Owszem, popełniłeś błąd, ale myślę że po takim dokręceniu wygniotło silikon i nic ci nie wydmucha. Smaru też się nie daje pod głowicę tylko samą uszczelkę.
Dokładnie, silniki Czeskie Jawa 223 nie mają pod głowica uszczelek.
Fridex to wadliwy żrący płyn stosowany fabrycznie przez Skodę w pierwszych latach produkcji Favorit, robił właśnie takie spustoszenia z głowicą, uszczelką i kadłubem. Później zastąpiony został płynem Frostox. Przyłóż nową uszczelkę do głowicy, jeśli zakuwki oraz pasek silikonu mają styk z litym zabielonym aluminium i nie ma na ich linii w.w. wżerów...
Witam.Auto jak w temacie rok 93 wydmuchana uszczelka głowicy.Głowica po planowaniu jutro zakładam i się zastanawiam czy między głowicą a obudową wałka stosuje się jakieś uszczelnienie?Po rozebraniu wygląda ze niczym nie było tam smarowane ale nie chcę sobie narobić roboty.Przy okazji zapytam jakim momentem dokręcać.Z góry dziękuje za pomoc. Tam idzie...
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
(at)ElektrodaBot Co śądzisz o tzw "hermetic" to było i jest lepsze jak te współczesne silikony, silnik był przeznaczony do składania bez uszczelek , usczelka / głowica cylinder musiała być.
A ile się popychacze mają napełniać 10 min 20 min czy może 5 godzin?Jak dla mnie to chore.Przecież jak założył prawidłową uszczelkę i nie zapchał silikonem lub czymś innym kanału na głowicę i obudowę wałka to nie ma nic do zepsucia.No co?Prędzej to mógł mieć problem z niedomykaniem zaworów.
Wada ukryta. Samochód sprzedany z uszkodzonym silnikiem. Nieudolna naprawa, urwana śruba głowicy uszczelka na silikon. Silnik przegrzany, krzywy blok i głowica. Motor do remontu albo do wymiany. Zwrot samochodu albo partycypuje w kosztach naprawy. Co prawda samochód kupiłeś za 400 zeta więc nie wyobrażam sobie że sprzedający ma naprawiać silnik. To...
Pod śrubami są uszczelki gumowe z metalowymi kapturkami, trzeba je zdjąć, odtłuścić i złożyć na silikonie, 15 minut roboty
Musisz kupić nową uszczelkę. Nie zakładaj silikonu !
Pytanie mam podczas zakladania uszczelki pod glowice mam ja posmarowac smarem grafitowym czy zostawic ja na sucho w sklepie mi powiedziano ze mozna na sucho bez smarowania juz nie wiem zglupialem :/ Tylko na sucho,żadnych wynalazków na uszczelce masz czerwony pasek,który jest jakby silikonem,tak więc pod zadnym pozorem nie smaruj tej uszczelki niczym,pamiętaj...
Chlodnica jest z Ursusa 330 więc chyba okej? Dodano po 19 A jeszcze jedna sprawa, uszczelkę pod głowicą montować na silikon czy na sucho?
pod cylinder możesz dać silikon, ale pod głowice daj uszczelkę, bo silikon ci wydmucha
W tych ciągnikach to dość częsty przypadek, jeśli ciągnik od dawna nie był ruszany to nic z tym już nie zrobisz i zostaje tylko zdjęcie głowicy. Przy ponownym montażu polecam obwód uszczelki posmarować jakimś silikonem. Plus taki że zdjęcie w tym ciągniku głowicy to 30 minut roboty. ;)
musisz wymienić uszczelkę pod pokrywą głowicy (tylko bez silikonu!!!)
Też miałem ten problem ,ale w innym samochodzie .To zależy z jakiego materiału jest zrobiona uszczelka [jakość materiału].Jeśli nic nie pomaga to odtłuścić wszystkie powierzchnie [uszczelka ,dekiel ,głowica]posmarować cieniutko silikonem [odporność pow.100 stopni] i zmontować.Odczekać aż wyschnie silikon i po problemie.
Witam uszczelki pod głowicą nie osadza się na żadne silikony czy kleje dzisiejsze uszczelki już mają nałożone po brzegach i to wystarczy, sprawdzić dokładnie blok głowice może planowanie nie było wcale robione tylko tobie było powiedziane że było.
Powinna po prostu wyjść. Może się uszczelki "zapiekły". https://www.youtube.com/watch?v=leQdM2uR...
