Uszczelka pod którąś z głowic, pęknięta głowica, korki - zaślepki otworów w głowicy przeżarte.
Problem rozwiązany. Problem okazał się w 3 tulei. Na zewnętrznej ściance był wyżarty przez rdze rowek, którym woda szła przez uszczelniaczy na dół, do oleju. Zakupiłem nowe tuleje i jestem już przy końcu składania.Pozostało wrzucić wtryski i odpal. Jedna końcówka okazała się do wymiany. Byłem po poradę u znajomego mechanika, który powiedział mi żeby...
Wydmuchało Ci uszczelkę z pod głowicy i podciśnienie wydmuchuje płyn chłodzący czyt. wodę. Na 100% USZCZELKA DO ROBOTY. może jeszcze przez wiosennymi pracami zdąrzysz zrobić. Pozdrawiam
Wirtam tak jak w temacie chciałem zapytac z jakimk momentem obrotowym dokręcać śruby w głowicy bo była wymieniana uszczelka pod głowicą?
Jeszcze dobra uszczelka pod głowicę.
A jeśli jest minimalny wyciek spod głowicy od strony pompy wtryskowej to o czym to świadczy ostatnia głowica od strony zbiornika paliwa leci mi strumieniem olej czarny nie jakoś mocno ale po trochu zaczyna sie sączyć czego to objaw? i to w sumie tylko na tej głowicy jednej uszczelka wymienic na lepszą czy co?
Witam, Mam podobny problem jak kolega więc nie będę zakładać drugiego tematu. U mnie sprawa wygląda następująco. Silnik C-360 po remoncie maks tydzień lekko sobie pykał na delikatnych obrotach ale zaniepokoił mnie dym. Sprawdziłem poziom oleju i okazało się, że spuściłem 20l oleju z ropą. Mechanik doradził wymianę pompy zasilającej więc wymieniłem,...
Myślę że tak bo zwykła uszczelka sie spłaszcza a miedziana nie powinna i te minimalne wysunięcie tłoka nie powinno stukać w głowicę.
Pewnie uszczelka poszła Ci, a jak zdiagnozować hmm.., odkręcić musisz korektor wydechowy no i wtedy przekonasz się z której głowicy wydostaję się płyn chłodniczy. Dość prosta metoda.Nie wiem ja bym wszystkie uszczelki powymieniał pewnie reszta też w nie najlepszym stanie. No jeszcze w 100 % nie wiadomo czy to uszczelka, mogą być oringii na tuleii patrz...
NAJPIERW POKRĘĆ GO RĘCZNIE!!!!!!!! Istnieje taka możliwość że z powodu słabych aku jeszcze nic się nie pogięło w silniku. Możliwość taką generuje np pęknięta tuleja cylindra z powodu zamarzniętej wody której nikt nie spuścił na zimę, skorodowana uszczelka głowicy i jest woda w cylindrze i z tego powodu nie możesz go obrócić itp. Jest naprawdę wiele...
Witam, po raz kolejny wydmuchana uszczelka pod głowicę w ursusie 1034, ale po kolei: Po zakupie ciągnika po ok 100mth wydmuchało uszczelkę na kanał wodny, więc głowica do kapitalnego remontu, splanowana , nowa uszczelka ze sklepu dokręcona momentem 185Nm i w pole. Po ok. 60mth znowu dmuchnęło, ale w innym miejscu. Mechanik stwierdził, że można by uszczelkę...
Witam mam problem z c360 jakiś czas temu zauważyłem że w chłodnicy robi się ciśnienie i wyrzuca płyn zwłaszcza jak się przygazuje, pomyślałem że to może być wina uszczelki pod głowicą żeby to zdiagnozować odkręciłem kolektor wodny i kręciłem rozrusznikiem okazało się że na 4 głowicy coś jest bo było ciśnienie i wydobywała się para także zrzuciłem głowicę...
Zazwyczaj na uszczelce widnieje napis ''oben'' ''top'' ''AF'' lub jeszcze inne napisy. Jeżeli na uszczelce nic nie pisze to mozna montować dowolnie. Tak kolega ma rację dodatkowo jeśli uszczelka nie ma żadnych napisów to najlepiej ją bardzodokładnie obejrzeć z każdej strony i najlepiej zakładać szerszą stroną miedzianych pierśćieni uszczelniających...
Grubsza wydaje się ,że powinna wytrzymać więcej sprężanie może się wtedy troszkę pogorszyć. Wtedy tłok będzie dalej od głowicy (zaworów), ale to przecież nie zauważalna wielkość. Jak jak zakładałem nową uszczelkę do c-330, to założyłem nie miedzianą tylko metalową czy ja wiem jak to wpływa na wytrzymałość. Według mnie dawniej robione te uszczelki grubsze...
