Jak nie pali na plaka to nie wina paliwa tylko mechanicznej usterki silnika.
Witam, VW Passat B6 1.8 TSI BZB 2009r. Samochód gaśnie na rozgrzanym silniku, wymieniana była pompa na głowicy (na używaną) był błąd P3044, teraz samochód gaśnie i wywala P3043 usterka mechaniczna pompy paliwa w zbiorniku. Co powoduje taką anomalie: pompa czy moduł pompy (bezpośrednio przy pompie). ?
Witam. Audo tiguan 2016 rok silnik 2.0 tdi 150 km kod silnik DFGA. Błąd p304300 - pompa paliwa usterka mechaniczna. Po skasowaniu od razu wskakuje z powrotem. Po jeździe łapie błędy jeszcze niskiego ciśnienia w rampie wysokiego ciśnienia. Błędy takie jak -p008700,p308d00. Auto brak mocy . Wtyczki, połączenia,instalacja,filtr paliwa - sprwdzone . Wygląda...
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
Masz tu mechaniczną usterkę, brak paliwa zasil go z bańki omijać filtr paliwa i zbiornik. Nie ma pompy elektrycznej, a pompa cr Denso jest bardzo wydajna i bardzo szybko jeśli jest sprawna pociągnie diesla.
Jak nie podaje wogule paliwa to szukał bym usterki mechanicznej pompy.Zawsze coś musi dawać , bez elektroniki nie wytworzy ciśnienia.
Witam. ZDS nie ma nic wspólnego z brakiem odpalania. Za to odpowiada MR i FR Po wymianie filtra paliwa może być zapowietrzony. Ewentualnie po tym "zabiegu" pojawiły się inne mechaniczne wcześniejsze usterki, typu pompa paliwowa, pompy wtryskowe lub wtryskiwacze. Te opisywane usterki ZDS są pochodna kasowania serwisów ze zmianą parametrów np. oleju....
Na listwie wtryskowej masz regulator ciśnienia paliwa, odłącz wężyk powrotny paliwa idący od niego do zbiornika i wsadź do jakiejś butelki, próbuj odpalić, jak paliwo leci z regulatora, to jego ciśnienie jest właściwe (raczej na pewno, tak nie wykluczysz usterki mechanicznej regulatora, która zdarza się niezmiernie rzadko )
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Witam. Jak już kolega wcześniej napisał kąt wtrysku reguluje się mechanicznie na pompie a sprawdza go VAG . Należy zagrzać silnik do temperatury pow 80stopni Sprawdzamy Vag 01 silnik 02 usterk 05 kasujemy usterki 04 basis seting 000 pozycja druga przedział od 40 - 60 w zależności od temperatury paliwa w pozycj 9 Pozdrawiam
Masz wersję z fiatowkim immo FIAT CODE? . Możliwe że centralka immo nie rozpoznaje kodu kluczyka i blokuje zapłon/wtrysk paliwa. Jeśli elektronicznie ok to może usterka mechaniczno-elektryczna? ciśnienie paliwa, pompa czy się uruchamia po przekręceniu kluczyka? Świece zapłonowe sprawdzić można czy już nie pora wymienić
Zapomnij, ten układ przy sprawnej mechanice, pracuje nawet bez sterownika. Jeśli wtryskiwacze nie podają paliwa to: -za niskie ciśnienie paliwa, -zapchany filtr, -zapieczone wtryskiwacze. Włącz pompę paliwa, wyjmij wtryskiwacz, uchyl dłonią klapę spiętrzającą. Jeśli paliwo się nie pokarze, masz usterkę mechaniczną.
Pierwsza sprawa to mostek na kolizyjny daj, a potem kontrolka w zasilanie pompy. Nie zawsze brak zasilania jest przyczyną. U ciebie podejrzewam mechaniczną usterkę pompy. Przekaźnik pompy w skrzynce koło akumulatora masz.
Witam. Auto jak w temacie, silnik CAXC. Wywala dwa błędy, P0016 - brak synchronizacji rozrządu i drugi P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). W parametrach ciśnienie paliwa na biegu jałowym około 140bar, maleje jak zwiększam obroty. Do tego pompa wysokiego ciśnienia wydaje dziwny pisk, ale tylko gdy właśnie ciśnienie wzrośnie do maksymalnego....
jesli diagnoza nie widzi usterki w sterowaniu pompowtryskiem to będzie usterka mechaniczna typu -zapchany filterek w pompowtryskiwaczu.Można sprawdzić na początek cisnienie paliwa na zasilaniu pompowtrysków (na pompie jest przyłącze do pomiaru).