Skolei ja mam takie pytanko: Czy uszczelkę głowicy muszę kupić gdzieś oryginalną, czy może od jakiegoś motoru podpasi? Zrobiłem niedawno z jakiegoś specjalnego silikonu, ale i tak poszła.
Kolega lubi czerwony silikon?
Nie wiadomo co z tą głowicą nikt nie widział nikt nie powie ,żeby gołym okiem zobaczyć pęknięcia to gość ma rentgen albo wali w h.A jeżeli już widać faktycznie pęknięcia zależy oczywiście gdzie idzie zrobić to, są niby magicy co to spawają i to trzyma ale mówię zależy gdzie pęknięta ,nie wiem ile za to biorą ceny są zróżnicowane. Jeżeli chodzi o samą...
Dziękuje za wypowiedzi temat robi się jałowy więc go zamykam. Jednak po zauważonych nie dociągnięciach najprawdopodobniej po składaniu głowicy przez Pana Y jestem przekonany iż to jego wina ./Uszczelka podróba elementy klejone do głowicy na silikon itp.Pasek wyglądający na więcej niż 100km- napisy wytarte.Jakiś przekręt musiał nastąpić.
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
w kolejności wskazanej na instrukcji dołączonej do uszczelki i kluczem dynamometrycznym też w/g zaleceń Dodano po 4 Ta uszczelka Reintz jak również Elring mają wytłoczone rowki wokół kanałów i tulei, może się je wypełnia jakąś płynną uszczelką, silikonem?
miałem przypadek przecieku to użyłem silikonu samochodowego do uszczelek pod głowicę , mija w tej chwili ok 5 lat i nie cieknie. Kleiłem od zewnętrznej strony. Pozdrawiam
Głowica jest pęknięta ;/ I tu teraz pytanie czy opłaca się naprawiać. Głowica na szrocie ok 70 zł Uszczelka pod głowicę 40zł planowanie głowicy 50 zł silikony kleje olej itp 50zł robota 150zł lub ryzykować samemu Czy lepiej dołożyć 1000zł i kupić Daewoo tico które pali 3 litry mniej co w ciągu 2 miesięcy przejeżdżając 100km dziennie zwróci mi się już...
Może powinno się ją oddać do wyszlifowania, albo położyć nieco silikonu czerwonego... Kładłem go zamiast uszczelki pod głowicę w aucie i sprawował się bez zarzutu.
Demon 4,8 KM po wymianie tłoka i cylindra nie chce odpalić. Wykręcę świece i gaźnik, pociągnę parę razy za starter, popluje paliwem przez ten mały otworek w cylindrze tu gdzie przykręcony jest gaźnik. Gdy wszystko złożę, zapali na 3 s zgaśnie i nie da rady już odpalić. Co może być przyczyną, odwrotnie założony tłok (jeśli to ma znaczenie) silikon zamiast...
A co tu chcesz kolego wiedzieć, ściągasz dekiel czy miskę myjesz odtłuszczasz obie krawędzie nowa uszczelka, na zgięciach nowej uszczelki ((trochę silikonu)) minimalnie, bo często cieknie dokręcasz z czuciem i gotowe.
Przeważnie wycieka na gwintach szpilek przy nakrętkach mocujących przewód wydechowy przy głowicy. Spróbuj odkręcić cztery nakrętki, odtłuścić posmarować silikonem wysokotemperaturowym i zakręcić nakrętki.
Kawasaki EL 250, szpara pomiędzy cylindrami. Tuleje cylindrowe choćby obróciło, a motor przegrzewa się i znika płyn + wszędzie pełno silikonu. Wie ktoś coś o tym i czy dużo silikonu to naprawi To jest luz montażowy tulei i nie powinno to przeszkadzać, bo uszczelka głowicy to powinna uszczelnić.
ale która lepsza bo np. aluminiową można jeszcze raz użyć a tą z tworzywa jak dasz silikon to się rozwali :D
Zawór jest urwany i wpadł do środka, sprawdzę luz pierścieni w rowkach i obejrze korbowód. Tak się zastanawiam czy wymieniać uszczelkę pod głowicą, tutaj jest płaska blaszka z obu stron na silikonie. Najważniejsze to chce części zamówić a nigdzie na bloku silnika nie ma wycechowane jaki to model silnika.?
Oryginał MZA, przywieziony statkiem z chin. tłok nie dochodzi do samego końca tulei tylko troche niżej o pare milimetrów Zmierz wysokość cylindra, pomiędzy dolną płaszczyzną styku z uszczelką a górną płaszczyzną styku z głowicą, suwmiarką można to zmierzyć tylko w jednej pozycji. Dla 50-60 cm³ dla tłoka o odległość od osi sworznia do górnej krawędzi...
