Wymieniona pompa wody, uszczelka chłodnicy oleju, chłodniczka przepłukana (drożna), nagrzewnica przepłukana (drożna), wymieniony termostat, dalej słabo grzeje. Na obrotach jest ok na wolnych słabo.
Albo uszczelka albo chłodnica oleju. Zmostkuj węże od chłodnicy oleju te od płynu chłodniczego i sie upewnisz czy uszczelka czy chłodnica oleju.Nie zapomnij wypłukać układu chłodzenia. Ja to robie po swojemu zaraz rozpocznie sie raban ale dla mnie to najlepszy sposób. Wymontuj termostat i nalej oleju napedowego i zapal silnik zagrzej do 60-70 stopni...
Niedokręcony filt albo uszczelka chłodnicy oleju.
To szukaj nie trupa z uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą.
Sprawa załatwiona. Uszczelki na chłodnicy oleju.
Cześć. Jeśli masz wyciek z otworów w bloku , to do wymiany dolne oringi tuleji. Dodatkowo płyn może ale nie musi przechodzić do oleju. Tam jest tylko 2 oringi na tuleję. Jeśli puszcza górny oring to płyn wycieka z pod głowic, jeśli puszcza dolny to cieknie z otworów kontrolnych w bloku. Ropa w oleju to oznacza uszkodzone łuski obsady pompo-wtryskiwaczy...
olej pojawia się pomiędzy turbiną, a intercoolerem, tam nie ma odmy, przewód odmy jest przed turbem olej idzie z turbo bo przed nim rura jest czysta auto obecnie stoi w trasie, w płynie chłodzenia pojawiło się od groma emulsji i ciśnienie, olej czyściutki, prawdopodobnie turbo cieknie bo pozapychane tą emulsją są odmy... chłodniczka oleju, czy uszczelka...
To tyko uszczelka między chłodnicą oleju a podstawą puściła, standard w VAG na mrozach.
Witam Scania 124 420, posiada klimę i ATC(czy tam ETC) Rok 1999 Mam następujący problem. Cały czas działa mi ogrzewanie w kabinie, przełącznik na MIN, a z kanałów po rozgrzaniu silnika leci ciepłe powietrze. Wyciągałem zawór proporcjonalny nagrzewnicy, płynnie otwiera się i zamyka podczas zmiany pozycji przełącznika. Nie mam już na to pomysłu, może...
Do sprawdzenia uszczelka pod chłodnicą oleju jak i sama chłodnica. Chłodniczka jest nowa.
No ma pare bolączek ten motor. Grzybek w kolektorze ssącym, turbo w kolektorze wydechowym, odma w pokrywie zaworów, uszczelka pod chłodniczką oleju ....
Witam ponownie. Dziękuję za podpowiedzi bo naprawdę dużo mi pomogły. Paru mechaników chciało mi wymienić uszczelkę pod głowicą i to biegiem. Nie dziwie się bo taki jest objaw pokazania się oleju w układzie chłodzenia. Okazało się że jest to wina uszczelek w chłodnicy oleju montowanej do bloku silnika. To wymiennik ciepła cały zalany płynem chłodniczym......
Miałem kiedyś przypadek z Scanią 500 V8 olej mieszał się z płynem pomimo wymiany oringów uszczelki i chłodniczki. Przyczyną okazała się pokrywa chłodnicy oleju, prawdopodobnie ktoś prędzej wymieniając uszczelki za mocno dokręcił śruby i wypaczyła się powierzchnia pokrywy . Wymiana na nową oryginalną pokrywę rozwiązała problem.
Widać olej w zbiorniku wyrównawczym No to jest odpowiedz. W najlpeszym przyapdku plan głowicy i nowa uszczelka(skoro chłodnicy oleju już nie ma). Ale jak auto po takich :zabiegach" jak własnie mostkowaie chłodnicy oleju to nie wiem czego się tam spodziewać. Jak głowica pęknięta to bym szukał silnika bo "dół" pewnie też będzie w stanie agonalnym.
