Kamilku , czytaj co napisałem , czy napisałem ,że źle ustawiony , napisałem ,że masz uszkodzony obrotomierz. Ustawienie napisałem ze zdjęcia. Popatrz dobrze na konfiguracje , tam jest jeszcze jedna zworka na górze , trzeba użyć lutownicy! Chłopie , bez nerwów, szkoda zdrowia!
Kolego L ustawiasz tak, aby Ci nie gasła na wolnych, a H to max obroty... I tego bez obrotomierza sam nie ustawisz... Ustawiasz oczywiście po czyszczeniu całego gaźnika i jego serwisie...
Ustawienie obrotów, przy pomocy obrotomierza, kosztuje w pierwszym lepszym serwisie kilkanaście złotych
Na wałku jest sztyft, po wykręceniu czujnika jak wkręcisz czujnik zegarowy możesz sprawdzić ustawienie pompy. Sygnał idzie na zacisk TD tego sterowniczka.
ustawiłem tylko że jest tak że wskazówka od obrotomierza przycina się co to może być??
Jest tak , wskaźnik paliwa ustawiłem jak pokazała mi się rezerwa, temperaturę ustawiłem jak przejechałam 10 km (na środku jak była wskazówka poprzedni, również wskazówkę obrotomierza ustawiłem na 800 obr/min na gorącym silniku. Prędkościomierz muszę jeszcze pracować , bo na postoju minimalnie jest w górę i przekłamuje mi o 8hm/h. Wyniki są jednak satysfakcjonujące....
Można ostatecznie pod cewkę ale to nie jest dobre rozwiązanie bo istnieje ryzyko uszkodzenia cewki i/lub sterownika silnika. Pin 70 sterownika silnika, przewód szary z żółtym lub czarnym paskiem to wyjście na obrotomierz, tam najlepiej się podłączać. Nie wiem jak będzie dokładnie wyglądać ustawienie w sterowniku gazu, ale będzie to jedna cewka, 4 cylindry,...
Może pytanie banalne dla znawców tematu. Jak uzyskuje się stałe obroty wałka wyjściowego w traktorze do którego podpinamy taką prądnicę, w zależności od obciążenia prądnicy? Czy to operator sam reguluje obroty dźwignią "gazu" ręcznego, czy też w ciągnikach jest specjalny układ, który po przełączeniu z ręcznej regulacji obrotów przechodzi w tryb automatycznej...
Witam Wymieniłem silniczek krokowy na nowy, lecz dalej wywala mi błąd 35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków i uważam że ten bład jest przez te ustawienie przepustnicy, nie mam obrotomierza więc mogę ustawić tylko na słuch, sygnał TPS w okolicach 0,65V bo powyżej ma dość wysokie obroty tak na słuch to powyżej 1000 obr/m ale to tylko na słuch,...
Co w ogóle ustawiłeś w parametrach tego wyjścia EasyEcu?
No właśnie kolego to jest wykres z pracującego silnika najprawdopodobniej przey próbie uruchomienia silnika vag stracił komunikację, ja wszystko ustawiłem przed uruchomieniem silnkka. Obrotomierz normalnie wskazuje obroty
Zamontowałem obrotomiez w Matizie firmy Lumel,z podłączeniem elektrycznym nie było problemu,lecz niewiem jak ustawić zworki na płytce drukowanej obrotka Ustawiłem na 3 cylindry (poz4 obok tabeli)lecz obrotek pokazuje ponad 1000 obr. na wolnych obrotach czego nie słychać po pracy silnika. Proszę o pordy,załączam zdjęcie tabeli w następnym moim poście...
Jeśli dobrze pamiętam przytrzymujesz prawy guzik przy prędkościomierzu, aż zegar zacznie migać. Jak już będzie migał to wtedy lekko go naciskasz i przeskakuje ustawienie godziny albo minut. Wtedy lewym guzikiem koło obrotomierza zmieniasz godzinę/minuty.
