Tam nie ma osobnej uszczelki, rolę tę pełni gumowy kołnierz łącznika gaźnika z cylindrem. Ważne aby był tam włożony plastikowy pierścień, zaznaczony na rysunku numerem 14. http://obrazki.elektroda.pl/4148523900_1... często się zdarza, że tego pierścienia nie ma bo dziwnym trafem zaginał w innym serwisie:D przynajmniej ja na warsztacie...
A ten gaźnik to na 100% pewny, przewody paliwowe założone poprawnie? Nie są zamienione czasem? Na zdjęciu widać bardzo mało paliwa w pompce (primera). Jak tam wygląda świeca zapłonowa po pròbach odpalenia ? Sucha czy mokra? Jak sucha to podlej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spròbuj.
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
Witaj. Posiadasz gaźnik jak sądzę Pierburg 2ee. Uszczelka pod gaźnik(między nim, a kolektorem dolotowym) musi być do MB. Nie ma z nimi zresztą problemu w sklepach motoryzacyjnych. Podajesz dane samochodu, silnika czyli "te co zwykle" na takich zakupach. Koszt to średnio około 130 PLN. Dostępna "chyba mamy jedną" rzadko ale najczęściej "jutro po 9tej...
Jak regulowałeś gaźnik? Wyczyść go porządnie. Te membrany to na pewno są w porządku? Jak wygląda sprawa z kompresją, pierścienie nie są zużyte?
Posmaruj, olejem. zapytaj w tym sklepie: http://www.fhukaktus.pl/sklep/index.php
Być może problem nie leży po stronie samego gaźnika, a świecy zapłonowej. Kiedyś w pilarce FLO (w tym miejscu nie ma to znaczenia, że inny rodzaj sprzętu, bo to wszystko jest robione niemal na jedno kopyto) ojciec również bawił się z gaźnikiem, bo nie odpalała, aż ostatecznie zakupił wspomnianą świecę zapłonową i problem zniknął.
Może uszczelka między gaźnikiem a kolektorem puszcza?
Pasta DIRKO i uszczelka , którą wyciąłeś powinna wystarczyć.
regulacja https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... warto sprawdzić/zrobić test szczelności, czy są nieszczelności komory korbowej np. uszczelka pod gaźnikiem, uszczelniacze wału. przewód paliwowy musi być szczelny. filtr musi być drożny. nalać świeże paliwko. ostatecznie podmiana gaźnika
Witam ,mierz rozmiar tego największego otworu czyli gardzieli. Będzie albo 10mm albo 15mm i poszukaj takiego samego ba allegro. Dodam że te za 18 zł i te za 90 zł to dalej te same więc nie warto przepłacać. https://allegro.pl/oferta/gaznik-do-kosy... https://allegro.pl/oferta/gaznik-do-kosy...
Odległość cewki od koła 0,2 - 0,3 mm. Luz na przerywaczu 0,2 mm. Luz zaworów ssący 0,2 mm wydech 0,35 mm. Szczelność uszczelek gaźnika.
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Nie sprawdzałem psiknąłem sprayem kontaktowym i liczyłem że go pobudzi do działania poza tym gdyby coś było z mikroprocesorem to by chyba nie odpalił wogle.
Zdjecie nr.2 zaworek iglicowy z uszczelką stosowany jest w gaźnikach do mniejszych b&s.
Jeżeli to gaźnik membranowy (a raczej tak jest) to zajął bym się w pierwszej kolejności właśnie membraną gaźnika. Po prostu wymienił uszczelkę i membranę gaźnika na nową, sprawną.
Uszczelka przy gaźniku musi być bezwarunkowo. Silikon jest nieodporny na benzynę, najlepiej założyć tam minimalnie grubszy wężyk.
Witam! Mam podobny problem. Kosiarka jakaś-tam z silnikiem SV150. - Jeszcze wczoraj odpaliłem, ale była bardzo słaba jakby się dławiła a pracowała na ssaniu. - Wszelkie próby regulacji wajchą powodowały gaśnięcie. - Później silnik zgasł i nie mogę jej uruchomić. Gaśnie po odpaleniu. - W zeszłym sezonie wymieniłem świece i olej. - Śmigło chodzi bez oporów....