Tak miałem 2 razy w czasie jazdy: 1.pompa paliwa w baku 2. ECU W obu przypadkach w czasie jazdy stanął tak gwałtownie jak po wyrzuceniu kotwicy. Zaden amator wcześniej tego nie dotykał. No jak, przecież bez paliwa czy ecu silnik gaśnie a nie staje dęba. Pojazd traci moc i można spokojnie wyhamować, najlepiej redukując biegi, aby mieć napęd układów...
Cewka nie oberwala, ale robiłem podmiane z inną sprawną i Iskra bardzo słaba, świece były czarne, zakopcone i mokre od paliwa. Masy na miejscu, sprawdzałem wczoraj, od tego zworka przy EGR idą dwa przewody, różowy i pomarańczowy, na obu jest 12V. Ciśnienie paliwa jest fatalne, filtr paliwa można wyjąć i nic nie kapnie. Kilometrów nie wiele ale mechanicznej...
Moim zdaniem najlepiej byłoby zrobić odczyt wartości mierzonych w trakcie jazdy. Oczywiście najlepiej TECH, ale są też inne, bardziej "garażowe" możliwości, np ABCOM czy OpelScanner. A dysponując tylko mutlimetrem to proponuję podłączyć sie pod sondę lambda, kabelek "napowietrznie" do kabiny, multimetr na kolana i w drogę. Zobacz czy jak mu depniesz...
Jadąc ulicą nagle silnik zgasł i musiałem doturlać się na luzie do zatoczki gdzie zostałem :) Seicento 1.1 spi z gazem. To co sprawdziłem: benzyna, wtrysk, iskra, immo, pompa paliwa. huku żadnego nie było więc raczej pomijam usterkę typowo mechaniczną we wnętrzu silnika. Jakieś pomysły?
Skoro pompa chodzi na krótko to ja bym wymienił filtr paliwa bo stary filtr może się rozlecieć wewnętrznie i się zatyka, ja preferuje zacząć tak, pompe masz zamontowaną w baku odkręcasz wąż paliwa przy deklu od baku szmatą zastaw węża żeby nie pochlapało tapicerki i załącz zapłon lub zakręć rozrusznikiem, jak poleci paliwo to problem będzie zatkany...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
przed usterką nic nie było robione, po tym zdarzeniu był wymieniony filtr paliwa i sprawdzony pasek rozrządu. Tak pompa mechaniczna (w tym silniku jest minimum elektroniki) Do końca silnik chodził i palił bardzo dobrze, stało się to nagle przy wyprzedzaniu samochodu (miał wtedy dosyć duże obroty)
Pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski wv lt 2.5 Witaj na forum elektroda.pl! Twoja sytuacja z pompą wtryskową w Volkswagen LT 2.5 wymaga dokładnej diagnozy. Oto kroki, które powinieneś wykonać, aby zlokalizować i rozwiązać problem: 1. Podstawowe sprawdzenie : - Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa. - Sprawdź, czy filtr paliwa...
Moja ulubiona usterka w tej Scanii. Ogólnie usterka ma 2 przyczyny, mechaniczną i elektryczną. Elektryczne to najczęściej skorodowane lub luźne połączenie na pompie lub pod centralką, przetarte przewody itp. do uszkodzenia (przegrzanie) solenoidu lub komputera włącznie. Mechaniczne to na ogół zacinanie się listwy w pompie albo wykraczanie listwy poza...
Witam, pacjent Ford Mondeo Mk3 TDDi 115KM 2001r. na pompie Bosch VP44. Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, przy ok. 3000 obr./min. silnik zaczyna przerywać (dostaje "czkawki"). Im bardziej rozgrzany, tym mniejsze obroty można osiągnąć, w końcu nie wkręca się powyżej 1500 obr./min., obroty skaczą i nie da się jechać. Auto bez problemu można...
Skoro płomień się pojawia, to elektrody, nawet jeśli są w kiepskim stanie, to jednak działają. Jak już płomień się pojawi, to nie powinien zgasnąć. A teraz skoro w komorze kotła jest mokro od oleju opałowego, i palnik pracuje niestabilnie, kopci, gaśnie to: Może być niestabilne lub niewłaściwe ciśnienie paliwa podawanego na dyszę. Przyczyny - niedrożność...
Chłopie czytaj to co piszę, a nie to co ty rozumiesz. Pisałem że w układzie CR takie pobranie paliwa mi nie pasuje. Bo nie powinno się nic wkładać w układ CR. Po czym jest kropka. I w nowym zdaniu napisałem że z baku pociągnie. Po czym pokazałem w jaki sposób się to prawidłowo robi. Natomiast ty zacząłeś sobie wymyślać 3m średnicę przewodów itd. W każdym...
