Znak na wale i wałku. To wszystko.
A masz może kody tych błędów??? Jaki kod silnika, Sprawdź ustawienie rozrządu.
Wpisz sobie AFN ustawienie rozrządu Qrcze ,przecież to taki prosty silnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Kompresja tak ale do tego ustawienie rozrządu i kąta wtrysku.
Ustawić wał tak by pokazał się znak na kole zamachowym i zobaczyć jak ustawione jest wycięcie na wałku rozrządu z tyłu głowicy - czyli ustawienie na punkty i sprawdzenie czy się zgadzają.
ok zobaczymy w sobote będe skręcał tylko musze jeszcze przestudiowac to ustawienie rozrządu dam znać
Jeżeli czujniki, ustawienie rozrządu i wiązka ok to ogarnij jeszcze rozrusznik.
Ciśnienie paliwa jakie jest? Ustawienie rozrządu? Może zawory się podpierają?
Ja tak miałem w passacie b5 , okazało się ,niby czujnik temperatury paliwa w pompie lecz po wymianie nadal tak było , po czym koleś ustawił od nowa rozrząd i jest ok, ponoć pompa była przestawiona.
Dzięki za chęci do pomoć w sprawie rozrządu ale ja mam Passata 1600 benzyna B5 i o taką pomoc w ustawieniu rozrządu mi chodzi
Sprawdź ustawienie rozrządu,zobacz czy nie ma bicia kołapasowego
ojej.. b5 nie miał BLS, więc pewnie mowa o B6 :) jeżeli b6 to sprawdź rozrząd, synchro nie ustawisz jak nie widzi pozycji wału bądź wałka. W passatach b6 i chyba wszystkich vagach z tych lat peszel zjadał wiązkę kabli która idzie przy rozruszniku.. wyrwij to i zobacz czy nie jest zjedzone ;) oczywiście rozrząd sprawdzony czy jest na swoim miejscu tak?
Ono się bardzo często samo przestawia na stożku... ten temat nadaje się na inny temat w tym forum... Ustawiaj od zera wszystko, to częsta usterka, koło wałka rozrządu sie samo przestawia czasami...
Spójrz na to może przejdzie Ci chęć
Po pierwsze sprawdzić ustawienie rozrządu bo wygląda na to że jest źle
Mówimy o 1.9 z klinem na wale więc po co mieszać inne rozwiązania bez klina gdzie inaczej się podchodzi do sprawy Ja tak proponuję, a co zrobi w jaki sposób zrobi wymianę rozrządu czy będzie zbijał koło pasowe z wałka rozrządu i je blokował to już zdecyduje sobie sam Temat jest znaleźć punkt gmp Dodano po 49 Przepraszam koło zębate wałka rozrządu
skoro nie jest równo, jak patrzysz od strony rozrządu to musisz jeszcze raz sprawdzić czy dobrze założyłeś łańcuszek z napinaczem, tam się łatwo można walnąć o ząbek między wałkami, gdy napinacz nie ma ciśnienia oleju
Ustawienie rozrządu też może mieć na to ma wpływ
Jedyne co można zrobić bez kompa to sprawdzić ustawienie rozrządu po znakach a co za tym idzie wyprzedzenie wtrysku.
Przymulony jest cały czas a gdy wcisnę pedał sprzęgła i trzymam to jest dobrze ale jak puszcze to przymulony. Grupa 18 też jet dobrze po przygazowaniu wyskakują czwórki a tak to są zera. A jakie by były wyniki pomiarów VCDS grupa 004 gdyby był źle ustawiony rozrząd.
Łącznik generuje jak to nazwałeś bas a traktor w silniku to -1 ustawienie rozrządu(mechaniczne) 2-hydropopychacze 3- wtryskiwacze
A ustawiłeś ten nastawnik czy na pałę przykręciłeś?Układ paliwowy drożny?Rozrząd jak tam?
Proszę o pomoc mam Passata 1,6 benzyna B5 z 1997r ozn. silnika AHL wymieniłem pasek rozrządu po wymianie jest coś nie tak posiada on czujnik położenia wału na kole wałka rozrządu niby znaki się zgadzają ale jest coś nie tak i jeszcze jedno po odłączeniu tego czujnika wtyczki 3-pinowej nie ma żadnej różnicy proszę o pomoc i radę co robić gdzie szykać,...
Tylko pamiętaj że przed demontażem musisz ustawić cały rozrząd.