W każdym serwisie ustawią ci obroty, przy pomocy obrotomierza, za kilka złotych. Po co ryzykować, tym bardziej, że nie masz doświadczenia z regulacją. Naprawa będzie dużo droższa. Jeżeli bardzo chcesz... :D http://obrazki.elektroda.pl/8812033500_1... http://obrazki.elektroda.pl/6704416500_1...
Witam. Żadnych wskazówek nie zdejmuj, bo raz,że możesz złamac ośkę obrotomierza, a dwa,że póxniej nie ustawisz tak jak trzeba. Wydaja mi się,że u Ciebie obrotomierz nie ma dobrej masy. Ja tak miałem w starej audi.Dokręciłem nakrętkę , która dociskała folie z masą i jest ok.
problem już rozwiązany :D mój obrotomierz nie posiada własnego zasilania i jego ustrój pobierał z przewodów sygnałowych cewki napięcie , jednak było ono zbyt małe by go wysterować do wzmocnienia sygnału użyłem zwykłego wzmaciacza 2W na układzie tba820 a obrotomierz ustawiłem tak jak do pracy z silnikiem 2 cylindrowym ponieważ wejście wzm. jest podłączone...
Witam po wymianie licznika z podstawowego na taki z obrotomierzem pojechałem do aso na osiowanie , ustawienie przebiegu. I problem jest taki że przebieg został ustawiony taki jak w starym liczniku , obrotomierz ustawiony do silnika ale ekran dalej mruga. w wydruku pisze :"Konfiguracja nie wsparta przez system" . I moje pytanie jest takie czy ktoś z...
Właśnie ustawiłem wartośc na 1024 i nic obrotomierz stoi ,sprawdzałem na innym liczniku od benzyny też stał ale po zmianie rusza a ten nie o co chodzi?
Druga śrubka oznaczona H służy do ustawiania maksymalnych obrotów silnika i jej wkręcanie powoduje wzrost obrotów maksymalnych. Trzeba uważać aby nie przekroczyć górnej granicy obrotów dla silnika i nie zatrzeć go. Do regulacji jest niezbędny obrotomierz, ale w praktyce śrubka nie powinna był wykręcona mniej niż 3/4 obrotu jest to w miarę bezpieczne...
Powiem tak: kiedy podczas manewrowania nie zejdę na dolną skrzynię i wrzucę wsteczny to wchodzi z łatwością - nie występuje też zjawisko zgrzytania i niezazębienia. Natomiast gdy korzystam z wolniejszego wstecznego (praktycznie zawsze) to ten bieg wchodzi z trudem i często nie wchodzi wcale - konieczne jest ponowne wrzucenie. Co do zmian biegów na górnej...
na 1000% jest wyciągana rozbierałem kilka razy taki licznik w fabi i składałem nie masz się czego obawiać tylko musisz delikatnie i równo czymś ją podważyć i najlepiej podłuż coś pod blad jak będziesz podważał bo odcisną się ślady i będzie widać że ktoś już coś w nim kombinował nikt więcej ci nie odpowie na takie pytania bo to banalne i oczywiste dla...
Tak , czarny z białym to masa . Pożyczyłem identyczny przekaźnik i działa jak należy a co do nowego zamiennika to ma on miejscami zamienione wyjścia i działa bez dołączonej masy. edit: obrotomierz rozkręcony i wszystko OK jedynie ustawiłem wskazówkę na pozycji 0 bo widocznie ktoś źle to złożył po glebie i klejeniu zegarów.
Masę dodatkową z akumulatora na sterownik i silnik Tak, tego już też próbowałem. Czy w tym silniku sprawdzę ustawienie rozrządu bez użycia blokad ?
zanacz sobie jak były na początku. Masz obrotomierz? - jego ustawisz najłatwiej (odpalisz silnik i ustawiasz na tyle ile masz na biegu jałowym 800obr?) a jak masz obrotomierz to przed zmiana tarcz zrób takitest: wyjedź na prostą droge, zapnij np 4 bieg i przy predkości 80km/h masz np 3000obr/min zapamietaj tewartości i po załozeniu białych tarcz nie...
Będzie działać, jeżeli nie będziesz tej wskazówki z powrotem wbijał młotkiem i ustawisz ją we właściwym miejscu. Temat zamykam.
