Ten błąd występuje w co trzecim peugeocie 😉 ale nie powoduje trybu awaryjnego. Zrób diagnostykę od razu po wystąpieniu usterki nie gasząc silnika.
Wsad wgraj do ECU silnika, pozmianowy bez usterki dostępny u citroena z serwera we Francji.
Zrób diagnostykę, jakie jest ciśnienie na listwie podczas usterki a jeszcze lepiej próbę przelewową. Wygląda to tak jakby on próbował łapać.
moze tak byc, tymbardziej ze to silnik i sterownik od toyoty xD wtedy oscyloskop i wymuszanie usterki/grzanie silnika/czujnika itp
Temat dość powszechny, brak jednoznacznego rozwiązania problemu - zwłaszcza, że zawsze po czyszczeniu działał - ale nie pisano jak długo. Ze względu na ograniczony już dostęp części lub ich wysoką cenę wrzucam rozwiąznie: kwarc przy procesorze. Usterka znaleziona przypadkiem.
Jeżeli masz spadek kompresji na którymś z cylindrów to masz odpowiedz na Twoją usterkę i tak naprawdę postawioną diagnozę.
Witam Panowie ostatnio w mojej c5 z 2010r pojawił się problem z wycieraczkami prawa zatrzymała się w pionie a lewa tylko podskakiwała górą dół po wydostaniu silników elektronika niby sucha ustawiłem elektromagnesy na znakach i po podłączeniu kostek obie pracowały bez zarzutu lecz po chwili prawa stanęła w pionie a lewa przeszła w jednostajne obroty...
Ty o coś pytasz czy opisałeś naprawę usterki?
Dziękuje za zainteresowanie. Lampka usterki silnika się nie zapala.
Jakiego Ty zwarcia szukasz bo jak narazie nie opisałeś usterki. Na tych elementach 12V jest cały czas a sterowanie odbywa się masą.
Silnik zapalił, wszystkie usterki ustąpiły. Brawo Ty.
Witam - interfejs na BT ELM327 ale tylko na procesorze PIC. Inne nie działają jak należy. Kasujesz błędy z telefonu. - czujnik położenia wałka warto sprawdzić (można podmienić na nowy - sądzę że to koszt ok 50pln) bo piszesz że usterka występuje gdy silnik jest ciepły. Jeśli to czujnik usterki prawdopodobnie będą się nasilały.
witam przykro mi Kolego ale vag nadaje sie tylko do aut grupy VW najlepszym testerem do citroena jest niestety Proxia ale tylko w ASO pozdro T
W sumie nie wiem. Przy tych temperaturach dozownik jest "martwy",więc wszystko działa jak należy. Rozumiem,że masz identyczny silnik? 1.6 92KM hdi (e-hdi)
Witam, kolego jeśli masz taką możliwość to podłącz jeszcze raz kompa i sprawdź jaką czujnik odczytuje temperaturę.
Za mało informacji podałaś o samochodzie. Co to za C5? Jedynka czy dwójka? Silniki tam są inne i inne usterki występują.
Sprawdzaj przy odpalonym silniku.
Musisz podłączyć pod komputer i odczytać błąd ze sterownika silnika, potem usunąć usterkę i skasować błąd.
Teraz już niczego... Usterka zdiagnozowana
Także usunąłem usterkę. Zielona wiązka BSM -> ECU na silniku.
ramki zamrożone. - Co to znaczy? Kody błędów występujacych chwilowo a zapamiętane przez ECU. Ramka zamrożona to nie błąd chwilowy tylko parametry pracy silnika i auta w chwili wystąpienia usterki
Po pierwsze dobry elektryk jak ja i parę innych zaczyna naprawę od znalezienia usterki. I tak Ty masz zrobić. Powodzenia.
też problem z adblue (Belingo 120KM) ostatnio podczas jazdy auto nagle zaczeło dymic (adblue parowało) było to połączone z wypalaniem FAP po jakimś czasie przestał dymić/parować. Podłączenie do kompa dało: na zablokowany otwarty wtrysk adblue teraz pali się kontrolka silnika, UREA i wykrzynik oraz jest komunikat o usterce oczyszczania spalin i zmiejaszajcej...
