jednak jest problem z wejściem na wyższe obroty. Ów problem może być związany z takim oto efektem użytkowania. Nie w tym modelu (bo też nie zanany) Ale w markowym, bo to mój przypadek :D Sam tłumik też warto sprawdzić czy aby "przypadkiem" nie ma tam za wiele nagaru. https://obrazki.elektroda.pl/6882603500_... https://obrazki.elektroda.pl/2400701100_...
Ustawiałeś gaźniki pod wakuometrem ? Jest to przyrząd do synchronizacji gaźników. Dzięki niemu ustawisz także skład mieszanki.
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
Witam. Wymieniałeś simeringi na wale pod wpływem temperatury mogą juz słabo uszczelniać.Regulacje gaźnika przeprowadzamy na rozgrzanym silniku niezależnie czy po godzinie czy po pół ma być rozgrzany.Być może ustawienie składu mieszanki paliwowo-powietrznej załatwi problem.Sprawdź czy cały czas dochodzi paliwo bo może przycina sie zaworek w komorze pływakowej.
Ustawienie składu mieszanki.
Gaźnik do regulacji czyli ustawienie składu mieszanki?
Problem rozwiązany ustawiłem skład mieszanki na analizatorze spalin i wszystko jest ok.
Tak, ustawiłem skład mieszanki i przyjechałem się trochę po czym sprawdziłem świece i są ładne przepanole w kolorze kawy z mlekiem
Sprawdź, czy na pewno, przerywacz jest dobrze ustawiony. Jak ustawiłeś skład mieszanki ?
Ja bym jeszcze sprawdził ustawienie składu mieszanki paliwowo powietrznej bo to strzelanie sugeruje za małą chwilową dawkę paliwa
Witam. Z moich doświadczeń z instalacją II-giej generacji wiem, ze pomimo niezliczonej ilości "strzałów" silniczkowi "krokowemu" nic sie nie stało.Winą braku wolnych obrotów jest bądź złe ustawienie składu mieszanki na wolnych obrotach, bądź zbyt mocne uchylenie przepustnicy śrubką regulacyjną.
Mogłeś w ten sposób zatrzeć silnik, do póki nie ustawisz składu mieszanki prawidłowo, to nie jedź w trasę 15 km. Jeśli nie jesteś pewny że masz dobrze wyregulowany gaźnik, sprawdzaj kolor świecy.
mulek ma racje to najprędzej dysza główna częściowo zatkany otwór, oraz masz za bogato ustawiony skład mieszanki na dyszy biegu jałowego. Dokładne czyszczenie i regulacja gaznika.
Witam serdecznie.Też miałem podobny problem.Jak mi gazownik ustawił skład mieszanki to miałem 15%CO(wtedy jeszcze miałem do dyspozycji bardzo dokładny analizator)Aż nie mogłem w to uwierzyć.Sam ustawiłem na 1,5% i tak jeżdżę już 4 lata.Gaśnięcie na ciepłym silniku też może być spowodowane za bogatą mieszanką.Pozdrawiam Witek.
1.Ustaw poziom paliwa: _Do uszczelki pływak ma mieć 7mm /+/_ 0.25 mm/Najlepiej wziąc wiertło o średnicy 7 mm i nim posługiwać sie przy wyznaczeniu odległosci douszczelki , trzeba dogiac jezyczek pływaka gdy jest inny wymiar. _Maksymalna odległosc pływaka od uszczelki powinna wynosic 14,75 mm -15,25mm Skok pływaka powinien wynosic 8,0 mm 2.Zeby ustawic...
Na pewno jest źle ustawiony skład mieszanki LPG i rozstraja mapę PB, check engine się nie pali bo stawiam na to że jest założony emulator aby go kasował. Trzeba by jeszcze sprawdzić jak jest zrobiona emulacja na sondę.
