Typowy objaw i przypadłość tego silnika, walnięta uszczelka pod głowicą.
30Nm 80Nm 160Nm +90stopni
Uszczelka pod głowicą.
Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy, olej jest w porządku nie kopci, jest wymieniony. Czy to może uszczelka pod głowicą poszła??
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
Witam, winna okazała się uszczelka pod głowicą. I gniazdo w głowicy było do roboty.
jeszcze nie mierzyłem ale chce wiedzieć jakie ma być prawidłowe ponieważ wymieniałem zestawy cylindry i tłoki i wszystko jest w miare ok silnik pali na dotyk jest mocny ale jak się doda gazu to coś jakby stukało w jednym cylindrze kolega doradzil mi żebym sprawdził ciśnienie sprężania bo być może trzeba zastosować większą uszczelkę pod głowicę
Szlif glowicy a grubsza uszczelka bo co szlif ma byc grubsza. Bzdura szlif głowicy nie zmienia wymiaru uszczelki.
Nie ma pompy wtryskowej. Są indywidualne pompki wtryskowe na każdy cylinder. Ty masz do ustawienia rozrząd, pompki wtryskowe. Sprawdzenie popychaczy pompek. Pomiar wysokości uszczelki pod głowicą i kompresja.
Witam. Chciałem tylko sprawdzić czy to wina termostatu a nie miałem innego żeby włożyć. Ale to nie to. Też myślałem że uszczelka no i ściągnąłem głowicę. Uszczelka jest nowa a głowica splanowana i po pełnym przeglądzie. Dalej to samo.
Ustawiony na nieoryginalne blokady. Źle włożone blokady. Tak da się Źle włożyć, Źle dobrana uszczelka, źle zrobiona głowica. Użyto przed zerwaniem paska zwykłych śrub na klawiaturze zamiast specjalnych.
Ja w podobnym temacie : silnik Deutz Lombardini F4M 1008, wymieniałem uszczelkę pod głowicą więc wyjąłem wtryski. Niestety wykręciłem te śrubki z kontrami w dźwigienkach pompek / wtrysków. Mam teraz problem - nie wiem jak je wyregulować. Proszę o pomoc. Alfred, tel 502 353 242.
Witam. Posiadam koparkę z silnikiem Deutz BF4M1012E w której poszedł olej do płynu chłodniczego. Pierwsza myśl, wymiennik ciepła i uszczelnienia. Po wymianie, dalej ten sam problem, więc zrzuciliśmy głowicę. Głowica planowana, sprawdzana szczelność, uszczelka Reinz i dalej się miesza. Po 5 godzinach pracy, wciąga około 0.5l oleju do płynu. Silnik chodzi...
Witam mam taki kłopot z takim motorem f3l 1011f deutz . Kopci ciągle na biało ? Zostały wymienione pierścienie, głowica zrobiona wraz z planowaniem i nowa uszczelkę. Wtryski sprawdzone . I nadal dymi na biało . Jakieś podpowiedź jaka może być przyczyną
Przed założeniem głowicy wkładasz np. plastelinę, czy inny materiał łatwo odkształcalny. Po dokręceniu wszystkich szpilek z odpowiednim momentem obracasz wał o 360 stopni. Następnie po zdjęciu głowicy mierzysz grubość odkształconej próbki. Dobierasz uszczelki tak, aby ta wysokość wynosiła 1.0 mm - 1.2 mm.
A co ruszałeś rozrząd ze masz źle ustawiony zapłon? Sprawdź kompresje i pompki wtryskowe. Przyczyna dymienia i ubywania oleju uszkodzona uszczelka pod głowica lub wytarte prowadnice zaworowe. Nierówna praca z rana i dymienie niespalonego paliwa to uszkodzona pompka wtryskowa lub jej zaworek. Ile ma godzin?
cześć mój cc jest po wymianie uszczelki pod głowicą (goetz), plus oczywiście wszystkich innych uszczelek, które są wymagane przy tym "zabiegu". Zanim samochód odstawiłem do warsztatu miał typowe objawy dla tej usterki. Opisane jest to szczegółowo w innym poście - można znaleźć pod adresem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
według katalogu występuje tylko jeden wymiar uszczelki o grubosci 1mm http://www.mueller-kehrig.de/mediapool/K...
Olej spala albo dołem tzn. pierścienie na tłkoach albo górą tzn. uszczelniacze zaworów no i zostaje jeszcze uszczelka głowicy. Sprwawdź ciśnienie i świece w cylindrach.
