to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
Miałem taki objaw i nie bylo to takie straszne. Po prostu uszczelka pod głowica do wymiany.
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
Spaliny w układzie napisałeś.Może być uszczelka może być np chłodnica egr.A nawet pęknięta głowica kto to wie?Olej w układzie może być chłodniczka oleju i prawie na 90 procent uszczelniacze w głowicy.
Witam jak w temacie skoda 100 z silnikiem 1.0, silnik z tyłu chłodnica tak samo chłodzona nawiewem powietrza z boków auta. Objawy przegrzewający się silnik i pozytywnie wychodzący test spalin w układzie chłodzenia. Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw...
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Czyli nie ma opcji żeby była uszkodzona uszczelka? W takim wypadku najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie tulei? Kolego robokop a istnieje jakiś sposób sprawdzenia, która głowica jest uszkodzona? Dodano po 14 to ani uszczelka pod głowicą Teraz dopiero spadła mi klapka w głowie. Byłem pewien że smarowanie z bloku idzie kanałem na głowicę i przy uszkodzonej...
Witam czy znalazł Pan przyczynę wrzucania płynu, mam taki sam objaw głowica po regeneracji nowa uszczelka a płyn dalej wyrzuca, będę wdzięczny za pomoc
Witam mam problem z autem Peugeot 207 1.4 vti 2009r 160k/km. Problemy pojawiły się jakiś czas temu były to falujące obroty po odpaleniu po pewnym czasie okazało się że padła cewka została wymieniona. Falujące obroty pojawiły się następnego dnia występowały losowo nie zależnie od temperatury. Później padł termostat i czujnik temperatury. W między czasie...
Istnieje opcja,że jest zle dobrana grubość uszczelki i objaw będzie taki sam.Jeśli głowica była planowana,to uszczelka powinna być odpowiednio grubsza.Co do szklanek(czyli jak to nazwałeś hydraulicznych kasowników luzów) to były one fabrycznie nowe,czy używane.Jeśli były używane,a silnik w którym pracowały miał wyrobione gniazda i zawory to szklanki...
Ło, strzela w gaźnik - za wczesny zapłon; dodatkowy objaw odbijanie rozrusznika. Strzela w tłumik - za późny zapłon. Wobec tego jest jeszcze jakiś problem. Głowica dobrze przykręcona? Szczelna? Uszczelka pod cylindrem szczelna? Ja jeździłem taką WSKą, w które pod cylindrem było mokro, a jakoś tam dawała radę. WSK nie moja, więc nie było sensu w nią...
Witam, mam pewien problem ostatnio w moim Peugeocie robiłem zawór EGR bo dymił mi samochód na czarno po odpaleniu i czasami na niebiesko. Po przedmuchaniu objaw czarnego dymienia zniknął i się nie pojawił. Teraz mam problem z dymieniem na niebiesko ponieważ pojeździłem po mechanikach i mieli różne objawy ( wtryski, turbina, głowica ew. uszczelka pod...
Jaka może być przyczyna ciągłego dolewania płynu chłodniczego, po przejechaniu około 300km trzeba dolewać około 1L płynu. Samochód z 91r, nie dawno wymieniłem silnik ponieważ w starym pękła głowica a motor miał przejechane ponad 300tyś km, ten silnik ma "podobno" przejechane 160tys km, jestem z wykształcenia elektronikiem ale domyślam się, że w/w objaw...
Winny może być termostat - oby tak było bo to najmniej kosztowna do usunięcia usterka. W każdym bądź razie ten objaw - zanik mocy i tylko wolne obroty- jest przy przegrzaniu silnika z jakiegokolwiek powodu.U mnie tym powodem była niestety uszczelka pod głowica :( Pozdro Silan
Jestem przekonany, że skoro bierze Ci płyn chłodniczy to uszczelka pod głowicą poszła. Dodatkowo wskazuje na to, że płyn nigdzie nie cieknie oraz masełko pod korkiem. Objaw nr.1 też na to wskazuje. To masełko to po prostu płyn chłodniczy zmieszany z olejem który znajduje się normalnie tam gdzie znajduje się olej. Odpowiadając na pytanie 4 auto nie ma...
lekka para ale na ciepły i na zimnym czy kiedy? jeśli na ciepłym to z tytułu różnicy temperatur może lekka para się unosić jeśli objaw ten występuje na zimnym to mogą to już być spaliny, kiedy samochód zaczyna podbierać płyn bo np walnięta jest uszczelka albo głowica ludzie ratują się nie całkowicie dokręconym korkiem aby nie tworzyło się podciśnienie...
