W czasie rozruchu 4 bar. Jednak w tym przypadku winna jest głowica lub uszczelka.
Witam Mam do wymiany uszczelkę/podstawę gaźnika w moim MB. Z tego co wiem mam gaźniak Pierberg 2E. Poszukuje tej uszczelki. Jak kos miałby jakis namiar w okolicach Lublina to prosze o odpowiedz. W VW wystepuje ten sam gaźnik. (z tego co sie dowiedziałem) Wiec czy do mojego MB bedzie pasowała uszczelka z VW?? Jak ktos mialby zdjecie tej uszczelki i potwierdził...
jeszcze jedno podczas sprawdzania (odkrecania) wtryskiwacza rzruchowego uszczelka pod nim rozpadla mi sie w kawalki, sprawdzalem ebay ale dostepna jest tylko w USA :-(, mam pytanie czy czasowo moge ja zastapic smarujac polaczenie silikonem termo odpornym (mam taki do 250 stopni), oczywiscie mam w planach zamowienie nowej uszczelki.
Jak w temacie - wyciek oleju spod zaślepki zaznaczonej na zdjęciu. Moje pytanie czy jest tam jakiś uszczelniacz, uszczelka, oring? Może zna ktoś symbol? Czy po odkręceniu tej zaślepki mam spodziewać się wypływu oleju? Powinienem wcześniej spuścić olej z silnika? Wg poprzedniego właściciela pojazdu silnik zalewany był olejem 10W40, natomiast wg instrukcji...
Zajrzyj pod maskę czy woda się nie dostała do skrzynki elektryczno-elektronicznej bo takie fazy często przez wilgoć się dzieją a w mercedesie na podszybiu skrzynki mogą być często zalane gdy są zaczepy pourywane lub uszczelki pomientolone.
Według mnie wina uszczelki pod głowicą
Nie dawno była robiona. Wymienione uszczelki głowicy.
Witam, przy zimnym silniku cieknie /on-ropa/ z pompy ciśnieniowej ,z pod pokrywy lewej strony tuż przy wężach z paliwem .Ustaje jak silnik już jest ciepły. Zdjąłem wszystko żeby odkręcić pompe ale czy można w każdej pozycji,bez póżniejszego ustawiania? Dodano po 2 Dodam jeszcze rok 2001 , 2,7 cdi -wygląda na nieszczelność uszczelki. dziękuje
Jak 200 to mało z tego co pamiętam powinien mieć 300 bar na start. Zobacz czy masz w testerze takie coś jak ciśnienie zmierzone a oczekiwane ! Tam regulator jest na listwie czy pompie ? Jak na pompie to zacznij od niego i wymiany zielonej uszczelki.
wystarczyło wymienić uszczelki pod kolektorem
Powodem jest prawdopodobnie nieszczelnym układ paliwowy. W moim przypadku wystarczyło wymienić uszczelki.
Czy oprócz tarczek jest jeszcze coś tam do wymiany? O-ringy, uszczelki?
Kombinowałem, kombinowałem i ...wykombinowałem. Podłączyłem się po prostu pod styki żarówki oświetlenia sufitowego (przedniego, nad lusterkiem). Wyjąłem cały panel sterowania oświetleniem wewnętrznym (kabli tam jest dość trochę) i próbowałem się najpierw podłączyć pod któryś z kabli jednak nie dało rady bo owszem, diody świeciły ale nierówno, pulsowały...
Wszystkich ludzi dobrej woli jak i znawcow tematyki vr6 prosze o porady. Zaczne od tego ze na jesieni kupilem vito z uszkodzona uszczelka pod glowica. Uszczelka,planowanie itd zrobione. Podczas skladania silnika okazalo sie ze trzeba kupic jeszcze troche gratow. Na chwile obecna silnik zrobiony,wlozony do samochodu i wszystko podlaczone. Auto kreci,iskra...
mam jeszcze jedno pytanie, czy pompa hamulcowa do wymiany była nowa czy używka? Jeśli uzywka to na pewno jest wadliwa (uszczelki) i należy ją zmienić lub naprawić. Są dostępne zestawy naprawcze do pomp Mercedesa. Pozdro
Problem z ABS i ASR, bywa że działa kilka godzin ale obecnie juz raczej rzadko. Uszkodzony moduł A2035451632 (zamocowany na pompie) przynajmniej tak wynika z odczytów komputera. Tak myślę że jakieś zimne luty w tym module mogą być ale nie mogę otworzyć tej obudowy, zatrzaski odpadaja przy lekkim odchyleniu ale coś trzyma jakby sklejone, pewnie jakaś...
