Witam ma taki sam problem . Co Zrobiłem do tej pory Wymienione Tuleje Prowadzące Podkładki miedziane Uszczelniacze Wtryskiwaczy Nowa uszczelka i nowy dekiel zaworów Nowe uszczelki Kolektora Nowe szpilki z nakrętkami do wtryskiwaczy i jak leciało tak dalej leci juz nie wiem co moge jeszcze zrobic
Dekiel może być do wymiany. Albo wydmuchuje a wtedy wiadomo.
jeśli jest to silnik dw8 to mógł ulec przegrzaniu i oryginalna uszczelka nic nie pomoże, dekiel zaworów wygiął się o jakieś 2 mm i do nowej uszczelki musisz użyć także silikonu np. czerwonego .
Nowa pokrywa i zestaw uszczelek opcjonalnie uszczelniacz olejo odporny i dokręcanie śrub pokrywy równomiernie
A co tu chcesz kolego wiedzieć, ściągasz dekiel czy miskę myjesz odtłuszczasz obie krawędzie nowa uszczelka, na zgięciach nowej uszczelki ((trochę silikonu)) minimalnie, bo często cieknie dokręcasz z czuciem i gotowe.
Nie dawaj silikonu ja zawsze montuje uszczelki z korka są pare groszy droższe ok 20 zl ale lepsze. zdejmij dekiel odtłuść i po założeniu nie dokręca zbyt mocno tak z czuciem pozdrawiam
Jaką uszczelkę? Dekla zaworów, głowicy, pompy wodnej, szyby przedniej???? Jakim czujnikiem parkowanie, temperatury, ciśnienia oleju???? Jaja sobie robisz pisząc takie posty!
Przodem chodziło mi o całą przednią belkę. Sylikonu nie polecam. Kup sobie Dirco- zobaczysz jaka jest różnica. W tym problem- Polacy to ciężki naród idący z techniką do przodu, mający stare przekonania. Olej polecam Tursus troszkę lepszy niż Superol. Pod pokrywę zaworów idzie uszczelka korkowa, natomiast pod dekiel rozrządu idzie uszczelka z klingierytu....
A ja bym obstawiał uszczelkę dekla zaworów stały punkt w tych silnikach, oczywiście może lecieć i w innych miejscach.
Do wymiany masz uszczelkę pod deklem zaworów. Podczas jazdy na obciążeniu puszcza uszczelka od układu doładowania. Może być zabawy z tym, chyba że wtryski będą współpracować. Pozdro
>>>kompresor zrobiony na bazie spreżarki ził<<< Witam!!! Wymieniałem uszczelkę w sprężarce ził gdyż się skończyła. Uszczelkę dorabiałem z materiału na uszczelki.Dociąłem uszczelkę posmarowałem silikonem stosowanym do uszczelnień samochodowych takich jak pod dekiel zaworów. Poskładałem i coś jest nie tak. Gdyż przy dobijaniu do 5 atmosfer...
Oringi w rozdzielaczu, szczelność zaworu przelewowego cylindra jego stan, stan tłoka, od razu nowe uszczelniacze najlepiej niebieskie, jeśli ciekło na ośce drążka skrętnego wymienić, tulejka centrująca nowa, uszczelka pod dekiel nowa lub nie dawać wcale a osadzić na paście np. dirko, doktor reinz lub odpowiednik która po utwardzeniu ma konsystencje...
zobacz cewke zaplonowa, moze byc terz ze uszczelki dekla zaworów puscily olej i zalewaja od góry swiece- czesta usterka
powinna wystarczyc zwykla standardowa uszczelka pod dekiel i dwie nie wiem z jakiego materialu sa(cos jak tektura)pod nakretki.ale tego nie skreca sie az tak mocno ze dekiel peka.kolega za mocno skrecil i uszczelki pekly
Olej przesącza się przez gumową uszczelkę więc to normalne.Dla kogoś wprawnego z narzędziami to 2godz.roboty jeśli jest to co napisałem.Misę odkręcać?po co?wystarczy zdjąć dekiel zaworów i o ile nie uszkodził się przy okazji wtrysk to podkładka miedziana za 5zł i tyle.