Witam wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą wtedy są problemy z nierówną pracą silnika i nawet do zastopowania silnika, nie możesz wykluczać chłodnicy oleju, najlepiej wykręcić wtryski i sprawdzić czy jest na nich mix oleju i płynu ale zdania są podzielone i wybór należy do ciebie.Pozdrawiam Dodano po 1 manta mnie uprzedził to dobry sposób
Uszczelka pod głowicą walnięta.
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
witam, mam takie jeszcze pytanie pisałem kolego ze do wymiany są uszczelki i pokrywa chłodnicy oleju ( aluminiowa). Mechanik wymienił same uszczelki, i nagar zniknął lecz z pod obudowy niedaleko obsady filtra leje ciurkiem olej. Czy to może być spowodowane nie wymienioną pokrywą ?? czy przy każdej wymianie uszczelnień powinno się wymienić pokrywę ??...
jesli maź przy korku wlewowym nie ma się co przejmować to normalne przy jeździe na krótkich odcinkach, jeśli na bagnecie olej jest białawy duże prawdopodobieństwo że bierze płyn chłodniczy duża szansa że uszczelka wykręć świece i sprawdź cze są słodkie płyn jest słodki i może to coś naprowadzić Kup do tego kawę i śmietankę - zaoszczędzisz na cukrze....
Też możesz zobaczyć czy masz chłodnice pod lewa strona zderzaka to wtedy na pewno uszczelka.Jak nie masz tej chłodnicy to albo chłodniczka oleju co kolega wyżej pisał albo uszczelka.
czy moze być to przez chłodniczke oleju czy razej uszczelka plus głowica do roboty Jeśli by to była chłodniczka oleju to raczej nie kopci na biało. Obstawiam uszczelkę pod głowicą.
Uszkodzenie uszczelki pod głowicą lub chłodnicy oleju .Koszt naprawy spory.
Czy w chłodnicy nie "zostawiłeś" czegoś - szmatka itp. Czy nie przybywa oleju w silniku, czy (w najgorszym przypadku) nie "pryska" z wydechu (uszkodzona uszczelka). Sprawdź też odpowietrzenie chłodnicy (rurka obok korka). Zmień korek chłodnicy.
No to albo pękła chłodniczka albo wywaliło uszczelkę pod nią albo pod filtrem. Co mało prawdopodobne. Nie ma tam żadnego węża którym płynie olej. NIe wymienił ci ktoś oleju ostatnio?
Witam potrzebuje podpowiedzi gdzie jeszcze może dostawać sie olej do układu chłodzenia wymieniłem juz dość dużo np. podstawa to uszczelki pod chłodniczką oleju to jako pierwsze ponadto uszczelkę pod pompą wody uszczelka pod pokrywą rozrządu w serwisie wymienione zostały oringi na retardeże i uszczelniacze w skrzyni biegów i chłodnica retardera fakt...
Witam, dzisiaj zauważyłem, że w zbiorniczku obok chłodnicy jest czarna tłusta maź. Obawiam się, że to uszczelka pod głowicą, ale znalazłem też informację o jakiejś chłodniczce oleju, która ma znajdować się gdzieś pod filtrem. Podobno ona może być powodem, ale nie wiem czy w silniku 1,1l w ogóle coś takiego montowano :?:
Jescze chce wymontowac chłodnice oleju i zobaczyc jak wyglądaja kanały wodne na dole . To nie będzie miało nic wspólnego z bomblowaniem ale sprawdzić można. Pamiętaj by na uszczelkę nie " nawalić " tony silikonu ( a często ludzie tak robią) bo po pewnym czasie będziesz miał spore problemy. Proponuję założyć przy okazji pokrywę chłodnicy oleju nowego...
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
albo chłodniczka oleju albo uszczelka pod głownie stawiam na obsady wtryskiwaczy
Pewnie uszczelka głowicy albo chłodniczka oleju
czyli co uszkodzona uszczelka pod głowicą czy głowica a może jednak ta chłodniczka oleju? a skąd to kto może wiedzieć ? wywal na chwilę chłodnicę oleju i zmostkuj przewody wodne co tam wchodzą. potem wyczyść obieg wody i zobacz czy to samo się dzieje. Jak się nie dzieje to tak zostaw a jak się dzieje to uszczelka. Masz tu rozwiązanie tańsze i sam sobie...
