Popatrz tutaj.
[url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... Ten i kolejny post.
Witam, gdzie znajdę jakieś znaki żeby ustawić poprawnie zapłon w 1.4 is honda Civic vi 98r. Oraz jakie wartości mają być przy regulacji zaworów na sąccym jak i na wydechowym. Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
To super,pozostało jedynie tak jak wspomnialeś ustawić zapłon stroboskopem.
Czy moze ktoś mi napisać jak fachowo ustawić zapłon w Hondzie Civic 1,5 16v silnik D15B2ja próbowałem i nie idzie nic sie nie znienia jeszcze jedno pytanko czy koło pasowe wału korbowebo jest na klinie koła zebatego wałka rozrzadu?
Sam go ustawiałeś? W jaki sposób ustawić ten zapłon?
Sprawdzić, ustawić luzy zaworów. Sprawdzić wałek rozrządu, wysokość (zużycie) krzywek.
No sory ale czy możesz chlopaka nie wprowadzać w błąd z tym silniczkiem krokowym?Kolego kriterss nie czytaj tego co pan eltron pisze.Sprawdź aparat zapłonowy zdejmij kopułke sprawdź stan styków i palca przeczyść je no i może będziesz musiał ustawić zapłon.
"- zapłon ustawiony maksymalnie w stronę chłodnicy auta (gdy go cofnę szarpie jeszcze bardziej) " Po tym wnioskuję że masz przestawiony rozrząd o ząb, aparat powinien być mniejwiecej na środku ustawiony.
No to zresetuj mapę i teraz z na nowo ustawionym zapłonem zrób autokalibrację. Potem powymieniaj liczby w czarnych obwódkach wg. mojej instrukcji.
Pewnie wystarczy zapłon ustawić. Dziwię się, że po wymianie uszczelki tego nie zrobiono.
Po pierwsze to sprawdź rozrząd czy nie przestawiony o jeden ząbek, ustawienie zapłonu, co do gazu moze masz dawke tak ustawiona ze tylko tylko osiąga v-max, sprawdź też świece (najlepiej NGK)
spalanie stukowe to pewnie w wydechu hehe.A tak powaznie benzyna ma około 95 oktanów zapłon masz ustawiony pod takie paliwo.Gaz ma 115 oktanów i spalania stukowego nie uzyskasz gdy masz zapłon ustawiony do PB95.Lepiej zerknij do zaworów bo tam chyba masz ręczną regulacje.
ciśnienie na tych 2 cylindrach było ok 1,5 Na których 2 cylindrach? dobrych czy złych? Prosiłem o rozpiskę pomiaru kompresji na poszczególnych tłokach. wtedy mógłbym coś więcej powiedzieć. Skoro kolega powiedział że rozrząd prawdopodobnie przeskoczył to sprawdź to. Zdejmij całą osłonę rozrządu. Na necie poszukaj sobie manuala do ED6 albo EG4 (to są...
mam honde civic 92rok 158000 KM. jaki olej. jezdze na lotos semisyntetic i silnik jaqk jest zimny to glosno pracuje. slychac zawory. jak zawory sa ustawione na 0,20 i 0,25. zaplon sprawdzony. swiece wymienione. rozrzad wymieniony.
poduszki na silniku są ok, co do zapłonu jak go najlepiej ustawić jest na to jakiś dobry i prosty sposub.Pozdro Dodano po 9 dodam jeszcze że nikt nie chce podpiąć i sprawdzić komputerem tego auta niewiem dlaczego .Mogło by to rozwiązać muj problem.
palec jest przeczyszczony zapłon ustawiony kable wysokiego napięcia także wszystko gra auto pięknie pali na tyk jeżeli tylko używam benzyny a jeśli przerzucę na gaz tu się zaczynają problemy auto lubi samo zgasnąć a jak zgaśnie to ciężko odpalić również i na benzynie może centralka się zawiesza????