Zdejmuje się dekiel zaworów i na nim jest uszczelka którą się wymienia. A do świec potrzebny klucz długa 16, tyle że pewnie połamiesz świece przy odkręcaniu. Kolego. Nie masz zielonego pojęcia o budowie samochodu. Jedź do mechanika nawet tego najgorszego, a na pewno zrobi to lepiej niż ty.
A czy cena, 46zł za uszczelke pod dekiel zaworów to jest normalna cena ? Interesują mnie firmy Victor Reinz i ELRING podane przez kolegów.
Witaj odnośnie wycieku wygląda na uszczelkę dekla zaworów,jak nie odpala to chyba rozrusznik nie kręci bo go nie słychać to albo kostka pod stacyjką lub elementy rozrusznika,jeśli chodzi o zamek centralny to sprawdż pompkę w bagażniku z prawej strony zwłaszcza kostki elektryczne lub kostki pod osłoną z lewej strony przy nogach kierowcy.Brak filmiku...
Witam mam problem, ktory jest w citroenie 1.6 hdi pojawia sie olej wokół kazdego wtrysku. Wymienione zostaly uszczelniacze wtrysków aż 3 razy, kompletnie z podkladkami miedzianymi i itd jestem pewny ze dobrze sa zalożone, zotala również wymieniona uszczelka dekla zaworów, tak samo zostaly wymienione oringi kolektora ssącego, nie mam pojecia skad ten...
zrobiłem zdjęcia cieknącego elementu. Z silnika cieknie. Drogie to będzie do zrobienia? Uszczelka pokrywy dekla zaworów do wymiany. Koszt uszczelki to od około 12zł do 35zł zależnie od producenta uszczelki. Do tego koszt wymiany (nie mam pojęcia ile ). Jak masz jako takie pojęcie to dasz sobie radę z tym sam :) Pozdrawiam
Cześć, posiadam baterię termostatyczną Hansgrohe jak na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/8358126900_... Przy otwarciu wody cieknie mi spod zaworu, czyli tego po lewej stronie. Chciałem się do niego dobrać, przeczyścić uszczelkę lub ją wymienić. Zdjąłem dekiel, odkręciłem śrubę i nie mogę zdjąć tej plastikowej nasadki. Czy tam jeszcze...
Zrzuciłem jeszcze raz dekiel i okazało się, że przy zakłądaniu uszczelka się podwinęła, przecięło ją i pluło olejem z tyłu silnika. Założyłem nową, tylko ciekawi mnie czy to mogło powodować błąd bo raczej tam nie zasysało powietrza tylko wydmuchiwało.
Ok. Skłaniam się do Twojej opcji, ale tylko pod jednym względem - remont słaby. Druga opcja panewki - chinatown z CER plus moja sugestia dla szlifierza aby spasowł ciasno...a docierałem delikatnie - ale uwaga, poprzednio też nie miałem ciśnienia na 2-gim, a pomiary gładzi cylindrów wskazywały, że są problemy ze zużyciem 4tego tłoka, 0,2mm poniżej normy....
Takie usterki to moim zdaniem na 90% gubienie iskry na którymś cylindrze. Ja mam Nexię i miałem ciekawą mutację tegoż problemu, bo okazało się, że uszczelka pod deklem zaworów puszczała mi olej na jedno gniazdo świecy i ta gubiła iskrę. A stachu88 już nie żyje na tym forum i zabrał informację co to było do grobu.
To, że niedawno zmieniałeś uszczelkę pod głowicą nie oznacza, że nie mogło jej wydmuchać. Zwłaszcza jeśli założyłeś nieoryginalną (np. z JC). Podobnie jest z uszczelkami pod deklem zaworów. Na zamienniku przejedziesz 3-5k km i może się okazać, że znów puszcza. Oryginalne uszczelki są nieporównywalnie lepsze i trochę droższe.
