Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
No to zostały te dwie gorsze opcje. Jak jeszcze ostrzejsza jazda powoduje narastania problemu to typowy objaw uszczelki lub głowicy.
Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Pierwsze stwierdzenie wyklucza 2 następne. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw ten sam. Głowica jest żeliwna, nigdy się z nią nic nie działo. Skoro Po ściągnięciu głowicy uszczelka uciśnięta idealnie na każdym z cylindrów, brak wizualnych objawów uszkodzenia...
nie chcę straszyć, ale to taki typowy objaw kończącej się uszczelki pod głowicą, no ale najpierw lepiej wykluczyć inne możliwości już wypisane
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, jest to typowy objaw dla czegoś takiego. Zdejm głowicę, i daj do sprawdzenia ewentualnie do planowania, przy okazji niech sprawdza jej szczelność.
Typowy objaw i przypadłość tego silnika, walnięta uszczelka pod głowicą.
Objaw dość typowy - uszkodzona uszczelka pod głowicą. Kupa roboty albo do warsztatu i zapłacić. Ja wymieniałem sam... :D
To typowy objaw uszczelki od głowicy, pewnie coś było robione tanim kosztem. Nie chcę cię martwić, ale to może być nie tylko uszczelka (pęknięcie w głowicy lub na tulei cylindra) ale to raczej w japończykach się nie zdarza. Pewnie dał uszczelkę z Japan Carsu za 30 złotych iu taki efekt
Witam serdecznie. Taki objaw przy astrze H 1.7 cdti, czy to konkretnie objaw uszczelki pod głowicą?? Może miał ktoś podobny problem??
Jestem w trakcie wymiany pompy, gdyż wycieka mi płyn z chłodnicy i nie w łą cza mi się termostat po wymianie na nowy. Moje pytanie jest takie - jakie byłyby objawy jakby to była wina uszczelki pod głowicą?
Kolego, jeżeli nie ma narzędzi i próbuje zdiagnozować usterkę domowymi sposobami, to chyba nie prościej. Nie każdy ma warsztat w domu. Jeżeli zauważy którykolwiek objaw uszk. uszczelki pod głowicą wtedy będzie mógł dla pewności jechać na warsztat i wykonać test. To co piszesz, to jest właśnie naciąganie ludzi na kasę. Dodano po 40 Kolego, jeżeli nie...
mozesz miec wode w oleju- np uszkodzona uszczelka pod głowicą. biały kolor oleju to objaw zawartości w nim wody. sprawdz czy nie pluje olejem przez filtr
Ja miałem dokładnie ten sam objaw w poldku - diagnoza: walnięta uszczelka pod głowicą. Po wymianie objawy ustapiły.
Proponuje sprawdzić łopatki w pompie czy są całe.Miałem podobny objaw w Palio Wekend , wywaliło uszczelkę pod głowicą zanim doszłem co było powodem gotowania chłodnicy.
Miałem taki objaw i nie bylo to takie straszne. Po prostu uszczelka pod głowica do wymiany.
A tak poza tematem- znikanie płynu po wystygnięciu to przypadłość klękniętej uszczelki pod głowicą To może być jakiś trop. Auto ma już pona 650000km przebiegu i silnik do tej pory nie ruszany. Czy oprócz ubywania ponad litra płynu jest jakiś inny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą?
Przygotuj się na wymianę uszczelki pod głowicą silnika. Typowy objaw w tym silniku. Jak i bulgotanie po wyłączeniu silnika jeśli występuje to potwierdzenie kolejne.
robi ci się mieszanka wody z olejem zrzuć głowicę i wymień uszczelkę sprawdź uszczelniacze na zaworach pozdrawiam Nie zawsze tak jest jak piszesz,jeśli gość robi krótkie odcinki na niedogrzanym silniku to właśnie na korku zbiera się kondensat a ludzie myślą ze to uszczelka,ważne jest to jaką trzyma temperaturę silnik i z reguły jest to objaw niedogrzanego...
Typowy objaw uszczelki pod głowicą
Typowy objaw uszczelki pod głowicą.