Jeżeli to Jawa 250 dwusuw z gaźnikiem "Jikov" to możesz zrobić tak: 1. Iglicę ustawic tak zeby jeden rowek od góry pozostał "wolny" 2. Wkręcić do oporu śrubkę składu mieszanki(śrubka umieszczona poziomo w gaźniku) i odkrecić ją o jakieś 0,5-0,75 obrotu. 3. Starać się odpalić maszynę i ustawić wolne obroty śrubką podnoszącą przepustnicę(ukośnie usytuowana...
Ustawienie zapłonu i skład mieszanki paliwo -powietrze też ma duże znaczenie.Świeca dedykowana była nowa?Czasami można trafić na podróbkę.
Świece sprawdziłem i są czarne co wydaje się dziwne bo śruba od składu mieszanki wykręcona jest 2 obr a ustawienie pływaka 7 mm od pokrywy. Próbowałem na różnych ustawieniach składu mieszanki ale przerywało jednakowo cały czas. Jeszcze moje pytanie czy może być winny moduł zapłonu i jak go ewentualnie sprawdzić?
Silnik po remoncie, gaźnik kupiony po regeneracji próbuje ustawić wolne obroty i jak już mi się udaje ( chodzi mi o ustawienie składu mieszanki) to silnik ma ładne wolne obroty, ale przy próbie dodania gazu natychmiast gaśnie. Poza tym ssanie muszę wyłączać bardzo powoli i chwilami na moment cofać bo inaczej gaśnie. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie...
Silnik 1.6 wtrysk wielopunktowy bosch motronik
Witam! Mam Cinquecento 700 z gaźnikiem Weber, pół roku po regeneracji gaźnik zaczął źle pracować, tj. przy raptownym dodaniu gazu potrafił zdławić silnik, problem występował wyłącznie na rozgrzanym silniku. Zatem pojechałem do mechanika, który ustawił skład mieszanki i obroty, poprzedni problem zniknął, ale pojawił się nowy. Mianowicie, silnik pracuje...
Witam. Sprawa wygląda tak, jadąc motocyklem odkręcam manetkę np. na D=drugim biegu. Ładnie przyspiesza, ale przy około 9 tyś. obrotów zaczyna przerywać, szarpać tak jak by brakowało paliwa. Więc zabrałem się za gaźniki, rozkręciłem je na części, wyczyściłem, pływaki OK, zawory iglicowe OK, membrany OK, zbiornik paliwa oczyszczony OK. Zmontowałem wszystko,...
Fatalnie ustawiony skład mieszanki, zdecydowanie za ubogo albo źle ustawiłeś gaz albo problem z wtryskiwaczami gazowymi, nie radzę jeździć na takiej mieszance chyba że chcesz robić głowicę.
Witam Zmiana ustawienia iglicy nic nie da,zmienisz tylko skład mieszanki (uboga - bogata). Pozdrawiam.Andrzej.
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
Witam Posiadam LPG IMPCO 200. Nie mogę wyregulować gaznika . Było tak. Pojechałem do gazownika , ustawił skład mieszanki na analizatorze na wolnych obrotach ( śrubą regulacyjną na gazniku ) analiza super. Po wprowadzeniu na 2000 obrotów kręcił zaworem na gazniku i jakoś ustawił. Mówił ,że za bogata. Jak dało się raptownie powyżej 2000 obrotów , silnik...
Regulator nie ma tu żadnego znaczenia. Co to znaczy że pali świece? Czy topią się elektrody? Przyczyny bym szukał w nieodpowiednich ustawieniach składu mieszanki.
Dobra, na początek "obmacaj" przewody gumowe odmy i samą odmę - silnik ma wrażliwy układ regulacji wolnych obrotów, nie lubi fałszywego powietrza - stąd strzały i możliwe wariacje biegu jałowego, a także szczelność i pewność osadzenia przewodów gumowych zaworu IACV - zawór brzęczy na włączonym zapłonie? Dalej, dla celów diagnostyki usuń attuator - wklej...
No właśnie ,tylko których podzespołów może to być wina że świece szybko padają. Sprawdż ustawienie rozrządu, skład mieszanki, być może sonda nie poprawnie działa i przy zbyt ubogiej mieszance paliwowo powietrznej nastąpi spalanie detonacyjne i przegrzewanie świec. Nie napisałeś jakiemu uszkodzeniu poddane są swiece.
