ustawienie programow

Znaleziono około 540 wyników dla: ustawienie programow
Podstawowa forma zapytania: ustawić program
  • Dirrect Connect ++ - wyskakuje błąd

    wejdz na stronke www.hubdc.org w dziale programy dc czy jakos tak masz kilka innych alternatywnych programow do sieci dc++ polecam Strong DC++ ( tylko pamietaj aby w ustawieniach włączyc emulacje) moze bedzie latwiej

    Software serwis AdaxB   22 Gru 2007 12:29 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3182
  • Pulpit Zdalny - co i jak ?

    Ale czy majac ktorys z tych programow musze cos odblokowywac w ustawieniach RUTERA czy nie o to mi chodzi.A jak tak to co trzeba w tych opcjach zmienic ?

    Sieci, Internet lisuuu   27 Sty 2006 22:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4029
  • Problem z kopiowaniem filmu dvd

    szczerze mowiac to pierwszy raz sie z czyms takim spotkalem sprubuj jakis innych programow do kopiowania filmow na DVD albo popatrz cos w ustawieniach nera

    Software serwis WojtasJD   22 Sty 2006 16:45 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2466
  • Sapphire Radeon 9800Pro OC

    Witam!! Chcialbym podkrecic Radka jak w tytule. Ma 128Mb i 256Bit`owe pamieci 2,8ns Hynix. Obecne taktowania to rdzen 380 a pamieci 680. Chcialbym dac ze 410 na rdzeniu i 710 na pamieciach. Jak to moge osiagnac? Nie chce uzywac jakichs programow z Windowsa typu RivaTuner czy cos w tym stylu. Nie mozna...

    Komputery Eksploatacja gladzio75   27 Sty 2006 16:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 747
  • Spowolnienie komputera-wirusy, ad-aware itp.?(?)

    Najlepiej zainstalowac sobie rozum jednak chyba nie u kazdego jest to mozliwe :( Jak juz ma sie rozum to trzeba zadbac o aktualizacje systemu oraz zmiane przegladarki na Opere lub Firefox ewentualnie ustawienie IE jak trzeba tj. zainteresowanie sie opcjami w zakaldce zabezpieczenia, szczegolnie activex. Antyvirus...

    Pogotowie Antywirusowe jankolo   20 Gru 2008 00:05 Odpowiedzi: 892    Wyświetleń: 209224
  • KISS-1000 zniekształca obraz w tv...

    Witam. Po pierwsze,przy odbiorze programow telewizyjnych sa te pasy? Po drugie,napeno nie uzywasz przewodu optycznego,zeby podac sygnal z odtwarzacza na telewizor - jakim przewodem masz podlaczone DVD do TV? Jezeli jest to kabel euro-euro,to zmien w ustawieniach odtwarzacza wyjscie sygnalu (np.z RGB...

    Początkujący Serwisanci stereoman   07 Sie 2006 15:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 906
  • Wyświetlacz LCD do PC- HD44780

    Witam :) mam taki problem. po uruchomieniu omputera wyswietlacz 2x16 pierwsza linijke ma czarna, 2 jest czysta. pozostaje tak mimo uruchamiania programow do jego obslugi. polaczenia sprawdzone, ustawienia portu tez, port95nt zainstalowany... prosze o pomoc... czy to moze byc wina kabli? co jest nie...

    DIY Konstrukcje damian00771   30 Sie 2011 09:01 Odpowiedzi: 1696    Wyświetleń: 551604
  • Willem - zle wiesci - co wy na to?

    Hetii jesli te zworki sa dobrze podlaczone (bo widzilem juz jeden schemat gdzie byly chyba tylko dla jaj :P) to przy ustawianiu 4.0 (oczywiscie obie zworki w tej samej pozycji) powina ci dzialac wersja programu sterujacego 0.98c, d, d2 (d2 do pobrania np. ). W pozycji 3.0 beda dzialaly starsze wersje...

    Warsztat elektronika felix-lynx   17 Lut 2006 23:29 Odpowiedzi: 234    Wyświetleń: 68674
  • Problemy prędkości transmisji w sieciach komputerowych

    kolega napo podal, ze ma 2,5mbps przez radio, natomiast znajomy ma z kablowki 256kb/s ;) moim skromnym zdaniem, u Ciebie admin przyblokowal ruch p2p, zebys sieci nie zajezdzil, sugeruje wiec z nim pogadac... ew posprawdzaj inne p2p, dc++, emule i zobacz jak tam chodzi.. pozdrawiam; bzdura! Bitcomet...

    Sieci, Internet michaltj   03 Mar 2006 19:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 968
  • Win2000 - komputer cały czas coś czyta z dysku i bardzo wolno chodzi. Wirus, RAM

    Witam wszystkich. Mam pytanie moze wy mi mozecie pomoc bo sam juz nie wiem co robic. Mam nastepujacy problem z Windowsem 2000 mianowicie po zainstalowaniu systemu mimo ze w autostarcie sa tylko procesy windowsa i antywirus a komputer caly czas czyta cos z dysku i bardzo wolno chodzi mimo ze nie ma zadnych...

    Software serwis marcinmarcin007   07 Mar 2006 22:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1413
  • Robot- mechaniczne ramię

    Witam. Chciałem przedstawić konstrukcje robota, a dokładniej mówiac jest to manipulator o 3 stopniach swobody. Pracowalem nad nim w wakacje około 3 tyg. i jest to konstrukcja zrobiona jak najnizszym kosztem!!! Całość zamknęła się w granicach 100zł !!!!!!!!!!!!! Cześć mechaniczna wykonana...

    DIY Konstrukcje Greebqmaster   11 Lip 2014 18:40 Odpowiedzi: 120    Wyświetleń: 69945
  • Projekt robota. Co będzie potrzebne?

    Witam. Jestem niedoświadczony w dziedzinie elektroniki i chciałbym zasięgnąć waszych porad. Planuje z paroma kumplami budowę robota. Jego działanie i zrobienie miałoby wyglądać tak: -Platforma z napędem gąsienicowym, jazda przód, tył, skręcanie -3 wysięgniki (serwa)(2 łapy, trzeci wysięgnik z prostymi...

