cordoba zdanie co do twojej wiedzy mam już wyrobione wiec się nie dziwię, że powtarzasz bzdury z forum. zdany uszczelkę dobiera się do wyskości wystawania tłoków ponad kadłub a nie do szlifowanej głowicy, jażeli czegoś nie wiesz to nie mów.
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
Uszczelkę dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad blok a nie do grubości głowicy. Zakładaj taką samą.
było już na kilku warsztatach i nikt nie wie, co jest Przyznam, że nie wierzę (chyba że u lokalnej "złotej rączki") Weryfikacja czujnika moze fałszuje. Termostatu bo za wczesnie otwiera. Klasyka. "Czasem" lewe powietrze / gazy dostające się do chłodzenia jak podczas rozwijającej się awarii uszczelki głowicy
Może tylko wystarczy zabielić do montażu uszczelki,nie zawsze jest krzywa.
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
moze niewlasciwa uszczelka pod glowica?
U mnie to była jednak uszczelka pod głowicą.
Jedynka niektóre firmy robiły otworki a jak nie jesteś pewny to pomiar wystawania tłoka . Tylko na wszystkich 4 cylindrach.
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
dziękuje wszystkim za odpowiedz usterka usunięta. uszczelka pod głowicą.
Do sprawdzenia przepływomierz (odpiąć kostkę), sprawdziłbym czy nie ma spalin w płynie chłodniczym może uszczelka pod głowicą.
Jak skacząca temperatura to może być uszczelka pod głowica.
Witaj! Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą były by w zależności uszkodzenia. Uszkodzenie uszczelki z kanałem chłodzącym /wydmucha płyn w chłodnicy/ Uszkodzenie z /olejem/wydmucha olej, na korku biała maź/ Uszkodzenie krawędzi to w koło zalany olejem. Jak tych objawów nie masz to kup odpowiedni płyn do mycia silników,popsikaj i zmyj wodą.Będziesz...
Błędy od źle wyregulowanego gazu.
Zle odpowietrzony układ chłodzenia- być może też masz przedmuch na uszczelce głowicy.
chyba że płyn chłodniczy dostaje się do silnika, przyczyna może być uszczelka pod głowicą
Cudów nie ma, albo uszczelka pod głowicą albo chłodnica EGRa.
Uszkodzona głowica, uszczelka, bądź pęknięcie w bloku (może również być w głowicy).
Zrób sobie test na spaliny. Czy przypadkiem nie przedostają się spaliny do płynu chłodzącego. Mnie to wygląda na uszczelkę pod głowicą. Mogę się mylić, ale warto sprawdzić.
Nie zastosowałeś czasem grubszej uszczelki pod głowicę?
wymień uszczelkę pod głowicą
Temat zamykam. Padła uszczelka pod głowica.
Sprawdzaliśmy uszczelkę pod głowica tez bez zarzutu Jak to "sprawdziliśmy"? Jak się sprawdza uszczelkę? Uszczelkę pod głowicą można jedynie wymienić, jest jednorazowa. Każde zdemontowanie głowicy, to nowa uszczelka. Odnośnie awarii, to na początek zrób pomiar ciśnienia w cylindrach.
niebieski dym śmierdzi mi tu uszczelka od głowicą ,
Test CO2 na sprawność uszczelki pod głowicą.
Vag sam się odpowietrzy akurat tutaj. Niestety wszystko wskazuje na problem z uszczelką pod głowicą
Dlaczego była wymieniana uszczelka pod głowicą?
Tak trzeba oddać do szlifowania i Ci powiem lepiej zaprowadz do warsztatu bo źle ustawisz rozrzad i będą kłopoty. No chyba że zaryzykujesz najgorszy jest pierwszy raz.
ktoś mi wytłumaczy o co chodził z tym CO2? Test na obecność spalin w płynie chłodzącym - przepalona uszczelka lub pęknięcie głowicy/cylindra.
autko trafiło do warsztatu. Jak narazie to uszkodzona jest uszczelka pod głowicą.