Nie doczytałem ,że wymieniłeś przepustnicę ( nową czy używaną?). Jeżeli były dobre to przewody (kable )łączące przepustnicę z ECU lub obie do kitu. Musisz pozwolić dobremu elektronikowi samochodowemu zadać zadanie - diagnostyki tej usterki. Na odległość nic nie zrobimy.
Nic tam nie podlaczaj . To jest sterowanie slternatorem. Sa jakes usterki ster. silnika? Z podlacxona wtyczka i odlaczona , ladowanie takie samo ?
Akurat sygnał z przepływomierza który u Ciebie działa nie prawidłowo ma istotne znaczenie dla pracy silnika,więc zaczął bym od usunięcia tej usterki.
Sprawdź ładowanie podczas występowania usterki. Sprawdź stan akumulatora.
Sprawdzałem na gazie po zaciśnięciu węża 1 ,3,4 zmiana obrotów silnika po zaciśnięciu 2 obroty bez zmian. nie pomaga zamiana świec. Ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku ok Wykazano losowe wypadanie zapłonu w cylindrze, dane natychmiastowe,w czasie usterki prędkość 73 km/godz obroty silnika 2034 obr/min
Witam, mam Citroëna Saxo 1.5 Diesel 2001 r. Mam takie błędy: P0404 usterka w układzie recyrkulacji spalin, P1106 odcinanie wtryskiwacza, P1606 nieznany kod usterki, P1516 nieznany kod usterki. Kontrolka silnika się pali i nie wkręca się na obroty. Zgubione były kluczyki i podpiąłem plus bezpośrednio pod pompę.
Pomarańczowa kontrolka z rysunkiem silnika i literką „K”. Ona powinna zgasnąć na chwilę po odpaleniu silnika. Jeśli podpinałeś go pod tester diagnostyczny jaki miał błąd spisałeś go? Samo kasowanie nie naprawi usterki.
Po drugie: Załączanie się lock-up w żaden sposób nie wpływa na pracę silnika i nie powoduje gaśniecie silnika, to raz.. No nie, ciekawe gdzie się magicznie podzieje wtedy ruch obrotowy przekazywany przez silnik, skoro silnik pracuje na biegu jałowym, skrzynia ma zapięty bieg a samochód stoi. W normalnym przypadku jest wtedy tracony w konwerterze. A...
zrobiło się nagle pod czas jazdy wywaliło błąd silnika i jednocześnie esp i asr system faulty Czyli wszystko prawidłowo, naprawisz usterkę z wtryskiem i wszystko pogaśnie (po skasowaniu błędów).
Witam, Citroen C3 II 2016 r. Problem z ładowaniem. Jakaś banalna sprawa, alternator nie ładuje, gdy odpalam silnik, ale jeżeli odłączę kabelek wzbudzania alternatora, na którym jest cały czas około 12V, to następuje lekkie zerwanie silnika i alternator zaczyna normalnie ładować. Jak ten kabelek znów podłączę, to następuje uśpienie alternatora. Gdzie...
Witam Mam problem z Citroenem Berlingo 2.0 HDI z 2003 roku mianowicie urwał się pasek alternatora i po założeniu auto nie odpala.Po podłączeniu testera pokazuje błąd P1177-czujnik ciśnienia paliwa zwarcie w obwodzie do masy.Po sprawdzeniu wszystkiego okazuje się że niema sterowania masy z sterownika silnika na ten dwu-pinowy zawór przy pompie,wystarczy...
Witam... citroen xsara 1,4i; 1999r. po uruchomieniu zimnego silnika nadmuch działa poprawnie. Ale gdy trochę pochodzi, zaczyna przerywać, zwalniać, aż wreszcie przestaje działać. Wymieniłem panel sterowania nadmuchem, ale to nic nie pomogło. Gdzie szukać usterki??
Do komputera dostęp przez OBD pewnie jest, tylko ty nie masz czym diagnozować. Trzeba zrobić diagnostykę skrzyni, a podmiana komputerów nic nie da, bo w drugim masz skrzynię manualną, więc brak komputera MCP. W wielu przypadkach sterownik skrzyni po wykryciu usterki nie pozwala nawet na uruchomienie silnika, dlatego pierwsza rzecz to diagnoza MCP.