    Robotyka Modelarstwo cynic   23 Mar 2006 21:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3691
  • 3010 zmieniałem antenę na włączonym tunerze, tuner nie działa

    Uruchamia sie, tylko nie ma sygnalu. Na poczatku myslalem ze to nie ustawiona antena. Dodano po 1 jeszcze uzupelniam: nie odbiera programow, w opcjach "wybierz satelite" gdzie mozna podgladac jakosc sygnalu trupia cisza

    SAT i DVB-T Serwis oklaski   30 Mar 2006 19:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 651
  • Sterowanie silnikiem przy pomocy PLC - problem z enco

    Witam. Moim zdaniem jest sterowac polozeniem katowym silnika bezszczotkowego za pomoca PLC. Moja koncepcja jest nastepujaca. Odczytuje polozenie z encodera i predkosc z tachogeneratora i zadaje na serworegulator podpowiednie napiecie sterujace predkoscia silnika. PLC to XVC100 firmy Moeller. Program...

    Automatyka Sterowanie PLC zumzum   29 Mar 2006 18:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 789
  • Dysk twardy stracił kilka Giga

    A moze uzywasz jakichs programow p2p i masz ustawione katalogi downloadu na dysku C? Przede wszystkim sprawdz ktore z katalogow zajmuja najwiecej miejsca i po nitce do klebka powinienes dojsc co "zjada" Twoje wolne miejsce na dysku.

    Komputery Hardware arkolesz   01 Kwi 2006 18:50 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1403
  • Mikrotik a pokazywanie na firewalu programów p2p

    Witam. Czy miał ktoś do czynienia z oprogramowaniem Mikrotik ?? Jest w nim fajna opcja IP > Firewall gdzie tworze regułke np. dla wszystkich ipów w sieci i pokazuje na zakładce connections połączenia jakie są w sieci. Cały problem polega na identyfikacji pakietów. Jest tam zakładka p2p gdzie ten cały...

    Sieci, Internet Świr   03 Kwi 2006 22:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1515
  • Ograniczenia w windowsie XP!!!

    Musisz wprowadzic "pewnie ustawienia" (dla tych "pewnych programow") w windowsie, w pewnym miejscu. Dla pewnych systemow plikow to ma sens, a dla innych nie da sie tego zrobic w pewien sposob.

    Software serwis Platon   08 Kwi 2006 14:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 606
  • Problem z RAMem pokazuje 192MB

    Prawdopodobnie masz zintegrowana karte graficzna (64MB) - ona niema własnej pamieci i pobiera ją z pamieci RAM komputera, dlatego wykrywa ci 192MB - 64MB jest przydzielone do karty graficznej. Z tego co pamietam, niektóre BIOSy dają możliwość ustawienia ilości pamieci przydzielonej do karty graficznej. Co...

    Komputery Hardware Damnian   14 Kwi 2006 16:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 834
  • Problem z karta Tv i Kamera.

    Witam. Niedawno zakupilem karte Tv. Podlaczylem do niej kamere analogowa. Za pomoca programow InterVideo WinDVR oraz Windows Movie Maker zgralem film na dysk. Obraz jest nienajgorszej jakosci, jednak dzwiek jest fatalny, slychac nieprzyjemne szumy. Czy ktos moze doradzic cos aby poprawic nagrany dzwiek?...

    Software serwis datatomek   18 Kwi 2006 23:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 809
  • Zgrywanie filmu z kamery za pomoca karty tv.

    Witam. Niedawno zakupilem karte Tv. Podlaczylem do niej kamere analogowa. Za pomoca programow InterVideo WinDVR oraz Windows Movie Maker zgralem film na dysk. Obraz jest nienajgorszej jakosci, jednak dzwiek jest fatalny, slychac nieprzyjemne szumy. Czy ktos moze doradzic cos aby poprawic nagrany dzwiek?...

    Komputery Hardware szeryf_wlodi   29 Wrz 2010 11:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1337
  • Sapphire Radeon 9600 Pro Advantage- do ilu podkręci??

    Każda karta ma indywidualne mozliwosci co do overclakingu. Poprosu zainstaluj 3DMark'a i/lub jakies inne programy testujace. Podkrecaj najpierw jedna czesc (np. GPU) az do mometu blednego wyswietlania obrazu(np. artefakty, kolce). W tym momecie przestajesz podkrecac GPU a zaczynasz zabawe z pamiecia... Dobrze...

    Komputery Eksploatacja rzymo   06 Maj 2006 18:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1751
  • TV SAT NA KOMPIE - KOSZTORYS - AMATOR

    Witam Potrezbuję pomocy (pytania na koncu). Co mam: komp (celeron 1.2; 512 ram; GeForce 2 MX) Co chcę: Chcę mieć TV w pokoju, gdzie nie mam odbiornika telewizyjnego, ale mam kompa, na ktorego monitorze chce ogladac TV. najbardziej zalezy mi na: - tvn turbo - tvn - tvn 7 - polsaty - eurosport...

    SAT i DVB-T Serwis ziomal_87   09 Maj 2006 16:07 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1191
  • Dziwne wieszanie katalogów

    Hmmm... Sciagnij sobie MemoryBoost - tam, oprocz czyszczenia pamieci (fantastyczny program, potrafi zwolnic do 80% pamieci fizycznej w winows) masz ustawienia buforowania dysku (wszystko, cache plikow, sciezek, katalogow, bufory dyskowe). Ma tez opcje detective (taki podglad dzialajacych procesow). Sprobuj...

    Software serwis Kolobos   23 Lut 2008 10:44 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2468
  • router DSL-504 dzielenie łacza na użytkowników!!

    W przypadku zwykłego routera sprzetowego to normalne :/ Do zarządzaniea ruchem w sieci (przydzielanie predkości itd) potrzebny jest router z Qos lub manager pasma (zarzadzalny switch) ew. jak wspomnial kol. wyzej serw nalinuxie. Jesli chcesz zeby wszyscymieli jednakowa predkość a w tej sieci 3 kompow...

    Sieci, Internet Mefi_sc   02 Sie 2006 09:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1368
  • Notebook i PC - połączenie przez port COM

    Witam w obu systemach istnieje cos takiego jak bezposrednie polaczenie kablowe(COM badz tez LPT), na jednym systemie wybierasz jako MASTER, na kolejnym SLAVE i oczywiscie odpowiedni kabel(tzw NULL MODEM) i wszystko smiga, jak mialem na jednym 98, a na drugim Xp to nie bylo problemu, uzyskalem cale 115kb/s...

    Sieci, Internet Piotrek.pxf   19 Sie 2006 15:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1101
  • Samoczyne resetowanie komputera ASRock K7s8x ?