Nie rozumiem tego towociku . Uszczelka powinna dolegać całą płaszczyzną do głowicy i do bloku jak napaćkasz tego towociku to nie powiedziane że uszczelka będzie dobrze dolegać . Poza tym głowica to nie patelnia żeby lać tłuszcz do smażenia i żeby pływała od smaru . Jeżeli masz blok nierówny zastosuj uszczelkę z nadrukiem sylikonowym .
Miałem przypadek, że nakrętki i szpilki głowicy były przeciągnięte i po dokręceniu głowicy odpowiednim momentem uszczelka puszczała. Wymieniłem uszkodzone śruby dwustronne i nakrętki- problem ustąpił. Przy tak dużych momentach warto przed dokręcaniem nasmarować gwint chociażby olejem lub jeszcze lepiej smarem grafitowym.
kolego rowerek możę to być uszczelka pod głowicą albo pierścienie .w twoim przypadku . najlepiej zdejmnij pokrywy zaworów i zobacz na odpalonym silniku na której głowicy idzie dym . i masz wtedy pewność ktorą uszczelke trzeba wymienić .
Trudno powiedzieć co to może być. Możliwe że sama głowica jest uszkodzona lub wydmuchana uszczelka w stronę kanału zlewowego głowicy ale to dało by się wyczuć. Można wyjąć wtrysk, nabić ciśnienie do cylindra i nasłuchiwać gdzie ucieka. Czasem tą metodą udaje się zlokalizować usterkę. Zaraz po wymianie kompletów silnik bierze olej między tłokiem a tuleją...
Najlepiej to wyjąć wałek rozrządu (jeśli na nim nie ma pompki oleju) by zawory sie nie otwierały Jak nie rozbierasz karteru to patrzysz ile sie otwierają zawory, potem rozpinasz je. Na szlifierkę i tniesz po długości tylko by sie nie otwierały i montujesz je. Tylko najpierw zobacz czy ta nowa głowica pasuje do cylindra (czy uszczelka pasuje). No i oczywiście...
Po co chcesz kupić drugą głowice starą splanuj dotrzyj zawory i nowa uszczelka i do przodu, a u mnie woda na zimę spuszczana i dziadek przy dużych mrozach leje ciepłą wodę i lepiej odpala. Tak jak koledzy tu mówią zrób i będzie dobrze. Dodano po 5 A i jeszcze jedno przyglądałem się zdjęciu gdzie masz olej zmieszany z wodą ja tak miałem jak nie spuściłem...
Witam wiosną 2015 roku przeprowadziłem remont kapitalny silnika i głowicy oraz wymianę bloku na nowy ciągnika C-330, zalałem go płynem i założyłem termostat po około 2 miesiącach pojawił sie płyn w oleju usterkę zdiagnozowałem i usunąłem był to przeciek z uszczelki pod głowicą. Teraz jakiś miesiąc temu znów pojawił sie płyn w oleju. Tym razem uszczelka...
Dwa dni temu przypadkiem szukając piłki ping-pongowej pod stołem w garażu znalazłem coś co wyglądało jak sprężarka. Po wyciągnięciu okazało się że to jest sprężarka. Odkręciłem górną pokrywę (nie wiem jak to się zwie) i wygląda to tak: http://www.youtube.com/watch?v=WDfO9ydEX... Jak widać na filmie uszczelka istnieje w 10%. Kręci się, ale z oporami (nie...
Siema nie znam się bardzo ale mi jak strzelał to pompa wtryskowa do regeneracji i ma kopa jak nowy u mnie wyniosła 400zł a jak dymi na biało to może uszczelka pod głowicą?
Instrukcja Napraw Ursus C360
Zwracałeś uwagę na grubość uszczelki pod głowica?
Uszczelka pod glowica.
Wydmuchnięta uszczelka pod głowicą .
Uszczelka musi być, u mnie były uszczelki aluminiowe, coś na wzór uszczelki pod głowicę w sprężarce ursusa C-360 tylko wiadomo ze rozmiar większy
A dlaczego na zimnym silniku? Zrób pomiar jak się należy na ciepłym silniku i z próbą olejową. Możesz zrobić pomiar na zimnym silniku jak ostygnie. Może ktoś źle założył pierścionki, dał za grubą uszczelkę pod głowicą i problemy gotowe.
