1.2 powinno być ok. Tego ciśnienia nie ustawia się w sterowniku a śrubką na reduktorze. W programie masz do ustawienie ciśnienie poniżej którego ma się przełączyć na benzynę. Jeżeli na reduktorze będzie niższe niż w programie to nie przekaczy się na LPG, po próbie przed przelaczeniu będzie pikał jak przy pustej butli.
Będzie działać. Korzystam z takiego rozwiązania na "Vailncie". Musisz wymienić dysze i być może skorygować ustawienie reduktora. Butla 11kg wystarcza u mnie na ok 3 tygodnie ( 3 osoby )
Bieg to ,,3" , Bynajmniej my takim zawsze odpalamy
Poszukaj w reduktorach spawalniczych (na wejściu ciśnienie butli max 200 bar, na wyjściu to co ustawisz). Również reduktory dwutlenku węgla są stosowane w instalacjach do wyszynku piwa z KEG'ów (ciśnienia j.w.)
pod zaznaczonym dekielkiem jest filtr fazy ciekłej.część zanieczyszczeń wyłapuje filtr fazy lotnej a reszta osadza się w wtryskach oraz z gazem zostaje spalona.czyszczenie reduktora możliwe jest po jego rozebraniu a następnie wymagane jest ustawienie ciśnienia.
A reduktor wpięty szeregowo czy równoległe w obieg chłodzenia? No i czy jest odpowietrzony sam reduktor?
Z czasem używania CB połapiesz się jak ustawiać wszystkie pokrętła, to kwestia indywidualna (jeden lubi tak, drugi inaczej). Ustaw na najlepszy odsłuch (dzięki pokrętłu sqelch nie musisz słuchać szumu:) Zestrajać - pewnie ze TAK. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic82... O zakłóceniach szukaj tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic61...
skutków ubocznych nie będzie W tym akurat nie, ale to droga na skróty. Tam się sprawdza tylko emulacja "masa" czyli symulacja uszkodzenia sondy, żeby nie ruszał korekt, ale ważne jest też podłączenie "emulatora", czyli masa dla sterownika gazu z tego samego punktu co dla ECU, czyli z bloku silnika a nie z akumulatora jak to jest w 99% przypadków, bo...
Zobacz jaka masz ustawiona wartosc PWA - to byla wartosc dla poprzedniego reduktora.Potem wkrec silnik na ok 3000obr i zobacz wokol jakiej wartosci aktuator pracuje.Jesli jest to wartosc zblizona do PWA to teraz sprawdz w jakim zakresie aktuator pracuje na wolnych obrotach.Jesli pracuje sporo nizej to musisz przykrecic srube plastikowa naprezenia membran...
Jak tego jeszcze nie robiłeś, to przy rozbieraniu zwróć uwagę na to, jak to jest poskładane, aby to tak samo złożyć. Nie znam tego reduktora, więc napiszę ogólnie - wyczyść dokładnie elementy, które ze sobą współpracują, aby nie było jakichkolwiek zacięć. I druga ważna sprawa ciśnienie pracy reduktora. Jak nie masz programu diagnostycznego, w którym...
korky Mechanicznie możesz się pobawić, chodzi o regeneracje reduktora natomiast ustawienie odpowiednie instalacji lepiej z tym udać się do specjalisty. Chociaż jeżeli chodzi o tą instalację nie ma ich dużo.
Tak sobie poczytałem na temat tych reduktorów no i jedni piszą że Tomasetto jest dobry inni że to szmelc i tak się teraz zastanawiam co zrobić czy dać taki sam czy jakiś inny. No i jeszcze jedno pytanie jak wymienie na taki sam model jak stary to czy wystarczy go podpiąć i ustawić mniej więcej jak stary czy trzeba jeszcze jechać do gazownika żeby go...
Jak mogę wykorzystać ten wentyl? Zmierzyć ciśnienie, tak samo jak się mierzy w kole samochodowym. Trzeba mieć do tego manometr. Instrukcja naczynia: musisz znać ciśnienie sieci wodociągowej (pa)
Nie, tu problem jest gdzie indziej - złe ustawienie reduktora, bądź koniec jego żywota.