Honda Civic 2009 VIII 1.4 i-VTEC (L13Z1) – szarpanie i brak mocy po rozgrzaniu Samochód szarpie i traci moc, szczególnie przy 2500–2700 obr./min, po rozgrzaniu silnika. Na zimno objawy praktycznie nie występują. Auto nie wchodzi na obroty, maksymalnie ok. 2400–2700 rpm przy pełnym gazie. Jedyny błąd to P0171 (uboga mieszanka). Zrobione i sprawdzone:...
W instalacjach CNG dość często stosuje się wariatory zapłonu. Być może gazownik go zostawił ( i słusznie ) w twojej instalacji ale go poprzestawiał lub jest ustawiony niepoprawnie od jakiegoś czasu a może jest też uszkodzony i powoduje zakłócenia. Przerobili ci na sekwencję czy na II gen.?
A więc tak panowie honda chodzi jak zegarek. W sterowniku silnika i immo brak błędów. Kompresja doskonała. Klient twierdzi że auto jeździło i po nocnym postoju zaczął odpala i od razu gasnąć.Teraz kolej na mój błąd, sprawdzając rozrząd ustawiłem dolny znak, a na głowicy sprawdziłem wysokość wysunięcia tłoka. Dopuściłem możliwość pomyłki o ząb. To był...
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Kolego non e vero italiano, jak pisałem zapłon sprawdzony- ustawiony dobrze. Mógłbyś poinstruować jak odłączyć gaz, aby wykluczyć opcje tego, że leci na 2 paliwach? I czy to możliwe nawet jeśli gaz jest wyłączony przełącznikiem? Samochód posiada taką centralkę: http://obrazki.elektroda.pl/8296080100_1... Co do spalin, są gryzące co do...
Witam, od jakiegoś czasu świeci mi się kontrolka silnika (check engine) w samochodzie Honda Civic (2002r D16V1). Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd P0303,"Cylinder nr 3 - wykryte wypadanie zapłonów" i P0304 "Cylinder nr 4 - wykryte wypadanie zapłonów". Wymieniłem świece na nowe, pojechałem na ustawienie zaworów, zamieniałem cewki miejscami, wyczyściłem...
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Witam !Mianowicie mam problem z obrotami silnika,gdy go odpalam chodzi całkiem dobrze lecz po chwili miesza obrotami i jak już chce wkręcić ja na obroty ale poprzez szybkie wciśnięcie gazu to zaczyna ''pierdzieć'' :) i strasznie go muli tak jak by miała źle ustawiony zapłon(zapłon jest ok) i dzieje się tak do 3500 obr. Ale gdy powoli ja wkręcam to złapie...
kolego najlepszym rozwiązaniem Twojego problemu jest odwiedzenie serwisu (koszt ok 100-150zł) . możesz mieć nieszczelności w instalacji. Jeżeli taka opcja Ci nie odpowiada, to sugeruje sprawdzić filterek gazu, który znajduje sie pod elektrozaworem. sugeruje również wymienić filtr powietrza oraz świece. Jeżeli objawy nie ustępują należy sprawdzić ustawienie...
Wydaje mi się że to nie jest wina gazu. Tylko jakiejś części wspólnej dla LPG i benzyny. Nie chce cię straszyć, bo ciężko diagnozować takie problemy przez fora(najlepiej jest coś takiego zobaczyć usłyszeć itp.) ale moim zdaniem może to być kwestia ustawienia zapłonu, może to być czujnik położenia wału, może cewka, kopułka itp. Ale tak jak mówię ciężko...
Sprawdź ustawienie zapłonu. Cewki nie wymieniałeś? Możesz sprawdzić czy map sensor ma coś do tego, po prostu odłącz wtyczkę przed zapaleniem silnika, ms jest obok filtra paliwa. Powinny falować ci obroty, no i zobacz czy wkręci się powyżej 2,5k rpm. Jeszcze na twoim miejscu sprawdziłbym kody błędów, jeżeli to v gen to przy schowku z prawej strony wymacaj...
Witam, posiadam Hondę Civic 1.5 16V rocznik 1993. Kupiłem ją nie dawno, była już przerobiona na gaz - zwykły nie sekwencja. Problem z nią jest taki, iż gdy silnik jest zimny jedzie całkiem dobrze (oczywiście cały czas mówię o jeździe na gazie) lecz gdy się nagrzeje zaczyna dziwnie szarpać i delikatnie przerywać. Dzieje się tak praktycznie na początku...
