sprawdzałem potencjometr w nastawniku i jest w dobrym stanie -nie wytarty, ale co jakiś czas potyrpuje silnikiem i przy ruszaniu lubi zgasnąć myśle że to będzie...
A ustawiłeś ten nastawnik czy na pałę przykręciłeś?Układ paliwowy drożny?Rozrząd jak tam?
1.Próbowałem podłączyć ongrid- nie wystartował 2.W opcjach ustawień ma -praca niezależna 50Hz-ustawienie nastawników np.E0 też nie pracuje 3.Brak komunikacji Dlatego wydaje mi się ,że najlepiej by go było zresetować do ustawień fabrycznych(o ile nie jest uszkodzony i jak bym wiedział jak to zrobić)
Okazało się, że objawy, które opisałem wcześniej po „niby” czyszczeniu nastawnika były przyczyną nie ustawienia vagiem po montażu nastawnika. Elektryk ustawił nastawnik według parametrów, które nie wiem skąd wziął. Z tego, co wiem powinien, zczytac nastawnik vagiem przed rozebraniem i po montaży ustawić te same parametry. Efekt jest taki...
Jak go ustawie na wolnych obrotach ok. 1000 dodaje gazu a ślnik niechce wskoczyć w obroty Dodano po 15 Zmieniłem silnik wymieniłem uszczelki przy pompie paliwowej bo sączyła mi się ropa na gurnej części pompy zaznaczyłem sobie ustawienie nastawnika na pompie złożyłem wykasowałem błąd gazu miał swoje obroty, jak wciskam gaz to nie wchodzi w wyższe obroty....
Witam, poszukaj w necie tematu "ustawienie nastawnika pompy" nie napisałeś co dokładnie dokręciłeś, tak czy siak, koszt oryginalnych uszczelek bosch to 30pln, na wymianę i regulacje dawki proponuje udać sie do warsztatu mającego pojęcie o TDI, ustawią dawkę przy pomocy VAG-a. co do samej kontrolki dziwna sprawa wiec VAG wyjaśni co się dzieje... pozdr
Czy może ktoś się spotkał lub miał podobne uszkodzenie częstościomierza w ZPFM-3. Pokazuje 1/5 częstotliwości oraz 1/5 częstotliwości ustawionej na nastawniku. Podłączając do gniazda ,,A’’ np. generator o częstotliwości 10Mz wyświetla 2MHz. Gdy ustawię na nastawniku częstotliwość 145MHz włączę synchronizację i ustawię częstotliwość na przystawce...
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
Sam się ustawiał po zdjęciu zasilania. Zresztą regulacja luzu pomiędzy trzpieniem nastawnika a dźwignią przepustnicy to była fikcja, ekwilibrystyką było ruszyć ten wkręt na dźwigni, zaś zabawy zasilaczem i takie ustawienie nadążnika nastawnika aby ustawić odpowiedni luz to była sztuka dla sztuki. Generalnie podstawą w tym modelu (system A2.2) jak i...
Autko odstawione do diesel serwisu, martwie sie bardzo, bo jeszcze nie korzystalem z ich uslug. Mam nadzieje ze dadza rade Auto juz wrocilo z naprawy, zostalo wykonane czyszczenie i ustawienie nastawnika pompy. Jezdzi sie o niebo lepiej, aczkolwiek delikatne skoki jeszcze sa odczuwalne, mechanik jednak twierdzi ze ktos musial juz tak troche czasu jezdzic...
witam poszukuję prostego schematu przedstawiającego to co na obrazku. ustawiam przełącznikiem obrotowym np na 4 kropkę i chce aby silnik z zamocowanym takim samym nastawnikiem ustawił się w tej pozycji co ustawiłem na nastawniku. układ ma być zasilany napięciem 12V i po odłączeniu zasilania i po ponownym pojawieniu się zasilania ostatnia pozycja ma...
Według mnie (może się mylę) ale mając vcds żadne czujniki zegarowe itp. nie jest potrzebne , kąta wtrysku nie ruszali bo i jak to mieli zrobić to ustawia się przy montażu pompy i koryguje według vcds i tym vcds trzeba sprawdzić dawkę paliwa jaką ustawili po wymianie nastawnika grupa pomiarowa 001
Wszystko jest na youtube. :> Slabo szukales. Dopisz sobie czyszczenie nastawnika oraz afn ustawienie dawki. To wyjasni twoje pytania. Tej specjalnej nasadki nie musisz kupowac. Wystarczy nabic zwykla 7.
