Uszczelka pod kolektorem wydechowym.
EGR szczelny??? Czasem gwiazda urwana szpilka kolektora wydechowego (uszczelka).
Przerabiałem identyczny problem z identycznym odgłosem. Przyczyną jest nieszczelność pomiędzy kolektorem wydechowym a głowicą. Jak masz szczęście to tylko uszczelka jak nie a to często w VW się zdarza to jest krzywa płaszyczyzna kolektora do głowicy.
a sprawdzałeś czujnik temperatury ???? Tak, czujnik odłączałem, bez poprawy. Czy objawem szarpania może być nieszczelna uszczelka kolektora wydechowego? Czy to nie ma znaczenia w tym przypadku?
Wymieniałem u siebie w golfie gti, dwie najkrótsze jakie uda się kupić (10cm) Φ45mm, trzeba uciąć dolną blachę i spawać bezpośrednio do rur, nowa dwururka bosal-a z tym łącznikiem kosztuje chyba z 800 zł O ile mówimy o tym samym, uszczelka do kolektora wydechowego na 6 śrub M10 wielkości połowy kartki A4
Zrób zdjęcie i pokaż skąd leci. Dla Ciebie lewa strona silnika może być dla nas prawa stroną. Po stronie rozrządu jest kanał olejowy i jeżeli cieknie z tej strony, w okolicach kolektora wydechowego to może być do wymiany uszczelka pod głowicą.
Witam, mam pytanie jak można sprawdzić nieszczelnośc w okolicy turbiny w 1,8T Golf 4? Jak jadę normalnie jest ok, w momencie gdy daje pełen but tak zwany, np na drugim biegu, słychać przez moment jak turbo tak chwilo rzęzi, to nie jest świst typowy tylko takie skwierczenie. Nie wiem czy pęknięte żeliwo też tak słychać czy to bardziej wywalona uszczelka...
Witam znalazłem problem , mam wydmuchane uszczelki pod kolektorem wydechowym i z stąd ten dziwny syk .Mechanicy stwierdzili ,ze to szklanki popychaczy . Pozdrawiam życzę wesołych Świąt i zamykam post.
U mnie bez zmian od daty jak pisałem w pierwszym poście :) Zauważyłem że saczy z pokrywy zaworów mija kolektor wydechowy i kapie na styku silnik-skrzynia (metalowa blaszka). Mam przeciągnięte gwinty z 2 śrubach od pokrywy i widocznie nie ściska dobrze uszczelki. w zasadzie problemu nie ma. Oleju prawie nie ubywa. Jedynie jak ganiam go po autostradzie...
A czy ten wąż co idzie z tej pokrywy przykręcanej do kolektora wydechowego może mieć jakiś wpływ, bo go tam nie ma. Czy regenerację parownika da się wykonać samemu przez wyczyszczenie go i wymienienie membrany i uszczelek, czy lepiej pojechać do gazowników.
Witam, może ktoś się spotkał z takim problemem i coś potrafi podpowiedzieć ? Sprawdziłem oczywiście łącznik elastyczny i wygląda na cały. Wydaję mi się że gdzieś jest nieszczelność na chłodnicy spalin, może ktoś powiedzieć czy rura łącząca kolektor wydechowy i właśnie chłodnicę powinna mieć metalową uszczelkę ? Bo tam znalazłem coś jakby silikon :D...
Witam Mam problem z silnikiem w tym aucie, Po od palnieu jak zimny bardzo pierdzi jakby z kolektora oraz słychać bulgotanie po dodaniu gazu z wydechu, Jak się rozgrzeje to z kolektora nie słychać ale tylko lekko bulgota z rury. Wymieniłem uszczelkę pod kolektorem wydechowym oraz uszczelniony cały tłumik oraz wymieniony końcowy i nic to nie dało. Wpadłem...
a może to uszczelka pod kolektorem lub brak jednej ze śrób mocujących kolektor wydechowy jest wykręcona , luźna lub jej nie ma. na wolnych obrotach będzie Ok a przy przyspieszaniu i tylko przy przyspieszaniu bedzie sie pojawiał taki dziwny dźwięk jak by było słychać prace poszczególnych cylindrów Pozdrowionka napisz co było przyczyna jak uda ci sie...
