Ta uszczelka nigdy nie była sprzedawana osobno. Występuje tylko w komplecie. Ta pompa to DPC. Wszystkie dpc miały takie same uszczelki dekla. Wystarczy w google wpisać uszczelki dpc. Nie ma znaczenia czy to będzie 9109-210 czy 220 lub 230.
Źle się rozumiemy albo ja źle Właśnie ty źle rozumiesz, olej nie pojawił się na świecach z powodu uszkodzenia uszczelki którą pokazujesz, ona uszczelnia tylko dekiel żeby w kanały świec nie naleciało brudu. Masz podany link do części którą należy wymienić
Teraz oddaj tę pompę fachowcom.
Kolejność tak jak w przypadku głowicy, czyli zaczynając od środkowych do zewnątrz. Najpierw wszystkie po 5Nm, potem po 10Nm. Pamiętaj też że uszczelka ma być odtłuszczona.
Samą uszczelkę nadciąć czy co i założyć w dwóch kawałkach to jeszcze nic.Problem jest właśnie z tym że góra i dół trzymają.Albo odkręcasz miskę albo głowicę.W obu przypadkach(o ile to się uda) i tak będzie problem bo są kołki ustalające i trzeba wciskać na chama.A więc najlepiej by było odsunąć obie części co ci pewnie się nie spodoba.
Ja tak zawsze robię i nie używam blokad przy wymianie rozrządu Bo nie trafiłeś jeszcze na rozrząd w którym nie ma szans zrobić go poprawnie bez blokad. To znaczysz pasek To szkoda nawet komentować. Dokładnie kiedyś się zdziwi . Jeśli chodzi o auto to tak jest tam normalna uszczelka i tak musisz rozpiąć rozrząd do demontażu pokrywy i tak potrzebujesz...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
silikonu sie w samochodach nie stosuje nie wiem kiedy do dużej częsci mechaników to dotrze oczywiscie nieraz sie stosuje pasty uszczelniajace ale nie silikon jak w tym wypadku ja stosuje paste pod te dekle bo przeważnie ciekną po nie długim czasie a paste kupuje erling jasną albo victor reinz szara oczywiscie dobrze odtłuścić przed nałożeniem:)
Zdejmiesz pokrywę to wszystko ładnie umyj na błysk, wkładasz nową uszczelkę, montując pokrywę uważaj żeby się nigdzie nie podwinęła, ja czasem punktowo łapie najtańszym klejem typu kropelka jak lubi wypadać. Moment dokręcania 10Nm, kolejność mniej więcej tak: 10 8 1 3 5 11 12 6 4 2 7 9
Nic nie uszkodzisz, prosta robota....ale użyj dobrego klucza do tych nakrętek...
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie uszczelek pokrywy zaworów do tego silnika bo ciężko się dogadać w sklepie albo nie widzą w katalogu albo nie wiedzą czy podejdzie . Pytanie brzmi czy uszczelki pokrywy zawór lewa i prawa strona są takie same bo na pewno mam do wymiany z góry przepraszam że nie założyłem nowego tematu mam nadzieję że mi tu pomożecie...
Zawsze można w lokalnej hurtowni/sklepie kupić. Zaoszczędzone pewnie z 15 zł, a pisania i myślenia od wuja. Miłego weekendu.
wymieniana uszczelka pokrywy zaworów I tu szukaj problemu bo ciągnie Ci lewe powietrze. Swoją drogą pisz jednostki przy wskazaniach.
//Edit Uszczelka odmy wymieniona, odma jest drożna. Wymieniona uszczelka pokrywy jeszcze dwa razy (corteco i glaser + dirko), ledwo po wymianie leci olej z tyłu. Czy ktoś ma pomysł czy pozostaje nowa pokrywa zaworów?
Witam. Problem rozpoczął się od cieknącego oleju z tyłu silnika w Passacie z 2002 roku z silnikiem 2.0 131 koni o symbolu ALT. Okazało się, iż olej leci z pod nastawnika faz rozrządu. Odkręciłem nastawnik, początkowo nie chciał wyjść z wartiatora, po długim siłowaniu wyszedł ale tłok z pierścieniami został w wariatorze. Rozebrałem góre silnika, wyciągnąłem...