Dziękuję, zdążyłem skopiować :)
Powinny być dwa warunki dla przełączenia na LPG tyczące się temperatury. Reduktor musi osiągnąć temperaturę ustawioną w programie oraz LPG w fazie ciekłej musi mieć temperaturę taką jaka jest ustawiona w programie. Bez tego powinien się przełączyć patrząc tylko na temperaturę reduktora. Nie uszkodzisz od tego instalacji.
Z tego, co piszesz, to reduktor został dobrany "na styk", bo przedmiotowe auto ma tak właśnie koło 100 KM. Ty powinieneś mieć reduktor 140HP. Raczej nie powinno to powodować zwiększonego zużycia LPG, ale na pewno nie jest OK. zależy jeszcze jak ktoś ten reduktor ustawił. Sam kontroler jest dobry, ale nie podałeś, jaki masz mieszalnik. Jak go nie ma...
cały zestaw wraz z reduktorem zakupiłem ze sklepu z Włocławka, za pośrednictwem aukcji allegro. Zdecydowałem się na droższą opcje czyli polskiego producenta "Perun", wydawało mi się to lepsze rozwiązanie. Ale to nie istotne skoro i tak to nie działa. Swoją droga to ja nie rozumiem jakim cudem to się by mogło popsuć od nadmiernego ciśnienia skoro w butli...
a jaką masz instalację bo nie napisałeś, po zmianie reduktora ustawiłeś ciśnienie na reduktorze i zrobiłeś kalibrację?? ustawiłeś mnożniki mapy wystroiłeś podczas jazdy??
Najpierw sprawdź filtr powietrza - a najlepiej wymień. Później dobrze by było podłączyć do kompa i zobaczyć jaki jest skład mieszanki. Jeśli zbyt bogata to szukać dalej (przewody, ustawienie reduktora, silnik krokowy...), lub wyregulować.
Ponieważ BINGO-M lepiej programuje przy wyłączonym TPS. Pozdrawiam hmm...nigdy tego nie probowalem.jezeli robilem autoadapcje to potem i tak podprawialem punkt PWA i za pomoca opcij szybkosci krokowego patrzac na sinusoide robilem tak zeby wygladala symetrycznie.jezdzilem na tym 4 lata,jedynie tylko co jakies 2 mies podlanczalem kompa i zmniejszalem...
Nie w tym rzecz, by ustawić "jak najmniejsze spalanie" na wolnych obrotach - CHODZI O USTAWIENIE LINIOWOŚCI PODCIŚNIENIA (MIKSER KONTRA PAROWNIK). Dopiero liniowe ustaiwnie pracy reduktora da efekt małego spalania. Np. ustawiłeś wolne obroty, ale po wciśnięciu przyśpieszenia reduktor ZNACZNIE więcej daje gazu - większe spalanie, przerywa zapłon, moc...
Gdzieś w regulaminach forum jest taki zapis: 1. Przyjmujemy co najmniej minimum wiedzy w zakresie postawionego pytania, ... Ja zapytałem google i mi podało np. https://www.agrofoto.pl/forum/topic/3833... oraz do elektrody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... i jeszcze to Pracownik wykonujący...
Napisałem o parametrach domyślnych, które są ustawione w programie (default). Przecież to logiczne, że w układzie chłodzenia po to,by reduktor miał 40 stopni silnik musi mieć 50 stopni, przynajmniej na etapie rozgrzewania. Dalej obstaję przy sprawdzeniu układu chłodzenia samochodu - termostat, ilość kamienia w układzie, jakość płynu chłodniczego, same...
Puki co brak czasu :/ narazie ustawiłem ciśnienie na reduktorze do zegara 1.1 bar i auto śmiga na gazie nie szarpie przy przełączaniu na gaz i na wolnych obrotach wmiare ok działa . W sobotę wezmę się za reduktor mam cały komplet naprawczy
KME śmiga w SAAB turbo, VOLVO 850 turbo, VW , AUDI 1,8 turbo.Szybkie wtryski gazowe i wydajny reduktor ( pow. 250KM ) . Mądre ustawienie + dobry gazownik =zadowolenie . Pozdrawiam.
Instalacja była wyregulowana pod ustawienie poprzedniego reduktora, po wymianie musisz pojechać na regulacje.