Może po prostu ktoś splanował blok w miejscu tej głowicy za mocno i jest głowica za nisko. Mozę spróbuje dać inną uszczelkę pod głowicę, teraz mam założoną 1,75 mm grubości. Widze na necie, że jest taka co ma 1,90 mm grubości ze silikonem i stalowym pierścieniem, co Ty na to pomoze? A może tam siedzi smerf i wali młotkiem? Rozbierz to się dowiesz co...
Narazie oddałem do znajomego mechanika po uszczelka pod głowicą puszczała mi ciśnienie do układu chłodzenia i jak gość rozebrał głowice to mówił że połączenie kolektor-głowica było na jakimś silikonie, jak to poskłada i da nowe uszczelki to zobaczymy co będzie dalej.
sprawdziłem jest chłodniczka oleju na tym samym wsporniku co filtr oleju, a co do uszczelki pod głowicą to obejrzałem dokładnie i chyba uszczelka była wymieniana ponieważ głowica jest cała sucha i czysta a pod pokrywą zaworów uszczelnione jest dodatkowo silikonem a ponadto w oleju nie ma śladu płynu i pod korkiem wlewu oleju też jest czyściutko i niestety...
Może jednak będzie trzymać na tym silikonie? Będzie. Do czasu kiedy połączenie puści i gwałtownie wycieknie Ci płyn chłodniczy, np. podczas jazdy w trasie. Nie zdążysz nawet zjechać na pobocze, a już będziesz miał uszczelkę pod głowicą do wymiany. Ale jak 70 zł to za drogo, to może uszczelkę wymienią Ci za 20 zł...
Silikonem próbowałem i też popuszcza delikatnie ? Ciekaw jestem czy nowa uszczelka by pomogła ?
Silikon Dirko załatwi sprawę. Ewentualnie dobrze docieta igielitowa uszczelka.
Duże znaczenie mają nakrętki i raczej polecany jest dobry klej a nie silikon. Możliwe także pęknięcie cylindra.
Po pierwsze, łańcucha nie sprawdza się na porównanie ze starym, tylko określa się stopień wyciągnięcia poprzez pomiar odległości pomiędzy sworzniami na odległości 10 ogniw. Jeżeli łańcuch ma podziałkę 1/2 cala to nominalna odległość wynosi 127 mm. Wyciągnięcie na poziomie 1–2 % to mniej więcej 128–130 mm. Po drugie, jeżeli głowica była splanowana przy...
Silikonu bym nie polecał, ja kiedyś kleiłem wszelakie uszczelki w Komarze Hermetykiem.
Problem spowodowany jest oczywiście brakiem płaskości powierzchni Czasem kiepskiej jakości uszczelką, u siebie dwa razy zmieniałem uszczelki klejąc na dobre silikony, a problem rozwiązał się po zastosowaniu uszczelki erlinga, nie z jakichś firm krzaków. I tyle co do płaskości głowicy czy pokrywy. Po trzech latach zaczęła się pocić, ale obsługuje drugi...
Jazda nie wskazana. Cena to pojęcie wzgledne. To zalezy kto robi na czym robi i jak robi. Ale nie ma co oszczędzać. Komplet uszczelek śruby do głowicy rozrząd. Tak wyglada poprawna wymiana która generuje koszty. A jak trafisz na popierdulke to ma paste silikon i 1 uszczelka ale odbije ci sie to w niedalekiej przyszłości.
Witam. Rozebrałem dolot w Mercedesie W220 4,3l z silnikiem M113. Wypadają mi zapłony na pierwszej głowicy (wszystkie). Było podejrzenie, że padły klapy po tej stronie, więc rozebrałem dolot. Wszystko okazało się być w porządku. Teraz mam pytanie: czy między tą dolną częścią, która jest na silniku, a tą górną, która jest zdjęta, przychodzi jakaś uszczelka...
Dodatkowo dałem silikon pod głowicę Tak sie raczej nie robi.
Góra silnika rozebrana, okazało się że ktoś wcześniej złożył głowicę na starej uszczelce i silikonie. Uszczelka przedmuchana w 3 miejscach. Ale mam jeszcze pytanie-czy orientuje się ktoś jakie powinno być prawidłowe ciśnienie, jakie wytwarza kompresor w tym silniku? Zmierzyłem i ten wytwarza w granicach 2,6 bara po kilkunastu obrotach walem korbowym....
