Przekręć kluczyk na pozycje 1. następnie ustaw lewymi przyciskami w kierownicy tak aby wyświetlił ci się zegar
Trzeba zrobić test zegarów i ewentualnie ustawić wskazówki.
Podepnę się o tematu .Identyczny problem, to samo wyposażenie vito 2005 r , auto miało tachograf , teraz już wymontowany .Jak ustawić zegar ?
Pompę "znak na za pięć dwunasta" a wał na 10 lub 12 stopni(zależy od rocznika) przed górnym martwym punktem nie na zero.Reszta regulacji zegarem lub testerem ale powinien odpalić.
Dzieki kolego T5. Wlasnie o to mi chodzilo. Dodano po 5 Dla pewnosci, ustawiamy wal 12stopni przed OT i zerujemy zegar, nastepnie przekrecamy na OT, w tym momencie zegar powinien wskazywac 0,9mm, tak?
przy okazji pytanie : jak ustawić zegar/czas w takim modelu ?? - w 210 e 270
Jakie znaki ci się zmyły. Najszybsza pomoc zaprowadż to do mechanika on będzie wiedział jak to ustawić.
Na pinach 10 i 11 zegara modułowego powinien być podłączony stały plus
9053 jest to błąd synchronizacji zegara, wyjmij tarczki wszystkie i zamknij tachograf musi też być przekręcona stacyjka i powinien się ustawić.
U mnie również był problem ze wzmacniaczem tylko że ja swój dałem do naprawy.Co do zegarka to standard w W221 ponoć jest poprawka w oprogramowaniu i da się zaktualizować aby problem minął .A inny sposób to ustawić zegar gdy nie ma sygnału gps np garaż podziemny. 1.Rano jak wsiądziesz do samochodu wejdź szybko w ustawienia zegarka i spróbuj przestawić...
Ustaw wał 15 st. po OT, czyli na OT i jeszcze kawałek zgodnie ze wskazówkami zegara na 15 st. I w tej pozycji odkręć korek z boku pompy wtryskowej, ukaże się wypust na wałku pompy i musi on być dokładnie na środku otworu, w celu regulacji musisz poluzować śruby pompy. 3 z przodu, jedna z tyłu - trudno dostępna. I potem kręcisz imbusem tym do ustawiania...
Witam, mam problem i nie mogę się uporać, jest to Mercedes w140 3.2 92r zegary analogowe, podczas jazdy stanął zegar od przebiegu całkowitego i dziennego oraz nie wiem czy ma to coś wspólnego czy już wcześniej nie działało (nie zwracałem uwagi) zegarek też nie działa i nie da się go ustawić, przy próbie ustawienia wskazówka skacze 2 mm i wraca. Ma ktoś...
Witam. Dawkowanie paliwa obroty itp reguluje sie na pompie wtryskowej, powinien przy mocniejszym przygazowaniu kopcić na czarno poniewaz to nie jest nowy silnik i turbinka napewno też już przepuszcza olej, i jeśli rano kopci mocno na biało to znaczy ze jest źle ustawiony zapłon. Ja na twoim miejscu najpierw sprawdził bym ustawianie zapłonu a potem szukał...
Witam. Polecam Ci rozkręcenie zegarów i wrzucenie tarcz na skaner. Wrzuć to do np. Corel Draw i reszta zależy tylko od Twojej pomysłowości. Zrobiłem tak w swojej 124 i efekt jest bardzo dobry. Wydrukowałem na papierze fotograficznym i nakleiłem na oryginalne tarcze cienką taśmą dwustronną. Wyciągnięcie i odłączenie zegarów to kwestia 3 min. Musisz jednak...
Dzięki za pomoc, powalczę z tym jutro według twoich wskazówek. Co do zaproszenia przyjazdu do ciebie to wybacz ale trochę mi za daleko. Pozdr.
Dzień dobry, Tydzień temu wymieniłem radio w moim mercedesie viano ze standardowego command na radio android. Cała instalacja odbyła się bez problemu, wszystko działa, podłączyłem 2 kamery do manewrowania (przód i tył) oraz rejestrator jazdy również pod radio. Sterowanie z kierownicy działa, ale nie jest tak kolorowo. Mam jeden upierdliwy problem -...
i pompe ustawiasz na czujnik zegarowy 0,9mm
Sa nowe informacje. Otoz przelozylem radio z 211, wystartowalo ale bez dzwieku. Za to w 211, moje nie odpalilo. Logo MB i tyle. Czyli wiem ze winne jest radio. I teraz kilka pytan. Naprawiac to co mam, jezeli tak, to kto tym zajmie sie fachowo ? Jezeli wymiana, to na co. Ori czy jakies z androidem ? Jezeli android, to czy kto moze cos polecic ? czy...