Jednak w tym silniku oleju już nie ma lub jest z dużą domieszkom paliwa . Niestety nic o oleju nam nie wiadomo , więc może faktycznie wtryski leją i paliwo dostaje się do miski a potem przez uszczelkę i (lub) chłodnice oleju do wody ? Szedłbym w tym kierunku. Chłodniczka oleju najpierw do sprawdzenia, ewentualnie ominąć. Jak nie pomoże to głowica do...
Cześć. W chevrolet cruze 1,8 puściła mi chłodniczka oleju -w zbiorniczku na płyn jest trochę oleju. Wymieniłem uszczelki i będę skręcał już wszystko razem. Muszę wlać nowy płyn do chłodnicy i jak się to wszystko przepłucze to chciałbym ponownie wymienić płyn na czysty. Znalazłem że producent zaleca płyn GM Dex-Cool (red). Ponieważ jest drogi to czy...
Tak, może to być pęknięty wymiennik ciepła. Wpisz pojemność swojego silnika i znajdziesz. W gorszym wypadku jest do wymiany uszczelka pod głowicą
To ja napiszę tak: W marcu 2010 roku rozbiłem polo 2001r 1,4 tdi , silnik zostawiłem ( z myślą że kupie następnego VAG-a i włoże) W tym roku (stał równe dwa lata od ,dzwona'' w garażu) włożyłem ten silnik do golfa mk3 po ok 8000 km zaczął walić olejem przez uszczelki ( m.in. podstawy filtra oleju, oraz chłodnicy oleju) także , jeśli odpalisz ten silnik...
Filtr oleju nie ma z tym nic wspólnego. Jeżeli robi Ci się maź z oleju w chłodnicy, to dobrze nie wróży. To wygląda na uszczelkę pod głowicą.
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
Na 99,9% uszczelka pod głowicą
Trzeba wymienić uszczelkę pod chłodnicą oleju oraz uszczelkę od płaszcza wodnego kompel w serwisie około 170 zł i po problemie
a jaka może byc wspólna przyczyna brania oleju oraz podnoszenia sie wody w chłodnicy po rozgrzaniu silnika
No ja trochę panikuję, może za szybko napisałam ale sprawdziłam jeszcze i jest maslo na korku od oleju... Będę dzisiaj u mechanika choć myślę jeszcze o teście na CO2 w chłodnicy. Liczę jeszcze ze coś innego padło
Witam. Mam problem z Corsa 1.2 W styczniu została wymieniona uszczelka pod głowicą wraz z planowaniem głowicy, sprawdzeniem szczelności, razem z tym robiony został rozrząd kompletny. Dziś zaglądam do zbiornika wyrównawczego a tam ślady oleju, brak śladów mazi pod korkiem wlewu oleju czy bagnecie, brak spadku mocy i brak kopcenia ,uszczelki wszystkie...
sprawdż uszczelkę pod głowią pewnie płyn z chłodnicy dostaje się do oleju
Uszczelka pod głowicą może być uszkodzona.
Ja bym jednak sprawdził uszczelkę głowicy. To , że nie ma oleju w płynie nie świadczy o szczelności uszczelki.
To dobrze .że nie ma oleju w chłodnicy, ale masz w niej ciśnienie które wyrzuca wodę więc trzeba znależć przyczynę. Ja stawiam na uszczelkę pod głowicą a jeśli jakimś cudem udało ci się zamrozić silnik to możesz spodziewać się wszystkiego. A w oleju nie ma wody?
Mam dwie takie Astry. Obie 2008. Jedna 90 tys. km. Druga 190 tys. km. Olej zawsze najtańszy 5W-30 z Dexos2 (w praktyce GM albo Lotos), co roku, niezależnie od przebiegu) żadnych płukanek, ale że po gwarancji wymieniam sam, to stary sobie ścieka godzinę, a nie minutę. Nie mam aktualnie potrzeby rwać pokryw, ale przez wlew wałki wyglądają jednak lepiej....
Obroty wentylatora chłodnicy - brak niskich obrotów.
