Regulator jest na pewno. To nie jest kosiarka z lat 80-tych, gdzie była dźwignia gazu przy kierownicy. Skoro przepustnica na zgaszonym silniku jest i tak otwarta, paliwo dochodzi, to istnieje opcja, że ścięło klin na kole magnesowym, rozrząd raczej się nie przestawił. Widziałem również przypadek, w którym ukręci się wałek rozrządu. Mogło jeszcze wydmuchać...
1.Sprawdź kup korek 2. Sprawdź czy jest chłodnica EGR jak jest trzeba sprawdzić czy nie jest dziurawa. Jak tu będzie wszystko ok to zostaje uszczelka pod głowicą.
Tylko trzy miejsca mogą być. Pierścienie, uszczelniacze zaworowe lub turbo. Sprawdź pod korkiem, czy nie ma mazi, zajrzyj do przewodów przy turbo, czy tam nie jest dużo oleju. Zawsze możnaby wyeliminować turbo i uszczelkę pod głowicą.
Nie chcę Cię straszyć ale to może być pęknięta głowica chociaż mogło się zacząć od uszczelki, jeśli ubywało płynu to mogłeś ją przegrzać.
A mi się wydaje że ma dużo wspólnego uszczelka pod głowicą, kiedyś w Peugeot Partner 1.6 HDI temperatura mi skakała i też myślałem że termostat i jeździłem tak przez tydzień , płynu codziennie ubywało coraz więcej aż w końcu zagotowałem i teraz mam nauczkę.
Od dłuższego czasu mam dokładnie to samo; właśnie kompletuję części do wymiany uszczelki pod głowicą, przy okazji wymienię jeszcze trochę gratów.
Temperatura wcześniej była za niska powinna być 90, wskazuje na uszkodzony termostat. Reszta objawów na uszczelkę pod głowicą, sprawdź testerem do płynu, czy nie ma spalin w zbiorniczku wyrównawczym
To silnik dolnozaworowy, wiec wystarczy odkręcić tylko głowicę, zrobić gwint z helicoila i skręcić, najlepiej z nową uszczelką. A jeśli serwis nie daje rady, to kup używaną głowicę za kilka złotych.
Sprwadź czy płyn w zbiorniczku wyrównawczym nie jest zbyt tłusty jeżeli tak to przykro mi barzdo ale na 90% masz uszkodzoną uszczelke pod głowicą uszczelka kosztje 55zł w Gdańsku w Partnerze ale liczą sobie za jej wymiane bo to dużo roboty, ale powinenś si zmieści w 250zł. Może si jednak okaza że głowica bdzie przegrzana i wtedy bedziesz musiał dac...
Wycieka zawsze w tym samym miejscu (silnik TU). Uszczelka do wymiany. Nie ma innego wyjscia.
Tak, czy inaczej auto wędruje do warsztatu. Nie mam możliwości się tym zająć. Czy to chłodnica oleju,czy uszczelka czy głowica. Jeśli uszczelka to 600zł bez gratów w tym wymiana rozrządu przy okazji. Oby skończyło się na uszczelce. Temat do zamknięcia /usunięcia. Dziękuję za pomoc.
Peugeot Partner 1.4 benzyna, 2004 rok. Po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu samoczynnie gaśnie po przejechaniu 40-50 metrów i zapalają się kontrolki hamulca, akumulatora i oleju. Po ponownym odpaleniu sytuacja się powtarza. Na wolnych obrotach przez pierwsze 20-30 sekund utrzymuje 400 obrotów, następnie wzrasta do 900 i pracuje równo. Auto było...
Nie mam ochoty się z tobą sprzeczać. W poprzednim poście pisałeś o innej sprawie teraz o innej. Widać że nie jesteś klientem firmy HART. Handlują oni swoimi brendami jak każdy np. INTERCARS ma 4-max, Fota- Kager, AUTO-Partner-MAX GEAR. Handlują również markowymi częściami REINZ, BOSCH, TRW, LEMFORDER,SACHS,VALEO w oryginalnych opakowaniach i mają przyjemne...