I co w związku z powyższą informacją? Oczekujesz jakiejś pomocy? Jeśli tak, to na jakiej podstawie - wróżenia z fusów? Gdzie jakieś wstępne oględziny/diagnostyka..? Skoro zapaliła się lampka MIL, to oznacza, że i sterownik widzi jakieś usterki - trzeba je tylko odczytać...
Witam Może podaj jaki masz tam silnik. Jeśli masz HDI to sprawdź na początek uszczelnienia i sam regulator ciśnienia paliwa. Jeżeli ASO nie wykryła ci tej usterki to dobra rada, zmień ASO. Pozdro :boss:
Usterka silnika, żółty klucz. Mechanik kasuje błędy, a ja po przejechaniu 20-30 km mam na nowo tę usterkę. Spada z obrotów i nierówno pracuje. Przejechane 28 tys. Proszę, pomóżcie.silnik 1.2 benzyna puretech Citroen C3 2016
Citroen C4 Picasso II 2.0 Blue HDI 2015 rok. Podczas jazdy na wyświetlaczu pojawił się komunikat (usterka silnika napraw). Podczas diagnostyki ( P2202 Niskie napięcie w obwodzie czujnika NOX Rząd1 Czujnik1) Gdzie znajduje się ten czujnik i jak usunąć tą usterkę.
Witam, mam podobny problem ze swoim Citroenem, rocznik 1992. Po wymianie alternatora kontrolka ładowania świeci tylko przy pracującym silniku,a na zapłonie nie świeci, czyli zupełnie na odwrót. Co może być przyczyną tejże usterki? Proszę również o pomoc, pozdrawiam.
Witam, może ktoś mi pomoże w ustaleniu gdzie szukać usterki w skrzyni AL4 dp0 citroen c3 2002 rok 1.4 benzyna. Problem jaki mnie dopadło to skrzynia wchodzi w tryb awaryjny na zimnym silniku. Jak zgaszę i odpalę ponownie problem znika. Wymieniony olej , elektrozawory. Błąd jaki odczytałem Diaboxem/Lexia to :Wyjście elektrozaworu modulacji ciśnienia...
Dodam iż z tego co się orientuję SL 96 ma problem z cewkami i pali się w nim coś lecz objawy są wtedy lekko inne. Co więcej swego czasu miałem odmę profesjonalnie zrobioną przez mechanika na średnicy znacznie większej niż powinna być, efekt był taki że zasysało lewe powietrze do kolektora z skrzyni korbowej. Dzisiaj wyciągnąłem MAP SENSOR był nieco...
Tylko że przyczyna nie tkwi w grzaniu a usterce mechanicznej silnika konkretnie w tych dwóch cylindrach.P
Witam wszystkich. Mam zapytanie jaką markę proponowalibyście w DIESEL do 8 tyś złotych bo takie mam zasoby co sądzicie o Citroen C5 .Nie wiem co taki silnik jest wart i jakie ma usterki ,średni przebieg co idzie znaleźć to od 18-26 tyś kilometrów co byście radzili .
Trzeba być jasnowidzem żeby zgadnąć jaki to silnik. Wiązka przewodów w wiekszości francuzów nad prawym nadkolem tam szukaj usterki.
Citroeny jak i reno mają tablicę która działa przelicznikowo. TZN ze nie pokazuje jak w starych autach tylko przelicza to co dostaje w informacjach od modułu. W skrajnych przypadkach oba te czujniki należy adaptować albo wymusić ich pomiar. Czasem pomaga zatankowanie do pełna. Warto sprawdzić czy nie ma błędów w canie to może być ślad usterki- taki...
Witam interesuje mnie rozwiązanie tej usterki ponieważ borykam sie z taką samą . Prosze o pomoc.
Prawdopodobnie zalałem świece. Jeśli później zapalił, to świece nie są już zalane, Czy ten błąd sam zniknie ... czy i tak będę musiał jechać gdzieś do podłączenia na komputer aby zlikwidować błąd, a może to nie świece? Czasem znika, ale jeśli nie zniknie, to trzeba podłączyć pod komputer, przeczytać jaki błąd wyświetla i skasować.
Wystarczy poczytać tu na tym forum i w tym temacie uważnie wypowiedzi wszystkich wpisujących (być może wielokrotnie...ja tak zrobiłem do bólu głowy i sapiąc z przerażenia )a można dostrzec wyraźnie błędy i drogę jaką pokonali ludzie wydając masę kasy na wymianie sprawnych elementów silnika...a także dostrzec wpis Pana z Rybnika którego nagle olśniło...