100 proc.źle ustawiony rozrząd. Dodano po 3 100 proc.źle ustawiony rozrząd
Rozrząd był ustawiany przez mechanika i był sprawdzany. Chciałbym tylko teraz ustawić idealnie zapłon To reklamuj ustawienie rozrządu- to jest 2 w 1 . Idealnie ustawiony rozrząd = idealnie ustawiony zapłon. I żaden vag nie jest do tego potrzebny.
Na kołnierzu skrzyni biegów masz zaślepkę(od góry) tam jest znak (0)wału korbowego(od strony rozrządu nie będzie żadnego znaku na wale). Wałek rozrządu: Musisz odkręcić i zdjąć pokrywę zaworów i zdemontować pompę wakum, od strony skrzyni biegów, na wałku rozrządu(na czole)jest nacięcie,szerokość około 4milimetrów musi być ustawione idealnie z górną...
rozrząd jest w porządku nie jest w porządku bo by zapalił ... dobrze polmar radzi - sprawdź ustawienie G40 - tu leży przyczyna zapewne ...
Rozrząd dobrze ustawiony?
Proszę tu masz wszystko jak ustawić rozrząd.
taaaa... rozrząd pewno tak ustawiony jak i pompa. Ja na Twoim miejscu to pojechałbym na poprawkę do tego "fachowca" bo 5 zł to raczej za ustawienie nie wziął.
Witam. Mam mały problem a mianowicie VW Passat B5 1.6 AHL ( aluminiowy blok ) kombi, dosyć dużo pali. Sądzę, że nawet 14l/100km, jak nie więcej . Również jakby był trochę przymulony i pomimo nowego czujnika położenia wałka, błąd jakby raz był a raz go nie było. Czy to może być wina źle ustawionego rozrządu?
Temat zamykam. Problemem był źle ustawiony rozrząd na łańcuszku.
Przy każdej wymianie rozrządu , odkreceniu śrubeczki itp itd przy pasku. Nawet naciągnięcie napinacza wymaga ustawienia kąta na pompie.
A nie wpadłeś na pomysł aby udać się do mechanika? Po kupnie pompy przyjdzie czas na wymianę i nowy post typu ''jak ustawić rozrząd i kąt wtrysku'' Punkty zbierasz czy co? Bo pomagać to raczej nie pomagasz. Nie wiem czy czytałeś temat bo tam jest napisane że ustawienie rozrządu sprawdzone więc po co miałbym taki temat zakładać? Pytałem mechaników,...
Posiadam passata b5 z silnikiem 1.9 AFN w automacie.Po wymianie rozrządu auto nie odpala. Założyłem blokadę na wałek rozrządu na pompę wtryskową a znak na kole zamachwym ustawiłem na 0 (do prawej krawędzi patrząc od góry). Czy waszym zdaniem znak na kole zamachwym jest ustawiony prawidłowo czy może trzeba ustawić na "I" i do lewej krawędzi jak się pojawia...
Zapomniałem zaznaczyć koła wałka pośredniego przy wymianie paska rozrządu. Jak mam go teraz ustawić proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/4249981500_...
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
Tak trzeba oddać do szlifowania i Ci powiem lepiej zaprowadz do warsztatu bo źle ustawisz rozrzad i będą kłopoty. No chyba że zaryzykujesz najgorszy jest pierwszy raz.
Witam, mam problem z passatem b5 1.6 ARM Auto nie odpala i jest błąd z czujnika halla Wymieniłem czujnik i ustawiłem rozrządu poprawnie i cały czas jest stały błąd z czujnika. Auto próbuje zapalić ale nie chce i strzela w wydech. Na próbę dołączam czujnik wału i auto w ogóle nie chce zagadać i nie generuje błędy z czujnika wału. Pytanie czy może być...
rozrząd ustawiałem sam czyli koło zębate wałka na bolec i ustawienie na środek regulacji, dolne koło na znak Reszta powinna być widoczna na logach z vag-a w kolumnie 4
Np. źle ustawiony rozrząd, zerwany klin na wale, słabe ciśnienie, źle ustawiona pompa
A czemu nie napisałeś ze masz błąd zaworu początku wtrysku? P.S. Ustaw rozrząd, na blokady, potem doreguluj pompę wtryskową tak aby w Basic Settings w 000 w drugim polu na ciepło było 055 a nie 255. Jeśli nie masz blokad, zleć ustawienie rozrządu warsztatowi. Dodano po 56 Z logów wynika że co najmniej jeden ząb, opóźniła się pompa, pasek przeskoczył....
