Witam, Aby przywrócić ustawienia fabryczne należy: 1. Parametr P0003 - poziom dostępu ustawić na 4 2. Parametr P0010 - ustawienie fabryczne na 30 3. Parametr P0970 - przywracanie ustawień fabrycznych na 1 Ustawiamy dane silnika z tabliczki znamionowej i wybieramy makro. Pozdrawiam :)
U/f to tylko charakterystyka kształtowania momentu silnika w funkcji częstotliwości. Za to do jakiej częstotliwości maksymalnej kręcimy odpowiada parametr Fmax (zwykle nastawa fabryczna to 50 lub 60 Hz) i parametry skalowania wejścia analogowego.
Po zapoznaniu się z instrukcją wnioskuję że jest to sterowanie z silnikami 24VDC. Czyli moje podpowiedzi wcześniejsze były błędne. Kolega VIRUS32 ma rację. Ja tylko podpowiem aby spróbować zaprogramować bramę jako jednoskrzydłową z sprawnym napędem (tym który poprawnie dał się ustawić).
Falownik jest źle ustawiony. Mógł by ktoś napisać te parametry (dotyczące wielkości silnika i sposobu sterowania ) które trzeba ustawić po powrocie do ustawień fabrycznych? Dziękuje
Oto dane fabrycznego ustawiania silnika.
Jak masz nowy falownik z ustawieniami fabrycznymi to większość zmian ustawień w grupie Drive grup i Function group2-te z literką H. Na postoju silnika zmienić: drv- zmienić z 1 na 0 Frq – Jak klawiatura to powinno być 0 jak masz nowy z ustawieniami fabrycznymi H30 zmienić na 2.2. H31- zależy czy na tabliczce znamionowej jest około 1450obr/min...
(at)rijkaard6 Falownik jest z wyjściem 3x400VAC, więc silnik musisz połączyć w gwiazdę. Jeśli chodzi o falownik to pierwsze co najlepiej zrobić to przywrócić ustawienia fabryczne i ustawić na nowo parametry.
Ten falownik może dać 400Hz na wyjściu. Możliwe, że jest zablokowany, najlepiej zrobić powrót do ustawień fabrycznych "factory reset" i ustawić wszystko od nowa dla wybranego silnika.
mysle ze ciezko bedzie zapalić przy tak ustawionej dawce chyba od 3 do 7 sa fabryczne ustawienia
Witam. Zwykle kiedy uruchamiałem, czy wymieniałem falownik wystarczało ustawić kilka parametrów, reszta pozostawała fabrycznie. Ustawiasz częstotliwość minimalną oraz maksymalną, rodzaj sterowania-czy poprzez listwę zaciskową czy z panela, zadawanie prędkości-potencjometr czy analogowo np. z PLC. Należałoby również ustawić zabezpieczenie silnika czyli...
Jakbyś bliżej podał koło jakiej charakterystycznej części w silniku mam tego okienka wypatrywać.....:)
jak pisze unitral -> podaj więcej danych . w typowym zastosowaniu wystarczy w odpowiednim parametrze ustawić moc silnika a resztę zostawić na ustawieniach fabrycznych ale to kwestia co uważasz za "normalną pracę"
Jak masz spięty silnik? przywrócił bym ustawienia fabryczne w falowniku i przeprowadził z manualem podstawową aplikację. Nie znam Danfosa ale zakładam że można w falowniku u/f bez enkodera ustawić. Sprawdź jeszcze rampy i częstotliwości graniczne bo bardzo wyje ten silnik jak być gdzieś złą wartość częstotliwości wpisał. No i jeszcze raz parametry silnika...
Silnik bocznikowy 23kW typ DMP 123-4S ABB Chodzi mi szczególnie jak optymalnie ustawić szczotkotrzymacz, czy stosuje się w tym celu jakieś pomiary? Fabryczne znaki na szczotkotrzymaczu są "małoczytelne"
Kamera MiVue™ 798 Dual po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu trzeba na nowo ustawić język i strefę czasową, i dopiero wtedy zaczyna nagrywać. Wcześniej startowała automatycznie po uruchomieniu zapłonu. Przywracanie ustawień fabrycznych nic nie daje. Może ktoś pomóc?
Witam, tryb sterowania wektorowego (w iG5a) wybiera się w parametrze H40 - fabrycznie jest skalar U/f trzeba zmienić na wartość 3. podejrzewam że jest tak w każdym iG5...
Widzę że się nie dogadamy, żadnych szczegółów a nastawy fabryczne to za mało bo trzeba ustawić parametry silnika.
