Witam. Posiadam koparkę z silnikiem Deutz BF4M1012E w której poszedł olej do płynu chłodniczego. Pierwsza myśl, wymiennik ciepła i uszczelnienia. Po wymianie, dalej ten sam problem, więc zrzuciliśmy głowicę. Głowica planowana, sprawdzana szczelność, uszczelka Reinz i dalej się miesza. Po 5 godzinach pracy, wciąga około 0.5l oleju do płynu. Silnik chodzi...
30Nm 80Nm 160Nm +90stopni
A co ruszałeś rozrząd ze masz źle ustawiony zapłon? Sprawdź kompresje i pompki wtryskowe. Przyczyna dymienia i ubywania oleju uszkodzona uszczelka pod głowica lub wytarte prowadnice zaworowe. Nierówna praca z rana i dymienie niespalonego paliwa to uszkodzona pompka wtryskowa lub jej zaworek. Ile ma godzin?
Witam. Chciałem tylko sprawdzić czy to wina termostatu a nie miałem innego żeby włożyć. Ale to nie to. Też myślałem że uszczelka no i ściągnąłem głowicę. Uszczelka jest nowa a głowica splanowana i po pełnym przeglądzie. Dalej to samo.
Typowy objaw i przypadłość tego silnika, walnięta uszczelka pod głowicą.
Zakładasz tą sama wymiar się nie zmienia po zrobieniu głowicy. Wymiar uszczelki zależy od pomiaru bloku i wystawania tłoków. A ten wymiar tylko po remoncie się może zmienić.
Dzięki koledzy za porady sprawdzę wszystkie najmniej kosztowne rzeczy.Jak głowica będzie ściągnięta to planowanie nowa uszczelka przeszlifuję zawory i sprawdzimy te uszczelniacze. Wiem kolego że tam jest pasek rozrządu z napinaczem i myślę że ten co to będzie rozbierał to ustawi to jakoś bo czytałem o jakiś specjalnych blokadach. Dzwoniłem dzisiaj do...
Silnik, prawdopodobnie deutz trzy cylindry chłodzony powietrzem. Zamontowany w widlaku z lat 70-80. Cieknal olejem na górze z popychaczy i wentylator rozrzucal olej Wszędzie. Poza tym palił zawsze, żadnych zastrzeżeń do pracy. Zdjalem głowice, jutro odbieram ale nie wiem jak ustawić luzy zwworowe. Jeśli ktoś zna takie silniki to niech podpowie na co...
Czy jest ktoś, kto wymieniał uszczelniacze na popychaczach, mam problem z założeniem uszczelnień pod sprężyny, jest może jakaś metoda na to?
Witam czy może mi ktoś podać z jakim momentem i ile stopni dokręcić głowicę w silniku F4L1011F , znalazłem inne tematy,ale nie są one czytelne,albo podane same stopnie ,albo same momenty , pomoże ktoś?
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy, olej jest w porządku nie kopci, jest wymieniony. Czy to może uszczelka pod głowicą poszła??
Witam, winna okazała się uszczelka pod głowicą. I gniazdo w głowicy było do roboty.
Ustawiony na nieoryginalne blokady. Źle włożone blokady. Tak da się Źle włożyć, Źle dobrana uszczelka, źle zrobiona głowica. Użyto przed zerwaniem paska zwykłych śrub na klawiaturze zamiast specjalnych.
Nie ma pompy wtryskowej. Są indywidualne pompki wtryskowe na każdy cylinder. Ty masz do ustawienia rozrząd, pompki wtryskowe. Sprawdzenie popychaczy pompek. Pomiar wysokości uszczelki pod głowicą i kompresja.
jeszcze nie mierzyłem ale chce wiedzieć jakie ma być prawidłowe ponieważ wymieniałem zestawy cylindry i tłoki i wszystko jest w miare ok silnik pali na dotyk jest mocny ale jak się doda gazu to coś jakby stukało w jednym cylindrze kolega doradzil mi żebym sprawdził ciśnienie sprężania bo być może trzeba zastosować większą uszczelkę pod głowicę
Ja w podobnym temacie : silnik Deutz Lombardini F4M 1008, wymieniałem uszczelkę pod głowicą więc wyjąłem wtryski. Niestety wykręciłem te śrubki z kontrami w dźwigienkach pompek / wtrysków. Mam teraz problem - nie wiem jak je wyregulować. Proszę o pomoc. Alfred, tel 502 353 242.