Do ustawienia pompy będą potrzebne czujnik zegarowy z adapterem, suche sprężone powietrze z reduktorem.
Przyczyną niewłaściwej pracy baterii termostatycznej upatrywałbym w złym doborze średnic rur. Ewentualnie w zapchaniu filtra przed kotłem :) Założenie reduktorów raczej nie poprawi sytuacji. Ale jeśli bardzo chcesz, to ciekaw jestem efektów. Poszukaj jednak reduktorów 1/2", chyba przed baterią będą odpowiedniejsze. Regulacji dokonuje się przez kręcenie...
co tak naprawde jest ustawiane podczas autokalibracji przez PC?? konkretnie to chodzi mi o centralke Autronic AL-700. z tego co zaobserwowalem to chyba ustawia sie podczas takiej autokalibracji za pomoca programu Amon tylko podstawowe parametry typu rodzaj TPS, lambdy, wolne obroty itp. bo na sklad mieszanki to chyba najwiekszy wplyw ma recze ustawienie...
Po wymianie na reduktor przy 6 barach woda prawie nie leci z kranów, Niemożliwe, albo coś zatkane, albo niewłaściwe ustawienie reduktora. a gdy wychodzę regulatorem poza skalę do ok.7 barów Daj, podkręć jeszcze więcej jeśli masz pieniądze na nowy bojler i życie Ci niemiłe. 1,5...6bar - a pozwala on na przepuszczenie większego ciśnienia. To większe...
Podpowie ktoś co byłoby najrozsądniejszym rozwiązaniem? Zmiana reduktora ustawienie 1,2 bar i po problemie.
Rysunku nie mam, ale dźwignia maksymalnie do tyłu nap. tylko na tył, tj. jazda po drogach twardych, do przodu o jedną pozycje, drogi o luźnej nawierzchni, potem luz, dalej w lewo i ostatnia pozycja jazda terenowa z włączonym reduktorem i nap. 4 wd. Z racji braku centralnego mechanizmu różnicowego nie wolno jeździć po asfalcie i drogach utwardzonych...
Witam! Czy możliwe jest takie ustawienie reduktora: 1 śrubka czułości wkręcona do oporu, 2. register wykręcony na 1.5 obrotu 3. śrubka wolnych obrotów wykręcona tak do polowy postanowiłem poczynić taki zmiany, bo autko zamulało (passat b3, 1,8l), dużo paliło i często było czuć gaz w środku. Przedtem śrubka czułości była sporo wykręcona i register też....
To też możliwe. Zwężenie dławi przepływ i ciśnienie na wyjściu spada - działa jak specyficzny reduktor ciśnienia. Proponuję by autor tematu ustawił wypływ wody na minimalny i zaobserwował czy ciśnienie będzie powoli spadać czy nie. Jeszcze pytanie do autora - czy gdy nie korzystasz z łazienki a kran w kuchni odkręcisz na full to czy też obserwujesz...
Jakie jest ciśnienie gazu na wtryskiwaczu? Takie jak sobie ustawisz na reduktorze, przecież są samochody benzynowe z turbo tak samo jak diesle.
opcja przyspieszanie ustawia sie kilka lub kilkanascie krokow ponad PWA powoduje to ustawienie attuatora do zadanej liczby krokow po przekroczeniu ustawionej wartosci TPS.ma to za zadanie niwelowac "przymulenie" po naglym otwarciu przepustnicy.odniesienie do sondy jest to punkt neutralny sondy przy ktorym nastepuje zmiana mieszanki z ubogiej na bogata.obnizenie...
W sterowniku mam odcienie przy 1.1 dlatego ustawiłem 1.3-1.4 tez wydawało mi się że dużo czyli ustawić reduktor na 1.1 a w sterowniku 0.8 odcienie ?
Przyspieszanie i CUToff bym wyłączył narazie choć ja tego w ogóle nie stostuje w tym bardziej cutoffa. W ostatnie zakładce zakres min/max bym ustawił +/- 10 od bazowego. Przejechał się i powinno go zamulać pod obciążeniem. Bazowy można by podnieść na 80-90 i powyższe ustawienia jak wyżej +-10. Szukałbym nieszczelności. Skoro auto jako tako chodzi to...