Witam! Problem Ke-jet z gazem to stały temat problem jest bardzo szeroki a usterki mogą pojawić się w wielu miejscach jadnocześnie z wyniku strzału na gazie, który kiedyś musi wystąpić a który w tych systemach jest bardzo szkodliwy.Szukanie przyczyny zaczynam od 1.szczelonść układu sącego 2.klapa spiętrzająca w przepły. 3.styk biegu jałowego i fulgazu...
Witam, zauważyłem wyciek z pompy w swoim aucie. Cieknie spod nastawnika. Przymierzam się do samodzielnego uszczelnienia, zakupiłem już komplet orginalnych uszczelek. Wiem, że bardzo ważne jest ponowne precyzyjne ustawienie nastawnika na pompie. Zamierzam sobie dokładnie zaznaczyć jego pozycję przed demontarzem, ale chciałbym tez dokładnie odczytać parametry...
Kanał 001 wodzu, nastawnik zrobi "bzzzzz" i już. Silnik ma byc zgaszony. Na zapalonym w kanale 001 robisz ustawienie KWZ
Dzięki za podpowiedzi,EGR sprawdzony,kąt wtrysku ustawiony,węże od internista niby sprawdzał i są całe,proponuje mi jeszcze ustawienie dawki paliwa nastawnikiem,co o tym sądzicie,dodam że nastawnik jeszcze nie ruszany od nowości.
Jeżeli chodzi o ustawienie dawki na nastawniku to w stopniu zadowalającym ogarnoł to cdif,w 318 i 325 tds.Może szału nie ma ale dawke i napięcie widzi.
Czytałem, tylko, że wizyta w ASO u mnie pewnie skończy się wymianą całego turbo, czyli ponad 2 tysiące. A czytałem na forach, że wymieniają same nastawniki, tylko nie ma nigdzie w jaki sposób je ustawili...
Można odrysować nastawnik rysikiem i ustawić mniej więcej tak samo i dojechać na ustawienie dawki. Jeśli masz błąd z nastawnika to sprawdź czy ten pierścionek swobodnie się porusza w pompie. Jak ma przycięcia to koszt naprawy przekracza wartość używanej pompy.
ustawiłem mniej więcej nastawnik tak że odpala dobrze wchodzi na obroty ale jest kolejny zonk nie równo chodzi trzęsie całym samochodem i niewiem co z tym problemem zrobić, ma ktoś może jakiś sposób na to?
Ja bym na twoim miejscu sprawdził mechanikę, nastawnik zmiennych faz i ustawienie rozrządu. Miałem takie coś w audi że przez zepsuty nastawnik i wyciagniety łańcuch wyrzucalo błąd wypadania zaplonow.
Jak wspomniałem wyżej za szarpanie przy przyśpieszaniu w 320 CDI 3.0 V6 odpowiada nastawnik turbiny oraz czujnik ciśnienia spalin.To jest pewne. Polecam wymienić obie rzeczy jednocześnie by mieć spokój. JEDNAK JEST BARDZO WAŻNA SPRAWA!!! o której nie wspomniałem wcześniej. Mianowicie jeżeli kupujemy nowy lub używany nastawnik to konieczne jest ustawienie...
Poszukał bym przy kącie wtrysku Może coś się poluzowało i żyje własnym życiem pompa(masz regulację na kółkó czy pompą kręcisz?) Tą dawkę to nastawnikiem zmieniał? i na jaką ustawił? Rozumiem że nastawnik dokręcony dobrze jest, jak się okaże że możesz go przestawić to odpalaj auto tylko we dwójkę żeby jeden mógł go zadusić biegiem jak by szału diesla...
Panowie. Na wolnych jest ok. Może uznacie,że się nie znam. Zrobiłem tak: Dałem obroty na 3.3 tys. Zaznaczyłem na nastawniku geometrii turbiny w jakim położeniu si e znajduje (falując). Zdjąłem przewód podciśnieniowy z tego nastawnika i zaślepiłem go. Ustawiłem pozycję nastawnika mniej więcej w pozycji zaznaczonej w sposób manualny(nie występował błąd:...