Potrzebny Ci będzie jeszcze przełącznik od wycieraczek z wersji z komputerem. W ASO raczej przebiegu nie ustawią.
2900 to są dobre obroty ustawione na obrotomierz.
Zajrzy do jakiś fachowców to Ci ustawią. Może to sprawa regulacji gażnika. Cięzko to samemu zrobić trzeba mieć obrotomierz bo nie można przekroczyć granicznych obrotów bo można uszkodzić kosę, na słuch tego nie ustawisz. Szukałem jakiś opinii na temat tej kosy i nie znalazłem nic niepokojącego więc myślę, że powinna trochę pochodzić. Pozdrawiam
Witaj. Co do regulacji to zasada jest taka. Wkręcasz wkręty L i H do delikatnego oporu. Następnie wykręcasz o jeden obrót oba wkręty. Powinna ci wtedy odpalić. Po odpaleniu przechodzisz do ewentualnego wyregulowania wkręta L tak aby ładnie przechodziła na wyższe obroty bez zadławienia. Wkrętem H ustawiasz max obroty. Jest to bardzo ważne aby nie przekroczyć...
A powiedz mi, napięcie powinno być w momencie przełączenia na żółwia czy na szybkie (przypuszczam że na szybkie) a druga rzecz czy ta cewka - w sumie to wygląda jak siłownik elektryczny - w każdym razie to co jest w środku i od czego wychodzi cięgno gazu, czy to powinno się lekko przesuwać w środku czy z oporami. Bo po odkręceniu od dźwigni gazu nie...
Dzięki za porady. Dodzwoniłem się do sprzedającego mi ten obrotomierz i okazało się, że ma on w swoich ustawieniach podłączenie do 1,2,3i 4 cylindrów. Zamykam więc temat.
Problem częściowo rozwiązany. Udało się uruchomić w końcu zliczanie impulsów z generatorka 1Hz. Radzi sobie również z impulsami bezpośrednio z motocykla. Piszę częściowo ponieważ wynik lekko odbiega od rzeczywistego czyli wskazania obrotomierza wskazówkowego. Ustawiłem timer na czas 1s. W trakcie takiego przerwania przy obrotach około 1500 rpm otrzymuję...
A po polsku 1 i 3. Tam są jakieś liczby, czy to służy do ustawiania czegoś.
a tak po za tym to zworka na płytce musi być odpowiednio ustawiona aby pokazywał prawidłowo
Na początku rozebrałem licznik,z lupą posprawdzałem ścieżki ,dwie były przerwane,polutowałem, złożyłem założyłem wskazówki ustawiłem je (ale zanim zdjąłem zaznaczyłem ołówkiem ich położenie) włożyłem i działało. U ciebie może być co innego jak nie dasz rady jedź do kogoś kto napawia liczniki, w ok Wawy jest gość co to robi
Czyli masz po prostu źle wyregulowany gaźnik i ubogą mieszankę na wysokich obrotach. Gdybyś miał obrotomierz, to mógłbyś ustawić obroty maksymalne (odcinki) wg. zaleceń producenta. W praktyce, aby uzyskać maksymalną moc, regulację należy wykonać pod obciążeniem. Należy regulować dyszę H aby uzyskać najwyższą moc silnika. Silnik wówczas pracuje na wzbogaconej...
No to było logiczne wyjście . Ale jest jeszcze pare innych . Mozna spiąć przewód sygnałowy z jedna z cewek (gdzieś przy module ) i ustawić obrotomierz na fiata 126p . A inne rozwiazanie to przylutować kabel do wyprowadzenia uzwojenia w alternatorze :) . Sa 3 wyprowadzenia lutujesz np do 1 działa na 100 % (każdy starszy diesel tak ma ). I to chyba wszystko...