Po przyjrzeniu się bliżej widać że to nie szczeliwo tylko wystająca gumowa uszczelka. Wydaje mi się że do środka nikt nie zaglądał.
Półośki na pewno musisz wyciągać, bo tarcze zdejmuje się razem z piastą. Tylko rób to po jednej, bo w niektórych mechanizmach różnicowych istnieje możliwość że się satelitki obrócą jak wyjmiesz obie półośki. Uszczelnić na pewno będziesz musiał pomiędzy półosią a piastą, ale nie wiem czy tam będzie o-ring czy jakaś "papierowa" uszczelka.
Witam! Mam problem ze swoim Mercedesem.Wszystko zaczęło się od wymiany uszczelki pod głowicą.Następnie trzeba było zregenerować wiązkę silnika i po tym wystąpił problem że auto po osiągnięciu temperatury przestaje palić na dwa cylindry.Praktycznie cała elektryka przy silniku jest nowa łącznie z cewkami.Najdziwniejsze jest to że nie dzieje się tak cały...
Witam mam kłopot z 1,7 cdi W168 wymieniłem uszczelki pod dwoma wtyskami odpowietrzyłem na plaku chodzi a sam nie pracuje sprawdziłem powroty z jednego leje troszke wiecej ale to nie jest dużo po zaślepieniu tego jednego na trzech też nie chodzi sprawdzałem multimetrem na wtyczkach wtryskiwaczy Od 1- 1.2 V czy to norma ? Zapaliło się EPC test cdi ok...
Uszczelka pod deklem (pokrywą). Stawiam na bank że to to. Musisz dokładnie obejrzeć silnik w miarę możliwości (dostępu). Będzie widać którędy "kaszle". Najlepiej było by go umyć jakimś środkiem w sprayu (do czyszczenia zacisków, silników). Wytrzeć na sucho. Zamontować nową uszczelkę pod pokrywę (wraz z silikonem!) i sprawdzić za kilka dni czy olej nadal...
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Witam. Mam Mercedesa klasy E a dokładnie E 270 CDI z roku 1999 po lifcie. Moje auto ma objaw taki ze ma niskie ciśnienie kompresji na trzecim cylindrze. Miernik pokazał 19 za pierwszym pomiarem a drugi pomiar pokazał już 24 ale nie wiem czy było to mierzone na zimnym silniku czy na rozgrzanym. Proszę o jakąś drobną pomoc co może być przyczyna niskiej...
Witam, od ponad miesiąca walczę z dużym ciśnieniem w ukl chłodzenia w moim mercedesie (actros mp1 1831). Mechanik uparł się że to uszczelka pod głowicą, teoretycznie objawy faktycznie takie są, ale uszczelka została wymieniona, głowice planowane i sprawdzone na szczelność, na tulejach nie było widać żadnych pęknięć. następnie została wymieniona głowiczka...
Witam Od kilku dni mojego sprintera dręczy pewna przypadłość. Mianowicie, po uruchomieniu silnika ( zwłaszcza rankiem, lub po długim postoju gdy ostygnie ) Włącza się kontrolka świec żarowych. Oczywiście po przekręceniu zapłonu kontrolka świec żarowych gaśnie, lecz ponownie zaświeca po około 20 sekundach od uruchomienia. Gaśnie dopiero po około minucie...
Witam. Złożyłem gaz w mercedesie W123 2.3litra, miał wtrysk mechaniczny i gaz szedł bezpośrednio do miksera przez filtr powietrza. Działało to znośnie przez około pół roku potem zaczęły się dziać czary z silnikiem (uszczelka pod głowicą, przerywał, szarpał na końcu w ogóle nie chciał gadać nawet na benzynie. Kupiłem jakiś czas temu też mercedesa w124...
Witam. Mam taki problem gdy rano uruchomię silnik to wszystko jest ok. Wskaźnik ciśnienia olej pokazuje 3 (max). Po zrobieniu kilku kilometrów spada do około >2 (bieg jałowy) po wciśnięciu pedału przyspieszenia wszystko jest ok mianowicie wskazówka się podnosi na 3. Problem jest tego typu: gdy zgaszę auto i uruchomię ponownie to już ciśnienie waha się...
Witam kolegów. Kupiłem uszczelkę pod głowicę firmy bodajże Victor Reintz i termostat. Za uszczelkę zapłaciłem 108. Polecam 4cars w Łodzi ceny walą na głowę porównując np. z intercarsem. Idę składać zobaczymy co stworzę.