Zgłaszanie się czujnika że zbiornika wyrównawczego to już objaw uszkadzającej się uszczelki pod głowicą. W grupie VAG w tych jednostkach to norma. Uszczelką i tak i tak do roboty w przyszłości. Czujnik na razie zmostkuj. Choć ktoś tu kiedyś mi zaRZucił, że trzeba go tylko wypiąć. Wymiana czy mycie zbiornika to poprawa tylko na krótki czas. A więc mostek,...
Taki właściwie "czwórnik" - zbiegają się do niego 4 rurki chłodnicze, pękł w nim oring. Nie wiem jak to się nazywa niestety nie znam się na silnikach. Myślę że miejsce jest zupełnie przypadkowe a chodziło o zmiany ciśnienia ubywało wody zaś reszta się gotowała. Zdążyli przedtem wymienić termostat a różni mechanicy widząc objaw bez wahania mówili "padnięta...
Witam To jest typowy objaw wypalonej uszczelki albo pękniętej głowicy.
Może wymienić świece i dwie cewki ? To nie pomoże na brak ciśnienia w cylindrach. Zakładając, że nie masz uszkodzonej uszczelki pod głowicą, to objaw wskazuje na nieszczelne zawory lub zapieczone pierścienie. Możliwe, że pomoże płukanka silnika. Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania dolewając troszkę oleju do cylindrów.
Sądzę, że jest to zwykły przedmuch przez lekko uszkodzoną uszczelkę głowicy i tyle. Objaw typowy. Zanieczyszczony układ chłodzenia może być przyczyną, ponieważ osady zatykają niewielkie otwory przelotowe płynu chłodzącego w uszczelce głowicy, co skutkuje słabym odprowadzaniem ciepła z w/w obszaru i uszkadzanie owej uszczelki. Dołączając się do lekkiego...
No to pozostaje uszczelka pod głowicą, to dość typowy objaw tego uszkodzenia... ubytek płynu też typowy, a pompa wody na pewno nie . można zrobić test na obecność spalin w płynie chłodzącym, będziesz wiedział
wyzsza temperatura w komoprze spalania przy jezdzie na lpg jest niebezpieczna dla silnika ze wzegledu na mozliwosc uszkodzenia gniazd zaworowych,szybszym zuzyciem uszczelki pod głowica,po przetopy na tłokach włacznie...Ale wyzsza tem to objaw/przyczyna zbyt ubogiej mieszanki LPG.Jezeli jednak masz pełnego kompa z gazu lub tez regularnie jezdzisz na...
Napisz coś więcej >Jakie to auto itp. Może być objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą >Pozdro<
A przy wymianie uszczelki była sprzwdzana szczelność głowicy?, może mieć pęknięcie, objaw typowy przy pęknięciu lub lekkim "dmuchnięciu" uszczelki do kanału wodnego, i przy większej prędkości ciśnienie wypycha płyn z głowicy i temperatura szybko rośnie.
Uszczelka pod głowicą dawała by objaw kopcenia na biało i ubytku płynu w zbiorniczku. Sprawdź sobie jak wygląda gładź cylindra i czy pierścienie po włożeniu do niego mają duży prześwit w miejscach na zamki.
Objaw wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. wykręć świece i jak któraś będzie wymyta to masz winowajce. Ale nieszczelny wtryskiwacz też może powodować takie objawy.
Objaw jak na uszczelkę pod głowicą,ale ja bym zaczął od pompy wody.
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
Typowy objaw lekko puszczającej uszczelki pod głowicą. U mnie (ATD) problem się nasilał aż udepnięcie i przytrzymanie na obrotach powodowało że temperatura leciała do 130 w minutę czy dwie. U mnie test CO2 w układzie jednoznacznie potwierdził ,płyn zrobił się z niebieskiego zielony. Na szczęcie słupki AJM są śmiesznie tanie 1000-1500 zł. Nie opłaca...
Ewidentny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą bądz pękniętej głowicy(częste uszkodzenie przy przegrzaniu silnika).
Sprawdzałeś ile płynu ubywa z chłodnicy bo podobny objaw daje padnięta uszczelka pod głowicą. Jak mam rację na potwierdzenie nie trzeba długo czekać.