Witam, Niedawno przeprowadziłem remont silnika Briggs'a 35 classic. Podczas remontu wymieniłem: -uszczelki dekla od zaworów, -uszczelka głowicy, -uszczelka kolektora, -membrana, -uszczelkę między gaźnikiem a obudową filtra, -sprężynki przy gaźniku. -filtr powietrza Wykonałem kilka poprawek: -oczyściłem komorę spalania, -ustawiłem i przytarłem zawory,...
No teraz tak: -16 szt. lifterów - bo nie wierzę że "szpec" wytypuje od razu padnięte, -uszczelniacze wałków, - pasek plus rolki, -uszczelka pod dekiel, -olej plus filtr. Podliczył ktoś? A propos, sprawdź jeszcze stan oleju - w wielu autach klepanie hydropopychaczy to poziom poniżej minimum.
Da się zrobić. Robiłem to kilka razy. Pytanie - czy przy takim luzie zaworowym nie doszło już do uszkodzenia gniazda zaworowego. W obudowie bocznej pod którą jest rozrząd jest śrubka M6 o ile dobrze pamiętam. Pod nią jest dostęp do zwolnienia blokady napinacza. Wtyka się tam w taki mały otwór drucik a ten wtedy się cofa. Z tego co pamiętam to wyżej...
no może, nie znam się. Ale może to być to? duży koszt wymiany tego? bo juz troche mnie kosztowalo wymiana kabli i świec... ponoć w silnikach 16v nie ma uszczelki pod deklem zaworu tylko jest klejone. i z tego mialem "wyciek" do komory ze świecą... i trzeba bylo wyjąć cały blok i rozrząd zeby sie tam dostać... dlatego praktycznie koszt usługi zrównał...
Stawiam na wyciek oleju na układ wydechowy, uszczelka miski olejowej lub dekla zaworów.
Sprawdz czy dekiel nie jest pekniety . Nie dawaj zadnego silikonu . Zerknij tu http://e-kleje.pl/uszczelniacze-silikono... Troche inicjatywy kolego http://autokacik.pl/showflat.php?Number=...
Witam. Mam małe pytanie dotyczące piaskarki za grosze. Wiadomo że sam ten grzybek trochę kosztuje i z czasem się guma na nim wyrabia i trzeba wymieniać. Do tego sama instalacja w zbiorniku jest pracochłonna. Posiadam starą wytwornicę acetylenową w dobrym stanie, która posiada u góry dekiel z uszczelką(jak to wytwornica). Czy pomijając grzybek w takim...
Witaj malmo. Mam również Ulricha od 12 lat, reanimacje, porady wymiany pieca, kilkanaście nieudanych interwencji serwisanta ale kilka udanych innego. A piec nadal żyje i jest oszczędny:) Ale do rzeczy: mam właśnie problem z cieknącym zaworem trójdrożnym a widziałem jak chwaliłeś się na forum, że masz prosty patent na wyeliminowanie tej usterki. Rozkręciłem...
Witam serdecznie. Ostatnio postanowiłem sprawdzić luzy na zaworach, więc trzeba było później nową uszczelkę kupić, bo stara i tak już zaczynała sączyć olej. Ale teraz nie mogę prawidłowo jej zamontować. Nie wiem czy trafiłem na felerną sztukę czy co, ale już nie mam pomysłu w jaki sposób mógłbym dokręcać dekiel. Jutro pojadę po nową uszczelkę, więc...
Witam. Byłem szczęśliwym posiadaczem Bory 1.9 TDi 136 KM do czasu. Nie dawno odebrałem samochód od mechanika. Wymieniane było: - Popychacz hydrauliczny. - Panewka wałka rozrządu. - Wałek rozrządu. - Uszczelka Dekla zaworów. - Simering wałka. - simering wałka. korb/roz. - KPL. Uszcz. Pompo-wtrysk - Wymiana wałka rozrządu, Panewek, Pop.. - Wymiana oleju...
A gdzie najszybciej można kupić szklanki zaworowe i uszczelki dekla klawiatury?
w silniku 1.6 sr 8V odma jest bezpośrednio na deklu zaworów, trzyma sie na smiesznym druciku który niestety jest przyczyną problemów, jesli jest nieszczelność dekiel jest zarzygany olejem innej opcji nie ma, drugi newralgiczny punkt to uszczelka kolektor/blok. Jesli jest nieszczelność robi sie próbe kompresorem (na zgaszonym wdmuchniecie kompresorem...