Wracam do tematy po paru dniach. Po (testach) okazuje się ze wymiana nastawnika biegu jałowego z nowego na stary załatwiła problem w taki sposób ze poprostu on nie działa. Obroty po odpaleniu przez jakieś 1-2 min są 500 obr/min aż trzesie samochodem, gdy się trochę rozgrzeje jest ok. Wiem ze na forum są różne tematy o schemacie tego nastawnika ale chyba...
Witam wszystkich. Dziś z racji wolnego postanowiłem przygotować się do czyszczenia nastawnika dawki paliwa,wynalazłem na forum masters tuning dokładną instrukcję czyszczenia nastawnika pompy vp-37. i jest tam napisane aby przed demontażem nastawnika przy użyciu vag com spisać dokładną dawkę i ustawienie nastawnika na pompie w bloku pom. 01 poz 3 niby...
To musisz cofnąć całkowicie nastawnik i ustawić szczelinomierzem na 0,5mm Jak wsadzisz szczelinomierz ma być zamknięty jak wyjmiesz otwarty
Witam Mam problem z ustawieniem zderzaka kierownicy turbosprężarki. Pomimo skrócenia cięgna podczas autotestu nastawnik wysuwa się i uderza o zderzak kierownicy co powoduje włączenie trybu serwisowego. Jest to na pewno problemu ustawienia zderzaka, bo zdjęcie cięgna nastawnika powoduje, że auto nie generuje błędu podczas autotestu i nastawnik właściwie...
Dziś jeszcze raz wyjąłem nastawnik. Wyczyściłem, złożyłem i ustawiłem. Odpukać falowanie i szarpanie minęło. Nie mniej jednak nadal nie działa wykres kątu pompy wtryskowej. Srobie screena z okna vag com.
Witaj. Masz problem z nastawnikiem, ewentualnie źle ustawiony nastawnik dawki na pompie, czyli pompa do reklamacji, jeśli przed uszczelnieniem tego błędu nie było.
Witam Wszystkich. Kolego Geri czy mógłbyś dać namiary gdzie znajdę procedurę jak prawidłowo ustawić ten nastawnik, lub wrzucić ją tutaj? Pozdrawiam
paliwo pompa powinna podawać niezależnie od działania świec żarowych, tyle że bez zagrzania świec żarowych może nie zapalić - szczególnie jeśli są komory wirowe, bo jak to wtrysk bezpośredni to i bez świec żarowych zwykle zapali (chyba że zajechany strasznie) migająca kontrolka świec żarowych to może oznaczać źle ustawiony nastawnik pompy wtryskowej...
Dlaczego chcesz czyścić ten nastawnik? masz dużo wolnego czasu czy po prostu coś się z autem dzieje? W każdym razie kluczowe przy składaniu pompy jest ustawienie czujnika RSW oraz nastawnika na odpowiedniej dawce paliwa, oczywiście wymiana uszczelek obowiązkowa. Dodano po 11 Taki mały niuans, autor tutorialu zapomniał napisać, ale z tego co pamiętam...
Przecież świece nie są załączane gdy silnik pracuje. I tu się mylisz.Poczytaj o ustawieniu kąta wtrysku i czyszczeniu nastawnika-chodzi o ustawienie dawki.I o zależności pomiędzy tymi dwoma rzeczami.
Problem rozwiązany. Źle ustawiony nastawnika oraz nie odpowietrzona pompa paliwa.
To co napisałeś ma sens i napewno tak jest. Ale nie zawsze, widziałem już przypadek że pomimo uszkodzonego stycznika nastawnik ustawił się w pozycji cofnięty i praktycznie nie pracował. Duży biały tryb wewnątrz mechanizmu mógł wykonac jeszcze jakieś 1/4 obrotu do maksymalnego "zamknięcia" przepustnicy. Właściciel twierdził że przez kilka dni silnik...
Jak miga kontrolka, to będą błędy, odczytaj. Źle ustawiony nastawnik może być.
Miałem problem w moim passku 1.9tdi 110 że gasł mi podczas jazdy i kręciłem aż do skończenia aku. Raz odpalał a raz tylko katowanie rozrusznika. Samochód na warsztacie przeżył: Wymiane przekaźników Sprawdzenie zaworka N109 Czyszczenie nastawnika Ustawienie dawki i kąta wtrysku Sprawdzenie rozrządu Wymianę filtra paliwa Itp. Po odebraniu od mechanika...