Od lipca do teraz wlałam już 5l oleju. Mechanicy nie wiedzą co może być przyczyną, nie ma wycieków. A ile kilometrów przejechałaś w tym czasie? Kilkaset czy kilka tysięcy? Jaki jest obecnie przebieg na liczniku? Skoro nie ma wycieków tzn. że silnik "bierze" olej i nie dziw się że przy takim zużyciu oleju masz zapchany katalizator. Wymiana świec zapłonowych...
Witam, nie pamiętam jaki w tym roczniku ZX był układ czy gaźnik czy jedno punktowy wtrysk ale po obejrzeniu filmiku wnioskuję że nie masz ssania , za mała dawka paliwa na zimnym silniku i silnik pracuje nie równo jak by nie pracował na wszystkie gary. Jak wszystko gra to na zimnym silniku powinieneś mieć OK,1200 obrotów . Najlepszym rozwiązaniem w twoim...
Podczas długiej walki w poszukiwaniu problemu związanego z problemem elektrycznym okazało się, że właściciel nie oddał go do weryfikacji mechanicznej. A problemem głównym okazało się, że w tym silniku krzywki na wałkach są wprasowane, a nie spawane, przez co nastąpiło przestawienie krzywki, co spowodowało usterkę silnika oraz brak możliwości odpalenia...
Zresztą masz w digboxie dodatkowy podgląd parametrów w momencie zapisania usterki. Rozwijasz ten + i widać parametry jakie były podczas usterki tylko trzeba znać wzorcowe dla porównania.
Często zdarzają sie usterki czujnika temperatury silnika. Jeśli temp i płyn jest OK poprostu wróć do domu i odstaw do mechanika.
Musisz sprawdzić, czy nagrzewnica jest gorąca, ponieważ w tych autach czasami trudno było ją odpowietrzyć. Za silnikiem jest dojście do węży zasilania i powrotu z nagrzewnicy - jeżeli obydwa są gorące, to jest krążenie. Jeżeli jest krążenie, to problem zapewne tkwi w usterce mechanizmu przesłony, musisz sprawdzić jej zakres ruchów. Przenoszę temat do...
Skoro świeci kontrolka silnika to odczyt błędów pomoże zlokalizować usterkę.
Jedź do dobrego elektronika nie do mechanika, nie jeźdź poto żeby podłączył komp, tylko poto żeby usunął usterkę.
AAAAA!! No to sory kolego "georgesgr"! Pozdro. Dodano po 3 A co do usterki. Wartałoby sprawdzić czujnik temperatury silnika, połączenia, Piny na wtyczce!?? Pozdro.
Witam, Mam również podobny problem z peugeot 508 hybryda RXH. Z tym, że u mnie usterka powstała po wymianie łożysk w alternatorze - dziwna sytuacja bo przed samą naprawą było wszystko ok! tylko łożysko turkotało. Zaraz po założeniu alternatora również wszystko było w porządku, ale po przejechaniu kilku kilometrów wyskoczył komunikat o usterce silnika...
Sterownik silnika ma zaprogramowane obroty do prędkości- jak mu się nie zgadza nie włączy tempomatu, nie zgłaszając usterki. Często spotykam się z takim zachowaniem w grupie vag.
Czyli bsm zasilanie daje Wentylator na krótko sprawdzony działa Zamiast opornika/rezystora drut, wentylator nie działa Czyli co pozostaje kabelki ? Pomyśl trochę ,BSM "daje" zasilanie na silnik dmuchawy. Masa na silnik idzie przez moduł którym steruje panel klimy. Ile maz tych punktów pomiarowych sto?Jak na BSM świeci a na silniku nie to jasne że kabelki....
Nieznane są algorytmy Żabojadów. Dla przykładu już dwa razy mi się trafiło w 607 i 406 komputer silnika pokazuje błąd czujnika temperatury powietrza. Przy wlocie powietrza czujnik sprawny ale ten pod prawym lusterkiem nie podaje temperatury do wyświetlacza. Po naprawieniu czujnika pod lusterkiem, komputer silnika błędów już nie widział. A w Twoim przypadku...