Jak się domyślam to ty nie masz gaźnika a układ wtryskowy , a to co nazywasz gaźnikiem to gardziel . Powinieneś sprawdzić ciśnienie w magistrali zasilającej paliwa . Jest to bardzo proste , Należy poszukać wtryskiwaczy , Na jednym końcu jest przewód zasilania na drugim powrót nadmiaru paliwa do baku . Powrót paliwa można rozpoznać po tym ze przed przewodem...
zaworek sprawny nawet na krótko dawałem napięcie a jak sterownik będzie uszkodzony to czy pompa będzie zaciągała paliwo ale nie zapali czy jeżeli pompa nie ciągnie to jest usterka mechaniczna nie elektryczna był podpięty komputer ale nic nie stwierdzono
Oetf 10 jak wiekszosc " sirokko" ma pompke mechaniczna . Opisane obiawy swiadczą o usterce pompki . Pompka pelni dwie funkcie 1- zasysanie paliwa , 2 - tloczenie dawki do komory spalania. Obiawy które opisales ( brak zasysania z karnistra ) swiadczą o nieszczelnosci albo na przewodzie ssacym albo wewnątrz pompki ( przypuszczam , ze ktos ja rozbierał...
Witam. Szukam pomocy - mam problem z silnikiem 2.0 HDI 110KM RHZ (w Citroenie Xantia 1999r.): na wyjściu z pompy wtryskowej nie pojawia się paliwo. Paliwo wychodzi z pompy wstępnej (w baku), dochodzi do pompy wtryskowej (wychodzi z filtra paliwa), ale nie wychodzi z pompy na listwe wtryskową i na wtryski. Pierwsza oczywista myśl - zawór wysokiego ciśnienia....
Posiadam auto Daewoo Espero 1500cm3 z roku 1997. Auto jeździ na benzynie i LPG. Od kilku dni pojawił się taki problem że po odpaleniu silnika palą się cały czas boczne kierunkowskazy i silnik źle pracuje na benzynie, przy dodaniu gazu przerywa i nie chce wchodzić na obroty (gdy się uda zwiększyć obroty do 2000 to przełączy się na LPG) natomiast pracuje...
To nie jest żaden zawór, to czujnik ciśnienia więc albo nie wiesz o czym piszesz albo używaj poprawnego nazewnictwa. Zawór w tej listwie to to coś skierowane do góry ale to jest zawór bezpieczeństwa mechaniczny i nie jest sterowany elektrycznie. Dzięki za podpowiedź, że sposób w jaki połączyłem w jednej wypowiedzi wątek kostki do zaworu SCV z zaworem...
Pompa się skończyła albo wtryski . Zazwyczaj wygląda to tak że pompa zużywa się mechanicznie w wyniku czego nie jest na tyle szczelna by moc osiągnąć wymagane ciśnienie podczas rozruchu . Jak silnik odpali i pracuje obroty są na tyle wysokie że pompa utrzymuje już ciśnienie ale przy rozruchu gdy silnik kręci się wolno pompa już nie osiąga wymaganych...
Niee! Robisz wszystko od tyłu. Usterki w tego typu układach Delphi powinny być już znane praktycznie w każdym lepszym zakładzie elektromechanicznym lub mechanicznym. Już przy pierwszym kontakcie z mechanikiem powinien zaproponować Ci demontaż baku i sprawdzenie czy nie ma opiłków, a bardziej profesjonalne podejście demontaż i sprawdzenie pompy. Nie...
1. Kontrolka "od wtrysków" nie ma związku z ewentualną mechaniczną usterką wtryskiwaczy. 2. To że pompę słychać wcale nie znaczy, że działa. 3. To nie VW, jak immobilizer blokuje to silnik nie zapali ani na sekundę, świeci się kontrolka CODE i silnika (wtrysku), nie ma zasilania pompy ani iskry. 4. Iskrę możesz sam sprawdzić ale skoro na chwilę zapala...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
W różnych samochodach jest różne "oczujnikowanie". Czujniki mierzą parametry, ich interpretacja należy do diagnosty. Błędy wskazują na usterki czujników - typu przerwa w obwodzie lub zwarcie. Spalanie stukowe potrafią wykryć o ile są od tego czujniki, a nie w każdym samochodzie są, no i są to czujniki akustyczne, więc wykrywają po prostu stukanie, komputer...