Witam miałem problem po zakucie auta z uszczelka pod głowicą a dokładnie zaczęła przepuszczać na tyle dziwnie ze kompresja była 12.3 12.4 12.5 12.4 ale gazy szły w przewody wody. co po przekroczeniu 4500 RPM prowadziło do przegrzania silnika. Przy okazji pojawiła sie kontrolka przy Oleju a po wcisnieniu testu "switch off engine check oil level" Natomiast...
W 10 letnim dieslu bez bajerów dochodzi do dużego wzrostu ciśnienia w chłodnicy.Za bardzo nie mam czasu i sposobu aby przyjrzeć się z bliska na kanale i ustalić przyczynę. Ale od początku. Na zimnym silniku nie ma oznak kompresji w chłodzeniu,czyli uszczelka pod głowica powinna być w 80% OK. Termostat na silniku i silnik wentylatora według danych fabrycznych...
Witam trafił do mnie taki fiacik benzyna plus gaz. Na gazie i benzynie chodzi tak samo. Po odpaleniu falują obroty lub rosną do maksymalnych. Z tego co klient mówił jestem już którymś mechanikiem który podjął się naprawy. U jednego został wymieniony silnik u innego uszczelka pod głowica u następnego potencjometr, silniczek krokowy i czujnik ciśnienia....
Witam. Jestem tu nowy i proszę o pomoc. Mam problem z moja audi a4 1.9 tdi afn 1997r. A mianowicie kilka miesięcy temu zaczęło ubywać mi płynu chłodniczego, ciagle dolewalem w sumie z 5l dolałem w jakiś miesiąc. Węże od chłodnicy miałem cały czas napuchnięte wymieniałem termostat bo zaczął mi świrować czujnik temperatury myślałem ze to główny powód....
No to zostały te dwie gorsze opcje. Jak jeszcze ostrzejsza jazda powoduje narastania problemu to typowy objaw uszczelki lub głowicy.
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, jest to typowy objaw dla czegoś takiego. Zdejm głowicę, i daj do sprawdzenia ewentualnie do planowania, przy okazji niech sprawdza jej szczelność.
nie chcę straszyć, ale to taki typowy objaw kończącej się uszczelki pod głowicą, no ale najpierw lepiej wykluczyć inne możliwości już wypisane
Typowy objaw i przypadłość tego silnika, walnięta uszczelka pod głowicą.
Objaw dość typowy - uszkodzona uszczelka pod głowicą. Kupa roboty albo do warsztatu i zapłacić. Ja wymieniałem sam... :D
Ja miałem dokładnie ten sam objaw w poldku - diagnoza: walnięta uszczelka pod głowicą. Po wymianie objawy ustapiły.
mozesz miec wode w oleju- np uszkodzona uszczelka pod głowicą. biały kolor oleju to objaw zawartości w nim wody. sprawdz czy nie pluje olejem przez filtr
Kolego, jeżeli nie ma narzędzi i próbuje zdiagnozować usterkę domowymi sposobami, to chyba nie prościej. Nie każdy ma warsztat w domu. Jeżeli zauważy którykolwiek objaw uszk. uszczelki pod głowicą wtedy będzie mógł dla pewności jechać na warsztat i wykonać test. To co piszesz, to jest właśnie naciąganie ludzi na kasę. Dodano po 40 Kolego, jeżeli nie...
Proponuje sprawdzić łopatki w pompie czy są całe.Miałem podobny objaw w Palio Wekend , wywaliło uszczelkę pod głowicą zanim doszłem co było powodem gotowania chłodnicy.
Jestem w trakcie wymiany pompy, gdyż wycieka mi płyn z chłodnicy i nie w łą cza mi się termostat po wymianie na nowy. Moje pytanie jest takie - jakie byłyby objawy jakby to była wina uszczelki pod głowicą?
robi ci się mieszanka wody z olejem zrzuć głowicę i wymień uszczelkę sprawdź uszczelniacze na zaworach pozdrawiam Nie zawsze tak jest jak piszesz,jeśli gość robi krótkie odcinki na niedogrzanym silniku to właśnie na korku zbiera się kondensat a ludzie myślą ze to uszczelka,ważne jest to jaką trzyma temperaturę silnik i z reguły jest to objaw niedogrzanego...
A tak poza tematem- znikanie płynu po wystygnięciu to przypadłość klękniętej uszczelki pod głowicą To może być jakiś trop. Auto ma już pona 650000km przebiegu i silnik do tej pory nie ruszany. Czy oprócz ubywania ponad litra płynu jest jakiś inny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą?