Na prawidłowo zamontowanej i wyregulowanej "sekwencji" nie odczujesz różnicy w mocy. Odnośnie świec to "tonący brzytwy się chwyta". Na 99% po wymianie świec nic się nie polepszy prócz samopoczucia partaczy. Później zgonią na przewody wysokiego napięcia. Masz wydruki z analizy spalin ? PS. Próby przyoszczędzenia na montażu instalacji LPG tak się właśnie...
Dzięki za radę. Sprawdziłem dokładnie i nie jest to napinacz. Napinacz i okolice są suche. Ścianka półksiężyca od strony napinacza jest sucha a olej jest na jego samym spodzie i na ściance po przeciwnej stronie tzn lewej. Tak jakby z tego rogu ciekło. Tylko, że tam poszedł silikon, co prawda cienko ale poszedł. Wcześniej nakładem go grubo. Być może...
witam mam podobny problem z puntem z 94 roku znajoma przyprowadziła bo jej szarpie i nie chce jechać... wymieniłem uszczelki od dekla zaworów ymyłem olej bo było mokro przy świecach, wymieniłem świece na NGK bo stare były BOSCHa i zaczął chodzić równiej i już nie szarpie tak, na obroty lepiej się wkręca jednak jeszcze jak chodzi na wolnych obrotach...
Nie potrzeba ustawiać rozrządu. Zdejmuje się całą kobyłkę trzymającą dwie dźwigienki. Następnie wymiana już na stole i ponowny montaż. Zaleca się moczenie nowych regulatorów w oleju i kilkukrotne ręczne napełnienie ich przed zamocowaniem. Przed pracą na wszelki wypadek kup uszczelkę dekla - może się przydać.
wszystko było dobrze do momentu kiedy zdjąłem dekiel od zaworów(wymieniałem uszczelke) bo mi sie zatkał wlot powietrza i wywaliło mi olej przez mairke. Jak to zrobiłem wymieniłem olej i filtr oleju to pojawił sie ten problem z obrotami. Może mam zły dzień ale nijak nie mogę zrozumieć tego zdania... ile razy bym go nie czytał to mi wychodzi, że wymieniłeś...
Pomyłka i poprawka, z rana zaspany byłem ;-) Lewy gwint na kole od pompy olejowej, radzę zakupić nową srubę. Blokady blokadami ale potrzebujesz jeszcze sciągacz do posredniego koła pompy wtryskowej, jest na stożku i latwo je uszkodzić stukając. Ważne aby wszystkie odnośniki były na wlaściwych miejscach, znaki wałków rozrządu, bedziesz widział od strony...
A jak sprawdzić czy wałki są dobrze ustawione? Błąd był na wałku "inlet", nie wydechowym. Po zdjęciu dekla zaworów muszę wymienić uszczelkę? Czy jak będzie jeszcze "miękka" to może zostać? I co z tym kabelkiem który pokazałem w poście wyżej? Pozdrawiam
Z drutu leci iskra "jak piorun" w pokrywę zaworów. Możliwości wyczerpane chyba wszystkie, a silnik i tak nie odpala nawet na chwilę. Zrobiłem/sprawdziłem: Kompresja dół -nowe pierścienie -nowy tłok -nowy cylinder góra -nowa głowica -nowe zawory -nowa uszczelka pod głowicą Iskra -3 świece -2 cewki zapłonowe -3 moduły zapłonowe -2 iskrowniki Benzyna -...
Temat załatwiony. Ktoś już grzebał i uszkodził gwin mocujący jedną ze śrub dekla zaworów. Założone na nową uszczelkę + pastę i kest OK.
ięc tak z tym problemem borykam się bardzo długo . Wiem że jest wiele tematów z tym związanych ale ja już robiłem z mechanikiem wszystko co może za to odpowiadać . Zmieniłem odmę wężyki świece uszczelkę pod kolektorem dolotowym pod pokrywą zaworów wszystkie rury dolotu czyszczona przepustnica i krokowy ( wiem że nazywa się to inaczej ) nowa przepływka....
