Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
Dokładnie, uszczelka miedziana i po kłopocie. Przecież tam nie ma praktycznie ciśnienia.
Do wymiany jest:(...) złącze kotła + uszczelka miedziana, 6213210431 + 9850081500(...) Ja jeszcze bym wtrącił, że warto by było zainwestować w nakrętkę do w/w złącza. Często bywa tak, że przy próbie odkęcenia urywa się z gwintem złącza, można usiłować ją ratować ale jest to żmudna i często nieopłacalna sprawa a dobranie nakrętki z tym gwintem to nie...
Pod wtryskiwacz idzie uszczelka/podkładka miedziana o określonej grubości. Pewnie została na dole, w gnieździe wtryskiwacza, jak jest zarośnięta osadami, może być problem ja wyjąć.
Niestety cały czas cieknie z tej uszczelki nr 9, dałem nowy oring Ale tam nie może być oring. Tak jest uszczelka miedziana.
Kompresja potrafi walić do układu zasilania paliwa, wystarczy drobna nieszczelność na uszczelce miedzianej. Teoretycznie to wszystko jest możliwe. Jeśli twierdzisz, że miałeś takie przypadki, to autor powinien to sprawdzić. Ja akurat nie miałem czegoś takiego. Uszczelka miedziana jest dosyć plastyczna, ale czy na tyle by raz "walić kompresją", a innym...
Ja mam 1.9tdi AFN i jak sprawdzałem kolory swoich wtrysków (czy nie leją) to u mnie miedziana uszczelka miała luz dokręciłem i :) Wiec myślę ze ten luz nie ma tu nic do tego wycieku problem raczej leży nie po stronie miedzianej uszczelki tylko po dwóch stronach gdzie uszczelka przylega do wtryskiwacza i głowicy (wyczyść dokładnie wtrysk, głowice i wtedy...
Uszczelka miedziana jest dosłownie do wszystkiego. 100 km to już po wstepnym dotarciu ale chyba nie powinno robić różnicy jak złożysz te pierscienie na nowy tłok. Czemu jednak chesz zmieniać tłok?
czy ktos moze mi pomoc w tym jak wyjac uszczelke miedziana z podwtrysku paliwa w mercedesie 208D?
mój drążek nie miał stożka pod oring i z racji tego uszkadzał wszystkie oringi które zakładałem na dyszę. Stożek na drążku i na dyszy, to połączenie bez uszczelki. Jeżeli nie masz stożka (co dziwne), to zastosuj między dyszą a stożkiem uszczelnienie płaskie. Np. zglijowana uszczelka miedziana.
Faktycznie 1/8" to bez uszczelek tylko na taśmę albo na pastę. Ale presostaty miniaturowe są na 1/4" a to inny gwint i na dodatek zakończony stożkiem, który ma się uszczelnić z jego odwzorowaniem w drugim elemencie. Między te dwa elementy trzeba dać coś odkształcalnego - właśnie uszczelkę miedzianą.
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
No to jak je ruszyłeś to żeś sobie roboty dorobił (na jakimś forum Skody nie mogłeś podpytać, albo książkę zakupić) : teraz trza je wyjąc czyli misa w dół i korby rozkręcić, wypchać tłoki (no chyba że wyjmiesz same tuleje a potem będziesz się gimnastykował żeby je nasadzić na pierścienie od góry), nowe podkładki, wyczyszczenie wszystkiego i ustawienie...
Tak, to kanał powietrzny chłodzący głowicę, z drugiej strony ma dwie szczeliny pionowe po obu stronach wtryskiwacza, tam jest jego gniazdo. Więc albo luźny wtryskiwacz, coś z uszczelką wtryskiwacza (miedziana podkładka), albo niestety pęknięta głowica. Wykręć wtryskiwacz i zobacz jak wygląda uszczelka, czy nie widać okopceń na niej, daj nową podkładkę...
Uszczelka miedziana przy cylindrze.
Między głowicą a wtryskiwaczem masz miedzianą uszczelkę. Czas na jej wymianę. Może trzeba było najpierw wtryskiwacze odkręcić a nie głowice ściągać. Tam nie mas skąd olej lecieć - to nie olej.