Sprawa załatwiona! Przywróciłem ustawienia fabryczne, ustawiłem jeszcze raz parametry i silnik ruszył. Dzięki za info
jeżeli silnik pracuje ok to ustaw tłok na pierwszym w gmp, zrób swoje znaki i wymieniaj, robiłem tak wiele razy i jak do tej pory nie zdarzyło się żeby było coś nie tak jak trzeba; blokady wcale nie są koniecznością aby wymienić pasek w tym silniku jeżeli nie odkręcasz kół od wałków rozrządu
Na kole zębatym pompy masz naniesioną cechę, na korpusie aluminiowym jest druga cecha. Zgranie ich daje położenie wtrysku pierwszego cylindra. To jest regulacja zgrubna, dokładną masz na pływających kołach napinaczy. Wkręcasz czujnik zegarowy w głowice pompy, następnie cofasz silnik razem z pompą aż tłoczek przyjmie najniższe położenie, w ten sposób...
Reset falownika do ustawień fabrycznych, praca w sterowaniu skalarnym. Wektorowe sterowanie przy tej częstotliwości można między bajki włożyć.
Silnik dusi się powietrzem - mieszanka jest nieprawidłowo wyregulowana. Należy wyjąć gaźnik ,przeczyścić go i przedmuchać sprężonym powietrzem oraz ustawić wg fabrycznych danych. Tj ustawić iglicę na odpowiednim rowku oraz sprawdzić czy układ dolotowy nie ma nieszczelności. Silnik może się również dławić z powodu złego ustawienia zapłonu. Jednak proponuję...
Dla pewności odpiąłbym jeszcze styk 28 (odblokowanie przemiennika) - może coś tam przychodzi i przeszkadza w parametryzacji. A reset do nastaw fabrycznych to tak: w C002 ustawiamy 0
Witam, w ciągniku jak w temacie (silnik 675TA/HA) muszę zdemontować pompę wtryskową, proszę o pomoc w odszukaniu fabrycznych znaków/ustawienia GMP. Silnik taki sam jak w NH TM155.
Witam mam autko hpi baja z silnikiem 35cc I mam taki problem bo gaźnik jest ustawiony na fabryczne ustawienia ale po dodaniu gazu silnik nie ma siły ruszyć autkiem i gaśnie, dopiero jak je popchnę to jedzie ale slabo przyśpiesza , nic zblokowanie nie jest, jak mam ustawic gaźnik żeby działał prawidłowo kręciłem delikatnie iglicami ale nie wiele to pomagało,...
Jeżeli nie potrzebójesz wstecznego biegu a obroty mają być od 0-prędkosci max. silnika to pod zaciski 1-2 podłączasz wyłącznik który zabudujesz w kasecie wraz z potencjometrem od 0.5kΩ-10kΩ.Należy wybrać parametr P-12 i wybrać '0'(sterowanie z listwy) i zapisać. P-01 jest już nastawa fabryczna "50Hz"(czyli prędkość max silnika)wpisując inną...
Czy ktoś ma jakiś pomysł jak go wyłączyć? Na czas testów, znajdź moduł SEO CANi i sprawdź zgodnie z instrukcją, jaki kod programu został wgrany do centralki. Jeżeli jest zgodny z dokumentacją dla Twojego modelu samochodu, to wszystko powinno działać prawidłowo. Jeżeli nadal nie przyjmuje kodu PIN, to należy odłączyć moduł SEO CANi od instalacji samochodu,...
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
Witam, z oryginalnymi gaźnikami też czasem tak jest, że jak się wybiją ich iglice/zaworki w pokrywce komory pływakowej, to zaworek nie trzyma poziomu paliwa i benzyna "leje się do wydechu", bo silnik nie daje rady jej "przepalić" w całości - wtedy spalanie może być naprawdę duże. Druga sytuacja - to gaźnik lekko "terkoczący/wpadający w rezonans", czyli...
Sprawdź tą nośną (parametr P00.14) 4khz to ustawienie fabryczne a max chyba 15khz. Ostatnio walczyłem z 11kW i tam na pewno szło ustawić więcej niż 8khz.
to jest fabryczny zestaw a nie samoróbka , mój jest identyczny
Czyli by to oznaczało że na fabrycznych ustawieniach regulatora silnik może się tak zachowywać? A na regulatorze samochodowym toro 150A ts i silniku 130A toro sensorowym jest tak samo też trzeba coś ustawić w regulatorze
Witam, szukam porady jak ustawić pompę wtryskowa cr Delphi dp310 w Manitou 735 09r, dodam że niestety pompa byla osobno nie zblokowana na znaki. Silnik już ustawiłem 1tlok w gmp lecz nie wiem jak ustawić fabrycznie pompę ponieważ nie ma ona klina na wale. Silnik Perkins 1104-e44t https://obrazki.elektroda.pl/6708735600_...
