Ja dysponuję takimi danymi jak na screenie, zweryfikuj je jeszcze w innych żródłach. 1248620 1248621 Była jeszcze uwaga, aby sprawdzić czy śruby są 122Nm, jeśli nie, wymienić.
Jeszcze jedna ważna sprawa, co było robione przed Tobą? Rozrząd, uszczelki pod głowicami....?
Witam mam problem z Chryslerem 300c crd a problem polega na tym że na jednej z głowic przy wtryskach pojawia się płyn chłodniczy i coraz częściej jest problem z odpaleniem auta jak zimny to pali za 2 czasem 3 razem a jak się mocno nagrzeje to czasem nawet za 10.czy to mogą być objawy uszkodzonej uszczelki głowicy lub samej głowicy?
odebralem auto z warsztatu.Powiedzieli ze cos nie tak bylo z uszczelka wiec ja wymienili i narazie jest ok.
Co do chłodnic to masz racje są dwie. Po drugie wentylatory kręcą się w jednej prędkości, a co do twojej przypadłości to ja obstawiam że jedna z uszczelek pod głowicą sie posypała
Chcesz iść skrótem i zdjąć tylko jedną?Niestety uszczelka pod głowicę jest jedna nie dzielona i wszystkie do zdjęcia głowice.
Radzę poskromić głupie odpowiedzi i nie licytować się ,kto więcej silników zrobił, bo nie Wiesz z kim rozmawiasz i daj sobie spokój z odpowiadaniem.Ja potrzebuje porady a nie Twojej opinii na temat moich zdolności..... Byłeś ostrzeżony. Blokada pisania 30 dni. Masz czas na ochłonięcie.
Super. Po wymianie nagrzewnicy, i pedału gazu problem powrócił. Nagrzewnica , dodam że nowa, znów cieknie. Czy jest to wina uszczelki pod głowicą ? Dzięki za odp.
Ubywa płynu chłodniczego? Zobacz, czy w zbiorniczku z płynem chłodniczym nie masz oleju, na zimnym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego i jak będzie bomblować to uszczelka pod głowicą do wymiany, sprawdź czy na korku wlewu oleju masz "masło".
witam, typowy objaw pekniecia głowicy, do momentu rozgrzania sie silnika niby jest ok, dopiero pod wpływem temp i cisnienia w układzie chłodzenia ujawnia sie to pekniecie , i skutkuje takimi objawami , pozostaje jedynie wymiana głowicy, mnie jeszcze nieudało sie uratowac głowicy w dieslu a daje spawac alu do zakładów lotniczych,powodzenia
Witam ponownie. Po kilku tygodniach odpoczynku zabrałem się ponownie za swoją perełkę. Pryskałem plakiem bliżej kolektora ssącego, przy mocowaniach, śrubach, głowicy. Obroty zaczęły falować . Czyli lewe powietrze. Zdjąłem kolektor ssacy. Uszczelka popękana. Dwie śruby przekręcony gwint. Kupiłem klingeryt do wykonania uszczelki. Kupiłem śruby z lepszym...
Lepiej zasłoń chłodnicę jak potrzebujesz rozwiązania na już. Takimi patentami możesz wywalić UPG . dlaczego takim czymś mogę uwalić uszczelkę pod głowicą? temperatury są nadal poniżej normy ale znacznie lepiej grzeje . Silnik się nie przegrzewa. cisniennie też jest ok bo to termostat jest otwarty powyżej 80*c
ja miałem też problem podobnej postaci lecz u mnie okazało się że jest uszkodzona uszczelka pod głowicą i spaliny pompował do nagrzewnicy. Natomiast z tym spadkiem obrotów to jest tak że w tych samochodach załącza się kompresor od klimy i z tym nic nie zrobisz.
Ok, dzięki za kolejne info. U mnie jak dolałem płynu chłodniczego bo było trochę mało (mam nadzieję, że to nie uszczelka pod głowicą) stoi na 1/4 od dołu, przy dogrzewaczu pracującym na full (na zewnątrz -10), więc może jednak termostat. Dziś wieczorem wrzucę kartonik przed chłodnicę i zobaczę jak będzie Pozdrawiam
Przyjrzyj się również szczelności dolotu - kolektor ssący, uszczelka między nim a głowicami, ewentualne pęknięcie kolektora
Witam. Zapewne już kiedyś taki problem ktoś miał ale nie mogłem odszukać, mianowicie: zaprowadziłem swojego Chryslera t&c 3.8 do mechanika na wymianę uszczelki pod głowicą. Uszczelka wymieniona i teraz są problemy. 1 - nie działa skrzynia biegów (zmienia biegi ale dopiero przy 5000 obrotów!). Byłem u innego machera i po podpięciu komputera wyszedł błąd...