Właśnie jak ustwić instalacje domowym sposobem reduktor stefanelli a przed mikserem mam na wężach 2 śruby regulacyjne na parowniku mam tylko 1 śrube, napiszcie jak to całe ustrojstwo nastawić z góry dzieki, acha auto to polonez caro 1.6 GLE 94r. I ile w końcu ma mieć stopni zapłon ???
zmien reduktor na taki ktory napewno bedzie dobrze zregenerowany :)
Pewnie że da się wyregulować, raz poprzez dobranie średnicy miksera, a dwa ustawienie wydatku reduktora. A trzy to przy I/II gen, mieszanka nigdy nie będzie optymalna w całym zakresie obrotów.
Przy takim opisie problemu, to tylko jasnowidz pomoże. Jak samochód chodzi na benzynie - jak dobrze, to problem jest tylko w ustawieniu gazu, jest go po prostu za dużo podawane i dlatego silnik jest przymulony i dużo pali. To jest tak, jakbyś na gorącym silniku jechał na ssaniu. Źle ustawiony reduktor. Check ci się pali - sygnalizuje prawdopodonie za...
Każdy element w aucie można zepsuć rozbierając. Zwracaj uwagę na membrany można uszkodzić papierowe uszczelki, ale to wina ich starości. Osoba o średniej pamięci i odrobinę inteligentna poradzi z tym sobie bez problemu. Polecam jednak zakłady maja doświadczenie i sprzęt do regulacji. Ustawienie na słuch czasami niewiele daje.
Jak dobrze ustawisz to będą stabilniejsze wolne a moc w zakresie niskich to już w zasadzie miękkość membrany.
Jak sobie radzi pompa od wspomaganie od poloneza i na jakie ciśnienie masz ustawiony reduktor? Co do filtra powietrza to można by było zastosować filtr powietrza z malucha . Jak masz mocowaną sprężarkę do podstawy ?
Masz od kogoś pożyczyć sprężarkę na próbę? Wystarczył by jakiś chińczyk z silnikiem 1,5 / 2,2 kW. sprawdził byś na żywo czy daje radę utrzymać ciśnienie np 4 - 6 bar. Bo ten jeden bar to sobie ustawisz na reduktorze - byle tylko dała rady dobić i czasem się wyłączyć.
Zatem chyba jednak reduktor - czy tak? Jeśli tak: Reduktor ustawiłem na 3 bary. Po 15 minutach 4bar to tak, uszkodzony może być reduktor. Co w takim razie z tą obserwacją? Natomiast ciśnienie wody ciepłej co czuję odkręcając kran jest wysokie.
jezeli napiecie za mocno spada zmien miejsce podlaczenia moze uzyles zlego miejsca w ktorym miejscu masz normalny plus a w ktorym plus po zaplonie?? dowiedz sie czy twoj uklad wtryskowy to fullgrup czy sekwencja czy pol sekwencja to bardzo wazne.musisz wiedziec na 100% co to jest.w programie niema wykrycia co to za system(bo niepamietam) Dodano po 3...
przy parowniku nie masz sruby która reguluje wolne obroty. masz za to srube która reguluje wydatek reduktora. Maxymalne ustawienie reduktora nie oznacza najwyzszych obrotów.Ustaw parametr "reset min" (w v 1.6) lub podobny( nie mam przed oczami programu) na o 5-10 wiekszy niz reset MAX i reguluj śrubą na reduktorze. Niektóre reduktory mają jeszcze śrubę...
dobrze było by sprawdzić:czy nie czuć gazu po otwarciu maski,filtr gazu,czy jest dużo kondensatu w reduktorze-wyczyścić.odpala bez problemu?nie szarpie,ile spala gazu?
Samym manometrem nic tu nie zrobisz. Ale auto teraz jakoś jeździ na gazie, więc jak zregeneruję reduktor i ustawię to samo ciśnienie to powinno działać. Potem jak będę miał czas to pojadę do gazownika
Ta srubka sluzy do ustawiania wydajnosci w reduktorze,teraz jezeli nia pokreciles to troszke zejdzie nim znow trafi sie na odpowiednie ustawienie by wszystko gralo.Te reduktory sa bardzo kiepskie wiem z wlasnego doswiadczenia.Musisz wyregulowac wydajnosc reduktora i wtedy przestanie strzelac.W punto jest maly silniczek wiec jezeli mialby strzelac przez...