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Chlupania nie słychać Dodano po 5 gaźnik to ten sam, co wcześniej był dobry. Po wymianie uszczelek gaźnika szlak go trafił i leje z niego, nie wiem jakim cudem...
Gaźnik jest z membraną i musi ona tam być. Membranę kładziemy na zbiornik, następnie uszczelkę i gaźnik. Tylko w tej kolejności. http://obrazki.elektroda.net/52_12786056...
Po wymianie sprężyn (pasują z sinika Honda GX160), uszczelek gaźnika, czyszczeniu gaźnika, wszystko działa jak należy. Falowanie obrotów ustąpiło.
Coś mój silniczek zaczął przygasać na wolnych obrotach, a tak ładnie pykał że ledwo było go słychać. Pewnie łapie fałszywe powietrze, uszczelka za gaźnikiem lub uszczelka karteru. Trochę powietrza załapuje zamiast ssać przez gaźnik.
Membranę z kółkiem aluminiowym założyłeś dobrze? Na gaźnik uszczelka a dopiero na nią membrana. Poczytaj to co jest w załączniku.
Mam Kosę NAC już 3 sezony i odpukać nic się nie dzieje,ale przedstawię Ci perypetie z moją husqvarną...była 4 razy w servisie i za przeproszeniem gu...o się znają,z moją piłą od nowości było coś nie tak, pluła paliwem przez tłumik ,często gasła a odpalenie jej to była loteria ,jak już chodziła to nie miała swojej mocy ,albo falowała.Po 2 sezonach mordęgi...
Membranę kładziemy na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i następnie gaźnik.
Warto dodać że w tych silnikach zdarza siẹ przedmuchana uszczelka głowicy, czego wynikiem bẹdzie wzrastało ciśnienie w bloku silnika i poprzez odmẹ dostaje siẹ do gaźnika. Przeważnie uszczelka bẹdzie dmuchniẹta w miejscu zaznaczonym na zdjẹciu.
Nieszczelność w gaźniku lub na połączeniu gaźnika z silnikiem - uszczelki, membrana itp.
Dopiero dzisiaj zauważyłem krople paliwa... Uszczelki gaźnika wyglądają na dobre...
Sprawdź to co opisałem powyźej, i opisz czy jest paliwo podawane do gaźnika po każdym przyciśnięciu primera czy też nie, po zatym jeżeli uszczelka nie dolega dobrze pomiedzy obudową a gaźnikiem da się to gołym okiem zobaczyć po odcisku na uszczelce, można to jeszcze sprawdziç poprzez spryskanie wodà z mydlinami na styku uszczelki i bedziesz widział...
Tak, sprawdzić łącznik gaźnik cylinder, uszczelki, sprawdzić dokręcenie cylindra do karteru silnika.
W kraniku może być problem. W pewnym kładzie całkowicie rozsypała się uszczelka kranika tyle razy czyszczony gaźnik i nadal był problem uszczelka puchła od paliwa, oczywiście był to inny kranik, przy zbiorniku. Sprawdź czy zbiornik się nie zapowietrza. zajrzyj jeszcze do odstojnika pod kranikiem
To jest "kopia" jakiegoś markowego silnika, czy wytwór "własny" Chińczyka? Jaką pojemność ma ten silnik? Mam problem ze znalezieniem uszczelek do gaźnika. Zwłaszcza uszczelki znajdującej się między obudową filtra powietrza a gaźnikiem. Taka metalowo gumowa. W gumie uszczelki są "wyciśnięte" rowki. Nie mogę również znaleźć jakie powinny być luzy zaworowe....