Czyli najlepiej jechać na korektę bo bez tego będzie kopcić? A mocne może być dymienie czy delikatne? To wtedy jaką dawkę najlepiej ustawić na nastawniku? A jak bym komuś wysłał wsad to by ktoś go poprawił żeby dobrze ta pompa chodziła?
czujnik wolnych obrotów tez mi sie podoba ,fajna nazwa tylko co to jest pierszo słysze .A głowica ma wpływ na obroty i trzesienie silnika a zwłaszcza jej umiejetne ustawienie. moze przyczyna jest czujnik położenia nastawnika dawki
Witam kalibracja czujnika przeprowadzona przez serwis testerem pompa była ponownie dawana do przeglądu (wymieniany czujnik nastawnika )Nadal silnik nie zapala chyba trzeba będzie sprawdzić początek wtrysku i ustawienie pompy na rozrządzie.
jeśli odpala ładnie to raczej kąt wtrysku jest w miarę ok, możesz poluźnić pompę i ją obracać delikatnie na pracującym silniku żeby ustawić jak najlepszą pracę ale podejrzewam, że nastawnik pompy też był odkręcany i też nie jest ustawiony, a z tym jest dużo zabawy żeby utrafić (bez komputera, ja nie mam żadnego komputera więc nie wiem jak to się z jego...
Zazwyczaj pomaga wymiana samego łańcucha ale powinno się wymienić go w komplecie z napinaczem i tak zrób. Momenty dokręcania 10Nm pokrywy wałków jak i nastawnik.
Jeśli składanka, to do ustawienia nastawnik. Nie falują obroty?
Jezeli serwis_gh ma racje z kodami bledow, to udaj sie do serwisu pomp wtryskowych. Sam niewiele zdzialasz (do porzadnego serwisu!). Trzeba dobrze ustawic nastawnik pompy wtryskowej.
Tu się zgodzę - faktycznie śruba współpracująca z wysuwnym trzpieniem nastawnika obrotów ma regulację, której jednak nie należy ruszać. Jeśli jednak ktoś tam pogrzebał to ponowne ustawienie polega na tym, że nastawnik obrotów należy max cofnąć (podając np. napięcie na jego piny) następnie sprawdzić i ew. wyregulować szczelinę powietrzną (powinna wynosić...
Widok sztangi jest bardzo dobry w tym silniku. Spróbuję ustawić nastawnik za pomocą tej "adaptacji" w grupie 033 podczas gdy złapie to odcięcie mocy - ciekaw jestem bardzo co się będzie działo. Mam nadzieje, że jutro uda mi się to zrobić i dam znać co się stało.
Do przestawienie regulatora kąta wtrysku wymagane jest ciśnienie wewnętrze pompy. Tak samo wtrysk sterujący musi być sprawny bo to on jest sygnałem odniesienia (zwrotnym) że kąt jest przestawiany wg tego co żąda ECU. Jak masz VCDS to możesz wykonać test nastawnika. To że rozrząd ustawiony na blokady ok ,ale czasem z racji wieku pompy i wtryskiwaczy...
17970- regulator przepływu (N146) ustawienie poza górną wartością 17978 -sterownik zablokowany Masz problem z nastawnikiem w pompie wtryskowej. Drugiem błędem się nie przejmuj jeśli auto odpala.
Witam mam Zx-a 1,4i ,wraz z kolegą daw1217 (ma ten sam wózek)postawiliśmy samochody do mechanika w sprawie regulacji silnika (nastawnik biegu jałowego i potencjometr przepustnicy) i można powiedzieć że d...a . Mechanik tego nie ustawił wręcz pogorszył sprawę .Żadnym z 2 aut nie da się jeździć (auto dla emeryta) . Kolega zakładał już post , ale skończyło...
Piszesz o śrubce czy nastawniku w prawym dolnym rogu?
Po co dotykałeś nastawnika jak to nie jego wina. Teraz ustawić nastawnik można tylko Vagiem i sporym doświadczeniem.