Autko jak w temacie - gaśnie po zagrzaniu. Problem stricte elektryczny/elektroniczny. Jeździ jak igła po 10-20km ale nagle przez kilka sekund zaczyna wariować, miga check engine oraz immo i gaśnie (mimo dodawania gazu itp.) odczekam chwilkę odpalam i mogę jechać kolejne kilka/kilkanaście km. Jeżeli stoję w korku to problem zdarza się częściej. Wykluczam...
KOD USTERKI D005 USTERKA:Jednostka sterująca nie korzysta z sygnału czujnika ciśnienia dawki paliwa, pomimoże znajduje się ono w granicach tolerancji. PRZYCZYNA:Ciśnienie jest nadmiernie niskie w porównaniu z normalnym ciśnieniem dla różnych warunków roboczych. UWAGI:Jeśli napięcie wykracza poza dopuszczalny zasięg,jednostka sterująca stosuje zaprogramowaną...
witam serdecznie, czy jest ktos w stanie udzielic jakiejs wskazowki co jeszcze nalezy zrobic, gdzie szukac usterki w wyzej wymienionym aucie, pewnego wieczora w drodze do pracy auto po prostu zgaslo, sprzwdzilem bezpieczniki, rozrzad, przewody paliwowe, okazalo sie ze nie podaje paliwa na wtryski. wyglada na to ze paliwo doczhodzi do pompy wtryskowej,...
Pawel wawa to już coś wiemy że czujniki są sprawne że nie trzeba ich wymieniać ani zamieniać dla sprawdzenia. Tyle PLN zostaje w kieszeni. Ale przyznam że nurtuje mnie to co to może być. W czym leży problem, gdzie tkwi przyczyna. Nie miał bym nic przeciwko żeby się dowiedzieć ale jak piszesz jest to Twoja wiedza to nie nalegam. A powiedz Pawel wawa...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Możesz powiedzieć dlaczego ewidentnie pompa? No właśnie z tą pompą to trochę nie chce mi się wierzyć ale na to wychodzi. Usterka elektroniczna sama się nie naprawi : chyba że zimne luty i wtedy działa kiedy chce. Pompa zdychająca mechanicznie zazwyczaj jakoś chodzi jak się odpali z plaka : tu nie chciał w cale gadać. Jednak brak błędów w ECU skłania...
Od miesiąca pomykam a raczej pomykałem fajnym dieslem i niestety odmówiło posłuszeństwa. W piątek przejechałem nim 200km. zatrzymałem się na kawę, po koło 15-tu minutach ruszyłem lecz niestety przejechałem tylko 3m i silnik zgasł. Do tego momentu nie było z autem najmniejszych problemów. auto świeżo sprowadzone z Niemiec, przebieg 170tyś.km Paliwo w...
No właśnie martwi mnie trochę to, wymianiłem uszczelnienie pokrywy i świec. Silnik czyściutki i nie usyfiony czyli jeździł na dobrym oleju. Ale zastanawiam się czy syntetyk nie wypłucze za bardzo skoro jeżdze na półsyntetyku i na takim prawdopodobnie cały czas jeździł (10w40 Mobil). Problem jest dalej. Jak przyśpieszam i odejme gazu to szarpnie samochodem....
Witam. Zakładam ten temat będąc całkowicie zrozpaczony brakiem rozwiązania problemu w wielu serwisach. Trudno mi się jednak pogodzić z tą usterką i dla tego zadaję moje pytanie tutaj ponieważ prawdopodobnie sporo forumowiczów ma niezłą wiedzę w temacie i zechce mi pomóc. Otóż mój MID w Oplu Vectrze DTI wskazuje zużycie paliwa o 30% mniejsze niż w rzeczywistości...
Witam. Przeczytałem temat prowadzony przez gulinskiego i nasunęło mi się klka dodatkowych uwag do tego , czego tam mogłeś się dowiedzieć. - w takich przypadkach jak twój najczęściej chodzi o jakiś problem z pompą paliwa lub jej obwodem - pompa nie jest monitorowana przez ECU (komputer sterujący wtryskiem) więc diagnostyka "elektroniczna" w tym przypadku...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
5122: Tytuł Kalibracja przepływomierza masowego powietrza Usterka Kalibracja przepływomierza masowego osiągnęła najniższą możliwą wartość w jednym punkcie. Przyczyna Usterka może mieć następujące przyczyny: •nieprawidłowe wartości podawane przez przepływomierz, czujnik ciśnienia powietrza doładowującego lub czujnik temperatury powietrza doładowującego....