A dobrze masz ustawione wolne obroty? Jak masz obrotomierz to powiedz ile ma na wolnych. To są podstawowe sprawy, skoro było już kilka rzeczy wymienianych (myślę że przez znających się na rzeczy mechaników) to i ustawienie samych obrotów powinno być dobre. Przychylam się do odpowiedzi elektrita. Pozdrawiam
Witam serdecznie mam problem z podłączeniem uniwersalnego licznika KOSO db-01R chodzi mi głównie o elektroniczny obrotomierz, gdyż w ustawieniach mam opcje 1 cewki i ilości cylindrów jak i czy to 2t czy 4t a mój silnik to 4t 4 cylindry i 2 cewki zapłonowe i teraz co mam kabelek z obrotomierza podłączyć do 2 cewek??
zamykać zrobiony. ustawienie pompy i brak luzu na zaworach
Wszystkie adaptacje ustawiłem tak samo jak w starym, nie da się tylko zmienić " CAN Infotainment"
Wskazówki są poprawnie założone gdy po włączeniu zapłonu ustawią się na początku skali prędkościomierza i obrotomierza. Nie założysz ich na włączonym zapłonie bo i tak się przesuną. Wkładasz na zgaszonym, włączasz zapłon, one się ustawiają na początek skali, jak jest źle to powtarzasz procedurę aż trafisz że po włączeniu zapłonu staną na początku skali...
Nie zastanawiałem się nad tym bo nie wiedziałem czy mam dobry obrotek. Pewnie podłącze się pod cewkę zapłonową pod przewòd "sygnałowy"? Jeśli mam ustawić na 6 cylindròw to muszę jakoś oszukać obrotomierz żeby zgadzała się czestotliwość? Edit: zadzwoniłem bezpośrednio do dystrybutora w Polsce i powiedział mi żebym ustawił 6 cylindrów i wpiął...
Wczoraj wymieniłem membranę sam i dziś miałem jechać do znajomego żeby podłączyć komputer i skasować błąd Ale dzięki zaraz wypróbuje Twoj sposób😉 Dodano po 8 Może warto podłączyć pod komputer? Nie mówię że od razu tym zdiagnozujemy przyczynę problemów, ale od czegoś trzeba zacząć. Miałem pod komputerem wyskoczył „ustawienie wału korbowego”...
Miernik trzeba ustawić na pomiar napięcia przemiennego a nie stałego.
To pokrętło ma 10 obrotów. Jeżeli jako pozycję wyjściową ustawisz 5, to będziesz miał 5 obrotów w prawo i 5 w lewo, jeżeli to Ci wystarczy, to będzie OK.
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
_jta_ no dobra, ja sobie spróbuję ustawić obrotomierz sposobem, o którym właśnie napisałeś. Jednak przydałoby się wykombinować coś uniwersalnego dla każdego. Jest na to kilka pomysłów: 1."Ja do sprawdzenia swojego obrotka (własna konstrukcja na uP) zastosowałem sygnał elektryczny jaki idzie na głośniki komputerowe, wypiąłem głośniki, sygnał podałem...
Czy to dokładnie to urządzenie: http://www.rbt.it/cataloghi/Catalogo_reg... może problem leży w ustawieniach potencjometrów P1-P5?....zakładam, że podłączenie napędu, obrotomierza, ... jest OK?!
Z tego co piszesz może być odwrotna sytuacja. Może mieć za dużą dawkę ustawioną na gaźniku, po postoju pali bez ssania i w małej trawie faluje gdy nie ma większego obciążenia. Obrotomierz zabiera dawkę a nie ratuje przed zgaśnieciem.
to czyli jak to mniej wiecej ustawic :D
Naprawiłem ten licznik. Tranzystor MJD32/B1184 wymieniony i śmiga. Pół fis, wskazówki obrotomierza i prędkościomierza odzyskały sprawność zostało tylko przekłamywanie temperatury i paliwa . Wymienie te motory i zobacze jaki będzie efekt .
Dziękuję za dobre wiadomości. Piła została ustawiona zgodnie z instrukcją. Odpaliła bez problemu, ale widać, że nie przepala do końca mieszanki. Ustawiłem tylko to, co mogłem, czyli H i L. Myślę nad zakupem obrotomierza, ale ten Stihl EDT 9 (bez wymiennej baterii?) trochę za drogi jak na zabawkę do piły, kosy i skutera. Możecie polecić coś w miarę...
