Zła synchronizacja wałek rozrządu - wał korbowy. Nie odpali za duże odchylenie od normy . Sprawdź ustawienie rozrządu. Ewentualnie sprawdź ustawienie impulsatora na wale i wałku . Po odłączeniu czujnika wałka powinien odpalić po dłuższym kręceniu ale to jak będziesz pewny że rozrząd ustawiony dobrze. Jak nie odpali lub będzie chodził dziwnie to skopane...
Witam. Pisze z problemem ktorego nie moge rozwiazac. Otoż skladalem silnik 2.5 BAC po tulejowaniu w samochodzie kolegi , silnik przyjechał gotowy po złożeniu dołu, zamknieta miska i obudowa kół pośrednich , bez zamontowanej głowicy .Oczywiscie zalozone blokady na wal i walek nowa podkladka diamentowa i śruba wałka ,całość skręcona momentem wg ELSY ,lecz...
Jak ustawiłeś na blokadach i dociągałeś koło głowicy to wycięcie z tyłu na impulsatorze było równo w tylną płaszczyzną głowicy? Dodano po 4 http://obrazki.elektroda.pl/6475831100_1... Chodzi o ten znak. Blokady ok, wchodzą w wał i wałek, a impulsator przestawiony. Kiedy impulsator (koło wałka rozrządu) ustawiłem do płaszczyzny, wał był...
Bardzo dziękuję. Mam w tym Terios pewien problem - może ktoś spotkał sie z czymś podobnym. Auto po rozgrzaniu - zaczyna falowac obrotami, czasami zgaśnie. Impulsy z czujnika na wałku (impulsatora) są stałe a znikają na chwilę impulsy z cewek i wtryskiwaczy. Ustawienie wyższych obrotów (około 1800-2000) powoduje że silnik przerywa ale nie gaśnie, natomiast...
Ale to od Ciebie zależy jak Ty to wszystko ustawisz i skręcisz, jeśli wchodzi Ci blokada wałka i wału to musisz ustawić impulsator i skręcić srube wałka rozrządu jeszcze raz, tam przecież nie ma klinów, są płaszczyzny, tym bardziej że nie masz luzu na kołach. Dodano po 3 Wedle autodaty wychodzi że do tylnej płaszczyzny głowicy ma być znak na impulsatorze....
To są same wałki i koła z impulsatorami. Brakuje jeszcze zestawu do walka i popychaczy valvetronic.
Jeżeli ten silnik ma w miarę poprawnie pracować to wypada wałki ustawić jak w silniku bez vanosa i zamienić tarcze impulsatora na wałku ssącym i będzie w miarę ok.
Podtrzymuję, to co wyżej napisałem. Nadal proponuję sprawdzić i staranne ustawienie rozrządu (tłok w GMP, impulsator na znaku, kółko wałka rozrządu na znakach i luzy zaworowe właściwe). Nie może być pomyłki nawet o 1 ząbek (ogniwko łańcuszka rozrządu). Sprawdź odmę silnika i ciśnienie w cylindrze. Moduł nie ma wpływu na "wyrzut" paliwa z gardzieli gaźnika,...
odkręć boczną osłone i sprawdz jego ustawienie,a nawet odkręć go od wałka i zobaczysz ze jest przestawiony bo impulsator jest plastikowy i czesto sie dzieje ze ktos jak zle składa to go przesyawi. jest to wada tych silników jak i to że rozrzad lubi sie przestawić i wtedy masz podobne objawy. sciagni kolektor pozniej pokrywe zaworowa i wtedy boczna osłone...
Wygląda że wtrysk paliwa jest w nieodpowiednim momencie.Czy silnik nosi znaki ściągania glowicy?Ja bym jeszcze sprawdził rozrząd.Trzeba zablokować koło zamachowe jak na rys. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/27e2... znak O/T na kole pasowym powinien być w pionie i pokryć się ze znakiem na obudowie rozrządu koło czujnika wału.Krzywki...
Cześć. To już jakiś trop, dziękuję. Mam jeszcze pytanie. Otóż po wpisaniu u góry pierwszej cyfry 4(przyjmując że to ilość cylindrów) następną mogę ustawić tylko 1lub5 nie bardzo kumam o co biega z tą zależnością.☹ Obrotomierz nie działa, tego mogę się ewentualnie domyśleć ponieważ z modułu zapłonowego idzie sygnał o wartości 5V. W instrukcji napisane...