Hola hola.Jedyny test wtryskiwaczy jaki jest rekomendowany przez Cummins to jest test przelewu na gorącym silniku.Jakakolwiek procedura diagnozy wtryskiwaczy nie zakłada testu drogowego z użyciem komputera! Diagnoza komputerem bez testu wtryskiwaczy w ECS-DC3/4/5 nie pokazuje usterki wtryskiwacza bezpośrednio( za wyjątkiem tępego zwarcia w cewce lub...
Jak śmierdzą jajami to kat właśnie ma szach i mat. Wytopisz kata w zasadzie juz to zrobiłeś. Jestem na 1000% przekonany, że błądzisz. Regulator jest albo w koszu pompy i wtedy masz 2 przewody ze zbiornika tj zasilanie i evap albo regulator masz na listwie i wtedy masz 3 przewody, zasilanie, powrot, evap. Amen. Wtryski mogą lac na 2 sposoby, sa uszkodzone...
Golf v 1.6 102 km lpg . Przy uruchamianiu auta auto złapie zgaśnie nie chce się wkręcić na obroty. Po malej przegazówce wkręci się na obroty przy okazji prychnie,strzeli. Na lpg chodzi normalnie. Ciśnienie paliwa na zgaszonym silniku na listwie 3 bar przy odpalonym 3,5 Jeśli to dzieje się rano to: Po pierwsze plak w rękę i psikanie w okolicy kolektora...
auto jak w temacie 2.0 tdci zgasło i nie zapala. Brak ciśnienia na listwie układ wtryskowy siemensa generacja 3.Chciałem zapytać po co jest ten zaworek/ wentylek(1 na foto) na przewodzie którym pompa zaciąga paliwo, do odpowietrzenia ? Zawory na pompie regulacyjny i wydatku (2-3) mają jakieś oporności mieć ? Jeśli tak to jakie ? Poniżej wklejam obrazki...
Szarpanie obrotów wcale nie musi być spowodowane jakąś usterką, ot być może paliwo nie z tej stacji jak trzeba. Oleju nie przybywa nagle ot tak sobie. Gdyby do silnika dostał się płyn chłodzący ,to po wymieszaniu z olejem narobił by kupę mydła w silniku. Na korku od wlewu oleju , szczególnie zimą można zauważyć je w postaci gęstej mazi osadzającej się...
Witam. Mam problem z Polonezem z 99roku na wielopunktowym wtrysku Boscha. Jest w nim zamontowana instalacja gazowa, która działa bez większych problemów. Już wcześniej mialem z nim klopoty, ale zawsze jakoś sobie radzilem, bo byly to usterki natury mechanicznej. Teraz Poldek mnie zagiął. Nie mam pojęcia co mu się stało, więc sądzę, że to coś z elektroniką,...
Witam. Od stycznia tego roku mam problem z Corsą D z 2009 roku. Mianowicie: samochód gaśnie podczas jazdy, po próbie odpalenia go w ogóle nie kreci i odcina wtryski. Po odczekaniu kwadransu wszytsko wraca do normy ale nie na długo, gdyz po przejechaniu kilku kilometrów dalej dzieje się to samo. Auto od 2 miesięcy jest u mechanika któremu kończą się...
Witam :) Mam problem z tym autem. Oznaczenie silnika JN, 1,8 - mechaniczny wtrysk wielopunktowy z osprzetem Bosch'a KE-Jetronic. Zaczelo sie od uszkodzenia pompy paliwa znajdujacej sie w baku (przestala pracowac). Po jej rozebraniu okazalo sie, ze skorodowal i dostal przerwe jeden z przewodow zasilajacych szczotke silniczka (widoczny jakis jasnozielony...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Ten Ford ma zdecydowanie więcej niz tez 175 tys. km , no chyba, że ktoś tu w bajki wierzy. I dlatego mechanicy rozkładają ręce, bo wiedzą o co biega, a nie chcą stracić klienta (może jeszcze przyjdzie i zostawi troche cashu) ... Np. ciśnienie sprężania jednakowo równiutkie, ale niestety zbyt niskie. Ciśnienie na każdym cylindrze 34 bary, nie jest niskie....
Witam serdecznie. Problem polega na małej mocy silnika. Silnik powinien mieć 115 koni mechanicznych i 280nm. Niestety po sprawdzeniu na dwóch niezależnych hamowniach rozwija 84 konie i 220nm. Komputer nie wykazuje żadnych błędów a auto ledwo jedzie. Tzn czuć że brakuje mu werwy. Wyprzedzanie to koszmar. Niczym cinquecento... Diagnostyka: Wymiana filtra...