Takie mam pytanie: Chińskie 66cm3. Jak mam ustawić skład mieszanki w gaźniku? Czterotaktuje mi gnojek jak mu nie dam ognia. Opuszczenie iglicy na ostatni rowek nic nie zmieniło.( Mam wrażenie że jest tak samo na każdym ustawieniu).
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
Jeżeli chodzi o ustawienie składu mieszanki to jest jedna prozaiczna przyczyna którą należy sprawdzić. Skład mieszanki reguluje się od góry śrubą w takiej wysokiej obudowie (możliwość regulacji bez ściągania obudowy filtra powietrza). Jak wykręcisz tą śrubę to są na niej chyba dwa oringi, jak są stare i zużyte to dostaje się tam dodatkowe powietrze....
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
leci dym z wydechu Czyli mieszanka dociera do cylindra i się w nim spala. bo jest 13 bar Jest sprężana. Czyli cuda, tylko to nie Kosciół, a prosty silnik spalinowy. Masz trzy możliwe przyczyny: 1. Niewłaściwy skład mieszanki (ustawienie gaźnika). 2. Zbyt opóźniony zapłon do prawidłowej pracy silnika => zcięty klin na kole albo źle ustawiona cewka impulsatora....
Przy małych średnicach cylindra właśnie tak jest, jak zle ustawisz śruby regulacji składu mieszanki to może nawet nie odpalić. Musisz przejżeć całość jeszcze raz od początku, ja osobiście zaczoł bym od sprawdzenia szczelności silnika na uszczelniaczach i łączniku, jeśli tam jest szczelnie to dopiero gaznik, przewód paliwa, zapłon.
Dzięki Marku z Mielca. znalazłem to malutkie gó....ko tą dysze i wsadziłem do gażnika.Kosiarka wchodzi elegancko w obroty ale jest mały dylemat bo nie mogę uruchomić kos bo jak przestawiam dżwignie na kosy to kosiarka się dusi i wali w tłumnik , nawet przy różnych ustawieniach składu mieszanki. Co to może być panowie? Dodano po 47 A na jazdę nie dusi...
Nie radzę bez analizatora spalin,dostaniesz po kieszeni,na oko nie ustawisz,ja jęździłem rok ze źle ustawionym składem mieszanki,osiągi były super,ale 2l gazu na 100 km więcej palił.Co jakiś czas-mniej więcej pół roku- trzeba podregulować-ale tak jak wyżej-parametry się zmieniają-dochodzi starzenie membran i inne zjawiska.
To mam podnieść iglice jak dobrze zrozumiałem. prosze o odpowiedz Ustawienie iglicy nie wpływa na skład mieszanki wolnych obrotów. Trzeba sprawdzić drożność dysz i ustawienie śrub regulacyjnych oraz szczelność układu.
Bąbelki, dysza czy jeszcze coś? Mam piec Buderus Logano G115 od 10 lat. Do zeszłego tygodnia byłem z niego bardzo zadowolony. W zeszłym tygodniu odbył się doroczny przegląd, po kolejnym 1000 godzin, i od tej chwili moje zadowolenie zmniejszyło się. Serwisant wyjeżdżając powiedział, ze mam w szklanym naczyniu filtra oleju bąbelki, co wskazuje, że układ...
Chodzi też o to że niekiedy jak zwalniam to obroty spadają aż za nisko i pod nasza się. Powiem tak - nie jesteś jedyny z takim zachowaniem tego modelu . A na benzynie zrobiłem ostatnio ponad 200 km i jest tak samo Tak, ale 200 km to może być za mało na ustawienie się przyuczeń składu mieszanki , dlatego trzeba zacząć od zresetowania ustawień .
Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak? Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie...
Witam kolegów, nie chce zaśmiecać forum wiec pisze tutaj, mam nadzieje, ze koledzy mający pojecie o temacie zechcą mi pomóc. Mam malucha 126 elx rocznik 2000, gaźnik był wymieniany, czyszczony, przedmuchiwany, filtr paliwa też, zawory regulowane, świece i kable nowe, sprawdzałem każde ustawienie śrubki od składu mieszanki a nadal silnik chwilowo dławi...