Dalej wywala check engine Bez numeru błędu raczej nie mamy jak pomóc, ale miałem podobne problemy ostatnio w moim świeżo zakupionym samochodzie. Instalacja LPG była zalepiona osadem (parafiną) i też świecił check, po usunięciu usterki i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, check zgasł bez ingerencji w ECU silnika.
Silnik z 206rc ,citroen itd.. sterownik MM 6LP. Silnik ew10j4rs albo s.Tam jest tylko map,tps i zaworek fazy rozrzadu do mocy plus ta pompa paliwa. Jaka jest historia tej usterki??
Pierwsze koty za płoty. To nowy model z nową blacha, nowym silnikiem i nową elektryką, minie kilka lat nim wszystkie usterki zostaną wyłapane i wyeliminowane.
Auto Citroen C3 II wersji Exclusive silnik 1397 cm3.. z roku 2011 co jakiś czas pojawia się wypadanie zapłonu na II cylindrze /check engine/ i czasem samoistnie znika . Jest pytanie co jest tego przyczyną i jak ta usterkę usunąć ?.
Witam Mam problem z tym autem. Wymienione zostały: czujnik wału, czujnik wałka rozrządu, wyczyszczone wtryski, sprawdzone wszystkie przewody oraz sprawdzony komputer razem z nowym softem i nadal nic. Odpala tylko na plaku, ale jak tylko przestanie dostawać plaka gaśnie. Wcześniej auto gasło jak tylko silnik się nagrzał Ciśnienie na intercoolerze w normie....
Tak naprawdę to nic nie sprawdziłeś a już wymieniłeś dwie rzeczy. No dobra sprawdziłeś bezpieczniki. Nie sprawdziłeś czego brakuje w lampie ale pewnie plusa. Możesz mieć uszkodzony kabel między przetwornicą a ż są żarnikiem. Uszkodzony czujnik, wtyczka, wiązka będzie dawał efekty przegrzania auta i kontrolki STOP. Także jak widzisz szkoda Twoich pieniędzy...
Cześć, Mam od niedawna pojazd Citroen C3 II 1.2 VTi 82KM, przebieg 85 000 km, rocznik 2014. Wydaje mi się, że występuje problem z obrotami silnika. Dodam, że pojazd zakupiłem jako używany i nie mam żadnego punktu odniesienia względem tego zachowania. Obroty wolne działają poprawnie i w pełni stabilnie. Jednak, gdy wciskam pedał gazu w początkowej jego...
Witam, mam następujący problem. Po odpaleniu silnik gaśnie, potrzeba kilkunastu prób aby nim ruszyć. Jeżeli uda się ruszyć to jedzie normalnie, później silnik gaśnie sporadycznie ale i tak jest problem z odpaleniem. Został wymieniony zawór recyrkulacji spalin (EGR) na nowy i nie przyniosło to żadnego skutku. Diagnostyka komputerowa nie wykazuje żadnej...
Trudno się naprawia, ciasno tam przy silniku i ciężki dostęp do czegokolwiek, pod deską też nie lepiej, tajemnicze usterki elektryczne, walka z odłażącymi tapicerkami... itd. Generalnie pierdoły ale z rodzaju takich jakie klientom najbardziej przeszkadzają i drażnią. Lepiej jak w starym C8 ale ciężki temat ogólnie. odstrzaszająca jest konstrukcja i...
Z tą usterką nie możesz za długo jeżdzić grozi uszkodzeniem silnika,ale Twój wybór.
Czyli na 99% za tą usterką stoi pompa paliwowa ?
Przed usterką, klima działała niezależnie od pory roku. Ponadto klima również ogrzewa auto zimą, zanim silnik się nagrzeje.
witam !!! jeżeli świecą dwie diody razem, to jest to uszkodzenie spowodowane brakiem komunikacji sterownika z immo... ale moze też oznaczać usterkę np w sterowniku silnika...( zasilania sterownika-przekażnik główny_)
Na wyjściu z akumulatora podczas pracy cisnienie wynosi -0.4 bara i nie jest stabilne przy przygazowywaniu (gwaltownie spada). I tu masz usterkę.
Ciężko powiedzieć, nie widząc okna diagnostyki a właściwie parametrów np. pozycji pedału gazu, temperatury silnika i powietrza. Tym bardziej ze usterka uzależniona jest od temp. otoczenia.