Pokaż mi silnik khdf24. http://www.deutz.de/live_deutz_products/... Bo nawet producent nic o nim nie wie. Stawiam na serie 1011 i uszczelkę pod głowicą lub uskodzoną sprężarkę. Luzy podane w systemie metrycznym i calowym. Nic tylko czytac prawidłowo.
Co do cieczy chłodzącej to po wymianie uszczelki pod głowicą nie powinna się dostawać do cylindrów. Poobserwój dokładnie czy nie wycieka na złączkach, podociągaj opaski. A co do spalania, to słyszał ktoś od poprzedniego właściciela, że mu auto duzo pali?? :lol: Zawsze palą kieliszek na setke :sm16: Dopiero jak sam zatankujesz widzisz ile pali w rzeczywistości....
Podejrzenie zawieszania się wtryskiwacza (czy), albo problem z pompą wtryskową - regulator kąta wyprzedzenia. wtrysku. Silnik chłodzony olejem, więc gdyby poszła uszczelka pod głowicą, raczej kopcił by na niebiesko. Ten biały ,,opar" ma zapach oleju napędowego czy spalin ?
Witajcie. Mam taki problem. Po wymianie uszczelki pod głowicą samochód-peugeot 309 silnik 1.1 rok prod 1992 zaczał duzo palić nawet podwojnie nz wczesniej około 14 l/100km. Ale chyba to nie wina tej wymiany uszczelki. Może pasek rozrządu na źle założono? Macie jakieś pomysły ?
Cześć jestem tu nowy, a wiec proszę o wyrozumiałość. Poszukuje danych do silnika deutz BF4M 1008 silnik pracuje w koparce. szukam danych co do momentów dokręcania głowicy, gdyż muszę wymienić uszczelkę pod głowica bo została uszkodzona. proszę pomoc, (dane techniczne ) i o uwagi na co uważać w tych silnikach, na co zwracać uwagę, jestem mechanikiem...
chyba ze wolisz drugi silnik wrzucic profesjonalny remont glowicy to nie lada koszt a warto zrobic wszystko a jak masz drugi silnik ktory sprawdzisz jeszcze w aucie to bylo by duzo lepiej
...jak na moje oko to bardzo duzo, nie przypominało to nijak plynu chlodniczego.
Zalezy gdzie kolega chce wymieniac te uszczelke w servisie napewno duzo drozej niz u mechanika.u nas jest to w granicach 200 zł zalezy jeszcze jaka uszczelka(ile kosztuje).Jezeli głowica bedzie wygladala dobrze,nie bedzie miala rowkow i innych nierownosci to obejdzie sie bez planowania.Pozdrawiam
Czyli jeśli rozkręcałem cały dolot w sensie od filtra aż do głowicy wymieniałem uszczelki i na moje oko tam wszystko jest szczelne to skąd takie cisnienie ? ono jest duzo za duze? to jest napewno powód tego ze silnik tak chodzi?
Witam! Samochód jak w temacie. Sytuacja przedstawia się następująco: po wymianie płynu chłodniczego (nalane pod "KALT") przejechałem 3tys km. i płynu było na dnie (nie na samym dnie, ale na dnie). Wycieków w garażu - żadnych. Dziś dolałem płynu pod "KALT". Czy to może być wydmuchana uszczelka pod głowicą:>. Dodam, że autko czy zimno czy ciepło, czy...
3 rok na LPG duzo km nabiło? Czujnik temp. może informawać o problemie z obiegiem cieczy oraz powietrzem w układzie -> sugestia do uszczelki pod głowicą.
Witam. Mam vw polo coupe 1,3 z 1990 roku. Mój problem polega na tym, że przez 2 miesiące jazdy musiałem dolać prawie 1 litr płynu do chłodnicy. Co jakiś czas zapalała się kontrolka poziomu płynu i wtedu dolewałem. Wiem, że tak nie powinno być. Czy świadczy to o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą? Może są jakieś inne przyczyny? Pomóżcie.
Nie jest tak do konca dawno temu w vw t4 1,9 robilismy taka kombinacje tloki z tdi glowica ,cala reszta zostala z aaz dolozylismy intelkuler .Byl duzo mocniejszy i niedmuchal uszczelki pod glowica ,choc na zwyklej pompie
Witam ;) Mam astre 1.7 td (nie isuzu). mam problem poniewaz 3 dni temu zauwazyłem, ze w zbiorniku płyny chłodniczego jest olej. myslałem ze poszła uszczelka pod głowicą, zaprowadziłem auto do mechanika i po rozebraniu silnika powiedziano mi ze moze byc peknieta głowica, zalecono mi zebym kupił nowa, niestety duzo kosztuje ! :cry: moze być, ze poszło...
