Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
Czujnik A położenia wału korbowego - usterka Według CDIF 2
Problem był w kostce od stacyjki
Wprawdzie nie wiemy który to model Octavii, ale usterka świateł po przekątnej może sygnalizować uszkodzenie skrzynki bezpieczników pod maską. Wypalone gniazdo bezpiecznika, nie pamietam który, raczej dużej wartości koło 30A, zabezpiecza on wejście modułu elektryki nadwozia.
Silnik mało spotykany, w 1,6 mpi winą była wiązka, tu może być uszkodzona sama przepustnica Jak usterka jest cały czas to będzie łatwiej znaleźć przyczynę.
Cześć, W tle usterka systemu START-STOP, który po ręcznym wyłączeniu powoduje znikanie pojawiającego się błędu: duże zużycie energii. Na kilku forach opisują tę samą historię z układem START-STOP w pojazdach Volkswagen Group, wygląda na fabryczny błąd. Opis sytuacji: Nie mam pewności, czy usterka START-STOP ma wpływ, ale na pewno jest to powiązane...
Jak jest to miejsce to trudno znaleźć , szczególnie jak usterka sporadyczna.
Wyjmij zamek drzwi i zobacz, czy nie pękła w zamku sprężynka. jak pekła, to zamek się nie zamyka i odbija ten metalowy trzpień, na którym jest grzybek.
Wszystko podpięte jest pod alarm -modelu nie znam-alarm fabryczny Alarm jest uzbrajany automatycznie po zamknięciu auta fabrycznym pilotem? Co "mówi" diagnostyka o fabrycznym alarmie i centralnym zamku? Nie ma znaczenia czy otwieram drzwi pilotem czy ręcznie kluczykiem Alarm uzbraja się po przekręceniu klucza w drzwiach? Porozpinałem wszystkie wtyczki...
Lepiej naprawic,standardowa usterka dla znających temat.
Od kilku miesięcy to już powinno zostać naprawione. Typowa usterka tych liczników.
No właśnie mechanik mówił jeden i drugi że nie mieli żadnego błędu na komputerze. Pierwszy skasował bez sprawdzania to i drugi nic nie znajdzie do ponownego wystąpienia. Usterka sporadyczna. Zwiesił się egr lub geometria a po ostygnięciu puściło i teraz działa. Można sobie gdybać teraz. Czasem czujnik wału na ciepło się psuje a jak ostygnie odpala.
dokladnie - sprawdzij czy ni ma zimnych lutow, zwlaszcza w okolicy stabilizatora. To dosc czesta usterka .
i co oznacza zablokowanie kluczyka???
przetarty przewód w gumowym łączniku w drzwiach To popularna usterka w przypadku błędu czujnika bocznego G180 umieszczonego w drzwiach - (czyli np. błąd 01221 lub 01222) W przypadku "01218 - zapalnik poduszki pasażera - za duża wartość rezystancji", zrób zwarcie na wtyczce poduszki i zobacz czy opis błędu się zmieni na "rezystancja za mała"
https://obrazki.elektroda.pl/6794349900_... Witam, Skoda Octavia II 1.9 TDI BXE 2008r, co 50-100km szarpnie silnikiem i zapala się check engine i błąd P1664 - niesprawny obwód prądowy w przewodzie zasterowania pompo-wtryskiwaczy. Założona jest nowa wiązka w głowicy ale nic to nie dało, zmierzyłem oporności po odłączeniu wtyczki przy...
kilka temato wyzej jest o tym :) cytat "dokladnie - sprawdzij czy ni ma zimnych lutow, zwlaszcza w okolicy stabilizatora. To dosc czesta usterka "
I jednak pomogla wymiana elemantu, ktory widac na zdjeciach powyzej. W serwisie skody od razu powiedzieli, ze to wlasnei ten element jest wadliwy i ze jest to dosyc czesta usterka w tych silnikach. Dziekuje za pomoc mimo wszystko.
16724 - Usterka czujnika położenia wałka rozrządu (G40) 1. albo czujnik wadliwy 2. Kableki do niego wadliwe (sprawdź zasilanie) 3. Może tez być lekko przestawiony rozrząd.
Co jak co, ale VAG od czasów Golfa 5 chyba opuścił się jeśli chodzi o jakość blach.. Panie kolego, Golf to się skończył wraz z zakończeniem produkcji 2 generacji. podobnie jak Passat na modelu B5. skończyły się pancerne blachy, a zaczęło wręcz "daewoo" - czyli blaszki cieniutkie, podatne na korozję. Progi, nadkola przód-tył i inne. Jedna reparaturka...
Usterka zlokalizowana, po zdjeciu kokektora na 2 cylindrze stwierdzilem ubytek polowy uszczelki na styku z glowica silnika. Metoda na plaka okazala sie niezawodna, pewniejsza od diagnostyki komputerowej:) Dziekuje za pomoc.