1. tak 2. filierek nowy z całym zbiornikiem 3. pompka jest na gaźniku oczywiście używam. Jeszcze jedno musze sprawdzić - otworek ten przy gardzieli gaźnika. wcześniej dałem uszczelkę gaźnika na silikonie, teraz przy wymianie gaźnika widziałem że ten mały otworek był częściowo zmniejszony przez wyciśnięty silikon..... wyczyściłem , ale nie sprawdziłem...
Uszczelkę, pomiędzy cylindrem a gaźnikiem, masz na pewno dobrą, nie ciągnie tam lewego powietrza?
Cze. A co było z poprzednim gaźnikiem ? posprawdzaj uszczelki czy nie łapie "lewego powietrza" , Zerknij czy paliwo swobodnie płynie do gaźnika ... A iskra , świeca jak się ma ? A dzwonić to może nowe sprzęgło ..
1. Miseczka w gaźniku jest uszczelniona gumową uszczelką. 2. Z tym nie ma najmniejszego problemu, w każdym serwisie, lub poszukaj w necie. Do gaźnika: http://www.i-ogrod.pl/komplet-uszczelek-...
A więc tak, wymienione tłok, cylinder, pierścień, uszczelniacze, łożyska, uszczelka gaźnika, uszczelka wydechu, przewód paliwowy, filtr paliwa i nie chciała palić. Oddałem do serwisu, wymienili uszczelki gaźnika, odpaliła, normalnie pracowała i zacząłem ciąć deskę 2,5 cm. Zaczęła gasnąć, brakowało mocy i rzuciła palenie, na kole sygnałowym jest zerwany...
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Na nowym gaźniku chciałem przeprowadzić regulacje, inne śrubki regulacyjne, klucz nie pasuje, założyłem stary gaźnik i odwróciłem uszczelkę między kryzą a gaźnikiem, na uszczelce powstało wybrzuszenie na kanaliku podciśnieniowym membrany. Możliwe, że to wybrzuszenie na uszczelce ograniczało prześwit kanalika. Troszkę poprawiło. Wymienię obydwie uszczelki...
Sprawdź wężyk paliwowy czy nie jest uszkodzony oraz uszczelkę między cylindrem a gaźnikiem. Czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membran. Rozbierałeś może gaźnik?
Wielkie dzięki! A co do egulacji gaźnika to bieg jałowy to te dwie śróbki, średnie i wysokie obroty to dysza główna i ustawienie iglicy. Coś jeszcze wchodzi w skład regulacji? Dodano po 1 Ok dzięki. A co do regulacji to wcześniej dostawał za dużo paliwa. Teraz opuściłem iglice i wyregulowałem dobrze bieg jałowy dysze zostawiłem (62) i jakby lepiej przyspiesza,...
Witam. Mam problem z odpalaniem zimnego silnika po tygodniu postoju B&S Quantum XM 60. Nowa cewka, uszczelki gaźnika. Gaźnik wyczyszczony, nowy filtr powietrza, świeca. Iskra jest. Kilkadziesiąt razy trzeba się naszarpać zanim zapali.
Temat z mojej strony zamknięty. Znajomy dał kosę do specjalisty i okazało się że kiedyś nieświadomie niewłaściwie złożył membranę gaźnika (uszczelkę z drugiej strony membrany). Poza tym guma króćca gaźnika ze starości zrobiła się nieszczelna. Jeszcze coś chyba było, nie pamiętam. Jednym słowem niepotrzebnie wyrzucił kasę na wymianę części których nie...
Przed kupowaniem gaźnika (zestaw naprawczy stosujesz gdy np. przerwana jest membrana albo cieknie z uszczelek gaźnika) wymień świecę na nową
Sprawdź uszczelkę przed gaźnikiem za plastikową pokrywą filtra powietrza pod kątem pęknięć itp i czy ten kanalik jest drożny
-gaźnik był po regeneracji (robiłem osobiście), ale przy awarii założyłem drugi (również po regeneracji, z nowym pływakiem, kompletem uszczelek itp) bo zobaczyłem, że coś po nim paliwo leci Pływak gaźnika musi być ustawiony na zamykanie iglicy zaworu zamykanego przez ten pływak w odstępie 7 mm od uszczelki (po ustawieniu pionowo płaszczyzny uszczelki...