Witam mam taki kłopot z takim motorem f3l 1011f deutz . Kopci ciągle na biało ? Zostały wymienione pierścienie, głowica zrobiona wraz z planowaniem i nowa uszczelkę. Wtryski sprawdzone . I nadal dymi na biało . Jakieś podpowiedź jaka może być przyczyną
Przed założeniem głowicy wkładasz np. plastelinę, czy inny materiał łatwo odkształcalny. Po dokręceniu wszystkich szpilek z odpowiednim momentem obracasz wał o 360 stopni. Następnie po zdjęciu głowicy mierzysz grubość odkształconej próbki. Dobierasz uszczelki tak, aby ta wysokość wynosiła 1.0 mm - 1.2 mm.
Kompresja 25-30 dopuszczalna odchylka 15% jak dlugo nabija to nieszczelna glowica zaglebienie zaworow to 1-1.1mm nominal max 1.5mm. zmierz ile ci wystaja tloki nad blok to ci podam wysokosc uszczelki. Tlokimierzysz w dwuch punktach naprzeciw siebie okolo1-1.5cm od osi cylindrow. Zmierz tez pompki wtryskowe.
Ustawiana komora spalania czy składana na sztukę? Na sztukę uszczelki z zestawu pod głowice 1,1 mm Dodano po 21 Komory spalania nie ustawiane góra skręcona na uszczelki metalowe z zestawu. Górne uszczelki pod głowice wymiar 1.1mm. A pod cylindry były cieniutkie. Więc jak ustawić kupić grubsze pod głowice np. 1.15mm lub jeszcze inne.
Pokaż mi silnik khdf24. http://www.deutz.de/live_deutz_products/... Bo nawet producent nic o nim nie wie. Stawiam na serie 1011 i uszczelkę pod głowicą lub uskodzoną sprężarkę. Luzy podane w systemie metrycznym i calowym. Nic tylko czytac prawidłowo.
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Cześć jestem tu nowy, a wiec proszę o wyrozumiałość. Poszukuje danych do silnika deutz BF4M 1008 silnik pracuje w koparce. szukam danych co do momentów dokręcania głowicy, gdyż muszę wymienić uszczelkę pod głowica bo została uszkodzona. proszę pomoc, (dane techniczne ) i o uwagi na co uważać w tych silnikach, na co zwracać uwagę, jestem mechanikiem...
według katalogu występuje tylko jeden wymiar uszczelki o grubosci 1mm http://www.mueller-kehrig.de/mediapool/K...
Kolego DIZZI jak tam postępy przy traktorku? Jak można to proszę o jakieś zdjęcia. Ja ostatnio musiałem to swojego porszoneza zakupić uszczelkę pod głowice bo był przedmuch i się już nie dał zapalić. Teraz tylko zrobić maskę w stylu deutz-fahra i kompletną instalacje i będzie gotowy na sprzedaż.
Podejrzenie zawieszania się wtryskiwacza (czy), albo problem z pompą wtryskową - regulator kąta wyprzedzenia. wtrysku. Silnik chłodzony olejem, więc gdyby poszła uszczelka pod głowicą, raczej kopcił by na niebiesko. Ten biały ,,opar" ma zapach oleju napędowego czy spalin ?
W paru miejscach śruby w tym silniku już płyną ,albo są na granicy, ale takie są wytyczne producenta i tak je składam od lat. Odstąpienie od tego kończy się przedwczesnym przepaleniem uszczelki. Nawet jak zastosujesz ustawienia dla silnika 1011 czyli 120° to te śruby spokojnie wytrzymają, blok i głowica też. A ten silnik zgodnie z tradycją Deutza jest...
Witam! Kolega ma problem z silnikiem deutz f3l 1011, przy sprężarce do piaskowania. Pewnego dnia nie odpalił silnik i tak zostało. Nie reaguje na plaka, po zdjęciu kolektora wydechowego spaliny idą tylko z pierwszego cylindra. Była zdjęta głowica, splanowana, nowa uszczelka, zawory ustawione na 0,25 i 0,45. Po złożeniu dalej to samo. Czy mógłby ktoś...