    Moj komputer-->Wlasciwosci-->Zaawansowane--> Pierwszy od dolu przycisk Ustawienia--> Odznacz Automatycznie uruchom ponownie... czy kolega zrobil tak jak wczesniej radzi kolega Logan ? Jesli by tak bylo oznaczaloby to piekny bluee screnn z kodem bledu a jesgo opisu tu ja nie widze . Jesli komputer...

    Komputery Hardware Kamiloliwa   16 Cze 2006 19:46 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 3978
  • Brak niektorych kanalow na Cyfrowym Polsacie

    Ja mam dekoder samsunga standartowy co daja razem z abonamentem i jestem nowym szczesliwym posiadaczem cyfrowego polsatu. Niestety wiekszosc programow nie dziala. Napisane jest ze kanal zablokowany i obok programu pojawia sie kluczyk. Dzwonilem , pytalem czy karta jest aktywna. karta byla aktywna, pani...

    SAT i DVB-T Serwis piszcza   31 Gru 2008 07:08 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 52592
  • Ukryty dysk vaio sony. Dysk 80 GB. Gdzie podziało się 5 GB?

    Witam, pare dni temu kupilem Sony Vaio FE 21M. Ma HD 160 GB , ale ukrytych jest chyba 15 GB. W tej chwili SONY , aby obnizyc koszty sprzetu , caly system kopiuje na ukrytym dysku ( partycji ) Nie mialem zadnej plyty CD w kartonie , a po uruchomieniu poprosil mnie o wlozenie plyt DVD do nagrywarki....

    Komputery Hardware Dax6   27 Cze 2006 20:20 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2533
  • windows lepszy od linuxa w warunkach domowych

    Moje zdanie ta temat linuksa.System do uzytku domowego zupelnie sie nie nadaje.Nigdy nie zrozumiem ludzi,ktorzy wola to od XP,2003.Problemy z ustawieniem,grami,programami,zeby wejsc na jakakolwiek partycje trzeba sie przebic przez menu,skomplikowana intalacja programow. jakie problemy z ustawieniami...

    Software serwis _666_   16 Lip 2006 12:09 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 4689
  • Centrala Mitel SX-50 i SUPERSET 4, SUPERSET 1, SUPERSET 410

    Witam serdecznie Przykro mi ale nie chce zadnym z podanych programow sie dogadac. staralem sie wszystko wziac pod uwage i tak... zmienialem prty i poszczegolne ustawienia szybkosci transmisji bitow startu stopu --- wszystkiego :( Moze akurat ten sprzet nie moze byc programowany z komp bo w tych wszystkich...

    Telefony Stacjonarne Serwis dudus2000   26 Maj 2013 17:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1803
  • Nokia 6680, vodafone, jak wgrać aplikacje i motywy?

    Wystarczy ze zmienisz ustawienia zabezpieczen a dokladnie o sprawdzanie certyfikau Mozesz tego dokonac w Menu instalatora programow

    GSM Serwis sebol1   23 Sie 2006 16:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1138
  • Jak odzyskac połączenie z Internetem?

    Witam! Mam moze i laickie pytanie, ale mysle ze uda sie na nie tu odpowiedziec. Otoz wylaczyli nam w pracy internet zeby zajac sie praca a nie siedzeniem w necie. Oczywiscie odkad zosatalismy odcieci od netu wydajanosc nie zwiekszyla sie ale to nieistotne.. W sieci mamy kilkaset kompow, wszystko...

    Sieci, Internet evil01   26 Sie 2006 19:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1743
  • Tuner Opticum 500 i szukanie polskich stacji

    Cześć. Jestem poczatkujący jeśli chodzi o TV SAT. Kupiłem tuner analogowy Opticum 500 (ps: jesli masz do niego instrukcje to bede wdzięczny) i zaczelem zabawiac sie w jego programowanie. Podłączyłem do satelity (ustawionej kilka lat temu przez nieznanego speca na nieznana satelite) i probowałem progamowac. Coś...

    SAT i DVB-T Serwis fantazja1   01 Wrz 2006 16:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1272
  • WD800JB SMART: Atrybut Multi Zone Error Rate

    Witam ponownie, Wczoraj w nocy przetestowalem dysk przy pomocy programow: Victoria (calkiem niezly, szkoda, ze tylko obslugue dyski ustawione jako Master) - zrobilem adv emap oraz erase 256 - oraz MHDD. Oba programy podaly, iz wartosci atrybutow SMART-a sa OK. Jednak HD Tune i Win DLDIAG nadal pokazuje...

    Naprawa HDD i odzysk danych czuga   02 Paź 2006 19:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4106
  • Philips 6010 brak sygnału

    Mam w naprawie Philipsa 6010 od cyfry wykupiony na własniść,tuner ma nieaktywny port RS232,ale to nie problem tuner ma orginalne oprogramowanie 5.02 .Trafił do mnie z błedem E504 ale to znalazlem byla peknieta plyta zasilacza ,ale teraz mam brak sygnalu ,zasilanie LNB w normie nawet zmienia polaryzacje...

    SAT i DVB-T Serwis geco   28 Paź 2006 09:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1201
  • EmuleMorphXT i wolne wysylanie.

    Witam wszystkich. Z emule kozystam od paru lat i nigdy nie mialem z nim specjalnych problemow,do czasu kiedy nie postanowilem troche poeksperymentowac. Zainstalowale sobie mod Morph XT ze wzgledu na obsluge WebCasche. Okazalo sie,ze poza tym ma pare innych ciekawych funkcji. Wszystko byloby ok,gdyby...

    Software serwis szymon188   05 Lis 2006 12:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 513
  • cyfrowy polsat na wyspie uk

    :D od niedawna tzn. od 3 dni stalem sie szczesliwym posiadaczem zestawu do odbioru cyfrowego polsatu z dekoderem DSB-616 ,sek w tym ze zamontowalem antene,podlaczylem wszystko tak jak w instrukcji, ale tutaj moje szczescie sie konczy ,bo nie mam zadnych programow ktore powinny byc w pakiecie familijnym,jedyne...

    SAT i DVB-T Serwis adiplo   19 Maj 2009 07:04 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 17519
  • Galaxis matrix JSTV - jak wgrac soft i PL?

    witam, dostalem galaxisa matrix JSTV - wyswietla "noSF" i zero reakcji . (mam drugi taki i uzywam jako FTA od paru lat OK jeszcze bez update) przy pomocy PL_Galaxis_2.2 wgralem mu soft firm-xmas2002 i cos chce dzialac , odpala sie boot i "ch38 " i setup wchodzi tylko ustawienie AV ,ma buqety...