Mały7005 Jeżeli świece sprawdzone i podczas rozruchu dochodzi napięcie to przyczyna może leżeć gdzie indziej. Pytając o sterownik widzę że nie bardzo się znasz na temacie polecam lekturę Najczęstsze usterki silników HDI kol. Luśnia49. Wystarczy że jeden z wtrysków będzie uszkodzony z tego względu podstawą dalszego działania diagnostyka parametrów.
Wg mnie z Twojego opisu usterki wygląda to na silnik, tzn masz najprawdopodobniej martwe pole na komutatorze. Jest to dosyć częsta usterka i łatwa do sprawdzenia. Naprawa - wymiana na nowy, koszt około 300 zł.
Witam ponownie, temat chyba trudny bo nikt nie odpowiada. Oczywiście szukam rozwiązania na innych forach, jednak podobnie jak tutaj; na razie nic. Nie podałem jednej informacji, która wydała mi się nieistotna przy tej usterce lecz teraz w to wątpię: jest to benzyna + LPG. Może ciągła jazda na gazie coś namieszała?
Witam po odpaleniu samochodu citroen c4 2015r, pojawia się "usterka silnika". I stop Po odczytytaniu błędy Błąd kalkulatora silnika: U1124 Sieć LIN Brak komunikacji z urządzeniem utrzymania napięcia. Dodatkowo kontrolka "ECO" (od StartStop) miga i po chwili zaczyna świecić cały czas. Co Oznacza LIN i gdzie szukać usterki może ktoś się spotkał dodam...
Witam! Posiadam Citroena C2 1.4HDI z 2005 roku. Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach tak, jakby nie działał na jednym cylindrze. Po dodaniu gazu silnik zaczyna pracować normalnie, a po odjęciu gazu znowu pracuje nierówno. Czy mógłby ktoś mi pomóc w znalezieniu przyczyny i usunięciu tej usterki? Podrawiam i oczekuję na Waszą odpowiedź. Aha, silnik...
Jak narazie to tylko mamy takie wytłumaczenie tej usterki. Zastanawia mnie jeszcze to dlaczego tak jest że zaświeca się check i silnik normalnie pracuje problem zaczyna sie wtedy jak już zgasimy silnik i chcemy go odpalić ponownie.
witam mam problem ze wskaźnikiem temperatury płynu chłodzącego w SAXO VTS z 2002 r. wskaźnik przekłamuje o ok połowę czyli wskazówka zamiast być na połowie skali (temperatura optymalna) jest w 1/4, jak dojdzie do połowy to już włącza się wentylator przyczyny zacząłem szukać w czujniku znajdującym się przy termostacie czujnik 3pinowy ale wtyczka tylko...
Na 100% uszkodzony układ zapłonowy i tam szukaj usterki. Natomiast jeśli chodzi o wtrysk gazu to do silnika z jednopunktowym wtryskiem paliwa nie zakłada się wtrysku gazu.
04BA-błąd elektronicznej blokady zapłonu 1 098A-jednostka przekaźnika silnika, usterka przednie prawe światło boczne
Ja wczoraj miałem identyczną usterkę w Peugeocie 5008 1,6 THP 5FS. Usterką było zwarcie a nie jak napisał przez pomyłkę kolega decybel91 przerwa w grzałce odmy. Wymiana bezpiecznika F5 (15 A), kasowanie błędów i wszystko śmiga. Za zgodą klienta nie wymieniałem całej rury turbo (koszt około 300 zł), tylko wyrwałem jeden z pinów w gnieździe grzałki.
Przypadłością tych silników jest kiepska jakość oringów na wtryskach. Na wolnych obrotach dochodzi do przepuszczania lewego powietrza szarpania (zbyt uboga mieszanka). Zawsze gdy mam taką usterkę pomaga wymiana uszczelnień.
Świece sterowane przez ECM. W dodatnich temperaturach nie muszą się uruchamiać w trybie grzania wstępnego (przed rozruchem) ale zawsze się uruchomią na zimnym silniku w trybie dogrzewania (po odpaleniu silnika). Uruchom silnik i sprawdź czy świece grzeją. Jeżeli nie - szukaj usterki w obwodzie przekaźnika, sterowania i zasilań. Sprawdź również każdą...