Witam W moim Mercedesie w124 m104 280E padła uszczelka pod głowicą. Olej poszedł do układu chłodzącego. Głowica zrobiona, uszczelka wymieniona, ale jak pozbyć się oleju z układu ? Są na to jakieś skuteczne preparaty albo metody ?
Kol.zeimp twoja ironia jest zupełnie niepotrzebna, tym bardziej że wiesz doskonale że tych uszczelek tłoczka nie da się wywinąć na drugą stronę. Można je założyć odwrotnie. Moim zdaniem poprawa nastąpiła po wyjęciu tych uszczelek i wyczyszczeniu rowka w którym siedzą i to cała tajemnica sukcesu.
Witam serdecznie mam pytanie posiadam mercedesa klasa a 1.7 cdi 2000 rok disel.Zatankowałem paliwo w CPN i nie mogę odpalić mercedesa zauważyłem,że w przewodzie między filtrem paliwa a pompą paliwa znajduje się dość dużo powietrza / bąbelki/ wymieniłem /uszczelki/ oringi na tym przewodzie i nic to nie dało. Po odpaleniu chodzi i jest strasznie dużo...
Mam podobny problem z odpalaniem na zimnym gdy temp.spada nizej niż 4st.C (na+).Wtryski są nowe.Po uruchomieniu silnik przez kilka sekund nie moze wejść na obroty - brakuje mu paliwa. Ręcznie pompką paliwową (tez nowa) nie mozna odpowietrzyć pompy oraz w zwiazku z tym usłyszeć zaworu pompy wtryskowej.W układzie jest powietrze.Wymieniłem przewody , uszczelki...
Pewnie czujesz spaliny z układu chłodzenia. Objawy uszczelki pod głowicą.
Witam serdecznie znawców Mercedesa Mam problem z Mercedesem Vito W639 3.0V6 120CDI, który dotychczas chodził jak John Deere z szerokim hederem w kukurydzę :D 204hp/ps i 440Nm Przebieg pewny 264tkm, auto z salonu wzięte w leasing, od początku jeździ jedna osoba. Około 4 miesiące temu zaczęły wydostawać się spaliny w komorze silnika po stronie kierowcy...
Pod obudową filtra paliwa jest uszczelka uszczelniająca nie tylko sam filtr przy bloku ale i oddziela kanały wysokiego od niskiego ciśnienia. Podobnie w komorze filtra pod rdzeniem na który nakłada się filtr. Przegrzewanie paliwa z powodu niewłaściwego przelewu może uszkodzić te uszczelki. Robią się twarde i nie separują kanałów.
No i jest problem, trochę słabo z czasem było, ale wyjąłem właśnie zawór. W międzyczasie znalazłem nawet inny na szrocie. Ale jak wyjąłem swój okazało się, że są inne. Chciałem coś przerobić, ale nie wyszło. Szukając po nr z zaworu znalazłem tylko ten, który był w Twoim linku. Ale to też jest inny. Otwory na powietrze ma z mniejszą średnicą. I tu moje...
Witam. Mam pytanie odnośnie mercedesa a klasa, chodzi mi o zamontowanie szyby (szyberdachy szklanego) zamiast oryginalnego szyberdachu lamelkowego. Czy ktoś z użytkowników mercedesa a klasa zrobił coś takiego w swoim aucie? . Dwa razy już naprawiałem ten dach. i już mam go dosyć. w kółko łamią się prowadnice odłamują się takie małe części, później lamele...
przy okazji padł wtrysk sterujący zbiegło się to niestety z uszczelką
Odsyłałem przysłali drugą twierdzą,że sprawdzają je przed wysyłką i że na bank są dobre. Dodano po 3 Więc tak wspomaganie działa ale buczy,dzwoniłem tam skąd brałem pompę kazali wykluczyć bo sprawdzali i była sprawna na 200 %,czy możliwe że zgubiłem uszczelke lub podkładkę,ktoś wie czy tam gdzie zasysa waż olej była uszczelka albo podkładki między przewodami...
Od początku, bo i tak pisałem komentarz dla warsztatu. Sytuacja standardowa. Żona dzwoni że auto stanęło (A klasa w168 1.7cdi 1999r), więc jadę na miejsce i holuję do garażu. Dzwonię do warsztatu czy mogę oddać auto do naprawy, a na odpowiedz " Tak, zapraszamy" holuje je na miejsce ( jest poniedziałek). Oddaje kluczyki i podaję numer kontaktowy, oraz...
Ciśnienie sprężania jest właściwe... Auto przyspiesza w niecałe 8sec do setki, awaria powstała nagle, więc nie jest możliwe by wszystkie pierścienie w jednym czasie się rozsypały, jak również nie jest możliwe by 2 uszczelki głowicy zostały wydmuchane w tym samym czasie. Ponadto są 3 zawory na cylinder i ten silnik pali nawet bez 2 garów. Kolektor dolotowy...