Iglica na środkowy rowek, pływak do wymiany . A co do regulacji składu mieszanki to nie każdy silnik zadowoli się ustawieniami fabrycznymi . Skład mieszanki ustaw tak, aby motor nie przerywał i był jak najsilniejszy . Nawiasem mówiąc regulujesz mu dopływ powietrza do składu mieszanki, iglicą regulujesz dawkę paliwa .
Kolego nie próbuj samemu nie mając odpowiedniej wiedzy i praktyki naprawić - rozwiercać otworu w korpusie gażnika w celu zamontowania nadwymiarowej średnicy ośi przepustnicy . Jak znam to , to na pewno nie zachowasz odpowiedniej prostoliniowości , a to równa się temu że przepustnica nie będzie pracowała płynnie , i to równa się temu że nie ustawisz...
Śruba od regulacji mieszanki regulujesz skład mieszanki tak żeby po przekręceniu manetki dobrze wchodził w obroty, a śruba przepustnicy to jest regulacja obrotów na biegu jałowym musisz sobie tak to wyregulować aby nie dławił się za bardzo jak będzie wchodził w obroty i żeby nie gasł, jak za dużo paliwa ustawisz śrubą od składu mieszanki to może go...
Co to za bzdura ze przy wyzszej predkosci obrotowej nie uzyskasz mocy minimalnej? Przecież moc minimalna to m.in. Ile gazu pobiera w danym momencie. Jeżeli przy predkosci obrotowej jest ustawiony skład mieszanki na poprawny - prędkość obrotowa nie ma znaczenia na moc minimalna. Długość komina ma znaczenie na prędkość obrotową wentylatora. Tak samo jak...
NAC z reguły ustawia obroty na 10000 obr, w nowszym jest 11000 obr. Powermat to taka sama pilarka jak NAC tylko w innego koloru opakowaniu :) Na słuch możesz za bardzo podnieść jej obroty, a powyżej 12 tyś rpm ten sprzęt może się zatrzeć. Zanieś do serwisu, wyregulują silnik, zwiększą obroty max i będzie mniej paliła. Ale z reguły to te maszyny palą...
Taki objaw będzie gdy będzie ustawiona za uboga mieszanka. Ten kto ci wymieniał komputer nie przyłożył się do tego, ustawil bieg jałowy a nie ustawił składu przy wyższych obrotach. Nie wiem jaki masz reduktor ale powinieneś jeszcze raz jechac na regulację. Diagnoza: silnik atuatora pracuje na zbyt wysokich wartościach, przypuszczalnie na biegu jałowym...
Na początku rozrusznikiem No, jakby rozrusznik działał, to po co pchać samochód? Chodźby po to żeby komputer wiedział że silnik jest w cyklu rozruchowym i ustawił odpowiedni skład mieszanki. A zapalanie na pych lub zaciąg może się diametralnie różnić od kręcenia rozrusznikiem zwłaszcza jeśli zrobimy to z pierwszego biegu i szybko puścimy sprzęgło....
Cisnienie w normie nie powinno wpływać na ustawienie obrotów i zapłonu Pierwszy raz słysze że nie można ustawić z powodu różnicy ciśnien.Chyba że są bardzo duże różnice. Napewno jest źle wyregulowany skład mieszanki i brdzo żle pracuje na wolnych obrotach i być może że ciągnie lewe powietrze
Wg. moich notatek: główna 130 iglicowa 70 rozruchowa 95 biegu jałowego 50 Masz za małą dyszę biegu jałowego. Ustaw poziom paliwa - obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=Hvi-T_D2... Generalnie jakość dysz współczesnych pozostawia wiele do życzenia. Kupowałem iglice w kilku miejscach ( nowe współczesne) i mają różne wymiary. Najlepiej kup używany...
