Skoro nie palą sie kontrolki to sterownik zablokowany przez immo. Zacznij od dokłądnego sprawdzenia bezpieczników, zobacz czy są w odpowiedznich miejscach. W jakich okolicznościach nastąpiła usterka????
Jak się nie świeciły jak kupiłeś to możliwe że ktoś grzebał przy liczniku i je celowo zgasił. Lub usterka licznika. JW.
-pompa paliwa zdechła w zeszłym roku i założyłem używkę z Felicji, myślałem, że przy okazji problem dławienia zniknie, ale nic z tego Podejrzewam że tu jest cała usterka.
Nie. Do naprawy.
usterka została naprawiona.................................
Zaprasuj nowe oczko na przewód od alternatora.Grzeje się, bo jest zaśniedziałe złącze w miejscu prasowania. Skrzynkę wymień na nową. To jest standardowa usterka w grupie vag.
MS202, to zapewne Grundig. Najprawdopodobniej popękała cyna w punktach lutowania pinów bezpiecznika. Można podejrzewać, że i punkty lutowania pozostałych pinów na tej płytce wymagają przelutowania. To bardzo częsta usterka w tych radiach.
Pomocy! Aż niemożliwe, by nikt nie mógł czegokolwiek zasugerować. Czyżby to była taka nietypowa usterka?
No fault code found-brak zarejestrowanych usterek kolego.
Sprawdź włącznik światła stopu. Częsta usterka .
Tak to jest zrobione fabrycznie. To nie jest problem ani usterka.
Ja obstawiam mechanikę. Sprawdź czy słychać pracujący siłownik centralnego w tym zamku. Jak tak to mechaniczna usterka.
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Czujnik jest na przekładni.Uszkodzony czujnik czasami powoduje wariowanie prędkości ale silnika pompy wsp.Silnik pobiera duże ilości prądy więc i światła wariują .Możesz odłączyć czujnik i wtedy pompa się "uspokoi" ale wspomaganie będzie tylko jakieś 50%.A do palenia i gaśnięcia to pewnie nic niema i gdzie indziej usterka.
Ale czy robi VW6. Laczek też ma taką funkcję. Ogólnie w nowych sterownikach VW\Audi crash jest traktowany jako zwykła usterka.
Pierwsze co należy zrobić to dokonać próby odzysku czynnika. Jego ilość w układzie jednoznacznie powie czy trzeba robić próbę szczelności czy szukać usterek gdzie indziej.
Tak o cisnienie sprezania. Zmierz je na kazdym cylindrze zanotuj , ponow pomiar i zanotuj. Nastepnie 2cm oleju wstrzknij do cylindra i zmierz cisnienie. Zrob tak na wszystkich cylindrach. Czyszczenie iadaptacja ma sens tylko nie jest zwiazane z twoja usterka
http://obrazki.elektroda.pl/3957573200_1... obie kontrolki się palą czy to poważna usterka?
nie czyściłem , oprócz tego pali się żółta kontrolka EPC
Wtyczka w przepuście zielona zapewne.
Może jak na tym przewodzie będzie napięcie to i tamta usterka się znajdzie.
Zakręć butlę w bagazniku wypal resztki gazu z instalacji i polataj na benzynie. Zobacz wtedy czy będa usterki.
Ja miałem kiedyś taki przypadek, że facetowi strzelił właśnie bat antenowy i to w gumie, zaraz przy początku bata. Jak widać cuda się zdarzają (czyli nasze polskie drogi są w stanie wykończyć wszystko). Miałem też popękane luty w separatorach i przerwy we wtykach przewodów antenowych. Czyli tak jak SławeK pisze. Najpierw ustal gdzie jest usterka.
Ja zacznę po prostu banować za takie pytania. Jak nie chce zapalić?Kręci rozrusznik czy nie?Jak kręci-szybko,wolno?Kręci i silnik nie chce zaskoczyć?Jak ty myślisz,to jakieś stowarzyszenie jasnowidzów,co na podstawie lakonicznych informacji postawi 100 procentową diagnozę?