Witam wszystkich serdecznie. ☺ Czytałem tu jak i na google od kilku dni o rożnych problemach zwiazanych ze skrzynia automatyczna w Mercedesie W163. I cieżko mi znaleźc odpowiedz na moj problem dokladnie.... może coś przeoczyłem jesli tak i był już taki temat to przepraszam i prosze o podanie linka.Jest wiele podobnych ale nie znalazłem w nich...
Witam ! Mam mercedesa w 203 z 2001 roku wersja elegant 2.2 CDI , po diagnozie SD błąd P2200- skrzynia automatyczna pracuje tylko na 1 biegu .Zmieniony olej ,filtr, uszczelki i wtyczka ,czyszczenie płyty sterującej nie pomogło czyli idąc za radą diagnosty wymiana płyty sterującej skrzynią . No i teraz nurtujący mnie problem jaką zakupić w moim mercedesie...
Witam . Przejrzałem chyba wiekszość tematów związanych z odpalaniem ml 270 ale ponieważ objawy w sumie nie pasują do żadnego z tematów postanowiłem zadać nowe pytanie . Od ok 1,5 roku przy niskich temperaturach miałem problemy z odpaleniem auta . Mój mechanik stwierdził , że cofa się paliwo i zamontował mi pompke ręczną , i codziennie musiałęm rano...
Witam po wymianie uszczelek wtryskow i uszczelki kolektora sacego wraz z wymianą filtra paliwa. Świec i kabli zapłonowych plus gumy zapłonowe od 2 cewek. Podczas wymiany wydmuchalem układ paliwowy i wyczyscilem kolektor. Auto nie równo pracuje na benzynie i gaśnie nie reaguje na gaz. Odpowietrzylem go na rurkach paliwowych. Trzyma 5 -7 tys obrotów lub...
Po zdjęciu osłony od strony pasażera na wysokości nieruchomej części klamki zewnęcznej jest mała plastikowa zaślepka wyjmij ją w otwór włórz torksa 20 o długości około 15 cm. Odkręć śr. m4 poćiągnij klamke wysuń stałą część klamki a następnie przesuwając ku tyłowi auta wysuń klamke wykręć śr. od zewn.str.pod uszczelką gumową drgiego otworu po klamce...
Witam, Przyczyną okazała się jednak uszczelka pod glowica.
Dalej walczę z tym amorem . Wymieniłem osłonę ,założyłem amortyzator ,ale nie chce się podnieść . Pozostałe amory się podnoszą . Kompresor podaje ciśnienie ,ale jest słychać syczenie przy tym naprawionym amorku. Rozmontowałem całość ale nie bardzo rozumie jak to ustrojstwo działa. Czy powietrze dostarczane przez rurkę do góry amortyzatora powinno przedostawać...
Rozumiem.czyli to może być pompka jednak ..? Te pompki nie mają rewelacyjnej jakości. Żeby sobie umożliwić dostęp, to (znając konstrukcyjną kreatywność inżynierów Mercedesa) trzeba nadkole zrzucić - a przynajmniej jego przednią część. Samo wyjęcie pompki nie jest skomplikowane - jest "na wcisk" w gumową uszczelkę w zbiorniczku płynu.
Gdy uruchomię silnik to dźwięk taki jakby z tłoka wydobywał się, może to uszczelka pod wtryskiem.
Sterownik jak w temacie. Problem polega na tym, że nie zawsze dociąga drzwi kierowcy (przednie lewe). Pozostałe drzwi i klapę bagażnika dociąga zawsze. Czujnik w drzwiach kierowcy sprawny (wymieniony). W sterowniku nie widać żadnych nieprawidłowości (elementy, przerwy itp.). Wszystkie kable i przewody podciśnieniowe sprawdzone (wymienione uszczelki)....
Przy okazji zobacz sobie, czy nie wydmuchało Ci uszczelek pod wtryskami - wprawdzie to nie do końca te same objawy.. ale niestety to bolączka mercedesów, która może napsuć krwi :)
Witam. Przymierzam się do zdjęcia głowicy w Srincie 2,9 TD z 96r. Po zdjęciu korka oleju bucha cyklicznie spalinami (co 1 obrót korbowodu). Olej czysty. Podejrzewam uszczelkę pod gł. lub pierścienie na którymś tłoku. Mam małe doświadczenie z dieslami a już w ogóle z mercedesem (nie jestem fachowcem od samochodów, ale w kilku osobowych benzynówkach zrobiłem...