Rozebrałem silnik na części pierwsze, wszystko rozkręciłem, wyczyściłem, złożyłem w całość, pod głowicą, miską olejową i przy kolektorze dolotowym zamiast uszczelek dałem silikon w tubce 'Tec... coś tam (pisało, że można tym tam uszczelnić), a zawory raczej dobrze ustawiłem...
Witam. Trafił mi się taki silnik do roboty. Przygotowane mam wszystko do składania, ale pojawił się problem /w zasadzie dwa/z uszczelką głowicy. Pierwsz to grubość uszczelki. Wg czego się ją ustala? Wystawania tulei, tłoka, obsadzenia zaworów...? Drugi to rodzaj samej uszczelki. W jednym typie po przeciwnej stronie otworów popychaczy są duże trójkątne...
Daj znać jak wyglądają krzywki. Jest jeszcze jedna mozliwość-jesli dałeś(czy ktoś dał) zbyt dużo silikonu na styku obudowa wałka-głowica to mógł się przytkać otworek którym płynie olej smarujący czopy wałka i krzywki. Tylko wtedy raczej "świerszczy" i długo byś nie pojeździł. Czy dobrze jest podawany olej można zaobserwować przy pomocy latarki. Odkręcić...
simering na wałku ssącym albo KZFR. To nadal ten sam wałek i ten sam uszczelniacz. zmianie uszczelki dekla Jeśli chodzi o pokrywę głowicy to tam nie ma uszczelki. Chyba nie tam szukacie. Niech mechanik zdejmie tą aluminiową pokrywę rozrządu, i wkręci szpilki które są w głowicy na silikon, te szpilki do których przykręcona jest obudowa.
Witam! Mam problem zmieniłem silnik w alfie 146 bx 8v uzupełniłem płyny wszystko podpięte jak być powinno pali jeździ. Po tygodniu sprawdziłem olej chlapie glutami na korek a wiec woda w oleju na bagnecie jeszcze czysto. Silnik po zakupie i zdjęciu miski olejowej olej w porządku. Na chłodzony kolektor założyłem uszczelkę z teksonu (papier) i posmarowałem...
Fakt rowek na górny oring nie wygląda dobrze, trzeba go dokładnie oczyścić i myślę, że sprawę załatwi czerwony silikon do 300stopni, wypełnię rowek i myślę, że będzie git, a co do górnego pęknięcia pod głowicą, to uszczelka plus jakiś wypełniacz też zrobi robotę, chyba że się mylę. Silnik przecież nie grzeje się więcej jak 100 stopni, jedynie naprężenia...
Więc jeśli smar to zastanawiam się nad UNIPAK SILIKON armatura sanitarna GLIDEX I co nim posmarujesz? sprawdzałem uszczelki są w głowicy na miejscu, nic nie wpadło wyczyściłem także w bateri pod głowicę przed zmianą itd. A samą głowicę też sprawdziłeś?
Jest parę sposobów np jak koledzy doradzali wyżej, możesz też zastosować podkładkę miedzianą lub kupić blok do robienia uszczelek. Można azbestową wyciąć i zamontować, silikon, nie nadaje się do tego.
https://obrazki.elektroda.pl/7662805100_... Odkręć tą rurkę i wtedy działaj. Może ktoś złożył na silikon zamiast na oring. Może jakiś domorosły inżynier celowo zaślepił. Chemie sobie odpuść. Idź w tym kierunku: https://obrazki.elektroda.pl/2800345200_... więc blokuje pewnie w okolicach uszczelki To byś musiał mieć...
silikonem...może nie wypcha... ????? Ja bym to ściągnął raz jeszcze. Sprawdził głowicę. Dał jeszcze raz nową uszczelkę. A w jakiej kolejności dokręcałeś śruby??
Zawsze można wykorzystać stary łańcuszek do końca. Można wkręcić dłuższą śrubkę przy napinaczu. A czy pod głowicę dałeś uszczelkę z taką samą grubością? Czy pod cylinder również dałeś uszczelkę czy sam silikon? To są ważne elementy. Jeśli nic to nie da musisz zdemontować wszystkie elementy od strony koła magnesowego oraz zdjąć karter od skrzyni korbowej....
Dzień dobry. Jestem tu nowy i potrzebuję pomocy. Już od kilku dni walczę z agregatem prądotwórczym z silnikiem Honda GC160. Silnik delikatnie falował na obrotach więc zrobiłem mu serwis olejowy, nowa świeca, filtry paliwa i powietrza, czyszczenie gaźnika. Po odpaleniu wszystko było ok silnik pracował poprawnie. Kolejnego dnia zaraz po odpaleniu strasznie...