Kiedyś na szkoleniu z olejów prowadzący mówił że Toyota zgłosiła się do nich z problemem brania dużych ilości oleju przez ich silnik - przyczyną były źle zaprojektowane tłoki. By nie iść w koszty wymieniano klientom olej na Motul gdzie podobno spalanie oleju zeszło z 5L na 0,5L. Czy to prawda to nie wiem a oczywiście szkolenie było z lokowaniem produktu....
Witam. Remontuje silnik kawasaki gpz 750 i chciałem do niego wykonać uszczelki z płyty gambit af-cd o grubości 0,8mm. W prawdzie łatwo można znaleźć dane techniczne tej płyt ale po ich przeczytaniu nie znalazłem nic co by ją dyskwalifikowało ani nic co by rozwiało moje wątpliwości co do jej zastosowania. Chciałem nią uszczelnić dekiel zaworów misę olejową...
dobry "mechanik", który uważa się za profesionalistę, pracując, i robiąc komuś "zawodowo", nie podejmie się wymiany rozrządu bez blokad. I tak poznaje się tych gorszych od tych jeszcze gorszych. "Dobry mechanik" nie koniecznie znaczy "bogaty mechanik"... Znam osobiście zakład samochodowy który uszczelki pod głowicą składa TYLKO I WYłąCZNIE NA NOWYCH...
Panowie, jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za poświęcony mi czas. Doceniam to. Jeżeli chodzi o dźwignię od zaworu upustowego to przy nawet mocnym gazowaniu na postoju nawet nie drgnie. Przewód gumowy (jest kawałek, kilka cm między plastykowymi rurami też raczej nie puchnie) Tylko jaki jest powód? Turbo padło? za mała dawka wtrysku więc i za mała ilość...
Cześć! Pakowarka zwariowała miesiąc temu. Po procesie pakowania, zawór uwalnia podciśnienie i następuje otwarcie dekla (bardzo powolne,normalnie otwiera się szybciej) lecz pompa nadal pracuje. Trzeba przekręcić włącznik z pozycji "ON" w pozycję zero. Co jest odpowiedzialne w tym urządzeniu za wyłączenie pompy i przejście w stan czuwania po procesie...
Witam zaczynam remontować silnik od Bmw M60B40 i mam parę pytań odnośnie tego ponieważ mam zamiar poganiać tym autem minimum rok kupiłem wszystkie potrzebne graty: -Pierścienie tłokowe x8 GOETZE 112zł sztuka na tłok -Panewki Glyco 390zł komplet -uszczelki pod głowice Elring 400zł komplet -uszczelki misy olejowej dużej i małej Elring 220zł komplet -uszczelniacze...
Witam, jestem posiadaczem ciągnika SAM S15 (1HC102). Wszystko było sprawne i fajnie chodziło. Kilka miesięcy temu dałem mu trochę po dupie i tak jakby stracił moc, po prostu się dławił na większym biegu, nie wyjechał pod górkę na sucho bez obciążenia. Zacząłem remont. Był mały przeciek oleju od koła zamachowego i luz wzdłużny wyczuwalny na wale. Panewka...
Jeśli z króćca na deklu nie dmucha w ogóle, a po wyjęciu bagnetu lub odkręceniu korka oleju wyraźnie czuć ciśnienie to odma w pokrywie jest zatkana, jeśli dmucha tak samo z dekla jak z bagnetu to jest ok
Wyciek spod dekla zaworów( czarny plastik ) opanujesz samemu wymieniając gumową uszczelke pod owym deklem do kupienia za niecale 20 zł. Przy montażu zwróć uwagę gdzieś na tej uszczelce jest taki cypelek. Z prawej storny czyli tam gdzie podłączone są przewody wysokiego napięcia? Może przepycha z pod tego górnego dekla, albo tak jak napisał kolega wyżej...