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Biało-szarego dymku z rury nie ma?
uszczelka do głowicą wymieniona
Witam!Silnik RP, po dłużeszej jeździe węże chłodnicy robią się twarde.Czy tak powinno byc?Temperatura w normie, wentylator się załącza,termostat sie otwiera.Nie zauważyłem żadnych bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym.Korek zbiorniczka był podmieniany i dalej to samo.Pozdrawiam!(Czy to aby nie uszczelka pod głowicą?)
Ja wiem czy ona jest taka bardziej zaawansowana?? Bardzo podobna do tej co pokazałeś na zdjeciu. W środku tej najgrubszej rurki są takie małe rureczki przez które przelatują spaliny i tyle. Owszem są czasami tematy,że właśnie w tym miejscu się rozszczelni i płyn chłodniczy idzie w wydech. Można pomylić wtedy z uszczelką pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą!!!
Co by nie było głowica raczej do zdjęcia Albo uszczelka albo sama głowica uszkodzona
Jeżeli po naprawie było dobrze to obstawiam uszczelkę pod głowicą.
Kuzyn miał podobną sytuację w a 6 1.9 tdi 110 ps winna była uszczelka pod głowicą
Dość łatwo wydedukować co było przyczyną. Jeśli głowica silnika jest ok po testach, także uszczelka pod głowicą to zostaje jedynie blok silnika.
A czy było coś robione przy głowicy gdy mechanik wymieniał uszczelkę ??
hmm... właśnie bałem się, że uszczelka pod głowicą do wymiany
Czujnikiem CO2. W ostateczności nosem - czy spalinami z płynu nie śmierdzi. Nie musi to tez być uszczelka. Może być pęknięta głowica.
Test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia.Jeśli pozytywny niestety najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą.
Tylko przy odkręconym korku przy dodaniu gazu wypycha lekko płyn i co chwilę idą bańki powietrza, ale niżej w zbiorniku widać płyn normalny. Te bańki powietrza wg mnie ewidentnie świadczą o przedmuchu do układu chłodzenia, a możliwe że również do układu smarowania. Przyczyna przedmuchu - nieszczelna instalacja gazowa (ale o niej nie piszesz, że ją...
Jak znam życie zawsze przy wymianie rozrządu wymienia się pompę wody pompa zużywa się tak samo jak i rozrząd ponieważ jest napędzana paskiem rozrządu i niema czegoś takiego że jest jeszcze w porządku to jest niedopuszczalne teraz pytanie skąd ucieka płyn może z pod krućca z termostatem a może leje nagrzewnica a może z pod uszczelki pod głowicą ?
Wymiar zmienia się po planowaniu głowicy Co?? ( konieczne planowanie bo głowica raz urzyta wygina się co prowadzi do wydmuchania nowej uszczelki i robota od nowa albo za jakiś czas) Możesz póbowac bez planowania głowicy to wtedy uszczelka na 1 montaż
Jak kopci po odpaleniu, to uszczelniacze zaworów, ale to kopci na niebiesko. Biała chmura, to woda, więc może uszczelka pod głowicą.
W tym silniku zrób głowicę, uszczelniacze, docieranie zaworów- weryfikacja prowadnic zaworowych. I pierścienie do wymiany.
Wg mechanika uszkodzeniu uległo urządzenie ( rozbudowana rurka ) do chłodzenia recyrkulacji spalin w układzie wydechowym . W momencie kiedy auto stygło jakieś ilości płynu chłodzącego przedostawały się z obiegu z chłodziwem do układu wydechowego poprzez jakąś dziurę w tym urządzeniu . No i stąd tek kłopot . Dla wszystkich chcących mi pomóc na poście...