I jak ustawałeś bez blokad ? też robię takie auto i nie chce odpalić NIE DA SIĘ. Musisz mieć blokadę żeby koło wałka dokręcić, a drugą aby impulsator ustawić. I dokręć bez blokad 150 Nm i jeszcze 90 stopni.
Witam, kupiłem starą Astrę z 2001 roku aby jeździć do uruchomienia mojego Peugeot'a. Ponieważ strasznie grzechotał, wymieniłem popychacze, olej i filtr. Pomogło sporo, ale chyba lekko przestawiłem koło impulsowe położenia wałka rozrządu. Rozrząd ustawiałem bez przyrządów, jedynie zablokowałem wałki płaskownikiem 5 mm i spiąłem łańcuch z kołami opaskami.W...
Co powoduje kod P0008? Kod dotyczący Wydajności Systemu Pozycji Silnika może mieć kilka przyczyn: Nieprawidłowo ustawiony rozrząd, lub przeskoczenie paska na kołach zębatych. Zużyte elementy rozrządu (łańcuchy, koła zębate, prowadnice) Uszkodzenia wału korbowego lub rozrządu Uszkodzenia kół zmiennych faz rozrządu Uszkodzenie impulsatora na wale lub...
Może nie błedem ale generalnie luz zaworowy ustawia sie w OT tłoka przed suwem pracy-gdy zawory są zamkniete.W tym tez celu producenci znakuja na wirniku alternatora lub nadajniku impulsatora wlasnie znak T. W praktyce jesli mamy wgląd na połozenie krzywek wałka rozrzadu to lepiej jest ustawiać w miejscu gdzie krzywka wałka jest po przeciwnej stronie...
Też bym doszukiwał się tu problemu. Natomiast nie ma kilku różnych rodzajów impulsatorów na wale i wałku. Wałki rozrządu są modułem o tych samych numerach dla silników bez zmiennej fazy rozrządu. Impulsator wału korbowego ma ten sam numer dla wszystkich silników ea288 montowanych w crafterach. Zmieniany był impulsator na wale tylko dlatego, że był...
Tu był problem z nierówną pracą po rozruchu, objaw jakieś 20 sekund. Błąd Silnik Valvetronic usterka elektryczna, najlepsze było to, co leżało sobie na głowicy. http://obrazki.elektroda.pl/5226356100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1997081700_1... http://obrazki.elektroda.pl/6985758400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7067599000_1...
Kolego napinacz łańcuszka rozrządu reguluje jego naciąg ( śrubą możesz regulować nacisk sprężyny). Aby poprawnie ustawić zapłon w tym skuterze musisz zgrać 3 pozycje tj. znaki na kole magnesowym względem znaku na karterze, ustawić tłok w GMP oraz właściwie ustawić koło zębate wałka rozrządu (2 otwory muszą jednakowo być ustawione względem głowicy. Czy...
Witam Enkoder absolutny impulsator, który przyporządkowuje odpowiednim wartościom kąta, kodowane wartości liczbowe. Na wałku napędowym enkodera znajduje się tarcza kodowa, która zawiera w formie kodu wartości liczbowe odpowiadające przesunięciom kątowym. Pozwala to na zadawanie wartości absolutnych w dowolnym momencie, bez konieczności porównywania...
Witam, proszę o podpowiedź bo trochę błądzę od mechanika do mechanika, a każdy ma inną teorię. Trochę będzie esej, ale się trochę zamieszało. Żona posiada Chevroleta Cruze 1.8 benzyna 140km z 2012r - silnik A18XER - popularny ECOTEC Euro 5 (przebieg 240kkm) Po odpaleniu zawsze trochę klekotał przez parę sekund. Na forach wyczytałem, że zawory olejowe...
A jakim cudem w 8V Opla tłoki mają walić w głowicę?? Planujesz przecież głowicę, a nie blok...(nie zmieniasz wystawania tłoków w GMP). Wzrost stopnia sprężania zwiększa termodynamiczną sprawność silnika, ale pod warunkiem zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu. Z tego co pamiętam w C16NZ jest przełącznik LO91/LO95. Multec jest dość "głupim" układem sterowania...
ustawienie wałków ustawienie wałków rozrzadu ustawienie wałków volvo
instalacja elektryczna motoroweru czujnik obwodu mazda outlook import
Wymiana pamięci RAM Crucial 2GB DDR2 800 MHz Brak ciśnienia w cylindrze Fiata 1.4 benzyna - przyczyny i diagnostyka