    SAT i DVB-T Serwis andy123   11 Sty 2008 11:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1116
  • philips 6010 flash bez karty

    no wiec ;) od poczatku :) programem dsx flasher wgralem sofcik DSX6010_6.41KTM.bin tylko jaka liste programow mam wgrac ? 1.Phil_eeprom_FTA+_HB_r-r.bin 2.Phil_eeprom_EMU_HB&ASTRA_r-r.bin 3.Phil_eeprom_C+P2C_HB_r-r.bin 4Phil_eeprom_C+Full_HB_r-r.bin 5.Phil_eeprom_C+_EMU_4x1_r-r.bin 5.Phil_eeprom_C+&D+_Prem_HB&ASTRA_r-r.bi...

    SAT i DVB-T Serwis meloch   18 Lis 2006 22:07 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5364
  • sony kve3431 chassis SCC-G14G-A ,service mode

    Najpierw na scarcie nie bylo obrazu , tylko glos ; natomiast na kablu poszukal programow , ale nie bylo wizji i glosu , natomiast byl teletext , po odkurzeniu i poprawie "bezlicznych zimnych lutow na plycie A stracily sie ustawienia parametrow producenta ; do wyzej wymienionych problemow doszlo:znieksztalcenia...

    TV Serwis wm50   15 Lis 2006 19:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 879
  • Kompter Wiesza Się Podczas Pracy Programów P2P

    -Zmieniles masymalny limit polaczen dla programow? (takie domyślne ustawienie w XPSP2 z ograniczenem chyba do 20) -Zmniejsz ilosc polaczen w tych programach. -Sprawdz inne sterowniki do karty sieciowej.

    Software serwis tomsmiss   10 Lut 2007 13:37 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2185
  • kod zegarka w bascomie pod pcf8583

    z twojego pytania wynika, że albo nie powinieneś sam robić takich układów bo nigdy ich nie uruchomisz juz uruchomilem, zrobilem komputerek pokladowy do auta - wszystko dziala tylko sa problemy z miesiacami i rokiem oraz ich ustawieniem albo lepiej może będzie jeśli jednak zaczniesz się uczyć pisać...

    Mikrokontrolery zi.ko   21 Lut 2007 21:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2013
  • Sony J70 pusty wyświetlacz

    Witam.Takze mam problem z wyswietlaczem.Jest za wysoki kontrast i trzeba patrzyc pod duzym katem.Ustawienia w menu tel nie daja wiekszych rezultatow.Nie wiem jak to naprawic .Nigdy nie bawilem sie tel Sony.Mam kabelek serwisowy,ale nie mam programow.Moglby mi ktos doradzic co zrobic z tym J70.Z gorydzieki!

    GSM Serwis many2   27 Sty 2007 12:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1130
  • Drukowanie kopert Kyocera FS 1900

    Witam Na początku spróbuj czegoś takiego: Jak mniemam masz sterownik w wersji KX ? ... bo tylko takie uwazam za najnowsze :) ...krotko mowiac, starsze wersje programow nie moga sie czasami "dogadac" z nowymi sterownikami...i dlatego pojawia sie ten komunikat, o ktorym piszesz...no ale wracajac...

    Drukarki, ksero Profesjonalne syrzk   16 Sty 2007 19:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4370
  • Polsat, Echostar DSB-717. Nie ma części programów. Brak sygnału.

    Dobry wieczor, mam pewien problem z Polsatem i prosze o pomoc. Na programach; Discovery Science Channel, Discovery Civilisation, Travel Channel,ZoneReality,Zone Europa,Jetix Play,Zone Club nie mam odbioru, pojawia sie komunikat "brak sygnalu" (Echostar DSB-717). Wszystkie inne programy Polsatu Cyfrowego...

    SAT i DVB-T Serwis strazak26   21 Sty 2007 18:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2887
  • Pomoc w wyborze pralki Electrolux do 1550zł

    (ciach) Na 30 i 40°C O.K., choc program Bawelna mocniej i dluzej "mieli" od programow Syntetyki, co czasem moze je szybciej "zmechacic". Ale przestrzegam cie mocno przed praniem polsyntetykow na programie Bawelna 60°. Raton oczywiście słuszna uwaga. Ja kamikaze nie jestem i nigdy nie ustawiłbym...

    Co kupić Archiwum raton laveur   03 Mar 2007 16:28 Odpowiedzi: 407    Wyświetleń: 4887
  • Jaką częstotliwość nadawania ma TV Polonia i inne ?

    wiesz xo odbieram i V i H. juz sie dowiedzialem ze inna czestotliwosc to wina zle ustawionego generatora. juz jt wszysko ok. lapie tez dune tv5 europa i m2. nikt mi natomiast nie udzielil informacji czy zlapie cos jeszcze oprocz tych programow. pozdro

    SAT i DVB-T Serwis Preskaler   23 Sty 2007 06:28 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 14183
  • Podglądanie danych na magistrali RS232

    A moze polecicie koledzy jakis program pod win98 ktory oprocz monitorowania portu wspomaga jeszcze jego prace poprez rozszerzone ustawienia parametrow portu ? Niestety wiekszosc programow z ta funkcja ktore znalazlem w sieci jest tylko pod win XP .

    Programowanie autosuper   28 Sty 2007 10:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3369
  • alcatel ot301 (BE4) simlock

    mam problem z polaczeniem sie do tego telefonu. uzylem kabelka ktorym naormalnie lacze atmege z komputerem (max 232 linie tx i rx) podlaczylem to tak jak na obrazku ktory tu znalazlem. dodakowo 5V i mase na zlaczu w telefonie biore z kompa. sciagnolem kilka programow (robson-gsm alcatel, alcatel worshop...

    GSM Serwis Jacck   30 Sty 2007 09:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 882
  • Karta satelitarna HUGHES

    emilk - tak... sprawdzilem wiekszość popularnych programow, ale zaden z nich nie obsluguje tej karty, nie mając pliku *.device chyba nic sie nie da zrobic... nawet nie ma jak ustawić parametrow dla "casablanki" Jak ktos zalatwi oprogramowanie do tej karty z prawdziwego zdarzenia - proszę "zarzucić" na...