Szymek, spalanie średnie 55l/100km to bardzo dziwny objaw, zgodziłbym się z chwilowym podczas ruszania na 1 biegu. Druga sprawa, sprawdzenie spalania lepiej zrobić tankując 2x samochód po sam korek, rejestrując stany licznika. Unikniesz w ten sposób zapowietrzenia układu zasilania. Sprawdzałeś stan (poziom/jakość) chłodziwa? Najczęściej dym jest spowodowany...
odkręć korek na rozgrzanym (POWOLI) - spuścisz ciśnienie zakręć go spowrotem - po minucie albo dwóch ciśnienie powinno lekko wzrosnąć a jak się włączy wentylator powinno zmaleć i tak jak silnik będzie chodził i ten wentylator się będzie włączał i wyłączał to ciśnienie w ukł powinno cyklicznie się zmieniać oczywiśćie twoim miernikiem ciśnienia będzie...
Naprawa nie opłacalna raczej wymiana głowicy plus planowanie...
Masz majonez na korku, podejrzewam że problem może być z uszczelką głowicy . Płynu chłodniczego nie ubywa.
Zależy ile ci zbierze przy planowaniu wtedy dobierasz uszczelkę pod głowicę zaworów nie pogłębiasz sprawdzasz szczelność płaszcza wodnego ewentualnie zaworów... do planowania głowica musi być goła bez kolektorów wałków itp. Czy w płynie chłodzącym nie widać śladowych ilości oleju ?
Pomiar kompresji pokaże że masz wypalona uszczelkę pod głowicą pomiędzy niepalącymi cylindrami.
To są typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub pęknięcia w głowicy. Przy wysokich prędkościach wentylatory nie są potrzebne do schłodzenia płynu.
Głowica była nie planowana a uszczelka grubosci 1.57. Ale czy to ma jakis wpływ?
Myślisz, że są przypchane? Głowica po obróbce była poddana myciu na 99%... Uszczelka oczywiście, że grubsza o jedną "dziurkę"...
Jeseli woda dostała sie z serwa do silnika przez vacum pump to uszczelka pod głowica tez poszła ?
No i myślę, ze już się nie wytworzy to ciśnienie. Dla pewnosci zrób sobie test CO2 po kilku dniach jazdy. To co pokazujesz to prawdopodobnie resztki glikolu z plynu chlodzącego. Co do huczenia, to po Twoim mechaniku sprawdził bym wszystkie połączenia dolotowe, zaczynając od filtra powietrza aż po połaczenia wydechowe. Turbo, chlodniczka,wydech.
Mnóstwo przyczyn. 1.Sprawdź czy nie ma podejrzanego osadu na połączeniach gumowych przewodów wokół chłodnicy. 2.Sprawdź to samo wokół nagrzewnicy. 3.Trudne, ale możliwe do sprawdzenia - wyciek poprzez uszczelkę pod głowicą do cylindrów.
Witam pacjent to passat b6 2.0tdi bmp problem polega na tym że kopci na biało głowica była regenerowana uszczelniacze pompek wymienione i uszczelka pod głowica. Wyskakuje błąd sondy lambda. Czy to może być powodem kopcenia na biało?
Wymianie uszczelki pod głowicą. Podciśnienie posprawdzane fałszywego powietrza również nie łapie.
Może być uszczelka pod głowicą ,głowica ,pompa radziłbym odwiedzć jednak warsztat.
Nagrałem całą operację: https://youtu.be/8c6CYfAcl3E Tak to wygląda.
zobacz na zimnym silniku czy nie ma wycieku gdzieś.. generalnie co rano bym patrzył teraz :D .. też tak miałem co prawda nie w pasku ale w tdi.. ze długo mi ubywało płynu i nie widziałem wycieku.. aż się okazało ze przeciekał trójnik na wężu co łączy pompę wody, głowice i coś tam jeszcze.. wymieniłem.. ale jak się okazało tak czy siak było za duże ciśnienie...