Możesz mi powiedzieć jaka jest tam uszczelka miedziana? Uszczelka miedziana? Znaczy się jak już coś to albo podkładka miedziana do podłączenia węża hydraulicznego albo uszczelniacz na pompie. Podkładka miedziana to M22 lecz jeśli podłączasz nypel hydrauliczny to zastosuj podkładkę metalowo gumową przystosowaną do hydrauliki siłowej.
OK.po kolei: zawory płytkowe są 2. na zdjęciach są 4, bo zrobiłem fotki z 2 stron. te większe krążki, przykręca się do głowicy od strony tłoka, co widać na zdjęciu. od górnej strony idzie sprężyna do zaworu płytkowego http://obrazki.elektroda.pl/7822651500_1... wraz ze specjalnie uformowanym korkiem z gwintem i grzybkowym zakończeniem...
Uszczelka miedziana jest już nieszczelna i cieknie. Też zawsze miałem z tym problem, aż zakręciłem wszystko razem z uszczelką miedzianą na sylikon wysokotemperaturowy. Od tamtego momentu jest spokój
Ja po prostu zamówiłem u ślusarza mosiężna redukcję z 1" na rurkę miedzianą dokręcaną oryginalną nakrętką ("narzutką") całość dokręcona do wymiennika na uszczelkę miedzianą i klej do gwintów.
Jeśli uszczelka miedziana puściła to praktycznie powinien sam wyskoczyć.Kompresja zrobiła już swoje.
Witam, https://obrazki.elektroda.pl/6849630800_... Po zimie odpaliłem kosiarkę z silnikiem KUBOTA, nie zauważyłem żeby miała mniej mocy. Dzisiaj zauważyłem, że, z miejsca które oznaczyłem czerwoną kreską, wydostaje się paliwo i to sporo. Jest tam blaszka przykręcona dwoma śrubami na torx z bolcem w środku. Próbowałem kluczem 17 dokręcić...
Troche czasu już minęło, więc tak: dotarłem głowice z tuleją i dałem uszczelkę miedzianą i wszystko gra. Pozdraiam
Ok, czy powinna być założona uszczelka miedziana przed montażem, tak jak to jest w przypadku korka oleju od skrzyni i od silnika ?
Planowałen założyć uszczelkę miedzianą, stosowane są przy układach wtryskowych w silnikach wysokoprężnych przy ciśnieniu ponad 100 bar. Jednak coraz bardziej się skłaniam do przylutowania lutem twardym do wymiennika, będzie pewniejsze.
Czyli dokrecanie nic nie da bo jest krzywa możesz kombinować z uszczelką ale tylko miedzianą albo aluminiowa a tak wogole to byloby lepiej planować albo nowa
Witam kupiłem z pracy uszkodzony kompresor firmy metabo 350-100d za pare groszy . Kompresor 3 letni . Nie nabijał powietrza . Po ściągnięciu cylindra okazało się ze uszczelka miedziana była uszkodzona na płycie zaworowej. Wymieniłem uszczelki wraz z miedziana + nowe blaszki zaworowe . Skręciłem i dalej to samo, po rozebraniu znów wszystkiego nad tlokami...
Wygląda na to ze masz za późny wtrysk. Przestaw zębatek pompy o zabek. Powinna być zmiana. Uszczelka miedziana pod głowice to nieporozumienie, ma jakość szmaty. Jak znajdę czas to wrzucę instrukcje ustawienia momentu wtrysku
Już znalazłem dzięki
Tak, jak zgubił uszczelkę miedzianą to ciągną aż gwint urwał. Częsta usterka. WpiszZESTAW NAPRAWCZY KORKA OLEJU M15X1.5 A-M15. Pomaga.
Problem rozwiązany, jedna miedziana uszczelka pod wtryskiem miała nieszczelność
Ten osadnik jest blisko filtra paliwa? Uszczelka miedzianą to skąd wymieniłeś? NPrzyciski są na silniku,mi kręci stacyjką standardowo.Zastanawiam się czy elektronika może to powodować..