Witam.Mam problem z koreczkiem w pile łańcuchowej.Od pewnego czasu nie mogę pompować oleju na tzw.Szybkie i mocne oliwienie łańcucha. Mo zdjęciu korka zauważyłem pęknięcie. Widać że to zmęczenie materiału.Bo pękniecie biegnie po zgrzewie. Wsadziłem w pękniecie specjalnie zapałkę aby pokazać gdzie jest. Jak i poszukuje uszczelki do głowicy Teraz tylko...
Witam mam zamiar wymienić uszczelkę pod głowicą, ale nie wiem czym uszczelnić obudowę walka rozrządu. Czy jest jakaś pasta uszczelniająca, bo nie mam przekonania do silikonu?
Przeważnie cieknie, bo te króćce pękają w okolicach śrubek którymi się je dokręca. Oryginalne dość drogie, dostępne podróbki, dużo tańsze. Trzeba go odkręcić i dokładnie obejrzeć przy wtopionych metalowych tulejkach. Oring obowiązkowo do wymiany i wyczyszczenia powierzchnia głowicy pod nim - wystarczy bardzo dokładne oskrobać, będzie trzymać bez użycia...
Nie słuchaj żadnych postów o wywalonej uszczelce pod glowicą a na dodatek jeszcze w tym silniku jeśli to jest 1.8 90kM ABS to w tym silniku musiałbyś go chyba tak niesamowicie przegrzać by coś się stalo z tym silnikiem po prostu masz nie odpowiednio założoną instalacje gazową parownik podłączyć równolegle by nie zabieralo podgrzanie mieszanki ciepla...
Dokładnie tak zrobił i dokładnie to zamierzam, rozumiem usterkę auta tydzień czy kilka dni po zakupie, ale jeżeli sprzedaje się uszkodzone auto z premedytacją jako sprawne to już jest nie do końca ok. Głowica pęknięta w 7 miejscach (tylko widocznie, reszty nawet nie sprawdzałem)... wszędzie narzygane silikonu wysokotemperaturowego, dwie szpilki od głowicy...
Tu problemem jest słaba kompresja, ucieka gdzieś tylko nw gdzie. Kompresje mierzyłem gdy silnik był normalnie założony kręcąc rozrusznikiem i gdy był wyjęty ze skutera sposobem na wiertarkę. Przy obu pomiarach kompresja wynosiła ok 5 bar. Kompresja tworzy się nad tłokiem więc tam trzeba szukać problemu. Dzisiaj z rana wymyśliłem, żeby jakoś zatkać otwór...
Po zdjęciu kolektora dolotowego i próbie odpalenia, samochód pięknie ział ogniem z dolotu. Rozrząd był przestawiony o 45 stopni, kompresja zerowa, a na kole wału korbowego były wkręcone resztki paska osprzętu. Prawdopodobnie grzybki zaworów pogięte, powierzchnie wałków mają 4-8mm wżery, wałki chodziły na sucho. Zamiast uszczelek, silikon. O ile panewki...
Nie, żaden silikon!!!!!. To ma być szczelne w taki sposób jak zostało zaprojektowane. Wężyki z tuszem doprowadzają go przez taki adapter przyciśnięty sprężynką do gumowej uszczelki położonej na otworach kanałów z głowicy. Wyciek może być na tej uszczelce ( ... a może gdzieś indziej?? ) , szukaj. Jeżeli wciskasz strzykawką wodę lub inny płyn do wężyków...
Powiem Ci, że te uszczelki które teraz można kupić nie nadają się kompletnie do niczego. W tych oryginalnych dawali azbest, a w tych które teraz można kupić nie ma go co sprawia że taka uszczelka to praktycznie kawałek cieniutkiej tekturki.. Gdzie się da warto posmarować ją silikonem.. Po co silikony i hermetyki tylko potem wszystko w środku tym zaje**ne....
Albo to: Masz pogięta pokrywę zaworów, nierównomiernie dociska uszczelkę. albo po prostu pokrywa nie przylega z odpowiednim naciskiem do uszczelki/głowicy. Innych możliwości nie ma, nawet w przypadku całkowitego zatkania odmy/zaworu regulacyjnego, to i tak najpierw zaczyna ciec z pod korka wlewu oleju... Żadnego silikonu nie dawaj.