Witam narazie diagnostyka nic nie pokazała , zobaczymy kiedy usterka się odezwie
Witam, niedawno zakupilem auto skode fabie 1,2 htp 2007 i mam problem nie wiem, czy jest maly czy duzy, przy lekkim ruszaniu i hamowaniu cos skrzypi pod maska(od strony kierowcy) jest to odglos ocierajacej sie gumy o metal lub gume o gume. Nie jestem wstanie tego sprawdzic. Moze juz ktos mial taki problem?? Jutro napewno pojade do mechanika, lecz chcialbym...
nie płaćcie mu za podłączenie pod komputer jeśli nie usunie uszkodzenia Podłączenie komputera i kasowanie błędów a diagnostyka i usunięcie to dwie różne usługi. Cenowo także. A swoją drogą gratuluję usunięcia usterki :)
Usterka elektroniczna- usunięta w warsztacie
no niestety, ale nieobeznany w temacie nie zrobi samemu za wiele. Możesz czy dochodzi zasilanie na pompę. Jeśli tam jest ok, to może być usterka czujnika skrętu na kolumnie kierowniczej. diagnoza niezbędna.
witam, chyba fabianki miały ten problem z przewodami na scianie grodziowej, ze woda wlazła ale nie wylazła :D i robiły sie dżdżownice z izolacji, moze tam poszukaj problemu, powodzenia
Witam. Najczęściej procedura jest taka: wciskasz przycisk kasowania kilometrów (i trzymasz), włączasz zapłon kluczykiem i czekasz aż skasuje się komunikat następnie wyłączasz zapłon i puszczasz przycisk. Gotowe. Ps. Mógłbyś napisać coś więcej o samochodzie np. rok, silnik itp.
Raczej trzeba będzie nawymyślać, usterka może być nie typowa, stosunkowo młode auto. Podejrzani to czujnik świateł cofania, kable w klapie, wilgoć w module parktronic lub w module nadwozia.
W grupie 2 na pozycji 3 jest warunek wyłączenia sprężarki. Jak jest ok. powinno być 0. Czy wartości 10 do 12 zmieniają się ? Czy w sterowniku silnika nie ma usterek ?
tam jest z lewej strony silnika (jak się stoi przodem do maski ) taki węźyk do zawora EVAP.Ten wąż lubi spadać z kapilary na przepustnicy,jeżeli auto ma gaz,i lubi czasami kichnąć to na bank ten wąz zleciał.Pochyl się nad silnikiem,i przysłuchaj się czy nie słyszysz wyraźnego syczenia. Dodam jeszcze raz że notoryczna usterka w fabii.
najłatwiej (koszty jak po gwaranccji) to pojechać do serwisu i podłączyć się pod komputer z OBD2. Jest wtedy możliwość odczytania jakichkolwiek i kiedykiolwiek występujących błędów w pracy silnika jak i wszystkich czujnikach z nim współpracujących. Jeśli takie nie występują wtedy komputer powinien pokazać błędy tzw. sporadyczne. Miałem dwa lata temu...
Żeby Ci pomóc musisz wiedzieć co dolega twojemu wspomaganiu po przez diagnostykę jeśli tego nie wiesz to tu ci tego z fusów nie wywróżymy. Jeśli nie można było się połączyć z sterownikiem to już była jedna z 151 możliwych usterek.
A wiecie o co chodzi? Skąd pewnośc bez diagnozy że wiązka? Domyślamy się, ponieważ taka usterka występuje dość często, i kiedy się okaże, że faktycznie wiązka uszkodzona to chłopak zaoszczędzi (na piwko) kasę za podłączenie pod kompa.
poruszali kablami przy sterowniku i problem na razie rozwiązany Masz rację, na razie Trzeba rozpruć wiązkę i naprawić to co tam zgniło lub się przetarło
Na pewno były zamienione miejscami plus czerwony i żółty. A z tym wyszukiwaniem to albo problem z kablem REMOTE albo też z separatorem antenowym albo samą antenę trafiło. No chyba, że typowa usterka w Sony czyli panięty tuner. Fajne są te japońskie radia (jednorazówki made in china).
Usterka również rozwiązana poprzez wymianę czujnika temperatury spalin.
Witam serdecznie Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym. Na zimnym za pierwszym natomiast jeżeli wzrośnie temperatura kręci i nie chce zapalać. Po kilku razach zapala. Zdarza się że szarpnie podczas jazdy i zgaśnie. Niekiedy pomaga redukcja biegu. Gdzie mogę szukać potęcjalnych usterek?