    SAT i DVB-T Serwis lygrzegorz   10 Gru 2007 23:18 Odpowiedzi: 87    Wyświetleń: 9998
  • Philips 29PT8304/58

    Witam! TV jak w temacie obraz w delikatnej poduszce a blok E/W wydaje dziwne dzwieki (taki pisk). Podejzewam ze bedzie to kilka filtrow lub jakis dlawik z ubitymi uzwojeniami. Moze ktos robił to chasis na taka usterke? Najlepsza komedia z tym TV jest taka: TV przelaczyc w AV a nastepnie wyl. z pilota...

    TV Serwis Stanko   19 Lut 2007 15:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 528
  • Problem z otwieraniem stron internetowych

    Witam Od paru dni w mojej sieci zaczely sie dziac rozne dziwne rzeczy i nie wiem czym to moze byc spowodowane. Moja siec liczy 60 osob na 3 laczach DSL 1 lacze DSL 1000 /512 - ustawione na sciaganie programow p2p 2 lacze DSL 2000 /512 - stronki, gry internetowe, komunikatory, poczta 3...

    Sieci, Internet GonzoFLaq   03 Mar 2007 14:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1269
  • Laptop jest bardzo wolny. Toshiba Tecre 8000. Format nie pomaga.

    Witam Mam Toshibe Tecre 8000 (PII400MHz) Ale moze zaczne od poczatku Komputer jest jaki jest ale bardzo chcialem odtwarzac na nim filmy Poszperalem w internecie i znalazlem niezalezny system do ogladania filmow oparty na linuxie - Cinemix. Niestety okazalo sie ze laptop nie staruje zadnych programow...

    Komputery Hardware Masster   11 Mar 2007 14:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 961
  • Cos ... jakby magnetowid - potrzebne pomysly i porada

    Witam , pozdrawiam . Przyznaje , ze nie przetestowalem jeszcze tego oprogramowania ale w opisie jest wyraznie ( choc po niemiecku :D ) napisane , ze program zaczyna nagrywac automatycznie gdy kamera zaczyna widziec zmiany w obserwowanym obrazie . Czyli kamerka sobie "leci" i nic sie nie dzieje a w...

    Zabezpieczenia Stacjonarne saper3791   29 Mar 2007 10:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 678
  • Nokia 6310i problem z podmenu Własne Numery

    Czytaj uwaznie co pisze bo juz wiece nie bede odpisywal bo mnie nie słuchasz albo nie rozumiesz co do Ciebie sie pisze. PRZYWRÓĆ USTAWIENIA FABRYCZNE!!!!! Robi sie to za pomoca menu w telefonie i nie potrzeba do tego zadnych kabli, programow, net monitorow, itp. Jedyna zecz jak Ci moze byc potrzebna...

    GSM Serwis mirawoj   31 Mar 2007 19:23 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2007
  • Kształt Subwoofera

    Ja moze tak w kwestii formalnej. Temat jest konkretny. Napisze conieco pod niego... i zamkne. Rozmywacie, robicie offtopic, a NAJGORSZE, ze zabieraja glos osoby nie majace pojecia o czym pisza i ktore powielaja jakies zaslyszane mity, lub lacza prawdy obowiazujace w innej dziedzinie z subwoferami. Jak...

    Nagłośnienie Domowe tomaszo   02 Kwi 2007 19:20 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 3501
  • Pioneer 1530 początkujący

    Oto moje dokonania Poradziłem sobie z wgraniem firmwaru, listy kanałów i eproma. Wgralem 15_OFM_090307_PI724a10_mn.bin , i eprom i liste z paczki 14-1730_listy_4x1_r-r_200307 Ale mam kilka pytan. Narazie ustawiam recznie (inaczej mi jeszcze nie wychodzi) zeby Tuner korzystal z sharingu Robie to...

    SAT i DVB-T Serwis Lidzia   13 Lis 2007 15:49 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 14378
  • Głośnik 15" w obudowie 140l strojony na 16,5hz ?

    Khm. Polecam lekture tematu wyszczegolnionego o obsludze programow symulacyjnych. PRZECZYTAC ZE ZROZUMIENIEM. Napisze, juz odbiegajac od tego "glosnika", ogolnie jak to jest... Glosniki w obudowach BR... Po co w ogole BR, skoro najlepsza pod wzgledem odpowiedzi impulsowej w domu bedzie obudowa zamknieta?......

    Technika Sceniczna i Studyjna 398216   15 Kwi 2007 19:42 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 4142
  • Czy anetna i konwerter cyfry+ bedzie dzialac z innym tuner?

    hej. no i tak zrobilem. dokupilem tuner Universum (po taniosci:) zamontowalismy dzisiaj z ojcem antene na dachu i niby ok ale. .. odbiera mi tylko niemieckie stacje :/ eurosport - czarny ekran, viva tak samo, polskie stacje - "fault signal" i wiele innych stacji "fault signal " .. pierwsza mysl...

    SAT i DVB-T Serwis michcio   27 Gru 2007 12:16 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3501
  • whirlpool objaw uszkodzonych łożysk

    (ciach) Zamierzam kupic pralke i "na oku" mam nastepujace modele i nie moge sie zdecydowac: - Indesit 105WISL (niska cena mnie przekonuje - 1099) - BOSH WLF20260PL (cena 1460) - BOSH WLX20460PL (moj typ cena 1510 ) - BOSH WLX24460PL (cena 1700) - Siemens WS 10F260PL (cena 1470) (ciach) Witam, z...

    AGD Co kupić? pol78   22 Sty 2014 08:10 Odpowiedzi: 1331    Wyświetleń: 401443
  • PIC16 vs PIC18. Co wybrać? Praca inżynierska. Szybka obróbka danych.

    Mysle ze takie typowo sprzetowe programy najlepiej pisac w asemblerze, panujesz nad kazdym rozkazem i wiesz co i gdzie procesor robi. Latwiej znajduje sie bledy. Bedzie lepiej zoptymalizowany, wiec szybszy. C dobry do pisania programow na PC, dobry inzynier programuje sterowniki przemyslowe itp. w asmeblerze,...

    Mikrokontrolery ghost666   11 Cze 2007 14:19 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2129
  • Program do archiwizacji danych (Bootable CD)

    I jeszcze jeden dziwny problem z pojemnoscia partycji: Zdziwilem sie, jak zobaczylem, ze obraz pliku zajmuje 6GB, chociaz plikow jest w sumie na 3,23GB. Rozmiar partycji 20,5GB Rozmiar plikow po zaznaczeniu wszystkich (wlasciwosci) 3.23GB Ilosc zajetego miejsca: 8,60GB I gdzie sie podzialo...