Zakładam temat by podzielić się doświadczeniami i problemami wynikającymi z naprawy stacjonarnej pompy do betonu Brinkmann 2008 r. ze sprężarką śrubową Atlas,silnik Deutz D 2011 L 03 30,5 kW chłodzony olejem. Aktualnie maszyna przegrzewa się i wyłącza. Do wymiany uszczelka pod głowicą,wycieka olej. Wymiana filtra separatora,powietrza, filtra oleju kompresora,silnika....
Witam, najpierw co do sprzęgła, to pewnie osoba, która cię holowała przypaliła nieco tarczę sprzęgła, jeśli nie bardzo nie ma się czym martwić. Nawet przy delikatnym przypaleniu jest duzo smrodu i dymu. Co do Twojego silnika, jeśli nie dostał się do niego duzy strumień wody, to wszystko skończy się na wymianie uszczelki pod głowicą i kosztach ok 500...
A ile nim przejechałaś od zakupu? Udowodnisz że nie katowałaś silnika? Jesteś w stanie to zrobić? Chłop nie musiał wiedzieć, sam bym nie wiedział - od tego mam mechanika, żeby ogarniał co trzeba, ja się nie znam, nie ruszam, bo jeszcze pogorszę. Wiem że to nie jest auto za dziesiątki czy setki tysięcy, ale dla mnie te kilka tysięcy to duzo pieniędzy....
W paru miejscach śruby w tym silniku już płyną ,albo są na granicy, ale takie są wytyczne producenta i tak je składam od lat. Odstąpienie od tego kończy się przedwczesnym przepaleniem uszczelki. Nawet jak zastosujesz ustawienia dla silnika 1011 czyli 120° to te śruby spokojnie wytrzymają, blok i głowica też. A ten silnik zgodnie z tradycją Deutza jest...
Witam! Kolega ma problem z silnikiem deutz f3l 1011, przy sprężarce do piaskowania. Pewnego dnia nie odpalił silnik i tak zostało. Nie reaguje na plaka, po zdjęciu kolektora wydechowego spaliny idą tylko z pierwszego cylindra. Była zdjęta głowica, splanowana, nowa uszczelka, zawory ustawione na 0,25 i 0,45. Po złożeniu dalej to samo. Czy mógłby ktoś...
chyba że płyn chłodniczy dostaje się do silnika, przyczyna może być uszczelka pod głowicą Tej opcji nie wykluczam pare osob ten samochód już mialo na warsztacie i wrozyli mi to samo . Przy wymianie oleju bylo w nim duzo sadzy jakis kawalkow "kamyczków" tak jakby się silnik sypal...
zacznij moze od umycia aparatu zaplonowego i spojrz dokladnie czy na jego stopce sa odcisniete slady stalowej lapki ktora jest przykrecony, jesli odciskow jest duzo, a sam nigdy nie ustawiales zaplonu to radze ustawic "na oko" ;) i odwiedzic mechanika
goldwinger I tak źle i tak źle.... Widziałem już pare silników z zaciętym termostatem jak był zamknięty jak i bez termostatu. W obu przypadkach silniki były dojechane a i w drugim przypadku jeszcze płacz że auto duzo pali .... Czasem jest tak że nic się nie stanie a czasem może się nieźle narobić jak się dobrze zagotuje. W wielu przypadkach kończy...
dziękuję za szczegółowy opis gzie można kupić ten przyrząd do montażu dysz jak również inne narzędzia do napraw po numerze katalogowym następnym problemem który się nasunie będzie prawidłowy dobór grubości uszczelek pod cylinder i głowice,aby uzyskać odpowiednie ciśnienie- jak to zmierzyć? ps.widzę że ten temat przegląda dużo osób może ktoś jeszcze...
RATUNKU!!! mam duzo wody w tlokach wymienilem uszczelke pod glowica i splanowalem ja a woda jest tam dalej ! nie wiem skad sie tam bierze??