Czy samochód nie dymi nadmiernie na biało, sprawdź czy gumowe przewody od chłodnicy nie są twarde, sprawdź czy nie masz śladów oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Ta pleśń na bagnecie domyślam się,że jest to biała maź . Jeżeli tak, oznacza to, że płyn chłodniczy dostał się do oleju (poszła uszczelka pod głowicą).
Kopci na biało po rozgrzaniu także? Mogła pójść uszczelka pod głowicą, i wcale nie musi być maź z oleju. Zależy gdzie i jak uszczelka puściła.
Witam wszystkich... Mam taki sam problem w swoim Seacie Toledo 1,9 TDI AHF. Historia była taka: Autem jeżdżę od dwóch miesięcy. Przed wymianą rozrządu przy dynamicznej jeździe (160, 170 km/h) raz na jakiś czas tracił moc (wchodził w tryb awaryjny). Dodatkowo przy rozgrzanym silniku klepał popychacz. Po wymianie rozrządu i popychaczy auto gdy jest rozgrzane...
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
uszczelka pod głowica płyn z chłodnicy przedostaje sie sie do oleju to tak sadze na 80% Dodano po 1 bo woda pływa po oleju dlatego jest częściej na górze a bagnet sie macza
Może być uszkodzona chłodnica oleju , uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica .
Majonez na korku wlewu oleju może być spowodowany nie dogrzewaniem sie silnika Czyli tak jak pisałeś jazda na krótkich odcinkach Jeżeli masz majonez w chłodnicy wskazywało by to na walniętą uszczelkę pod głowicą Z tego co się orientuję to ten silnik nie posiada chłodnicy oleju więc odpada Po zdjęciu głowicy przydało by się sprawdzić jej szczelność pod...
Może być uszczelka lub pęknięta chłodniczka wymiana prosta.
Spaliny w układzie napisałeś.Może być uszczelka może być np chłodnica egr.A nawet pęknięta głowica kto to wie?Olej w układzie może być chłodniczka oleju i prawie na 90 procent uszczelniacze w głowicy.
Uszczelka pod głowicą , pęknięta głowica lub blok. Oleju nie przybywa?
1. Czy dalszy demontaż może przynieść jakieś niespodzianki ? Na co zwrócić szczególną uwagę ? Czy są jakieś części (o'ringi, uszczelniacze), które warto wymienić aby nie wracać do tematu ?? - Można wymienić uszczelniacz na pompie oleju w miejscu gdzie wchodzi szyjka konwertera. Skrzynię "wkładamy" wraz ze sprzęgłem. 2. W sprzęgle hydrodynamicznym prawdopodobnie...
Poxipolem to można mamie ucho od kubka przykleić... Możesz tą myśl rozwinąć? Uszkodzona uszczelka + uciekający masowo płyn to albo woda w płynie albo płyn i mydło w oleju. Kolego lakzop , odrobinkę nt benzynowych silników Opla wiem. Wracając do wcześniejszego mojego posta, proponuję na ledwo dokręconym korku zbiornika wyrównawczego powtórzyć wszystkie...
Sama chłodniczka może ciec.
spróbuj wten sposób otworz maske odpal i zobacz czy weze od wody nie robia sie twarde jak tak to uszczelka pod glowica Dodano po 15 sprawdz czy zbiorniczek od wody nie jest oblepiony od srodka olejem albo na bagnecie od oleju czy nie masz jakiegos szamba jezeli oki to dobrze mozesz w tedy sprobowac wyciagnac termostat i odpalic zobaczysz co sie bedzie...
Jeżeli w zbiorniczku pojawił się olej, ubywa oleju, uszczelka pod głowicą nie przepuszcza nic do komory spalania, olej też czysty to padła chłodniczka oleju czy może słynne oringi na obsadach wtryskiwaczy? Wcześniej płyn chłodniczy ubywał ok 1L na 1000km, teraz ciężko to stwierdzić bo jest mega syf jak czarny kisiel...
Mix to mix ,tylko z różnych szkół. W mojej to typowa konstrukcja palnik emulsyjny z emulsją powietrzną, wodną .Normalną konstrukcją jest palnik zasilany dodatkowo parą wodną, lub palnik zgazowujący olej w obecności katalizatora. Kolega Gripen ma rację woda w palniku na OP to kicha strzela i gaśnie.Palnik zgazowujący to inna bajka.Jeśli chodzi o emulsję...
