Wiązka do wymiany czy wtryskiwacz. Zrób diagnostykę i będziesz widział czy usterka elektryczna (wiązka) czy mechaniczna (wtryskiwacz), ewentualnie zdemontować wszystkie pompo-wtryskiwacze i dać do sprawdzenia.
eecu 851 Usterka układu regulacji ciśnienia Usterka hydrauliczna w układzie wtrysku
Witam, Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR. Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły. -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia. -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia, nawet rysując...
Reanault Premium 2012 460 DXI Witam mam dziwny przypadek z Renówką a mianowicie auto trafiła na różne drobne naprawy i czasem problem z odpalaniem. To czasem działo się zawsze po zgaszeniu pojazdu nigdy błędy się nie wyświetlały w czasie jazdy tylko gdy auto został zgaszone, kierowca do odpalania a...
Usterka układu wtrysku, wtryskiwacz cylinder 1.
podepnę się pod temat... samochód Renault Midlum 190 DXI po usterce turbiny został wyczyszczony tłumik oraz wymieniony wtrysk adblue (był uszkodzony przez wirnik turbiny) Niestety nadal świeci błąd ad blue kod błedu MID: 128 IL.: PPID: 386 FMI co dokładnie oznacza ten błąd? Podejrzewam,...
Witam. Mam problem ze swoją Renatką - mianowicie od jakichś 2 miesięcy nastąpił stopniowy spadek mocy. W ramach naprawy było już zrobione : regulacja zaworów, dekrystalizacja katalizatora, programowanie kasety, wymienione zaworki zwrotne niskiego ciśnienia (2szt), intelcooler sprawdzono i cały układ...
Witam W tym modelu często a nawet bardzo często padała pompa wstępna montowana na tyle pompy CR i na 99,9% obstawiam właśnie te usterkę ponieważ przy uszkodzeniu nastawnika pompy CR auto odpali z informacją usterki i ograniczy pracę identycznie jak w DAFIE LF
Witam Kolego usterka 103 alternatora to brak wzbudzenia alternatora (wzbudza się na wysokich obrotach). Na alternatorze jest z tyłu przykręcany pojedyńczy kabelek. On a ma przerwę. Co do nierównej pracy silnika to proponuję wizytę u pompiarza z wyjęciem wszystkich wtrysków i sprawdzeniem .Jestem...
Temat podobny był już poruszany ale nie padły konkrety więc może teraz coś się uda ustalić. Auto to Premium 420 DCI z 2003r a problem polega na tym że auto zaczęło młotkować pod obciążeniem głównie w zakresie obrotów użytkowych tz. 1200 do 1500(odczuwalne cały czas ale w tym zakresie najbardziej)...
Mam dokładnie ten sam problem w premium 440dxi. Nawet miejsce to samo (auto padło przed Calais :). Ciężko zapala na ciepło i zimno. Nawet po 2 min. od wyłączenia silnika. Wyświetla się usterka błąd wtrysku. Smoki w baku wyczyszczone, wymieniony filtr paliwa i separator, wymieniona pompka paliwa(ta z...
Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny...
No właśnie nie to jest jedyna moja renówka nie mam oscyloskopu bo bym sprawdził sygnał i tu lipa chyba czeka tylko serwis bo już na tysiąc sposobów próbowałem jaltest daje bardzo mało możliwości jeśli chodzi o podgląd parametrów a palenie tego samochodu jest ciężkie jeśli chodzi o ciśnienia na szynie...
Problem z zacinaniem się wtryskiwacza, nie wykrywana jako usterka. Jeśli zaczyna nierównomiernie pracować silnik, to w takim stanie jakby się dało podłączyć do testera to poprzez test cylindrów dało by się ocenić który wtrysk niedomaga. Przeważnie jak się zgasi i na nowo odpali to przez jakiś czas będzie...
A po to że ile można z tą samą usterką na serwis jeździć , nie wspomnę już o telefonach od kierowcy ze znowu nie może pod górę na Czechach wjechać i co ma robić. A ten spec żeby było ciekawiej to właśnie z autoryzowanego serwisu reno, nie powiem gdzie z wiadomych przyczyn. Dodano po 5 Dodam,...
Witam, Mam problem z 270 DCi, pali około 30l a przed awarią EGR paliła 23-25. Niestety nie znając przyczyny ( sądziłem, że wtryski), auto pracowało 2-3 miesiące z zepsutym EGR- wykręcił się popychacz i cały czas max spalin trafiało do komory spalania, auto strasznie kopciło i było słabe, po naprawie...
Witam, auto w trasie udało mi się określić błąd : mid 128 ppid 270 fmi 2 Z tego co szukałem na forum prawdopodobnie problem z układem AdBlue. Czy można po tym kodzie błędu odczytać dokładnie czego może dotyczyć usterka ? Filtry wymienione. Dodam, że kilka razy pokazywała się błąd z wtryskiem, że za...
Witam, jeśli można podepnę się, bo chyba usterka u mnie jest podobna, trochę inne auto: Midlum 220 DXI 2008 rok, po jeździe ok 50-80km obroty spadają do 1500 obr/min, sprawdzona pompa, wtryski, zmieniony sterownik silnika, dalej to samo, pozdrawiam Marcin
Witam. Mam problem z autem ( jak w temacie ). Zaczęło się od spadku mocy w momencie zapalenia się kontrolki na desce rozdzielczej ( podobnej do wydruku z kardiogramu ). Trwało to raz na godzinę przez kilka sekund, a potem wszystko wracało do normy. Z czasem spadek mocy się wydłużał i powtarzał się...
Na ten temat było już pisane na elektrodzie nie wiem czy jest sens powtarzać temat. W moich postach wyjaśniałem w jaki sposób szukać usterki. Texa nie do końca potrafi poprawnie wykonać test pompy wysokiego ciśnienia cp2. Najlepiej robi to tester ng3 . Najczęściej wina jest wtryskach (jak do naprawy...
Ja też mam informację ,że jest to czwarty wtrysk ; usterka mechaniczna lub elektryczna.
Zmieniłem ten czujnik założyłem nowy oryginalny i po odpaleniu nic się nie zmieniło nadal wyświetla się ten sam komunikat i zostało już tylko 3 godziny do ograniczenia. Czy ten błąd trzeba jakoś kasować? Czy skasować powinien się sam po naprawieniu usterki? Po zgaszeniu samochodu słychać jak pompka...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny...
Zagadkę udało się rozwiązać, dwie usterki się skumulowały, wymieniona została podstawa filtrów (od dołu miała bardzo dużo malutkich pęknięć) podejrzewam że zaciągało powietrze w układ. po wymianie nie to auto, dało się jeździć normalnie, ale dodatkowo od czasu do czasu przywiesił się wtrysk objawiając...
Witam. Mam problem z Renault 420 dCI z 2001. Podczas jazy włącza się tryb awaryjny. Zarówno przy wysokich jak i przy za niskich obrotach. Początkowo działo się to tylko przy załadowanym aucie, teraz również na pusto. Dziś miałem podłączony komputer i oto co wyświtlił: 5812 Sterownik usterka wewnętrzna...