Taki właściwie "czwórnik" - zbiegają się do niego 4 rurki chłodnicze, pękł w nim oring. Nie wiem jak to się nazywa niestety nie znam się na silnikach. Myślę że miejsce jest zupełnie przypadkowe a chodziło o zmiany ciśnienia ubywało wody zaś reszta się gotowała. Zdążyli przedtem wymienić termostat a różni mechanicy widząc objaw bez wahania mówili "padnięta...
Przygotuj się na wymianę uszczelki pod głowicą silnika. Typowy objaw w tym silniku. Jak i bulgotanie po wyłączeniu silnika jeśli występuje to potwierdzenie kolejne.
wyzsza temperatura w komoprze spalania przy jezdzie na lpg jest niebezpieczna dla silnika ze wzegledu na mozliwosc uszkodzenia gniazd zaworowych,szybszym zuzyciem uszczelki pod głowica,po przetopy na tłokach włacznie...Ale wyzsza tem to objaw/przyczyna zbyt ubogiej mieszanki LPG.Jezeli jednak masz pełnego kompa z gazu lub tez regularnie jezdzisz na...
Typowy objaw uszczelki pod głowicą
Typowy objaw uszczelki pod głowicą.
Zgłaszanie się czujnika że zbiornika wyrównawczego to już objaw uszkadzającej się uszczelki pod głowicą. W grupie VAG w tych jednostkach to norma. Uszczelką i tak i tak do roboty w przyszłości. Czujnik na razie zmostkuj. Choć ktoś tu kiedyś mi zaRZucił, że trzeba go tylko wypiąć. Wymiana czy mycie zbiornika to poprawa tylko na krótki czas. A więc mostek,...
Uszkodzony ciśnieniowy zawór zwrotny, jego uszczelka lub ewentualnie sprężyna. To dość częsty objaw. Powietrze nie ma nic wspólnego z praca pulsacyjna. Co najwyżej nieszczelny zawór lancy może dawać taki objaw podczas pracy jałowej. Bardziej złożona usterka to zaworki tłoczków. Jak masz plastikową głowice to szkoda zachodu, produkt pod markety tak ma....
Witam To jest typowy objaw wypalonej uszczelki albo pękniętej głowicy.
No to pozostaje uszczelka pod głowicą, to dość typowy objaw tego uszkodzenia... ubytek płynu też typowy, a pompa wody na pewno nie . można zrobić test na obecność spalin w płynie chłodzącym, będziesz wiedział
Napisz coś więcej >Jakie to auto itp. Może być objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą >Pozdro<
A przy wymianie uszczelki była sprzwdzana szczelność głowicy?, może mieć pęknięcie, objaw typowy przy pęknięciu lub lekkim "dmuchnięciu" uszczelki do kanału wodnego, i przy większej prędkości ciśnienie wypycha płyn z głowicy i temperatura szybko rośnie.
korek wymieniłes na oryginalny? zobacz czy masz masełko pod korkiem, ale wlewu oleju do silnika. objaw uszk. uszczelki pod głowicą, to właśnie w/wsp. masełko, puchnące wężę chłodzenia i biały dym z tłumika.
Objaw wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. wykręć świece i jak któraś będzie wymyta to masz winowajce. Ale nieszczelny wtryskiwacz też może powodować takie objawy.
Coś mi się wydaje ,że objaw na uszczelkę pod głowicą.A temperatura ci skacze chłodzenia.Jak jest uszkodzenie uszczelki to temperatura wzrasta bardzo szybko.
Może wymienić świece i dwie cewki ? To nie pomoże na brak ciśnienia w cylindrach. Zakładając, że nie masz uszkodzonej uszczelki pod głowicą, to objaw wskazuje na nieszczelne zawory lub zapieczone pierścienie. Możliwe, że pomoże płukanka silnika. Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania dolewając troszkę oleju do cylindrów.
Ewidentny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą bądz pękniętej głowicy(częste uszkodzenie przy przegrzaniu silnika).
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
objaw uszczelka głowica objaw uszkodzić uszczelka głowica objaw uszkodzenie uszczelka głowica
zamknięcie instalacji otwartej dioda power mrugać niebieski lutowanie iphone
traktorki kosiarki mikrokomputer cobra1
Strojenie heterodyny AM w radiu Unitra - poradnik Termet piec dwufunkcyjny nie włącza się - przyczyny i rozwiązania