Powodów może być wiele, na początku wyregulowałbym pływak, podniósł bym iglicę gdyż prawdopodobnie brakuje mu paliwa po podniesieniu przepustnicy, albo łapie lewe powietrze. Sprawdź uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Przy okazji warto tez spojrzeć na simmeringi na wale i luzy bo wiele osób to po prostu olewa. spróbuj tez zdjąć filtr powietrza...
uszczelki gaźnika są oryginalne, nic przy nich nie robiłem, ale faktycznie muszę dziś sprawdzić bo może gdzieś łapie ,,lewe powietrze,,
Witam. Jak ze szczelnością samego gaźnika? Myślę o uszczelce pod nim. Pozdrawiam.
Chodzi o gumowe łączniki, które są pokazane na rysunku. Sprawdź szczelność połączeń. Tak samo uszczelki gaźnika i tej pod cylindrem. http://obrazki.elektroda.pl/8122518900_1...
Podczas odpalania zimnego silnika włączamy ssanie i powinna odpalić. Gdy silnik zaskoczy, ssanie wyłączamy. Powinna zapalać przy zamkniętej przepustnicy. Moim zdaniem, problem jest tylko w gaźniku (uszczelki i regulacja) Ta pilarka jest bardzo wrażliwa, na wszelkie nieszczelności.
Witam, Przyczyn może być kilka, zacznij może od sprawdzenia; zakręć kranik, rozłacz przewòd paliwowy od gaźnika, umieść przewòd w jakimś pojemniku odkręć kranik i zobacz czy paliwo swobodnie sobie płynie, jak będzie tylko kapać to wyczyść filtrek siatkowy w zbiorniku oraz przewòd i kranik. Napisz jeszcze czy przy wymianie gaźnika wszystkie uszczelki...
Wg mnie uszczelki do wymiany , ewentualnie wymiana gaźnika. Znajdź dobry serwis to Ci ogarnie tą piłę.
moze uszczelka gaźnik-cylinder .
Na łączeniu gaźnika jest gruba uszczelka. Gaźnik wciskany i skręcany na opaske, zapłon elektroniczny.
Witam jak podleje paliwo w gaźnik to kosiarka zapali i chodzi normalnie. Denerwuje mnie odkręcanie pokrywy filtra żeby, ją odpalić:cry: Gaźnik nie ma ssania więc bez pompki są problemy z odpaleniem. Sprawdź uszczelkę pomiędzy gaźnikiem a obudową filtra, gumkę pompki czy nie jest gdzieś pęknięta, spróbuj docisnąć ten pierścień mocujący gumkę w obudowie....
Uszczelka pod cylindrem? Gumowy łącznik gaźnik-cylinder jak i uszczelka przy gaźniku, to musi być szczelne.
Witam. Najprawdopodobniej padła mi uszczelka taka jak w temacie, auto pali nie równomiernie na wolnych obrotach. Przyspiesza, zwalnia i tak cały czas, poza tym nie idzie odpalić go bez wciskania pedału gazu. Chciałem znaleźć taką uszczelkę na internetku żeby zorientować się jak to wygląda i ile mniej więcej kosztuje, ale niestety nie znalazłem. Nie...
Potrzebuje pomocy. Jak powymieniać wszystkie uszczelki w gaźniku wraz z membranami oraz jak poustawiać gaźnik później. Proszę o pomoc.
Witam. Gaźnik w simsonach to podstawa sprawnego działania silnika. Powiem krótko zamieść zdjęcia tego cacka, będziemy bardziej mogli Ci pomóc. Jeszcze możesz zmienić uszczelkę łączącą gaźnik z króćcem ssącym. Pozdrawiam
witam Proponuję sprawdzić uszczelkę gaźnika (taka membrana która robi za pływak ) - dość często sztywnieje i mogą się dziać takie rzeczy Pozdrawiam
Witam miałem ten sam problem tylko z silnikiem T675, zapala po napompowaniu po wypaleniu paliwa gasł.W moim przypadku była uszkodzona(nieszczelna) uszczelka między gaźnikiem a podstawką z tworzywa ,nie zasysał paliwa przez kanał wolnych obrotów.