Sprawdź wizualnie, czy głowica jest oryginalna tj. od tego modelu silnika. Możesz ostrożnie zdemontować głowicę (aby nie uszkodzić uszczelki) i wówczas będzie szansa na zweryfikowanie głowicy i tłoka. Mam podobny kłopot z silnikiem (Partner) od przecinarki do betonu. Zdaniem serwisantów poprzedni właściciel podmienił cylinder z innego silnika i teraz...
Peugeot partner rok produkcji 2006 benzyna, odpala świetnie ale nie ma mocy, problem pogorszył się po wymianie uszczelki pod głowicą i planowaniu głowicy ,3 miesiące temu wymieniłem rozrząd. Dziś kupiłem i wlałem preparat protek do benzyny ale bez poprawy , przed wlaniem środka trochę falował na obrotach ale teraz jest ok. Co może być przyczyną?
No i jak masz w płynie chłodniczym okrągłe plamki oleju to oznacza jedno :P Wymiana uszczelki pod głowicą ( olej dostaje się przez otworki w uszczelce do układu chłodzenia ) Jeszcze w niektórych autach może dostawać się olej do chłodzenia przez nieszczelną chłodniczkę oleju. Ale w twoim przypadku "może" to być uszczelka pod głowicą. Popytaj mechaników...
Nie bardzo rozumiem tok myślenia. Jeśli ugotowales silnik to jest po zawodach, nic samo się nie naprawi. Musisz sprawdzić, czy są objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Najlepiej na zimnym. Sprawdź po odpaleniu, jak szybko węże robią się gorące i czy dostają dużego ciśnienia.
Święci się chcek engine, błąd sondy lambda. Wymieniono katalizator na nowy bo stary był już mocno wypalony. Po wymianie sondy na nową firmy skv i Delphi auto szarpie i nie da się jeździć. Na starej sondzie która jest zepsuta auto jeździ względnie normalnie, ale święci się chcek. Wymienio też uszczelkę pod głowicą (wyciek), glowica i zawory były w porządku....
Witam. W moim partnerze skończyła się uszczelka pod głowicą. Z racji, że robiona była już 3 razy (400 tysięcy, jedno zerwanie paska i jeden raz olej w układzie chlodzenia) jestem zmuszony zakupic nową. Myślałem pójść po całości i zmienić cały silnik. I teraz mam pytanie. Znalazłem u siebie w Radomiu ładny silnik z anglika 2005 rok, tyle, że tam jest...
plynu z ukladu chlodzenia po odpaleniu silnika plyn lekko bombluje, Uszkodzona uszczelka pod głowico robiłem 5 razy test na obecność spalin w układzie nic nie wykazał Miałem podobny przypadek też sprawdzałem testerem nic mi nie wykazywało a po wymianie uszczelki problem znikł
Witam kolegów. Znalazłem sporo takich testerów różnych firm. Czy te testery sprawdzają się w praktyce oraz czy diagnoza testerem jest 100% aby wykryć nieszczelność komory spalania. Proszę o opinię. http://www.nokaut.pl/oferta/tester-szcze... http://narzedzia-warsztat.istore.pl/pl/t...
Witam! użytkowników Partnera 1.4 benzyna - miałem taki sam objaw szarpania w czasie jazdy i wymieniłem sonde lambde, cewkę wysokiego napięcia, świece, kable, czujnik temperatury a nawet uszczelkę pod głowicą, a okazało się że pompa paliwa traciła ciśnienie i w efekcie końcowym objawy były takie że na postoju na wolnych obrotach było OK ale szarpało...
Witam posiadam następujący problem , mam peugeota 1.4 1997 rok benzyna + gaz , do 3 tyś obrotów z nawiewów leci zimne powietrze jak trzymam na obrotach rzędu 3500 obrotów to grzeje prawidłowo , temperatura skacze od normy czyli środka do 1 kreski powyżej środka i spada do normy ale nie przegrzewa się . W silniku przedmuchana nagrzewnica , węże idące...
No właśnie to długa histioria. Samochód używany przez córkę z dala od domu, uległ awarii. W czasie powrotu z pracy do domu wystąpiły objawy przegrzania silnika, pomimo pracującego wentylatora. Mechanik w tamtym mieście stwierdził podparte zawory (?). Regulacja nie pomogła. Kolejna diagnoza to uszkodzony sterownik silnika. Próbowali zamontować używkę...