Witam! Po pierwsze nie pomogę Panu co do zdjęcie kola magnesowego, ponieważ tego nie robiłem. Jeśli chodzi o odstęp imędzy cewką a magneto to można zrobić na odległość żyletki (ja tak mam i działa). Z wyjęciem misy też miałem problemy ale udało się. Podaję kroki: 1) oprzeć silnik na misie "do góry nogami' na między dwona krzesłami tak żeby unosił sie...
Znajac francuskie koncerny samochodowe glowica jest pewnie przykrecona srubami o ciekawej glowce i wymaga specjalnego klucza. Jesli walek rozrzadu jest w glowicy to nie musisz ustawiac zaworow ale jedno jest pewne ze trzeba miec jakies pojecie o rozrzadzie bo trzeba go rozebrac a pozniej zle zlozony powoduje spustoszenie w silniku. Tak ze jak nie wiesz...
Witam. Problem z Galantem VI 2.0 TD 1998r. Zwracam się z prośbą o pomoc... W układzie chłodzenia wytwarza sie ciśnienie. W zbiorniczku wyrównawczym cały czas leci powietrze na odpalonym silniku. Im wiecej km przejade tym wiecej powietrza sie zbiera. Po przejechaniu okolo 30km gdy odkrece korek wlewu w chłodnicy wywala duzo powietrza i w tym troche płynu....
Nigdy nie robiłem w Deutzu trzycylindrowym wiec potrzebuje pomocy. Otóż silnik strzelał przy rozruchu i nierówno chodził na jałowych. Znalazłem przedmuch na uszczelce pod głowicą. Wymieniłem uszczelkę. Przedmuchu nie ma nie strzela ale dalej nierówno chodzi. Podczas luzowania przewodów na wtryskach z dwu cylindrów tryska jak powinno natomiast z jednego,...
Uszczelka pod głowicą uszkodzona. Sprawdź jej grubość zamów i wymień. Widać na zewnątrz. Można też zmierzyć po demontażu. Nie poprawnie zrobiony remont. Nawet nie pytam skąd wiedzą, bo widzę braki i to totalne, dla tego silnika. To typowa przypadłość tych silników. Miałem przypadek, że zrobiony generalny remont silnika a nie ma ciśnienia oleju. Moja...
1 co sprawdze to korekty wtrysków jutro VCDS-em. Kurde 120tys i lejące wtryski jakas nowa jakość vw ? Trochę takich widziałem ale to były "niemieckie perły z polskiego komisu" które miały przelot pewnie z 300-400tys. Jutro napisze jaki cod ale to chyba ten najsłabszy ew. 90 konny. W dolocie sprawdzę ale ma być go nadmiernie tak ? Wyglądał na szczelny...
Biały dym to jak mechanicy mówią i google woda.. Sprawdź czy nie masz uszczelki pod głowicą kopniętej.. Na Allegro masz płyn do sprawdzania, fajna rzecz, stosowałem. Koszt nieduży, koło 20-30 zeta. Weź najmniejszy możliwy, starcza na kilka sprawdzeń.
nie ma innej opcji uszczelka pod kolektorem moze zle zalozona podstawa pod gaznikiem sprawdz to inaczej nie ma cudow Tu raczje wszytsko jest Ok bylo 5 gazniwkko wsadzoncyh i chyba były dwa kolektory zalozone iinne...i niepomagało ...mechanik ....zajmuje sie tlyko gaznikami powiedizla ze pierwszy raz sie ztakim przypadkiem spotkał...mówil w koło juz...
witam panowie. potrzebuje porady. olej dostal mi sie do ukladu chlodzenia. zostala wymieniona uszczelka pod glowica. powiedzcie mi jak usubac ta cala maz z calego ukladu chlodzenia? wylatuje tego bardzo duzo a z zaworku odpowietrzajacego plyn nie leci tak jak by obiegu nie bylo. mechanior mowi ze za dlugo bylo tak jezdzone z ta awaria i duzo tej mazi...
tak, zazwyczaj po planowaniu głowicy daje się grubszą uszczelkę zwłaszcza do silników diesla. Co do splanowania głowicy 3mm oczywiście da sie to zrobić ale to już ciężka sprawa ponieważ trzeba skrócić zawory zeby nie waliły o tłoki. silnik sie zuzywa to sie zuzywa wiec dlatego raczej takie rzeczy sie robi w polonezach i fiatach bo duzo nie kosztuje...
zbierz z niej raz i drugi Nawet raz, to za duzo. Zabronione przez konstruktora. Tym nie mniej robi sie... awory przecież "wysuną się" Jesli robisz to pilnikiem - na pewno. Jesli robi sie cos wbrew zaleceniom konstruktora (zalecenia sa dla naprawiacza lambda), to trzeba to robic z glowa. Kazdy z moich podwykonawcow, planujac glowice, robi rowniez odpowiednia...