Mechanik założył głowicę bez planowania??? i jeszcze wziął za to pieniądze??? takie rzeczy przechodziły w polonezie... W silniku wysokoprężnym jest to karygodne, równie dobrze mogłeś wyrzucić te 120 PLN; i nie żebym był złośliwy ale jak można coś takiego zaproponować... Ja bym do oszusta nie pojechał nigdy więcej... Kowal jakiś nie mechanik... Pewnie...
Z foto można wywnioskować iż olej wydostaje się z pod pokrywy zaworów.Ja mając taki przypadek zdemontowałem pokrywę zaworów i odtłuściłem rozpuszczalnikiem uniwersalnym gładż głowicy i pokrywy zaworów i przed założeniem nowej uszczelki na obie gładzie położyłem warstwy silikonu o wytrzymałości temperaturowej 500 st i całość zmontowałem.Efekt gwarantowany.Nie...
W tym silniku zasilanym lpg bezwzględnie trzeba sprawdzić zawory i ich gniazda, głowice po zdjęciu oddać do warsztatu zajmującego się ich regeneracją, sprawdzą i w razie potrzeby od razu splanują płaszczyznę głowicy. Jak olej zmienił kolor, to filtr i oliwa do wymiany (nie ważne, że ma mały przebieg) Ile ma rozrząd ?, przy takiej operacji powinien być...
jeżeli faktycznie jest nieprawidłowy luz może dojść w najgorszym razie do nadpalenia zaworów/gniazd w głowicy. Nie warto ryzykować. Jest to całkiem przyjemna czynność, a zachowując odpowiednią kolejność - mało czasochłonna. Nowa uszczelka pokrywy lub, jeśli jej stan na to pozwoli, stara + silikon.
będę jutro przekładał inny gaźnik z działającego 4 suwa (ten sam model) i będzie wiadomo czy to jego wina:) zauważyłem ze na ssaniu można mu gazować a jak się nagrzeje to obroty lekko falują myślałem ze podcisnieniowy kranik zepsuty ale kopiłem przezroczysty przewód paliwowy i widać ze leci a poziom paliwa w pływaku nie zmieniałem, króciec nie pęknięty...
Jadąc w deszczu, gdy silnik jest już mokry na tyle, że krople po nim płyną, tracę zapłon. Dokładniej, gdy kropla wody zrobi zwarcie między korpusem a wyprowadzeniem na cewkę z silnika. W oryginale to miejsce jest zabezpieczone gumowym kapturkiem, którego nie posiadam. Ktoś już sobie z tym radził jakoś? Ja nie mogę dobrać nic w to miejsce. Chałupniczym...
Dokreca sie zawsze zalecanym momentem. Dokręca się zawsze zgodnie z danymi serwisowymi. Zauważyłem jednak że uszczelka pod głowicą się poci i puszcza trochę oleju Jesteś pewien, ze cieknie z pod głowicy, a nie np: z oringu aparatu zapłonowego (częste), uszczelki pokrywy zaworów (standart) lub obudowy wałka rozrządu (uzycie "silikonu do kibla" zamiast...
Szlifierz powiedział że to akurat nic nie przeszkadza, a tak na zdrowy rozsądek co by silikon w tym miejscu przeszkadzał? Tam są tylko kanały wodne, a ja myślałem żeby tam nałożyć silikon na głowicy tylko w te wżery (tak jak by wypełnić je) dać temu wszystkiemu zastygnąć, i dopiero przykręcić głowicę, na nowej uszczelce itd itd. Chodzi mi tylko o to...
bysiek1979 sorki że po takim czasie, otóż kompresor ukończony choć nie jestem do końca zadowolony. Ale to już wina silnika który okazało się ma najprawdopodobniej poprzypalane uzwojenie. Aktualnie kompresor ustawiłem aby dobijał do 6 bar. Zastosowane jest przełożenie 1:1,4 przy silniku 1100obrotów i nabija bardzo szybko (choć pewnie je zmienię aby...
Też by mi się nie chciało, polecam zamówić np. w Mascort jak chcesz porządne jakościowo. Silikon czy klej jak wspomniałem to prowizorka. Potem jedynie jest zabawa z usunięciem resztek, ja tam wolałem kupić zapas uszczelek, również niestosowane fabrycznie uszczelki na styku zaworu z głowicą. Poprawia to dodatkowo szczelność (niezauważalnie dla wydajności,...