Pracuję nad pewnym projektem, który pozwoli z kabiny zabytkowego tramwaju zrobić symulator jazdy z wykorzystaniem mechanizmu oryginalnego nastawnika i ekranu do projekcji tylnej w miejscu przedniej szyby. Nastawnik nie jest kompletny, ale mechanizm kręcenia korbą i nawrotnikiem działa, więc pozostaje tylko kwestia odczytania zadanej pozycji jazdy lub...
Witam. Miałem robiony chip tuning w moim Audi A3 8l 1.9TDI ASV i wyszło 124KM tylko ponieważ miałem źle ustawiony nastawnik pompy (przynajmniej tak mówił tuner). Czy ktoś by mógł mi sprawdzić wsad i w razie czego poprawić go żeby Audi miało trochę więcej mocy? W Audi jedynie co robiłem to brak katalizatora brak EGRu i kolektor ssący od ARL. Z góry dziękuje...
Miał źle ustawiony nastawnik 5,5mg. Auto muliło i źle zapalało. Teraz przeciągnięte w drugą stronę, więc różnica jest odczuwalna. Nie drążyłem tematu, ale były takie pompy, w których można było przesunąć nastawnik o prawie milimetr. W większości jednak trzeba było dobrze celować, po wymianie uszczelki albo czyszczeniu z opiłków.
Pali dużo gdy jest żle ustawiony nastawnik i na dokładkę wyciągnięty łańcuch. Większość warsztatów nie potrafi tego silnika zdjagnozować i tak rodzą się legendy.
Polecam warsztat w Sobótce ul. Zaułek Świdnicki. Uszczelnić pompę to nic takiego, tylko nastawnik dobrze ustawić trzeba przy skręcaniu. Oni podłączą do kompa i ustawią tak jak powinno być. Fachowo zrobią za przystępną cenę.
Uzupełniając temat, ustawiłem napięcie RSW tak jak było przed rozebraniem nastawnika i błąd dalej wywala. Dziwna sprawa jest tak że jak rano zapalam zimne auto to kontrolka nie świeci. mogę jechać obojętnie ile km. Jak auto ciepłe zgaszę silnik to po odpaleniu już się zapala. Ale trzeba ruszyć z miejsca bo na wolnych obrotach nie za każdym razem. Kurde...
Szukasz kogoś kto ci ustawi tanio nastawnik. Jeżeli ci ustawi i samochód dalej będzie źle odpalał to będziesz reklamował usługę?
Wracamy do tematu po miesiącu nieaktywności na elektrodzie. Z nowości: Wymieniłem nastawnik pompy (wypłukany rozpuszczalnikiem nitro i przeczyszczony pędzelkiem). - Nastawnik pochodził z takiego samego silnika, też z omegi, ale nie B tylko B-FL (2000r.) wygląda tak samo, oporności czujników i cewki pokrywają się z opornościami elementów oryginalnego...
Nie licz na podłożenie używki bo te gaźniki psują się w ten sam sposób. ( na gazie masz podwyższone obroty bo membrana nastawnika nie wysterowana podciśnieniem przyjmuje ustawienie skrajne)Lepiej w jego miejsce wstawić jakiś prosty gaźnik np 2E3.
Bardzo prosto. Podłączasz pod kompa i ustawiasz dawkę paliwa przestawiając nastawnik na odpowiednią. Ustawienie kąta wtrysku: wkręcasz czujnik zegarowy w głowice pompy W momencie kiedy znak na kole zamachowym zgadza się ze znakiem na obudowie. Wskazówka musi wychylić się jakieś 2mm cofasz wał tak żeby znaleźć punkt zerowy w pompie. Kręcisz normalnie...
Przy regulacji pokrywą pompy, będziesz przesuwał setne części mm, żeby ustawić na 4 mg. Ja uruchamiałem zawsze z wciśniętym sprzęgłem i na biegu, żeby w razie co zdusić. To zasada jeszcze z czasów pomp mechanicznych. W zasadzie jak ustawisz trochę za małą dawkę, będzie trochę mocniejszy, ale prawdziwego moda lepiej robić softem. Nastawniki podłącz do...