Witam. Kupiłem jakiś czas temu auto i mam problem z obrotomierzem. Otóż wskazówka obrotomierza nie opada. Ustawiłem ręcznie wskazówkę na zero odpaliłem silnik, wskazówką zaczęło szarpać (zaczęła nie równo drgać) daję gaz na max, następnie jak zdejmuję nogę z gazu to wskazówka jak by chciała opaść ale tylko delikatnie drgnie i stoi w miejscu powyżej...
Nie mam obrotomierza, próbuję ustawić takie obroty aby nie gasł tylko tyle,lub więcej ale jak ustawię tak aby nie gasł na jałowych to silnik ma mocny wybieg czyli dodaję gazu i motor bardzo wolno i długo schodzi na jałowe a jak jest na ssaniu zimny to goni na jałowych tak jakby chciał wyrwać silnik. Skład mieszanki wyregulowany - skuter szybko jedzie...
W maluchu potrzebujesz tak przerobić układ by działał tak samo jak obrotomierz w silniku jednocylindrowym w malczanie dwa tłoki chodzą razem a zapłon występuje w tym samym punkcie w obu cylindrach na raz.W 4 cylindrowym tłoki chodzą parami dlatego masz takie wskazania gdy ustawisz na 4 cylindry , spróbuj ustawić na 3 cylindry i wtedy sprawdź.
Do ustawienia maksymalnych obrotów służy śruba H . Wkręć ją do lekkiego oporu i następnie wykręć o jeden obrót. Śruba nie możne być wkręcona więcej niż 3/4 obrotu. Zasada jest taka że im więcej wkręcona ta śruba, tym wyższe obroty maksymalne. Najlepiej zanieś pilarkę do jakiegoś serwisu, za kilka złotych ustawią Ci obroty za pomocą obrotomierza. Inaczej...
Nie czytałeś dokładnie noty katalogowej, tam jest wszystko opisane. Ale nawet jeśli się doczytasz i obliczysz R1÷R3, to może być tak że nie dobierzesz odpowiednich wartości z szeregu. Ponadto dochodzi jeszcze tolerancja oporników, więc idealnie i tak nie ustawisz. Nawet w nocie katalogowej w schematach przykładowych aplikacji są potencjometry i takie,...
Proponuje skorzystac z licznika, ustawisz odpowiednio rejestry i sam bedzie zliczac wszystko. Czestotliowsc 460Hz dla niego to bedzie tylko rozgrzewka ;)
Witam Posiadam Meganke I ph II 1.9 dti Spalił mi się licznik , kupiłem drugi niestety okazał się on od wersji benzynowej.Po odpaleniu silnika obrotomierz pokazuje mi 6000 obr/min. Czy istnieje możliwość ustawienie licznika , aby pracował normalnie , czy musze kupić drugi?
A moze masz zle ustawiony zaplon.
Wymieniłem tłok z pierścieniem w H 51. Ładnie odpala na obroty tez dobrze się wkręca. Wysokie obroty ustawione na obrotomierzu(12400). Gdy dodaję gazu to z gaźnika wyrzuca paliwo. Filtr powietrza i pokrywa mokre! Czyżby gaźnik?
długo pompuje,szybko, opada,w czasie jazdy zapalają się kontrolki jak przy pompowaniu.Inny problem-gdzie ustawia się zegar na obrotomierzu(mały elektroniczny)nawet nie wiem co to jest.
Przypomniałem sobie także o fakcie, że wiele osób przecież zakłada białe tarcze zatem ściąga wskazówke, może jest ktoś kto to robi Owszem robią ale tylko z licznikami VDO, bo one są rozbieralne. A skoro się zacina i po uderzeniu wraca to już nie ustawisz, magnes ociera o korpus, tylko rozbiórka cię czeka. Pytałem się o rocznik bo 94r jest inny. I nie...
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy analizator spalin . Natomiast jeśli chodzi...