Objaw który opisałeś wynika z wydmuchanej uszczelki. Sprawdz głowicę, czy nie jest popękana, pogięta. Regeneracja głowicy i nowa uszczelka, powinny rozwiązać problem. Pozdrawiam
silnik 1.9 TDI 110 km AFN 96r w tym rzecz ze nie widac zasdnych wyciekow, wiec uszczelka pod głowicą?
Aha no to teraz wiem dlaczego mi ubywa tego płynu:) Czyli pewnie głowica pęknięta czy uszczelka bo olej to sprawdzałem i nie zmienił koloru
Wiązka wtryskiwaczy do poprawy! Ta na głowicy plus jej wtyczka i gniazdo.
A uszczelka głowicy nie poszła?
w passacie miałem walnięta uszczelkę pod głowicą i pod korkiem oleju robił się osad coś jakby masło.
W VW jest układ samo odpowietrzający się. Skoro na trasie łapie temperaturę to możliwe przyczyny : -czujnik temp źle wskazuje -niewydajna pompa wody -uszczelka pod głowicą
Splanowanie głowicy raczej na pewno nie jest przyczyną - w dieslach nie planuje się głowic ze względu na fakt obniżenia gniazd zaworów i możliwość klepania tłoków, oraz zmniejszenie jej wytrzymałości mechanicznej. Grubość uszczelki zaś, w/g wskazań producenta dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad kadłub silnika. Mechanik partacz - kto wymienia...
Miałem identyczny problem w Astrze 1.7 dt fachowcy radzili wymienić poduszki pod silnikiem inni wskazywali na usterkę pompy wtryskowej o filtrze paliwa nie wspomnę.A okazało się że przepalała się uszczelka pod głowicą aż całkiem padła. Po splanowaniu głowicy i z nową uszczelką wszystko ok. Moja rada porządnie zmierzyć ciśnienia sprężania i dokładnie...
Może to być uszkodzona głowica , przez którą dostaje się płyn chłodniczy do cylindra lub uszczelka .
Witam. Proszę o pomoc, niedawno wymieniłem uszczelkę pod głowicą, w samochodzie VW Passat B5 1.6 AHL. Samochód pracuje równo, lecz co trzeci dzień zauważam ubytki płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym. Dodam, że wymieniłem króciec za blokiem silnika na nowy. Zauważyłem, że przy przegazowaniu silnika na większe obroty, przy dociskaniu węża głównego...
Uszczelka pod głowicą się kończy - jest już pęknięta i płyny sie mieszają. Głowica do góry, planowanie i nowa uszczelka. Do tego świerzy olej i cały płyn w układzie chłodzenia.
Jeśli kopci bardzo mocno gęstym dymem na biało (para wodna) to uszczelka pod głowicą do wymiany. Woda dostaje się do komory spalania i z wydechu para wodna się wydziela.
Szkoda, że nie podałeś co to za pojazd i czy ma chłodnicę recyrkulacji spalin. Płyn się nie gotuje tylko bomblują w nim gorące gazy spalinowe albo z powodu uwalonej uszczelki pod głowicą lub nieszczelności chłodnicy spalin systemu EGR.
Kolego sprawdź jeszcze raz ustawienie rozrządu czy nie przeskoczył np. o 1 ząbek wałek rozrządu lub koło pompy wtrysk (czas wtrysku). Czy dobrałeś dobrą uszcz. głowicy (grubość) czym więcej zeszlifowana głowica tym grubsza musi być uszczelka
Może uszczelka pod głowicą?? albo sprawdzić rozrząd
Jeśli układ jest sprawny, tzn. dławiki w przewodach odpowietrzających nie są zapchane to układ odpowietrza się po pierwszym przjechaniu się, a raz odpowietrzony nie zapowietzy się sam. Ale jeśli wywala płyn kanałem w zbiorniku to masz ewidentnie nadciśnienie w układzie. Są dwie drogi: uszczelka pod głowicą (lub głowica) albo chłodnica spalin, jeśli...