Witam, mam ogromny problem, który spróbuje opisać. A więc tak: wczoraj prawdopodobnie pozostawiłem bagażnik niedomknięty i świeciła się lampka w bagażniku. Dziś rano idę odpalać auto a tu niespodzianka, przekręciłem kluczyk, kontrolki się paliły normalnie jednak silnik zakręcił bardzo ciężko może z raz i to tyle. Więc podłączyłem prostownik bez zdejmowania...
Wszystkie Hondy civic 4 generacji (te z wtryskiem PGM-Fi) mają lampkę samodiagnostyki umiejscowioną w tablicy wskaźników oraz czerwoną diodę LED zamontowaną w urządzeniu sterującym . Po włączeniu zapłonu lampka ostrzegawcza samodiagnostyki zaczyna świecić w celu sprawdzenia żarówki. Po kilku sekundach powinna przestać świecić.. Jeśli lampka zaświeci...
Witam, posiadam Honde Civic 1,5i (90KM) z rocznika 1993 Oraz instalację gazową BrC zwykłą - nie sekwencję. Mój problem polega na tym iż: Odpalam samochód na zimnym silniku - na benzynie. Następnie autko pochodzi 2-3 minuty i zamierzam przełączyć na gaz. No i tu się zaczyna, po charakterystycznym pstryknięciu które zawsze oznaczało przełączenie na gaz...
Witam. Pacjent civic ek3 d15z6 99r OBD2a Po wykonaniu samodiagnostyki wyskoczyły błędy nr 18 oraz 16, z numerem 18 sobie poradziłem chodziło o przestawiony zapłon, lecz z nr 16 zaczynam walkę chodzi o wtryskiwacze, auto odpala od strzała czy zimny czy ciepły, ale bardzo często ma dziwne bicia (jak by był przelany.. ostre szarpanie, nierówna praca oraz...
Co do diagnostyki w hondzie: pod schowkiem po stonie pasazera po prawej stronie znajduja sie dwie wtyczki jedna dwu pinowa i druga, trzeba zewrzec styki tej dwupinowej np spinaczem i wlaczyc zapłon, pomaranczowa kontrolka wymruga ci kod bledu, a to kody: 0 - Elektroniczne urzadzenie sterujace lub jego obwód 1 - Sonda lambda lub jej obwód (z wyjatkiem...
https://obrazki.elektroda.pl/5092109900_... Witam, Odkąd w moim aucie pojawił się pilot do bramy wjazdowej na posesje nie chciałem aby leżał on gdzieś na wierzchu albo żebym musiał go szukać w czeluściach jakiegoś schowka. Postanowiłem więc, że zintegruje go z autem, jednakże nie chciałem dodawać żadnych nowych przycisków, tylko użyć...
Mam Honde Civic 5D z centralnym zamkiem (z pilotem prestige 400) i zastanawiam sie czy jest mozliwosc jego ustawienia/przerobienia tak, aby po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplon, drzwi automatycznie sie blokowaly. To samo w druga strone...po wyjeciu kluczyka wszystki drzwi sie otwieraja. Zebysmy sie dobrze zrozumieli... Nie chodzi mi o to zebys...
mam identyczne problemy (silnik 1.5 v-tec D15Z8, mb3, Benzyna+LPG) tylko u mnie zaczęło się od wymiany filtra paliwa, filtra powietrza i wymiany oleju: "...lekkie szarpanie samochodu przy dodawaniu gazu [przyspieszaniu] w zakresie obrotów" 1,0-2,5k obrotów. Od 2,6 tyś " idzie elegancko..." "... na 1,2,3 do 3 tyś jest jakby mniej mocy, czasem szarpie...
Wniosek, jak się coś mierzy to trzeba znać warunki pomiarów a potem dopiero pytać o interpretację wyników. co rozumiesz przez warunki pomiarow !!!!!!????? Dodano po 1 Założę się że ten bezpiecznik wytrzyma i 20tys voltów ! co ty powiesz !!!!!!! Dodano po 3 skoro napiecie na wolnych obrotach wynosi 14,5 V to o ile skoczy przy obrotach np: 2000obr/min...