Co do uszczelki pod wtryskiwacz, na 100% powinna tam byc, taka miedziana, ale jak kupiłeś nowe wtryski, to są w zestawie. Faktycznie mój błąd, tutaj nie występuje uszczelka miedziana. Zwracam honor.
Wsio normalna, wtryskiwacz poleciał i wyskoczyło masę błędów - silnik, ESP. Ja w poniedziałek wymieniałem wtryskiwacz w 1,6 tdi w passacie. Wymiana banalnie prosta, trzeba tylko zakupić nowy wtryskiwacz plus uszczelka miedziana plus nowa śruba mocująca wtryskiwacze. Jeszcze jedno - tester powinien wskazać który wtrysk uległ awarii. Po wymianie należy...
Przy wymianie filtrów wymieniłeś również uszczelki gumowe szklanek filtrów i śruby? Przy wymianie filtrów żadnych śrub z uszczelkami miedzianymi nie trzeba odkręcać.
Sklep znam ale onie nie mają takiej uszczelki i twierdzą, że trzeba wymieniać tuleję.
z tymi świecami jest tak że mają uszczelkę miedzianą która się dopasować do głowicy. Dokręć do lekkiego oporu a następni o 90stopni a za jakiś czas sprawdź czy się nie odkręciła któraś z świec.
Głowica i blok będzie planowany. Tuleje cylindrowe nowe, a wał pójdzie do szlifu. Więc pewnie uszczelka pod głowice lepsza w tym przypadku będzie miedziana?
"Sa to śruby osi dźwigni regulatora" czyli są to śruby które można wykręcić czy raczej nie można?pod łbem trójkątnym jest uszczelka miedziana? przepraszam jeżeli się wygłupiłem ale pompy nigdy nie rozbierałem i nie wiem jak jest zbudowana tak po prostu sobie to wyobrażałem po rozmowie z moim przedmówcą.
Napisałem do srwisu producenta i jako jedną z przyczyn podano mi wypłukanie kryzy w wężyku dolotowym. Nie mam pojęcia co to jest ta kryza ale kiedy łączyłem 2 półmetrowe odcinki węża 3/8cala tam była taka blaszka, coś jakby miedziana uszczelka, oraz gumowe. Możliwe że tej miedzianej nie założyłem. Czy to możliwe że przez to jest za wysokie cisnienie...
mam kilka dokumentacji różnych palników i zasad tam niema a jedynie sposoby regulacji (np w jaki sposób zwiększyć, zmniejszyć ilość powietrza wtórnego itp.) np. cytat: Aby zmieniæ cioenienia dyszy, nale¿y krêciæ oerub¹ "P". Zgodnie ze wskazówk¹ zegara zwiêkszamy cioenienie na dyszy, przeciwnie zmniejszamy. Cioenienie...
jedynie się wyciera od klucza. Złap korek w dobre imadło a odkręcaj głowicą (jakiś dorobiony "klucz") Jeżeli nie ma uszczelki miedzianej pod głowicą, znaczy uszczelnienie metal- metal. Niczym nie smaruj. Na czysto i sucho. http://obrazki.elektroda.pl/2040442000_1...
Moja Omega zapowietrzała się przez uszczelkę miedzianą na pompie wtryskowej. Taką opcję też należy brać pod uwagę. Podkładkę wymieniłem, a do baku wpuściłem pompę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Problem rozwiązany definitywnie, bo nawet po zgaszeniu w układzie występuje niewielkie nadciśnienie i powietrza nie pociągnie.
Ja stawiam na uszczelkę pod głowicą. Zapewne masz miedzianą (gówno wartą z resztą) uszczelkę i przebiło ci z jednego cylindra na drugiego lub do karteru skoro kopci z odmy. Tak samo miałem w C360-3P. Zapalał bez problemu ale gdy chciałem ruszyć z miejsca to na wysokich obrotach go dusiło i gasnął. Założyłem zwykłą uszczelką za 30 zł i nie mam już w...
Co do przecieku wody do oleju, to jest mało prawdopodobne, żeby górne pęknięcie bloku przy 2 otworach wodnych miało wpływ, gdyż tuleja jest uszczelniona od góry uszczelką miedzianą, może być wyciek na zewnątrz, ale to jest do uszczelnienia. Wczoraj wyciągnąłem tuleję z gara gdzie był przeciek i okazało się, że taki syf był u dołu tulei i tak zdewaluowane...