Zmieniać olej co 10tys i obserwować. Można wymienić od razu separator.
Cieknie, bo została źle założona, a dokręcanie jej pogorszyło sprawę. Uszczelka pokrywy musi być założona starannie i odpowiednio, a pokrywę dokręca się odpowiednią kolejnością z odpowiednią siłą, na dwa bądź nawet trzy razy. Tego nie uratujesz. Potrzebujesz nową uszczelkę. Rozumiem, że zanim wziąłeś się za składanie, to odpowiednio oczyściłeś miejsce...
Tak, tam jest uszczelka pokrywy zaworów, wymienić, dodatkowo sprawdzić odme, tam jest taka membrana, najlepiej wymienić. Jeżeli się nie poprawi do sprawdzenia pokrywa, czy nie jest w tym miejscu odkształcona.
Uszczelka pokrywy zaworów na dzień dobry do wymiany.Kup zmywacz do hamulców,przemyj i obserwuj.
Wykręciłem świece i dwie były zalane olejem co to może oznaczać ? uszczelka pod zaworami ?? Co mianowicie było zalane olejem? Elektrody, czy też izolator zewnętrzny? Przecież tam masz cewki zapłonowe nałożone na świece więc jeśli mowa o uszczelce pokryw zaworów to przecież wszystko byłoby widoczne właśnie na cewkach. A jeśli mowa o elektrodach wewnętrznych...
W K20 przeważnie były 2 miejsca skąd ciekło-uszczelka pokrywy rozrządu i uszczelka pod zaworem sterującym V-TEC.
Żadnych silikonów - przeważnie pogarszają sprawę, tym bardziej że trzeba umieć z nich korzystać. Ja jak składam miski na silikon(na życzenie klijenta oczywiście)to robię tak: Czyszczenie,odtłuszczanie,prostowanie przy otworach(jeśli miska stalowa oczywiście). Potem przyklejam uszczelkę do samej miski czekając aż się przestanie ślizgać,ale jeszcze przed...
Do tego uszczelkę pokrywy i uszczelki gumowe górne wtrysków na te "kominy". NIe wiem czy jest dobrym pomysłem ruszać kolektor ? W tych silnikach EGR robi straszny syf w dolocie także czyszczenia bedzie sporo. 😁 No ale jak ma być idealnie i sucho i czysto to trudno.
czesc jestem nowy mam bmw e34 z 94 roku 3.0 v8 w gazie mam problem z silnikiem zaczene od poczatku zajechalem do mechanika poniewaz buja na wolnych obrotach i odkryl ze prawdopodobnie jest to uszczelka kolektora ssacego jak pryskal plynem do mycia gaznikow to praca sie wyrownywala. zmenilem uszczelki pokryw zaworow uszczelniacze swiec swiece te kapturki...
Wygląda na usterkę pokrywy zaworów ( odmy ) lub nieszczelność na uszczelce tej że pokrywy.
a ile to jest "więcej oleju", bo jak pod korek to normalne że wyrzuci. na aparacie jest o-ring /rozmiar wg. katalogu, ale do sprawdzenia jest też uszczelka pokrywy zaworów. ps. nie straszcie autora że już po silniku
Załóż uszczelkę dedykowaną do tego silnika i poprawnie poskręcaj (właściwa kolejność i siła dokręcania). Wcześniej jednak sprawdź obie powierzchnie przylegania do uszczelki, w razie konieczności splanować je.
Podejrzewam, że zalało przewody wysokiego napięcia olejem spod uszczelki pokrywy zaworów. Miałem taki sam problem w Espero. Cewka , przewody i świece były dobre. Sprawdź. Pozdrawiam
Olej usuń ,kable przemyj i wysusz . Zalecam nową uszczelkę. Pokrywę zaworów dokręcaj na przemian śruby z wyczuciem. Sprawdz prace silnika i ocenisz czy pracuje prawidłowo. Powodzenia
Dla świętego spokoju możesz zmierzyć, uszczelkę pokrywy zaworów warto wymienić bo zawsze z niej cieknie a podejrzewam, że i lewe powietrze może tam zaciągać chociaż to byłby przypadek ekstremalny.
A silnik pracuje poprawnie, czy nie? Jeżeli chodzi o zalanie olejem, to najprawdopodobniej uszczelka pod pokrywą zaworów jest stwarniała i tam sobie akurat znalazła upust.