Naprawię tą deskę, sam sobie nie poradzisz. To standardowa usterka tych liczników.
Kupiłem wczoraj Skodę octavie 2 (2008r) Miałem problem ze światłami dziennymi, nie świeciły się :/ znalazłem usterkę (bezpiecznik). Teraz jest kolejny problem :/ światła świecą się cały czas, nawet przy zgaszonym silniku i zamkniętym aucie. Jak je wyłączyć? Wydaje mi się ze światła dzienne powinny same gasną przy zgaszeniu silnika. Jeśli dobrze myślę,...
Wymieniony został środek skrzynki bezpieczników ( tej pod maską) usterka zniknęła, Nie było widać jakichkolwiek śladów uszkodzenia a jednak podczas sporadycznego występowania usterki, pomiar napięcia wskazał napięcie wchodzące 12,8 a wychodzące 10,9 działo sie tak jedynie podczas pojawienia sie usterki. W sytuacji gdy auto nie gasło napięcie wychodzące...
Usterka był nieodpowiedni czujnik doładowania. Zamiast sprawdzić czy czujnik jest załozony prawidłowy to zamawiałem 3 szt po nr tego czujnika. Czujnik doładowania w BLS ma pracować na 5v i wychodzić ma ~1.62v na zaplonie Załozony był np od AWX który pracuje na 12v
(at)jarroq napięcia są i nie spadają podczas hamowania Musisz być pewny że zasilanie modułu jest ok. Dwie masy i dwa "grube " plusy. W starszych wersjach często padał bezp. na aku chyba 40A i to generowało błąd pompy. Ale błąd samego samego sterownika przy poprawnym zasilaniu to już raczej usterka wewnętrzna.
(at)marcinfiertel robi was w jucha aż miło. Taka usterka jest niemożliwa, nawet gdyby non stop trzymać przycisk to po chwili zadziała zabezpieczenie prądowe i wyłączy silnik. No ale produkujta sie. Czekam na temat typu - zmieniłem opony na letnie i nie pali na 1 cylinder. No i powstają kosmiczne teorie.
Usterka stara i prościutka do naprawy - wystarczy przeczyścić i przesmarować wałek po którym biegnie sprzęgiełko.
Sprawdź czy dochodzi napięcie do reflektora, jeżeli nie to sprawdż czy wychodzi z BCM. W zależności od ustaleń usterka w instalacji lub w module BCM. W internecie możesz znaleźć filmiki o lokalizacji takiej usterki. W roczniku 2005 światła pozycyjne zasilane są na 10 pinie wtyczki reflektora zrówno w lewym jak i w prawym. W BCM to odpowiednio 7 pin...
Usterka naprawiona. Okazało się że z przewodu powrotu paliwa szła piana, po wymianie oringów problem zapowietrzania się układu nie powrócił. Chociaż po stanie gniazg wtryskiwaczy obawiam się że do problemu trzeba bedzie kiedyś wrócić. Ostre ranty spolerowałem papierem, ale pomimo zwilżenia gniazd olejem bardzo ciężko wchodziły, wręcz wciskałem sprężynę...
Witaj. U mnie problem po kilku wizytach w ASO został rozwiązany, na początku patrzyli na mnie jak na dziwaka, ale nagrałem kilka filmów i ostatecznie serwis się tym zajął. Auto zostałem na kilka dni i dziś mogę powiedzieć, że jest ok. No może prawie ok, bo samo radio działa w zasadzie nawet gorzej niż przed interwencją serwisu, ale machnąłem ręką uszczęśliwiony,...
Witajcie. Stoi sobie taka o Skodzinka.... 2016 bodajże rok, 2.0 tsi. Nagle przestał działać wentylator nawiewu w kabinie, a w climatronicu zaistniał błąd U103000 Magistarala LIN usterka elektryczna w obwodzie. innych błędów związanych z działaniem LIN nie ma... Teraz kilka pytań : - co jest głównym "źródłem" magistrali LIN - gateway czy może Bordnetz?...
...po za kontrolką od trakcji razdy ... Tu bym szukał problemu - zwarcia w zasilaniu systemu ASR lub jego czujników. Nie pisz bzdur!! Jeśli nie wiesz to sobie poszukaj czemu pali się kontrolka trakcji po takich objawach. Standard w grupie VAG. Nie szukaj zwarcia a tylko zaniku zasilania. Sprawdź sobie czy to co zanika w jednym momencie czyli światła,...
Ta zielona kontrolka jest stosowana w automatach. Oznacza konieczność wciśnięcia pedału hamulca w celu zwolnienia blokady wybieraka. Ale jakim cudem pojawiła się ona w manualu, tego nie wiem. Może jakaś usterka licznika, złe kodowanie, licznik z automatu itd.
