z objawu który opisałeś , diagnoskop pewnie żuci uszkodzenie przekaznika pompy ABS co może oznaczać od przepalenia bezpiecznika do uszkodzenia sterownika włącznie,sprawdz najpierw czujnik stopu. Polecam jednak wizytę w warsztacie,
Proponuje od kogoś dla pewności podmienić od kogoś taki sam sterownik, jak będzie działać wszystko, to masz przyczyne usterki.
To typowy objaw niskiego poziomu płynu hamulcowego. Kontroluj stan płynu. Sprawdź czy klocki się nie kończą.
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
szybciej cyka w samochodzie. Żarówki nie są wypalone Wszystkie żarówki kierunkowskazów działają?
Spróbuj odłączyć wentylatory i/lub zawór filtra węglowego, podłącz akumulator, zobacz czy będzie wśród innych byków.
taki parametr masz gdy koło jest wybite z systemu czyli usterka elektryczna bądź mechaniczna usterka się kasuje podczas jazdy gdy jest usunięta
Patrzę na schemat i właśnie nie widzę dokładnie skąd czerwony przewód do tego modułu był podłączony. 15A nie spalił się, gdyż układ jest zabezpieczony mniejszym. Ale jakbyś zrobił lepsze zdjęcia tego partactwa, co było zrobione dla tego BX10 to byłoby świetnie. Moim podejrzeniem jest ubita skrzynka z bezpiecznikami (odnośnie nazwy to nie chcę wprowadzić...
Odwróć piny w tych motorach ma to znaczenie:).
W ciemno walę że są to obsady pompo-wtryskiwaczy. "wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów " Obstawiam że trafiłeś na jakiegoś kre...a :D. wymienia się wszystkie, czy tylko te wadliwe? Mówisz w ciemno, a jak sprawdzić czy na pewno to ten feler? Na powrót zakładasz przeźroczystego węża, jak idą bańki powietrza...
Kod usterek: MID 144- PID 91 - FMI 14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PID91 Położenie pedału gazu FMI-14 Instrukcje specjalne W odniesieniu do tego kodu usterki, licznik przypadków jej wystąpienia zlicza dane przy każdym włączeniu zapłonu. Urządzenie(a) objęte kontrolą: G001 Blok elektroniczny pojazdu C111...
Może auto po dzwonie i jakieś zwarcie w wiązce lub źle zrobiona. A zbiornik sam się uszkodził?
Błędy zapisane w sterowniku silnika jako nieaktywne pozostaną tam jeszcze przez wiele godzin, to normalne że błędów związanych z układem oczyszczaniem spalin nie usuniemy ze sterownika, ale w niczym one nie przeszkadzają, skoro układ działa poprawnie, a wygląda że tak (kontrolka nie świeci) testy urządzeniem diagnostycznym pomyślne przechodzą, to może...
Można , bez problemu. Vin nie jest weryfikowany w pompie
po pierwsze co było robione w skrzyni i czy po zrobieniu było wszystko ok? z tego co piszesz wynika, że skrzynia jest w trybie awaryjnym, czyli jest tylko 3 bieg i wsteczny. Przyczyną wejścia w tryb awaryjny może być albo usterka mechaniczna, albo elektroniczna. Napewno temat jest do ogarnięcia.
Usterka wtrysku to taki "durny" komunikat, sugerujący problem z układem paliwowym. Głupawo to wymyślili w Renault. Już lepiej byłoby gdyby wyświetlało się "Problem - jedź na serwis". Wyskakuje też po odpięciu, którejkolwiek wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik turbo itd). Także trzeba pod komputer się podpiąć, żeby wskazać/zawęzić/sprecyzować...
Witam. Rozwiązał kolega temat? Mam ten sam problem Pozdrawiam.
Przykre, że kilka osób pewnie już rozwiązało temat, a nie chce się podzielić. Mogę powiedzieć, że w moim przypadku były próby zaprogramowania. Wymieniona pompa ABS z modułem. Wymieniony moduł BSM. Wcześniej pomierzone kable zasilające i komunikacji, według schematu, wszystko działa. Wymienię teraz kolejno pompę wspomagania, a dalej już tylko pozostanie...
DF 195 to jest usterka i trzeba ją usunąć,prosta jak konstrukcja cepa.
Problem z brakiem świateł został rozwiązany uszkodzona była wiązka elektryczna która wychodzi ze złącz z przodu kabiny i idzie następnie w ramę.Zamykam temat
Udało się rozwiązać problem?
Sprawdź bezpieczniki , zasilanie, masy.
Raczej usterka nw UCH.
Może kolega coś pomoże W zapalniczkach jest 6v tylko no i po przekreceniu stacyjki usterka silnika komunikat, rozrusznik normalnie kręci , na plaku chodzi No i błędy jak na zdjeciu Dziękuję za pomoc
Nie ma świateł mijania, drogowych, pozycyjnych, klakson nie działa, spryskiwacz też nie, nie pokazuje odczytu temperatury zewnętrznej Wszystkie te elementy mają bezpośrednie połączenie z FCIOM. Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że jest sprawny? Zdarzają się częste usterki FCIOM z powodu jego usytuowania.