Panowie, to ani uszczelka pod głowicą, ani oring tulei - leciała by woda do oleju, nie na odwrót. Jak wygląda olej w misce?
Kiepsko zrobiony remont. To silnik z aluminiowym kadłubem -więc często planowanie samej głowicy to zbyt mało. Jeśli ubywa płynu niewiele, to olać sprawę. Jeśli zaś sporo, to niestety znowu czapka w górę. Dla spokojnościu obejrzałbym jeszcze dokładnie chłodnice cieczy, bo gniły, króćce chłodnicy oleju i króćce głowicy - czy nimi się nie leje.
Wyjęcie termostatu nie spowoduje wymuszenia dużego obiegu, czyli lepszego chłodzenia silnika, a wręcz odwrotnie - płyn pójdzie krótszą drogą i silnik się zagotuje szybciej niż zwykle. Jeśli masz olej w płynie może to być spowodowane, jak koledzy piszą, nieszczelnością uszczelki pod głowicą, gdzie krzyżują się kanały olejowe, wodne i cylindry (kompresja)....
Trochę wody może być, szczególnie w zimie. Ale jak dużo widać to możesz mieć jakieś uszkodzenie. Czy nie ubywa Ci płynu z chłodnicy? Czy nie przybywa Ci "oleju"? Mogła pójść uszczelka pod głowicą.
Witam jestem świeżym posiadaczem Audi a6 c5 1.8t 150km, mam problem z awarią chłodnicy oleju dodam że już się pociła w ciepłe dni a straciła żywot jak temperatura zeszła niżej oraz okazało się ze płyn zamarzł i zrobiła się z niego kaszka ale w układzie nie było jakoś dużo tego płynu.(Poprzedni właściciel zapewniał ze był zalewany nowy płyn bo wcześniej...
Witam. Zdemontowałem EGR, sporo sadzy w w nim. Moknie w benzynie. Okaże sie jaki efekt czysżczenia, jeśli taki sam to wywale to ustrojstwo i zaślepie otwory po nim. Zauważyłem jeszcze w kolektorze ssącym, gdzie przykrecany jest egr do tego na górze a w otworze zasysa jak przykładam ręke, w środku jest odrobina oleju z sadzą. Co mogło puścić? Uszczelka,...
Nie wiem czy jest dostępna sama uszczelka. Na pewno jest chłodnica oleju wraz z uszczelką https://obrazki.elektroda.pl/4564895400_...
Narazie nie stwierdziłem oleju w płynie i odwrotnie i oby tak zostało. Naczytałem się o wymianie uszczelek pod chłodniczką ale olej mi nie leci tylko płyn więc mam cichą nadzieję że to tylko jakaś opaska zaciskowa.
Kolego na początek to może sprawdź uszczelkę pod chłodnicą oleju. Numer vin na pewno by ułatwił ewentualną pomoc w poszukiwaniu.
Witam 3 miesiące temu kupiłem Nissana Synny. jak go kupowałem był szlam w chłodnicy. Poprzedni własciciel mówił ze wymienił uszczelkę a Głowice splantował, pomyslałem że to pozostałosci z płynu wymieszanego z olejem. Faktycznie było git perzez 3 miesiące Teraz mam dziwny objaw, po odkreceniu korka chłodnicy spore ciśnienie wysadza płyn. Czy to typowe...
To nie przypomina chłodnicy, jest to aluminiowy pojemnik do którego przykręcony jest filtr oleju od spodu a z boku dochodzą dwa węże z płynem chłodniczym.' Zobacz sobie w Google jak to wygląda. Nie obraź się ale skoro nie możesz znaleźć chłodniczki oleju to nic sam tam nie zdziałasz. Powtarzam po raz kolejny - pobór oleju nie jest spowodowany uszkodzoną...