Mam manual, całą książkę po polsku. Piszesz o parametrach, zaczynając od 600... Co mam zmienić, ustawić? Przecież po ustawieniu fabrycznym powinno wszystko działać. Na panelu, jak i wyświetlaczu, widać, że reaguje pokazuje 1 i 2, jak się zdejmie blokadę napędu na 1.1X13 +24 V.
Kodowanie wtrysków tak ale dla silników CR (Common Rail) bo tu jest dla każdego wtrysku osobne korekty fabryczne.
Taki pisk to normalne objawy silnika zasilanego z przetwornicy częstotliwości. Nie wydaje mi się, mój brat ma identyczny silnik, też w suszarni, też pracuje na wentylatorze odciągowym, tyle że zasilany jest przez falownik WINNER (nie pamiętam symbolu). Żadnego pisku tam nie słychać, silnik pracuje poprawnie przy każdych obrotach. Zmieniałem też częstotliwość...
Rozwiązanie problemu jest proste. Opisze to w kilku zdaniach. 1.Odkręcasz dekiel z lewej strony 2.Znajduję się tam koło magnetyczne(magneto) i aparat do zmiany biegów. 3.zapewne wypadła ci kulka. ostrożnie zdejmij dekiel. 4.Kiedy znajdziesz kulkę wsadź ją w odpowiednie miejsce(tam będzie takie miejsce połapiesz się) 5.Kiedy wsadzisz kulkę zakładasz...
A skąd wiadomo, że nie mamy do czynienia z silnikiem klatkowym? Akurat silniki klatkowe bardzo często wykorzystywane są do wentylatorów i da się w pewnym zakresie regulować ich obroty metodą fazową godząc się ze zmniejszeniem momentu obrotowego i sprawności. Dlatego właśnie fabryczne regulatory działają "odwrotnie". Pozycja 0 to wyłączony, zaś zaraz...
1) Zresetuj do ustawień fabrycznych i zobacz na domyślnych parametrach czy silnik rusza. 2) Sprawdź napięcia na wyjściu falownika - możliwe że brakuje jednej fazy.
Witam. Ktoś napisał że w tym gażniku niema silniczka krokowego. Ja miałem taki gażnik .I mam do tego typu samochodu książkę serwisową. I tam jest napisane. Ze podczas pracy silnika nie wolno zdejmowac złączki 7 nużkowej. Właśnie tej od sterowania silnikiem krokowym. Bo ulegnie uszkodzeniu.NIestety kiedyś zapomniałem tej złączki założyć. I założyłem...
Zaolejenie przed wirnikiem części zimnej występuje zawsze z powodu odpowietrznika silnika. Trudny rozruch tego silnika to zawsze nieprawidłowo ustawiona pompa wtryskowa. Najlepiej ustawić ją przy pomocy diagnozera ale da się to zrobić samemu. Pozwoli to poprawić zimny rozruch, spowoduje przywrócenie parametrów fabrycznych silnikowi, może zniwelować...
Dzięki kolego noopS. Napisałeś krótko i dobitnie. Tak też zrobiłem. Wszystko śmiga aż miło. Na razie ustawiłem parametry fabryczne. Silnik jednak kręcił za wysoko. Na falowniku 120Hz. Zmieniłem parametr na 60Hz. Z racji tego że potrzebuję obroty niskie do piły taśmowej pionowej. Cięcie płyt ,blach stalowych. Pozdrawiam.
jednak jest problem z wejściem na wyższe obroty. Ów problem może być związany z takim oto efektem użytkowania. Nie w tym modelu (bo też nie zanany) Ale w markowym, bo to mój przypadek :D Sam tłumik też warto sprawdzić czy aby "przypadkiem" nie ma tam za wiele nagaru. https://obrazki.elektroda.pl/6882603500_... https://obrazki.elektroda.pl/2400701100_...
Rozrząd musi być ustawiony cały (góra i dół) na znaki i dopiero wtedy kontrolujesz czy zgadzają Ci się znaki. 2 obroty wału to jeden obrót wałka rozrządu i pompy oczywiście. Przed demontażem rozrządu ustawiamy go na znaki fabryczne wtedy mamy pewność, że jest ok. Wtedy również tłok 1 cylindra jest w GMP. Rozrząd ustawiony poprawnie. Spróbuj wykręcić...
jeśli udało Ci się bezproblemowo zgrać krzywkę wału z przerywaczem i da się ustawić odpowiedni dla silnika 023 kąt wyprzedzenia zapłonu, to z rozwiązaniem ładowania chyba nie powinno być problemu, na Twoim miejscu nie wyrzucałbym żadnych cewek, jedną wykorzystałbym do ładowania akumulatora, podlączając mostek prostowniczy i najwyżej jakiś uklad ładowania,...