Witam. Chciałbym już zakończyć temat zastąpienia obrotomierzem zegara w moim samochodzie Mercedes W 124, 200D. Udało się przerobić układ tak, żeby działał. Zanim zacznę pragnę nadmienić, że mój obrotomierz, który domontowywałem to wersja od bez turbinowego diesla Mercedesa W 124 i co ważne nie ma znaczenia tu pojemność silnika, ważne jest żeby na tarczy...
Dziekuje Panowie. Nabiore mocy i podejdę jeszcze raz do zagadnienia bo nie chcę 3 raz wyjmować silnika oby sie udało. Dodam ze pierwszy cylinder ustawiłem zegarem na zero i kliny w koła wałków i tez nie poszło ale spróbuje narazie dziękuję za pomoc
Ponowię rozpaczliwą próbę podejścia dio tematu. Aktualnie wyświetla informację maitenance in 18 day (dzisiaj pewnie 17). I w żaden sposób nie udaje sie uaktywnić funkcji ustawiania. Użytkownik obawia się zablokowania silnika i nie skłania się do odwiedzenia serwisu Mercedesa z wiadomych powodów.
A więc tak... kolejny cudowny i ciepły dzień w garażu za mną :) Nowo zakupiony obrotomierz wg naklejki na tylnej obudowie pochodził z MB 190 2.0 benzyna. Co ciekawe ten wcześniejszy posiadał ponoć takie samo pochodzenie.... no nieważne. Pierwsze podejście - podpinam obrotomierz i dzieje sie dokładnie to samo co wcześniej - bez żadnej regulacji ~5500...
A gdzie tam masz kontrolkę ? Przecież w tym samochodzie był zegar, do tego nie elektryczny, tylko zwykły manometr. Pomierzyłeś wał przed zmianą panewek, czy zmieniłeś w ciemno ? Ustawiłeś kąt wtrysku ?
niestety nie posiadam tej zabawki. Czy czujnikiem zegarowym da się jakoś ustawić dawkę paliwa?
mam mercedesa 190e 2.0 benzyna z gazem, rok89 pełny mechaniczny wtrysk z sondą lambda, instalacja gazowa II generacji ze stabilizatorem obrotów, chciałbym się dowiedzieć czy zamontowanie emulatora sondy lambda poprawiłoby pracę silnika bo już jeżdże od pół roku na regulacje które niewiele pomagają,czasem obroty ma 1100 czasem 1600 i nigdy się nie da...
OK, aktualizując temat: Skontaktowałem się z tematem z, rekomendowanym na forach MB, serwisem na Instalatorów (obecnie na Aksamitna 1) i ustaliłem, że jestem pierwszą osobą z tego typu problemem, na którego potencjalne rozwiązanie miał pomóc jakiś wewnętrzny restart zegarów (?). Dodatkowo mieliśmy włączyć w zegarach funkcję ustawienia godziny. Jednak...
A czy ktoś próbował zrobić downgrade? Pytam gdyż miałem w radiu oprogramowanie v09.390 zmieniłem sobie na v21.090 a mam jeszcze jakąś wersje v21.091, ale jej jeszcze nie wgrywałem. zauważyłem jedną dziwną rzecz po zmianie firmware, otóż: - przed zmianą oprogramowania gdy w kierownicy, lub pokrętłem "volume" ustawiałem głośność, to na ekranie NTG1 pokazywał...
To jeszcze nie wszystko. Może przestawione o 360 stopni. (zamiast zamkniętych zaworów pierwszy cylinder jest w mijance) Najgorsze że jedni radzili 1 cylinder na przecięciu a inni że 4 cylinder z tego co pamiętam to teraz jest ustawione 1 cylinder krzywki obie na dole zawory zamknięte wałek na znaku czyli nacięcie względem wycięcia w głowicy teraz nasuwa...
Jedna istotna zaleta co do Renesasa to, że nie mają erraty albo mają bardzo minimalną Bo Renesas robi procki do automotivu i sterowania maszynami. Na błąd pozwolić sobie nie mogą... ECM w Skodach, VW i Audi stoi na Renesasie. Za to Mercedes juz pcha się w XC4 Infineona. A to juz ARM... Tu się z tobą nie zgodzę, szczególnie kiedy posiadasz do dyspozycji...
mercedes zegar zegar mercedes mercedes ustawić
programowanie lenze cylinder simsona schemat skrzynka bezpiecznikowy
porady naprawa czyszczenie układów
Electrolux EWD 1697 MDW – pralka nie włącza się, brak zasilania, diagnoza filtra EMI i SMPS Elektryczny podnośnik samochodowy Yato YT-17220, Unitec 10368, Heckermann TY-EJ03 – trwały i tani wybór