Witam Najbardziej Prawdopodobna przyczyna to wyciek oleju spod POKRYWY ZAWORÓW ( a nie jakiegoś "dekla" i to pisze moderator...) Natomiast uszczelka głowicy jest poniżej kolektorów więc tą opcję wykluczył bym...
jaka powinna być prawidłowa kompresja ? w BT49QT-6 zastanawia mnie ten przedmuch z pod kolanka wydechu uszczelka poleciała czy co ? najpierw myślałem ze to uszczelka z pod dekla od zaworów ale jest cala ,umieszczę zdjęcie w którym miejscu przedmuchuje na czerwono : podejrzewam ze z tond na niebiesko : chyba ze z tond i tak musi być ? http://obrazki.elektroda.pl/9708228300_1...
stuki na dziurach, zawiecha powinna wyjść na stacji diagnostycznej, sprawdzenie samego przodu to jakieś 40-50zł więc nie majątek, za całoś dasz 100zł silnik najlepiej jak jest zakurzony i nic w nim nie tłucze i nie szumi. jak jest wyciek spod dekla zaworów to można brać-uszczelka pewnie w granicach 10-30zł Jak złapie temperaturę to wcisnąć mocno gaz...
Na szkle patrzylem rownosc pokrywy i widac ze jest prosta Wiele żeś zobaczył... Mistrzuniu, jest krzywa, a że silnik jest przechylony do tyłu, to i z tyłu leci. Poszukaj drugiego dekla, kup nową dobrą uszczelkę - właśnie tą zbrojoną, nowe gumki na śruby i dopiero zobaczysz o co chodzi.
musisz zdemontować cały kolektor ssący, uszczelki są dość drogie, pamiętaj aby wymienić te okrągłe na pokrywie zaworów.
Faktycznie jeżdżę krótkie bo 7 kilometrowe odcinki do pracy i z pracy. Zastanawia mnie jednak to skąd ten lód w tej mazi która była pod deklem zaworów. Podobno to jest jeden z objawów uszkodzonej uszczelki spod głowicy. Zastanawia mnie tez ta sonda lambda. Dlaczego była tak mocno zabita sadzą. Musze ją teraz sprawdzić miernikiem jakie daje wskazania...
silikonu sie w samochodach nie stosuje nie wiem kiedy do dużej częsci mechaników to dotrze oczywiscie nieraz sie stosuje pasty uszczelniajace ale nie silikon jak w tym wypadku ja stosuje paste pod te dekle bo przeważnie ciekną po nie długim czasie a paste kupuje erling jasną albo victor reinz szara oczywiscie dobrze odtłuścić przed nałożeniem:)
To już przerabialiśmy, wymień EGR, on puszcza, a olej zawsze w przewodach doładowania będzie, z odmy, szczególnie jak się gówniane filtry powietrza zakłada. Oringi na złączach lub też często z tylu silnika olej leci z pod dekla zaworów bo się odkształca (wymiana uszczelki nie pomaga) lub tez lubi czasem z pod pompy tandemowej się sączyć. Dodano po 44...
Ten dekiel jak go nazwałeś z rurkami należy odkręcić i jak to określiłeś warto nieszczelności przelutować. Dobrze zaobserwoawałeś? A może to kapie spod dekla? Wtedy uszczelkę spomiędzy dekla a zbiornika trzeba inaczej troszkę ułożyć lub wymienić i powtórnie dobrze dokręcić. Jeżeli ciśnieniowy zawór bezpieczeństwa odcinający prąd jest sprawny i termiczny...
na zardzewiałą śrubę trzymającą zawór trójdrogowy naniosłem preparat penetrujący i poczekałem kilka dni. dziś powoli ja rozruszałem - udało się wykręcić bardzo łatwo niemal do połowy i... się urwała :) nawierciłem wiertłem fi 3 później fi 4 to co zostało i gwintownikami usunąłęm pozostałości śruby. oryginalny gwint w korpusie pozostał nie naruszony...