Miałem podobny problem a mianowicie obrotomierz był po uruchomieniu silnika na max. Prawdopodobnie był zmieniony alternator. O ile pamietam to ustawiłem wszystkie zworki B11 itd w okolicy, a doszedłem do tego działania po podłączeniu impulsow pomiarowych z generatora i ustawiałem zworki. Wskazania są tylko minimalne za duże tzn zamiast 800 pokazuje...
Problem rozwiązany. Za radą użytkowników forum Citroena zdemontowałem dziś zegary (konieczne "zrujnowanie" prawie całego kokpitu), rozłożyłem je i wskazówki prędkościomierza oraz obrotomierza zdjąłem z osi po czym obróciłem i włożyłem w inne miejsca. Obrotomierz doregulowałem po odpaleniu, natomiast prędkościomierz sprawdzałem w czasie jazdy z nawigacją,...
Dodałem volatile - niestety nie pomogło :( Silnikiem kręcę na czuja - przy użyciu _delay_ms i _delay_us - co ciekawe udało mi się go rozpędzić do 6000 obr/min ;) EDIT: Tak właśnie stąd wiem, że obrotomierz źle działa. A będzie mi bardzo potrzebny, jeśli będę chciał przejść na BEMF, a będę, i w ogóle to przydatna rzecz jest. EDIT2: Udało mi się ustalić,...
a jakies inne opcje? ja tylko tepmerature chce sprawdzic, i opcjonalnie obroty ustawic, bo brak obrotomierza:)
To są pewnie zegary MagnetiMarelli bardzo awaryjne, uszkadza się tam wszystko, procesor, silniczki od wskazówek. Zacząłbym od rozebrania go i ustawienia wskazówki w stanie spoczynkowym na 0 wskazówka różnie się ustawia czasem na zero czasem niżej jeszcze niżej ... ustawienie ręcznie raczej nie pomoże - tak mi się wydaje przynajmniej
Temat ogarnięty - czujnik Halla załatwił sprawę.
śmieszne jest to ,że jaworskiauto wstydzi się swego miasta. Mosiężna śruba ze stożkiem służy do ustawiania wolnych obrotów. Jeśli masz obrotomierz,to kręcisz nią aż uzyskasz ok. 800 obrotów.
Hmm. Nie będziemy się teraz przekonywać do swoich racji, ale z doświadczenia wiem, że wszystkie przewodowe liczniki Sigmy (od 506, do 1606, nie wiem jak jest w DTSach i STSach), wszystkie ATECH, wszystkie wynalazki typu SHARK, przewodowe CATEYE mają kontaktrony. Co do sposobu pomiaru myślę, że najlepszy byłby pomiar czasu pomiędzy impulsami. Pytanie,...
Elektrit ma racje obroty tylko techem ale czy napewno te obroty są za niskie .Czasami jest tak że były zdejmowane wskazówki w liczniku i ustawione troszke nie tak wtedy wskazania obrotomierza oszukują.Podciąganie linką odpada ECU po włączeniu stacyjki kalibruje ustawienie przepus.(zapamiętuje punkt wyjścia) i jeżeli ECU ma zaprgramowane jakieś obroty...
Mam jedno pytanie skąd mam wiedzieć kiedy silnik będzie miał 850 obr/min jeśli nie posiadam obrotomierza ?
teraz ten obrotomierz jest ustawiony na prace z silnikiem szesciocylindrowym wystarczy przelutowac i po kłopocie
Ale wiesz o tym że nie wystarczy przerobić tarczy, ale jeszcze trzeba przerobić obrotomierz pod własną tarcze. Inaczej będzie kłamał. Obrotomierz jest ustawiony pod oryginalną tarcze.