    Software serwis tzok   22 Cze 2007 23:12 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 3215
  • Programator pralki Amica PA5580A510

    Witam. Popraw ustawienie wylacznika -przycisnij kciukiem wylacznik , a z drugiej strony wlutuj styki . Wylacznik powinien osadzic sie jak najnizej na plycie. Przyklej obudowe wylacznika do plyty(np. goracym spoiwem).Docisnij do siebie tarcze wybieraka programow. Niezadko zdaza sie, ze jest jeden punkt...

    AGD Pralki, Suszarki as53   20 Cze 2007 17:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2281
  • instrukcja obsługi po polsku do radia Pioneer DEH-P6900IB

    z tego to wiem to 5 programow 3 ustawiania mocy basu low medium hi ustawienie bmx sterowanie srednimi niskimi i wysokimi tonami no i sterowanie chyba czxestotliwoscia Hz jesli sie myle prosze poprawic ;)

    Schematu/instrukcji/artykułu Alukard   22 Lip 2007 23:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4062
  • Symbole na wzmacniaczu. Co one oznaczają? auto class a

    napisalem "o ile to nie były zniekształcenia jakie odtwarzał mój głośnik, tylko prawdziwe 18kHz" ustawiłem sobie taką czestotliwosc na generatorze sygnałów, sporo programow ma taki bajer np. winisd, ale nie wiem na ile takie cos jest obiektywne, wspialem sobie 18kHz ale czy glosnik poprawnie to odtwarzal,...

    Nagłośnienie Domowe 393418   19 Sie 2007 17:57 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1094
  • Siec kablowa UPC-jak rozdzielic sygnal kablowki?

    Moze to te wartosci,;Downstream Frequency 786000000 Hz ,Upstream Frequency 27177000 Hz. A tuner przed tv musze rozdzielic abym mogl sam ustawic kolejnosc kanalow na tv,a nie byc zaleznym od kolejnosci programow ustawionych na tunerze operatora , czy ten rozdzielacz nie pogorszy rowniez sygnalu.

    Radiotechnika Serwis patafian1410   06 Lip 2009 18:03 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 14288
  • Artefakty w 3D :(

    Witam.kilka dni temu odpalam sobie normalnie gre powiedzy n4s:mw lub overspeed i ku mojemu zdiwieniu po ekranach powitalnych jak juz sie wlacza menu wywala mnustwo artefaktow i tak jakby po przekatnej wywali ogromne pekniecie, no i komputer przycina na 5-10 sekund po czym artefakty zmeinia postac i znowu...

    Komputery Hardware Mery84   11 Wrz 2007 13:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1366
  • Problem z chłodzeniem Core2Duo E 4500

    Widzę ze nikt sie nie odzywa wiec dam screeny : - normalna temp.pracy kilka programow w tle ta zakładka ustawiona w AI Gear - normalna temp.pracy kilka programow w tle inną zakładką ustawiona w AI Gear - temperatura w 100 % stresie przez 1 godzinę testowana programem Everest Ultimate...

    Komputery Eksploatacja beamer.kun   28 Wrz 2007 14:06 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 3558
  • Prośba o pomoc w diagnozowaniu Samsung SV0401H

    Posiadam dysk jak w temacie. Kupilem go jdo zewnetrznej kieszeni USB do przenoszenia danych. Kupilem go z badami, w bardzo niskiej cenie i mam swiadomosc jego niepelnej funkcjonalnosci. Dysk jest wykrywany w BIOSie i pozniej systemie, nie wydaje zadnych niepokojacych dzwiekow. Problem z nim polega na...

    Komputery Hardware arkolesz   28 Wrz 2007 19:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 912
  • Nie mogę znajeźć DSF na tunerz polsatu.

    pomozcie koledzy mam problem z dsf.zawiesil mi sie dekoder polsatu echostar i musialem przywrocic ustawienia fabryczne i jak szukam programow to niemoge znaleźć zadnych niemieckich np.dsf sat 1 .mam zalozoneego zeza i lapie sygnal z hotbirda i astry.dlaczego niema niemieckich kanalow na astrze zmienili...

    SAT i DVB-T Serwis dzac4   05 Mar 2009 18:18 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 8270
  • MediaCoder obcina końcówki plików! POMOCY

    Osobiscie nie znam tego programu choc duzo bawilem sie w rozne konwersje. Za wiele nie pomoge jednak to ,ze pokazuje sie "time elapsed :107 s" to normalka to znaczy ze uplynelo 107 sekund od rozpoczecia duzo programow ma takie komunikaty badz na biezaco pokazuja czas jaki minal. Ja obstawial bym ustawienia...

    Software serwis przemotronik   06 Paź 2007 22:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1224
  • Hp deskjet 5550 problem z drukowaniem

    witaj raflik ... najprawdopodobniej chodzi tu o usługę "DEP", która ma za zadanie blokować wykonywanie pewnych, mniejsza o to jakich programow :) a niestety niektóre sterowniki do drukarek jej nie trawią. recepta : 1. w panelu sterowania otwieramy "system" 2. klikamy na górze w zakładkę "zaawansowane"...

    Drukarki, ksero Profesjonalne raflik16   06 Gru 2007 19:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5068
  • Grunding CUC7303 fonia problem

    Witam mam taki oto TV i do tej pory bylo ok bo ustawione byly tylko 5 programow z anteny. teraz mam kablowke i okazuje sie ze wystepuje dziwny problem otoz przy strojeniu kanalow do 19 wlacznie wszystko jest ok a od 20 w gore lapie poprawnie obraz zatrzymuje sie mozna nastroic ale niestety dzwiek "szuszczy"...

    Początkujący Serwisanci anusssia   12 Paź 2007 10:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 768
  • Problem z KX-ami na Audigy 1

    Od jakiegoś czasu zawiesza mi sie komuter i mysle ze jest to związane ze sterownikami. Dzieje sie tak tylko wtedy gdy kozystam z programow multimedialnych np sub edit ,Foobar i jak włączam gry. Wlaczam np film oglądam jakis czas ,nagle obraz zastyga i słysze dziwne piski wydobywające sie z głosnikow.Trzeba...

    Software serwis PINISLAV   10 Lis 2007 00:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 480
  • Problem z logowaniem Windows XP

    Juz probowalem naciskac alt+ctrl+delete ale okono logowania nie chce sie pojawic. Co do ponownego instalowania windowsa to strace wszystkie ustawienia systemowe i mozliwosc uruchomienia niektorych programow czego bym nie chcial.