A więc tak, przestawiłem rozrząd o jeden ząb, ustawiłem zapłon(w tej pozycji odpala najlepiej) no i jest znacznie lepiej, odpala dobrze czy zimny czy cieply, mocy tez ma wiecej jednak wydaje mi sie że to jeszcze nie jest to, jakby z 10-15 koni mu brakowalo. Dawka na pompie ustawiona 4,0-4,2 więc chyba dobrze, błedów nie ma, więc co jeszcze może powodować...
Zrobisz to sam w 15 minut. Demontujesz obudowę rozrządu, luzujesz 3 śruby pompy za jej kołem, oraz jedną z tyłu, robisz dla wlasnego komfortu psychicznego kreskę pompa-silnik, pompę należy pchnąć w stronę silnika o jakąś grubość kreski pozostawionej śrubokrętem. Logujesz grupę 000 wartość powinna oscylować w BS 54-56, ale jak ustawisz 60 czy nawet 70...
Ponoć było tak: Na sucho (bez odpalania) zostało sprawdzone, ze olej podaje, skręcono, ustawiono komputerowo wtryski i uruchomiono silnik. Na wolnych obrotach chwileczkę działał (w miejscu) a potem zaczął wyć to go od razu wyłączyli. Po rozebraniu ponownym widać że te panewki/półpanewki na wałku rozrządu są zniszczone. Wałek rozrządu nie ruszony. Powód?...
Zaprowadź to auto do innego mechanika. Niech sprawdzi jak wyglądają popychacze czy nie popękane i niech ustawi rozrząd i pompę wtryskową. Zrób to zanim ściągniesz głowicę bo później się okaże że głowica byłą ok a był źle ustawiony rozrząd. Temat dotyczy Felicji a czemu wstawiasz zdjęcie od Passata B5?
Witam, mam problem z moim paskiem. Mianowicie od kilku dni skacza mi wolne obroty, podłączyłem kompa i wyskoczyły mi błędy: 561 dopasowanie składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji -mnozenie- błąd sporadyczny 1120 ustawienie walka rozrządu 1 uszkodzenie mechaniczne błąd sporadyczny, 561 dopasowanie składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji-dodawanie....
Ale jakie ustawienia pompy sprawdzić. Jaja sobie robisz prawda?Przecież jak uszczelniałeś pompę to ją wyciągałeś tak?Potem rozrząd,kąt wtrysku i dawka była ustawiona?
Miałem problem w moim passku 1.9tdi 110 że gasł mi podczas jazdy i kręciłem aż do skończenia aku. Raz odpalał a raz tylko katowanie rozrusznika. Samochód na warsztacie przeżył: Wymiane przekaźników Sprawdzenie zaworka N109 Czyszczenie nastawnika Ustawienie dawki i kąta wtrysku Sprawdzenie rozrządu Wymianę filtra paliwa Itp. Po odebraniu od mechanika...
T5 dzięki. Mam jeszcze pytanie odnośnie tego silnika. Jak się demontuje i montuje zespół pompy oleju ? Jak to ustawić względem wału korbowego ?
Witam Jak za pomocą VAG sprawdzić czy rozrząd został prawidłowo ustawiony. Czy ranne puszczanie dymu na niebiesko oraz nierówna praca silnika prze ok 15 sek możne być przyczyna źle ustawionego rozrządu??? Z góry dzięki za pomoc POZDRAWIAM
Znaki na rozrządzie trzeba ustawić bardzo dokładnie. Jaki masz silnik symbol lub chociaż rodzaj paliwa i moc?
Mam podobny problem lecz z audi a4 b5 90km 1z Witam przeszukałem już wszystko co dostępne odnośnie mojego problemu lecz odpowiedzi nie znalazłem. Mam następujący problem wymieniłem pompę w swoim zetorze ustawiłem rozrząd co prawda pewnie kat wtrysku się rozjechał i samochód nie zapali lecz nurtuje mnie problem taki ze kręcę rozrusznikiem kręcę a ropa...
Mam taki sam silnik w Audi. Jeżeli u mnie były by takie objawy to zacząłbym od najprostszych rzeczy: 1) Sprawdź czy nie pomylono wtrysków, może poprostu zamieniłeś kolejność wtrysków i stąd cały ambaras, chociaż kształt rurek paliwowych powinien nie pozwolić na to 2) sprawdź ustawienie rozrządu( być może pasek przeskoczył albo źle ustawiony-zsynchronizowany)...