Mam pytanie do kolegów co do kasowania błędu. A mianowicie czujnik wymieniony więc chciałem kasować błąd wedle podanej procedury jednak lampka ABS'u nadal sygnalizuje jedynie błąd 48 i sprawdziłem błędy check i jest 17 to wydaje się logiczne zgłasza ten sam błąd. Na jaką kontrolkę mam zwracać uwagę aby zrealizować kasowanie błędu. Czy przy przypadkiem...
Witam posiadam Hondę Civic V D15b2 (90 KM) Problem polega na tym że podczas jazdy wyczuwalny jest zapach benzyny i silnik do 3000 rpm nie może się zebrać, od 3000 rpm do 5000 rpm ciągnie bardzo ładnie i od 5000 rpm do odcięcia czyli do 7200 rpm brak mocy. Wymienione zostały kable WN, świece zapłonowe, nowa cewka zapłonowa, nowa kopułka z palcem, nowy...
Witam,posiadam Honde civic 1,4 d14a2 z 96r, i mam z nią problemy tzw.(problemy z odpaleniem).Proszę o jakoś pomoc, Mój pierwszy problem polega na tym, gdy chce odpalić hondę muszę ja długo kręcić około 6-10 sek. 2, szarpie i brak mocy na benzynie ,powyżej 4tyś obr wszystko jest dobrze, na gazie chodzi bardzo dobrze. miałem wymienianą pompkę paliwową...
Mianowicie po dodaniu gazu mój civic zastanawia sie 0,5 sekundy i dopiero ciągnie. Jest to męczące bo na 1 i 2 biegu strasznie szarpie po dodaniu gazu , mechanik wymienił jakiś potencjometr i straciłem 60 zł i nic to nie dało . Potem jakiś czujnik z wężykiem zamontowany pomiędzy silnikiem a kabiną i wuala przestało szarpać ale... silnik ma dziwnie niskie...
Hm. Teorię z aparatem będę musiał sprawdzić. Ale jak ustawiałem zapłon, to stał idealnie, nie "latał". Zaznaczę sobie jak jest teraz aparat założony i go zdejmę. O tym "klik" wiem, ale szczerze mówiąc, nie wydaje mi się, żeby dało się go usłyszeć przy pracującym silniku :/ Zobaczymy, czy ten który zamówiłem będzie klikał, bo mój stary tego nie robił.
A sproboj kolego jak masz mozliwosc podmienic cewke na inna pewna,ja kiedys tak mialem z honda civic 1.4 ze iskra byla ,a gdy sie wkrecilo swiece to gasilo ja cisnienie,pewnie zapytacie jak ja wszedlem do cylindra:)ale sprawdzian jest prosty,trzeba miec lampe strobo do ustawiania zaplonu i gdy mruga podczas krecenia na wyjetej swiecy a nie mruga gdy...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam niedawno kupiłem honde Civic z 2001r., wszytko jest w porządku tylko nie działa wgl centralny zamek ani z fabrycznego pilota który po naciśnięciu przycisku oprócz diody na pilocie nic się nie dzieje w samochodzie ani gdy normalnie otwieram bądź zamykam kluczykiem drzwi nic się nie dzieje. Poprzedni właściciel który nawet nie użytkował tego samochodu...
Dość rozbudowany opis problemu, ale starałem się podać wszystkie fakty i to co zrobione. Samochód zaparkowany w piątek wieczorem, a w niedzielę już nie odpalał. Włożenie kluczyka, przekręcenie i zero reakcji. Pojawił się dźwięk cykania i podświetlenie deski oraz zegarka migało w równo z nim. Napięcie akumulatora przy próbie uruchamiania spadało znacznie...
civic zapłon honda civic zapłon zapłon honda civic
cewka gasić deutz blokada kierownica scenic lampy zamienniki
Najgorsze modele lodówek: Samsung, LG, Frigidaire i inne Suszarka spożywcza Zelmer - modele i usterki