Witam. Pozwolę sobie troszkę odświeżyć temat. Jaka jest szansa ze moduł obrotomierza z poloneza (CS8190) będzie działał ze wskaźnikiem powietrznym sin/cos (z cinquecento 1.1) w którym rezystancja cewek wynosi 270Ω ? Nie zdążyłem zmierzyć jaka jest rezystancja tych cewek we wskaźniku z poloneza. Dodatkowo układ przerobiłem tak żeby pokazywał dobrze...
http://obrazki.elektroda.net/21_12873311... może to komus jeszcze pomorze ale mam inny problem mianowicie da się ustawić tam jakoś shift lighta bo seryjnie jest ustawiony na 6 tyś
Witam. Właśnie uporałem się ze zmianą nastawnika potencjometrycznego na indukcyjny. Oczywiscie sterownik i wiązka również zostały zmienione na takie od nastawnika indukcyjnego. Dodatkowo robie konwersje z td na tds, więc sterownik pochodzi właśnie z tds-a. Ustawiłem dawkę za pomocą Dis-a i silnik pracuje poprawnie. Jednak obrotomierz wskazuje niepoprawne...
Wiatm! W jaki sposób ustawić zegar na desce(pod obrotomierzem)w w/w samochodzie.
rafallasanowski : stary gaźnik, po regeneracji. Za chwile pojade do kolegi, ma warsztat i te wszystkie obrotomierze elektroniczne i analizatory spalin czy coś i ustawimy to jeszcze raz. Potem powiem wam co i jak Dodano po 1 No to wyregulowane, niskie obroty na gorącym ma ;) Jeszcze 1 problem mam, tym razem ze skrzynią. Gdy jade ok 8-10 km/h i chce wsadzić...
Gdzie podpięty sygnał obrotów? Pewnie pod cewkę. Jeśli tak to zmień to. Pin B2 ECU masz wyjście na obrotomierz, jak się tam podepniesz to nie będzie miał żadnych problemów z czytaniem obrotów. Tylko w ustawieniach Staga musisz wtedy dać "cewka pojedyncza". Sugeruję się po innym Twoim temacie że masz silnik X18XE1. czy da się taki typ sterownika naprawić...
Witam. Potrzebuję ustawić mój obrotomierz tak, żeby działał na 1sygnał/1obrót wału. Z tego co pamiętam kiedyś taki sam obrotomierz miałem ustawiony pod 126p (zgodnie z instrukcją) i działało w moim pojezdzie do którego teraz potrzebuję to ustawić. Problem polega na tym, że nie posiadam płyty ze zworkami. Nie wiem który przewód teraz jest od sygnału,...
To teraz sprawdź obrotomierzem czy pompa wtryskowa prawidłowo ustawiona.
Witam! Kupiłem obrotomierz do mojej MB (2.0D silnik 601.911) z benzyniaka - wersja z prędkościomierzem do 220km/h i obrotami do 70x100 obr/min - podejrzewam, że też czterocylindrowy silnik, o ile to ma znaczenie. Wcześniej rozebrałem alternator i wyprowadziłem wyjście "W", co tak naprawdę oznacza wyprowadzenie impulsów z jednej cewki połączonej w gwiazdę...
Nie zrozumiałeś - pisze, że jak zmienię kodowanie na US to przy włączonej stacyjce słychać gong zapraszający (zmienia kodowanie). Tak samo jak zmienię ilość cylindrów zmienia się wartość obrotomierza. Bez zmiany pozostaje tylko odometer - niezależnie od tego czy ustawię na 0(DE), 1(UE), 5(JP), 6(SA), 7(AU). Oczywiście wszystko przez kodowanie - próbowałem...
No w opcjach licznika ustawia się m/in. wielkość koła dla poprawnego wskazania prędkości a dla obrotomierza pewnie się też ustawia z menu ilość cylindrów zapewne masz ustawione domyślnie 1. Pewnie tutaj tkwi problem.
Nikomu nie mogę polecić mojego rozwiązania problemu, ale opiszę co zrobiłem: - sprawdzenie poziomu płynu wspomagania (był OK), - sprawdzenie napięcia paska napędzającego pompę (OK), - ustawiłem samochód w błocie, by zmniejszyć opory tarcia opony o podłoże, silnik włączony, na obrotomierzu ok. 1500 - 2000 obr/min., - 50 razy obrót kierownicą maksymalnie...
chcesz zapłon ustawić czy wyregulować-uściślij swój problem czy wyciągałeś aparat zapłonowy czy chcesz tylko dokonać korekty zaplonu-a to tylko lampą stroboskopową plus obrotomierz.