    Software serwis turpik5   13 Lis 2007 18:47 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6876
  • Problem z instalacja albo z tuneram

    Witam POsadam instalacje antenowa skladajaca sie z anteny dachowej + antena satelitarna + sumator TV/SAT i tuner ferguson 7318. Mam taki problem od nowosci nie wiem od czego to jest: a mianowice jak wlacze tuner w stan czuwania i zalacze go znowu to nie mam programow w ustawieniach jest sila na...

    SAT i DVB-T Serwis Ragless   16 Gru 2007 10:30 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2280
  • Tuner analogowy i ferguson

    Mam taki problem. Kiedys w pokoju rodzicow mialem tuner analogowy Teletecha i odbieral kanaly polsat2 tvn itd. nastepnie zdecydowalem sie na fergusona. Teraz chcialbym do swojego pokoju wziac tego fergusona a ten stary anlogowy ponownie podlaczyc dla rodzicow, lecz nie moze znalesc programow zadnych....

    SAT i DVB-T Serwis zbyszek_   28 Gru 2007 23:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 864
  • cyfrowy polsat - brak niektórych programów

    Heja, podlacze sie z pytaniem pod watek. Otoz sytuacja wyglada tak, ze nie mam programow typu discovery, axn, tvp1, tvp2 i jeszcze kilku innych. Posiadam dekoder samsunga zakupiony w lutym tego roku. Pakiet polsata mam podstawowy. Tych programow nie bylo nigdy w sumie. Konwerter jest marki sharp o takich...

    SAT i DVB-T Serwis Henry(k)   06 Kwi 2008 19:29 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 62421
  • Jak sie zabrac za zalozenie anteny i skymaster xl15 ???

    Witam! Od pewnego czasu jestem w posiadaniu tuneru skymaster xl15 wraz z talerzem i konwerterem. Domyslam sie ze jest to chyba jakis stary sprzet..problem polega na tym ze pojecia nie mam o tv sat a bardzo chcialbym zalozyc ta antene. Czytajac informacje na roznych forach widze ze zalozenie i ustawienie...

    SAT i DVB-T Serwis katze750   25 Sty 2008 21:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2646
  • Sterownik temp. i czasu dla 4 różnych zakresów - suszarka

    Witaj , ALZ tego typu regulatorow jest pełno na rynku, proponuje np taki firmy JUMO : lub którys z oferty firmy Honeywell np DCP50 posiada mozliwośc ustawienia 4 programow. lub naszego rodzimego producenta firmy LUMEL

    Elektro Maszyny i Urządzenia ALZ   26 Sty 2008 23:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1110
  • Poszukiwana płyta z oryginalnymi sterami dlaToshibaTecra8000

    Zerkajac na nazwy programow nie moglem dojsc do czego sluza te dwa: Toshiba Custom Utilities: FN-Esse, HWSetup Czy moze ktos sie orientuje do czego sluza te programiki i czy moga miec plyw na prace grafiki? Pozdrawiam Ad. 1 Ad.2 „Toshiba Hardware Setup”, będący swego rodzaju odpowiednikiem...

    Software serwis leonov   28 Sty 2008 21:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 809
  • Wydajność Acer Aspire 5520 na WinXP

    wiec tak.kupilem notebooka podanego w tytule.i od poczatku problem.acer w standardzie daje sterowniki pod viste a ja kupilem z xp.serwisant w sklepie postawil system i zainstalowal stery.wszystko wrzucil mi na d.a sterownikow ze 20 sztuk niewiem po co.problem mam z wydajnoscia kompa i grafika.gry sie...

    Software serwis Rafael22   16 Paź 2008 12:48 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 8203
  • Jakie anteny wybrać aby optymalnie oglądać TV naziemną ?

    Zakladam ze jak piszesz jest polaryzacja H/pozioma/ dla wszystkich programow- wiec zastosuj antene YAGI 12elementowa i uwazam ze nawet bez wzmacnioacza świetnie sie spisze i spelni twoje oczekiwania!ustaw pamietajac o polaryzacji dipol jak i cała reszta anteny powinna byc ustawiona POZIOMO.

    Początkujący Serwisanci jPijg   11 Lut 2008 21:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1779
  • Konto z ograniczeniami ma prawa Admina - dlaczego?

    Komputer z Windows Xp Home ( niestety) , ma utoworzone dwa konta jedno na prawach administratora, drugie z ograniczeniami, ale mimo to drugie konto ma pelny dostep do wszystkiego, mozna na nim zmieniac ustawienia systemowe, pelny dostep do wszystkiego. Usuniecie i ponowne utworzenie konta nic nie zmienia....

    Software serwis tronic1   22 Mar 2008 19:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1059
  • podzial lacza,linksys befw11s4 v4,problem z podzialem

    Czesc Niewiem jak twoj router ale moj nawet jak wylacze opcje QoS to stara sie dzielic lacze po rowno, gdy sciagam cos pelna predkoscia i w tym momencie drugi komputer tez zaczynam sciagac to predkosc dzieli po rowno. Jedynym wyjsciem oprocz zmiany routera bedzie zaisntalowanie wlasnie programu...

    Sieci, Internet stonkers   24 Mar 2008 10:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1376
  • HDD Seagate ST3120814A 120GB + AAM error.

    Witajcie! Mam ogromny problem. Posiadam dysk Seagate ST3120814A, ktory to chcialem troche wyciszyc. Zainstalowalem: Doc's AAM Tool Software tam ustawilem pewna wartosc AAM i dalem zastosuj, wyskoczyl jakis blad po niemiecku (nei znam tego jezyka), ale potem po instalacji wersji ENG okazalo sie, ze...

    Naprawa HDD i odzysk danych cestmoi   31 Mar 2008 12:16 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2746
  • PHILPS(HD REC-order),Kon.HDTV DVB-S2(Quad)brak sygnału HD C+

    Dzien dobry wszystkim.Prosze o pomoc w rozwiazaniu nastepujacego problemu.Przeprowadziłem sie wczoraj i podpiąłem sprzet C+,do anteny 60 poprzedniego uzytkownika mieszkania i wszystko było ok.Tzn odbierałem cała game programow C+ wraz z HD.Dzis zamontowałem talerz 90 z konwerterem Silver TECh (paramtery...