EGR tak jak pisałem zaślepiony i z tego co wiem w CF2 nie powinien on powodować większych problemów, co więcej jeździłem trochę bez zaślepki i nie było żadnej różnicy. Ustawienie rozrządu mechanicznie jest na 100% dobre bo robiłem to sam, co do czujników to tu już pewności nie mam no i niestety nie dysponuje narzędziami i wiedzą żeby to sprawdzić (chodzi...
dzięki kolegom ziko i karlos za szybką odpowiedz, w przedziale silnika jest pompa ręczna do uzupełniania oleju w przewodach paliwowych, np. gdy zbranie paliwa podczas jazdy :) ale i oprócz tego elektryczna też gdzieś jest, to wiem. Wysokie cisnienie też mam na pompie bo podczas krecenia rozrusznikiem,przelewem od pomy wysokiego cieknie olej. tak jak...
Czyli masz tam system EDC MS5......sprawdzałeś przekaźnik R34/RP9 ??? czy pomiar listwy nastawczej robiłeś pomiędzy pinami 1 i 2 (sterowanie masą- zdublowane przewody do kostki C188) a zasilaniem (+) z wyjścia D-13 centrali bezpiecznikowej (P2)elektromagnes ten ma on mieć opór 0,6 -1,2 omów ??? Zawór paliwa (v45) ma mieć opór 35-50 omów i mierzysz go...
Najlepiej podpiąć się gdy straci moc i wtedy czytać błędy. Warto poobserwować wszystkie parametry pracy silnika a zwłaszcza kąt wtrysku i dawkę a co do sterowników to zazwyczaj padają gdy w pompie występuje usterka mechaniczna. Oczywiście podstawową sprawą jest szczelność (sprawność) układu zasilania pompy w paliwo. A kiedy silnik ma głośną lub cichą...
Dziękuję za podpowiedzi , powiem szczerze - iż takie niespodzianki z dnia na dzień gdzie wszystko pracowało poprawnie - są dziwne i trudne czasem do usunięcia. W odpowiedzi na sugestie: - 1/2 zbiornika paliwa , tankowane zawsze na jednej stacji paliw - przejrzałem linki podane nt. rozruchu silnika - podobne dotyczące rozruchu jednak jakoś od mojego...
Witam wszystkich .Mam Mastera 2.5dci 2007r 100ps pół roku temu zaczął zapalać kontrolkę świec żarowych i servisową żółtą (silnik słabnie tryb servisowy) Na początku zdarzało się to raz w miesiącu ,wystarczyło zresetować kluczykiem i jechał dalej .Po jakimś czasie coraz częściej i częściej aż nie dało się jeździć (kontrolka czerwona i stop silnik gaśnie)...
AI: Jaki typ świecy zapłonowej jest używany i w jakim jest stanie? nie wiem jaka jest ta sama co była przy zakupie AI: Jakiego paliwa używasz i czy jest ono świeże? benzyna 95 zalałem miesiąc temu Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza danych od użytkownika: - Użytkownik nie zna typu świecy zapłonowej w swoim pojeździe; jest to ta sama świeca,...
Witam. Tak jest to VP44 Może trochę dziwnie większy jest sterownik ale to jest trochę starsza jej wersja, dłuższa i zakrywa mechaniczny zawór regulacji ciśnienia paliwa. Po usterkach, najprawdopodobniej masz przegrzany sterownik.
Panowie to nie żadna prowokacja, tylko taki los dzieli ze mną każdy amator który nie zna się specjalnie na mechanice. Moj samochód daje strasznie ciała a mechanicy to w większości potrafią tylko powymieniiać w takim przypadku świece, kable, kopułki i filtr paliwa i mówią że powinno być dobrze (bez urazy). Inaczej pewnie jest jak się ma samochód z którym...
Witam No to gratulacje waśnie pozbyłeś się bezpiecznika pompy. Teraz jak ci zamarznie to nie wiadomo co się może zdarzyć . Te ząbki to jest sprzęgło bezpieczeństwa waśnie na takie wypadki typu zamarznięcie zatarcie. Ale w sumie dobrze że działa Następnym razem opisuj wszystkie objawy bo nie tylko chyba ja zrozumiałem z postu że prąd dochodzi a pompa...
Witam, na wstępie zaznaczę, iż przewertowałem wszystkie tematy związne z moim problemem i rozwiązania nie znalazłem. Auto zachowuje się typowo do opisywanych sytuacji przez innych, mianowicie odpala bez problemu (od kopa) po pewnym czasie wyskakują pomarańczowe kontrolki serwis i "spiralka" auto traci moc, jakby odcinało turbine, po chwili jak auto...