Witam, potrzebuje podobnego schematu do mercedesa kolegi. W124 2.0 benzyna na jakims gazniku. Przy wymianie uszczelki pod glowica auto nie ma ochoty pracowac. Powymienialem wezyki na takie, ktore sa szczelne, niemniej niewiele to pomoglo. Czesc wezykow byla poodpinana, niektore pourywane. Nie sposob dojsc do tego, jak to bylo podlaczone poczatkowo......
Witam, mam wielki problem w Mercedesie 1996 rok z pompą Lucas EPIC 1, z długim kablem, w silniku OM 604.910, w C 220 Diesel, wycieka paliwo na głównej uszczelce. Wiem, że trzeba uszczelniać, ale KTS 540 pokazuje błąd: P1224 - Mech.dawkowania/pompa wtrysk. Zakłócenie działania. To mi nic nie mówi. Znalazłem, że P1224 to THROTTLE/PEDAL POSITION SENSOR...
Witem Mam mercedesa Vito 2,3 bezn + LPG. Od jakiegoś czasu silnik dziwnie pracuje, ciężko wkręca się na obroty (czasem przerywa). Byłem u gazownika, wszystko posprawdzał, wymienił cewki, świece i przewody. Jest niewielka poprawa ale samochód nadal nie chodzi tak jak powinien. Przy wkręcaniu się na obroty tak jakby przerywa. Sprawdzono ciśnienie na cylindrach...
Witam. Posiadam samochód marki Mercedes Vito 108CDI Mój mechanik rozkłada ręce. Nie mam ogrzewania. Została wymieniona uszczelka pod głowicą (planowanie , próba szczelności) wymieniony termostat i pompa wody. Po tej naprawie auto odzyskałem w takim stanie jak przed naprawa. Płyn w zbiorniczku się pieni POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Witam Nabyłem pojazd Mercedes 190. W autku tym jest fabryczne radyjko Becker(kaseta wkładana w poprzek!!), dosyć leciwe ale w pieknym stanie i idealnie pasuje do wieku auta. Chciałbym je pozostawić ale zastosowane głosniczki są do niczego. Beckerek ma malutkie głośniczki(10 cm) w desce rozdzielczej ale wymieniam te fabryczne i tu pytanie pierwsze: jakie...
Wymieniałem koledze uszczelkę pod głowicą w musso z silnikiem mercedesa . Jest to silnik 3.2 m104 . Wiem gdzie jest znak na kole pasowym , wiem też jak ustawić wałki rozrządu natomiast koło na wałku ssącym jest "ruchome" Zapewne służy to do zmiennych faz rozrządu . I teraz moje pytanie do znawców - jak ma być ustawione to ruchome koło .
Witam wszystkich i proszę o pomoc w znalezieniu usterki. Jestem posiadaczem Mercedesa 124 z 88r. poj. 2.0 benz. Kilka dni temu skończyła swój żywot uszczelka pod głowicą. Niestety ale głowica złom. Kupiłem drugą i splanowałem. Cały osprzęt ze starej głowicy przełożyłem do nowej (czyt. używanej). Nowa była golutka, nie licząc kilku czujników. Wszystko...
Witam wszystkich serdecznie, Wczoraj w moim mercedesie (CLK 200 kompressor 97r.) coś się stało. Jadąc przez miasto, wciskając gaz do końca zauważyłem że bardzo wolno obroty spadają.. po chwili ruszając ze świateł zobaczyłem że auto załapało totalnego muła w zakresie 2500-3500 obr. powyżej 3500 jest lepiej. Czytając fora doszedłem do wniosku że to przepływomierz....
Pomocy!! Chodzi o mercedesa 1317 z 88 r. kupionego niedawno. Typ silnika OM 366 LA. Trudno zapala w temp. poniżej 10 st. C. i bardzo dymi na biało-niebiesko. Po zagrzaniu w czasie jazdy przestaje. Wymieniłem głowicę z uszczelką. Tuleje silnika są w dobrym stanie. Ciśnienie sprężania na zimnym równo po 28 bar. Pompa wtryskowa dobra, silnik oleju nie...
Witam. W moim mercedesie W211 była wymieniana głowica, ponieważ poszła uszczelka i olej przedostał sie do układu chłodzenia, po złożeniu wszystko ładnie chodziło, ale po przejechaniu ok. 400 km auto po zgaszeniu już nie chciało odpalić. Po podłączeniu do komputera wyświetliły się błędy: P2021 - kontrlola cisnienia w magistrali P2051 P2197 P2359 - niskie...