Ta pozioma kreska jest wtedy kiedy skrzynia cos robi np. ustawia sobie wybierak biegow, a gwiazdka I auto - kiedy sobie z tym nie poradzi. Moze zeczywiscie wysprzeglik albo sprzeglo skoro piszesz ze po resecie wszystko jest dobrze to znaczy ze unieruchomiona skrzynia nie stanowi problem dla zespolu wybierania biegow a odpalony silnik tak. Jak napiszesz...
Witam Mam problem tego typu że przy dodawaniu gazu czasami (nie zawsze) przeważnie gdy silnik jest nagrzany przy przechodzeniu obrotów między 1000 a 2000 występuje krótkie zadławienie silnika (szarpnięcie). Prosze o rady co moze być powodem i gdzie szukać usterki. Chciałbym sie również dowiedziec gdzie znajduje się złacze diagnostyczne w tym roczniku...
Witam, Citroen C3 II 2016 r problem z ładowaniem, Jakaś banalna sprawa, alternator nie ładuje gdy odpalam silnik, ale jeżeli odepne kabelek wzbudzania alternatora, na którym jest cały czas okolo 12V to nastepuje lekkie zerwanie silnika i alternator zaczyna normalnie ładować, jak ten kabelek znów dopne to nastepuje uśpienie alternatora, jeżdżę juz tak...
Nie voltage stabiliser, tylko moduł utrzymania napięcia. ;) https://obrazki.elektroda.pl/4300881300_... https://obrazki.elektroda.pl/2976818600_...
Problem jest taki. Citroen Belingo 2004 rok 2,0 HDI na zimnym silniku jest ok. przejadę jakieś 2 km. i już nie przekroczę trzech tysięcy obrotów gdy zgaszę auto i odepnę czujnik temperatury wody odpalam jest ok przez około 2 minuty później stan serwisowy kontrolka STOP, wentylator chodzi cały czas, brak mocy gdy ponownie podłącze czujnik temperatury....
Witam Odgrzewam Jeśli czujnik temperatury spalin jest sprawny postępować zgodnie z instrukcja poniżej. informacja techniczna citroena dotycząca błędu P2033 w silnikach 1.6hdi (20/02/2015, OE: B1HW016TQ0) "Objaw Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Utrata mocy Kod usterki: P2033 Warunki w chwili pojawia się objaw: Podczas jazdy Podczas uruchamiania...
Przez pomiar rezystancji czujnika nie sprawdzisz, zrób pomiary jak napisałem lub chociaż napisz jakie masz zastrzeżenia do funkcjonowania silnika P.S. MIL-Malfunction Indicator Lamp ( lampka sygnalizacyjna usterki )
Posiadam auto Citroen SAXO 1.5 D i przy wybijaniu kodu włączają sie dwie diody czerwona i zielona i nie można uruchomic silnika. Jak naprawić w/w usterkę ewentualnie usunąć blokadę kodujacą w aucie.Nie posiadam schematu.Za udzieloną poradę z góry dziękuję.Jan
witam. mam citroena c3 1,4 hdi 2003. Po wymianie bsi, immo, modułów, pompy abs i sterownika silnika. Auto kreci ale brak reakcji. odpali na plaka ale tylko na chwile. masy sprawdzone i jest ok. dodam ze ani radio anie klimatronik nie działają brak tez świateł mijania oraz brak wycieraczek przednich i przednich szyb. żadnej reakcji. miał ktoś podobny...
Witam wszystkich moja C3 1.1 ma identycznie ten sam problem podmieniałem cewke wymieniałem wtrysk , świece tez sprawdzane i dalej ta sama usterka na wolnych obrotach wypadanie zapłonów. Januszs0 czy już naprawiłeś swoją C3 jeśli tak to co było przyczyną usterki , z góry dziękuje za podpowiedz. Pozdrawiam
usterki silników diesla usterki citroen berlingo synchronizacja silników
hasło router admin hamować odzysk energia kuchenka elektryczna wymiana płyty
magnetowid toshiba magnetowid toshiba
Wymiana podświetlenia krawędziowego Edge-LED w telewizorze LG – modele, procedura, typowe usterki Suzuki Swift 1.3 2009 – lokalizacja bezpiecznika centralnego zamka, F14, 20A, mini-blade