Przede wszystkim do pomiaru obrotów silników, przekładni itp. ten ruski ma dodatkowo możliwość pomiaru prędkości liniowej w metrach na minutę. Z tego co pamiętam polskie z "Mery' też miały taką możliwość w metrach na sekundę. --- Takim obrotomierzem można sobie ustawić np. obrotomierz w samochodzie, czy też wyskalować potencjometr przy sterowaniu obrotów...
Dla ścisłości..nie mogę ustawić żadnych obrotów.Obroty ustawione obrotomierzem na 12800..po chwili samoistnie spadają do wolnych.Lub na odwrót,samoistnie wzrastają do maksymalnych,po chwili następuje ich spadek i ponowny wzrost.Obroty falują w pełnym zakresie.Czasami piła gaśnie,ale nie ma problemu z uruchomieniem,a czasami,choć rzadko.. trzeba ponad...
Ale program który słyży do tego ma w ustawieniach tylko funkcję lpt1 i lpt2. A jego celem było symuowanie imnulsów. Nigdzie nie było mowy o jakimś interfejsie.
Tak mniej więcej wygląda skalowanie obrotomierza (może on pracować przy 6V) Czas impulsu układu monostabilnego wynosi 5.5ms Dla C=150n ustawienie początkowe potencjometru P to ok. środka ścieżki (całość ok. 52k) Isrednie=Imax*\frac{Timp}{Timp+\frac{60}... http://obrazki.elektroda.net/63_12083446... Oczywiście może wystapić prblem z powodu...
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Mam kupiony licznik. Jakie ustawienie z instrukcji licznika wybrać dla silnika dwucylindrowego a dokładniej Stiga ST 550 Twin: Ci - dla układów zapłonowych wytwarzających iskrę dwa razy na każdy obrót wału korbowego 2 - dla układów zapłonowych wytwarzających iskrę jeden raz na każdy obrót wału korbowego 3 - dla układów...
Obrotomierz sprawny sprawdzony na innych pilarkach z mccullochem nie miałem problemu z regulacją. 10300 rpm to ustawienie fabryczne i więcej nie idzie, kosa ma za bogatą mieszankę pełno nagaru na świecy, jutro zawioze ją do serwisu niech się z nią męczą. Tylko dlaczego śruby regulacyjne L i H mają zakres pół obrotu?
Wyszła taka dziwna usterka, kiedyś obrotomierz przeskakiwał i prędkościomierz czasami też, ale lekkie pukniecie w daszek to naprawiało. Teraz jest już na amen takie coś jak na filmiku niżej rozebrałem całe wskaźniki wszystko na ile się znam sprawdziłem wszystkie styki ok, kable ok, płytka cała nie ma przepaleń zimnych lutów czy jakiegoś zwarcia też...
Zastosuj licznik z roweru, można w ustawieniach zadać współczynnik, który Ci da wynik w obrotach/min razy 10, lub 100, zamiast w km/godz.
Witam nie zakładam nowego tematu, ponieważ chodzi mi o regulacje gaźnika. wymontowałem gaźnik przedmuchałem dysze, i teraz nie bardzo umiem go wyregulować. Nie posiadam obrotomierza i nie wiem jak ustawić obroty. Robiłem tak że ustawiłem obroty takie przy których silnik chodził a mieszanke ustawiłem jak większość zaleceń na ok 2,5 obrotu śruby. Mam...
zeimp deskę ustawiasz silnik 4 cylindry, 6 cylindrów i diesel. To to ja wiem ;) , tylko autor nic nie napisał, że bawił się w ustawieniach a samo raczej się przestawić nie przestawiło. Więc tak jak piszesz test na początek.
ustawienie wskazówek obrotomierza ustawienie wskazówki obrotomierza schemat obrotomierza
schemat prasa hydrauliczna ariston przeskakuje schemat hondy accord
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Podłączenie przewodów drzwi awaryjnych w Sagita 250 Reset mikroprocesora przez zwarcie pinu RESET