Sprawdzić ciśnienie sprężania! Wszystko się wyjaśni Jak się stało to nagle to prędzej uszczelka pod głowicą ale możemy tak wyliczać i zgadywać w nieskończoność
Kilka dni minęło, ale może wydmuchało uszczelkę pod głowicą?
Sprawdź drożność kanałów, przeczyść układ chłodzenia dokładnie odpowietrz. Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Jak pali Ci na zimnym silniku, wtedy wykluczysz walnięcie uszczelki pod głowicą.
Wystarczy ze będzie luz na prowadnicach zaworowych zadurzy i tez będzie odpowietrznikiem wywalał dym ..Lub tylko uszczelka pod głowicą..
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Skoro był planowany blok, to trzeba sprawdzić na ile tłok wystaje w górnej pozycji. Należałoby zastosować grubszą uszczelkę pod głowicą.
Widać że jest to szlam z wodą na moje oko. Podejrzewam że poszła Ci woda do oleju. Jak już wspominałem czy widzisz jak oleju przybywa a wody ucieka? Może pękła tuleja podczas montażu albo uszczelka pod głowicą
Wtryskiwacze podają paliwo do cylindrów? Czy po "zajechaniu" silnika wystarczyła tylko wymiana uszczelki pod głowicą?
Na 99,9% uszczelka pod głowicą
Witam, jaka jest kolejność dokręcania śrub od głowicy i na co zwrócić uwagę przy wymianie uszczelki?
Pytanie czy te głowice świeżo założone byli w pełni sprawne. Czy przy montażu wtrysków nie dostały się żadne zanieczyszczenia? Niekiedy po wymianie głowic lub uszczelek jest taki problem z pierwszym uruchomieniem, szczególnie w silnikach lekko zużytych. Sprawdź, jak radzi kolega mtracz. Pozdrawiam, Zbigniew.
Opisane objawy wskazywałby na uszkodzoną uszczelkę lub pękniętą głowicę.
Żeby rozhartować pierścienie musiał byś je zagrzać do przynajmniej 400-500 stopni a to jest niemożliwe. Zagrzał silnik, spuchnięte od ciepła tłoki przytarły się i zablokowały pierścienie w rowkach. To najczęstsza przyczyna spadku mocy po przegrzaniu silnika. Pomijając uszczelkę głowicy.
Uszczelka do wymiany. Żadne dociskanie nie pomoże.
Sprawdż tuleje czy nie zerdzewiały albo może któraś osiadła niżej,uszczelka głowica??
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
Przy remoncie były robione głowice. Termostat jest. Przy pracy osiaga temperaturę ~75st Pod wtryskami podkładki są, takie same jak pod nadmiarem paliwa z tym, że powiekszone są otwory. Czy tam wogóle powinny być podkładki? Jeżeli tak to jakie? Odpalam na gazie wciśniętym na maxa. Spróbuję tak jak pisze kolega seweryn7701 z gazem do połowy. Dodam jeszcze,...
dziękuję za podpowiedź co do czujnika temperatury mam jeszcze jedno pytanie mianowicie odkręciłem korek wlewu płynu do chłodnicy, do rurki nadmiarowej włożyłem butelkę z woda zatkałem ręką otwór w którym zakręca się korek wlewu płynu chłodzącego i obserwowałem że co jakąś minutę może więcej wydostawała się bułka powietrza albo dwie, czy to może świadczyć...
Przecież napisał że w ssącym...
Gdy jest ciepły silnik i zgaszę go to gdy odpalam to tak jak by miał za duże sprężanie i nie może tego przekręcić i wtedy odpuszczam starter i muszę odczekać aż ostygnie i odpali od strzała woda raczej się nie przedostaje bo jest nowa uszczelka pod głowicą ...
Według mnie pocenie się silnika nie jest spowodowane nieszczelnością uszczelki pod głowicą, tam występuje wysokie ciśnienie, jeżeli głowica była by nie dokręcona to uszczelkę już dawno by wydmuchało. Czy nic się nie wydarzy gdy dociągnę głowicę po kilku latach? Możesz spróbować, ale nie wiem czy to coś pomoże. Czy może zdjąć głowicę oczyścić płaszczyzny...
głowicy ursus dokręcania głowicy ursus głowica ursus uszczelka
obliczanie rezystancji pętli zwarcia multiswitch unicable sygnalizacja czasu wyjście
Buderus GB022 – migający wykrzyknik w trójkącie, alarm, kody błędów LP, 6A, 4C, 3Y Chrysler Sebring JR 2.0 2002 – programowanie pilota bez przycisku PANIC, procedura i wymagania