Kwestia właściwego wyregulowania wolnych obrotów na gaźniku. Po pierwsze sprawdzić luzy na przepustnicach, po drugie stan i ustawienie pływaka, a po trzecie jeśli masz gaźnik typu "S2C" stan membranki ZCHS, a po czwarte właściwie ustawić skład mieszanki odpowiednią śrubką - ot i cała filozofia. Przepuszczanie elektrozaworów gazu jest niemożliwe.
teraz tylko porównać korekty PB z LPG i będzie wszystko jasne czy dobrze ustawiony skład mieszanki
Gaźnik trzeba porządnie wyregulować! Żadne wykręcanie śrubki (której?) na ponad 1000 st (????). Poszukaj na Elektrodzie. Na pewno było to opisane. Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj. Podpowiem, że regulujemy/sprawdzamy: 1. Ustawienie pływaka, a przez to poziomu paliwa. 27 mm. 2. Ustawienie zapinki iglicy - 4 rowek od góry. 3. Ustawienie śruby składu...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Trzy cztero elektrodowe to wynalazek jak stwierdził słusznie gazownik. Utrodniony dostęp mieszanki paliwowo powietrznej do łuku elektrycznego"iskry". Nic to nie poprawi w przedłużeniu żywotności świecy. Jazda na gazie ma to do siebie że trzeba częściej wymieniać swiece zapłonowe. Na benzynie przejedziesz 90tys.km, a na gazie wymieñ świece po 30tys....
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
Spróbuj kupić trochę dysz głównych i wolnych obrotów i posprawdzaj na których idzie najlepiej, zapłon w simsonie lubi sprawiać psikusy jest dużo filmików na yt jak przerobić go na zapłon CDI ale jeśli gaśnie na wolnych obrotach to może źle jest ustawiony skład mieszanki wolnych obrotów albo dysza mu nie pasuje może go zalewa?
Poeksperymentować z ustawieniem składu mieszanki, ale obu śrubkami: także wkrętem pod plombą - nie tylko ustawienie przepustnicy - o tym już pisałem. Nie zaszkodzi wymiana kabli zapłonowych. Sprawdzić można czy nie poluzował się czujniczek Halla Od strony alternatora, na kole pasowym silnika. No i to wszystko co mi przychodzi na myśl. Może jeszcze źle...
Oczywiście że da się ale przy zbyt dużej dawce gazu może wystąpic zjawisko cofnięcia gazu i w efekcie detonację gazu w filtrze. ustawienie na urządzeniu zapewnia właściwy skład mieszanki.
Wcale nie potrzeba wymieniać elektroniki natomiast poradziłbym ci wymontować mikser rozkręcić go umyć iprawidłowo ustawić szczelinę.Bardzo ważna sprawa to ustawienie silniczka krokowego w pionie i bardzo dokładne ustawienie testerem składu mieszanki.Pozdrawiam.
A czy to jest osiągnięcie, że samochód spala 10/100 z HHO, skoro są samochody, które spalają 4/100 bez HHO? Na pracę silnika ma wpływ wiele czynników - ustawienie zapłonu, dobór składu mieszanki, wyregulowanie luzów (na połączeniu tłok - wał, tłoka w cylindrze), dobór opon, styl jazdy - dodanie HHO w silniku, który choćby ma źle ustawiony zapłon może...
Witam, mam problem z moim paskiem. Mianowicie od kilku dni skacza mi wolne obroty, podłączyłem kompa i wyskoczyły mi błędy: 561 dopasowanie składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji -mnozenie- błąd sporadyczny 1120 ustawienie walka rozrządu 1 uszkodzenie mechaniczne błąd sporadyczny, 561 dopasowanie składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji-dodawanie....
Przyczyn może być kilka, źle ustawiony skład mieszanki, źle wyregulowany zapłon, zużyty silnik, niewłaściwie dobrana wartość cieplna świecy.