Ustawiasz rozrząd, Basic settings 004, na late ma być 2*-0* ABTC . Przestawiasz kołem na lewej głowicy. Dodano po 6 Po ustawieniu rozrządu oczywiście odpalasz
Panowie,temat dalej w toku. Zmieniłem mechanika.Podpiął komputer i podał mi takie parametry : -początek wtrysku powinien miec między -4 a -2 ( u mnie był +1,2) -grupa 0000 powinna miec parametr pomiędzy 114 a 129 ( u mnie jest 131) - jeżeli chodzi o ten parametr to nie wiem co to ?! -synchronizacja u mnie była uwaga 8,8 a teraz jest po zmianie 0-0,6....
Rozrząd ustawiony prawidłowo? Moment wtrysku ustawiany? Jeżeli tak to jak jest ustawiony?
Ciągle błąd czujnika halla. Brak mocy. Rozrząd wymieniony i ustawiony. Czujnik i kable podmienione i cały czas to samo.
Witam panowie w moj passat 1.9 tdi 115 km 1999r na pompowtryskach ciezko odpala na zimnym silniku i puszcze chmure bialego dymu a jak juz odpali pochodzi minute i zaraz pali odrazu natomiast jak sie rozgrzeje czasami wylada tak jakby sie zapowietrzal... Podczas jazdy jest znaczy spadek mocy ma strasznego mula Wszystkie filtry wymienione vacum pompa...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
Tu cytat z internetu, który potwierdzam. Należy ustawić wałek rozrządu tak, by krzywka napędzająca dźwigienkę regulowanego pompowtrysku znalazła się na samej górze, czyli dźwigienka naciskała maksymalnie na element tłoczący. Precyzję zapewni czujnik zegarowy zamontowany na nowej śrubie regulacyjnej – musi on wskazywać minimalną wartość. Teraz...
Witam, mam problem z Passatem B5, auto po dłuższym czasie postoju zostało odpalone lecz nierówno pracuje i dymi. Mechanik stwierdził że wtryski lub pompa, więc zostało wymienione wraz z filtrem paliwa ale problem nie ustał. Rozrząd ustawiony na znaki, pompa założona i ustawiona według starej, pomocy
Jaką regulacje masz na myśli? Śrubą regulacyjną. Wkręcamy żeby był lekki opór i odkręcamy z powrotem o 225 stopni. Czyli pominiete podstawy.Prosze jeszcze sprawdzic blok 4 i pozycje 4 co pokazuje. ustawiałem według takiego opisu: Przebieg montażu Gniazdo w głowicy musi być idealnie czyste. Montowany pompowtryskiwacz powinien mieć prawidłowo założone...
Może być czujnik wałka uszkodzony, źle ustawiony rozrząd, źle pracujący nastawnik faz rozrządu, lub wyciągnięty łańcuch, lub uszkodzony napinacz łańcucha.
Jeżeli rozrząd był robiony i kąt wtrysku nie został ustawiony prawidłowo to tak własnie bedzie robił
Witam. mam takie pytanie czy po zaślepieniu EGR-u samochód będzie więcej palił? miałem 0.5 l a teraz mam 0.7l passat b5 fl 130 KM 2003r. Podejrzewam że wywali Ci tryb awaryjny jak zaślepisz. A to co Ci wskazuje większe spalanie to zapewne rozrząd był zmieniany i synchronizacja pompowtrysków nie jest ustawiona poprawnie.
Ja bym w takiej sytuacji ten rozrząd wymienił "gratis" :) bo i tak trzeba rozebrać cały i potem wszystko ustawiać więc kwestia tutaj wsadzenia tylko nowych części. Ale to jest tylko moje zdanie które zapewne zachwilkę zostanie potepione ;). Pozdrawiam.
Skanowałem przez system vag i kumpel sprawdzał przez swój ale nie znam nazwy w każdym razie nie pokazuje żadnej usterki ani błędu.Czujnik temperatury jest ok sprawdzając pokazywał odpowiednie temperatury,sanie pracuje ok bo jak troszku go podgrzeje to słychać przejście obrotów czyli (jak się sanie wyłącza).Silnik po kapitalnym remoncie rozrząd jest...