Witam ponownie po ponad dwóch latach. Skoda nadal ta sama i usterka też taka sama. Powtórzyłem przeczyszczenie zaśniedziałej końcówki przełącznika i ponownie działa.
Z tego co powiedzieli to tego typu usterka nie nadaje się do regeneracji
Nie podałeś najważniejszej informacji: Jaki błąd ciśnienia doładowania za wysokie, za niskie, czujnik ciśnienia usterka obwodu, sygnał za niski/ za wysoki etc.
OK, to czemu nowa pompa też nie chodzi? Nie jestem specem od samochodów ale od samego początku dodzieram samochody po kimś i trochę usterek w nich miałem.
słuchajac was zaczne szukac usterek młotkiem.
standardowa usterka, deska do naprawy lub wymiany
To nie woda, usterka jest naturalna, brak wpływu innych czynników. Jest uszkodzony element który widzi nawet VCDS.
Ogólnie rzecz ujmując błąd ten sugeruje graniczną wartość korekt dawki paliwa na tych cylindrach. Może to być usterka samych wtryskiwaczy lub mechaniczna usterka silnika (słaba kompresja).
Ten błąd informuje o błędnym podciśnieniu w kolektorze, a w praktyce na 99% trzeba wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje przepustnicy. 01-silnik,04-adaptacja,060-adaptacja przepustnicy i oczywiście pierwsze skasowac błąd.
Chodzi oto ,że błędów brak. Błędy to nie wszystko. Potrzeba zrobienia wykresu z czujników ABS przy prędkości występowania usterki.
Mam pytanie w sprawie Fabii z roku 2000 poj 1.4 czy czujnik szybkości kierowania jest to to samo co czujnik kata skretu kierownicy ? ten na dole kolumny przy przekladnii? Taka wlasnie usterka wyszla po diagnozie.
Zobacz jeszcze na zaciski rozrusznika, nie pamiętam, czy u Ciebie nie jest to standardowa usterka połączenia przewodów na tym zacisku.
Skoda Fabia 2010. Usterka to brak wspomagania. Brak błędów. Komunikacja jest. Wszystkie bezpieczniki ok. Wiązka dobra. Wskazania na blokach pomiarowych wydają się być ok. Pompa na jałowym pobiera ok 3a podczas ruchu kierownicą ok 20-40a, czyli jakieś opory są. Wymieniona pompa na używkę w ilości 2 sztuk i nadal to samo. Czy mam pecha do używanej pompy...
Witam.W mojej skodzie podczas kręcenia kierownicą,szczególnie na postoju albo podczas wolnej jazdy słychać "głuche uderzenia" dochodzące z przednich kół.Jest to coraz bardziej słyszalne.Czyżby to była maglownica,ewentualnie jakaś usterka w układzie kierowniczym?
Problem udalo się rozwiązać. Niestety była konieczna regeneracja głowicy - wypalone gniazda zaworowe. Teraz chodzi jak nowy. Podobno jest to częsta usterka silników HTP 1.2
niestety nie gaśnie Dodano po 2 niestety nie gaśnie wyjołem wyłącznik i po wciśnięciu przewodzi prąd ale podobno to nie oznacza że jest sprawny a może to inna usterka tylko tak sygnalizuje?
Usterka usunięta przerwa w instalacji zamykam temat
Wygląda na załączenie się zabezpieczenia termicznego. Należało by to potwierdzić VCDSem czy w blokach pomiarowych modułu komfortu gdy występuje usterka widać aktywację zabezpieczenia termicznego.
Test modułu komfortu powinien wyjaśnić przyczynę usterki
Temat juz jakiś czas leży a usterka pewnie namierzona i usunięta wiec co był przyczyna takiego zachowania??
tak jak sprawdzałeś to nie da się sprawdzić starego czujnika bo podczas jazdy ona zachowuje się inaczej a jest to nagminna usterka w tym aucie
macie tu sposób weryfikacji kodów usterek
przedmówca ma racje
zawór wymienilem znajduje sie w fabi w komorze silnika lecz usterka sie powtórzyla nieszczelnosci nie widac, jest jeszcze jakas inna mozliwosc?
A nie masz przypadkiem bardzo zabrudzonego zbiorniczka wyrównawczego? A na korku od oleju nie ma dziwnego galaretowatego osadu? Zapalona kontrolka płynu chłodniczego nie musi oznaczać przegrzania, może być to niski poziom płynu, lub zanieczyszczony czujnik od poziomu (znajduje się on w zbiorniczku). Jeśli odpowiesz "tak" na te pytania to najprawdopodobniej...