Tam jest taka gumowa uszczelka, jak oring, tylko prostokątna, jak nie poluzujesz tej śruby poniżej (zamalowanej żółtą farbą) to nastawnik się nie ruszy i nie będzie trzeba go kalibrować
'' Wizjer oleju'' http://www.kompresorek.internetdsl.pl/?6... Chyba że chodzi o uszczelkę pokrywy korpusu to coś takiego ale nie wiem czy podpasuje http://allegro.pl/uszczelka-do-kompresor...
Uszczelka pod przednią pokrywą.
Na pierwszym zdjęciu to nie jest świeca, a wtryskiwacz. Jest cały mokry. Uszczelka pokrywy zaworów jest stara i sparciała dlatego są pęknięcia. To powoduje też pocenie się silnika na tej uszczelce. Uszczelka nie jest problemem błędu. Skoncentrowałbym się na tym wtryskiwaczu, świece są po drugiej stronie głowicy.
Możesz spróbować dać podkładki i dokręcić 8/10 nm.
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
Ponieważ Twoja pralka ma parę latek ,sprawdz elementy aluminiowych "flansz" do ,których mocowane są osie łożysk poza tym zaopatrzyłbym sie na twoim miejscu w uszczelkę pokrywy zbiornika oraz (ważne) klucz oczkowy 11 ... Pozdrawiam
Ta wąska część nie jest częścią uszczelniającą , ona trzyma tylko uszczelkę na pokrywie zbiornika , uszczelnia ta część druga szeroka , silikon tam właśnie możesz zastosować , obejma służy do dociśnięcia pokrywy z uszczelką do zbiornika . Fabrycznie silikon nie był stosowany i go tam nie znajdziesz
wymień oring pod cewką zapłonową
Uszczelki wymienione,problem z wyciekiem oleju rozwiazany.Silikonu nie dalem ale moze wytrzyma tez na samych uszczelkach.
Przy każdym zdjęciu pokrywy nowa uszczelka. Niestety ona lubi cieknąć, można nieco spiłować "stopki" pokrywy zaworów, żeby mocniej docisnąć uszczelkę, chyba że nie cieknie Ci spod pokrywy zaworów tylko z uchwytu cewek... tam jest oring w miejscu po rozdzielaczu zapłonu.
Przeczytałem kilka tematów o planowaniu szczególnie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Szkoda, że zablokowany bo było naprawdę ciekawe. Chciałem dorzucić parę sugestii i pytań przy okazji. Wpadła mi w ręce BMW E36 318ti mojego szwagra. Dodam, że mechanikom zajmuję się bardziej hobbistycznie ale wszelakie naprawy w samochodach własnych...
Najpierw uszczelkę na pokrywę, potem pokrywę na zbiornik, a na końcu opaskę.
a jeszcze tak się zapytam, jeżeli uszczelka pod pokrywą by była walnieta to by pierwsze nie brał płynu chlodniczego ? Chyba mylisz z uszczelką pod głowicą.
Siłowo, trzyma ci uszczelka i kamień
Nie włożył podwójnej, a jest uszczelka między skrzynią/mostem. Na to przychodzi uszczelka pokrywy skrzyni. Pękająca pokrywa to skutek złego przykręcenia. Czyli przykręcenie na stałe pokrywy do skrzyni, a później dokręcania jej do mostu.
witam, było kilka akcji z tymi śrubami począwszy od modelu tga, w twoim powinny być zamontowane od strony komputera śruby ze sprężynami i mata między obudową wiązki elektrycznej, a pokrywą, ja dokręcam zawsze średnią grzechotką z wyczuciem do oporu.moment -nigdy nie sprawdzałem, ale mały +_ 10? śrub nie wymieniaj,
Wyczyszczenie O-ringu, usunięcie uszczelki pokrywy silniczka.
wymieni pokryw pokryw saeco amica zmywarka pokryw
oporność głośnik obrotomierz punto uklad zasilania paliwa
Brak zasilania w samochodzie – auto odpala tylko po boosterze do skrzynki bezpieczników Schemat elektryczny Gilera SMT 50 2015 – instalacja, wiring diagram, Derbi Senda, Euro 3