Witam. To auto co te cyrki się działy z silnikiem nadal posiadamy w firmie. Obecnie jest z nim lepiej. Jak było wcześniej napisane było z nim masę problemów. Wymieniliśmy nawet uszczelkę pod głowicą bo była wydmuchana częściowo i też takiego dyma puszczała. Jak zaczęły się dziać większe problemy to oddaliśmy do innego mechanika który stwierdził że winna...
przewód minusowy od aku był totalnie zniszczony. Kupiłem klemę i przewody. Zarobiłem całość i wygląda na to że rozrusznik lepiej kręci ale nie to było przyczyną moich problemów. Dzisiaj sprawdzałem czy odpali. Grzałem świece dwa razy a następnie kręciłem rozrusznikiem, nie ruszył więc raz jeszcze grzanie świec i kręcenie i kolejny raz i kolejny. Efekt...
W pełni zgadzam się z kolegą (at)atrix55 należy własnie zwracać uwagę na mieszankę 1:40. Cena nie jest wyznacznikiem. Ja posiadam piłę Spear&Jackson na gaźniku Walbro prowadnica i łańcuch oryginalna Oregon. Kupiona powystawowa za 200 zł z neta jedyne co było to stępiony łańcuch tak, że w ogóle nie brał. Zwróciła się już kilkukrotnie. Kosę mam Titan...
Odnośnie zaś wsparcia Kranzle to ja z tym nigdy nie miałem problemu i zawsze otrzymywałem pożądane informacje więc może zamiast z oficjalnym dystrybutorem rozmawiałeś z partnerem-partnera, który faktycznie może mieć niewiele do powiedzenia? Ciekawy jest też ten Twój zakup trzech Kranzlaków w 2022 i nie mając połowy pierwszego miesiąca Ty już masz zdanie...
Witam serdecznie. Posiadam Peugeota Partnera I 1.9D DW8 WJZ VAN, w którym zjadło karoserię tak, że nie opłacało się jej spawać (poleciały podłużnice), więc postanowiłem poszukać następcy. Przypadkiem wyszło tak, że po cenie złomu znajomy sprzedał mi zdrowe Berlingo I Multispace z 2001 roku z silnikiem DW8 WJY z uszkodzonym silnikiem. W Berlingo jest...
Bardzo chetnie podjadę do "prawdziwego" warsztatu w okolicach Krakowa lecz takiego który zna sie na dieselach, a nie jak w większości jedyna rada to albo wymienimy panu połowę samochodu lub niech pan przyjedzie jak całkiem się zepsuje to my to wtedy naprawimy, bo jak jeździ to ciężko powiedzieć - może być wszystko. Peugeot partner 1,9 diesel nie ma...
1997r. silniczka krokowego nie ma ostatnio wymieniłem uszczelke pod głowicą i auto chodzi auto gasnie na wolnych obrotach jak jest zimne np.jak bym zapalił i dodał troche obrotów to nie zgaśnie ja podejzewam ze coś jest z dolotwm paliwa lub jakimś czujnikiem np.od sannia
Witam,podłącze sie pod ten temat bo właśnie zamierzam też wymienić silnik w berlingo 1.4 99r. raczej na taki sam by nie trzeba było kombinować.Ma jakąś wade bo wymieniłem uszczelke pod głowicą i znowu zaczyna brać płyn i robi sie masło pod pokrywą zaworów.Czy silnik od peugeota 206 napewno będzie pasował ?od 206 są tańsze niż od berlingo ale jakiś sprzedawca...
Proctor: Wiem że zaworki mogą nieznacznie wystawać, ale 4 x37mm to wydaje mi się ze za dużo odległości od siebie i kanałów wodnych poniżej 3-4mm, a pasuje dać chyba z 5mm. No a pytanie czy na przepustowość ma wpływ tylko suma przekroju wlotów/wylotów z zaworka? Czy nie jest tak że więcej powietrza wpadnie jedną większą dziurą niż kilkoma mniejszymi...
uszczelka głowica peugeot partner uszczelka peugeot partner peugeot partner głowica
value added package obliczanie cewki przetwornica mosfet pioneer
saeco incanto delux philips senseo
Adapter Logitech G Pro X Wireless - brak zielonej diody Skutki pracy bojlera 120L bez wody