Witam,Chrysler Voyager 2012, 3.6 benzyna Problem ze skokami temperatury,generalnie wahania są o ok 5-7 stopni,bez znaczenia czy miasto czy trasa, np 98-103,co kilka sekund rośnie i spada. Chlodnica,czujnik temperatury, pompa wody,termostat- wymienione,ostatnio zrobiona uszczelka pod głowicą, a problem dalej jest,ciągle skoki 92-98, potem szybsza jazda...
Witam Odgrzewam temat nie chce zaśmiecać nowym. Czy ktoś mi odpowie na moje pytanie: 1. Czy fioletowy kabel do TPS musi być podłaczony jak mam ustawione zworki na symulacje fali 1V? 2. Mam do lambdy podłączony jeden przewód czarny, zielony nigdzie nie podpięty czy lepiej go podpięć wg schematu LECHO obcinając kabel z sondy? 3. Gdzie podłączyć miernik...
Witam ma problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia Chrysler Town & Country II 2014r 3,6 benzyna z gazem . Przewód od wody jest twardy, pirwszym objawem był wyciek z pod oringu od parownika następnie pękł trójnik od nagrzewnicy.Wymieniłem termostat i korek do chłodnicy na nowy kupiony w serwisie. Mechanik myślał że uszczelka pod głowicą ale...
Brak kompresji na 2 cylindrze(1atm).Uszczelka pod głowicą chyba OK(nie ubywa płynu,oleju nie przybywa z rury nie kopci).W chłodnicy nie bulgocze,z korka wlewu oleju,nie dmucha.Zdjęta pokrywa zaworów,zawory pracują. Są to zawory regulowane hydraulicznie.Co jeszcze sprawdzić?
Cześć. Pytanie jak w temacie. Czy jest możliwe i opłacalne zamienić silnik w Chryslerze Voyager AWD 3.8 1997r na silnik 3.3 z tego samego rocznika tylko bez AWD. Mojemu staremu 3.8 AWD padły wszystkie uszczelki. Leje się z każdej strony i do tego uszczelki pod głowicą. Natomiast w garażu stoi sprowadzony z Niemiec Voyager 3.3 z 1997r. z oryginalnym...
Witam Ogólny problem to brak mocy. Szczególnie powyżej 1500rpm. Byłem w kilku serwisach. Sprawdzono kompresje, ciśnienie paliwa, podciśnienie, zapłon, wszystkie czujniki itd. Diagnostyka bezbłędna. Moim zdaniem pozostały dwie kwestie. Tył silnika znacznie się poci z pod uszczelki pod głowicą (olej) z tym że po przejechaniu 15tyś km ubyło jakieś 0,8l...
Witam szanownych kolegów. Odpuściłem remont silnika ze względu na wysokie koszty niektórych elementów np. Okazało się ,że trzeba tulejować dwa cylindry ponieważ powstały wżery po płynie gaśniczym a koszt jednej tulei to około 300zł x 2. Następnie pierścienie na wszystkie tłoki to około 600zł firmy angielskiej( już nie pamiętam jakiej) Do tego uszczelki...
U mnie poleciało gniazdo zaworowe i luźno latające, wiszące na zaworze zrobiło miazgę z głowicy - po prostu tak jakby przez nią przeszła frezarka. Po podliczeniu kosztów nowej /używanej/ głowicy i jej planowania itd, kosztów uszczelek i robocizny okazało się że taniej mnie wyjdzie kupno silnika i jego założenie. Kupiłem silnik za 1800 zł + 1100 założenie....
Juz dziala normalnie, to ze szarpal i palil wircej to wina peknietej uszczelki pod glowica, a to ze tak gasl to zawor egr.
Chrysler, to ciekawe, większe od Galaxy auto. Miałem to auto pół roku. Silnik CRD 2.5 to "kultowa" jednostka marki VM (pomijam wykup przez Mercedesa). Wcześniej, przed modyfikacją był to jeden z najbardziej topornych, awaryjnych i niedopracowanych silników rodem z kutrów rybackich, wymagał ręki mądrego mechanika, a takich niestety u mnie mało. Sam tego...