Trzeba wymontować zamek, rozebrać, i polutować płytkę drukowaną na której są umieszczone mikrostyki (z reguły 4 sztuki). Lutowania mogą wyglądać na dobre, ale te mikrowyłączniki są poddawane częstym naciskom przy każdym otwieraniu i zamykaniu drzwi i cyna puszcza. Typowa usterka w Octaviach.
Dokładnie, przekaźnik. Brak lampki grzania świec bo styki przekaźnika szlag trafił. Nie ma to nic wspólnego ze świecami, ta sama lampka sygnalizuje także inne usterki.
Podnośniki szyb na linkach się łamią, naprawa nie jest zbyt skomplikowana (w Fabii i Octavii II trzeba już wiercić i potem nitować), są zestawy naprawcze. Chyba, że wyłamało się mocowanie silnika, to będzie drożej. Ale to jest "pikuś" przy pozostałych usterkach.
Kolego podjedz do kogoś na komputer i wszystko będziesz wiedział. Mi się wydaje ze możne być uszkodzony przepływomierz to częsta usterka tych samochodów.
Witam ponownie chciałbym wszystkim Bardzo Podziękować usterka odnaleziona tzn okazało się że jeden z dwóch przewodów który idzie od czujnika wypadkowego do sensora(modułu) poduszek znajdującego się na środku przed gałka zmiany biegów jest uszkodzony ( nie ma przejścia) po wymianie przewodu ,diagnostyce wykasowaniu błędów błąd zniknął i działa poprawnie...
...albo przeciąłeś nie ten przewód, albo jest tak napisano - sprawdziłeś, czy z odkręconym/popuszczonym korkiem wlewu paliwa usterka występuje?
No ale to jest usterka czy szukasz?
17850-Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji gazów spalinowych (EGR) - wysokie wejście 17441-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt mały 17440-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt wysoki 16396-Pozycja wałka rozrządu (CMP), wlot / lewo / przód, bank 1 - nadmierne opóźnienie 16537-Podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) 1, bank 2 - powolna reakcja 16952-Przełącznik...
Usterka usunięta. :D okazało się, że uszkodzony był przekaźnik odciążający styk X oznaczenie 460 gniazdo jego opisane KL75. Lokalizacja: po lewej stronie kierownicy dokładnie za schowkiem na samym dole po prawej stronie. Koszt części 42 zł w serwisie Skody. Wymiana we własnym zakresie.
Usterka naprawiona. Walnięty czujnik paliwa z pływakiem, po naprawie czujnika wskazywało rezerwę. Pływak dziurawy, próbowałem kleić ale nie pomogło. Po wymianie wszystko ok. Pozdrawiam Bartek.
W panelu jest (po raz trzeci), no i co z tego, jak nie chłodzi tak dalej nie będzie chłodziła. Usterka nie jest w panelu.
P1944 -Moduł sterujący silnika dmuchawy chłodziwa silnika 1 - usterka temperatury roboczej Okablowanie, czujnik ECT, moduł sterujący dmuchawy chłodziwa silnika 1, ECM 1950 -Silnik dmuchawy chłodziwa silnika - usterka Okablowanie, silnik dmuchawy chłodziwa silnika, moduł sterujący silnika dmuchawy chłodziwa silnika. Przecież pisze przy błędach wyraźnie...
Udał się i stwierdzono że mechaniczna usterka kasety zamka :)
Pierwszy sygnalizuje brak ciśnienia oleju (czerwony) drugi jego niski poziom (żółty). żółty znaczek sam znika po uzupełnieniu poziomu , czerwony to serwis. Dodano po 3 Gdy pokrywa komory silnika zostanie otwarta na dłużej niż 30 sekund, lampka kontrolna wyłącza się. Jeżeli nie został dolany olej, lampka kontrolna włączy się ponownie po przejechaniu...
Oporność tych przewodów wynosi 0.4 ohma każdego mierząc w stykach, skoro byłoby to przewody to usterka byłaby stała tak mi sie wydaje a nie chwilowa po drugie jak wyjaśnić uszkodzenie przepustnicy na której już auto nie odpaliło po wymianie na druga zapalił od strzała. Fakt ja nie badałem co stało sie z tamtą przepustnica ale na tej która jest obecnie...
Witam . Najpierw to ja bym ten panel rozebrał bo zdarzały się po prostu zimne luty na płycie. Sprawdź na forum .Typowa usterka w Volkswagenach.
skoda octavia usterka skoda octavia usterka sterownik skoda octavia usterka sterownika
volvo silnika niebieski ekran radio samochodowe maxcom system
szlifierka stołowa politechnika wrocławska
Lokalizacja przełącznika magnetycznego w ekspresie do kawy Pralka AEG z pompą ciepła - nabicie gazem