Mam następujący problem: Byłem z samochodem do regulacji instalacji gazowej generacji I. Samochód AUDI 80, 1991 r., gaźnik. Przed regulacją samochód ciężko było odpalić na gazie, jeździć praktycznie nie dało się. Wymieniono świece (BRISK), kable wysokiego napięcia, filtry powietrza oraz gazu, wyczyszczono i ustawiono reduktor, wymieniono kopułki wraz...
Troszkę pogrzebałem sam, na jakimś forum znalazłem jak mniej więcej, ustawić ciśnieniu śrubką na reduktorze. Ustawiłem tak jak napisali i jeździ dużo lepiej jednak, nie wiem jakie ciśnienie ustawiłem więc zamiast jeździć ciągle do gazowników, chyba zainwestuję a kabel do gazu...
Drodzy Koledzy. prosze o schemat jak ustawić poprawnie reduktor BRC TECNO 100 KW ze śrubą. jest kilka schematów ale chcialbym uslyszecx profesjinalnej porady od panstwa. moze ktos w kilku krokach mi to wytlumaczyc. chodzi o to zeby palil malo a mial dobrego "kopa"
Nie znam tych sterowników więc 100% nie dam, ale temperatura przełączania powinna być modyfikowalna w programie diagnostycznym. Resztę napisałeś jakoś mało zrozumiale. Mogę tylko tyle napisać, że ja mam ustawione (STAG, chyba 200) 40°. Jest to temperatura bezpieczna. Ogólnie im wyższa tym mniej szkodzi reduktorowi, ale nie wierzę, że ktoś ustawił 90°C...
emulacje sądy masz ustawioną dobrze .zmień reduktor gazowy ale najpierw sprobuj przedmuchać przewód doprowadzający z butli
Ciśnienie reduktora stanowi komplementarna parę z wymiarem dysz wtryskiwaczy gazowych. Jeśli zwiększysz ciśnienie, wydajność wtryskiwaczy wzrośnie, spadną czasy wtryski i rozreguluje się instalacja lpg. Skoro miałeś niskie ciśnienie gazu to kupiłeś niewłaściwy reduktor bo tego zavoli nie ustawisz na ciśnienie niższe jak 1,2 bara. Musisz zmienić dysze...
Tylko wtedy by ani razu nie działało. Jeśli uszkodzenie powstało podczas montażu, to wyklucza zatankowanie do pełna kilka razy, no chyba, że to był 1 raz. W każdym razie ja obstawiam reduktor, który nie trzyma ciśnienia i takie cuda się dzieją, lub problemy z MAP sensorem albo 3w1 reduktor, map, ustawienie sterownika. Dwa uszkodzone wielozawory to by...
to jest naturalne ustawić przejechać ok 5 - 10 km i sprawdzić ustawienie b jałowego
Witam po długiej nieobecnosci,ale udało mi sie w końcu rozwiązać problem z praca silnika na gazie.Wymieniłem membrany w reduktorze,ustawiłem ciśnienie gazu,to jednak poczatkowo nie dało żadnego rezultatu,silnik nadal źle pracował,byłem już trochę podłamany.Dopiero dwa dni temu ponownie rozebrałem reduktor,ustawiłem ciśnienie gazu i postanowiłem założyć...
Murza dzięki za konkretną odpowiedź. Ja mam moc ustawioną na 15% i nie mam reduktora. Mam plastikowy wentylator. Analizatora spalin niestety nie posiadam. Da się ustawić w/g ciśnienia gazu na dolocie przy t=0 ?
Wymieniłem Medy Korekty wróciły do normy Ciśnienie ustawiłem manometrem wpietym trojnikiem w zregenerowany reduktor Narazie hasa.