Nie żadne gumowe, tylko wszystko to co pomiędzy przepustnicą a głowicą. gumowe sprawdziłem dokładnie i są ok wymieniłem obie uszczelki przepustnicy (górną i dolną), przy wymianie lekko przesmarowałem je silikonem do wysokich temp. gdzie jeszcze szukać nieszczelności?
Witam, Wziąłem sprawy w swoje ręce. W sobote, niezależnie od rezultatu postanowiłem rozkręcić. W opinii mechaników, trzeba było wymienić kolektor ssący - brzmi poważnie, ale desperacja sprawiła że nic mnie już nie mogło powstrzymać. Zacząłem od króćca, nie było łatwo, dostęp fatalny, śruby płytkie. W końcu się udało. I tutaj szok. Króciec ściąga się...
Działa. W skrócie co zrobione: uwaga na mit o bezkolizyjnych ósemkach , mój przypadek przynajmniej w połowie go obala- wszystkie ssące pięknie odklepały się na tłokach, więc poszły na emeryturę, przy okazji wymieniłem uszczelniacze, głowica do planowania, nowa uszczelka, simeringi i oringi, pasek, trochę silikonu, stare śruby, klucz dynamo i kilka popołudniówek...
Dzięki za podpowiedz problem z falowaniem obrotów oraz z szarpaniem silnika został rozwiązany. Gdzieś poprosru w kolektorze dolotowym lub w samej uszczelce pomiędzy kolektorem dolotowym a głowica był łapał lewe powietrze. Rozebrałem kolektor ssący wyczyściłem wszystko uszczelniłem na nowo dałem nową uszczelkę pod kolektor i przepustnice ( dodatkowo...
A czy ewentualnie spróbować osadzić głowice na silikonie? Nie widzę pęknięcia, ale niewykluczone, że jest tak jak piszesz. Dodano po 1 Udało mi się rozkręcić to jeszcze bardziej. Poniżej są 2 grube uszczelki, które uszczelniają przestrzeń którędy woda z głowicy trafia do wylewki. I teraz pytanie czy ich wymiana pomoże? I czy w ogóle znajdę takie uszczelki?
Witam.Mam problem z ogrzewaniem ... czy może być to związane z podejrzeniem uszkodzonej uszczelki po głowicą, ponieważ raz w miesiącu muszę dolewać ok. 0,25l płynu i węże są dosyć twarde.Od czego zacząć Po pierwsze czy masz taki myk że przestaje ci grzać i zaczyna wiać zimne powietrze ? Czy przy odkręcaniu korka zbiorniczka wyrównawczego płyn się podnosi...
Witaj, Jestem entuzjastą Hondy i właścicielem i serwisantem swojej BB9 2000r F20a4. Nie wiem jak Twoja "Pralka", czy już naprawiona, ale śpieszę z pomocą: Uszczelnienia trzonków zaworów, o które pytasz najlepiej wymieniać w zakładzie, wraz ze sprawdzeniem i planowaniem głowicy. Ubytki oliwy mogą niestety pochodzić z innych miejsc, (pierścienie, uszczelnienia...
Najczęściej jak i w moim przypadku woda przedostaje się przez gumowe odboje tylnej klapy. Te obok tylnych lamp. Woda przepływała przez bagażnik i gromadziła się pod tylnym siedzeniem. Łatwo to sprawdzić polewając wodą. Założyłem odboje na silikonie i przeszło jak ręką odjął. Chociaż silikonu nie poleca się do kontaktu z karoserią. Okazuje się, że taki...
jeśli przylgnia kolektora jak i głowicy jest bez uszkodzeń, to niczym nie smaruj ani też niczego nie nakładaj na Nową uszczelkę... natomiast jeśli wokół kanału wodnego są rysy czy też wżery to można to miejsce potraktować delikatnie silikonem... ale tylko jeśli jest taka konieczność... natomiast w przypadku gładkich/dobrych powierzchni powinna "iść"...
Kolega Wopor sieje ten sam defetyzm w kilku różnych wątkach. To że diesel siwo kopci, to wcale nie musi być woda, tylko źle ustawiony kat wtrysku, bądź zużyte wtryskiwacze. Nie ma czegoś takiego jak mikropęknięcie - głowica albo jest pęknięta, albo nie jest, test szczelności płaszcza wodnego przy nagrzaniu do temperatury roboczej prawdę powie. A na...
Nie wiem jak to jest zrobione w AVJ ale w starszym 1.8T z AGU który miałem w A3 na 100% i dam sobie rękę uciąć, że nie zdejmowaliśmy pokrywy z bratem. Z tego co się nie mylę to ja pilnowałem ustawienia na wale korbowym, ono jest zaślepione gumową zatyczką, tu masz zdjęcie o co mi chodzi: http://obrazki.elektroda.pl/3163695200_1... A...