Dodatkowo jeszcze skraplająca się wilgoć stworzy coś w rodzaju masła po połączeniu się z olejem . Zacznie się osadzać pod pokrywą zaworów,korku wlewu oleju i odmie. Nic groźnego dopóki nie zatka odmy i trochę wygląda jak objaw padniętej uszczelki pod głowicą.
korek wymieniłes na oryginalny? zobacz czy masz masełko pod korkiem, ale wlewu oleju do silnika. objaw uszk. uszczelki pod głowicą, to właśnie w/wsp. masełko, puchnące wężę chłodzenia i biały dym z tłumika.
A skąd ta woda To raczej płyn z chłodnicy więc nie mogło zamarznąć. Płyn w oleju to typowy objaw przepuszczającej uszczelki pod głowicą.
Jeszcze jedno: po powrocie od mechanika chciałem sprawdzić poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym. Przy odkręcaniu ciśnienie w zbiorniku było tak duże,że płyn zaczął wypływać ze zbiornika. Płyn dosłownie gotował się po odkręceniu korka. Zakładam,że to nie jest normalny objaw? Uszczelka pod głowicą może mieć coś wspólnego z tym?
odkryłem że mam rzadki olej i czuć benzyną, następnie płyn chłodzący. Panowie "diagności" mogą mi wytłumaczyć, co ma wspólnego benzyna w oleju i płynie chłodniczym z uszczelką głowicy? Panowie oczywiście wiedzą, jaki jest podstawowy objaw uszkodzenia uszczelki w CC700, prawda?
Witam czy znalazł Pan przyczynę wrzucania płynu, mam taki sam objaw głowica po regeneracji nowa uszczelka a płyn dalej wyrzuca, będę wdzięczny za pomoc
zgadzam się z tą uszczelką pod głowicą. tylko skąd ten stukot?? ten stukot to objaw wydmuchanej uszczelki pomiędzy cylindrami.
Więc może być wiele przyczyn tak dużego ubytku oleju: zapieczone lub zużyte pierścienie tłokowe, jak wyżej wspomniano uszczelka pod głowicą, często wiążący objaw to ubytek płynu chłodniczego lub powstający osad w zbiorniku wyrównawczym. Tak czy inaczej trzeba przeprowadzić pomiary ciśnienia sprężania z próbą olejową a następnie w zależności od wyników...
Biały dym to bardzo charakterystyczny objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą - być może został kiedyś przegrzany. Poruszanie się z taką usterką spowoduje powolną demolkę silnika. Wymiana nie będzie tania i jest to kupa roboty łącznie z planowaniem głowicy - oby to nie było to !
Witam mam problem z mazda 3, auto jest moich teściów którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził że zatarty silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą, objaw był taki że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała aż wywalało płyn przelewem. Bardziej się...
Słuchaj nie ma żadnych objaw usterki uszczelki pod głowica. Proszę o odpowiedź na dwa pytania. 1. Czy gdy silnik jest zimny płyn powinniem znajdować się w wezach od nagrzewnicy? 2. Czy jeśli to normalne to mogę tak po prostu wlać płyn do tych węży bez żadnych obaw?
A może mały przedmuch na uszczelce głowicy miedzy sąsiadującymi cylindrami. W początkowej fazie objaw ten jest widoczny na małych obrotach gubi się przy większych i obciążeniu. w miarę powiększania otworu przedmuchniętej uszczelki widoczny na wysokich obrotach.
A jeśli jest minimalny wyciek spod głowicy od strony pompy wtryskowej to o czym to świadczy ostatnia głowica od strony zbiornika paliwa leci mi strumieniem olej czarny nie jakoś mocno ale po trochu zaczyna sie sączyć czego to objaw? i to w sumie tylko na tej głowicy jednej uszczelka wymienic na lepszą czy co?
mechanik odkrecil na goracym silniku (zrobił może z 5km) zbiorniczek płynu na zgaszonym silniku, poziom plynu podniósł się do tego stopnia że zaczął się wylewać, wg mnie to normalny objaw ale wg niego uszkodzona jest uszczelka pod głowicą, Nie znam układu chłodzenia w tym samochodzie, ale jeżeli układ ma poduszkę powietrza celowo pozostawioną w układzie...