Taki objaw będzie gdy będzie ustawiona za uboga mieszanka. Ten kto ci wymieniał komputer nie przyłożył się do tego, ustawil bieg jałowy a nie ustawił składu przy wyższych obrotach. Nie wiem jaki masz reduktor ale powinieneś jeszcze raz jechac na regulację. Diagnoza: silnik atuatora pracuje na zbyt wysokich wartościach, przypuszczalnie na biegu jałowym...
to poszukaj 12V bo powinno być, do tego za nisko mnożnik i wtryski liche do tego auta, autko nie było strojone podczas jazdy, na wysokich za ubogo, jak ustawisz już reduktor (jeśli wydoli), zrób kalibrację i mnożnik powinien być powyżej 1, ostatnią kropę, jak będzie za nisko, podnieś do 40, wtedy nie powinno być ubogo. to tak na początek.
Ja nie musiałem sugerować specowi i z nim dyskutować, bo sam wyczyściłem reduktor. Może się kazać, że będzie potrzebny zestaw naprawczy, jak membrana(y, mogą być dwie) będą zesztywniałe, u mnie nie było takiej potrzeby. Przy czyszczeniu należy zwrócić szczególną uwagę na czystość otworu tulei pod trzpień i samego trzpienia jak i gniazda w którym chodzi...
Coś tu nie tak, wygląda jakby zamieniono manometr. Pierwszy powinien wskazywać większe ciśnienie. Panujące w butli, natomiast drugi, ustawione.
Nie podales jaki reduktor masz.Jesli Tecno 100KW to problem moze polegac na tym iz te reduktory bardzo przylewaja na wolnych obrotach,i gdy ustawisz go by zimny trzymal obroty to po nagrzaniu bedzie przygasal a jesli znow przy cieplym ustawisz dobrze to zimny bedzie gasl.Jesli faktycznie masz ten 100KW to polecil bym zmienic na 70KW bo jest taki dostepny...
OK, to zadam podchwytliwe pytanie - jakie dysze powinienem mieć w moim przypadku? nie mam pojęcia bo producent skrzętnie ukrywa wszelkie informacje , chyba ze wstydu. Czerwnone valteki by były nawet 3,0 bo i tak więcej jak 30 KM z gara nie wycisną, a magic jet 2,5 mm. Nie wiem jakie są dysze u Ciebie ale mozna śmiało wiercic 0,5 mm na początek od tego...
Punkt neutralny jest po przekręceniu stacyjki na zimny silniku w bingo pokaze wartość ustawi sie sama i tylko przepisac wartość ja mam chyba 0,46 , a reduktor tak ustawiłem aby cały czas oscylowała sond i jest git . Emulator jak sie ustawi w czsach to jest lipa bo caly czas równo pracuje a tak naprawde sonda na benz równo nie pracuje na H i L i dlatego...
a jak w VSI to pewnie kolega gimak podpowie. Nie za bardzo, bo z taką sytuacją się nie spotkałem w mojej instalacji, ale powiem jak ja bym tego byka brał za rogi. Pytanie czy chodzi o silnik wolnossący, bo z turbo nie mam żadnych praktycznych doświadczeń. Zadnych błędów. Komp pokazuje ze gaz jest ciagle w trybie "stand by". Z tego wnioskuję, że kolega...
To fakt - ale to by oznaczało że jest na układzie gdzieś nieszczelność bo powinna wytworzyć się poduszka powietrzna, no chyba że ten filtr ,, dziwnie ciśnie"... Tak wogóle to używałem butli CO2 ostatnio do aerografu bo mi kompresor nawalił, założyłem reduktor, ustawiłem ok 1,5 bara i doregulowałem zaworkiem NV-S1. Bezproblemowo regulował na przepływem...
Wystarczy ustawić takie samo ciśnienie.
Witam! Mam problem z ustawieniem korekty temp reduktora i gazu. Jaka jest zasada tej regulacji? Czy jak temperatura jest niska to powinien dostać bogatszą mieszankę gazu czy odwrotnie. Standardowo było ustawione że im mniejsza temperatura tym bardziej uboga mieszanka. Ale przy takim ustawieniu silnik mi pływał na wolnych obrotach. Teraz jak pozmieniałem...
Witam. Mam takie pytanie. Posiadam sterownik do gazu STAG-XL. Sterownik ten ma możliwość ustawień za pomocą przełączników wbudowanych na płytce, a także ma możliwość podłączenia do komputera. Chciałbym ustawić prawidłowo mieszankę za pomocą przełączników, ale nie wiem do końca jak to zrobić. W instrukcji obsługi jest podane ustawienie reduktora za pomocą...