Troszkę z opóźnieniem ale podsumowuję usterkę. - założona turbosprężarka po regeneracji, - wymieniona uszczelka pod głowicą, pod kolektorem wydechowym, ssącym, pokrywą zaworów, - uszczelniacze zaworów, - planowanie głowicy (minimalne), - wymieniona kupa innych uszczelek, siemeringów, uszczelniaczy itp, - wymiana oleju, filtra oleju i płynu chłodniczego....
witam wegług mnie to może być kilka rzeczy 1 czujnik temperatury od komputera sterującego 2000om chyba przy 20 st.c. 200 om przy 80 st.c. 2 uszkodzona sonda lambda ( raczej powinien zimny palić ) 3 uszkodzona uszczelka ( wkład ) między wtryskiem a kolektorem dolotowym 4 nieszczelny układ dolotowy powietrza 5 jeżeli auto jest na LPG to może reset komputera...
gruba uszczelka pod głowicę( a nie kilka cienkich ) i max ciśnienie 0,5 bara. oczywiście kolektor wydechowy do wymiany plus zawór upustowy. modyfikacje map by sie jeszcze przydały. Ale na 0,4 bara powinieneś trochę posmigać, bo tłoków za szybko nie spalisz. Powodzenia Aha przydałoby sie stoczenie denek tłoków i doprowadzenie smarowania turbo z bloku...
Witam. Mam taki problem z golfem III 1.6 iż zaczął pracować na 3 cylindrach po wykręcenie świec okazało sie że na 4 cylindrze ( licząc od strony rozrządu) do komory spalania dostaje sie olej który zalewa świece po jej przeczyszczeniu silnik zaczął pracować normalnie ( oczywiście kopcił cały czas a olej zbiera sie w kolektorze wydechowym) lecz nie na...
Witam. Mam problem z wyżej wymienionym autem otóż po przygazowaniu powyżej 3000 obr zapala się kontrolka epc i kontrola trakcji, po diagnozie vagiem pojawia się błąd 17961-p1553 czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym odczyt poza zakresem napiszę co wymieniłem będzie łatwiej -zawór egr na nowy bo stary był zablokowany -wyczyściłem przepustnice -czujnik...
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy plus wymiana uszczelek kolektora dolotowego(wszystkich ośmiu) w tym silniku to podstawa...Objawy pasują również do uszkodzonego czujnika lambda a dokładnie grzałki Dodano po 4 Nieszczelny kolektor wydechowy może powodować nieprawidłową pracę lambdy która wykrywa tlen w spalinach i zwiększa dawkę paliwa
Witam. Najlepiej jak przedstawię temat od początku. Auto to Vw Golf 5 1.4 16v 75km kod silnika Bca. Silnik jest po zerwaniu paska rozrządu (moim zdaniem nie był winny pasek). Głowica została naprawiona i silnik został poskładany. Założone są nowe uszczelki (pod głowicę, kolektor ssący, kolektor wydechowy, przy katalizatorze) i nowe śruby mocujące głowicę....
Ściśnięcie węża go nie uszkodzi zwłaszcza jak deseczki będą miały zaokrąglone krawędzie, ciśnienie jest takie samo po obu stronach zacisku i jest takie samo jak bez tego zacisku, na wszelki wypadek często patrz na licznik bo ta operacja to nic innego jak całkowite zlikwidowanie chłodnicy. Pamiętam ori termostaty od vw golfa bodaj dwójki które miały...
Witam Koledzy.Wiec tak,rozebrałem silnik.Zdjalem głowicę z auta.Zwalilem miskę olejową i wyciągnąłem tłoki.Co się okazało na tym 3 cylindrze,co była słaba kompresja jest skrzywiona korba tłoka.Zamowilem tłok z korbą , używany.Przy okazji wymienię pierścienie na nowe.No i oczywiście muszę splanować głowice i uszczelkę kupić.Kurcze i te wtryski jeszcze...
Witam, mam taki problem że jak jest chłodno na zewnątrz np z rana, auto stoi dłużej, silnik jest mocno wystudzony to po odpaleniu i przejechaniu się kawałek, obroty spadają do tych jałowych 880, ale wskazówka od temp. stoi. Pojawia się wówczas efekt "wypadania zapłonu", tj rzucanie silnikiem i "pyrkanie z wydechu", gdy się auto konkretnie nagrzeje,...