Po odpaleniu termostat nie zdąży się otworzyć a już mi górą płyn wyrzuca co mnie najbardziej dziwi. Ktoś ma jakieś pomysły i sugestie? Taki jest właśnie objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą, kompresja "idzie" do układu chłodzenia.
podobny objaw do wywalonej uszczelki pod głowicą -ubywa ci płynu??? Zakładam ze masz kable WN oraz swiece dobre czy sprawdzona pompa paliwowa??? jaki masz gaźnik Aisan??
To teraz do wymiany uszczelka pod głowicą ;( Niestety, taki brak ogrzewania to pierwszy ale pewny objaw w Vito.
Witam, Rozrząd w tej pozycji jest dobrze ustawiony, sprawdzane lampą stroboskopową. A pytanie było zadane: czy może to być objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą i co ewentualnie jeszcze sprawdzić. Może też przeczytaj co pisze: maź pod korkiem i na bagnecie, a o zapłonie nic nie pisałem. O rozrządzie pisałem jako ciekawostce, a nie pytałem czy coś...
wczoraj pompa wody i termostat był wymieniony na nowe i objaw ogrzewania jest taki sam :( wiec lipa . Zauważyłem dzis ze płyn w chlodnicy sie bardzo piętrzy i nie ma krązenia nadal na nagrzewnice . Moze to byc objaw ze jest przedmuch na uszczelce głowicy ?????/ Dodano po 15 Zawor w sensie co otwiera , przepływ w nagrzewnicy ?????/ jest ok
Koledzy!.Śmieszą mnie Wasze profesjonalne wywody.To jest typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ew.brak luzu na zaworze lub wypalony zawór.Ale to żadkość. Ale ale może być prozaiczna przyczyna uszkodzona świeca lub przewód.Andrzej
Dzień Dobry W 2.0 tdi miałem podobny objaw i winna okazała się uszczelka pod głowicą . Polecam kupić test CO2 i to wykluczyć
jeżeli robisz krótkie trasy i nie dogrzewa się silnik może wówczas wytrącać się taka maź jak opisujesz, natomiast może być również drugi objaw dotyczący uszczelki pod głowicą, mianowicie przeciek płynu chłodzącego do układu olejowego, ja tak miałem wymieniłem uszczelkę i pomogło
Istnieje opcja,że jest zle dobrana grubość uszczelki i objaw będzie taki sam.Jeśli głowica była planowana,to uszczelka powinna być odpowiednio grubsza.Co do szklanek(czyli jak to nazwałeś hydraulicznych kasowników luzów) to były one fabrycznie nowe,czy używane.Jeśli były używane,a silnik w którym pracowały miał wyrobione gniazda i zawory to szklanki...
Nawet na pewno ma turbo, ale z uszkodzonym, dymił by raczej na niebiesko. Sprawdź, czy nie ubywa płynu chłodniczego. Bały, gęsty dym w połączeniu z problemami w uruchomieniu silnika i wydobywający się z wydechu nawet po zagrzaniu silnika, to najczęściej objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, lub samej (pęknięcie) głowicy. Z drugiej strony, jak miałem...
Ile powinien dobrze działać czyli kiedy jest 82 otwierać się a niżej zamykać,miałem taki przypadek że termostat zaciął się pozycji zamkniętej i woda się zagotowała,a teraz mam płynem zalany i jeszcze jedno pytanie jeżeli odkręcam korek chłodnicy to jest mgiełka czy tak powinno być ? czy to objaw uszczelki pod głowicą ciśnienie się nie zbiera i płynu...
Taki objaw daje zapchana nagrzewnica lub pierwsze objawy pękniętej głowicy czy padniętej uszczelki pod głowicą (zapowietrza się nagrzewnica).
Objaw który opisałeś wynika z wydmuchanej uszczelki. Sprawdz głowicę, czy nie jest popękana, pogięta. Regeneracja głowicy i nowa uszczelka, powinny rozwiązać problem. Pozdrawiam
i wszystko jasne walnięta jest uszczelka pod głowicą na 300 procent musisz to zrobić to częsty objaw w tyh włoskich złomach. Pozdrawiam.