Fabrycznie jest ustawione sterowanie impulsem. (at)nedriu prosił o schemat podłączeń to i dostał, po to jest manual żeby się do niego stosować, należy wybrać czy ma być sterowanie radiowe, jeżeli silnik takowe posiada, czy ręczne, ustawić odpowiedni tryb i po sprawie, ale o tym chyba nie trzeba nikomu przypominać.
Witam poszukuję jakiegoś schematu do MF 294s jak ustawić wałki balansu w obudowie pompy oleju względem rozrządu, składam silnik dla znajomego którego sprzęt stał parę lat rozebrany a ktoś kto wcześniej rozebrał nie zaznaczył fabrycznego ustawienia i nie bardzo wiem jak to dokładnie ustawić, może ktoś już to przerabiał wcześniej ? był bym wdzięczny za...
Witam Dozowanie tonera w kodzie 20-60 proponowałbym ustawić na co najmniej 85. Wada fabryczna tej kopiarki polega na tym, iż silnik tonera wogle nie pracuje, jeżeli robi się poniżej 5 kopii na raz, wtedy jak piszą koledzy, często trzeba dozować ręcznie. Pozdrawiam horse
Znasz zasadę działania gaźnika czy się dopiero uczysz? Dodano po 1 "Regulacje te będą dotyczyły jedynie silników seryjnych. Jeżeli jednak wymieniono układ wydechowy, lub dokonano zmian w filtrze powietrza, wówczas konieczne będą bardziej dogłębne regulacje, które lepiej zlecić komuś doświadczonemu, gdyż same porady na niewiele się zdadzą. Mamy więc...
Wygląda mi na to, że był przewinięty, ale podłączając silnik bezpośrednio do siedzi działa pięknie. Silnik możne być oryginalny (fabryczny), ruskie czasami robili takie "zmyłki". Tabliczkę lepiej usunąć, bo wprowadza w błąd. A silnik w środku jest pewnie połączony w gwiazdę.
czy płyty z naklejkami mogą mieć znaczący wpływ na mechanikę? Raczej nie, zawsze możesz sprawdzić czy na płycie bez naklejek taki problem występuje. Chyba masz jakąś płytę nagraną i fabrycznie "tłoczoną" b to sprawdzić? Opis dość lakoniczny, więc nie da się jednoznacznie powiedzieć co jest przyczyną - przeważnie źródłem "pyknięć" jest pęknięta zębatka...
No elektrit sznuje ciebie za wiedze, ale niestety to się mocno zużywa i w większości należy przywrócić stan fabryczny kąta ustawienia przepustnicy(ekstremalnie zacinanie się przepustnicy),fakt nie regulujemy tym obrotów silnika.
Witam mam problem z falownikiem Siemens Micromaster 440 Przywróciłem falownik do ustawień fabrycznych- Parapetr P10 na 30 i P970 na 1 Falownik się zresetował, zmieniłem P03 na 3 ale nie mogę ustawić parametrów P300+ chodzi mi o ustawienia silnika pradu napiecia czestotliwości. Wchodzę w parametr ale nie moge zmienić . Czy coś pominałem czy cos jeszcze...
Sorki że późno odpisuję ale dopiero wróciłem z pracy. Wracając do tematu... ciągle mi nie dawało spokoju takie lekkie stukanie w silniku, myślałem że to może popychacze a gdy zmniejszyłem dawkę paliwa z 3,2 do 4,5 to stukanie ucichło. I teraz wszystko jasne stukała pompa. Pomyślałem sobie że zobaczę jak auto będzie pracowało przy dawce 9 a tu nici...najmniejsza...
Witam Ponownie Znalazłem trochę czasu i sprawdziłem silnik wszystko jest w porządku wymieniłem tylko łożyska. Połączyłem go w trójkąt i do falownika zresetowałem go do ustawień fabrycznych zgodnie z radami kolegi Zgoodie poustawiałem parametry od 102 do 106 z tym że przy parametrze 102 nie mogę ustawić mocy na 0,55kw bo mogę ustawić moc w zakresie 0,75k...