W wyniku uszkodzenia przepływomieza sonda lambda bedzie sie starała poprzez jednostkę centralną ustawić skład mieszanki. Jesli się to nie uda komputer wykryje uszkodzenie przeplywomieza i wejdzie w tryb pracy awaryjnej. Taka jest kolej zeczy.
no tylko nie bardzo mam pomysł jak, bo mój reduktor nie ma regulacji wolnych (tylko jedna śruba) zrób zdjęcie reduktora podpowiemy którą śrubą ustawić skład mieszanki na biegu jałowym
spróbuj przeregulować gażnik 1. Ustaw przepustnicę tak aby obroty doszły do ok.2 tys. 2.Teraz kręć składem mieszanki (to co nazywasz regulacją powietrza) tak aby uzyskać początek jak najwyższych obrotów. 3.Zmiejsz kąt przepustnicy do uzyskania odpowiednich obr/biegu jałowego. Jest to ustawienie wmiarę poprawne . Zakładam , że gażnik jest czysty
Olej ok. Trzeba ustawić skład mieszanki ( za dużo paliwa) świeca musi być wypalona kolor jasno-brązowy
a jak ustawić skład mieszanki?? bo z tego co zauwazylem to jest uboga na wolnych i na wysokich obrotach
Znasz zasadę działania gaźnika czy się dopiero uczysz? Dodano po 1 "Regulacje te będą dotyczyły jedynie silników seryjnych. Jeżeli jednak wymieniono układ wydechowy, lub dokonano zmian w filtrze powietrza, wówczas konieczne będą bardziej dogłębne regulacje, które lepiej zlecić komuś doświadczonemu, gdyż same porady na niewiele się zdadzą. Mamy więc...
Witam, jako mechanik serwisu Stihl, nie znam za dobrze budowy tych pilarek, ale jestem przekonany że są to konstrukcje bardzo do siebie zbliżone. Podam przyczyny takiego zachowania pilarek, a wnioskujcie i naprawiajcie sami: 1- brudny gaźnik pomoże czyszczenie, pod żadnym pozorem nie zrywać pokryw kanałków dyszowych bo zniszczycie gaźnik, sprawdzić...
Prawidlowa praca sondy to Lambda=1.Tak jak piszesz,wczesniej pracowala ci prawidlowo.Jezeli nie masz emulatora sondy(a z tego tak wynika),to muszisz pojechac ustawic prawidlowy sklad mieszanki i gazowej i benzynowej(miej nadzieje,ze to tylko rozregulowany ECM,a nie siada sonda.Mogla padnac w czasie,jak miales zamiast katalizatora wspawana rurke - spaliny...
Mój miał od początku założony gaz, czyli ok 75 tys. Obecnie przejechałem ok 10kkm bez lubry na nowym silniku - na razie spokój. Z doświadczenia kilka ważnych zasad. - Wymiana oleju max co 15 kkm (nie jak w ASO co 20 kkm) - olej jak najrzadszy - pełny syntetyk, - pilnuj poziomu oleju pod max (w ASO przyznali , że 3,5 litra oleju w silniku to jest mało,...
Witam! mam następujące pytanie: Mam instalację z silnikiem krokowym (moduł Bingo) Postanowiłem nie bawić się z ustawieniami komputerka bo auto działa ok tylko chciałem ograniczyć jedynie zużycie na trasie. Wpadłem więc napomysł żeby przed silnikiem krokowym dodać zwykły zawór regulacyjny i go przykręcać przy dalszych podóżach. W tej chwili mój VW Passat...
Pojemnik do mycia, benzyna ekstrakcyjna, carbcleaner w sprayu, kompresor z pistoletem. Najlepiej poszukaj serwisowki, gazniki to bardzo wazny element w motocyklu japonskim (w zasadzie w kazdym ), wiec zrob to dokladnie. Wartosci wysokosci plywakow postaram sie znalezc wieczorem i napisac Niestety nie znalazłem wysokości pływaków dla twoich gaźników...
Sprawdź korek paliwa. Filtr paliwa na pewno jest, i może być brudny. Za wysoko iglica w gaźniku będzie powodowała szybsze wypalanie paliwa, źle ustawiony skład mieszanki (za bogata) będzie również dawać taki efekt.