Witam. Po wymianie uszczelki. Auto odpala, ale po dodaniu gazu na ok 3-4 tys obrotów zapala sie kontrolka abs i esp. VCDS pokazuje błędy 18266, 16705. Po wyświetleniu błędu i dodaniu gazu odcina przy 3,5 tys obrotów. Pomoże ktoś. edit dodam że czujnik oczyszczony i sprawdzone połączenie do kostki. Synchronizacja wałka rozrządu była na 2.2 ustawiona...
od pomiaru ciśnienia sprężania mechanik powinien zacząć przed wymiwaną popychaczy. jak wypadał jeden z cylindrów to najczęściej uszkodzona świeca, gorzej cewka. jaki mechanik tak pewnie założył rozrząd i teraz muli ci auto. Najpierw niech ktoś kumaty ustawi rozrząd, potem pomierz ciśnienie. jak niewielki przstawienie było to może jeszcze silnik będzie...
Passat B5 1997 silnik 1,8 20v 125km Błąd 01120 robił ktoś to Objawy: niestabilna praca na biegu jałowym Rozrząd jest dobrze złożony Czy to może być nastawnik zmiennych faz rozrządu poniżej na zdj zaznaczony akurat jest zamiennik ustawiony na 16 ząbków to się zastanawiam czy wymieniać 🤔 Ma ktoś pomysły, bo mi już ręce opadają.. 😐
koło zębate wału wykluczam bo jest po wymianie rozrządu i wszystko było sprawdzone, a przed też tak było, koło wałka rozrządu jest prawidłowo ustawione, na VAG-u synchronizacja wacha się 0,0 do 0,6, częściej jest 0,0
Cześć, Wczoraj robiłem w passacie rozrząd. To jest diesle 1.9 ajm 115km na 8 zaworach. Zestaw był dokładnie dobrany do tego silnika - INA cały komplet z pompa wody rolka i napinaczem. Cały silnik ustawiony na blokady i ostatni moment - napięcie paska czyli odstęp między dźwignia rolki a obudowa napinacza który ma wynieść 4mm +/- 1mm. Bez problemu udało...
Witam mam problem w passacie b5 1,6 8v ustawiam rozrząd na znaki jest ok autko pali idealnie rozpoczynam ponowne uruchomienie i okazuje się że rozrząd już jest przestawiony o 1 znak co może być powodem gdzie szukać
Tak jak kolega wyżej napisał trzeba by sprawdzić kilka rzeczy , po kolei -ciśnienie paliwa -sprężanie -stan oraz poprawność działania świec żarowych -czujnik temperatury -czujnik wału -rozrząd czy jest dobrze ustawiony -map sensor i jego parametry Od samego początku źle odpala czy po jakiejś naprawie , wyzucie w serwisie zaczął źle odpalać ?
Dziś rano-8 i auto bardzo ciężko pali... Musiał przekręcić chyba z 8 razy. Czy na to może mieć wpływ ten wymieniony rozrząd? Zle ustawiony zapłon albo coś? Dziś powalcze z ta turbiną. Nie wiem czy to coś pomoże ale spalanie wacha się w granicach 9-10l...
Turbina jest druga i jest sprawna auto chodzi dobrze ma dobre przyspieszenie. A po za turbiną nagrzewa się też kolektor wydechowy i katalizator (katalizator jest pusty w środku) Czy przyczyną tego moze być złe dawkowanie paliwa. Może wtryski leją za duzo paliwa. Wcześniej była adaptowana przepustnica a przy tej adaptacji był przestawiony rozrząd teraz...
Wcześniej było jak w linku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... Rozrząd ustawiany na znaki z blokadami, nie jakieś tam zaznaczanie mazakami, kółko na wale (od rozrządu) też wymienione na nowe (nie ma luzów).
Rozrząd zleciłbym komuś doświadczonemu. a brak doświadczenia może skutkować nieprawidłowa pracą silnika lub , jesli silnik nie należy do grupy bezkolizyjnych to masz do remontu zaworu i co tam jeszcze ci zniszczy. czasami rozrząd przeskoczy o ząbek i dopiero na ponownym ustawianiu można dobrze to wykonać. rozrząd jest podstawą silnika. jesli chodzi...
kupiłem takie, przebieg niby 240tys rozrząd z tego co widzę ustawiany na własne znaki czyli bez blokad ,kompresja nie mierzona ,ale po odpalaniu sądzę że jest ok, pali od strzała czy ciepły czy zimny .Nie puszcza wogule dymka nawet przy pełnych obrotach .Auto mulaste jest strasznie ,jeżdziłem drugim passatem o wiele lepiej jedzie z takim samym motorem
Jak nic kont synchronizacji -jak ustawiałem to maks 0,1 stopnia zmieniałem, max w zakresie 0,5 do 1stopnia od poprzednio ustawionej. W cuda nie wierzę że o dwa stopnie przestawiłeś i chcesz żeby pracował poprawnie. NIe przesadzaj.Czasem rozrząd postawiony na blokady skacze z 0 do 0.5 i lub 0.5do 1 a silnik pracuje poprawnie. Widziałem ponad 2 i nie...