Moim zdaniem to usterka mechaniczna nie elektryczna ,bo diagnostyka by wykazała.
Dobra, jeśli chodzi o moje audi; wstawiłem do gazownika, ustaliliśmy aby zrobili tak aby audi jeździło na LPG. Bo jakby nie patrzeć (nie znam się do końca) to na tym kwadraciku w środku auta (przełączniku), wszystko znikło nawet czerwona dioda się nie świeciła. Ale nie ględzę. Auto odebrane. Wymienione filtry, ustawione parametry i gra. Znaczy się auto...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam. Mam problem - Sprinter 312 zgasł podczas jazdy i nie nie chce odpalić. Na plaka odpala. paliwo dochodzi do wtrysków ale nie przechodzi dalej. gdzie szukać usterki w pompie /mechaniczna/ czy w sterowaniu ele.?
Ja jeżdżę na krótkich dystansach przeważnie tylko miasto, i nie mam takiego spalania, nie wiem o czym piszesz;) Gdybyś napisał że w ogóle nie wiesz o czym piszesz, to bym się zgodził. Silnik diesla jest sprawniejszym silnikiem, niż benzynowy - więcej energii zawartej w paliwie zamienia się na pracę mechaniczną, nie zbędne ciepło. Więc to że się wolniej...
Witam Udało mi się nabyć kolejny pojazd, mianowicie VW T4 1999r 2.5 tdi 102 PS z automatyczną skrzynią biegów. Mój problem polega na tym, że rozgrzany silnik zaczyna bardzo nierówno pracować na wolnych obrotach, trzęsie nim i wibruje - jak by na jeden cylinder niedomagał. Kultura pracy zmienia się po uruchomieniu ogrzewania - nawiewów-klimatronic, wówczas...
(-) co do łańcucha rozrządu to pompa była zdejmowana może oni coś spier... ale czy wtedy nie kopcił by cały czas? Nie będzie kopcił cały czas, ponieważ komputer ma samoistną możliwość wybierania wszystkich "luzów" aż do 30%. Co to znaczy możliwość wybierania luzów? Oznacza płynne fazy wtrysku, dokonywane przez komputer, który oblicza go w każdym ułamku...
Usterka typowo mechaniczna, więc przenoszę do odpowiedniego działu i proszę autora o zapoznanie się ze strukturą i regulaminem forum.
Czy jesli cos by bylo z wtryskami nie tak to w czasie jazdy auto zachowywalo by sie dziwnie (spadek mocy,dym z wydechu lub inne objawy)? Bo muj nissan jesli odpali ,to w trasie zachowuje sie bez zarzutow. Moja "kijanka" też w trasie zachowywała się bez zarzutów. A mimo to trzeba było wymienić trzy zaworki sterujące oprócz jednego we wtryskach i umyć...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Dzień dobry, sporo tematów o motoryzacji jest na elektrodzie to postanowiłam, że zapytam. Z mężem kupiliśmy dwa miesiące temu peugota 407 z silnikiem diesla o mocy 135 koni. Po dwóch dniach od kupna zaczęły się problemy z przyspieszaniem. Chodzi o to, że jak np jedzie się pod górkę 80km/h na czwartym biegu i wbije gaz w podłogę to po 10 sekundach wyskakują...
Pompką nie steruje żaden czujnik, po włączeniu zapłonu załącza się na kilkanaście sekund i się wyłącza jeśli nie został uruchomiony silnik. Zasilaniem steruje ECU przez przekaźnik - duży podwójny przekaźnik na ścianie grodziowej, pod plastikową osłoną. Zmierz napięcie na pompie, może zalałeś i uszkodziłeś przekaźnik - to częsta usterka. Pompa albo działa...
Witam i pozdrawiam nowy sterownik doszedł bardzo puzno koszt 60zł więc rozpocząłem prace dopiero 12.12.07 sprawdziłem całą wiązkę do sterownika fakt jest taki iż była tam woda i to na całej długości peszli przewody zostały jednak nie tknięte były raczej dobre wykonałem test napięć neonówką od 1,5v do 12v wskazania prawidłowe pod obciążeniem. Zdjąłem...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Pójdę boso wybacz mi jeżeli miałeś coś innego na myśli pisząc: "Mondeo 1 miały pneumatyczne silowniki, natomiast nie spotkałem z silownikiem mechanicznym." a ja bez namysłu przyjąłem, że masz na myśli CZ sterownay pneumatycznie (pompa, siłowniki ciśnieniowe, etc.) Dalej też piszesz, że: "Każdy z nich miał sterownik pod schowkiem." Skoro tak to widocznie...