Chwalicie lidlowy - ja go kupiłem ze 2 lata temu. Szajs jakich mało - długo się grzeje(nie mierzyłem, porównuję z jakimś badziewnym który o dziwo bardzo długo działa), fakt - nie cieknie z dyszy bo są w nich jakieś kulki i chyba spręzyny, ale za to klej zaiwania w miejcu wkręcania dyszy w pistolet. Już mnie k.... bierze jak znów mam kombinować z kolejną...
Witam chce dokonać wymiany podkładki - uszczelki miedzianej pod pompowtryskami i pytanie brzmi co trzeba zrobić po wymianie ? jaki "luz" musi być pomiędzy pompowtryskiem a łapką ? http://obrazki.elektroda.pl/4360480700_1... ile obrotów ? Dodano po 24 no sam sobie pomogłem :) ale myślę że sie komuś przyda : https://www.youtube.com/watch?v=6mYUpF5g...
Wyjmij zawleczkę potem wysuń rurkę posmaruj uszczelkę smarem silikonowym. Powinno pomóc.Ale może to być wyciek z miejsca powyżej. Dokładnie trzeba sprawdzić.
Po co planować wszystko jak nic nie będzie spawane tylko skręcone to się nic nie powygina, tylko płytę zaworową obustronnie by zawory idealnie dolegały. Jeśli dobrze zrozumiałem chcesz spawać to na płycie zaworowej, nie wiem czy to dobry pomysł. Na alledrogo są taśmy sprężynowe nierdzewne hartowane w rożnych rozmiarach i grubościach najgrubsza chyba...
Witam Kolegów. Wymieniałem uszczelki pod głowicą w mojej c 360. W trakcie dokręcania na ostatniej głowicy i przy ostatniej śrubie poczułem mniejszy opór i nie dało się dociągnąć tej śruby z siła 160 Nm. Popuscilem reszte srub na tej glowicy wykrecilem i wkrecilem nowa szpilke. Teraz pytanie brzmi: czy można jeszcze raz przykrecić tą głowicę na tej samej...
witam ! Spotkałem się, że przy padniętym modułe silnik nie chciał zapalić. Dopiero zaskakiwał przy odpaleniu na pych - dlaczego tak - nie wiem. EGR - zamiast fabrycznej uszczelki wycina się np. z blaszki miedzianej uszczelkę bez otworów do kolektorów. pozdro
W takim razie pozostaje bardzo dokładne spasowanie i wykonanie uszczelki z kory dębu korkowego. Przyszedł mi też do głowy pomysł, aby wykonać "akwarium" klejąc je "czymkolwiek" następnie umieścić w większym akwarium, na dystansach, powiedzmy 1-2cm od ścianek i dna, a potem, przestrzeń między nimi wypełnić szkłem wodnym. Jest jeszcze opcja, ze się tak...
witam w nowym roku kangoor dalej pali od 1-kopa po zgaśnięciu lampki świec żarowych przy -12*C 1- OBRÓT ROZRUSZNIKA WIĘCEJ bez zająknięcia .ale , ale, ale zmieniłem jeszcze zaworek zwrotny w pompie ten na zdjęciu scenikdti wyżej , kupiłem zaworek od LUBLNA zmieniłem w nim sprężynke co dociska kulke na mocniejszą metodą prób wciskając tłoczek w oryginalnym...
Na drugim zdjęciu widać że leje się z popychaczy. I ścieka na dół. Silnik umyć i sprawdzić wycieki. Termostat cieknie z przewodów. Wymień uszczelki miedziane. elektromagnes podejrzewam że jest od świecy płomieniowej. 10bar to już za dużo. Ktoś się pewnie dobierał do zaworu na pompie.
Nie mam dla mnie sensu inwestować w ściąganie głowicy i jej planowanie, czy macie jakieś inne pomysły? Myślę o uszczelce miedzianej aluminiowej rozgrzanej przed włożeniem żeby poddała się pod owy zadzior, zastanawia mnie najbardziej skąd tak owy się wziął, jestem w posiadaniu tego auta od Czerwca i nieszczelność wyszła dopiero teraz. opisać to mogę...
dzięki za podpowiedź ale powiedz kolego co jeszcze moze byc nie tak ??? Bo najdziwniejsze jest to że nie odpala tylko wtedy jak postoi powyżej 5-6 godzin i jest zimno t.z.n około +10C Natomiast jak jest powyżej +15 odpala od tyku bez wzgledu ile czasu stoi nawet po 2 dniach. Mechanik powiedział ze raczej sie nie zapowietrza bo tez było by to w lecie....
Możliwe że przez uszczelniacze, ale co wiem to w maluchu są prowadnice zaworowe nie ma gumek ani nic. Dodam, że przy remoncie silnika nie ruszałem głowicy, była zrobiona już wcześniej na starym silniku i nie było dymienia, jednym słowem było normalnie. Do silnika przy drugim podejściu przyszły tylko nowe cylindry, tłoki, pierścienie, panewki, i miedziana...
jak widzę to powinna być prosta sprawa dla hydraulika. Prawdopodobnie trzeba obciąć rurkę, wymienić kolano oraz wstawić fragment miedzianej rurki. Niestety ktoś wstawił kolano zaciskane w którym puściła uszczelka.
Jak będziesz montował tam pod wtryskiwacz idzie miedziana uszczelka, kosztuje parę groszy to szkoda potem robić jeszcze raz. Starą trzeba wyciągnąć z gniazda i parę razy obrócić wałem żeby wydmuchało nagar.
Panowie zmiana zaworków tylko troszke poprawiła sytuację. Jutro założe nową pompke i uszczelki miedziane wszędzie pozmieniam.
Witam W samochodach tez raczej są chłodnice wykonane z aluminium i miedzi lub podobnych metali nieżelaznych. Można zalać koncentratem, który nie powoduje rozpuszczania uszczelek . Po prostu wlać, nagrzać, wylać i tak aż do uzyskania czystego płynu. Potem można zalać wodą destylowaną; jest tania i trochę koncentratu. Dlatego trochę, bo układ chłodzenia...
Oczyściłem gniazda, wymieniłem zawory, zawór zwrotny. Powietrza nie puszcza, dopompowuje z wydajnością ok. 275l/min. Po fakcie zobaczyłem, że na jednym zaworze tłoczącym brakowało miedzianej uszczelki. W zamian za to był jakiś cienki pierścień osadzony na obwodzie stożka. Dzięki za pomoc, nie wiedziałem, że będzie potrzebny w tak błahej sprawie. Części...
Witam Posiadam sprintera 313 2002r blaszaka średniego, nie wiem jakie przełożenie mam mostu ale przy 120km/h jest 3 tys obrotów. Ostatnio zauważyłem że auto pije mi więcej prawie 14 litrów w trasie na pustym i z powrotem z nieciężkim ładunkiem (meble) jadąc delikatnie średnio 120km/h pali więcej niż kiedyś. Jakiś czas temu wydmuchało mi 3 wtryskiwacz(odkręciła...
Kolega czepił się tych uszczelek. Jak niema przedmuchu do chłodzenia (bąbli w chłodnicy) to uszczelka jest ok. Uszczelki z metalowym/miedzianym pierścieniem powinno stosować się przy cylindrach z żeliwną tuleją lub całych z żeliwa. U kolegi w cylindrze prawdopodobnie jest chrom techniczny (cienka powłoka) bo części na nikasilu nie są tanie cylinder...
po wizytach u wielu mechaników - i wielu różnorodnych kosztotwórczych propozycjach wreszcie jeden postawił prostą diagnozę - przyczyną totalnego wycieku oleju ze wszystkich możliwych miejsc w silniku była uszkodzona uszczelka miedziana pod jednym z wtryskiwaczy. I to nadciśnienie powodowało wycieki oleju. Była też wymiana półpierścieni luzu poosiowego...
Witam, mam pytanie czy jak splanuję głowice o te 4mm to muszę robic nacięcia na tłokach? Miedziana uszczelka 0,5mm. Proszę o odpowiedz.
Wtryskiwacze regenerowane- gdzie? zwykle żeby taniej zakładają stare uszczelki miedziane i zaczynają się problemy.
przejechałem się nim działa normalnie tylko na końcu wydmuchało miedzianą uszczelkę pod wtryskiwaczem nr 2 i zaczął cykać , nagrzeję ja palnikiem żeby zmiękła i zamontuję jeszcze raz bo nie mam nowej .
haha i tu jest problem. Ciekawe czy są uszczelki miedziane pod nimi. Żeby je podnieśc to musisz wyciskac je całe za zewnątrz zakładac podkładkę miedzianą i wprasowywac. :|
Kolego tłoki na pewno są od Mki bo głowica miała wystające zawory więc tłoki musiały być takie a nie inne także tutaj nie ma pomyłki. Co do uszczelki to kupiłem taką miedzianą. Pokryta z obu stron taką warstwą miedzi. Gość w sklepie mówił, że to teraz najlepsze rozwiązanie. Ale głowicę trzy razy musiałem dokręcać bo cały czas było za słabo. Po trzecim...
Po mojemu to Ci sie wypaliła uszczelka pod głowicą, tak samo było w moim przypadku. Tak się dzieje przez to ze dostał trochę w pizde i dopiero po jakimś czasie tak sie dzieje, traci na sile aż wkońcu pizda zimna i nawet nie chce zapalić. Zdejmij głowicę i zmien uszczelkę tą miedzianą. PS.Tak było w moim przypadku i terazchodzi jak zyleta :) A po mojemu,...
Cześć spod kolektora cykało, więc zdjąłem kolektor, pokrywę dekla i okazało się, że z okolic miejsca osadzenia wtrysku (1) wydobywają się spaliny. Mix znalazł sobie drogę na zewnątrz poprzez 2 centymetrową warstwę czegoś co przypominało zastygnięty lepik - cały dekiel był tym zalany, zaklejony. Wyjąłem wtrysk okazało się, że miedziana uszczelka pękła,...
Czymś dodatkowo uszczelniałeś miedzianą uszczelkę w króćcu? Nie masz tam ŻADNYCH śladów uciekania niewielkich ilości płynu?
z tym sie zgodze... ale jest na to rada... miedziana uszczelka pod glowice... mniejsze ryzyko wydmuchania miedzy cylindrami... ale zawsze mozna mocniej dokrecic glowice. zamiast 10,5kgm mozna dac np 12- 13 kgm
Witam. Produkuję się przy Nissanie Patrolu 1994 r 2,8 TD. Robię głowicę. Wcześniej była naprawiana w "profesjonalnej" firmie, ale tam zapomnieli chyba założyć uszczelniaczy zaworów. Auto wcześniej naprawiał sam właściciel. Moją zagadką jest czy wtryskiwacze paliwa obsadzone w głowicy mają uszczelki termiczne? Właściciel zarzeka się, że były tylko uszczelki...
Jeszcze ją dałem na miedzianej uszczelce, może dać zwykłą jeśli ma to coś zmienić? Jak go powoli wkręcam na obroty to tego stuku nie ma, tylko jak gwałtownie dodaje gazu no i podczas jazdy.
To jest miedziana podkładka....
Kupiłem części, skręciłem i.... cieknie spod miedzianej uszczelki przy złączce pewnie powierzchnia bojlera przy złączce nie jest idealnie równa. Można to czymś uszczelnić, czymś bardziej elastycznym niż miedź? Pozdrawiam Jarek
jeśli szlifować coś na płasko to na kamieniu a nie tam papier ścierny na szybie (przy przesuwaniu elementu szlifowanego papier się podnosi przy krawędzi elementu) jeśli rysy są nieduże możesz zrobić uszczelkę z cienkiej miedzianej blachy
Dzięki śliczne, ale zanim przejdę do tego to muszę jeszcze uporać się ze skrzynią biegów. Może to nie tu powinienem pisać i pytać, ale jak już to opisujemy problemy i naprawy to pociągnę trochę inny temat. Mianowicie problem wyciekami oleju z przekładni (skrzyni biegów). Problemy są dwa: 1) to pytanie czy macie jakiś dobry patent na tą śrubę od spuszczenia...
Demontujesz rurę gazową, to ta miedziana potem rurę powietrzną to ta czarna plastikowa, zdejmujesz wtyczki z elektrod i już masz dostęp do palnika. Oczywiście działasz na wyłączonym kotle i z zakręconym zaworze gazowym. Następnie odkręcasz palnik, to te małe śrubki na imbus. Przy zdejmowaniu trzeba uważać na uszczelkę żeby jej nie uszkodzić. W środku...
No to juz jest 'prawie dobrze' [ cienka uszczelka pod glowice z wyzarzonej blachy miedzianej 0,5 mm powinna pomoc jeszcze ], ale i tak trzeba stosowac do niego wyprzedzenie zaplonu ok. 4 - 4,5 mm / przed GMP - zreszta to wychodzi samo, jesli daje sie zapalic silnik bez 'odkopywania rozrusznika', to wyprzedza sie zaplon coraz bardziej - az do mocnego...
Mam nadzieję, że jeszcze tego życia trochę zostało☺. W katalogu owszem, widziałem. Wtrysk do zdemontowania i sprawdzenia. Albo rozkręcił się, albo wydmuchało miedzianą uszczelkę uszczelniającą osadzenie w gnieździe. W ostateczności pompa paliwa na stół. Rotacyjne w perkinsie potrafiły szwankować w ten sposób. Silnik silę ma, ale taktuje, lekko"pierdzi".
Jak nie ruszysz tulei ( poderwiesz jej) to składaj i już. Tuleja ma wystawać o ile pamiętam 0,15mm ponad płaszczyznę bloku ale przy pierwszym montażu. Należy mierzyć liniałem w kilku płaszczyznach. Bywały uszkodzone bloki ( zwichrowana krawędź przylegania) i taki blok poddawało sie obróbce.
Witam, jestem na etapie wymiany uszczelki pod głowicą, Opel Insignia 1.8, 140 km. Mam pytanie jak rozwiązane jest uszczelnienie tulei tłoka. Czy od spodu tuleja ma rant i oring jest dociskany przy skręcaniu i czy jest tam oring czy może miedziana uszczelka? Czy po obwodzie tuleja ma ze 2 oringi uszczelniające? Czy należy wymienić to uszczelnienie przy...
Przyjmijmy że ten pojemnik ma 1/4 litra. Woda na początku ma 4 stopnie a pokrywka jest całkowicie hermetyczna -pojemnik niczym kocioł z dokręcanym uszczelką gumową zamknięciem. Grubość miedzianego 2 mm stalowego 3mm jak wyzej. Kto poda konkretne liczby wzoru temperatury w czasie od 10 minut do czasu 40 stopni. Dodano po 1 Lub choćby kiedy woda osiągnie...
Podkładka miedziana - próbowałeś?
Witam, Dziękuję wszystkim za cenne uwagi. Spróbuję od rzeczy najprostszej - dociągnięcia szpilki od strony przedmuchu. Jeśli to nie pomoże, wrzucę tam miedzianą uszczelkę. Różne są na jej temat opinie - ot choćby Kolegi powyżej - ale rozmawiałem z mechanikiem, który zajmuje się naprawami ciągników rolniczych i stwierdził on z własnego doświadczenia,...
Tam jest podkładka miedziana. W katalogu pisze "uszczelka". Wymień dokręć i powinno być git.
Ciśnienie na listwie oczywiście jest ważne. Domowymi sposobami trudno to sprawdzić. Ale po wymianie wtryskiwaczy możemy użyć wody z mydłem i sprawdzić czy wtryskiwacze są dobrze dokręcone. Psikamy wodą z mydłem i kręcimy rozrusznikiem i sprawdzamy czy nie widać bąbelków. Poza tym podpowiem, że każda wymiana wtryskiwaczy powinna być łącznie z nowa uszczelką...
Podczas odpalania pompa generuje 1 bar paliwa. Gniazda są mosiężne (chyba mosiężne). Więc żadnych defektów na ich rantach. Pompowtryski wkładane na lekkim wysmarowaniu uszczelek wazeliną. Tak, gniazda wyczyszczone, przedmuchane, wszystkie uszczelki miedziane wychodziły bez problemu. Tak samo zostały założone nowe wraz z ich zabezpieczeniem. Obroty...
Powiem tak na pompce recznej ciagle cieknie paliwo, planuje wymienic wszystkie uszczelki miedziane a jak to nie pomoze to regeneracja.
witam ,pracowalem na tych silnikach dosyc dlugo na hamowni i wiem ze pomimo wad w silniku jesli jest wszystko dobrze zlozone i ustawione to pracuja dosyc dobrze ,wiec tak ,luzy zaworowe 0,15mm ssacy i wydech na zimnym silniku,dokladne ustawienie kola walka rozrzadu , walu korbowego i pompy wtryskowej ,przy zakladaniu paska rozrzadu nalezy uwzglednic...
Kolego super wielkie dzięki za wyjaśnienie co gdzie i jak. Masz może jeszcze jakiś rysunek, który pokazuje całkowitą budowę takiej skrzyni? Lub jest może jakiś program w którym będę mógł to znaleźć? Dodatkowo chciałem zapytać jaki olej leje się do takiej skrzyni biegów i ile mniej więcej tam wchodzi? Oraz może koledzy się orientują z których miejsc...
Na pewno schodzi paliwo . Zaworki masz pod nr 12 tłok nr 5 sprężyna 9 . Zaworki nie mają 100 procent szczelności jak ci chodzi to je nie tykaj . Na złączach wymień wszystkie uszczelki miedziane przed pompką za pompką na wtryskach na filtrze , zaciski gumowe . Tam masz nieszczelność .
Witam. W ukladzie chlodzenia pokazuje sie olej. Pod korkiem papka kakao. Samochod jezdzi caly czas. Co dwa tygodnie ubywa ok. 0.5l oleju. Brak bledow diagnostycznych. Zakupilem tester uszczelki pod glowica. Nie wykazala spalin w ukladzie chlodzenia. Jedyne moje podejrzenie pada na chlodniczke olejowa. Zostala sciagnieta z auta. Uszczelka wewnetrzna...
Wtrysk rozumiem że miedziana uszczelka do wymiany ale co z płynem który chyba właśnie tamtędy ucieka jastem właściwie pewny że tak jest bo rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia i jak pisałem wcześniej po poluzowaniu korka od zbiornika wyrównawcze chlapanie z pod wtrysku prawie ustaje. Dodano po 12 Ja takich rzeczy nie robiłem ale nie mogę zagwarantować...
Właśnie dzisiaj robiłem przypadek -50 BIP, samochód pracował na 3 cylindry, powodem były uszczelki, a konkretnie dolna uszczelka. Z jakiegoś powodu miedziana podkładka nie wytrzymała i puściła kompresję, czego gumowy oring nie też nie wytrzymał. Po wymianie BIP w okolicach 0, ale zapewne naprawa nie pomoże na długo, bo gniazda porozbijane. W ogóle,...
Witam Mam pytanie z założenia proste ale jest problem Mam do wykręcenia czujnik z chłodnicy i problem polega na tym że nie mogę za diabła odkręcić . Czujnik zamontowany jest w chłodnicy w zbiorniku plastikowym i podczas próby odkręcania obraca się z gwintem w środku . Jakiś mądrala poszedł sobie na skróty i próbował uszczelnić ten czujnik uszczelką...
Bardzo prosto można to sprawdzić - wszystko wyczyścić, kupić sprej do szukania nieszczelności (tworzy sie piana) odpalić silnik popryskac na wolnych obrotach w okolice wtryskow tam gdzie zbiera Ci się olej - jeżeli nic nie dojrzysz poproś kogoś aby dodał lekko gazu 1.5 -2 tyś obr - jeżeli jest przeciek na miedzianej uszczelce zobaczysz delikatne bąbelki...
uszczelka głowica miedziana blaszka miedziana lutować miedziana
tomtom dożywotnia zmywarka reset włączyć cewka pompka paliwo
Programowanie pilota IBOX IRC01 dla Panasonic TX-P42ST50 Smażalnik Lotus błąd E13 - jak naprawić?