Witam, posiadam ciągnik sam z silnikiem s320, ostatnio zauważyłem, że wydmuchało uszczelkę z pod głowicy. Kupiłem nową i założyłem. Robiłem to już niejednokrotnie w tym silniku więc nie ma możliwości popełnienia błędu. Zawory zostały ustawione na 0.4mm przy zimnym silniku. Podczas gdy silikon na uszczelkach zasychał zabrałem się za przeczyszczenie pompy...
Wymienić uszczelkę i na wszelki wypadek śmignąć tam gdzie trzeba dodrym silikonem np. Victor Reinz Dodano po 5 Szczególnie, że ma niewiele do stracenia, głowica kilkaset złotych, a uszczelka kilkadziesiąt. Robiłem takie przypadki, ale w Fordach Mondeo mk.I i mk.II. To pewnie ze względu na ich wiek.
Żadnych silikonów - przeważnie pogarszają sprawę, tym bardziej że trzeba umieć z nich korzystać. Ja jak składam miski na silikon(na życzenie klijenta oczywiście)to robię tak: Czyszczenie,odtłuszczanie,prostowanie przy otworach(jeśli miska stalowa oczywiście). Potem przyklejam uszczelkę do samej miski czekając aż się przestanie ślizgać,ale jeszcze przed...
Tak 8 bar bez względu na pojemność. czy to będzie skuter 50/70 czy też crossówka 450, to 8 bar musi być. Uszczelki nie powinny robić problemu. Chciaż z czasem lubią się na tyle spłaszczyć, ze są wciśniete w głowicę i założenie ich może skutkować zalewaniem cylindra wodą. Osobiście zawsze zakładam nowe, w ostateczności przesmaruje silikonem Ja mam wrażenie...
Wiem, że 4t się nie przechyla, choć niekiedy to nieuniknione :) Ale tym razem nie przechylałem, kosiarka ni stąd, ni zowąd zaczęła dymić i rzygać olejem, dzień wcześniej była odpalana, ale dosłownie na 2 minuty, bo ją doprowadzałem do stanu używalności, dostałem od sąsiada na zasadzie "jak chcesz to się baw, albo oddaj se na złom" - nie paliła, a uszczelka...
Praca przy silniku Jawki jest stosunkowo prosta i może ją wykonać każdy, trochę technicznie zorientowany, młody człowiek. Jedyny problem to praca przy kanałach przelotowych cylindra, są bardzo małe i trudno dostępne. Włożony trud jednak się opłaca. Silnik motocykla dysponuje mocą ponad 4 KM, pozwala jeździć z prędkością trwałą 65-70 km/h. Prace mające...
Pojemność miski olejowej w tym silniku to dokładnie 0,6 litra. Pozwolę sobie się nie zgodzić. Mierzyłem kiedyś na rozłożonej i 0,5l bylo do krawędzi odlewu. Wyżej to jakaś pornografia, przy źle złożonej będzie się pociła, no i przede wszystkim samo się wyrówna przez dolną panewkę i dolny simmering :) . Jeśłi chodzi o remonty to fakt, ceny części są...
Cześć i Dzień dobry. Urządzenie jak w temacie (używane, okazja) - kupiłem... Jednak wąż, który doprowadza wodę, wyposażony jest w zawór Aquastop. Niestety głowica z gwintem, którą przykręcam do zaworu wody - jest tak "wyluzowana", że po przykręceniu jej do zaworu, wiadomo tryska na boki jak młody słoń. Podkładałem uszczelki i nic. Uszczelnienie silikonem...
Muszę przyznać, że przy wymianie uszczelek pod pokrywą zaworową z reguły postępuję niezgodnie z zaleceniami producenta, i smaruję silikonem Reinz lub Dirko całą powierzchnię styku, nie tylko kanty. Czy uszczelka nowa czy stara, odtłuszczam obie powierzchnie dociskowe i daję cienką warstwę silikonu. Wiem że zaraz ktoś wyskoczy że to druciarstwo, ale...
silikon uszczelka uszczelka silikon uszczelka bęben silikon
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot czasowy wyłącznik schodowy połączenie przewód wielożyłowy
medelstor 20385799 sprawdzone cccam
Przyczyny wyłączania się podgrzewacza Eurostar Podgrzewacz gazowy Eurostar wyłącza się po 10 minutach - przyczyny i rozwiązania