Adam , Twoja usterka nie ma tu zastosowania. Bliżej do immo.
Genialna zmiana oleju . Pewnie wyczytana w necie. Samodzielnie nie znajdziesz usterki.
Jeśli na 4 biegu zaczyna działać dmuchawa to zapewne uszkodzeniu uległa opornica odpowiedzialna za stopniowanie prędkości obrotowej silnika. Nie jestem w stanie powiedzieć jaki jest koszt wymiany, gdyż nie wiem jak z dostępem w tym samochodzie ale nie jest to skomplikowana usterka, ogólnie można sobie to naprawić samemu.
Jaki tam jest silni, kod silnika? Bo 1.4 16V to ze trzy rodzaje były. Albo co jest napisane na sterowniku? Dodano po 1 A błędów może nie być jak giną zasilania np z przekaźnika. Częsta usterka, trzeba go przelutować.
Podnośniki szyb na linkach się łamią, naprawa nie jest zbyt skomplikowana (w Fabii i Octavii II trzeba już wiercić i potem nitować), są zestawy naprawcze. Chyba, że wyłamało się mocowanie silnika, to będzie drożej. Ale to jest "pikuś" przy pozostałych usterkach.
No przecież oprócz błędów sa jeszcze parametry z których można wiele wywnioskowac na temat usterki.
Trochę czasu upłynęło, a problem nie rozwiązaniowy, podobna usterka występuje w samochodzie mojego syna, ta z tylną klapą, raz działa raz nie! Gdzie ten moduł komfortu się znajduje w Fabi 2004.
co by nie mówić to raczej zbieg okoliczności. raczej nie słyszałem aby przez diagnozę coś innego uszkodzić co innego że wspomaganie w fabii to ciekawa i dość awaryjna sprawa Ale wytłumacz to klientowi :| Ostatnio usiłował mi wmówić ,że przez podłączenie testera zepsułem oświetlenie wnętrza i elek. szyby. Co do Skody musiał być przypadek . Wątpie zeby...
Pojawienie się kontrolki na desce oznacza zapisanie błędu w sterowniku pompy. Można dalej na pałę wymieniać, np. czujnik skrętu tylko po co jak można odczytać zapisane błędy i być przez to bliżej usunięcia usterki.
Witam Ponownie. Wybrałem się dzisiaj nieszczęśliwą Fabią do Mechanika licząc się z brakiem wspomagania. To czego uświadczyłem przerosło moje oczekiwania: Przy starcie wspomaganie fakt wariuje, ale wystarczy przejechać parędziesiąt metrów i jego sprawność znowu wraca, stojąc na światłach układ działa, stając w miejscu i kręcąc działa- Rozłącza się tylko...
Bardzo dziwna usterka. Kwestia mechaniczna? Ustawienie rozrządu? Spróbuj może jeszcze czujnik wałka odpiąć.
Rozbież boczek prawy w bagarzniku i tam bedziewsz widział mocowanie linki od otwierania wlewu paliwa wypadła tobie z mocowania musisz ja założyć na miejsce po prostu wcisnąć. Przed wciśnięciem na łączenie daj kropelkę kleju (np. Kropelka)i wtedy załuz zaczep na miejsce . Klej bedzie trzymał i nie pozwoli wypadać zamocowaniu w przeciwnym razie jak nie...
Mam to samo w swojej fabii. Jak silnik się zagrzeje to usterka znika, robi tak tylko na zimnym silniku zaraz po zapaleniu. Wymieniłem świece i tak nie pomogło. Pozdrawiam.
Jedź do warsztatu gdzie to robiłeś i żądaj usunięcia usterki.
wymień czujnik skrętu to na 99% przyczyna usterki
Zaświeca się kontrolka usterek silnika taka żółta?
a auto ma start/stop... Komputer "widzi" słaby akumulator i podwyższonymi obrotami chce go doładować. Podstaw nowy/pewny akumulator i zobaczymy. Częsta "usterka" w Vag'ach. Co dziwne to ten sam akumulator po przełożeniu do normalnego samochodu (bez S&S) kręci rozrusznikiem aż miło.