Tak zrobiłem, ustawiłem takie ciśnienie na biegu jałowym na reduktorze. Czyli to jest poprawna regulacja? Przeczytałem ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... i dużo mi to dało. Zakładka Vehicle 7: Bank = 1 10: Cyl = 4 6: Low_level = 100 21: Idlle_level = 178, P_sys = 178 (cisnienie po reduktorze ustawiłem takie samo jak idlle_level)...
Czy ktoś wie jak ustawić właściwe obroty wrzeciona po naprawie reduktora ?
W sieci jest do 6 bar. Pytanie czy napewno wytrzyma i nic się nie stanie. Chciałbym uniknąć sytuacji że zrobie urządzenie i będę się martwił że coś nie wytrzyma. Jeśli masz 6atm to jest to stanowczo za dużo. Zejdź na hydroforze do 4atm. A jeżeli nie możesz to musisz obowiązkowo zastosowac reduktor cisnienia. Zawory bezpieczństwa stosowane do zbiorników...
Ciśnienie pracy, czyli nie możesz na reduktorze ustawić wyższego niż 10 barów
slodky dziękuje Ci za pomoc zrobiłem tak jak mówiłeś i poprawa jest niesamowita. Mam jeszcze pytanie tam gdzie są te suwaki jest zakładka zaawansowane, i podaje tam wartość ciśnienia według wzoru P=P1-MAP Kręcą śrubą reduktora ustawiłem że wynosi ona około 1270 mbar. Czy taka wartość jest poprawna?
Taki dławik reguluje jedynie prędkość przepływu powietrza. To tak jak byś sciskał mocniej lub słabiej gumową rurkę. Jeśli na wejście dławika podasz ciśnienie, powiedzmy 5 bar, a wyjście obciążysz jakimś 3 metrowym wężem, to za pomocą tego dławika uda się wyregulować prędkość z jaką powietrze będzie dmuchało z końca węża. Gdy zatkasz koniec tego węża,...
Lewy zegar to ciśnienie w butli, prawy na wyjściu reduktora. Jeśli ustawisz ciśnienie niższe niż obecnie to wskazówka nie drgnie dopóki nie upuścisz ciśnienia. Jeśli ciśnienie będzie niskie i zaczniesz je zwiększać to prawy manometr zareaguje bezzwłocznie.
No tak zamieszało sie nam troche. W mojej pierwszej odpowiedzi rzeczywsicie to przeoczylem i opisalem zasade dzialania tej czarnej plastikowej sruby.Ta mosiezna srubka to bypass czyli nia ustala sie stała i niezmienna dawke gazu ktorej parownik potrzebuje aby utrzymywac rowne obroty.Jej raczej sie nie reguluje,winno sie ja raczej pozostawiac tak jak...
Czyli było ustawione za duże ciśnienie a co z tym ciśnieniem podczas buta w podłogę? Sprawdził to? Jakie teraz ustawił ciśnienie? Wstaw fotki reduktora i wtryskiwaczy albo ich nazwy.
Na 99% jak w każdym innym reduktorze. Wkręcając śrubę zwiększasz , wykręcając zmniejszasz.
Reduktor Omvl reg MP, ciśnienie 1.7, ustawione też na 1.2, na obydwu dzieje się to samo. Na reduktorze zmieniłeś ciśnienie a ustawiłeś w programie przy jakim ma się przełączać na PB czy zostawiłeś tak jak było?
no to życzę sukcesu i powodzenia w ustawieniu poziomu gazu dawno mnie nie było na tym forum ale rzeczywiście tak jak się wypowiedział jeden z kolegów poziom gazu przy juscie ustawisz tylko kompem a oznaczenie tehno odnosi sie do reduktora gazu jaki masz zamontowany pozdrawiam
Nie ma jeszcze tragedii, problem do opanowania ale to może być żmudna robota. Pięknie byłoby gdyby był to jedyny defekt w tej instalacji nie zaś jedno ogniwo łańcucha problemów. 'A może zrobić kalibracje na zbiorniku zatankowanym do pełna?" Tak, poprzednia kalibracja została wykonana chyba na 5 litrach gazu a jak widać z pomiaru Kolegi mamy przerost...