Termostat był zakupiony w sklepie firmowym skody, mi rozwaliło go najprawdopodobniej przez złe zamontowanie przez warsztat ponieważ jedna śruba była źle wkręcona w tym miejscu w którym nastąpiło rozerwanie, teraz po wymianie jest wszytko w porządku temperatura jest delikatnie przed 90 stopniami i nigdy go nie przekracza, jeśli miał byś uszkodzoną uszczelkę...
Syk to może być ciśnienie od temperatury - pompa tylko wymusza obieg, to nie jest hydrofor. Uszkodzona uszczelka pod głowicą może powodować: 1. Mieszanie się oleju i płynu. 2. Dmuchać spalinami do układu chłodzenia. 3. Puszczać olej na blok silnika. 4. Puszczać kompresję pomiędzy cylindrami. Także jedynym sensownym testem jest CO2 w układzie bądź ewidentnie...
Sprawdzić czy nie ma nigdzie w komorze silnika (chłodnica, węże, chłodniczka oleju, sam silnik) ani pod autem mokrych plam lub ew zacieków. Jak sprawdził kolega głowicę i uszczelkę?
wymieniona chłodnica oleju zamiennik plus uszczelki pokrywy zaworów
Sprawdziłem płyn chłodniczy, zawiera śladowe ilości oleju, a stan oleju zwiększył się ponad max. Podejrzewam uszczelkę pod głowicą, ponieważ ten samochód niema chłodnicy oleju więc jedyna droga na dostanie się oleju do płynu to uszczelka. Dodatkowo przez olej uszkodził się czujnik w zbiorniczku wyrównawczym (kontrolka od płynu świeci na tablicy i zegary...
Też tak przeszło mi przez myśl że może termostat się blokować ale czy jak by tak było to chłodnica robiła by się cała gorąca? bo tak właśnie jest od samego dołu do samej góry chłodnica równo się nagrzewa.Co do chłodnicy to może właśnie tutaj być szkopuł przed założeniem tej chłodnicy wypłukałem ją wrzątkiem w wannie i dużą ilością wody, wiecie co w...
Sprawdź na bagnecie czy nie przybiera oleju, odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy nie ma tam tak zwanego "majonezu", sprawdź w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy czy nie ma plam oleju w wodzie. Biały dym oznacza zazwyczaj usterkę uszczelki pod głowicą. Spalanie oleju objawia się niebieskawą chmurką dymu goniącą za samochodem ;)
A skąd ta woda To raczej płyn z chłodnicy więc nie mogło zamarznąć. Płyn w oleju to typowy objaw przepuszczającej uszczelki pod głowicą.
Po pierwsze to wycieki se sprawdz,może z pompy wody lać z nagrzewnicy z pękniętego węża chłodnicy itp.olej to pierścienie uszczelniacze i też wycieki na początek,w najgorzszym wypadku to uszczelka głowicy ale kto to wie ,sam nic nie sprawdziłeś, nie dymi na biało?
Niebieski dym powstaje w skutek spalania się oleju przedostającego się przez uszkodzoną uszczelkę.
Aaa to w ogóle nie ten silnik co myślałem, tylko starszy. Tu możesz odkręcić samą chłodniczkę jeśli braknie miejsca żeby go wyjąć, tylko zaopatrz się od razu w nowe uszczelki, grosze kosztują.
Ustrekę uszczelki pod głowicą można sprawdzić poprzez zmierzenie kompresji. Jeśli byłaby walnięta uszczelka to by to wykazało na pewno na kompresji choć nie we wszystkich przypadkach tak musi być. Sprawdziłbym szczelność chłodnicy oleju.
Witaj na temat akumulatora otrzymałeś mam nadzieję wyczerpującą odpowiedz,co do wycieku oleju odkręć filtr oleju następnie chłodniczkę na górze jest uszczelka wymień dokręć nakrętkę dokręć filtr i gotowe.
Witam. Jak w temacie, od kilku miesięcy jestem posiadaczem Seata. Od kiedy go kupiłem były małe problemy, mianowicie obroty falowały, potrafił zgasnąć. Błąd, uszkodzona przepustnica. Kupiłem używaną i auto straciło na mocy, ale już nie faluje, teraz wyswietla błąd 516 włącznik biegu jałowego. Teraz jest poważniejszy problem, ubytek oleju w silniku....