Witam.Trzeba zdemontowac zawor spustowy ,by sie przekonac jaki stan uszczelek ewentualnie wymienic na pewno jest jakis producent tego zestawu podtynkowego.Upewnij sie ze zawor napelniajacy w 100 % zamyka doplyw wody.Na plastykowym deklu zaslaniajacym prostokatny duzy otwor powinny znajdowac sie istotne informacje montazowe.Nie powiem jak zdemontowac...
Uszczelką pod przednią pokrywą tyle by wody nie ubywało bynajmniej nie spotkałem się z takim przypadkiem. No i na deklach od zaworów zbierała by sie biała maź.
A co ty na gazie jeździsz czy co? Że ci wypala zawory. Kupiłem ten samochód od znajomego, wypalone zawory odziedziczyłem po nim :D W ramach remontu: - Planowanie głowicy wraz z wymianą zaworów. - Wymiana pierścieni tłokowych - wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelki kolektora ssącego i wydechowego itd. - wymiana simering-ów pokrywy dekla zaworów....
U mnie pozostało takie samo jak przed zagazowaniem - 1 litr na dolewki między wymianami (co 15 kkm). A poldka sprzedałem jak miał 187 kkm. Plus drugi litr różnicy pomiędzy min/max na bagnecie. I to tak lekko licząc. Z tego silnika litr to potrafił spokojnie wykapać, jako że miał tendencję do cieknięcia z każdego możliwego i niemożliwego miejsca, a...
Na szybko - pod dekielek zaworu dać uszczelkę i zakręcić (jeśli cieknie z zaworka na imbus). Śrubunek można próbować dociągnąć (z wyczuciem), ale do tego potrzebne są narzędzia - dwie żabki hydrauliczne.
Dziś dokładniej zacząłem przyglądać się sprężarce. Zawory jak się okazało wszystkie są w porządku (zawory ssące i tłoczące, nie te bezpieczeństwa itp bo ich jeszcze nie sprawdzałem), i tu pytanie czy jak już to rozebrałem to przepolerować je drobnym papierem na gładkiej powierzchni czy nie ruszać? Kolejną rzeczą jaką zauważyłem są takie drobne ślady...
W tych silnikach były dwa rodzaje uszczelek dekla, albo korkowa z wstawkami gumowymi w miejscach przejścia wałka rozrządu, w takim przypadku szpilki dekla mają kołnierz, który zapobiega zgnieceniu uszczelki. Druga wersja miała uszczelkę gumową z metalowymi wstawkami w otworach szpilek, w tym modelu szpilki nie mają kołnierza.
W sobotę będę wymieniał tą chłodnice. Chciałbym wyeliminować że to uszczelka pod głowicą .Po odkręceniu korka na chłodnicy słychać " syk" czy to ciśnienie z pompy ? Jeśli to byłaby wina uszczelki mieszałby się płyn z olejem. Wymieniając olej wygląda normalnie , tzn, nie jest żółtawy . Pod deklem od zaworów też wygląda normalnie. Moc samochodu bez zmian....
Fiat uno 2002 r. Silnik z fiat Tempra 1.6 8v 90KM przerobiony na gaźnik Witam, nie lubię korzystać z usług mechaników, ale jestem zmuszony do tego. Bo pod blokiem sobie sam nie wyciągnę głowicy i sam nie splanuję, dlatego już wolę poszukać kogoś zaufanego kogo polecacie. Ogółem silnik ma prawie 30 lat i remontować go już raczej nigdy nie będę. Ale wszystkie...
Odkręć korek dolewania oleju i sprawdź czy jest smarowanie zaworów, albo odkręć dekielek zaworów. Przypuszczam, ze olej zamiast smarować zawory, spływa do cylindrów. W bloku silnika jest rurka która dostarcza olej smarujący zawory, ta rurka musi być mocno wciśnięta w głowicę, bo inaczej olej może spływać między głowice, uszczelkę i blok.
Potwierdzam - miałem takie same objawy jak na filmiku powyżej - tylko model Philipsa LateGo bez wyświetlacza - zamiast błędu nr 5 migały wszystkie 3 diody led. (To się działo po włączeniu expresu i kilkukrotnym załączeniu pompy, woda ściekała do ociekacza i error) Co ja się nakombinowałem - rozbierałem, czyściłem, wymiana uszczelek przy zaworze gorącej...