Gaźnik do sprawdzenia. Gaźnik czyścić jakimś preparatem do do czyszczenia gaźników w sprayu czy tylko benzyną, po uprzednim rozłożeniu na części pierwsze czy też zainwestować w myjkę ultradźwiękową ? Czy gaźnik w tej pile nie ma przypadkiem jakiejś pompki - primera którą się paliwo pompuje w celu łatwiejszego rozruchu ? Jak już gaźnik poskładam to...
https://obrazki.elektroda.pl/9969722200_... https://obrazki.elektroda.pl/1578311500_... Falownik Danfoss FC202... po naprawie nie uruchamia silnika. Mam pytanie do fachowców od falowników Danfoss, jakie parametry i zworki na złączach należy jeszcze ustawić, aby uruchomić silnik z ręki z klawiatury. Podczas naciskania...
to jest zawór sterujący otwieraniem/zamykaniem EGR czyli kolejnym zaworem recyrkulacji spalin, skoro pompa jest oryginalna przy tym silniku czyli była przy nim fabrycznie to Twój AAZ ma już zawór EGR.
Nie zdarzyło mi się nigdy żeby na fabrycznych znakach coś źle było ustawione. Jesteś pewien że rozrząd jest dobrze ustawiony? W kole zamachowym masz dwa otwory jeden do ustawienia początku drugi do GMP. Może ustawiałaś na ten drugi. Może silnik był kręcony w druga stronę podczas ustawiania. Napisałeś że pierścienie były wymieniane. A co z reszta czyli...
u mnie jest akurat M52b20 ale na kole też jest znak podobno ten silnik pochodzi z modelu 5 czyli 520 gdzieś czytałem że była seria tych silników z wadą i nie dawało się ich ustawić na znaki fabryczne ale nie wiem ile w tym prawdy jeżeli klin na piaście okaże się dobry to myślę zdjąć piastę i wydłutować nowy kanał przesunięty tak aby znaki były OK co...
parametry z grupy I/O są seryjne nic nie zmieniane. to samo z innymi ustawione sa na fabryczne Ale czy prawidłowo, nie ufajmy fabrycznym nastawom . Dlatego założyłem temat z zapytaniem co i jak ustawić :| Co do prób bez wentylatora, to nie robiłem ale dzisiaj to zrobię i sprawdzimy bez obciążenia parametry pracy silnika.
W Peugeot 206 2000r (bez MUX) jest opcja do wyboru z zasilaniem na zapalniczce: cały czas napięcie, lub tylko po uruchomieniu silnika. Można to ustawić przekładając bezpiecznik zapalniczki znajdujący się pod kokpitem po lewej stronie. Szkoda, że w samochodach nikt nie pomyślał, aby choć jedno gniazdo zrobić na płycie z bezpiecznikami, do którego można...
Witam, Dcb oznacza, że na LI1 już nie ma sygnału i silnik kończy hamować. Na początek bym odłączył potencjometr i ręcznie bym zwierał styki +24 i LI1 i zmieniał LSP w SET dzięki czemu można sprawdzić działanie falownika. Jeśli nie będzie reagował to bym przywrócił ustawienia fabryczne i przetestował jeszcze raz - jeśli pomoże to trzeba będzie ustawić...
A czy wiadomo w jakiej pozycji są zawory, przy takim ustawieniu? Nie mam pojęcia, nie myślałem o tym i lepiej się tym zajmować - bo po co? I zdaje się na kółku dolnym wału nie ma oznaczeń do ustawiania rozrządu? Fabrycznych oznaczeń nie ma, ale jest sporo filmików w sieci w których autorzy pokazują jak ustawić wał patrząc na jego kółko zębate i śruby...
Teraz odpiąłem klemę, żeby zresetować komputer ( nie wiem czy to był dobry pomysł) jak ostygnie to go odpalę może się ustawi silnik krokowy. Wróci do fabrycznych korekt, potem sobie ustawi.
Witam Jeśli ręcznie wymuszenie otwarcia skrzydła nie działa to trzeba powrócić do ustawień fabrycznych po ustawić parametry takie jak w tedy gdy wszystko działało jeśli nie da efektów to sprawdzić napięcie na procesorze 5V wylutować i sprawdzić wszystkie elementy w obudowach T0-220.
(...) azu w opisie. Dalej, będziesz "oszczędny" w słowach. Spróbujmy zadać takie pytanie ElektrodaBotowi. Dodano po 16 Wstępna ocena dostępnych informacji Twoje pytanie dotyczy ustawienia rozrządu na fabryczne znaki w samochodzie ciężarowym VOLVO FH13 A VEB . Zastanawiasz się również, jakie dodatkowe informacje powinieneś podać, aby otrzymać szczegółową...