Kod na mojej pompie to 028130081P a jak ktoś woli Boschowskie oznaczenie to 0460404967. To pompa SDI prawda? Wydaje mi się,że ktoś już ją kiedyś wymieniał. Czy mam szukać identycznego symbolu czy coś co znalazłem na stronie IC: 028 130 110 H 028 130 115 M 028 130 109 H 028 130 115 M Co do złego założenia nastawnika - zdejmowałem go już 2 razy i wiem,...
Problem jest taki: wywołując kody błędów w moim autku cały czas pokazuje ten kod 1-2-3-2 wydaje mi się że chodzi tutaj o nastawnik przepustnicy. Kupiłem nowy (zamiennik) zresetowałem , zrobiłem adaptacje a kod błędu pozostał. Jaka może być przyczyna i jak to naprawić. Oczywiście punkt oporu przepustnicy o nastawnik ustawiłem. Ponownie wywołałem kody,...
Jaki to silnik ? może to zabrzmi śmiesznie czyszczenie lub wymiana nastawnika wolnych obrotów tylko trzeba zachować wstępne ustawienie albo nieszczelnośc układu dolotowego odnośnie chłodzenia to sprawdz bezpiecznikF 19 bo sterowanie masą jest z układu ECC
Też tak myślę. O ząbek raczej nie, bo blokada by nie weszła, to raczej kwestia obracania pompą, ale wydaje mi się że problem jest gdzie indziej. To wygląda na kulejący nastawnik albo coś w pompie, ale dziwne że teraz się objawiło.
Witam forumowiczów, wiem, że dużo jest już podobnych tematów (nawet cały ocean ;) ), ale mój problem wygląda następująco: auto kompletny brak mocy. Podpiąłem pod VAG' a i ustawiłem dawkę paliwa nastawnikiem na 2,8. Dalej nic. Robiłem test wyjść na VAG'u (silnik) i po sprawdzeniu zaworu N108 (wyczytałem, że reguluje kąt wtrysku) wartość kąta wtrysku...
Jeśli więc coś uleganie zmianie (ciśnienie paliwa, ciśnienie otwarcia wtrysku, przepływ wtryskiwacza) to cała ta idea "bierze w łeb" i ustawia się "na słuch"... No jeszcze może ulec awarii czujnik w nastawnik i pokazywać źle napiecie. idea tej regulacji jest taka, że staramy się ustawić nastawnik w takiej pozycji, aby dawka widziana przez VCDS zgadzała...
P0014 Działanie układu położenia wałka rozrządu zaworów wylotowych Moduł sterujący rozpoznaje niewłaściwą pozycję wałka rozrządu Jednostka sterująca rozpoznała niewiarygodny sygnał wałka rozrządu lub brak sygnału. Problemem może być nastawnik faz , czujnik , zawór sterowania lub ustawienie i prawidłowość faz rozrządu . Łańcuch rozrządu założony oryginał...
Ile jest ustawiona dawka nastawnikiem jak jest nagrzany?
Jak mam ustawić nastawnika jeśli on w momencie włączenia zapłonu przesuwa się w pozycję środkową a następnie po chwili wraca w położenie początkowe czyli takie jakie miał przy wyłączonym zapłonie - skrajne. Z tego by wynikało, że ustawianie nastawnika polegało by na przesunieciu w ok. pozycję środkową przytrzymanie jego ośki a nastepnie puknięcie kilka...
Jak mnie pamięć nie myli to żadnej regulacji w postaci "łezek " tam nie było, całość była kalibrowana w fabryce. Są tam dwie ścieżki, jedna do wolnych obrotów pokrywająca zakres pracy nastawnika wolnych obrotów, i druga do reszty. Może zestyk biegu jałowego nie daje sygnału.
Tydzień temu wymieniałem 2 uszczelki w pompie przy swoim 1.9SDI. Górną i pod nastawnikiem. 2 godziny zabawy nim ustawiłem taką samą dawkę jaka była. 1 setna mm przesunięcia, nawet nie widać że drgnęło i dawka zmienia się o 10. Niby dobrze ustawione, po mocniejszym dokręceniu śrub zmiana o 7. Itd. Odpalenie, sprawdzenie dawki, gaszenie, przestawienie,...