Hmm, miałem podobne objawy, gdy w moim uniaczku strzeliła uszczelka pod głowicą i woda dostawała się do cylindra. Sprawdź wygląd świec - czy wszystkie wyglądają tak samo? Ewentualnie poziom płynu chłodniczego - u mnie po dłuższej jeździe trzeba było dolewać. Oto zdjęcie po zdemontowaniu głowicy: http://obrazki.elektroda.net/93_12322199...
Witaj! wymieniłem uszczelkę pod głowicą okazało się, że tą co przysłali mi w zestawie ma 1,8 mm a teraz co mi przyszła miała 1,4 , przeglądnołem jeszcze raz zawory, były ok( do powierzchni głowicy miały od 0.97 mm do 1 mm) poskładałem i sprawdziłem mu ciśnienie i pierwsze miał 26 na wszystkich po pokręceniu ma 30 na wszystkich. po zakręceniu wtrysków...
Skoro jest wyciek w jednym miejscu to skad wiesz ze nie ma go w innym, duzo bardziej groznym dla silnika... to wlasnie dlatego opisywalismy nasze domysly... Glowica sie raczej przez taka mala dziurke nie zniszczy, tylko pamietaj ze dziura sie bedzie powiekszac a wtedy glowica sie moze wygiac... Koszt wymiany uszczelki jest nieporownywalnie mniejszy...
Zalezy ile tej mazi jest i czy dany delikwent potrafi sobie ocenie czy duzo czy malo. A sprawa nr dwa to czemu czesc cc tej mazi nie ma? a o trzecie wiesz jak silnik cierpi jak taka maz sie dostaje np na panewki albo na popychacze chydrauliczne? Ta maz nie jest tylko na korku lecz rozlozona na calym silniku.
Witam. Mam corse 1.2, uciekal mi plyn chlodniczy z zbiornika, wymienilem uszczelke pod głowica, nadal robi sie "maslo" na korku od wlewu oleju. Głównym problemem jest to ze nie ma mocy, w trakcie jazdy probnej, przy nakrecaniu zgasł mi i nie chcial odpalic, dopiero w domu jak podłaczylem pod prostownik i po długim kreceniu odpalil. wydaje mi sie ze...
jedz do jakiegos mechnika i niech sprawdzi czy to czasem nie uszczelka pod głowica, mialem podobny problem , tylko ze u mnie lecial bialy dym z tlumnika i gdy odkrecilem korek od wlewu oleju to byl biały nalot co swiadczylo o tym ze do silnika dostaje sie woda, i wlasnie plyn od chłodzenia bulgotał i ubywalo go bardzo duzo
auto było do 160tys km serwisowane w Danii,mam kasiazke serwisowa oraz liczna ilosc nalepek serwisowych na aucie(słyszałem ze w Dani dbaja o auta i nie szczedza na ich naprawe) wiec mam nadzieje ze silnik nie jest w az tak złej kondycji...w warsztacie nalali mi olej shel helix plus(chyba połsyntetic),w sumie to rano jak go odpale to puki nie przegazuje...
Witam. Jezeli mozna podlacze sie do tematu. Mój samochód to audi a4 1.8T (180km) b5 99r. Ciezko odpala i silnik pracuje nierowno bez wzgledu czy zimny czy rozgrzany, wrecz czesie silnikiem na wolnych obrotach.Po dodaniu gazu wchodzi na obroty, słychac turbine jednak po powrocie na niskie obroty dalej skacze. Po podlaczeniu do komp. nic nie wykryło,...
Czesc wam kto to czyta. Mam problem bo musze wymienic uszczelke pod glowicom w oplu omedze.Prosil bym o szczegulowe informacje "niechce czegos rozwalic wiecie zawory a potem tloki i tak dalej i tylko potem plakac":). Problem jest jeszcze jeden bo nawet niewiem jaki jest tam silnik nawet niewiem jakie paliwo pije a wiec jak sami widzicie potrzebuje duzo...
rowniez przychcylam sie ku uszczelce pod głowica i uciekaniu kompresji do ukadu chłodzenia co powoduje zapowietrzenie układu i tym samym wentylator sie nie włacza. Co do gazu to jakakolwiek centralke załozysz bedzie dobrze.Problem tkwi tu w doborze reduktora. Z mojej praktyki natomiast wynika ze własnie reduktory Lovato sprawiły duzo problemów szczególnie...