Akumulator jest roczny 60ah . Taki był kupiony przed audio .silnik 1.6 benzyna. Alternator nie wiem musiałby ktoś to zmierzyć( z tego co podaje producent to jakies 120 a)Czyli jak najlepiej ustawić gain ? Radio jest fabryczne peugeot i takie zostanie .
Nie ustawiaj spowolnienia przed wyłącznikiem bo będzie lipa. Możesz ustawić po wyłączniku,fabrycznie jest chyba na 5.Za dużo nie ustawiaj bo przesadzisz i będzie burczał silnik w końcowej fazie zam/otw.
Sporo tych układów projektowałem na specjalizowanych falownikach Lenze 9300 "Hoist". Od zwykłego 9300 różnił się zmodyfikowanym oprogramowaniem, optymalizowanym pod kątem układów dźwignicowych... Witam Dla wszystkich zainteresowanych tym napędem Lenze 9300 Hoist - aktualnie sytuacja wygląda tak, że zostały one wycofane z produkcji (tzn tylko odmiana...
Powinieneś ustawić wał na znakach - jest na kole pasowym znak i na obudowie, wtedy patrzeć na kółko wałka rozrządu. Jeżeli nie pasuje to obrócić wał o jeden obrót. Nie patrz na te żółte znaki bo nie wiadomo czy są one namalowane w miejscu fabrycznych znaków. Na kółku wałka rozrządu też jest fabryczny znak.
Ssanie trzeba ustawić na znaki, jak będzie kilka kresek to po środku (jak nie będzie znaków, to tak aby przepustnica rozruchowa była całkowicie zamknięta przy temperaturze powiedzmy plus 20 stopni, czyli naciśnij gaz, poluzuj śrubki i kręć tak ssaniem aby było na granicy zamknięcia). Zderzak tak aby obroty zaraz po rozruchu ciepłego silnika podniosły...
Masz chyba odwrotnie podłączone silniki - tzn otwieranie zamienione z zamykaniem. Na taki błąd wskazuje istnienie zamykania jednego skrzydła - centrala nie ma takiej funkcji, za to ma fabrycznie ustawioną na 2 kanale radia funkcję furtki realizowaną przez właśnie otwarcie jednego skrzydła. A kolejność otwierania skrzydeł a także skrzydło które ma robić...
Tak, jak ktoś radził ustawiłem dzisiaj rozrząd jeszcze raz. Ustawiam na fabrycznych bolcach. Wyszło mi tak samo, i silnik pracuje tak samo. Nie dało to żadnego rezultatu. Co do obrotów zimnego silnika to są one podwyższone około 1100, jak silnik się nagrzeje spadają do około 900. Ustawić moment wtrysku na zegar lub lampą strboskopową. Tego niestety...
Witam, proszę kolegów o podpowiedzi na szybko, jak ustawić pompę wtryskową w silniku APA 2.5 td ? Są tam jakieś znaki? Auto jest po zerwaniu paska pompy(wada fabryczna paska). Znaki na kole i rozrządzie znam, pasek przedni rozrządu ok. Problem jest ze znalezieniem , ustaleniem początku wtrysku na pierwszym garnku. Robił to ktoś?
Zakopcone świece i brak mocy to pewnie będzie za późny zapłon. Kiedy zapalisz maluszka poluzuj aparat zapłonowy i tak długo przyspieszaj ( o ile dobrze pamiętam w lewo) zapłon, jak długo silnik będzie zwiększał samoczynnie obroty. Wtedy minimalnie cofnij i dokręć. Gdyby podczas odpalania silnika rozrusznik gwałtownie się zatrzymywał opóźnij jeszcze...
Witam mam problem polegający na tym, że moja skoda szarpie i zdaje mi sie, że chodzi o problem związany z ustawieniem zapłonu, lecz ja nie wiem dokładnie jak to sprawdzić, żeby był ustawiony na 7 stopni, bo tak ma byc fabrycznie... jeżeli jest ktoś mi w stanie pomóc to z góry dzięki...
Należy pamiętać że jeżeli jest to nowy przemiennik wyjęty z kartonu to należy ustawić na nim takie podstawowe parametry jak LSP - prędkość niska, która przy pierwszym uruchomieniu przemiennika wynosi 0 Hz. HSP - prędkość wysoka. która fabrycznie jest ustawiona na 50 Hz. Należy również ustawic parametr ith - zabezpieczenie prądowe silnika. Wszystkie...