Np. masz ustawione ciśnienie na reduktorze 1.05 bara i podczas obciążenia (buta) spada na 0.8bar.
Pisałeś, że szybko na gaz Ci przełącza, jaką temperaturę reduktora przełączania na gaz masz ustawioną? Jak możesz sprawdź realną, ale musisz mieć kompa podłączonego i zacząć sprawdzanie z zimnego silnika. Teoretycznie przełączenie powinno nastąpić jak drgnie Ci wskazówka temperatury ok. 30-40 stopni. Czy sprawdzałeś szczelność układu dolotowego, wylotowego...
Ustawiłem na reduktorze ciśnienie 1,00. Zrobiłem autokalibrację, znowu pojawił się komunikat, że dysze za duże i ciśnienie na wolnych obrotach pokazywał 1,09. Przykręciłem ponownie do 1,00. Właściwie to już bardziej się nie dało zakręcić. Znowu autokalibracja (już nie pokazało komunikatu o zbyt dużych dyszach) i wynik: https://obrazki.elektroda.pl/6948802600_...
Ustaw ciśnienie takie jak ci pisałem i podczas autokalibracji sterownik sam wpisze ci ciśnienie przy którym kalibracja była robiona i również minimalne.Ustawianie ciśnienia śrubką w reduktorze /samochód pracuje na gazie/. Dzisiaj ustawiłem ciśnienie na reduktorze na 1,02. Zrobiłem autokalibracje, lekko skorygowałem ustawienie mapy podczas jazdy (przejechałem...
Wiecie jak ustawić gazik? Jak przekraczam 4000 obr to jakby brakuje mu siły i go zamula. Pomoże mi ktoś w ustawieniach? Jaki reduktor? Jakie wtryski? Jaki silnik? Jakie auto?
Mam problem z ustawieniem wybieraka biegów w reduktorze tokarki tud 40, czy ktoś jest w stanie pomóc? https://obrazki.elektroda.pl/2922025700_... https://obrazki.elektroda.pl/3019743900_... https://obrazki.elektroda.pl/8339625200_...
Regulację przeprowadza się obydwoma śrubami (czasem nawet trzema), ale najlepiej mieć wtedy podpięty analizator. Na oko i ucho to ustawisz równie dobrze jak ci fachowcy. Parownik i reduktor znajdują się w tej samej obudowie...
W między czasie (jeszcze przed zakupem prgramu diagnostycznego) miałem awarie reduktora. Po naprawie ustawiłem ciśnienie na 2,2. Być może wcześniej nastawy były pod całkowicie inne ciśnienie. Tego nie wiem. Teraz może mało inteligentnie zapytam: co to jest to LTFT? Dodano po 2 Rozumiem że parametry LTFT i STFT mogę odczytac tylko urządzeniem diagnostycznym...
Rotametr do tego jest potrzebny. Na samym manometrze nic nie ustawisz.
Nie wiem dokladnie jaki to parownik i ktora generacja instalacji gazowej. Jesli parownik ma dwie sruby regulacyjne to jedna jest od wolnych obrotow a druga grubsza od membrany. Ta od membrany zakrecasz po czym zwierasz na krotko elektrozawory (wystarczy jeden bo sa polaczone) wkladasz waz do jakiegos naczynia z woda i odkrecajac srube od membrany patrzysz...
chodzi mi o zasadę działania. co reguluje ilość (przepływ)ciekłego lpg do parownika? Ciśnienie na wyjściu reduktora. Jak jest równe zadanemu (ustawionemu) - nie ma przepływu gazu przez reduktor. Jak jest niższa (z powodu poboru gazu z reduktora) - to jest przepływ gazu przez reduktor - dążenie do wyrównania ciśnienia na wyjściu z reduktora z ciśnieniem...
syczenie reduktora czyszczenie reduktora projekt reduktora
rozłączyć rozmowa głośniki komputerowe słychać radio wiązka przewód renault scenic
Migająca czerwona kontrolka w młotowiertarce Milwaukee - jak zresetować? Zawieszanie komputera na "Verify DMI Pool Data" - przyczyny i rozwiązania