Witam, cieknie mi paliwo z podgrzewacza paliwa w mercedesie 914 1992r. Nigdzie nie mogę znaleźć takiego uszczelniacza (kwadratowa ścianka) nie okrągła. Może ktoś miał podobny problem i wie gdzie dostać taką uszczelkę, albo jak ją nazwać by znaleźć np. na allegro, czy sklepie internetowym. Wiem, że jest to podgrzewacz firmy BEHR.
Witam posiadam pewien problem z silnikiem w w/w Mercedesie ,mianowicie Auto zostało zakupione ze zużytym wałkiem rozrządu krzywki 1 cylindra od strony rozrządu były ''wypiłowane'' zużyte z czego jedna zeszlifowała się definitywnie ,stopki też zużyte na 1 cylindrze z wytartymi rowami ,reszta dźwigienek z rysami poprostu góra złom-aczkolwiek silnik chodził...
Mercedes C220. Kupiłem filtr paliwa z dwiema uszczelkami w komplecie jak na zdjęciu. Wymieniłem uszczelkę numer 1. I teraz pytanie: do czego jest uszczelka numer 2? Nie widzę tu żadnego miejsca gdzie mam ja niby wetknąć. Problem jest dla mnie istotny bo mam powietrze w przewodzie pomiędzy filtrem a pompą... może to brak tej uszczelki jest powodem....
Witam , Mercedes C180 1996 rok. Stał 3 lata w garażu . Poszła uszczelka pod głowicą. Głowica po planowaniu, dotarte zawory , wymienione uszczelniacze. Pomiar ciśnienia w cylindrach : 15 , 14.5 , 14.5 , 15 . Problem polega na tym ,że pomiar CO wychodzi wysoko 0.98% do tego dymi na szaro . Czy możliwe żeby przyczyną były pierścienie olejowe ? . Jak to...
Owszem, o ile uszczelka zewnętrzna nie jest wychlastana a blacha drzwi (zewnętrzny płat) trzyma formę :) Większa nieszczelność to pewne zachlapanie boczka. Kształt wytłoczeń płata wewnętrznego, profile otworów z krawędziami wygiętymi w stronę środka, zabezpieczają do pewnego stopnia przed ściekającymi kroplami, ale jak ostro leje to i profilowanie nie...
Witam, problem zdaje się wylazł. Dolewając płynu chłodniczego postanowiłem skorzystać z okazji, że zaglądam do zbiorniczka wyrównawczego i przygazować. Efekt - bombelki. Więc uszczelka pod głowicą albo - mniej prawdopodobne - pęknięta głowica. Płyny się o dziwo nie wymieszały. Nie widać oznak obecności płynu chłodniczego w oleju ani oleju w płynie chłodniczym....
Witam, Jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość;) Dzisiaj, a w sumie to już wczoraj zakupiłem Mercedesa 190 2,5 D 66KW automat, nie zrobiłem nim nawet 30km i już mi nie chce odpalić. Mianowicie z tego co zauważyłem: - jak przekręcę kluczyk w stan gotowości nie zapala się w ogóle kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka silnik kręci...
Witam, Poszukuję schematu silnika do Mercedesa 190 D, rocznik 1990, chodzi głównie o wymianę uszczelki pod głowicą. Jeśli macie coś co mogło by się przydać to chętnie lukne, pilnie potrzebne z góry dzięki, pozdrawiam ;)
Witam Mam problem z Mercedesem Atego czasami pali dobrze a czasami trzeba długo kręcić tak jakby się zapowietrzał, na zimnym silniku pali lepiej. Przebieg auta jest 243 tys km Były zmieniane filtry oringi nowe kopułki na filtry uszczelka między filtrem a blokiem robili to mechanicy była chwilowa poprawa ale nadal po chwilowym postoju trzeba długo kręcic...
Najprawdopodobniej jest to właśnie uszczelka pod głowicą, miałem taki przypadek w 312 D, brak ogrzewania, gubienie wody, i w tamtym przypadku to była właśnie uszczelka.
Przy tak dużej (5 litrów) pojemności silnika zawsze zbiera się trochę wody będącej wynikiem spalania (w końcu spalają się węglowodory). Jest to normalne zjawisko i nie ma się co tym martwić. Jeśli jeździsz bardzo często na krótkich dystansach to aby mieć tej wody mniej Możesz w najniższym punkcie końcowego tłumika nawiercić malutki otworek. Woda będzie...