Mam problem od kilku dni, mianowicie po pierwsze na trasie, po przejechaniu okolo 20km grzeje sie silnik? Jak się to objawia? Auto się gotuje? Nie wiem, z lewej strony wskaznik temperatury oleju to chyba jest Po pierwsze to zapoznaj się z instrukcją obsługi - wskaźnik temperatury oleju to bywa w samochodzie ciężarowym, autobusie, maszynie budowlanej....
Witam. Posiadam Citroen Jumpy 1.9d 70hk dw8, wersja z EGR bez przepustnicy powietrza i bez czujnika wzniosu iglicy. Pompa LUCAS. Zostala wymieniona glowica (stara byla dziorawa), wymienione wszystkie uszczelki, swiece, filtry, kompletny rozrzad nawet poduszki silnika :) Kat wtrysku "ustawiony", cytrynka nie dymi i nie rzuca silnikiem. Problemem jest...
swiece okopcone, wymieniłem , przewody równiez, czójnika wału jeszcze nie, a na komputerze nic nie pokazuje, niby wszystko gra, a moze katalizator sie zapchał?? duzo jezdrze an wolnych obrotach mozliwe to czy bardziej czójnik wału??;> na gazie mam tom sama sytuacje co na benzynie, jak wchodzi na obroty to az cały silnik skacze, p Dodano po 18 a i na...
A jeszcze tak zapytam przy tych silnikach chłodzonym powietrzem uszczelke pod głowice te blaszaną mam na sucho składac czy smarowac smarem grafitowym lub miedzianym? sa tacy co daja słyszałem, smar ma za zadanie ewentualne nierówności zakleic. Ja zobaczyłem jak rozebrałem u mojego takie jak by wyszlifowane place (dziury) od tulei jak rosła i kurczyła...
A czy jak postoi kilka minut po samoistnym zgaśnięciu to odpali silnik ? Czy musisz wcisnąć samoregulatory aby wcisnąć olej Do tej pory trzeba bylo wyciskac,zeby znow odpalil. To tez jest troche dziwne, ze pod naporem krzywek popychacze nie oprozniaja sie pomimo tego, ze pompa nie tloczy cisnienia do gory. Za ostatnim razem po spuszczeniu oleju zalapywal...
Robert, ja bym sprawdził dwie rzeczy, mianowicie jakie ciśnienie daje pompka wstępna w zbiorniku to raz, oraz założyłbym przezroczysty przewód paliwowy na próbę na zasilanie i powrót z tandem pompy co nam ukaże czy piana robi się bo nie pobiera paliwa z filtra czy na powrocie z tandem pompy bo są wydmuchane miedziane uszczelki na wtryskach, i kompresja...
Po dwóch miesiącach walki, setce godzin pracy i: - wymienieniu oleju, filtra - wymianie filtra powietrza - wymianie filtra paliwa - wymianie kabli i świec, nawet dwa razy... - wymienie cewki zapłonowej - wymienie czewki indukcyjnej w aparacie zapłonowym - zamontowaniu nowej pompy paliwa, zarówno wstępnej jak i głównej - zamontowaniu nowego akumulatora...
A wiec przystąpiłem do roboty •Zdemontować kolo prawe •Zdemontować wszelkie osłony, pokrywy silnika, które zasłaniają głowice i rozrząd •Odłączyć akumulator •zdemontować przewody układu chłodzenia z termostatu •Zdemontować przewody poliwowe wraz z przelewowymi •poodpinać wszelkie wtyczki prądowe z termostatu, wtrysku,...
Chyba na każdym biegu ciągniesz na maxa, albo masz już silnik padake. czasami ciągne ale to niema nic do tego, te 16 litrów to on pali pszy średnio dynamicznej jeździe(jak na jego możliwości) tak że silnik żadko pszekracza 3500 obr/min chwilowo, a większość czasu pracuje coś w granicach 2-2,5 tyś. Kiedyś spróbowałem jeździć maksymalnie ekonomicznie...
Ponieważ na tym forum bardzo często pojawiają się pytania dotyczące druku i problemu z głowicami i ich zatykaniem pozwoliłem sobie popełnić mały instruktarz - jako człowiek który zadrukował już pół tej planety. Dotyczy to w szczególności odpowiedzi na ten wątek. Jeżeli moderator uzna inaczej, proszę zwyczajnie wydzielić ten wpis do nowego wątku. To...