Zasysa lewe powietrze na uszczelce między gaźnikiem a cylindrem. Wymień uszczelkę ( możesz wyciąć z grubego papieru, np. z pudełka po butach). Mogły się też poluzować śruby mocujące gaźnik.
Udało mi się ją zdemontować, umyłem, nowe uszczelki pod gaźnik i falują obroty, tak jak u autora tematu, co z tym fantem zrobić ? Na gorąco nie mam wolnych obrotów.
Jeżeli dobrze pali to regulację zostaw w spokoju, zresztą takie powinno być ustawienie. Powodem usterki jest zabrudzony lub uszkodzony zaworek w gaźniku. Przeczyść go i powinno być OK. http://obrazki.elektroda.net/37_12731208... Ewentualnie uszczelka pod śrubą (dyszą) na spodzie gaźnika lub ten badziewny zaworek, oznaczony zieloną strzałką ( jeżeli...
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Ale raczej regulacja gaźnika i jak wyżej lewe powietrze z pod uszczelki. Wymieniłeś z gaźnik z uszczelkami czy nie. Bo jak nie to bez sensu. Gaźnik z uszczelkami wymieniłem na nowy, on nie ma żadnej regulacji, (jest ustawiony fabrycznie). A silnik dużo ma "wiosen" :?: Może dużo, i ciężko pracował Kosiarka ma 2 sezony, nie pracował ciężko koszę ok....
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
Witam. Mam podobny problem. Gaźnik cały spocony i tryska na obudowę. Wymieniłem uszczelkę pod cylindrem i przy okazji pierścienie tłokowe, uszczelkę między kolektorem a cylindrem, uszczelkę między kolektorem a gaźnikiem, wszystkie uszczelki gaźnika i leci nadal. Nie wiem co jest z tym dziadostwem ale już mnie to do szału doprowadza. Na myśl mi przychodzi...
Do sprawdzenia uszczelka gaźnika, i zawór iglicowy w gaźniku. Podejrzewam że po ustaniu przelewania się gaźnika wszystkie objawy znikną.
O "dobrej" kompresji silnika może świadczyć wynik pomiaru ciśnienia w cylindrze, a nie na "oko". Pewnie nie regulowałeś też luzów zaworowych. W tym silniku należy często sprawdzać luzy zaworowe, bo to przecież "chińczyk". Gaźnik zamontuj poprawnie i z nową uszczelką. Pomimo, iż zamontowałeś nowy gaźnik, to najczęściej wymaga on też regulacji (na ciepłym...
Witam. Pacjent honda Gx260 zapakowany w agregacie prądotwórczym. Problem polega w odpaleniu silnika, a mianowicie nie chce odpalić a ciągle widoczne i słyszalne są strzały w gaźnik. Wymieniony został gaźnik bo przelewał (zawor nie odcinal po zapełnieniu komory) Dotarte zostały zawory oraz wyregulowane ssący 0.15 wydechowy 0.20 w tym wymieniona uszczelka...
Gaźnik wyczyszczony, ale dalej to samo. Pompka nie pompuje paliwa. Uszczelka między gaźnikiem a filtrem jest mocno zniszczona i pęknięta. Wiadomo trzeba wymienić, tylko czy to może powodować problem czy jeszcze coś. Kosiarka teraz w ogóle nie odpala.
Miałem podobny problem z gaźnikiem/pompką przy silniku Brigsa. Powodem była uszkodzona, nie "trzymająca" szczelności uszczelka pomiędzy gaźnikiem i podstawą filtra powietrza w której jest kanalik powietrza od pompki. Uszczelka tego kształtu: http://obrazki.elektroda.pl/4729797100_1...