No wiadomo że po tylu latach przy tak niskich obrotach muszą być wibracje. I tak szacun że przy 4 cyl 4 suw nie rzuca całą budą już "fabrycznie". Mówisz modyfikacja softu??? Kurcze kolejna ciekawa opcja. Jestem laikiem w tym temacie więc pozwolę sobie zapytać :) Czy można wprowadzić taką modyfikacje która delikatnie podniesie wolne obroty nie wpływając...
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Witam, Miałem ten sam objaw z brakiem mocy w Astrze o tym samym silniku. Objawiało się to "dziurami" w pedale gazu jak poziom paliwa w baku spadał poniżej 1/4. Po wymontowaniu pompy okazało się że pęknięty był oring przy mechanicznym regulatorze. Usterka naprawiona, auto chodzi bez zarzutu.
przede wszystkim niech kolega napisze wiecej detali na temat samochodu. za pomoca Easy rzeczywiscie mozna zalozyc kaganiec, ale tylko w nowych typach z cammon rail. jezeli tam jest standartowa pompa i mechaniczne wtryski , to nie ma takiej opcji.trzeba szukac usterki gdzie indziej.
Witam . Opel Corsa C 1.7 2003 55kw nie zapali paliwo nie idzie wogule na wtryski a napewno dochodzi do pompy paliwa . Jest tylko jeden blad zawor wtryskowy P0251 usterka mechaniczna znalazlem podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... ale u mnie dochodzi prad do tego elektrozaworka co jest zaznaczony tutaj http://obrazki.elektroda.pl/7275492600_1...
Bez loga - nie jakiegos marnego filmu - na ktorym bedzie : -polozenie gazu -cisnienie rzadane i obecne wtrysku -obroty -temp. paliwa i wody To wrozenie z fusow. Moze byc pompa , moze byc uszkodzenie mechaniczne .
Witam! Tak jak w temacie Leon 2010r. silnik CAXC Wywala błąd P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). Po podpięciu pod kompa ciśnienie na biegu jałowym 130-140 bar. Po dodaniu gazu i przekroczeniu 1000 obrotów ciśnienie natychmiast spada poniżej 110 i pompa przestaje piszczeć. Wymieniłem już 2 pompy 2 nastawniki pompy(tulejka, szkalnak)...
Standardowa usterka, gdy kończą się szczotki/ komutator w pompie Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę Bzdura totalna, regulator ciśnienia jest podzespołem mechanicznym, nie ma żadnego elektrycznego czujnika ciśnienia paliwa. Pompa jest uruchamiana na 2 sek po włączeniu zapłonu, później pracuje stale gdy sterownik otrzymuje impulsy z czujnika...
Jak samochód zachowuje się w czasie jazdy?Nie słabnie jak przyspieszasz, jak zużycie paliwa?Skoro egzaminer nic nie wykazuje to usterka może być mechaniczna nie tkwiąca w elektronice silnika.Do kontroli ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku,jeśli będzie za niskie posprawdzać pompę paliwa jej filtr wewnętrzny i filtr zewnętrzny paliwa na przewodach...
Zawór jest z boku pompy na przelewie,jest opcja w innej usterce,spr przelewy. przelewy są ok wszystko już sprawdziłem zostaje chyba tylko ta nieszczęsna pompa Dodano po 4 Zawór jest z boku pompy na przelewie,jest opcja w innej usterce,spr przelewy. przelewy są ok wszystko już sprawdziłem zostaje chyba tylko ta nieszczęsna pompa wpinałem nawet przeżroczyste...
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
Witam. Jestem posiadaczem ciągnika MTZ Belarus 952 Euro 3 z 2010r. przebieg ok. 2000 godzin W ubiegłe lato zaistniał następujący problem otóż pewnego dnia ciągnik zaczął dymić na szaro jak lokomotywa, pracować nierówno. Po diagnozie ustaliłem że winne są "lejące" wtryskiwacze. Instalacja paliwowa w tym ciągniku oparta jest o pompę wtryskową "ruską"...
uszkodzenie mechanicznej pompy paliwa pompy paliwa usterki usterki pompy paliwa
anoda magnezowy zamontować nierówne obroty silnika astra climatronic regulacja
kolektor słoneczny ciśnieniowy eeprom dumps
Instrukcja obsługi QT3150W Husqvarna Electrolux - gdzie znaleźć? Jak zmierzyć napięcie anodowe w radiu lampowym?