Podłączę się do tematu. Trochę odgrzany, ale nie chce zakładać nowego. Co można zrobić jeśli szczelina między obudową napinacza hydraulicznego a występem koła wynosi około 13mm ? Dotyczy to passata B5 1,9 TDI silnik ATJ. Trzeba demontować wszystko i ustawiać na nowo, czy można to w jakiś sposób skorygować?
nie musisz wierzyć,chodzi o to że brak 4*c żeby na dole pisało -w zakresie ,lub za wczesny lub za późny,ja ten kąt ustawiam zawsze po wymianie kompletu rozrządu i nie czekam aż silnik osiągnie żądaną temperaturę bo po prostu wiem w którym miejscu wykresu spotkają się wektory po osiągnięciu temperatury
Oczywiście, zalewasz płynem chłodniczym do pełna na zbiorniczku, następnie ustawiasz temperaturę wewnątrz na maksimum, wentylator na pierwszy bieg, i odpalasz silnik. Nie zakręcasz korka wlewu, czekasz około pięciu minut, i po tym czasie możesz dodać więcej obrotów. Cały czas kontrolując poziom płynu czekasz do momentu osiągnięcia temperatury 90°C....
Kąt wtrysku regulowany jest elektronicznie, stosownie do potrzeby w danym momencie. Pompę ustawia się na punkt bazowy, ale tylko po zdjęciu kółka zębatego, przy wymianie rozrządu po prostu ustawiasz pompę na blokadę i gra. Jak dobrze pamiętam, to w 1Z ustawiało się czujnikiem zegarowym, ale w AFN nie. Podłącz kompa jeszcze raz i luknij na wskazania...
Samochód dziś wrócił z naprawy. Ogólnie to przyczyną naprawy był zerwany pasek rozrządu. Wymieniane były wszystkie uszczelnienia silnika, dwie szklanki dwa korbowody, tłoki pierścienie, dwa pompo wtryski a dwa stare mają pęknięcia nad sprężynami ten element trzymający je na miejscu mechanik powiedział że to będzie działać ale lepiej to wymienić i tak...
Nie żebym się wymądrzał. Zarówno silniki benzynowe jak i diesle są kolizyjne. Cechy mają się spotkać co drugi obrót wałem korbowym. prezentowany tu silnik to 8 zaworowy AZM lub ALT. Też kolizyjny niestety Jak najłatwiej sprawdzić czy oprór podczas obracania wałem jest spowodowany kompresją czy tym że zawory spotykają się z tłokami?? Wykręcić świece...
Rozrząd sam zmieniałem i ustawiałem – na pewno jest oki. Co do katalizatora i zapłonu nic nie robiłem. Sprawdzanie ciśnienia trochę mnie zniechęca - trudny dostęp w tym 20v, a nawet mi to namyśl nie przyszło bo autko powyżej 2,5tyś obr./min. aż rwie asfalt. Prędkość maksymalną podana przez producenta osiąga i to w dość dobrym czasie. Nasuwa mi...
Znaki na rozrzadzie oczywiscie sie znajduja. W 99,99% pasuja na zblokowanie. W pozostalych jezeli nie zrobilo sie samemu znaku to zaczynaja sie problemy(dwa przypadki, stary silnik jetta mk2 1,6td oraz passat b5fl 130km avf). Jezeli kogos interesuje moge opisac na pw badz offtop. Inna sprawa jest moim zdaniem taki problem ze czesc mechanikow nie sprawdza...
Witam Kolegów Czytałem trochę u "wujka", ale większość takich tematów, pozostaje nierozwiązana :( Niestety silniki diesla to dla mnie dopiero początek, ale serwis nie dał rady i nikt nie potrafi polecić serwisu, który by dał radę. Wrocław Silnik przebieg rzeczywisty (pierwszy właściciel w Polsce i kupiony od Szwaba) 321tys. Był w serwisie i wymieniono...
ustawienie rozrządu transit ustawienie rozrządu suzuki ustawienie rozrządu citroen
serwis pozna wzmacniacz power acoustik honda civic termostat
pralka indesit cieknie zafira schemat
Volkswagen Passat B5 2.0 benzyna 2003 - przyczyny nieodpalania Toshiba TV nie włącza się, świeci czerwona dioda