Co mam rozumieć poprzez sztywne? Mam jutro w planach kupić zestaw naprawczy do tego gaźnika+ kranik w razie W
Filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa. Uszczelka przy cylindrze to ta: -odkręcasz gaźnik -odkręcasz plastikowy łącznik i jest uszczelka pomiędzy łącznikiem a cylindrem (i to tu właśnie może być nie dokręcone, od początku chodziło mi o to) Przychodzi mi na myśl jeszcze dziurawy przewód paliwa. Lub przy pchane sitko w gaźniku. Części pasują z NAC-ów. Tylko...
Połączenie cylinder-króciec-gaźnik nowe uszczelki. Gaźnik też ciasno siedzi na króćcu. Któryś z simeringów ?
Może jeszcze warto nadmienić że świeca podczas palenia jest praktycznie sucha. Nawet gdy wlewałem paliwo pod świece, to świeca była sucha. W załączniku wrzucam zdjęcie uszczelki pomiędzy gaźnikiem-a plastkiem łączącym gaźnik z cylindrem Na oko uszczelka wydaje się okej ale nie byla zmieniana od nowości czyli juz 26 lat.
Przyczyną powyższych objawów była uszczelka w gaźniku. Paliwo zalewało silnik.
Sprawdź połączenie kolektor ssący i cylinder, mogło się poluzować lub uszkodziła się uszczelka. Połączenie gaźnik kolektor ssący jest na o ringu, sprawdzałeś w jakim jest on stanie? Może być już owalnie wytarty, tak samo rurka na połączeniu z gaźnikiem. Przy czyszczeniu gaźnika wyjmowałeś rurkę z sitkiem ? Tam lubi zrobić się zator. Dysza główna pod...
Nowe uszczelki są w gaźniku . Przewód paliwowy ok cięgła są ok . Ale on faluje od razu po odpaleniu . Lewego powietrza nie zaciąga jeszcze sprawdzę regulator obrotow
Ktoś ma jeszcze jakieś propozycje? Bo mi skończyły się już pomysły. gaźnik przeczyściłem, wymieniłem membranę, uszczelki gaźnika. Tak się dzieje jak by piła za mało powietrza dostawała. Filtr powietrza czyściłem.
jak obroty same rosną to sprawdź też uszczelkę pod przepustnicą (tym gaźnikiem wtryskowym całym) papierowa, lubi puszczać, można ją posmarować sylikonem Victor Reinz z obu stron tylko cienką warstewką i skręcić całość porządnie z powrotem (z wyczuciem oczywiście)
Regulacja zaworów nie jest trudna, trzeba mieć szczelinomierz nową uszczelkę , i po zdjęciu pokrywy regulujesz zawory zewnętrzne(wylot) z luzem 0,25mm a wewnętrzne (wlot) 0,2mm . Zawór który regulujesz musi być luźny więc jego sąsiad z tego samego cylindra musi być wciśnięty. Najpierw mierzysz czy jest tyle ile ma być, jak nie to popuszczasz (chyba...
Jeszcze jedno - bardzo ważne - tak było u mnie. Ważna jest obudowa filtra powietrza - pod wpływem temperatur, zużycia itd, potrafi się lekko wykrzywić - tak było u mnie, wtedy uszczelka gaźnika nie dolega i pompowanie primerem - ssanie - nie popycha benzyny kanałem. Ja, żeby nie wymieniać obudowy filtra powietrza, założyłem dwie uszczelki zamiast jednej...
Nie smarowałem środka silikonem, wiem jakby to się skończyło, oryginalna uszczelka dostępna tylko w Ameryce spróbowałem ją więc zrobić sam wyciołem ją z tektury i pokryłem tym silikonem dopiero gdy to wyschło dopiero na drugi dzień to założyłem na gaźnik Ok. Ale przy dokręcaniu pokrywy, siła dociskająca mogła rozerwać uszczelkę razem z uszczelniaczem,...