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
TUNING TESTER 3 LED czy wie ktos na jakiej zasadzie dziala ten tester?? http://autronic.serveftp.net/website/eng... AT-600 to bardzo sprytne urządzonko - do kalibracji starszych (AL-600/604) steroników autronica bez możliwości podłączania laptopa. Korzystając z tego interfejsu w kilka minut ustawisz sobie...
Czy mogę zmienić listwę z 3ohm na 2ohm (np. hercules blue) bez kalibracji? jakich byś wtryskiwaczy nie założył zawsze trzeba ponownie ustawić skład mieszanki na lpg, także nawet jak założysz hercules blue to bez podłączenia pod sterownik nic z tego nie będzie
Jeżeli bedzie mapa ustawiona na zbyt uboga mieszankę to będzie za wysoka temperatura i to może być przyczyną. Sprawdź skład mieszanki na analizatorze i ustawienie zapłonu czy nie jest za wczesny. Jeżeli komputer jest od auta z inna pojemnością silnika to mapa może być ustawiona na większe wtryski.
ale ale ustawiłeś skłąd mieszanki na analizatorze spalin u tych gazowników czy również podpinali się do centralki? jaka to instalacja? diagnostyka nic nie wykazała - ale w jakim zkresie pracuje sonda trzeba by sprawdzić. Ile masz przejechane na tej instalacji?
problem z gaźnikiem Twoje przypuszczenia są słuszne. Poproś niech ktoś, kto się zna ustawi poziom paliwa , wolne obroty i skład mieszanki paliwowo-powietrznej.
Jak kupię tą listwę AC STAG W01 to muszę ją najpierw regulować? Samych wtryskiwaczy nie musisz regulować, ale to nie jest najlepszy wybór w podobnym przedziale cenowym masz herculesy blue które mają dużo lepsze opinie. Natomiast jakich byś nie założył wtryskiwaczy trzeba podłączyć się pod sterownik od LPG i ponownie ustawić skład mieszanki.
:?: Podobno ustrojstwo to pozwala wyprzedzić zapłon, co przy LPG poprawia znacznie spalanie i osiągi. Słyszałem też że jest on montowany seryjnie w alfach i niektórych fiatach oraz jako wypas dodatkowy do niektórych instalek LPG. Mam fele '99 na pełnym wtrysku oraz instalke LPG tartarini kasyczną (z mieszlnikiem, silnikiem krokowym w zaworze głównym...
Może przez źle ustawioną instalację LPG rozjechała się mapa PB i podczas rozgrzewania silnika skład mieszanki się nie zgadza stąd to falowanie
Zawór zaworkiem, ale to co opisujesz bardziej wygląda mi na zanieczyszczenie dysz emulsyjnych. Wymontuj gaźnik, wymyj go całego (od środka też), i z powrotem do auta. Teraz pozostaje ustawić skład mieszanki i po kłopocie.
Jak w temacie - z centralki typu "mini" wychodzi biała kostka do podłączenia testera, najpewniej zawiera ona sygnał dla LED testera (zielonej i czerwonej), czy ktoś zna układ wyprowadzeń? Chcę podłączyć ledy by ustawić skład mieszanki. Producent Lecho nie chce sprzedawać samych testerów....
i co dalej z tym gaznikiem????????? To sam już musisz sprawdzić i ewentualnie ustawić. Ja w swoich maluchach ustawiałem pływak na 7-8 mm od pokrywy gaźnika, a wkręt składu mieszanki wykręcałem na ok. 1.5 obrotu.
Witam, mam problem ze swoim Zumico Quick 4t ( nowszy model ). Mianowicie po odpaleniu skutera silnik ma zbyt niskie obroty, znajomy powiedział mi żebym wyregulował obroty silnika ( Śrubką, oznaczoną czerwonym kółkiem na zdjęciu w załączniku ) po wyregulowaniu mniej więcej obrotów silnik pracuję w miarę równo lecz wystarczy, że pociągnę manetkę, po jej...
Częste są przypadki, że goście na stacjach diagnostycznych prubują ustawić skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą od regulacji czyłości przepony reduktora,miast śrubą od wolnych obrotów. Na wolnych mieszanka ok. ale mocy ni h....