Witam, mam problem z Mercedesem w202 2.2D 75KM. Spadło nagle ciśnienie na cylindrze 4 do 10atm. na pozostałych jest po 33atm. 4 cylinder w ogóle nie chodzi czasem na wyższych obrotach wystąpi zapłon stukowy (zbiera się paliwo uszczelnia i czasem odpali) zdjąłem głowice zalałem pierwszy sprawny i czwarty wadliwy ropą paliwo ubywa z cylindrów po równo...
Szukam najlepiej w części zachodniej Polski dobrego warsztatu dla Mercedesa 190E. Auto (r.pr. 1991 z autom. skrz. biegów, 1,8l, benzyna) ma 100 000 km. Dotyczas nic nie było przy nim robione. Trzeba na nowo ustawić silnik (przepływomierz powietrza i benzyny), naprawić zamek w drzwiach kierowcy, usunąć usterkę w dachu (pękła jedna rolka plastikowa),...
Witam.Proszę o pomoc.Mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego w samochodzie mercedes atego 1217.Wymieniłem głowicę i uszczelkę pod głowicą i sprawdziłem sprężarkę. wszystko jest ok.Mimo to po uruchomieniu samochodu płyn wycieka przez zbiorniczek wyrównawczy. Proszę o pomoc
Są dwa numerki: 111 200 24 01 (już niedostarczalny) 111 200 39 01 (aktualny) Oba numery mają w zestawie uszczelkę.
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Witam, rok temu kupiłem mercedesa w202 c180 94r. auto przejedzie 100-200 metrów i gaśnie, od razu po zgaśnięciu nie chce zapalić (kręci ale nie chce zaskoczyć) po chwili mogę go odpalić i przejechać znowu 200m. Z pół roku temu była wymieniana pompa paliwa oraz filtr z czego na ostatnim przeglądzie (tydzień temu) wyszło że kapie paliwo lekko z wężyka...
Witam. Świetnie rozpisana instrukcja. Czy posiadasz może również taką do mercedesa vito 639. Rocznik 2007 silnik 2.2 , 85KW. Będę również wymieniał uszczelkę i potrzebuje taką instrukcję. Dziękuję i pozdrawiam. Arek
Witam mam mały problem ze swoim mercedesem, mechanik po oględzinach nie jest w stanie stwierdzić co mu dolega bo objawy nie są jednoznaczne. Mianowicie 3 miesiące temu padła mi chłodniczka oleju > Olej zaczął się pchać do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego skapłem się dopiero jak wyskoczył mi niski stan oleju w silniku. Układ chłodzenia był...
Panowie potrzebuje pomocy mam.Mercedesa A 170 benzyna W169 2005r.Naprawiany był sterownik skrzyni CvT. Podczas składania wiadomo nowy olej(6l) /filtr/ uszczelka wszystko z mercedesa.Ale okazało ze fakt okienko mam do spustu oleju z torq conwert/ sprzegła ale śróby już nie ma obracałem.z 10 razy i nie posiada owe sprzegło śróby spustowej.No więc poskładałem.zalałem...
Witam, problem z Mercedesem A klasa 2.0 CDI, podczas jazdy przy zmianie biegu, ujęciu gazu dymi mocno na niebiesko. Uszczelka pod głowicą zmieniona i nic, dpf wyłączony, EGR czyszczony, turbo bez wycieku, olej zmieniony, policja na drodze zatrzymała i mierzyli spaliny wyszło ok, lekko pali równo chodzi, na postoju nie dymi, jakieś pomysły?
Przyczyn takiego stanu może być sporo - najlepiej jakbyś podjechał gdzieś do speców od Merca którzy posiadają dedykowany do Mercedesów interface Star Diagnosis. To co możesz zrobić na szybko: - zajrzeć do skrzynek bezpieczników pod maską czy tam przypadkiem nie ma wilgoci (nie wymieniona w porę wtyczka przy automatycznej skrzyni biegów i sączący się...
Witam, chciałbym podpytać czy ktoś z Was miał taki przypadek i może podzielić się doświadczeniem. Mercedes W246 1.6 benzyna 122KM Na początku wskazówka temp rosła, spadała wariowała. Diagnoza mechanika termostat. Wymiana na nowy oryginalny, przepłukanie układu i odpowietrzenie. Problem zniknął. Niestety po dwóch dniach wskazówka urosła do 120 stopni....