Jak ustawić rozrząd? Jakie czynności muszę wykonać? W silniku Toyota Avensis/RAV4 2.0 D4D 1CD 116 KM (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Ustawienie rozrządu w silniku Toyota Avensis/RAV4 2.0 D4D (1CD-FTV, 116 KM) wymaga kilku kluczowych kroków: zidentyfikowania i zablokowania odpowiednich znaków na wale korbowym oraz na wałku (lub wałkach)...
Nie wiem jak jest w Mercedesie (każdy samochód ma swoje tajniki), ale mogę dorzucić swoje "trzy grosze". W Nissanie pewnego dnia zauważyłem, że po kilku dniach bez odpalania, akumulator nie jest w stanie zakręcić rozrusznikiem. Elektryk sprawdził akumulator i uznał, że jest sprawny. Po pomiarze prądu w samochodze okazało się, że cały czas pobiera 0,7A....
z manualem siedzę już od paru tygodni... ustawienia fabryczne ustawiłem, wpisałem dane silnika... i du** :( czemu ma być połączony w gwiazdę, skoro falownik daje na wyjściu 3x230V
Przepraszam za zdublowany post. Udało mi się ustawić hamowanie tzn spowodować aby napięcie wzrosło powyżej 660V w parametrze wyzwalania hamulca. (mniej niż 660V ustawić się nie da) Problem jest teraz taki że hamuje rezystorem tylko do i powyżej 660V. Jeśli napięcie spadnie odpuszcza sobie hamowanie i przechodzi w wolny wybieg bez żądnych hamulców mimo...
Regulator PWM dmuchawy bardzo dobrze sprawuje się już ponad trzy lata. W schemacie podłączenia zostały wprowadzone zmiany polepszające walory użytkowe urządzenia. Dodane zostały dwa przekażniki, oraz dwupozycyjny wyłącznik W1 zamieniony na wyłącznik o trzech pozycjach. Złącze Z1 o trzech stykach zamieniono na sześciostykowe. W wiązce do manipulatora...
wygląda na to, że nie mogę. przeczytałem instrukcję i nie ma nigdzie w parametrach możliwości ustawienia prądu znamionowego silnika. W tych okolicach jest tylko parametr: Motor Thermal Protection, który fabrycznie jest ustawiony na wartość prądu znamionowego falownika (6.8A) i jest zalecenie aby ustawić go zgodnie z prądem znamionowym silnika. Problem...
Witam Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w doborze ustawień dla falownika LG SV040 IG5A (3 faz). Do falownika podłączone są dwa elektrowibratory (silniki wibracyjne) , każdy z nich ma następujące parametry : -0,65Kw -1,1 A -3000 obr/min -Ia/In 3,83 Pomiędzy falownikiem a każdym z silników zainstalowałem termik, w razie zadziałania rozłancza styk (Cm,Fx)...
Witam robiłem już wszystko i dochodzę do wniosku że parametr c2 czyli czas co który włączy się pompa na 30 sekund gdy trwa blokada przez termostat pokojowy jak c2 = 0 pompa się nie włączy ale jaka pompa skoro i tak mi kaloryfery grzeją co bym tam nie wpisał a termostatu nie mam . parametr c1 to niby czas włączenia podajnika w pracy automatycznej jak...
Zacznę od końca. Ciśnienie podawane na boost pina zwiększa mi dawkę . Aktualnie pin mam ustawiony na mniejszy kąt http://obrazki.elektroda.pl/1428618900_1... Obudowy wtryskiwaczy są takie same , na wszystkich jest bosch 175 Bar ale na takiej ręcznej pompce otwierały się przy 135 barach tak samo jak wtryski Lucasa (przynajmniej moje stare...
Gaz i benzyna w samochodach ustawiona jest fabrycznie na lekko za dużą - efekt tylko lekko zwiększona moc. Jeśli lekko za mało to zaczną się problemy typu strata mocy, strzelanie w kolektor dolotowy (uszkodzenie układu dolotowego). Dlatego lepiej jest ustawić na lekko za dużą :-) Zalewanie nastąpi przy dużo za dużej, a strzelanie już przy lekko za małej.
Masz zaprogramowana funkcje zamykania drzwi po zapłonie ale golf(fabryczny zamek) nie zamyka natomiast otwiera bo impuls jest już po cofnięciu zapłonu. ale: mogę ustawić taka opcje ale jest to wyłączone
niestety ciężko mi to z instrukcji idzie.Chciałem zmienić obroty poprzez zworki sterujące ale żeby je uaktywnić należy ustawić dla C01 lub C06 parametr 01 a tymczasem w meni jest możliwośc od 04do 28.falownik nie jest nowy wiec możliwe że ktoś wczesniej zaprogramował go po swojemu. Jak można by przywrócić nastawy fabryczne? Porobiło mi sie tak że silnik...