Sprawdź pod dekielkiem zaworu przelewowego. Od góry po prawej stronie jajowaty, przykręcony na dwie śruby klucz 14. Po odkręceniu tegoż dekielka będziesz miał na jego odwrocie oringa. Wymień na nowy ciut grubszy. Umyj go dobrze, użyj odtłuszczacza do hamulców i przyglądaj się. Mogła po prostu puścić uszczelka między korpusami rozdzielacza.
Miałem ten sam problem niestety sam ten plastikowy element nie jest dostępny. Trzeba kupić cały regulator - cena w Stanley około 100zl z wysyłką. Ale udało mi się to trochę ominąć. Jeśli nie zależy ci na ustawianiu ciśnienia tym zaworem to można zrobić obejście domowa metoda. Trzeba wykręcić zawór. Pod tym plastikowym elementem jest sprężyna. Wyjmij...
sprawdziłem i faktycznie są delikatne wycieki spod uszczelki. Sprawdziłeś uszczelkę pod głowicą (jej raczej nie sprawdzisz bez demontażu głowicy) czy tą co widać od góry zaraz pod pokrywą zaworów (deklem, gdzie wlewa się olej)? Ubywa Ci płynu chłodzącego lub oleju? Jak bardzo kopci? I czy ten biały dym ma jakiś zapach - jest gryzący czy słodkawy? Jeżeli...
Po prostu trzeba częściej czyścić, a czyszczenie jest bajecznie proste. Odkręcić korek, wyjąć magnes i sitko przepłukać i poskładać z powrotem. Trzeba tylko uważać, żeby nie zgubić uszczelki, która znajduje się w dekielku, a najlepiej od razu kupić kilka na zapas. Jak zanieczyszczeń magnetycznych jest dużo to polecam wstawić przed ww zaworo-filtrem:...
Licz ilość obrotów i dokręcaj zawór bezpieczeństwa. Miej zapalony ciągnik i dźwignie rozdzielacza ustawioną na podnoszenie. Jak nie pomoże wróć do jego starego ustawienie. Jak nie pomoże dostań się z powrotem do zaworu przelewowego i zablokuj go w pozycji zamkniętej. Włóż coś zamiast sprężyny bądź dołóż kilka podkładek tak by sprężyna była całkowicie...
W załączniku jest ilustracja jak ustawić poziom paliwa w maluchu. Opis: Regulacja skrajnych położeń pływaka: 1 – pokrywa gaźnika; 2 – uszczelka; 3 – pływak; 4 – ramię pływaka; 5 – ogranicznik górnego położenia pływaka; 6 – ogranicznik dolnego położenia; 7 – iglica zaworu; 8 – dopływ paliwa; A – minimalna...
Jest w gaźniku trzy zaworki kierunkowe. jeden główny zaworek kierunkowy który skala się z dwóch części kanał dolotowy 28 oraz iglica 25. Pozostałe dwa zaworki kierunkowe są w pompce na rysunku 5 A oraz B innych nie ma. W kanele 29 jest nic innego jak siateczka, która się zatyka. A nie żaden zawór kierunkowy. Raczej dobrze bo wzorowałem się na drugiej...
Jako, że jestem nowy to na wstępie witam wszystkich Forumowiczów. Mam spory problem z samochodem i nikt nie potrafi mi pomóc i sam już też tracę pomysły dlatego mam nadzieje, że ktoś z was mi pomoże. Dane Samochodu: Citroen C5 2005 Silnik 2.0 HDi 136KM Układ wtryskowy Siemensa (bez pompki w baku) Problemem jest to, że silnik czasem nie odpala w 95%...
uszczelka pokrywą zaworów wymiana uszczelka zaworów dekiel zegarek
budowa modelu zdalnie sterowanego excel listy rozwijane keeway gaśnie
agregat prądotworczy regulator agregat prądotworczy regulator
Brak sygnału dźwiękowego w Tefal Dual Easy Fry i Grill Jak włączyć litery na klawiaturze dotykowej w nawigacji samochodowej?