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
W tym typie wyłączniki drzwiowe są mocno awaryjne. Po odchyleniu uszczelki drzwiowej można się do nich dostać, najlepiej zrzuć wtyczki ze wszystkich czterech. Weż pod uwagę, że przy wyłączonym zapłonie reakcja układu następuje z opóźnieniem (zwłoka czasowa lampki) Może być również któryś z nich niedokładnie naciskany przez drzwi dlatego poradziłem zrzucenie...
co do uszczelki jest orginalna i byla wymieniana w serwisie co do temperatury nie wzrasta utrzymuje sie w normie powyzej 80 stopni celciusza ojeju tez nie przybywa raz przy pompie wodnej widzialem bialom smuge tak jakby to byl wyciek plymu chlodzoncego ale po wytarcu sie wiecej nie pojawil Dodano po 2 co do uszczelki jest orginalna i byla wymieniana...
Przpraszam za kolejny post pod postem ale mam jeszcze jedno pytanko. Czy przyczyna może byc w sondzie lambda??? Autko ma do wymiay jakies uszczelki ponieważ wpierdziela olej, jak się stanie za nim i przegazuje to widać i czuć że tego oleju trochę spala. Może to byc przyczyną tego???
Ciśnienia nie zmierzyłem bo nie mama czym, ale zauważyłem że nowe uszczelki do zaworu są wyższe, a odnośnie wypływu paliwa to sprawdzałem na przelewie. Spróbuje wymienić uszczelki na zaworze.
Zjawił się wreszcie właściciel ale bez samochodu,w rozmowie twierdził iz czujnik od temperatury znajduje się na zewnątrz przedniej szyby(tuż przy uszczelce)a kable od niego idą do kostki radia. ale niestety nie wie on czy bezpośredni czy przez jakis interfejs. Pzdr.
Na początku powiem co robiłem.Wymieniałem termostat i odłączyłem filtr paliwa i musiałem wyjąć jeden czujnik ciśnienia chyba wtryskiwaczy.Po złożeniu nie chciał zapalić.Turbo chce wyjąć bo uszczelki musze wymienić przy kolektorze wydechowym.Jak nim kręce to nie puszcza nawet dymka żadnego i nie daje znaków życia.Czy ty robisz remonty silnika.Jak tak...
A ja sobie chwalę 190 2.3 benzyna 1987r. 300 000 przebiegu. Prosto z Niemiec. Facet nie dbał o wnętrze auta, ale reszta OK! Bolała mnie wymiana uszczelki pod głowicą (300zł) końcówki drążków (90) klocki hamulcowe (niby oryginały a bez kontaktów elektrycznych - 60) To było 2 lata temu. Gazu nie założyłem (są problemy- KE-Jetronik) Pali mi mniej niż 2.0....
Dzięki, nie wątpiłem że są tu jednak fachowcy. Oczywiśce Actros nie ma pompowtryskiwacza tylko układ PLD, ale sterowanie w pompie dawką paliwa przez elektrozawór odbywa się identycznie jak w pompowtryskiwaczach z zaworami elektromagnetycznymi. Sprawdzę jeszcze raz tą usterkę 4041 czy to napewno MR czy FR. Numer ramy też podam. Dostałem już uszczelki...
Znajomy miał podobny problem w Opel Zafira TD i też miał identyczny objaw. Samochód jak sie zagrzał dochodził do 3000 obr/min i koniec a jeździło sie jakby miał 30 KM zamiast tam 95 Jak sie zgasiło silnik i odpaliło to znowu było dobrze ale tylko na pare minut i znowu to samo Przyczyną najpierw był czujnik EGR (elektrozawór chyba do opróżniania spalin)...
Tylko ciekawe jak aceton wpływa na uszczelki we wtryskiwaczu, jakieś półtora roku temu mieliśmy straszną plagę na listwy w niemczech, padały jak muchy, przyjechał zespół badawczy z keihin, przebadali próbki gazu i ocenili że w niemczech jest najgorszy gaz w europie, a poza tym miał coś w sobie, co rozpuszczało uszczelnienia wtryskiwacza i po prostu...
ustawilam pompe ....rozrzad na zero ....kropla paliwa spada w momencie mijania sie znakow na walku rozrzadu 1 tlok ...nastepnie na 3 kropla spada jak krzywki w gorze ...nastepnie na 4 i 2 spada - krzywki w gorze .....wydawaloby sie ,ze wszystko ustawilem jak w ksiazce pisz ....a samochod nie pali ....nowa uszczelka pod glowica ...nowe filtry ...glowica...
dziś okazało się że najprawdopodobniej uszczelka do wymiany pokazują się bomble w zbiorniczku wyrównawczym
na zimnym cieknie bo uszczelki twardnieją a po zapaleniu nagrzewają się i jeszcze trochę trzymają, twoją pompe można oddać do naprawy wycenić koszt jej zrobienia i porównać z nową. jeżeli nie jest zajechana to wystarczą same uszczelki-czyli nie będzie "bolało"