Zakładam temat by podzielić się doświadczeniami i problemami wynikającymi z naprawy stacjonarnej pompy do betonu Brinkmann 2008 r. ze sprężarką śrubową Atlas,silnik Deutz D 2011 L 03 30,5 kW chłodzony olejem. Aktualnie maszyna przegrzewa się i wyłącza. Do wymiany uszczelka pod głowicą,wycieka olej. Wymiana filtra separatora,powietrza, filtra oleju kompresora,silnika....
dziękuję za szczegółowy opis gzie można kupić ten przyrząd do montażu dysz jak również inne narzędzia do napraw po numerze katalogowym następnym problemem który się nasunie będzie prawidłowy dobór grubości uszczelek pod cylinder i głowice,aby uzyskać odpowiednie ciśnienie- jak to zmierzyć? ps.widzę że ten temat przegląda dużo osób może ktoś jeszcze...
Wiem o czym piszę a taki silnik oglądam codziennie w 42 letnim ciągniku DEUTZ 5006 i chociaż ma już duże przedmuchy odmą ale uszczelki pod głowicami trzymają i strzałów nie słychać.Dzięki przedmówcy jestem mądrzejszy o taki przypadek.W/w ciągnik 10 lat temu zastąpił C330 i jest sporo lepszy w mocy,spalaniu i wygodzie użytkowania.Ma zamontowany tur z...
Nigdy nie robiłem w Deutzu trzycylindrowym wiec potrzebuje pomocy. Otóż silnik strzelał przy rozruchu i nierówno chodził na jałowych. Znalazłem przedmuch na uszczelce pod głowicą. Wymieniłem uszczelkę. Przedmuchu nie ma nie strzela ale dalej nierówno chodzi. Podczas luzowania przewodów na wtryskach z dwu cylindrów tryska jak powinno natomiast z jednego,...
Uszczelka pod głowicą uszkodzona. Sprawdź jej grubość zamów i wymień. Widać na zewnątrz. Można też zmierzyć po demontażu. Nie poprawnie zrobiony remont. Nawet nie pytam skąd wiedzą, bo widzę braki i to totalne, dla tego silnika. To typowa przypadłość tych silników. Miałem przypadek, że zrobiony generalny remont silnika a nie ma ciśnienia oleju. Moja...
on jest od tego zeby cisnienie sie nie cofało do pompki(tzn tam mi sie wydaje) ale nie ma mozliwosci zamiany. Nie wiem od kiedy bo go kupiłem jako uszkodzony tzn chodził ale olejem zygał bo miał pierscienie wyjechane i uszczelek pod glowica nie było. Ale co dziwnego nawet wtedy odpalał na dotyk. Dobra dzisiaj jak zdarze to zrobie ten test "podworkowy"...
Witam.Mamy w firmie malego walca Bomag z 2008 roku.Jest w nim zamontowany silnik Deutz , trzycylindrowy chłodzony olejem i powietrzem.Model D2011.I jest z nim taki problem ze rok temu o tej porze byl robiony remont silnika.Przyczyna byla taka ze najpierw wypaliło uszczelke pod glowica i bral olej tak ze az mu z wydechu kapało.Po tej awarii zostala wymieniona...
A jeszcze tak zapytam przy tych silnikach chłodzonym powietrzem uszczelke pod głowice te blaszaną mam na sucho składac czy smarowac smarem grafitowym lub miedzianym? sa tacy co daja słyszałem, smar ma za zadanie ewentualne nierówności zakleic. Ja zobaczyłem jak rozebrałem u mojego takie jak by wyszlifowane place (dziury) od tulei jak rosła i kurczyła...
Robokop ,ja widziałem wypchniętą uszczelke przez płyny w komorze spalania(silnik Deutz zamontowany w kompresorze ) i wypchniętą komore wstępną w tłoku silnika Daewoo zamontowanego w koparce Daewoo Solar.Nie widziałem natomiast zgiętego z tego powodu korbowodu.Co nie znaczy że Ci nie wierze.Ale aby to sie stało silnik musiał by pracować a wtedy nie...
deutz uszczelka głowica deutz deutz głowica
spawarki minimag drukarka krzywy pobiera papier k50ij reset
bateria niteo zmywarka whirpool mruga start
Audi A1 felga alu 17 – bicie wewnętrzne, naprawa czy wymiana używanej felgi? Brak aktualizacji dla dekodera Skymaster STB M265