Nie wiem jak na oryginalnym VAG, ale fejsiaste mają tak powolne odświeżanie danych , że wychodzą skoki, wartości pośrednie są zgubione. Dlatego używam testera LED tam masz wszystko direct . Jeżeli nie da się poprawnie ustawić składu mieszanki na wysokich przy aktualnej dyszy to trzeba poeksperymentować z dyszą.
Tyle żeby silnik zaczął równo pracować, a zawartość CO w spalinach nie przekroczyła w zależność od roku produkcji pojazdu 4,5 - 0,5%. Generalnie i zrozumiale dla laika - śrubkę składu mieszanki wkręcasz do oporu, śrubką powietrza ustawiasz obroty na ok 850rpm, potem wykręcając powoli śrubkę składu mieszanki doprowadzasz silnik do wyrównania obrotów.
To dwusów, mieszanka benzyny z olejem, czyli elektrody szare być mają, chyba ze na samej benzynie jeździsz. :D Lepsze świece i dobrze ustawić mieszankę tak jak koledzy radzą. Chiba zmyliłeś ostatecznie kol. koyocika :P . Mieszanka - stosunek powietrza do paliwa i nie mylić z rozbełtaniem oleju w benzynie. Do rzeczy: wykręcasz śrubę od powietrza 2,5...
Kompresja ? Ile ? Dodano po 11 P0300 tyczy się składu mieszanki. Jeżeli kompresja jest niska to ten błąd ma prawo występować.
emulowany sygnał trafia do ECM silnika podczas jazdy na gazie poniewaz nie da sie tak dokładnie ustawic składu mieszanki na gazie jak na bęzynie silnik (ECM) widział by bez emulacji że coś jest nie tak i zmodyfikował by sobie mapy wtrysku i ma beżynie byś nie pojeżdził 3ili
Wiele pojazdów miało w instrukcji, co by odpalać rozgrzany silnik z wciśniętym gazem - nie powiem teraz jakie, bo nie pamiętam, a nie chcę ciemnoty wciskać. Odpalanie "z gazem" na zimnym silniku jest nie do końca prawidłowe, bo istnieje ryzyko zalania. Możliwe że albo zbyt oszczędnie ustawiony skład mieszanki biegu jałowego, bądź sam bieg jałowy ustawiony...
Modyfikacje wydechu mają wpływ na skład mieszanki. Musiałbyś powkręcać piloty w gaźnikach aby zubożyć skład mieszanki biegu jałowego. Sprawdzić na ile są wykręcone i wstępnie wkręcić o 1/2 obrotu. Silnik 700/800 cm³ raczej nie potrzebuje znacznego otwierania przepustnicy, więc ustawienie pilotów ma duży wpływ na pracę silnika i zużycie paliwa. Najlepiej...
Pany :) tłok jest czarny w okolicach przetarcia, czyli zła regulacja silnika na dotarciu (źle ustawiony skład mieszanki w gaźniku). Za bogata mieszanka, nie dopalała się, powodując odkładanie się nagaru na tłoku, a jak już silnik dostał w pi..de to ten nagar postanowił się odkleić i zrobić parę rysek na tłoku.
Masa sadzy a jedna ze świec jest sucha, więc bardzo możliwe, że problem jest nie tylko z olejem ale i ze składem mieszanki. Tak powinna wyglądać świeca ze sprawnego silnika z właściwie ustawionym składem mieszanki (w tym przypadku FMI156) - prawdopodobnie oryginalna świeca, przejechała kilka tys. km: http://obrazki.elektroda.pl/6164291000_1...
wskaźnik składu mieszanki czujnik składu mieszanki miernik składu mieszanki
bascom arduino programator pralka zdjęcie blatu budowa odbiornika
generator radiowy roleta dioda
Lodówka Mińsk M3X – lata produkcji, oznaczenia, datowanie modelu eksportowego ATLANT Volvo C30 1.6 Diesel – lokalizacja przekaźnika świec żarowych, dostęp, objawy usterki