Skoda Fabia 1.9 TDI, sporadycznie zapala się ABS/ASR. Błędy: czujnik lewy tylny; sterownik silnika; Czy przy uszkodzonej pompie ABS-u usterka będzie sporadyczna czy permanentna ? Po skasowaniu błędów usterka pojawia się po jakimś czasie np. tydzień jazdy samochodem.
Witam Szanowne Forum W skodzie fabii II 1.2 60KM 2008 w dziwny sposób zaczął zachowywać się oryginalny układ PDC. Jak auto "zimne" (po postoju) wszystko działa jak należy. Po przejechaniu pewnego niewielkiego nawet dystansu (1-2km) uklad PDC przy cofaniu załącza się i sygnalizuje awarie ciągłym dźwiękiem o wyższym tonie. Po dłuższym postoju wszystko...
może zbyt mały poziom płynów (hamulcowy),może "niestyka" pompa abs? podłączyć pod komputer- vagiem skasować błędy ,wykryć usterki...
najczęstsza usterka to zgnita wiązka na lewej podłużnicy, dzień roboty
Te wiosełka to inna usterka niż kaseta. Z ciekawości ile za te wiosła zapłacone? [PW]
Mimo diagnozy i zaproponowanej przez mechanika wymiany tylnej belki przy stanie licznika 145 tys. km, problem się utrzymywał. Diagnozy w tym przypadku nie było żadnej. Bo, nie wiadomo jak został opisany błąd ,czy usterka obwodu czy sygnału a to cholernie ważne. Po drugie nie było, a nawet pewnie nie zostało zaproponowane sprawdzenie sygnału na wykresie...
w temacie juz chyba wszystko co mozliwe opisane podlacz tester to sie upewnisz,bez niego nie dojdziesz do usterki.
Witam pompa wymieniona usterek brak winna była pompa pozdrawiam
Zwarty (spieczony) przekaźnik w module body. To częsta usterka, i trzeba tylko wylutować przekaźnik i wlutować nowy. Masz juz wszystkie informacje, jakie ci są potrzebne.
Rozrząd do sprawdzenie możliwe że przeskoczył. Specu od samochodów, tylko kto ci tego speca dał? Na dzińdybry sprawdził bym podciśnienie w kolektorze dolotowym; i wiedział bym sporo. No ma trochę racji - początkowo zdarzało się, że rozrząd przeskoczył - źle skonstruowane ślizgi, zamienne były już poprawione. Ale bez pomiaru czegokolwiek obstawiałbym...
Witam. Mam taki problem i poproszę o pomoc. Zapaliła mi się lampka airbag w Skoda Fabia 1. Po sprawdzeniu kompem Vag lite i VAG po polsku usterka dotyczy sensora airbag. Czy wymiana tego sensora, przy wyłączonym na czas przekładki na ten sam typ, ale z innej skody pomoże i czy będzie ok. Czy muszę wyłaczyć lampkę kompem? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
wymieniłem bezpiecznik, który od razu się spalił. Wymieniłem na lekko większy Gratuluję! Wstaw gwoździa, to usterka da o sobie znać sygnałem dymnym.
Przy samochodach z LPG i tego typu problemami jest jedna zasada - na wstępie wyłączamy instalację LPG (na ile to możliwe) i zakręcamy zawór na butli i dopiero po takim zabiegu zaczynamy diagnozować usterki.
WITAM. Przegapiłem zmianę płynu do spryskiwaczy na zimowy i spryskiwacze reflektorów nie wychodzą przed lampy i nie spryskują ich.Czyżby jednodniowy mróz rozsadził jakąś pompkę od spryskiwaczy? Gdzie mam szukać usterki?
Taka usterka jest niemożliwa w silnikach otto, chyba że wszystkie zawory uniesiesz do góry.
tak te błędy odczytał po połączeniu się przez Vaga, spalanie wszystko jest w normie, a ten błąd z ecm nie spowoduje dalszych usterek, kable wszystko ostatnio sprawdzałem
skoda fabia usterka usterka wspomagania skoda fabia skoda fabia usterka kontrolka
przepływomierz odpowiada zablokować windows update zasilacz dekoder polsat sygnał
polar przeciwwaga przeciwwaga polar
Naprawa urwanego przewodu w lutownicy ZDZ Problemy z pilotem scyzorykiem w Mercedesie W210 290 TD