Witaj! Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą były by w zależności uszkodzenia. Uszkodzenie uszczelki z kanałem chłodzącym /wydmucha płyn w chłodnicy/ Uszkodzenie z /olejem/wydmucha olej, na korku biała maź/ Uszkodzenie krawędzi to w koło zalany olejem. Jak tych objawów nie masz to kup odpowiedni płyn do mycia silników,popsikaj i zmyj wodą.Będziesz...
Zbiorniczek ma kontrolke na zegarach. Po drugie w ADP nie ma żadnej chłodnicy oleju. Po trzecie dziwna sprawa.
Jeśli to retarder 2 generacji (a myślę, że tak) to winna jest raczej uszczelka. Retarder do zdjęcia i uszczelka do wymiany. Uszczelka pomiędzy skrzynią a retarderem jest metalowa. Przy okazji do wymiany uszczelniacz pod flanszą wału, śruby wału i oringi przy chłodnicy oleju oraz filtr oleju i olej w retarderze. Dodatkowo wymień jeszcze 2 oringi pod...
Odpalając Audi wyświetlił się komunikat informujący o problemie z chłodnicą.Wczoraj dolałem płynu ponieważ zbiornik był pusty.Wlałem w okolicach pół litra płynu.Zaraz po wlaniu zbiornik znowu pusty.Szukałem przecieku ale nigdzie go nie widać.Odczepiłem górny wąż od zbiornika.Dmuchając w niego płyn się cofał i potrafił zapełnić cały zbiornik, ale kiedy...
Witam Mam taki problem: Płyn z chłodnicy przechodzi do zbiorniczka wyrównawczego i nie wraca z powrotem. Korek od chłodnicy dobry - wymieniony na nowy. Z układu chłodzenia nigdzie nie cieknie. W chłodnicy nie ma oleju, ani w silniku płynu z chłodnicy. Wydaje mi się że problemem moze byc głowica, lub uszczelka pod głowicą, jak to sprawdzić co to jest. A...
No i jak masz w płynie chłodniczym okrągłe plamki oleju to oznacza jedno :P Wymiana uszczelki pod głowicą ( olej dostaje się przez otworki w uszczelce do układu chłodzenia ) Jeszcze w niektórych autach może dostawać się olej do chłodzenia przez nieszczelną chłodniczkę oleju. Ale w twoim przypadku "może" to być uszczelka pod głowicą. Popytaj mechaników...
O ile pamiętam to odkręcasz chłodniczkę i wyleci tyle co w przewodach, jak masz zaciski do węży to nie trzeba nawet spuszczać płynu
Miałem przypadek, że nakrętki i szpilki głowicy były przeciągnięte i po dokręceniu głowicy odpowiednim momentem uszczelka puszczała. Wymieniłem uszkodzone śruby dwustronne i nakrętki- problem ustąpił. Przy tak dużych momentach warto przed dokręcaniem nasmarować gwint chociażby olejem lub jeszcze lepiej smarem grafitowym.
Chłodnica EGR znajduje się z tyłu silnika. Można ją zobaczyć z kanału albo na podnośniku. Jeśli szczelność chłodnicy EGR padnie, do spalin dostanie się płyn chłodniczy, więc pójdzie w dolot silnika i silnik będzie dymić na biało. Na biało będzie też dymić silnik przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą ale tutaj płyn będzie mieszać się nie tylko ze spalinami...
Panowie pomocy!!! wychodzę już z siebie w DAFie XF95 jest olej silnikowy w płynie chłodniczym wymieniono uszczelki pod głowicą, chłodnica oleju tez wymieniona, głowice szczelne. Gdzie jeszcze szukać, którędy jeszcze może pchać ten olej ??? Proszę o pomoc!!
wyciek oleju chłodnicy oleju przewód chłodnicy oleju oleju mercedes chłodnicy
avensis funkcja radio oświetlenie niskonapięciowe klawiatura zalać spirytus
electrolux ew6s406bpi electrolux ew6s406bpi
Rolka w tacy Xerox 6605 obraca się ciężko - przyczyny i rozwiązania Hałas z pompy AdBlue w Peugeot Traveller - przyczyny i diagnostyka