Sprawdź kolego układ wydechowy, możliwe że się katalizator zatkał i takie mogą być objawy. Najlepiej wykręcić sondę przed katalizatorem i spróbować odpalić. Jeśli będzie chodził w miarę normalnie to masz przyczynę a jeśli będzie bez zmian to do sprawdzenia czujnik położenia przepustnicy (TP), MAP sensor, EVAP, EGR - najlepiej go odłączyć do sprawdzenia...
Wczoraj wymieniałem olej w silniku (z 10W40 na zalecany 5W30). Po spuszczeniu oleju zauważyłem że jak zamieszam olejem to z dna unosi się taka zawiesina błyszczącego pyłu, ciężko określić czy srebrnego czy złotego.. Żadnych niepokojących objawów nie zauważyłem w czasie eksploatacji. Dodam że 3 miesiące wcześniej wydmuchał mi świecę i zrzucałem z tego...
Witam. Poszukuję jakiejś rozpiski albo schematu elektrycznego instalacji silnika w chrysler 300m 2.7 99r, w której będzie zawarty info o podłączeniu czujników silnika. Robiłem wymianę uszczelek pod głowicami i była konieczność rozpięcia 3/4 elektryki silnika. Po złożeniu nie mam iskry na świecach. Podejrzewam mój błąd w podłączeniu czujników na kolektorze....
zapowietrzał się układ paliwa- znalezienie tego kosztowało mnie kilka stówek, winna była obudowa filtra paliwa, Winny byl wymieniacz filtra co skreca na sile woda leciała na nogi rano przy ruszaniu Winny byl co skladal fure po wypadku lub kilku wypadkach później samochód po 200 tys.km przestał odpalać - siadła kompresja - silnik do remontu a ja dwójkę...
Witam,potrzebuje informacji na temat ustawienia rozrządu w Chrysler Voyager 2,5 C R D -mam schematy znaki wszystko się niby zgadza trochę w życiu tych rozrządów się już wymieniło,ale w tym samochodzie robię to pierwszy raz i nie mogę sobie poradzić?! Wałki są zblokowane ,pompa na znaku,wał też ustawiony,kołek w kole zamachowym na miejscu,a nie mogę...
popieram przedmówcę ;] sprawdz filtry itp itd jesli je wymienisz to zapal silnik i odkrec korek od przelewu chłodnicy jesli poziom w zbiorkiczku sie wacha to znaczy ze ktoras glowica jest peknieta ;/ co za tym idzie musisz remontowac na allegro 1 glowica to koszt ok 400 zl do tego uszczelka ok 200zl ale oby nie bylo to to
Czyli potwierdzają się moje przypuszczenia. Ale jaki jest sens robienia testu, gdzie wynik pokazuje wartość nominalną przy suchym pomiarze, ktoś pomyśli-jest ok. Ale powinno mu wyjść 8,5bara tylko zaolejone pierścienie zawyżają wynik?! Dodano po 1 Nie zużyty silnik/albo z uszkodzonymi elementami głowicy/uszczelką powinien pokazać takie same wartości...
o tych naprężeniach w konsekwencji przegrzania to jakiś absurd. Nie miałeś bezpośrednio do czynienia z tym silnikiem i masz nikłe pojęcie o materiałoznawstwie, więc zacznij czytać , wówczas nie będziesz wstawiać na piedestał swoich banialuk. Na razie to twoja cała wypowiedź jest zwykłym absurdem, w którym negujesz samego siebie . O co jest cichsze...
Witam temat dotyczy Chrysler Sebring II 2.0 16v, zmieniałem termostat bo był cały czas otwarty, po złożeniu dolałem płynu, przejechałem na równą powierzchnie w celu sprawdzenia czy wlałem tyle ile trzeba i zobaczyłem że dziwnie kopci na biało, zgasiłem, sprawdziłem płyn było za mało. Dolałem rozgrzałem auto kopcenie ustało. Czym to może być spowodowane...
chrysler uszczelka uszczelka głowicy suzuki atego uszczelka głowicy
mikrofon schemat yosan łożysko korbowód kosiarka silnik indukcyjny
stronę internetową tworzenie stron
Tani laptop z ekranem dotykowym do wideokonferencji – Lenovo IdeaPad Flex 5, Acer Spin 3, HP Pavilion x360, Chromebook Kominek Ferroli Breta 12 kW wyłącza się, zapalarka działa