Witam, mam pytanie, problem rozwiązany? Mam ten sam kłopot. Nie działają światła wsteczne, tempomat nie działa…
Witam, mam problem z ABS w Renault Megane 2013, 3cia generacja. Wyskoczyła usterka układu ABS i nie pokazuje prędkości pojazdu. Po podpięciu do komputera pokazuje 4 błędy czujników prędkości, przedni lewy, przedni prawy, tylny lewy, tylny prawy. Raczej nie możliwe, żeby padły w jednej chwili 4 czujniki. Czy ktoś się orientuje, czy po drodze do czujników...
Pacjent Thalia 1.4 2001 Witam kieruje sie do Państwa z zapytaniem otóż widnieje u mnie problem taki iż zauważyłem, że lewe światło tylne mijania nie działa poczatkowo myslalem, że żarówka lecz przy wciśnieciu pedału hamulca normalnie działa stop (wymieniłem żarówke w razie co na taka sama co działało światło wcześniej i dalej to samo).. także światło...
Na początku od razu po przekręceniu stacyjki pokazywał się taki komunikat i nawet nie kręcił, po odłączeniu akumulatora i podłączeniu po kilku minutach wygląda to tak, że po sekundzie kręcenia pojawia się taki błąd i przestaje kręcić
Kod usterek: MID 136 - SID 4 - FMI 7 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID4 Czujnik prędkości obrotowej koła, druga oś, koło prawe FMI-7 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005 Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS G008 Zespół sterujący zmiennym wspomaganiem...
Usterka naprawiana! Okazało się, ze przepalił się bezpiecznik od start stop. To on był powodował te komunikaty. Dodano po 1 Przepalony bezpiecznik odpowiedzialny za start- stop. Po wymianie wszystko działa jak należy:)
Objaw wskazuje na brak dobrego styku na złączkach lub wylutowanie się tranzystora w regulatorze ( "rezystorze" to częsta usterka tego modułu). poprawiałem te luty spoiwem wysokotemperaturowym. Chociaż w połączeniu z myjnią to obstawiałbym to pierwsze. Pozdr.J.
Żeby działał start stop, muszą być spełnione warunki. Może coś pogrzebałeś przy sterowniku o akumulatorze , i fizycznie Aku sprawny, ale coś podłubane od strony softu
oczywista usterka licznika - wskaźnik.
Licznik do naprawy to dość częsta usterka w przypadku tych aut .
naczepie bez podpiętego kabla ABS na pusto pali opony blokuje koła czy to normalne? Tak to normalne. Modulator nie ma zasilania, nie działa ABS, nie ma regulacji sily hamowania itd. Ciężko powiedzieć nie stojąc koło naczepy A tym bardziej że usterka dzieje się czasami.
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
kluczyk nie otwiera ani nie zamyka brak reakcji.
Typowa usterka w modusach, clio 3, kangurach. Masz urwane kabelki (czerwone) łączące lewą manetkę z prawą. Do naprawy potrzeny bardzo giętki kabelek (najlepszy z czujników przemysłowych).
Kolego tak jak przedmówca zaznaczył błędy diagnozuje tylko z EDC silnika.Jeżeli jest to silnik Iveco na EDC MS6,2 to kod 41 oznacza uszkodzenie czujnika ciśnienia turbosprężarki. Natomiast jeżeli dotyczy silnika Renault DCI kod 41to usterka 1-go wtryskiwacza.
Usterka główna szyny danych CAN żaden komunikat nie dociera do wyświetlacza.
podkładka wrzucona i po sprawie, wszystkie problemy zniknęły. wszystko zrobione zerowym kosztem :)))
problemem jest skrzynka bezpieczników w komorze silnika u mnie wystąpiła ta sama usterka
Tak błąd zostaje w pamięci ECU nawet jeśli usterka została już usunięta do czasu jego wykasowania.
Kolega już Ci napisał , w 100% uwalony czytnik kart .Jak go wyciągniesz , po uprzednim wyjęciu popielniczki i go otworzysz to wyleci kawałek plastyku i trzeba go ponownie przykleić .Cała naprawa nie zajmie więcej jak 20 minut . Klej powinien być mocny ale elastyczny . Typowa usterka lali . Pozdrawiam
No to zostaw im auto, żeby mieli zimny, skoro tylko na zimnym to się dzieje. Jak usterka się nie pojawia podczas diagnostyki, to co mają zgadywać?
Typowa usterka clio3/modus, przerabiałem to. Woda w module BSI, , wylanie na krótko pomaga Szkoda nerwów - trzeba wydać 1200pln na nowy moduł z poprawioną obudową czyli z odprowadzaniem skraplającej się wody. Warunek - musi być ten sam numer co na oryginale!
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Na 90% to tylko rozrusznik, one tak właśnie kończą swój żywot. Nie pierwszy i nie ostatni Renault z rozrusznikiem Valeo.
renault usterka usterka hamulce renault adblue usterka renault
wyświetlacz plazmowy zmywarka podłączenie pompy projektowanie front panelu
przełączniki schodowe połączenia schemat ukladu
Resetowanie ustawień napędu bramy Nice Alto 100 Diora WS-502 – czy mostek prostowniczy 6A wystarczy do wzmacniacza?