Może uszczelka pod głowicą.Może brak ciśnienia w świecach.Kopci na czarno to objaw głowicy,bierze olej.
Witam, mam taki temat-czy zdarzają się w tym modelu usterki turbosprężarki objawiające się przenikaniem oleju do układu chłodzenia? Głowica jakieś dwa tygodnie temu była podniesiona, planowana i sprawdzona na szczelność.Uszczelka Elring, śruby także, niemniej objaw powrócił.
Witam. Czy obserwowałeś otwarty zbiornik wyrównawczy po przegazowaniu? Co się dzieje? Czy pojawiają się bańki powietrza? Bo objaw opisany mógłby wskazywać jednak na uszczelkę głowicy.
Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Po wymianie jedyny niepokojący objaw to szarpanie przy przyspieszaniu (podobne jak gdyby był za wyskoki bieg do obrotów). Zrobiłem około 300 km i pewnego ranka jadąc zaczął tracić moc. Znając problemy z tutbinami chciałem go zresetować. Ale juz nie odpalił. Proszę o algorytm diagnozy.
Sprawdź węże od cieczy, może któryś jest popękany lub ma słabo ściśniętą opaskę. Objaw gotowania i ubytku cieczy może świadczyć o usterce uszczelki głowicy lub termostatu. Czy działa Ci wentylator chłodnicy, sprawdź bezpiecznik i czy lekko się obraca.
Przewody wchodzące z chłodnicy prowadzą do zbiorniczka więc samo przez się musi się ona nagrzewać. Podejrzewałem uszczelkę pod głowicą, tylko ten objaw że po włączaniu się wentylatora od razu poziom w zbiorniczku wraca do normy, o dziwo wentylator pochodzi kilka(naście) sekund i się wyłącza, jak go przygazuję za jakiś czas znowu poziom w zbiorniczku...
A , jakie były objawy przegrzania silnika ? Jeśli układ chłodzenia działa to temperatura silnika nie powinna nadmiernie rosnąć , natomiast bulgotanie nawet przy niezbyt ciepłym silniku to może być objaw przedmuchu spod głowicy ( uszczelka ) również dostawanie się płynu chłodniczego do oleju (piana lub zmętnienie oleju ).
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
ale w tdi'kach uszczelki padały, i objaw był taki że grzanie słabe, wskaźnik temp. oszukuje, i właśnie minimalne ilości oleju w zbiorniczku. Większość jakie robiłem miały po ok 200kkm. pzdr.
Objawiło się, że ubyło mi 2 litry wody a przybyło oleju !!!! Olej jest jak szara maź, czyli uszczelka pod głowicą do wymiany. Spróbuje sam się za tą wymianę zabrać, jak myślicie poradzę sobie i jak sprawdzić czy głowica bedzię wymagała szlifu ?
No to nie wiem ile ale na całym nowym zestawie rozrządu co zamontowali chodziło nie wiem dokładnie 10-15 tys i po 4 miesiącach przywiozłem cześć im znowu nowe napinacze zamontiwali i dalej ten sam objaw. Będę teraz jeszcze badać ciśnienie na cylindrach. Bo to wsztsko się stało i rozrząd był robiony po remoncie głowicy i uszczelki może tam coś spaprali...
Witam Szanownych Kolegów. Mam problem z samochodem mojej Mamy. Od jakiegoś czasu po odpaleniu (oczysscie na benzynie), silnik pracuje nierówno, szarpie, ale po dodaniu i odpuszczeniu wraca na obroty. Ostatniu poświęciłem trochę czasu i podstawiłem z identycznego bolidu krokowca, potencjometr przepustnicy, wtryskiwacz, MAP sensor i cewki zapłonowe. Świece...
Typowy objaw przedmuchanej uszczelki pod głowicą, ale mój tak przez 5 lat dymił i płynu nie ubywało... te Punta chyba po prostu tak mają, zwłaszcza jak mają LPG lub są jeżdżone głównie po mieście (choć mój nie miał, jeździł wyłącznie trasy, a i tak po przejechaniu 70km jak się przegazowało to dymił na biało, przeszło mu po wymianie wydechu). Jak obejrzałem...