Witam. Borykam się z nierówną pracą silnika szczególnie na zimnym silniku, choć wg mnie na ciepłym jest niewiele lepiej, ale jednak lepiej. Mechanik stwierdzil słuchajac zimny silnik ze nie pali na jeden cylinder. Wymieniony rozrzad, wyregulowane zawory, wymienione świece i dalej to samo. Wiec wymienilismy cewke na nowa (jedna długa). Wg mnie dalej...
Witam wszystkich w zapomnianym temacie:) Kąpletnie sie nie zgadzam z twierdzeniami typu : "PNOWIE UTURBIANE JEDNOSTKI WOLNASSACEJ NIEJEST TAKIE PROSTE JAK WAM SIE WYDAJE A ZROBIENIE TEGO DOMOWYM SPOSOBEM W 99% KONCZY SIE PORAZKA.Prosciej jest wlozyc 5.0 motor z calym osprzetem niz uturbiac wolnossaca jednstke a jesli chcecie uzyskac chwilowa MOC zwaszej...
Mogę Ci zaproponowąć samochód :) VW polo 86c2f 1993 1.0 AAU Przebieg - w sumie to około 260 tysięcy bedzie. Samochód wyposażony w instalację gazową. Teraz z grubsza o samochodzie: Jakiś miesiąc temu robiony remont silnika tj. głowica < gniazda, uszczelniacze> uszczelka głowicy, klawiatury, pasek i takie tam podstawowe rzeczy. Silnik śmiga jak...
Kolego DIZZI jak tam postępy przy traktorku? Jak można to proszę o jakieś zdjęcia. Ja ostatnio musiałem to swojego porszoneza zakupić uszczelkę pod głowice bo był przedmuch i się już nie dał zapalić. Teraz tylko zrobić maskę w stylu deutz-fahra i kompletną instalacje i będzie gotowy na sprzedaż.
Witam was bardzo serdecznie. Jestem początkującym kierowcą i niezbyt znam sie na samochodach wiec prosze wybaczyc moje niedociągłości. Tydzień temu zakupiłem samochód Cinquecento 700 95rok (gaźnik FOS) 100tyś km. Na początku tnz.- w pierwszym dniu bylo wszystko w najlepszym porządku. Na drugi dzień gdy samochód stał cała noc na dworze (bylo okolo 5...
Napiswz jaki dokładnie masz samochód- chodzi mi glownie o rocznik Ja dotychczas podmieniłem następujące czujniki: Obrotów walka i wału Przepływomierz Czujnik ciśnienia i temperatury powietrza za turbiną Czujnik temperatury paliwa Now wymienialem czuunika temperatury silnika bo pokazuje dobrze, równo z tym w desce rozdzielczej i rano na zimno równo z...
Wiem o czym piszę a taki silnik oglądam codziennie w 42 letnim ciągniku DEUTZ 5006 i chociaż ma już duże przedmuchy odmą ale uszczelki pod głowicami trzymają i strzałów nie słychać.Dzięki przedmówcy jestem mądrzejszy o taki przypadek.W/w ciągnik 10 lat temu zastąpił C330 i jest sporo lepszy w mocy,spalaniu i wygodzie użytkowania.Ma zamontowany tur z...
Ustawiana komora spalania czy składana na sztukę? Na sztukę uszczelki z zestawu pod głowice 1,1 mm Dodano po 21 Komory spalania nie ustawiane góra skręcona na uszczelki metalowe z zestawu. Górne uszczelki pod głowice wymiar 1.1mm. A pod cylindry były cieniutkie. Więc jak ustawić kupić grubsze pod głowice np. 1.15mm lub jeszcze inne.
Kilak wypowiedzi '' No ja czytałem wiele informacji poświęconych właśnie wymianie oleju, w prasie motoryzacyjnej więc chyba wiedzą co piszą i tam właśnie zwracali uwagę, że potraktowanie gorącego silnika zimnym olejem może spowodować uszkodzenie głowicy... Oczywiście wiadomo, że nie dzieje się to zawsze, bo ciągle wymieniają tak olej w serwisach i nic......