Upewnij się co do uszczelki pod głowicą , do 1,6 są tam dwa rodzaje uszczelek założenie nie właściwej powoduje połączenie kanału w głowicy z atmosferą i takie przygody .Sam strzeliłem takiego babola .
Nowa uszczelkę mam pod pompę vacum co dolega między nią a głowica
Witam Panowie, mam pytanie. W lipcu miałem wymieniana uszczelkę pod głowicą bo uciekał mi płyn. Teraz zauważyłem że znów mi ucieka zajrzałem pod korek a tam biały osad. Czy to znów ta uszczelka?? i czy ten mechanik to zle zrobił? ale planował głowicę itp. I nie wiem czy znów to będzie ta uszczelka dużo km nie zrobiłem po tej wymianie...
Jeśli się grzeje to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą do wymiany(w najlepszym przypadku)lub głowica ma gdzieś pęknięcia.Jeśli uszczelka będzie uszkodzona to objawem może też być brak kompresji.Przede wszystkim ściągnij głowicę-bez tego się nie obejdzie.
Co Panowie na to? Przy znacznym przebiegu mogą być wyrobione gniazda PD w głowicy, i wymiana kompletu uszczelek może okazać się fiaskiem.
Kup dobrej firmy uszczelkę pod głowice i będziesz miał wszystko podane.
Witam! tak jak riko37p pisze. Jeżeli węże są ciepłe(obydwa) to prawdopodobnie stało się coś z linką od pokrętła nastawy ogrzewania. Jak to wszystko działa to termostat lub uszczelka pod głowicą zaczyna puszczać.
wymieniałem dzisiaj uszczelkę pod głowicą w vw passat 2.0 benz. z 92 roku po złożeniu nie działa mi wskaźnik temp wody. Czy ktoś może mi powiedzieć, który to czujnik? Wymieniałem również termostat bo podobno się nie otwierał a myślę tak bo po pięciu minutach jazdy woda miała 100 st. Celsjusza! Założyłem nowy bo jeździłem trochę bez niego, woda dalej...
Nie są białe, na starej oryginalnej głowicy pracował tak samo. Wysokość oczywiście zmierzona i dobrana uszczelka. Głowica była minimalnie liźnięta, a nie gwałcona jak to nazwałeś.
Spokojnie poczytaj. Jeszcze jedno rozumiem że robiłeś głowice w całości, a nie tak sobie wymieniłeś uszczelniacze zaworów -to bardzo ważne?
Auto przyspiesza bez szarpania? Hamowanie silnikiem też bez szarpania? Jak gubi obroty, to chodzi na wszystkie cylindry? Przyczyn kulawych wolnych obrotów jest za dużo żeby celować, równie dobrze może być uszkodzona głowica, uszczelka pod głowicą, rozregulowane zawory itp. Np. W passacie B2 1.8 miałem pękniętą głowicę. Po nagrzaniu silnika do 70'C gubił...
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
Można to jakoś sprawdzić, czy to na pewno uszczelka pod głowicą? Test obecności spalin w układzie chłodzenia.
Nie wywala płynu zbiorniczkiem, jeździłem z ręcznikiem papierowym wokół niego, więc termostat i korek też odpadają. Na weekendzie będę wyciągał chłodnicę kolektora, da się ją wyciągnąć bez ściągania kolektora? Czekam jeszcze na tester szczelności uszczelki głowicy... dla pewności jeszcze to sprawdzę.
uszczelka głowica passat objaw passat wymiana uszczelka głowica wymiana uszczelka głowica passat
renault laguna przycisk podsłuch usługa płyta indukcyjny samsung tranzystor
falownik elektronix falownik elektronix
Zdjęcie pętli immobilizera w Volvo V70 2004 Formatowanie partycji w fastboot na Huawei MediaPad T5 AGS2-W09