Witam. Auto: Golf III Variant 1,9tdi 95r. 90KM Proszę o analizę logów. Objawy jakie występują to brak mocy. Czasem szarpanie. Jak odpalę zimny silnik to działa dobrze przez chwilę. Po czym zaczyna mulić, ale nie ma błędu przepływomierza. Pojawia się on po ostrym dodaniu gazu. Wtedy też wartość MAP (actual) ze zmiennej pokazuje mi stałą ok. 425. Jak...
no tak wielu magików jest ale ja poradziłem sobie z wymianą uszczelek bez rozkręcania pompy ,wymieniłem wszystkie najgorzej z tą małą od strony silnika i najczęściej tam się leje ,ale dobry gwiazdowy klucz załatwi sprawe.jednak problem jest z nastawnikiem koniecznie dokładnie oznacz jakimś rysikiem ustawienie bo póżniej będą problemy.reszta to już pryszcz
dlatego ci piszę jak ustawic ,w vagu 32768 i regulacja nastawnikiem na 5,5 .Po tym zabiegu będziesz mógł sobie zmieniac vagiem o ok 2mg w każdą stronę.
jezeli chodzi o map to w tym układzie on nie wystepuje ,to samo tyczy sie do silniczka krokowego .MAP wystepuje w digifantach zdaje sie i jest on zintegrowany razem z ukladem ecu ale to mało istotne.Ja sprawdziłbym na pocz/ątek stycznik przypustnicy ustawienie zapłonu i przedewszystkim szczelność układu ssania powietrza ten układ jest bardzo na to czuły...
Odebrałem dzisiaj auto od mechanika i jest ok. pompiarz wymienił nastawnik. Mechanik powiedział że jeszcze trzeba sprawdzić logi dynamiczne bo ustawił według fabrycznych ale pogoda dziś nie pozwala a ja potrzebuję auto.
Ogólnie odradzałbym zakup samej grotówki i zakup HA + grotówka w jednym. Jeżeli już samą stację grotową to 75W ewentualnie lepszego producenta bo te chińskie Waty są zwykle jakieś takie słabe. Jeżeli nie lutowałeś dużo wcześniej to nie wiesz, że te wszystkie wyświetlacze są tak sobie potrzebne po dłuższym czasie. Masz zwykle 2...3 nastawy, którymi praktycznie...
A do czego służy ten nastawnik klapy zimne/ciepłe? bo mi na obrotach grzeje taką temperaturą jaką ustawię, tylko na postoju po chwili zaczyna tracić temperaturę.
Drugim razem jak czyściłem to było zawalone. Dodam, że autko trochę kopci na czarno ale korekta wtrysków jest niemal idealna więc wtryski chyba odpadają jako powód...przepływka też mieści się w normie, nie mam akurat logów by pokazać. Ktoś kiedyś widać remontował nastawnik i ustawił dawkę dość wysoko tak przy mocno gorącym silniku sięga nawet 2.8mg....
Szukaj takiej frazy: silnik regulacji temperatury alfa147 lub nastawnik klapy temperatury alfa147 lub podobnie. Mechanik się nie postarał tylko ten w.w silniczek ustawił ręcznie i dowodzenia. Szukaj lepszego mechanika lub zrób to sam.
Miałem 1) Nastawnik pompy wtryskowej, demontaż, na stół do fachowca, wymiana(jakieś tam pierdoły nie pamiętam), ustawienie, montaż - pomogło !! 2) Jeden TDI-k jak postał sobie troche miał problem z zabraniem, jak już chwycił to szedł, wyłączyłem załączyłem chwytał ze strzału - nie wiem jakim cudem ale zchodziło paliwo do baku (zapowietrzał się), przed...
Czy poprawnie jest ustawiona dawka na nastawniku pompy?
Witam Posiadam VW Golf IV 1.9 TDI 110KM 1999r. AHF Panowie od jakiś 6 miesięcy borykałem się zapalającą się sporadycznie kontrolką świec żarowych. Z tydzień temu auto mi zgasło i nie chciało odpalić (podczas odpalania auto wychodziło na wysokie obroty po czym odrazu gasło i rzucało dużą ilością spalin) W związku z powyższym zabrałem się za czyszczenie...
potencjometr nastawnika naprawa nastawnika parametry nastawnika
dorobienie kluczyka peugeot piasta łożyska odzyskiwanie klucza windows
Naprawa prawej wycieraczki w Fiacie Panda 1.1 54 KM Ulepszenie HP 620 do Windows 10: Koszty i Wydajność