Jeżeli tak się dzieje to nie musi się woda nawet zagotować. Jak są przedmuchy z cylindrów to właśnie taki będzie objaw. Nie pozostaje nic innego jak ściągnąć głowicę i zmienić uszczelkę. Nie zapomnijcie też o wyrównaniu głowicy poprzez planowanie!
Jaka może być przyczyna ciągłego dolewania płynu chłodniczego, po przejechaniu około 300km trzeba dolewać około 1L płynu. Samochód z 91r, nie dawno wymieniłem silnik ponieważ w starym pękła głowica a motor miał przejechane ponad 300tyś km, ten silnik ma "podobno" przejechane 160tys km, jestem z wykształcenia elektronikiem ale domyślam się, że w/w objaw...
Typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą ... ale czemu chłodnica zimna?? Może termostat się nie otwiera. 3l oleju to bardzo dużo .. W płynie od chłodnicy jest olej, może lecą babelki na pracującym silniku?? Wydech okopcony .. może puszcza olej przez pierścienie?? Co do 110 stopni , jakiej firmy czujnik wstawiłeś może przekłamuje , czasem tak się...
Czy ta rdza oznacza że uszczelka pod głowicą od jakiegoś czasu nie spełniała swojego zadania ? czy objaw białego dymu zanim rozgrzeje się silnik mógł być skutkiem tej korozji ? http://obrazki.elektroda.pl/6403267900_1...
Witam. Mam taki problem ze swoją Leganzą 2.0 133KM. Mianowicie w czasie jazdy przy zmianie biegu strzeliła mi z gazu (zwykła instalacja) i od razu zaczęła pracować na trzech cylindrach ledwo doczłapałem się do domu z braku sił silnika na pierwszych biegach tak mi się wydaje. Nie chodzi cylinder patrząc na silnik to pierwszy od lewej. Stwierdziłem to...
Zobacz czy przypadkiem po odkręceniu korka od zbiorniczka płynu chłodniczego objaw nie ustąpi na krótką chwilę, prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Witam. To,że nie masz jak to mówią "masła" w oleju to nie jedyny objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Płyn chłodzący może podsysać w cylindry i wtedy spala się razem z ropą w cyklu zapłonu oraz suwu pracy silnika i wydalany jest przzez wydech razem z spalinami w postaci pary wodnej. Ale jak masz napuchnięte przewody chłodzenia to są dwie przyczyny,mianowicie:...
Witam ponownie. Dziękuję za podpowiedzi bo naprawdę dużo mi pomogły. Paru mechaników chciało mi wymienić uszczelkę pod głowicą i to biegiem. Nie dziwie się bo taki jest objaw pokazania się oleju w układzie chłodzenia. Okazało się że jest to wina uszczelek w chłodnicy oleju montowanej do bloku silnika. To wymiennik ciepła cały zalany płynem chłodniczym......
Z tego co pamiętam te silniki maja pływające tuleje i prawidłowo trzeba pod nimi wymienić podkładki i planować blok częsty objaw tego auta
Po lewej stronie pod zderzakiem jest sterownik od wentylatorów. Jak był uszkodzony to zapalała się kontrolka ABS. ZAFIRA jest prosta, tylko czasami sprawia problem z identyfikacją uszkodzenia. Robiłem taką z silnikiem 1,8 benzyna. Przyjechała z innego warsztatu. Klient opowiada( panie dwa razy mi uszczelkę pod głowicą wymieniali, sterownik silnika,...
To nie dym tylko woda dostająca się do cylindrów gdzie jest spalana mieszanka paliwowo-powietrzna. Sprawdź jaki masz poziom płynu chłodzącego. Taki objaw to w najlepszym wypadku droga wymiana uszczelki pod głowicą a w najgorszym wymiana silnika (często druga opcja jest tańsza od pierwszej).
USzczelka pod głowicą i to prawie na BANK ! i jeden i drugi objaw potwierdza ze trzeba ją wymienic . Sama wymiana korka nie pomoze . Mozna zrobic samemu jesli ma sie klucz dynamometryczny i zna sie warsztat gdzie splanuja glowice :)
Miałem już taki przypadek w tym silniku. Objaw był typowy dla uszczelki pod głowicą. Facet kupił auto z Niemiec dużo taniej bo Niemcy nie mogli sobie poradzić, nawet silnik wymienili i nic, ja zrobiłem głowicę i dalej to samo. W końcu zacząłem przeglądać wszystko i okazało się że uszkodzony jest podgrzewacz, umieszczony pomiędzy kolektorem ssącym a...