Ufanie obcemu człowiekowi i wysyłanie go po auto dla siebie jest dość głupie. (..) Mozna dużo bardziej wpaść niż Ty, zarejestruj sie na forum VW, chłopaki sobie pomagają, pomogą i Tobie. Czwórka to już niemłode auto, duzo części z wnętrza znajdziesz na szrotach w całkiem dobrym stanie. Nie warto się zrażać, jak chcesz autem pojeździć pare lat, warto...
ja mam podobny a nawet ten sam problem... autko kreci ale nei pali. Mój mechanik mi powiedział ze albo są swiece uszkodzone ale stwierdził ze mało prawdopodobne zeby sie wszystkie spaliły. Następnie stwierdził ze to może wina przekaznika...kazał mi go odpalic ze startera( sprej taki)... tak zrobiłem i odpalił odrazu( nie nalezy tego psikac duzo bo uszczelke...
No to niestety jest nieszczelnośc głowicy z blokiem, a tu juz nie ejst tak wesoło. Ale w tym silniku uszczelke sie robi bardzo dobrze, jest duzo miecja i tanie czesci, auto w sam raz do nauki:)
chyba juz znam przyczynę, 3 dni temu zaczął strasznie kopcic na szaro i to nie zalezynie czy ciepły czy zimny dosłownie jak stary diesel i bierze bardzo duzo oleju, wiec pewnie siadły pierścienie. podejrzewałem jeszcze uszczelke pod głowica, ale łatwo pali nie ma z tym problemów wiec odpada raczej albo jeszcze uszczelniacze zaworów.
Wymien czujnik dla swietego spokoju roboty na kilkanascie minut i koszt kilkunastu zlotych. Po regeneracji każda pompka wyregulowana na dziwgniach ? i druga ważna sprawa, czy koło wałka rozrzadu było luzowane (3 sruby na 13) przy napinaniu paska rozrządu ? Bo niestety wielu ludzi tego nie robi, a to jest bardzo istotne do prawidłowego ustawienia rozrządu...
Witam posiadam pompe wtryskowa DPA perkins 4 cyl z kombajnu class zamontowalem do ciagnika c360 4 cylindry i jest problem gdyz bez pompki elektrycznej nie dziala na niej wlasciwie tzn, bialy dym nierowna praca , po zamontowaniu elektrycznej pompki paliwa pompa dziala pieknie lecz troche wolniej schodza obroty przez za silna pompke elektryczna gdyz moja...
Robokop ,ja widziałem wypchniętą uszczelke przez płyny w komorze spalania(silnik Deutz zamontowany w kompresorze ) i wypchniętą komore wstępną w tłoku silnika Daewoo zamontowanego w koparce Daewoo Solar.Nie widziałem natomiast zgiętego z tego powodu korbowodu.Co nie znaczy że Ci nie wierze.Ale aby to sie stało silnik musiał by pracować a wtedy nie...
Witam. Otóz tak, moja Astra 2000r, 1.8. bezyna-gaz. Pewnego dnia Astra odmówiła mi posłuszeństwa (podczas wyprzedzania tira na Sporcie zaczeła sie trzasc) z ledwoscia wyprzedziłem tira, odejmujac nogi z gazu, przy kazdym przyspieszeniu działo sie tak samo, jakos dojechalem do domu.Astra miala wymieniany rozrząd ok 3,5 mies temu ( po wymianie miala przejechane...
Witam.Mamy w firmie malego walca Bomag z 2008 roku.Jest w nim zamontowany silnik Deutz , trzycylindrowy chłodzony olejem i powietrzem.Model D2011.I jest z nim taki problem ze rok temu o tej porze byl robiony remont silnika.Przyczyna byla taka ze najpierw wypaliło uszczelke pod glowica i bral olej tak ze az mu z wydechu kapało.Po tej awarii zostala wymieniona...
witam ponownie po doczytaniu odpowiedzi powiedzieć mogę ,że wszyscy macie racje.A tak na mrginesie to mysle ze pomomo wlasnie wymiany pompy wodne może zle coś wlażył może zle podlaczyl i teraz wlasnie nie mial obiegu.W kazdym badz razie panowie samochod stoi u tego mechanika co mi rozrzad zmienial i sytuacja wyglada tak jezeli samochod nie odpali to...
deutz uszczelka głowica deutz deutz głowica
reset pojemnika pętla sprzężenia zwrotnego silniczek obrotomierza
uruchamianie przez żarówkę jakie kolumny aktywne
Jakie bezpieczniki sprawdzić, gdy radio szumi? Odwracanie kierunku dźwięku w Serato SL1