Witam, mam problem z regulacją obrotów silnika jednofazowego w wiertarce protetycznej (nie można ustawić wolnych obrotów, a zakres regulacji obrotów jest minimalny). Regulator obrotów zbudowałem na kicie firmy AVT 1007 (schemat w załączniku). Z przyczyn technicznych zastąpiłem miniaturowy potencjometr 47K-B dużym potencjometrem 220K-C. Zastanawiam się...
Lasery są optymalnie ustawiane fabrycznie. Teraz masz problem bo pokręciłeś potencjometrem (potencjometrami). Jak się nigdy nie wymieniało czytnika, to lepiej wymieniać komplet. Masz wtedy też spokój z padającymi silnikami.
Parametr: Powrót do ustawień fabrycznych Jeżeli zostały zmienione jakiekolwiek parametry falownika a napęd nie pracuje właściwie, to należy w pierwszej kolejności powrócić do ustawień fabrycznych falownika poprzez zmianę FU2-93 następnie ustawić: H30=11 (moc) H31=2 (bieguny) H32 - ?? (poślizg) H33=20,4 (prąd znamionowy) H34=10 (prąd bez obciążenia)...
Do jakiej częstotliwości mogę jechać .. ? 'Jechałem' silnik 0,75kW 900rpm do 120Hz, trójkat 230V zasilany falownikiem z jednej fazy. Powyżej 120Hz zwalniał, pewnie ręką mógłbym go zatrzymać, do tego stopnia moment mu poelciał. Przy normalnym zastosowaniach sensu to żadnego nie ma, co najwyżej dla zabawy. Jesli fabrycznie silnik w gwiazdę ma 45kW przy...
A więc napięcie jakie trafia z bms do vesc jest aktualnie równe nieco ponad 23Volty, a mam 6S (nominal voltage 22,2). Filmiki nagrywalem dla producenta i są na you tube na moim kanale https://obrazki.elektroda.pl/8479287000_... Dodano po 2 Vesc jest z firmy flipsky A kupiłem bo na ebay. Mam nadzieję że ktoś pomoże mi zidentyfikować...
Wie ktoś może jaki alarm montowany był fabrycznie w NU II w modelach SX ? Ojciec kupił coś takiego, ma pilota z jednym przyciskiem - działa centralny zamek ale tylko jak pilot jest blisko szyby (czujnik znajduje się nad lusterkiem wstecznym) - baterie były wymieniane ! Być może da się jakoś ustawić czujność tej czujki ??? Samochód był po dzwonie, kable...
Witam. Mam problem z napędem firmy Hormann Supermatic P Seria 3, wyświetlacz 2 cyfrowy. Brama działała prawidłowo do momentu aż kolega nie przewiercił "przypadkiem" fotokomórki wyprzedzającej VL2. Uszkodzeniu uległ rezystor który naprawiłem. ww kolega jednak bez zworki itp próbował od nowa programować silnik tylko po to by zamknąć bramę. Pytanie moje...
Witam, mam problem z falownikiem danfoss VLT2800. Podłączyłem do zacisków 50,53 i 55 potencjometr oraz przełącznik obrotów brawo/lewo do pinów 12 - 18 i 19. Przywróciłem falownik do ustawień fabrycznych trzymając przyciski quick menu + "+" oraz CHANGE DATA przy włączaniu zasilania. Ustawiłem parametr 16 na 1, 13 na 1 oraz 100 na 3. Po przełączeniu przełącznika...
Nie jestem fachowcem w tej kwestii, ale sporo napar innych elementów wykonuję sam, więc mam prośbę o: - krótką instrukcję fizycznego montażu n-kodera, - informację czy są jakieś inne elementy mechaniczne, które są niezbędne do działania n-kodera czy konieczne jest tylko dodatkowe zaprogramowanie wg instrukcji płyty (tu już trochę przeglądałem sposób...
Witam, jak w temacie falownik SV004IC5-1F fabrycznie ustawiony na 60Hz co muszę zmienić dla ustawienia 120Hz - parametr F21 zmieniony na 120Hz, ale obroty silnika nie uległy zmianie, na wyświetlaczu dalej jest 60Hz? Pozdrawiam..
ustawić fabryczny sterownik silnik denon ustawić fabryczny ustawić fabryczny wyłączyć
starter motocykl schemat saturn wyprowadzenie wzoru indukcyjność
zamrażarka whirlpool zamrażarka whirlpool
Modulacja mocy w piecu na pellet - czy warto? Przyczyny niskiego napięcia w prądnicy samowzbudnej