    SAT i DVB-T Serwis Nero30KR   27 Kwi 2008 18:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1005
  • zmywarka whirlpool adg 6370, nie płucze , nie suszy,

    Raczej opisów dokładnych programow nie znajdziesz. Zapomniałaś jednak o tym, że napisałem iż program 40 st ma płukanie jednak w temperaturze ok 50 st. Nabłyszczacz działa jednak przy znacznie wyższej temperaturze nie mówiąc już o kostkach tzw 3 w 1. Zapewne zacieki, o których piszesz nie powstają...

    AGD Początkujący Jasxx   15 Maj 2008 06:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4681
  • ipaq rx5940

    witam kupilem uzywanego. zrobilem twardy reset coby miec swiezy system i zabralem sie za instalowanie programow, typu skype, program do navigacji i wszystko jest w porzadku. bateria jest naladowana w 90% jednak jesli pda polezy wylaczone na kilka dni to te zainstalowane programy nie uruchmiaja...

    Urządzenia Mobilne bodekb   05 Cze 2008 11:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 626
  • Akceleratory pobierania sciągają... ale nie to co trzeba

    no dobra dziala tylko ze predkosc nie wieksza niz przy zwyklym pobieraniu ;/ i pobiera tylko jako jedna czesc a glowna zaleta tych programow jest wlasnie sciaganie w czesciach Wszystko trzeba ustawić. IDM ma mozliwość pobierania do 16 części na raz, a ilość pobieranych plików jest chyba ograniczona...

    Software serwis ngawlik   22 Cze 2008 10:06 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 649
  • Wielkość dysków / partycji w Windows Vista

    Dalej nie rozumiem twojego podejscia - cleanera nie uzywa sie raz ale regularnie np codziennie po skonczonej pracy, ja po skonczonej pracy robie do tego defrag itp. Co do programow specjalistycznych ktore laduja swoje skladniki na C czy chcesz czy nie chcesz to sie z toba zgodze i tu "nie ma bata"...

    Software serwis md   30 Lip 2008 12:33 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 7527
  • Jak uruchomić kartę dźwiękową pod DOS-em?

    Witam, nabylem start komputer z procesorem pentium 166Mhz ,16MB, zaisnalowalem dos na dysku c, odpalilem kilka gierek i programow, niestety nie moge poradzic sobie z dzwiekiem. Mam jakies dwie stare karty dzwiekowe ale niestety nie dzialają, jestem w tym zielony, od czego powinienem zaczac? Co ustawić...

    Komputery Hardware md   17 Sie 2008 18:15 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2172
  • Port RS232 w Visual Basicu

    Coś nie rozumiem. RS232 to nie LPT gdzie można wysyłać dane na poszczególny pin. W pewnym artykule napisałem: Krotkia teoria: UART to uklad scalony zarzadzajacy transmisja szeregowa. To wlasnie on komunikuje sie z urzadzeniami podlaczanymi do naszego portu rs232. Do niego wysylamy informacje...

    Programowanie automatykon   11 Wrz 2008 15:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1196
  • Brak discovery histioria i animal planet ma mojej liscie PS

    Mam dekoder echostar Polsatu i od 2 dni nie mam animal planet, discovery historia. Pojawia sie komunikat 'jezeli masz problemy z odbiorem tego kanalu zainstaluj ponownie swoja liste programow. Natomiast jezeli wybiore z listy (zieonym na pilocie) Cyfrowy Polsat okazuje sie ze tam sa wszsytkie te kanaly...

    SAT i DVB-T Serwis harvard1979   07 Paź 2008 17:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1222
  • Samsung PS42A410 - plazma 42" za 2000zł???

    Ja pisze glupoty? Przeciez to jest powszechnie wiadome ze LCD wyswietla obraz tylko w natywnej rozdzielczosci dobrze bo im nizsza tym wieksza padaka. wbrew wszystkim filozofiom kupilem wczoraj ten telewizor za 1940zl i mialem okazje porownac go do wszelkiej masci LCD oraz Panasonic Viera i naprawde przy...

    Jaki TV Maciek764   08 Paź 2008 22:05 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 8230
  • Jaką pralkę kupić 2008? - kontynuacja

    Blokade drzwiczek maja teraz chyba wszystkie pralki, blokada ustawien (CDP) czyli zabezpieczenie przed dziecmi polega na automatycznym zablokowaniu przyciskow i pokretel po wybraniu i uruchomieniu programu, nawet jesli dzieciak sie dorwie do pralki i bedzie usilowal krecic czy naciskac, to nic to nie...

    AGD Co kupić? speedek   31 Gru 2008 15:28 Odpowiedzi: 1030    Wyświetleń: 9102
  • Tuner Globo - Program Zakodowany

    Witam posiadam w domu cyfre+ podzieloną na 4 telewizory w mieszkaniu. I po odlaczeniu kabla podłączonego do talerza na dwóch znich mam problem z odbieraniem programow zakodowanych takjakby tuner sie rozkodował posiadam splitter SMARTWI i nieznam dokladnego modelu tego tunera poniewaz nie mam z zadnego...

    SAT i DVB-T Serwis Lidzia   04 Lis 2008 13:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3221
  • Compaq n610c - startuje po kilku próbach uruchomienia

    Witam Moj pierwszy post wiec prosze o nie bicie. Kupilem niedawno "100% sprawego laptopa Compaq n610c" z universalna ladowarka ustawiona na 18v (moc 70W) Problem: na poczatku laptop potrafil sie zawiesic lub zrestartowac Przy 18V podczas starty systemu pojawia sie Error 103 -circuity charge failed Ok...

    Komputery Laptopy Hardware nrv   08 Gru 2008 14:37 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2300
  • ubywa miejsca na hdd (Vista)

    Nadpisuje wszystkie ustawienia przed wprowadzeniem w stan hibernacji,nie tylko z programow ktore aktualnie masz otwarte.Zrob oczyszczanie dysku,usun tez wszystkie punkty przywracania oprocz ostatniego,mozesz wylaczac lapka w zwykly sposob,to zapobiega lokacji procesow na hdd i jest bezpieczniejsze z...

    Software serwis Mery84   18 Sty 2009 17:00 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2447
  • Problem z mikrofonami ( komputerowy i dynamik VK top 3000 )

    Biosa sprawdzalem, ale nie znalazlem tej ostatniej opcji. Programow dodatkowych korzystających z mikrofonu raczej nie mam. W ustawieniach tez jest niby ok, nie wykryło żadnych problemów poprzez to "Start">"Uruchom..." dxdiag. Nie wiem, już nie mam pomysłow. Spróbuj sobie przypomnieć jak uporałeś...

    Komputery Hardware sknjs   09 Sty 2009 11:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3168
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME