O ile go nie przegrzałeś to raczej uszczelka , w innym wypadku może być pęknięta głowica do kanału wodnego i też będzie sadzić . Dobrym testerem jest własna nagrzewnica , bo się zapowietrza i nie grzeje . :|
Witam.Co do Fiatów i ogrzewania to niestety bede chyba miał dla pana złe wiesci.Bardzo czesto we Fiatach pada uszczelka pod głowica.Objawia sie to roznie ale najczesciej jest tak iz znika płyn chlodniczy nie trzyma obrotow ciezko sie zapala itp.Jednym z tych objawów tez bywa ze niestety nie działa ogrzewanie w kazdym razie ja tak miałem w Punto.Prosze...
Identyczny temat był kilka dni temu. Ciao II ma wymiennik bitermiczny, pompa pracuje tylko w obiegu co. Nagrzewnica tradycyjnie zgnita, bolączka Kompaktów, Super Kompaktów, Ciao. Chyba z kartonu je robili. Nowe wytrzymywały 3-4 lata. W tym samym okresie kilkunastu lat, wymieniałem nagrzewnice w 2 albo 3 Vaillantach. W Berettach można było kupować wagonami....
Witam. Uszczelka nie wygląda na uszkodzoną,jak sam też stwierdziłeś.Może po prostu zluzowało się to wszystko i trzeba gdzieś dogiąć-mocniej docisnąć. Jeśli obie części są metalowe to sylikon powinien zdać egz. Plastiku trzyma się słabo,ale nic mu nie zaszkodzi - także możesz próbować śmiało. Złodziejstwo w biały dzień żeby kawałek alu kosztowało 500zł.Do...
A tam jest płaska uszczelka czy oring? Nagrzewnica też jest zakamieniona.
....Ale może pytanie bo ten reduktor ma chyba przeciek przy złączu doprowadzającym płyn chodnicy bo ciągle mi wskazuje po 25 min jazdy skala że nagrzał się już do połowy co jest niepokojące.Pod odkręceniu zakrętki ze zbiorniczka z płynem chłodnicy ma on na oko 50*C. ..... Nie bardzo rozumiem. Czy wskażnik pokazuje Ci że silnik ma zbyt wysoką temperaturę?...
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
Jest dokładnie tak jak na schemacie. Przewody/rurki są gorące do ściany grodziowej, wewnątrz w kabinioe rurki aluminiowe i sama nagrzewnica są zimne. Wygląda to na zapowietrzenie, ale przewody gumowe są miękkie, lub usterka ścianek termostatu i woda zamiast iść przez nagrzewnicę to wybiera drogę na "skróty". Do sprawdzenia jeszcze ta pompka pomocnicza....
Mam coś takiego https://obrazki.elektroda.pl/3510637500_... Dodano po 3 Należy zwrócić uwagę, że kolejna nagrzewnica, która była sprawna została rozebrana a w zasadzie tylko bryła palnika i po zamontowaniu ponownym dyszy, druga nagrzewnica podaje paliwo z przerwami tak jak ta pierwsza i kopci prycha itd. Czyli obie popsuły się w identyczny...
uszczelka głowicy, termostat lub zakamieniona nagrzewnica
Otwieram korek, nie ma żadnego ciśnienia po otwarciu, więc raczej uszczelka nie ma winy. Korek układu chłodzenia jest nieszczelny i nagrzewnica zapewne się zapowietrza. Po rozgrzaniu silnika ciśnienie w układzie chłodzenia powinno lekko wzrosnąć i przy odkręcaniu wylecieć trochę „powietrza”. Chodzi o Ducato?
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
Sprawdziłem dziś te przewody gumowe wychodzące z silnika i idące do tych rurek stalowych przechodzących przez ramę i znalazłem jeden przewód gumowy wychodzący z płaszcza wodnego który był delikatnie przetarty za opaska ( ale nie było widać wycieku ) Nie zauważyłem tam nic podejrzanego.Namierzyłem też drobny wyciek płynu z głowiczki sprężarki , z tego...
Wymieniona pompa wody, uszczelka chłodnicy oleju, chłodniczka przepłukana (drożna), nagrzewnica przepłukana (drożna), wymieniony termostat, dalej słabo grzeje. Na obrotach jest ok na wolnych słabo.
Cześć Niestety opadają mi ręce ze względu na poświęcony czas i koszty nad moim audi a6 c7 3.0 tdi 2013r. Problem jest bardzo ciekawy, i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi i rozwiązania problemu, po konsultacji w kilku dobrych warsztatach nadal nic... Samochód po 15 minutach jazdy traci ciepłe powietrze z nawiewów + węże od układu chłodzenia są twarde...
Witam, mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy , a jak lekko uchylę korek od zbiorniczka wyrównawczego to z dużym ciśnieniem wyrzuca płyn. Była zdjęta i sprawdzona na szczelność głowica...
Passat B5FL nie działa ogrzewanie. Mam ustawiony klimatronic na HI. Nie działa mi ogrzewanie. Leci zazwyczaj zimne powietrze niezależnie ile stopni ustawie na klimatronic. Jeśli ustawię na 0 to wtedy leci jeszcze zimniejsze powietrze czyli normalne. Nie wiem czy jest to nagrzewnica czy coś innego. Uruchamiam auto, auto nabiera temperaturę do 90 stopni...
Kiedyś kupiłem dmuchawę ale po około roku nastąpiło to tak zwane buchanie. Po miesiącu kręcenia i kombinowania, kupiłem nastepną a ta poszła na półkę. Niestety w nowej nastąpiło po około roku to samo. No i mnie trafiło. Rozebrałem całą na części pierwsze. No i znalazłem taką dość grubą gumową uszczelkę. Jak wykręcisz dysze wytryskujacą mgiełkę to wyjdzie...
Może się zbierać kompresja w ukł. chłodzenia a nagrzewnica jest jego najwyższym punktem. Wtedy: uszczelka pod głowicą (obniżone tuleje), głowica, kompresor, niewydajna pompa wody.
Może pompa wody , może uszczelka pod głowicą a może nagrzewnica byle jaka poprostu najtańsza czasem tak jest że po wymianie nagrzewnicy na nową pogarsza się ogrzewanie.
Witam. Po wymianie silnika, silnik grzeje się do temp nawet 110C co prawda go schładza ale wentylator jak się załączy schłodzi i się nie wyłączy bo znowu się grzeje i tak non stop. Co zostało zrobione: Zdjęta uszczelka ze zbiorniczka wyrównawczego (pod zdjęciu się nie grzeje i nie leci ciepłe powietrze z nagrzewnicy, po założeniu się grzeje i leci ciepłe...
Witam :) Po 3 miesiącach walki ogrzewanie znów grzeje !!! Wymieniona uszczelka głowicy, nagrzewnica płókana z 5 razy, nowy termostat, odpowietrzanie układu nic nie dało. Powodem nie grzania było złe wpięcie parownika. Parownik był wpięty w wyjście nagrzewnicy i chłodniczke oleju. Zostało to poprawione i wpięte równolegle w nagrzewnice. W aucie znów...
Witam- jeśli wywala płyn przez zakręcony korek to trzeba z kontrolować termostat czy puszcza po nagrzaniu silnika obieg płynu na chłodnice .--- jeżeli puszcza termostat na chłodnice i wentylator pracuje oraz nagrzewnica grzeje dobrze w środku to pozostanie do wymiany uszczelka pod głowicą (przed rozbieraniem należy stwierdzić zawartość spalin w płynie...
Witam ubywa mi płynu nigdzie nie widać wycieku, uszczelka nie wydmuchana stawiam na nagrzewnice albo chłodnice ale wróćmy do tematu i ja jestem pewnie przed wymianą nagrzewnicy tyle że ja mam dawce który grzeje super a moja laweta to ledwie leci ciepłe... tyle że w dawcy jest jak u kolegi wyżej nagrzewnica na dwie rurki a u mnie jakis dziwny wynalazek...
Oczywiście że zapchałeś sobie nagrzewnice przez własną głupotę. Teraz sciąganie deski wymiana nagrzewnicy i powinno grzać jak nowy z fabryki. PS nigdy nie lej wody , bo przerdzewieje ci wszystko co stalowe w tym pompa wody i uszczelka pod głowicą. A chłodnica i nagrzewnica się zakamienią.
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
Jak uszczelka walła to po zgaszeniu silnika, powinno być słychać harchot płynu w układzie od kompresji,a nawet przestaje działać nagrzewnica bo się zapowietrza.Czy masz ogrzewanie?
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
Tak ale plyn odparowując z silnika powinien zostawić ślad po sobie - jeśli jest w miarę markowy. Piszesz że po teście płyn zmienił lekko zabarwienie , nie chce straszyć ale jednak może być uszczelka która narazie lekko przepuszcza. Jeśli nigdzie nie znajdziesz wycieku to zostaje tylko to. P.s gdyby ciekła nagrzewnica byłoby czuć słodkawy zapach z nawiewu...
Problemy widoczne: - zalany cały silnik olejem /paliwem poniżej glowicy, kompresor klimy zalany strona przeciwna pompa itd pod dolot zalana aż po miskę, front silnika zalany ponizej pompy vaccum - twardy hamulec - wyciek olej z węży podciśnienia bardzo mocne zapocenie pod kolektorem na wężach, na rozejściu - delikatny wyciek u góry na dwóch wtryskach...
Już do końca nie wiem czy to ta nagrzewnica czy uszczelka bo z rury jak się auto trochę nagrzeje to leci biały dym co wskazuje na uszczelkę lecz płynu mi nie wyrzuca, sprawdzałem na biegu jałowym, lecz podczas jazdy się tworzy takie ciśnienie, że płyn wyrzuca. Jeden mechanik powiedział, że to uszczelka od nagrzewnicy mi raczej zablokowała przepływ i...
No jest wiele rzeczy, bo niestety Polonez nie należał do auto dobre jakości. Mogę napisać Ci co mi się psuło ale pewnie też ktoś by się przydał że sprzętem, żeby to sprawdzić. Pod koniec żywotności miałem bardzo niskie ciśnienie na cylindrach, prawidłowe koło 12 atmosfer a u mnie nawet na ostatnim nie było 2 atmosfer na reszcie koło 7, lecz może być...
Witam otóż w audi 80 2.0 LPG została zmieniona uszczelka pod głowicą. Sprawdzenie szczelności i bez rezultatów silnik, nagrzewnica odpowietrzona i po minucie leci sam wrzątek a po chwili jest wyrzucany płyn ze zbiorniczka gdzie może być przyczyna?
Pisał, że nagrzewnica nowa. Jak kolega wyżej obstawiam chłodnocę spalin.
No tak, inny mechanik znowu powiedział żeby wymienić termostat więc już zamówiłem jutro ma być, ale rozważa też peknieta uszczelka pod głowicą..
To naprawiaj tubki dalej Auto wróciło od mechanika i była uszkodzona uszczelka pod głowicą Teraz wszystko działa jak należy Nie rozumie cię człowieku pisze że nagrzewnica została już sprawdzona a ty mi piszesz że to wina nagrzewnicy Pomyśl trochę a później pisz!
Witam Mam dość ciężki temat z samochodem i chciał bym spytam o opinię specjalistów Mianowicie jakiś czas temu kupiłem auto które nie miało ogrzewania poprzedni właściciel zwalił na zakamieniomą nagrzewnice więc kupiłem auto trafiło do mechanika który zaczął robić płukanki cały czas leciał szlam i brud potem jeszcze płukał kwaskiem askorbinowym wypłukał...
Może też byc walnięta uszczelka pod głowicą i nagrzewnica się zapowietrzyła.
Podstawa, to wąż na wejściu i na wyjściu do nagrzewnicy ma być gorący. Nagrzewnica nowa ze sklepu, czy z używka z odzysku. Pytanie czego wymieniałeś nagrzewnice, golf się nie przegrzewa bo może uszczelka pod głowice zapowietrza układ .
mam audi a6 jadąc kiedyś ok. 1 tygodnia temu zagotował się płyn i został wyrzucony. myślałem że to wina termostatu, zresztą wyczytałem to też na forum. wymieniłem go, ale jest dalej to samo. do rozgrzania silnika jest wszystko dobrze, ale gdy silnik zagrzeje się cały razem z chłodnicą, tworzy się ciśnienie w układzie, zapowietrza się cały, przestaje...
W okolicach rozrządu też sucho nagrzewnica ok chłodniczka też ok generalnie cały układ okej oleju nie przybywa i jest czysty a na takie ilości co ubywa płynu to bu był jak masło a jest ok tylko interesuje mnie ten biały dym para czasami wydobywający się Dodano po 4 Właśnie upg uszczelka to mam zamiar robić tylko przed rozebraniem wolę się upewnić ze...
Są trzy możliwości ubytku ,nieszczelności w komorze silnika, uszczelka lub głowica i nagrzewnica wew. auta.
Nagrzewnica w porządku myślę jak zdiagnozować uszkodzona chłodnice oleju może lepiej.wymienić olej (wymiana za 5 tys miała być ) oraz płyn chłodniczy na nowy
Nagrzewnica została odpowietrzona ale bez skutku, odsunąłem węże wchodzące do silnika od niej, niestety w tym aucie do nagrzewnicy nie da się dostać bez rozebrania deski.
Maź to norma jak robisz mało km, szyby ci nie parują, nie czuć płynu z nawiewów, dywaniki suche? Może nagrzewnica ci puszcza lub pompa wody.
Złączki, przewody, nagrzewnica itd.
Dzien dobry Passat b3 1992 rok 1,8 8V silnik ABS W aucie dmucha tylko zimne powietrze. Uszczelka pod głowicą nowa. Węże dochodzące do nagrzewnicy gorące. Odłączyłem węże od nagrzewnicy i przepuściłem przez nią wodę - żadnych blokad i oporów czyli drożna. Linki działają bo ustaliłem gdzie która prowadzi i każda reaguje. Obstawiam że w środku jest jakaś...
nagrzewnica przecieka
Na moja skromna wiedze to niestety musze Pana zmartwic prawdopodobnie uszczelka pod głowica juz jest do wymiany.Miałem tak samo wszystko gorace a nagrzewnica ledwo ledwo letniutka.Nic nie wskazywalo na uszczelke zadnych typowych objawów tzn bulgotanie w nagrzewnicy, nierówna praca silnika itp.Łudzilem sie ze to nie uszczelka ale niestety pojechałem...
To masz nieszczelność w układzie chłodzenia, sprawdź czy nagrzewnica nie cieknie. A może uszczelka pod głowicą puściła. Istnieje również możliwość że nagrzewnica jest zamulona. Co do termostatu to może się zaciął, sprawdź czy jak rozgrzewa to przewody od chłodnicy robią się ciepłe. Jeżeli tak to otwarty jest duży obieg.
nagrzewnica master nagrzewnica berlingo fabia nagrzewnica
kolor oznaczenie kabel domofon przekładniki prądowy unifon centralki cyfral
stacja lutownicza ekspres ciśnieniowy
Philips 50PUS7556/12 – zwarcie 12VA-GND, TV nie startuje, napięcie 9,4V zamiast 12V B&C 15PS100 4 Ohm – parametry producenta, numer seryjny 12720949, specyfikacja techniczna