Jak wyżej - gaźnik do regulacji, sprawdzenie uszczelki i ewentualne dokręcenie gaźnika oraz sprawdzenie uszczelniaczy wału.
Witam! Ale żur... Czas na wymianę uszczelek gaźnika, mycie i czyszczenie, regulacje... Powodzenia Pozdro S.
Przyczyn może być wiele. A sprawdzałeś czy blok silnika jest szczelny. W dwusuwach ważne jest uszczelnienie. Simeringi łożysk muszą być szczelne. Może gdzieś wydmuchało uszczelkę. Gaźnik rozbierałeś. Są w nim siteczka bardzo drobne i je też trzeba wyczyścić. Piła nawet nie próbuje odpalić.?????
Ssanie ekektryczne linka poluzowana wszystko nowe króciec gaźnik uszczelki kroćca zapala i po jakimś czasie same obroty wzrastają
Źle, prawidłowa kolejność: Na gaźnik uszczelka, na nią membrana z kółkiem, dalej kolejna część gaźnika, następnie uszczelka, na to membrana, na koniec część gaźnika z króćcem. Inaczej nie będzie gaźnik podawał paliwa. Jeżeli masz komplet uszczelek do gaźnika Tillotson a w pilarce gaźnik polski z Krakowa, to trzeba dokładnie przyjrzeć się ustawieniu...
Widziałem film z takimi samymi falowaniami tej kosiarki, pomogło czyszczenie całego gaźnika. Więc i tą kosiarkę widzę to czeka, czyszczenie oraz nowe uszczelki, gaźnik-dolot, gaźnik-filtr. No chyba że winny jest sam regulator, ten języczek co faluje na gaźniku? Jak widać na filmie. Czy po rozebraniu gaźnika i wykręceniu dysz trzeba później ustawiać...
Ostatnio miałem taki przypadek, że na zimnym z trudem odpalał, jakoś chodził, a po rozgrzaniu już za cholerę nie można go było odpalić. Po diagnostyce - przepustnica w gaźniku wyhuśtana, ciśnienie sprężania około 6. Do wymiany poszły: - cylinder wraz z tłokiem, - zawory, bo były wyklepane, - nowe zawory dotarte w głowicy, - uszczelka, - gaźnik, - świeca....
Jeśli przy pociąganiu linką rozrusznika nie słychać nietypowych dźwięków (chrobotania) lub nadmiernego oporu albo jego zupełnego braku (uszkodzone pierścienie na tłoku) to: Założyć nowe wężyki i filtr paliwa. Sprawdzić twardość uszczelki zbiornika paliwa przez którą przechodzą wężyki bo często twardnieje i się kruszy, a same wężyki na przejściu przez...
Temat rozwiazany. Wymiana sprezyny regulatora obrotow przy gazniku rozwiazała problem.
Dziękuję za zainteresowanie. Co do nieszczelności króćca to założyłem nowe uszczelki. Gaźnik też przedmuchany. Jedyne co mi przychodzi do głowy to nieszczelność zaworu ssącego, ale nie wiem czy idę w dobrą stronę.
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
Interesujące nas uszczelki, które mogą ulec uszkodzeniu przy zdejmowaniu gaźnika, to: 1/ uszczelka podstawy filtra powietrza (gruba plastikowa. Ma na swoich powierzchniach nadlewy, które mogą być rozklepane) [url=https://www.silnik-kosiarki.pl/pl/p... 2/ uszczelka pod gaźnik (duża klingerytowa, może ulec...
Jest prawie że sucha Sprawdź gaźnik, uszczelki między gaźnikiem a cylindrem. Po dłuższym pchaniu bez odpalenia, świeca powinna być mokra, zalana paliwem.
uszczelka przepustnica gaźnik uszczelka gaźnik honda stihl gaźnik uszczelka
blokada zapis pendrive lenovo przycinanie grach falujące niskie obroty kosiarka
generator searla tylne kierunkowskazy
Jak zbudować zgrzewarkę punktową z prostownika 12V? Podłączenie licznika KOSO w Yamaha DT 125R