Kiedyś miałem taki przypadek w E46 że delikatna mała dziurka była w wężu od chłodnicy - tak niefortunnie że jak cisnienie się zbudowało w układzie - płyn cienką mgiełka lał się prosto na blok silnika / kolektor wydechowy i od razu wyparowywał - udało mi się to namierzyć przez przypadek, na rozgrzanym dobrze aucie zaraz po zgaszeniu silnika, otwarłem...
KOlektor do zdjęcia i będzie widać czy to z pod uszczelki czy z cylindra. Wszystko dobrze, a co wtedy z turbiną,bo przecież muszę ją wyjąć aby to sprawdzić, co zrobić z przewodem co doprowadza olej do turbo? Przecież nie włoże go do banki:-/ a jak odpale to olej pójdzie,nie zgubi ciśnienia w silniku??? A co z tym talkiem? Mam go wsypać do tunelu wydechowego?...
Kolektor dolotowy jest podgrzewany poprzez ciecz chłodzącą ale nie to jest przyczyną przegrzewania się się silnika raczej szybki ubytek płynu no wiec juz nie riozumiem... jeden zwas pisze ze ciecz w kolektorze byc powinna a drugi Jeśli w kolektorze ssącym pojawia Ci się ciecz i nie jest to paliwo to raczej będzie to płyn chłodniczy. Zwróć uwagę na...
Mam od 2 dni problem Samochod to Golf II 1.6 TD Na poczatku zaczol sie grzac wskaznik od wody max w prawo i zaczela migac czerwona dioda Po wjechaniu do garazu sprawdzilem plyn chlodniczy nie bylo malo byl minimum gorna rura byla ciepla dolna o wiele zimniejsza odchodzaca z chlodnicy przez termostat Wymienilem termostat sprawdzilem pompe wodna (wirnik...
Dzień dobry! Pytanie jest bardzo specjalistyczne, chociaż to drobiazg, bo samochód już kilka lat z tym problemem jeździ. Chodzi o przewód, rurkę odpowietrzenia układu chłodzącego w głowicy tego silnika (AVU, BFQ). Jest zatkana, ale nie przy samej rurce - tutaj testowo sprężynką można było sprawdzić. W układzie chłodzenia głowicy jest, powinien być gdzieś...
Czyli raczej nie pompa ? Bo juz na sobote jestem umowiony na wymiane jej...Najwyzej odwołam. Nie,odpinac brzeczyka nie bede. Zalewac silnika specyfikami jakimis raczej tez nie,bo to na krotka mete wszystko. Stan Golfa ? Wizualny ? Bardzo dobry,w dodatku po tuningu optycznym,z mechaniki sportowe zawieszenie,"sportowy" kolektor wydechowy,wiec na wstepie...
Witam jestem uzytkownikiem golfa 1.9 tdi autko prowadzi sie dobrze nie dymi pali na dotyk zarowno na zimnym jak i na rozgrznym silku . problem polega na tym ze przy gwałtownym przyspieszaniu pojawia sie dziwny odgłos jakby szelestu podobny do odgłosu Przedmuchanej uszczelki kolektora wydechowego. Dodam ze zjawisko zachodzi w przdziale od 2000 do 3500...
z doswiadczenia to dodam ze oprocz glowicy mozesz miec pekniety blok- najczesciej peka w w okolicy 9 sruby glowcy, czyli prawy tylny bok patrzac od przodu samochodu- idzie tam blisko siebie kanal wodny z olejowym i blok jest b.cienki=>lubi peknac! sama wymiana uszczelki pod glowica nie jest trudna ani zbyt pracochlonna! czasem wystarczy 2h! potrzebne...
Witam!!! Miałem podobny problem z moim 1.6 SR. Ale objawiło mi się to w dwojaki sposób. 1. Słabo odpalał na zimnym i ciepłym: Wymieniłem świece, akumulator, czujniki temperatury, przewody WN, czujnik położenia wału, czujnik rozrządu, uszczelki na kolektorze ssącym, regulator ciśnienia paliwa, przepustnicę, pompę paliwa i dalej ten sam objaw. Sprawdziłem...
kolektor wydechowy uszczelka uszczelka kolektor wydechowy wymiana uszczelka kolektor wydechowy
sterowanie deskorolka czujnik otwarcie klapa dobór parownika
Trudności z uruchomieniem silnika - błąd czujnika rozrządu Moment dokręcania śrub Renault Captur 0.9 TCe