Drogi kolego to co opisujesz to mi wygląda na uszczelke pod którąś z głowic bo kopci na biało więć mogła paść uszczelka w miejscu takim że leje wode w cylinder i go nie odpalisz bo na wodzie autka nie chodzą miałem ten sam problem i zrobiłem głowice i jest spoko . a jak ci sie uda go zapalić to niech pochodzi chwile i zobacz czy wąż od chłodnicy do...
O jak dobrze za powstał ten dział. Mam takowego i chciałbym zalać go olejem transformatorowym ponieważ jeżdzę na zmodyfikowanym termostacie opla i jest temp około 100' ale problemem jest że co ok 500 km zapowietrz mi się nagrzewnica bąbelkami ponieważ troche płynu zawsze odparuje. Termostat taki powinien być w każdym poldolocie i żuku i lublinie. Co...
Sprawdź uszczelkę pod głowicą. Do układu nie dolewa się wody tylko płyn w proporcjach. Sprawdź też termostat.
O biały osad pod korkiem oleju aż tak sie nie martw, jest to objaw niedogrzewania silnika.
To ja sprawdził bym porządnie iskrę w momencie kiedy jest ten objaw, że nie pali na wszystkie. A i pierwszym poście pytasz czy wymienić uszczelkę głowicy, więc Ci powiem NIE, nie wymieniaj, płyn/olej i ciśnienie (?) ok, więc nie ruszaj uszczelki. Problem tkwi albo w braku iskry, albo paliwa.
Witam hm uszczelka pod głowicą powiem ci tak odkręć korek od zbiornika wyrównawczego odpal samochód jeśli będzie taki objaw że zaczną się robić bąbelki i zacznie się przelewać to jest to uszczelka . Ja bym proponował zmienić filtr paliwa i przede wszystkim świece zapłonowe.Przepustnicę też bym radził sprawdzić czy nie ma tam syfu jakiegoś .Lub tak jak...
Wyglada na to , że uszczelka pod głowicą jest nieszczelna i woda przedostaje się na tłoki . To najczęstszy objaw lecz powinieneś zauważyć ubytek płynu chłodzącego . To , że jest on niebieski nic nie znaczy , bo woda przedostaje się w postaci pary i odbarwia się . Czasem pomaga dokręcenie głowicy lecz raczej musisz się liczyć z wymianą uszczelki czyli...
na sto procent masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i nie szukaj innych powodów, zadne podpinanie do Vaga . Biała maź pod korkiem świadczy o przedostawania się płynu chłodzącego do oleju ! ! ! sprawdź tylko czy nie ma śladów oleju w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego (kółka tłuste jak w rosole). Zapewniam Cię kolego , że czeka cię rozbiórka głowicy...
Witam. Miałem podobny przypadek z oplem, podczas rozruchu zimnego silnika szrpał, przebierał. Objaw typowy jak na przebicie, ale okazało się że minimalnie przepuszczała uszczelka pod głowicą. Po wymianie palił dobrze. Pozdrawiam.
Nieszczelny reduktor LPG, na ten przykład, druga sprawa - możliwy wadliwy czujnik temperatury i trzecia sprawa - w co niektórych silnikach dawało się odwrotnie założyć pasek wieloklinowy, na skutek czego pompa wody kręciła się w drugą stronę - objaw to właśnie zimna chłodnica i podwyższona temperatura silnika. Uszczelka pod głowicą powoduje raz obłoki...
objaw uszczelka głowica objaw uszkodzenie uszczelka głowica objaw uszkodzić uszczelka głowica
impedancja falowa lodówka bosch rozszczelnienie automat bramy dwuskrzydłowej
electrolux ew8tn3372p politechnika łódzka
Schemat połączenia świec zapłonowych Audi 80 B3 1.8S 1989 Lampa ostrzegawcza Hörmann SupraMatic E4 - instalacja i konfiguracja